denk dat per uur meer in de buurt komtmr.JamesBond schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:18:
die arme klantenservicemedewerkers, die moeten dus allemaal dezelfde vraag 100 keer per dag beantwoorden
kopie paste antwoord maar klantenservice medewerker haalt zijn target wel easy.mr.JamesBond schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:18:
die arme klantenservicemedewerkers, die moeten dus allemaal dezelfde vraag 100 keer per dag beantwoorden
Klopt, dit was mijn laatste keermr.JamesBond schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:18:
Vanaf nu geen contact meer en gewoon wachten op een mail.
Hou me met niets anders meer bezig. WTF
14:18 bestelling en dezelfde leverdatum. Geduld hebben, maar komt hopelijk goed.HeRSteiN schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:14:
Net nog maar eens gechat met Amazon.DE (sterker dan mezelf)
Verzending is voorzien op 12-14 December. Met als leveringsdatum 15-17 December.
Bestelling gedaan op 19-11 om 14:19.
(weetje voor de personen die in zelfde situatie zitten)
Hier hetzelfdeAMARONE schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:47:
1:43 PM
Package departed an Amazon facility
Schönefeld, Brandenburg DE
Eindelijk beweging. Dit is dus morgen leveren. Vandaag bij dhl en dan morgen op de deurmat. Leeds duurt even maar het komt goed.
En ik blijf maar mijn mail verversen in de hoop op een berichtje van MediaMarkt..🤞🏻
Ik zou mezelf niet gek maken, zit zelf ook misschien bij volgende lichting. Maar ik ga er vanuit voor zaterdag niks te horen en ga dan gewoon in de winkel vragen of ze al meer weten over de aantallen.Hoegie1972 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:41:
En ik blijf maar mijn mail verversen in de hoop op een berichtje van MediaMarkt..🤞🏻
Wanneer heb je hem besteld dan?Hoegie1972 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:41:
Ik heb zelf maandag ochtend een bestelling gedaan in de mediamarkt zelf, dus heb nog lang niet de verwachting dat hij binnen komt. overal lees ik dat er gedacht wordt aan eind december maar ik heb mijn verwachtingen op februari staan (dan heb ik vakantie en ga ik hem maximaal gebruiken) zodat het alleen maar kan meevallen als hij er eerder is:)
we gaan het vanzelf zien!
veel succes met wachten allemaal
In september al. Ik sta nu als nummer 11 op de lijst. Dat maakt ook dat ik ongeduldig ben denk ik. 😉onepicnick schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:55:
[...]
Wanneer heb je hem besteld dan?
Ik heb zelf maandag ochtend een bestelling gedaan in de mediamarkt zelf, dus heb nog lang niet de verwachting dat hij binnen komt. overal lees ik dat er gedacht wordt aan eind december maar ik heb mijn verwachtingen op februari staan (dan heb ik vakantie en ga ik hem maximaal gebruiken) zodat het alleen maar kan meevallen als hij er eerder is:)
we gaan het vanzelf zien!
veel succes met wachten allemaal
Lijkt me heerlijk als de winkels dermate veel voorraad krijgen dat de marktplaats apparaten terug naar de winkel moeten (om verlies tegen te gaan) en iedereen er eentje nog kan scoren. Jammer voor de reeds geopende en tentoongestelde exemplaren
Ben benieuwd of ze dan ook op voorraad zijn, of levertijd tot februari 2021Viaxes schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:06:
https://www.instagram.com/p/CIBC2mJqD9_/
Vrijdag ook op iBood?
En zou de prijs dan scherper zijn, dan de normale adviesprijs in de winkel
[ Voor 13% gewijzigd door TIGER1125 op 25-11-2020 15:08 ]
Willen die graag dat de website er uit klaptTIGER1125 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:07:
[...]
Ben benieuwd of ze dan ook op voorraad zijn, of levertijd tot februari 2021
En de mijne ookdjanssen25 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:05:
[...]
haha, wij zitten in hetzelfde busje denk ik. ik:
1:43 PM
Package departed an Amazon facility
Schönefeld, Brandenburg DE
Ik zat te kijken, maar ze hebben al eerder zo'n verwijzing gemaakt naar de PS5TIGER1125 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:07:
[...]
https://www.instagram.com/p/CH0fboPK0Kk/
Ja geweldig nieuws vooral voor scalpers, is overigens hun goed recht gezien Sony heeft gefaald met hun PS5 release!
Geen idee of MS hetzelfde heeft met de Xbox overigens.....
Probeer maar is een Xbox ergens te krijgen....beezjeh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:21:
[...]
Ja geweldig nieuws vooral voor scalpers, is overigens hun goed recht gezien Sony heeft gefaald met hun PS5 release!
Ook het zelfde qua prijzen?? Damn covid-19 dan maar 😂😂mannetje19 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:24:
[...]
Probeer maar is een Xbox ergens te krijgen....
heb nog een 360 liggen hoor als je het wil?mannetje19 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:24:
[...]
Probeer maar is een Xbox ergens te krijgen....
Zo gaat gewoon elke console launch naar mijn ervaring(Switch, PS4 was precies hetzelfde). Het lijkt alleen nu erger omdat iedereen thuis zit.beezjeh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:25:
[...]
Ook het zelfde qua prijzen?? Damn covid-19 dan maar 😂😂
Voor diegene die moeten wachten en al hun PS4 (pro) hebben verkocht heb ik nog wel een PS4 pro te koop
(geen type straaljager)
De vraag is nu...gaat het vrijdag worden of toch misschien nog morgen. Vandaag is te hoopvol denk ik.
Oh god, ik hoop niet morgen want dan ben ik niet thuis 🙈AMARONE schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:29:
[...]
De vraag is nu...gaat het vrijdag worden of toch misschien nog morgen. Vandaag is te hoopvol denk ik.
Hetzelfde. In eerste instantie was de X nauwelijks aan te slepen maar de S is nu ook al lastig te krijgen. Consoles zijn super populair op dit moment. Ik had geluk met mijn Series X. Ik heb m bij Microsoft zelf gepreordered en kreeg m meteen binnen de eerste 3 minuten te pakken maar ook daar was de voorraad binnen minuten uitverkocht. Met de PS5 heb ik minder geluk gehad.beezjeh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:21:
[...]
Heb jij, net als ik, ook bij Amazon UK besteld? Bij mij staat er idd ook 1:43 PM departed from SchoenefeldAMARONE schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:29:
[...]
Ben nogsteeds lichtelijk pissed dat ze aangaven dat er geen pre order ronde kwam zonder aankondiging, en de volgende ochtend toen ik wakker werd was alles weg xD
Is er ook nog iets gebeurt met de inschrijflijst bij Sony maanden geleden? Had verwacht dat ze zelf de consoles gingen verkopen om alles in goede banen te kunnen leiden.
Is er ook nog iets gebeurt met de inschrijflijst bij Sony maanden geleden? Had verwacht dat ze zelf de consoles gingen verkopen om alles in goede banen te kunnen leiden.
Check het logotje op de foto... 'iBod'. Dat is vast geen spelfout. Met andere woorden, ze zullen wel een biedingfunctionaliteit gebruiken. In dat geval verwacht ik alsnog hoge prijzen. Ach ja, het is beter dan niks en toch weer een extra kanaal om er 1 te bemachtigen.TIGER1125 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:07:
[...]
Het is inderdaad lijden zo. Overal te laat geweest en vorige week bij zowel Amazon DE als UK hem in mijn winkelmandje gehad en bij afrekenen niet meer er in. Ik moet binnenkort onder het mes en hoopte tijdens mijn herstel veel te kunnen spelen. Dat kan ik vergeten dus 😅AchtungYall schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:34:
Had verwacht dat ze zelf de consoles gingen verkopen om alles in goede banen te kunnen lijden.
Cringe meme 😬Viaxes schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:18:
[...]
Ik zat te kijken, maar ze hebben al eerder zo'n verwijzing gemaakt naar de PS5
https://www.instagram.com/p/CH0fboPK0Kk/
Net al even gesnuffeld, elk product wat ik aanklikte was zonder bieden. Maar kan mij niet voorstellen dat ze heel veel zullen gaan verkopen als dat het geval wordtMisiek schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:36:
[...]
Check het logotje op de foto... 'iBod'. Dat is vast geen spelfout. Met andere woorden, ze zullen wel een biedingfunctionaliteit gebruiken. In dat geval verwacht ik alsnog hoge prijzen. Ach ja, het is beter dan niks en toch weer een extra kanaal om er 1 te bemachtigen.
Ja, UK en via leeds. Nu even zien wat devolgrnde stap is. Vanavond koln, morgen Nederland. Of vanacht al in het sorteercentrum in nl.tomvanzummeren schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:33:
[...]
Heb jij, net als ik, ook bij Amazon UK besteld? Bij mij staat er idd ook 1:43 PM departed from Schoenefeld
Dat is nog nooit zo bij ibood geweest zal wel een heel kleine batch zijn.DonSleutel schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:40:
[...]
Net al even gesnuffeld, elk product wat ik aanklikte was zonder bieden. Maar kan mij niet voorstellen dat ze heel veel zullen gaan verkopen als dat het geval wordt
Normaal gesproken is alles zonder bieding maar ja eens moet de eerste keer zijn.DonSleutel schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:40:
[...]
Net al even gesnuffeld, elk product wat ik aanklikte was zonder bieden. Maar kan mij niet voorstellen dat ze heel veel zullen gaan verkopen als dat het geval wordt
De vraag is wat de grens is (van m.n. de bieders) als ze op marktplaats vanaf 1000 gaan is alles onder de 1000 natuurlijk mooi meegenomen voor een koper.
Mijn grens is dat ik best iets meer wil betalen vanwege BTW verzendkosten etc. en een kleine mark-up voor degene die hem aanbied maar ik ga niet tot het uiterste, daar heb ik daarna alleen maar spijt van wanneer ik een dag later een console voor een normaal bedrag zou kunnen bestellen, en dat "geluk" heb ik dan natuurlijk weer.
ik wacht gewoon op mediamark Doetinchem ook al duurt dat nog lang ben ik bang hahaTIGER1125 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:43:
[...]
Normaal gesproken is alles zonder bieding maar ja eens moet de eerste keer zijn.
De vraag is wat de grens is (van m.n. de bieders) als ze op marktplaats vanaf 1000 gaan is alles onder de 1000 natuurlijk mooi meegenomen voor een koper.
Mijn grens is dat ik best iets meer wil betalen vanwege BTW verzendkosten etc. en een kleine mark-up voor degene die hem aanbied maar ik ga niet tot het uiterste, daar heb ik daarna alleen maar spijt van wanneer ik een dag later een console voor een normaal bedrag zou kunnen bestellen, en dat "geluk" heb ik dan natuurlijk weer.
We gaan het zien, in de gaten houden vrijdag dus! Nu ben ik ook wel bereid iets meer te betalen maar liever niet, zeker omdat ik dat geluk van jou ook hebTIGER1125 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:43:
[...]
Normaal gesproken is alles zonder bieding maar ja eens moet de eerste keer zijn.
Cool. Ja bij mij was Leeds, UK ook de eerste stop. Spannend hoor! Zouden we em (uiterlijk) vrijdag écht krijgen?AMARONE schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:41:
[...]
Ja, UK en via leeds. Nu even zien wat devolgrnde stap is. Vanavond koln, morgen Nederland. Of vanacht al in het sorteercentrum in nl.
Hier ook UK via Leeds. Verwachte bezorgdag is zaterdag, maar nu dus ook onderweg.AMARONE schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:41:
[...]
Ja, UK en via leeds. Nu even zien wat devolgrnde stap is. Vanavond koln, morgen Nederland. Of vanacht al in het sorteercentrum in nl.
Ik heb nog nooit een pakketje zo nauwlettend in de gaten gehouden.
Van de week bericht gehad van de Mediamarkt dat mijn pre-order in de 2e wave zit. Had zowel een Series X als PS5 ge-preordered.
De series X al in huis, en ik hoef geen 2 consoles. Denk dat ik mijn order wel ophaal en de 2 consoles eens goed met elkaar vergelijk, en er daarna een te koop zet.
Wellicht komt mijn PS5 in de toekomst dus beschikbaar, ben wel enorm benieuwd naar de controller van de PS5.
De series X al in huis, en ik hoef geen 2 consoles. Denk dat ik mijn order wel ophaal en de 2 consoles eens goed met elkaar vergelijk, en er daarna een te koop zet.
Wellicht komt mijn PS5 in de toekomst dus beschikbaar, ben wel enorm benieuwd naar de controller van de PS5.
Ik houd mij aanbevolen!swoutr schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:56:
Van de week bericht gehad van de Mediamarkt dat mijn pre-order in de 2e wave zit. Had zowel een Series X als PS5 ge-preordered.
Dat zou lachen zijn, graag een soort bloemenveiling.Misiek schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:36:
[...]
Check het logotje op de foto... 'iBod'. Dat is vast geen spelfout. Met andere woorden, ze zullen wel een biedingfunctionaliteit gebruiken. In dat geval verwacht ik alsnog hoge prijzen. Ach ja, het is beter dan niks en toch weer een extra kanaal om er 1 te bemachtigen.
Prijs begint bij 2000€ en loopt dan langzaam naar beneden, wie het eerst klikt wie het eerst maalt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Welke Mediamarkt?swoutr schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:56:
Net bij MediaMarkt EIndhoven Centrum besteld, maar de wachtrij is daar 450 orders geloof ik.
Ze krijgen over n week 70 binnen zeiden ze. Dat gaat dus even duren! Intussen groeit de rij met 50 per dag zei de kerel die me hielp.
Geen idee hoe het verder gaat..
Zal dus wel even duren voor ik aan de beurt ben I guess.
Ze krijgen over n week 70 binnen zeiden ze. Dat gaat dus even duren! Intussen groeit de rij met 50 per dag zei de kerel die me hielp.
Dus alleen Eindhoven heeft tot nu een email gestuurd voor de tweede batch!
Nou, dan zijn ze daar officieel de gekste.Darklight_93 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:05:
[...]
Dus alleen Eindhoven heeft tot nu een email gestuurd voor de tweede batch!
Hmm, dat is helemaal niet zo'n gek idee.Flagg schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:59:
[...]
Dat zou lachen zijn, graag een soort bloemenveiling.![]()
Prijs begint bij 2000€ en loopt dan langzaam naar beneden, wie het eerst klikt wie het eerst maalt.
ik hoop dat Doetinchem er meer dan 23 krijgtHims schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:04:
Net bij MediaMarkt EIndhoven Centrum besteld, maar de wachtrij is daar 450 orders geloof ik.
maar ben bang dat ze er maar 15- krijgen haha
Zou al blij zijn als ik er überhaupt 1 had kunnen bestellen, boeiend of het dan volgende week of de week erna geleverd wordt ;-)
Hopelijk is er aankomende maand minder interesse van de scalpers als Sony met de nieuwe voorraad komt.
Hopelijk is er aankomende maand minder interesse van de scalpers als Sony met de nieuwe voorraad komt.
Ik hoop het ook maar ik denk dat de situatie in februari/maart zal verbeterengcroos schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:16:
Zou al blij zijn als ik er überhaupt 1 had kunnen bestellen, boeiend of het dan volgende week of de week erna geleverd wordt ;-)
Wat betreft MM: Heeft iemand enig idee of je de reservering kunt annuleren, en je dan je aankoopbedrag (50 euro) terug krijgt? Stel dat je hem gereserveerd hebt maar via Bol.com sneller kunt kopen. Asking for a friend
Ja, kan gewoon.Hims schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:18:
Wat betreft MM: Heeft iemand enig idee of je de reservering kunt annuleren, en je dan je aankoopbedrag (50 euro) terug krijgt? Stel dat je hem gereserveerd hebt maar via Bol.com sneller kunt kopen. Asking for a friend
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Yep, naar de winkel met je bon of reservering of whatsoever en dan zeggen dat je wilt annuleren.Hims schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:18:
Ja dat kan en je krijgt gewoon je 50 euro terug..Hims schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:18:
Ja naar de winkel gaan en dan krijg je je aanbetaling terugHims schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:18:
Heb mijzelf op de lijst laten zetten bij Intertoys (Deurne), ze verwachten dat ik ongeveer nr. 186 ben..
Dat gaat hem dus niet worden, vreemd ook trouwens dat sommige MediaMarkt filialen een kortere wachtrij hebben dan een lokale intertoys..
Dat gaat hem dus niet worden, vreemd ook trouwens dat sommige MediaMarkt filialen een kortere wachtrij hebben dan een lokale intertoys..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Denk dat de Mediamarkt inkopers wat meer in de melk te brokken hebben dan die van de Intertoys. Mediamarkt is wel een Europese speler met ruim 65.000 medewerkers. Ik zie dat de Intertoys rond de 1.100 heeft. Dat zal in de contacten met Sony wel een verschilletje maken. Denk ik.Gynnad schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:27:
Heb mijzelf op de lijst laten zetten bij Intertoys (Deurne), ze verwachten dat ik ongeveer nr. 186 ben..
[edit]
Ik bedoel dus dat Mediamarkt wat meer PS5'en te pakken kan krijgen dan de Intertoys en dat daardoor de wachtrijen er korter zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door flab007 op 25-11-2020 16:32 ]
Op naar MM Bergen op Zoom dus...Cordon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:12:
Valt best mee hoeveel er gereserveerd worden bij de MediaMarkt. (Dit zijn dus de reserveringen die ze aangeven in hun API)
[Afbeelding]
Update is van 16:00, wordt vergeleken met de status van gister 18:30.
Gaan we de 11.000 gereserveerde voor de disk versie halen voor de nieuwe levering er is?
48 uur geweest inmiddels en nog steeds niks gehoord van amazon.fr naar aanleiding van mijn bestelling twee dagen terug voor de PS5. Contact gehad met Amazon.com .nl en .fr en ze zouden er naar kijken en bla bla maar tot op heden dus niks. Heeft iemand trouwens met Ideal betaald op amazon.fr?
Bij mij wordt hij morgen bezorgd. Betaling CCViper50 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:06:
48 uur geweest inmiddels en nog steeds niks gehoord van amazon.fr naar aanleiding van mijn bestelling twee dagen terug voor de PS5. Contact gehad met Amazon.com .nl en .fr en ze zouden er naar kijken en bla bla maar tot op heden dus niks. Heeft iemand trouwens met Ideal betaald op amazon.fr?
Ik heb zelf ook maandag een bestelling gedaan bij Amazon.fr voor een disc editie. Los van de bevestigingsmail heb ik nog niks gehoord. Op mijn CC staat al wel de €513 gereserveerd. Maar verder dus nog niks, wel vreemd, aangezien sommigen hem al binnen hebben.Viper50 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:06:
Wat voor versie heb jij besteld?Boomlaars schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:10:
[...]
Bij mij wordt hij morgen bezorgd. Betaling CC
Ik had ook gewoon een order nummer en al met een verwachte levering op 17-18 december maar 5 minuten daarna is me amazon account geblokkeerd. Heb weer een nieuwe aangemaakt maar denk dat de kans dat ik geblokkeerd ga worden zeer groot is als het me lukt weer eentje te bestellen...
Ik heb precies hetzelfde met de DE. Denk dat er niets anders op zit dan gewoon afwachten!XXOODD schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:11:
[...]
Ik heb zelf ook maandag een bestelling gedaan bij Amazon.fr voor een disc editie. Los van de bevestigingsmail heb ik nog niks gehoord. Op mijn CC staat al wel de €513 gereserveerd. Maar verder dus nog niks, wel vreemd, aangezien sommigen hem al binnen hebben.
[Afbeelding]
Bij mij ook nog niks alleen een leverdatum; 19dec en een foutmelding als ik de betaling wil afronden want dat moet blijkbaar bij de CC opeens... we wachten nog ff af...XXOODD schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:11:
[...]
Ik heb zelf ook maandag een bestelling gedaan bij Amazon.fr voor een disc editie. Los van de bevestigingsmail heb ik nog niks gehoord. Op mijn CC staat al wel de €513 gereserveerd. Maar verder dus nog niks, wel vreemd, aangezien sommigen hem al binnen hebben.
[Afbeelding]
Ps5 DE en order bevestiging om 1709 ontvangen maar 1652 ofzoiets besteld volgens mij...
Heeft een van jullie hiervoor ooit iets besteld op amazon.fr of een andere amazon? Is er een manier om niet geblocked te worden als je een nieuw account hebt en voor het eerst besteld..
Is inderdaad het rationele om te doen, maar toch erg lastig om geduldig te blijven merk ik.WindowToThePast schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:13:
[...]
Ik heb precies hetzelfde met de DE. Denk dat er niets anders op zit dan gewoon afwachten!
Als je daar echt bang voor bent zou ik vast een game kopen met dezelfde betaalgegevens als je van plan bent straks de PS5 mee te kopen. Hoewel het bij de meeste mensen gewoon goed gaat, hoor. Waarom die fraude-detectie soms aanslaat en soms niet is volgens mij een raadsel voor ons.Viper50 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:14:
Heeft een van jullie hiervoor ooit iets besteld op amazon.fr of een andere amazon? Is er een manier om niet geblocked te worden als je een nieuw account hebt en voor het eerst besteld..
Ik heb nog nooit iets van amazon.fr gekocht, vorige week de cc eraan gekoppeld en ik ben niet geblokkeerd. Die blokkades klinken redelijk willekeurig.Viper50 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:14:
Misschien is het zijn eerste aankoop dat hij op amazon doet!Tchock schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:17:
[...]
Als je daar echt bang voor bent zou ik vast een game kopen met dezelfde betaalgegevens als je van plan bent straks de PS5 mee te kopen. Hoewel het bij de meeste mensen gewoon goed gaat, hoor. Waarom die fraude-detectie soms aanslaat en soms niet is volgens mij een raadsel voor ons.
Deze week krijgt de mediamarkt een nieuwe lading binnen. Me zwager werkt in het magazijn in de MM den haag. Hij heeft me gezegd dat andere vestigingen dan ook hun nieuwe lading binnen krijgen.
Wat een goede nieuws! EindelijkLeroyKaylee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:22:
Deze week krijgt de mediamarkt een nieuwe lading binnen. Me zwager werkt in het magazijn in de MM den haag. Hij heeft me gezegd dat andere vestigingen dan ook hun nieuwe lading binnen krijgen.
Komt er dan ook weer online verkoop?LeroyKaylee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:22:
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Dat zou ik niet weten hij werkt puur in het magazijn en kan enkel daar inzien dat er een nieuwe lading binnen komt. Online is ook andere dan de winkel ketens zelf dacht ik
Ik hoop het maar ik denk dat de webshop met de fysieke winkel niet verbonden is
Ik mag hopen dat ze eerst de bestellingen wegwerken die al 50 hebben neergelegd. Anders is het de laatste keer dat ik 50 euro aan ze doneer. 
(Hoop sowieso dat mijn Amazon-bestelling MM voor is, maar dat terzijde.)
(Hoop sowieso dat mijn Amazon-bestelling MM voor is, maar dat terzijde.)
Heb even een afstandsbediening besteld voor de PS5 om te testen en mijn order werd geweigerd... is het niet mogelijk om met Ideal te betalen?
Hallo,
De betaling voor de onderstaande items is geweigerd.
Helaas kunnen we de gegevens op de geregistreerde bankrekening niet gebruiken als betaalmethode voor deze bestelling. Wijzig uw gewenste betalingsmethode om door te gaan. Betalen op factuur is helaas niet mogelijk.
Als we binnen 5 dagen geen geldige betalingsinformatie voor je bestelling ontvangen, wordt je bestelling geannuleerd. *
Ga naar het gedeelte Bestellingsgegevens om de betalingsgegevens voor uw bestelling bij te werken.
Wijzig uw betalingswijze
Hallo,
Helaas kunnen we de gegevens op de geregistreerde bankrekening niet gebruiken als betaalmethode voor deze bestelling. Wijzig uw gewenste betalingsmethode om door te gaan. Betalen op factuur is helaas niet mogelijk.
Als we binnen 5 dagen geen geldige betalingsinformatie voor je bestelling ontvangen, wordt je bestelling geannuleerd. *
Ga naar het gedeelte Bestellingsgegevens om de betalingsgegevens voor uw bestelling bij te werken.
Wijzig uw betalingswijze
Ideal is iets Nederlands. Het is niet mogelijk om bij Amazon France daarmee te betalen. Met de creditcard is de enige optie.Viper50 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:35:
Heb even een afstandsbediening besteld voor de PS5 om te testen en mijn order werd geweigerd... is het niet mogelijk om met Ideal te betalen?
Hallo,
Wijzig uw betalingswijze
Nee maar de webshop valt wel onder hetzelfde bedrijf toch?Darklight_93 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:29:
[...]
Ik hoop het maar ik denk dat de webshop met de fysieke winkel niet verbonden is
My PS5 just came in today, the tracking was dead both from amazon and dhl so I had no hopes, but it showed up unexpectedlyivokenevil schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:47:
Nog meer UK orders van de 19e die al een paar dagen stil staan in Frankrijk?
Delivery By PostNL
Tracking ID: 3SAMAZ0************
Monday, 23 November
6:49 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Sunday, 22 November
Package has shipped
Times are shown in the local time zone.
hopen krijgt de mediamarkt van Doetinchem er 23 of meerLeroyKaylee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:22:
Top! Besteld op 19/11. Ik gisteren m'n track and trace gekregen. Hele dag op werk naar dat ding gekeken en er kwam maar geen beweging in. Kom ik thuis en wat zie ik?kebabhalfpikant schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:21:
[...]
Heb net ook verzendbevestiging gekregen, via bpost
:strip_exif()/f/image/GQA62HHLqzm5VFkSKHT89VJz.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk 3 dagen te vroeg geleverd. Chronopost doet z'n naam alle eer aan
Mensen die contact opnemen met Amazon dat ze nog niks gehoord hebben over een bestelling van eergisteren.
Zijn er vandaag nog kansen langsgekomen om te kunnen bestellen>?
nopeHaskoF schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:57:
Zijn er vandaag nog kansen langsgekomen om te kunnen bestellen>?
Oh serious?? Good for you men! Thank god i got a videodoorbell when The post men arrives hahaFirstRevision schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:48:
[...]
My PS5 just came in today, the tracking was dead both from amazon and dhl so I had no hopes, but it showed up unexpectedly
Zelfde hier!Epixx1337 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:15:
[Afbeelding]
Iemand die afgelopen maandag bij .fr besteld heeft en nog steeds ook zij erop staat?
Hier hetzelfde. Denk dat ze niet weten wanneer ze het kunnen verzenden.Epixx1337 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:15:
[Afbeelding]
Iemand die afgelopen maandag bij .fr besteld heeft en nog steeds ook zij erop staat?
=P Zolang ik niet alleen ben raak ik niet in paniek! Hahahaha
Overigens zei de klantenservice dat ik gewoon 17-18 december kan aanhouden, maar goed dat zal wel een geautomatiseerd bericht zijnEpixx1337 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:17:
[...]
=P Zolang ik niet alleen ben raak ik niet in paniek! Hahahaha
Vanmorgen bol.com 1 of 2.... niet echt een kans te noemen
Dinsdag besteld op FR en ontvang hem morgenavond als het goed is. Wel vreemd dat als je maandag hebt besteld hij nog niet verzonden is.Epixx1337 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:15:
[Afbeelding]
Bij mij staat een geschatte leverdatum van 18-19 decEpixx1337 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:15:
[Afbeelding]
Nee die zijn voor de bots, die tel ik niet meemindgem schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:20:
[...]
Vanmorgen bol.com 1 of 2.... niet echt een kans te noemen
Voor de mensen die hem op amazon.fr hebben besteld met CC. Ik heb nu toch maar een CC weten te fixen en heb uiteraard een nieuw account gemaakt omdat het op iemand anders naam staat... wat is de kans dat hij dit keer niet geblokkeerd gaat worden?
Kunnen deze bots ook de betaling automatisch doen?Djores schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:23:
[...]
Nee die zijn voor de bots, die tel ik niet mee
Bestellingen zijn een gekoppeld aan een magazijn. Dus als het magazijn waar jij aan gekoppeld zit heeft voorraad en die van hem niet.kRazj schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:21:
[...]
Dinsdag besteld op FR en ontvang hem morgenavond als het goed is. Wel vreemd dat als je maandag hebt besteld hij nog niet verzonden is.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/jBCNCQwBikSn3BYOr4DpYiY8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9DIs7EryjJsI55lxQpdpiBXs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/m2YCBIky0ThzTpfFnHWyYOJ0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qnKjqL8OMMlHIRqPCGGP9oTL.png?f=fotoalbum_large)