• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-11 10:49
flab007 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:51:
[...]

Ik bestel ontzettend veel spul op Amazon. Zowel de NL, DE als COM. Er gaat heel soms wel eens iets mis maar dan babbel je met klantenservice en ze sturen je een vervanging op of ze storten je geld terug. Ik heb nog geen enkele keer een probleem met ze gehad.
Kan je via Amazon.com naar nederland verzenden ?

• redpeer
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:26
Die aanname is zo snel gemaakt. Ik ga er maar niet op in. Maar ik heb er geen acht nodig, laat ik dat vooropstellen.

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
SteffanS schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:52:
[...]

Kan je via Amazon.com naar nederland verzenden ?
Dat hangt er vanaf. Sommige dingen niet. Heb vroeger eens een Kindle daar besteld. Toen kon ie geleverd worden in NL. Nu niet meer. Maar de belangrijkere vraag is, ben je bereid de hoge transportkosten te betalen. Die zijn vaak wel hoger dan op de DE en NL versies van Amazon. En op NL heb ik Prime dus ik heb een voorkeur voor de NL versie.

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-12 10:16
flab007 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:54:
[...]

Dat hangt er vanaf. Sommige dingen niet. Heb vroeger eens een Kindle daar besteld. Toen kon ie geleverd worden in NL. Nu niet meer. Maar de belangrijkere vraag is, ben je bereid de hoge transportkosten te betalen. Die zijn vaak wel hoger dan op de DE en NL versies van Amazon. En op NL heb ik Prime dus ik heb een voorkeur voor de NL versie.
Ik heb wel eens iets voor mijn auto besteld op .com, waarna ik later een rekening kreeg voor invoerrechten.

• flab007
Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:55:
[...]

Ik heb wel eens iets voor mijn auto besteld op .com, waarna ik later een rekening kreeg voor invoerrechten.
Yep. Dat gebeurt ook nog wel eens. Niet altijd, maar soms wel.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:41
Zijn de Pulse headset of Charging station de afgelopen tijd alweer ergens leverbaar geweest? Mijn bestelling bij bol.com is nog steeds niet uitgeleverd omdat het pakket was zoekgeraakt en ze weten niet wanneer er weer voorraad komt. Dus zit te twijfelen of het zinnig is om de bestelling te annuleren of niet.

• IliasAfellay
  • Laatst online: 07-05-2022
Epixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:42:
[...]

Ik heb 2 lopende orders bij FR en .de heb ik er 1 lopen ook. Niks gebeurd hier. Heb wel me amazon account al 3 jaar. Mischien help dat?
Mochten ze alle 3 of 2 binnenkomen, Wil ik er wel 1 van je overnemen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

flab007 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:55:
[...]

Yep. Dat gebeurt ook nog wel eens. Niet altijd, maar soms wel.
Vanuit Amerika moet je volgens mij uitgaan van wél. Ik heb tenminste de laatste 10 bestellingen vanuit Amerika in de afgelopen 4 jaar altijd de invoerrechten moet betalen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Vizjee
  • Laatst online: 20:24
TheDukemaster schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:56:
Zijn de Pulse headset of Charging station de afgelopen tijd alweer ergens leverbaar geweest? Mijn bestelling bij bol.com is nog steeds niet uitgeleverd omdat het pakket was zoekgeraakt en ze weten niet wanneer er weer voorraad komt. Dus zit te twijfelen of het zinnig is om de bestelling te annuleren of niet.
Waarom zou je annuleren? Wie weet is het er voor je een volgende hebt gevonden.. anders ben je m ook weer zo kwijt aan een ander

• Epixx1337
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
IliasAfellay schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:57:
[...]

Mochten ze alle 3 of 2 binnenkomen, Wil ik er wel 1 van je overnemen.
Helaas, zijn ze allemaal bezet =P 1 voor mij 2 voor mijn collega's die nog aan het jagen zijn.

• IliasAfellay
  • Laatst online: 07-05-2022
Epixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:00:
[...]

Helaas, zijn ze allemaal bezet =P 1 voor mij 2 voor mijn collega's die nog aan het jagen zijn.
Jammer! :'(

• ogboss
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-11 16:02
Hebben er meer mensen hier problemen met COD Modern Warfare voor ps4? ik heb de game geinstalleerd vanaf de CD, als ik hem opstart zegtie dat ik hem opnieuw moet installeren met cd omdat ik de digitale versie ofzo heb. Snap er niks van... Meer mensen met zelfde probleem?

• thijmenprins
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-01-2022
Bij mijn FR bestelling stond geen gegevens meer betreft leverdatum etc. en omdat ik geen reservering had staan op de CC dacht ik: Laat ik de betalingsgegevens updaten. Dat heb ik geweten, want hij is nu door het systeem automatisch geannuleerd. :(
Heb wel een mailtje gestuurd, maar dat zal wel niet helpen.. 8)7
Pro tip: niet kloten in je account als je denkt dat er iets niet klopt.

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
TheDukemaster schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:56:
Ik zag dit op Budgetgaming.nl:

Vanmiddag was ik toevallig bij MediaMarkt in Almere. Ik dacht “toch eens kijken of ze hem hebben” En ja hoor, zo’n hele kooi vol. Op de site bij filiaal Almere staat echter dat ze niet op voorraad zijn in de winkel.

Dit ging over de headset op 18-11

Dus wellicht even bellen naar een winkel in de buurt?

• Vizjee
ogboss schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:01:
Hebben er meer mensen hier problemen met COD Modern Warfare voor ps4? ik heb de game geinstalleerd vanaf de CD, als ik hem opstart zegtie dat ik hem opnieuw moet installeren met cd omdat ik de digitale versie ofzo heb. Snap er niks van... Meer mensen met zelfde probleem?
[PS5] PlayStation 5

Wellicht hebben hier meer mensen antwoord op je vraag

• flab007
Flagg schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:59:
[...]

Vanuit Amerika moet je volgens mij uitgaan van wél. Ik heb tenminste de laatste 10 bestellingen vanuit Amerika in de afgelopen 4 jaar altijd de invoerrechten moet betalen.
Nou, het leuke is dat dat vaak vermeld wordt. Op de meeste bestellingen die ik daar de afgelopen tijd gedaan heb staat er gewoon, inclusief transport- en inklaringskosten (+BTW) (maar dan in het Engels ;)). Als het er niet bij staat moet je naar het buurt postkantoor(tje) en daar een x-bedrag betalen.

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
ogboss schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:01:
Niet helemaal het juiste topic hiervoor. Maar heb de digitale versie nu op de PS5 geïnstalleerd en werkt, zorg wel dat je de juiste 'packs' ook download.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:41
Vizjee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:59:
[...]

Waarom zou je annuleren? Wie weet is het er voor je een volgende hebt gevonden.. anders ben je m ook weer zo kwijt aan een ander
Probleem is ze hebben aangegeven dat het niet mogelijk is om de artikelen automatisch voor mij apart te zetten op het moment dat er voorraad komt. Dus ik heb geen garantie dat ik bij de eerst volgende levering zit. Kan de bestelling inderdaad ook gewoon laten staan, maar dan wil ik wel graag weten of er inmiddels bij andere winkels wel voorraad is geweest.
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:02:
[...]

Ik zag dit op Budgetgaming.nl:

Vanmiddag was ik toevallig bij MediaMarkt in Almere. Ik dacht “toch eens kijken of ze hem hebben” En ja hoor, zo’n hele kooi vol. Op de site bij filiaal Almere staat echter dat ze niet op voorraad zijn in de winkel.

Dit ging over de headset op 18-11

Dus wellicht even bellen naar een winkel in de buurt?
Dat is een goede tip dank je, ga ik zeker even doen.

[ Voor 30% gewijzigd door TheDukemaster op 24-11-2020 12:08 ]

• chijio91
  • Laatst online: 14-12 12:30
Wat fijn. Levering was één dag later dan gepland.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dovr8_bjoB4pMn4esuv_OugAbv4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPwLxsHSqLr6rWEpwzwXDmlL.jpg?f=fotoalbum_large

• Dennizzvd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-01-2024
Zijn er los van alle amazone's nog bol-lers welke nog wachten op hun levering van gisteren? (na de bestelronde van afgelopen week)

Niet dat ik denk dat deze op korte termijn nog komt - zijn ze er volgens de klantenservice druk mee bezig - en hebben ze voor mij nu een 'case' aangemaakt om het eea te onderzoeken. Nogmaals - ik verwacht er niets van.

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-12 10:13

Aid

Dennizzvd schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:11:
Zijn er los van alle amazone's nog bol-lers welke nog wachten op hun levering van gisteren? (na de bestelronde van afgelopen week)

Niet dat ik denk dat deze op korte termijn nog komt - zijn ze er volgens de klantenservice druk mee bezig - en hebben ze voor mij nu een 'case' aangemaakt om het eea te onderzoeken. Nogmaals - ik verwacht er niets van.
Ik heb 21-11 de DE besteld, maar die is vertraagd.

• joeptweakers
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Zijn er hier ook Tweakers die een aanbetaling hebben gedaan in een lokaal MediaMarkt filiaal? Ik heb op 18-09-2020 een pre-order gedaan voor een PS5 (digital edition) bij MM Tilburg, maar tot op heden niks van gehoord.

• LeroyKaylee
  • Laatst online: 30-11-2020
joeptweakers schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:17:
Zijn er hier ook Tweakers die een aanbetaling hebben gedaan in een lokaal MediaMarkt filiaal? Ik heb op 18-09-2020 een pre-order gedaan voor een PS5 (digital edition) bij MM Tilburg, maar tot op heden niks van gehoord.
Ik heb op 19 september een pre order gedaan voor de disc versie en ben afgelopen weekend langs gegaan om te informeren en sta nu 3e in Rijswijk.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 13:58
Je zou ze kunnen bellen, vragen op welke plaats je staat :) Heb je in ieder geval een indicatie

• Steph94
  • Laatst online: 07-12-2020
Yep in Zaandam ook tot op heden niks gehoord. Hij hoopte wel dat er elke donderdag een nieuwe levering zou komen.

Verwijderd

17-09-2020 in Utrecht, The Wall rond 16.30 (Disc versie). Woon zelf in Almere, maar die dag was ik op werk. Geen behoefte om een ritje te maken, ik wacht het wel af. :)

• joeptweakers
LeroyKaylee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:20:
[...]

Ik heb op 19 september een pre order gedaan voor de disc versie en ben afgelopen weekend langs gegaan om te informeren en sta nu 3e in Rijswijk.
3e plek, dat klinkt als goed nieuws, toch?:D
Of hebben ze geen idee wanneer er nieuwe levering komt?

• Boterham71
joeptweakers schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:23:
[...]

Digitaal en disc is niet te vergelijken, aan de andere kant zal je niet heel laag staan.

• LeroyKaylee
  • Laatst online: 30-11-2020
joeptweakers schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:23:
[...]

Nee dat kon ze niet zeggen ze zou snel kunnen zijn maar ook april... dat lijkt me een erg sterk verhaal..!

Je kan gewoon informeren bij de servicebalie met je bon

• rutgermudde
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 31-01 15:31
Ik heb mijn PS5 Disk Edition op dezelfde dag gereserveerd bij MM Tilburg. op 5-11rond 22:00 onderstaande mail ontvangen:

NOG EVEN WACHTEN!
HELAAS IS JE PLAYSTATION 5 NOG NIET BESCHIKBAAR OP DE RELEASEDAG.

We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen aan een Sony PlayStation 5.
Er is momenteel nog géén informatie duidelijk over wanneer jouw exemplaar klaar ligt in de winkel. We doen er alles aan om zo snel mogelijk meer voorraad en informatie vanuit Sony te krijgen. Zodra we hierover meer informatie hebben, ontvang je een mailtje!

We hopen je met deze e-mail voldoende geïnformeerd te hebben. Heb je nog vragen neem dan contact met ons op via mm.tilburg.entertainment@mediamarkt.nl of kom langs in de winkel waar je de pre-order hebt geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Tilburg

Gisteren nog langs geweest om te vragen op welke plek ik nu sta. Dat willen ze niet aangeven ('we leveren enkel op chronologische volgorde uit'), maar gezien de vraag en de mega lijst die ze hebben zou dit best in het begin van het nieuwe jaar kunnen zijn.

• Defconnl1
  • Laatst online: 21-06-2022
Ik heb hem ook bij MM Zaandam gepreorderd op 18 september. Stond 106de op de lijst van de disc. Ik weet dat ze er er vorige week 60 binnen hadden gekregen van de disc en 10 van de digital. Maar was onduidelijk wanneer de volgende levering kwam.

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-12 19:37
Mijn 2 MM filialen geven ook niet aan welke plek hoor

• joeptweakers
rutgermudde schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:26:
[...]

Ik heb mijn PS5 Disk Edition op dezelfde dag gereserveerd bij MM Tilburg. op 5-11rond 22:00 onderstaande mail ontvangen:

NOG EVEN WACHTEN!
HELAAS IS JE PLAYSTATION 5 NOG NIET BESCHIKBAAR OP DE RELEASEDAG.

We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen aan een Sony PlayStation 5.
Er is momenteel nog géén informatie duidelijk over wanneer jouw exemplaar klaar ligt in de winkel. We doen er alles aan om zo snel mogelijk meer voorraad en informatie vanuit Sony te krijgen. Zodra we hierover meer informatie hebben, ontvang je een mailtje!

We hopen je met deze e-mail voldoende geïnformeerd te hebben. Heb je nog vragen neem dan contact met ons op via mm.tilburg.entertainment@mediamarkt.nl of kom langs in de winkel waar je de pre-order hebt geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Tilburg

Gisteren nog langs geweest om te vragen op welke plek ik nu sta. Dat willen ze niet aangeven ('we leveren enkel op chronologische volgorde uit'), maar gezien de vraag en de mega lijst die ze hebben zou dit best in het begin van het nieuwe jaar kunnen zijn.
Thanks! Daar hebben we wat aan. Zal maar even afwachten dan.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 13:58
glydoscoop schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:29:
Mijn 2 MM filialen geven ook niet aan welke plek hoor
Eigenlijk best raar, aangezien je dus 50 euro aanbetaalt om in die rij te staan. Zou ze sieren als ze je op de hoogte houden of in elk geval aangeven waar je staat als je een ordernummer hebt.

• Boterham71
Tarz schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:30:
[...]

Eigenlijk best raar, aangezien je dus 50 euro aanbetaalt om in die rij te staan. Zou ze sieren als ze je op de hoogte houden of in elk geval aangeven waar je staat als je een ordernummer hebt.
Is gewoon slim. Ze willen niet dat je afhaakt als blijkt dat je te laag staat.

• Steph94
Defconnl1 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:28:
Ik heb hem ook bij MM Zaandam gepreorderd op 18 september. Stond 106de op de lijst van de disc. Ik weet dat ze er er vorige week 60 binnen hadden gekregen van de disc en 10 van de digital. Maar was onduidelijk wanneer de volgende levering kwam.
Ik hoorde 2 dagen geleden dat ze maar 40 hadden gehad van de disc versie. Ik stond rond 70e op de lijst van disc toen ik hem ging bestellen

• Defconnl1
  • Laatst online: 21-06-2022
Steph94 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:31:
[...]

Ik hoorde 2 dagen geleden dat ze maar 40 hadden gehad van de disc versie. Ik stond rond 70e op de lijst van disc toen ik hem ging bestellen
Ik heb de lijst zelf gezien, dus weet zeker dat ze er 60 hebben ontvangen.

• Steph94
Defconnl1 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:33:
[...]

Ik heb de lijst zelf gezien, dus weet zeker dat ze er 60 hebben ontvangen.
Ah beter dan :)

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
djanssen25 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:27:
[...]

Bij mij ook verwachte leverdatum as vrijdag. Ik had vanochtend een chatsessie met een dame van amazon. Ik blijf maar vriendelijk (dadelijk flikkeren ze mn order dr uit :P), maar jeetje wat een irritant mens. Hier had ik dus niks aan...

Jezirela | Customer Service
Hello! I hope you are doing well, my name is Jezirela. I'll be happy to help you today. How can I be of assistance?
J
09:27
Hi, sorry for bothering you, but me and some friends om mine bought the same item (ps5) at about the same time.
They have their item delivered at home allready and mine says its still at the first status (in Leeds, Cheshire GB)
just wondering, how that is possible
hello?
09:30
Thank you for alerting us about this, this item is Currently unavailable on the website and this is the reason why this item is late, rest assured once it will be availeble your will be dispatched as soon as possible.
J
09:31
ehm
it says it has been dispatched friday 20th nov
09:31
Sorry it will be shipped.
J
09:32
package arrived at an amazon facility (friday 7:18 PM)
it still says it will be delivered this friday, but since friends of mine allready received theirs, and my status hasnt changed since friday.. i started to worry
09:33
i'm really sorry for this, in order to help you better, I will investigate into the carrier to locate where exactly your item is.i will make sure that it will be delivered as schedule.
J
09:34
so, you cant really give me any update other then what I can see in my account?
09:35
unfortunately delivery is programed automaticly by the system.
It can't be changed.
J
09:36
that is fine, I just want to know if everything is ok and where my package actually is.
09:36
Nice, I will do the necessary to satisfy you.
J
09:38
I have a DHL tracking code, but the DHL site says its unfamilliar with the current state. Amazon site just says at the amazon facility in Leeds (20th nov). I find this strange.
ok, so what can you tell me? :)
09:38
I invite you to check it later, there should be an update.
J
09:39
how do you know? and when?
09:40
Are you able to track this item?
J
09:40
yes, I can check it on the amazon site, and i can check it at the DHL site
09:41
You can follow your item with checking this.
J
09:41
the latest status on amazon says it resides at Leeds, Cheshire GB. the latest status on DHL is, "can't track untill its with DHL"
I understand you are trying to comfort me, but I feel you actually dont know anything more then whats on these sites. Is that correct?
I mean, you say there should be an update soon, why do you think that?
09:43
I really want to help you, and this is the reason why I will investigate into the carrier,
J
09:43
And you will let me know?
09:44
Yes you will receive an update.
J
09:44
ok. I understand. Thank you :)
update on the site you mean?
09:45
Yes.
This is that.
J
09:45
I will wait for the update then. Thank you for your assistance! Have a great day :)
09:46
It was my pleasure assisting you today. Enjoy the rest of your day. Stay safe and healthy. Bye for now!
J
09:46
Bye
Ik lees trouwens niets wat irritant overkomt, ik denk dat deze mevrouw dit over jou zegt tijdens de lunch. Ze weten het niet, zoals hier eerder gemeld komt DHL pas kijken als het pakket in Nederland is of zelfs bij je deur komt. Gewoon afwachten.

• Baxman
  • Laatst online: 04-06 12:17
rutgermudde schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:26:
[...]

Wat vreemd! Bij mij hebben ze in de winkel gezegd dat ik vijfde sta, en via de mail dat ik vierde sta. Eindhoven Ekkersrijt overigens, vreemd dat ze qua openheid andere standaarden hanteren per filiaal.

• djanssen25
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-10-2023
AMARONE schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:34:
[...]

Ik lees trouwens niets wat irritant overkomt, ik denk dat deze mevrouw dit over jou zegt tijdens de lunch. Ze weten het niet, zoals hier eerder gemeld komt DHL pas kijken als het pakket in Nederland is of zelfs bij je deur komt. Gewoon afwachten.
Jij mag ook een mening hebben.

Het gesprek beginnen met het product is unavailable en komt zodra het op voorraad is, vond ik al irritant. Ze heeft kennelijk niet eens gekeken. Verder geeft ze nergens antwoord op de vragen die ik stel. Maar goed, misschien ligt het aan mij. Je kan zomaar gelijk hebben.

• Vizjee
chijio91 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:07:
Wat fijn. Levering was één dag later dan gepland.
[Afbeelding]
Haha, was dit voor of na dat je een PS5 kreeg? Ik heb 5 euro gekregen van een chatmedewerker (zegt hij), maar ik heb geen idee waar ik die 5 euro kan vinden.

Ik ben benieuwd of ik nog een mail krijg ter compensatie van 1 extra dag wachten :9 Lekker schrapen

• HeRSteiN
  • Laatst online: 19-12 09:36
Denk dat ik dit reeds heb zien voorbij gaan maar ga toch nog eens vragen.
Het streepje dat alsmaar dichter bij departed komt... Heeft dit iets van waarde?
Sinds gisteren is het wel 'serieus' gezakt :D

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12 19:38

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Iemand een idee of MM in Belgie nog pre orders aanpakt in de huidige lockdown. Zou normaal gesproken bellen naar de lokale MM hier maar ik heb de pech dat ik deze week tijdens hun geposte openingsuren moet werken en ik op mn werk helaas geen bereik heb met mn eigen gsm en ik mijn werk telefoon niet kan gebruiken voor telefoon naar buiten. En dat ik niet het geduld heb te wachten tot Zaterdag om te bellen :P.

• n0vast0rm
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19-12 10:42
HeRSteiN schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:44:
Denk dat ik dit reeds heb zien voorbij gaan maar ga toch nog eens vragen.
Het streepje dat alsmaar dichter bij departed komt... Heeft dit iets van waarde?
Sinds gisteren is het wel 'serieus' gezakt :D
Nul waarde

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-12 16:50
Vizjee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:38:
[...]

Haha, was dit voor of na dat je een PS5 kreeg? Ik heb 5 euro gekregen van een chatmedewerker (zegt hij), maar ik heb geen idee waar ik die 5 euro kan vinden.

Ik ben benieuwd of ik nog een mail krijg ter compensatie van 1 extra dag wachten :9 Lekker schrapen
Als het Amazon is dat komt ie korting bij je volgende bestelling automatisch erop ;)

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:08

Cordon

Lievelings jankert

Ze nemen in ieder geval nog steeds orders aan bij de Mediamarkt. Hier en daar is de wachtrij langer geworden, in Eindhoven Centrum is de rij korter geworden. Of ze hebben een pallet gevonden, of 32 mensen hebben zich teruggetrokken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGGBDz8N7bebfy9w8MP7CRWpwdo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q76HUFHZeYsryxgy4DMcP1Qn.png?f=fotoalbum_large
Dit is de update van 12:30 - Min getal in het wit is dat het getal nog lager is geworden, een plus getal is dat de rij korter is geworden

:P

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
Cordon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:58:
Ze nemen in ieder geval nog steeds orders aan bij de Mediamarkt. Hier en daar is de wachtrij langer geworden, in Eindhoven Centrum is de rij korter geworden. Of ze hebben een pallet gevonden, of 32 mensen hebben zich teruggetrokken.

[Afbeelding]
Dit is de update van 12:30 - Min getal in het wit is dat het getal nog lager is geworden, een plus getal is dat de rij korter is geworden

Is dit een update wat ergens te vinden is? Leuk staatje om in de gaten te houden (er vanuit gaande dat dit klopt)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Cordon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:58:

[Afbeelding]

Dat zijn er nog wel een aantal.
Hoe kom je aan deze gegevens als ik vragen mag?

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

pelidee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:03:
[...]

Dat zijn er nog wel een aantal.
Hoe kom je aan deze gegevens als ik vragen mag?
Voorraad API die gewoon aangeroepen word in de site. :P

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

DonSleutel schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:02:
[...]

Is dit een update wat ergens te vinden is? Leuk staatje om in de gaten te houden (er vanuit gaande dat dit klopt)
Heb het lokaal staan draaien, niet echt een online plekje gegeven. Weet ook niet of MediaMarkt blij word als ik telkens de API blijf aanroepen.

• chijio91
  • Laatst online: 14-12 12:30
Vizjee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:38:
[...]

Na dat ik hem binnenkreeg. Als het zoals bij mij werkt, zie je die 5 euro pas als je een bestelling plaats. Dan gaat er automatisch 5 euro af van de totaalprijs.

• Gynnad
  • Laatst online: 23:13
Ben wel benieuwd waar het heen gaat, is het nu wijsheid om op de wachtlijst aan te sluiten bij de Mediamarkt of de hoop hebben dat er elders nog voorraad komt (lees bol.com). Want kun je bij de MM de order annuleren en je 50 euro terug krijgen?

Natuurlijk nu kun je hem makkelijk kwijt voor dezelfde prijs op marktplaats of aan een medetweaker, maar is dat ook nog het geval als er dadelijk (lees ooit in de verre toekomst) overal voorraad is?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-12 16:27
Gynnad schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:15:
Ben wel benieuwd waar het heen gaat, is het nu wijsheid om op de wachtlijst aan te sluiten bij de Mediamarkt of de hoop hebben dat er elders nog voorraad komt (lees bol.com). Want kun je bij de MM de order annuleren en je 50 euro terug krijgen?

Natuurlijk nu kun je hem makkelijk kwijt voor dezelfde prijs op marktplaats of aan een medetweaker, maar is dat ook nog het geval als er dadelijk (lees ooit in de verre toekomst) overal voorraad is?
Even wat betreft bol.com, ik heb er afgelopen zaterdag mijn order kunnen plaatsen echter is die nog niet verzonden. Zojuist contact gehad en ze geven aan dat zodra er weer consoles zijn dat ze dan worden verzonden. Dus eigenlijk staat daar nu ook een pre order lijst aan Digitals van 21-11. :/ Ik heb contact met andere die die dag hebben besteld en zitten in dezelfde situatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Tunestwo op 24-11-2020 13:18 ]

• StevenFM
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05-2021
De mensen die hun console reeds hebben binnengekregen via amazon.fr, hoelang duurde het van dispatch tot levering voor jullie?

• HeRSteiN
Brammerx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:16:
[...]

Haha bedankt en idd echt geluk ja.
Ik laat het hier weten!
Tegen welk uur was je order gisteren aangepast?

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Gynnad schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:15:

Je krijgt gewoon je geld terug als je hem toch ergens anders hebt kunnen vinden.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• pelidee
  • Niet online
StevenFM schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:22:
De mensen die hun console reeds hebben binnengekregen via amazon.fr, hoelang duurde het van dispatch tot levering voor jullie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHdWom74uxJ8LMp-YENRv20ZON8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9wtjxVPvgDJh4wu6LM1fS367.png?f=user_large

Even in het Frans, werk momenteel op kantoor met Firefox. Geen zin om een extra add-on te koppelen :X
Met UPS geleverd, die hebben zaterdag en zondag niks gedaan. Dus had nog sneller er kunnen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door pelidee op 24-11-2020 13:33 ]

• Brammerx
  • Laatst online: 15-04-2021
HeRSteiN schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:26:
[...]

Tegen welk uur was je order gisteren aangepast?
Rond 15:00/16:00 volgens mij.
Vannacht was het pakket onderweg naar Nederland.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
Eerst denk je oei! Snel!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jz1dWJONdtf-XIjx2VjARVMrsaQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PNXCyu37w83IBUDCyDgPepZN.png?f=fotoalbum_large

En dan zie je dit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7aZ9g7BkK__TLQYgi6wDQlF7HY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KJ7kftU6uKJ7YcppnxYoj250.png?f=fotoalbum_large

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Met zo'n lege batterij moet je inderdaad wel snel zijn ja!

• Bulls
Starbucks schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:39:
[...]

Met zo'n lege batterij moet je inderdaad wel snel zijn ja!
Haha deze telefoon is niet meer draadloos tegenwoordig.

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11 15:59
Oh man.. niet te lang geleden stond ik hier nog trots te verkondigen dan ik prima tot 16 december kon wachten en dat ik allang blij was dat ik kon bestellen op amazon.de maar ik moet tot grote teleurstelling in mijzelf toch toegeven dat ik echt ongeduldig ben en het liefst vandaag naar duitsland rij om aan te kloppen bij het warehouse... treurig he :')

De rationaliteit heeft het verloren _O-

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Banaan000 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:42:
Oh man.. niet te lang geleden stond ik hier nog trots te verkondigen dan ik prima tot 16 december kon wachten en dat ik allang blij was dat ik kon bestellen op amazon.de maar ik moet tot grote teleurstelling in mijzelf toch toegeven dat ik echt ongeduldig ben en het liefst vandaag naar duitsland rij om aan te kloppen bij het warehouse... treurig he :')

Herkenbaar! ;)

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Heel herkenbaar!

• DonSleutel

Heel herkenbaar, het is dat er thuis iemand mij tegenhoudt om er een van mp te kopen :P

• Keezeke
  • Laatst online: 03-12-2020

Heb ik ook! :P

• Furacao86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-07-2023

Jup, same here. Van mwoah wel leuk als ie n keer binnenkomt naar: IS IE ER AL?! :X

• Banaan000
Jullie zijn een soort support groep voor mij hahah

• Boterham71

En zodra je hem hebt, is je FOMO weg en dan zie je dat het allemaal wel overdreven was. Ik doe er aan mee hoor, maar weet dit vanuit het Tesla bestellingen topic van vorig jaar... 300 pagina's per dag, na 1 januari totaal uitgestorven.

• HeRSteiN

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Banaan000 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:45:
Jullie zijn een soort support groep voor mij hahah
Welcome to PS5 Anonymous, my name is Tyler...

• Banaan000
TylerMayhem schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:48:
[...]

Welcome to PS5 Anonymous, my name is Tyler...
Hallo ik ben banaan en ik zit nu sinds een maand aan het hype infuus. Ik merk vooral dat mijn vriendin de hoop langzaam begint op te geven, iets wat geen probleem was geweest ALS IK HIER EEN F*CKING PS5 HAD GEHAD......

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Banaan000 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:50:
[...]

Hallo ik banaan en ik zit nu sinds een maand aan het hype infuus. Ik merk vooral dat mijn vriendin de hoop langzaam begint op te geef, iets wat geen probleem was geweest ALS IK HIER EEN F*CKING PS5 HAD GEHAD......
Ik heb gisteren een partij zuur zitten kijken toen er een PS5 reclame voorbij kwam.. :(

• Bulls

Het is 2020 en rationaliteit is niet meer aanwezig in de wereld 😅

• DonSleutel
Banaan000 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:50:
[...]

Hallo ik banaan en ik zit nu sinds een maand aan het hype infuus. Ik merk vooral dat mijn vriendin de hoop langzaam begint op te geef, iets wat geen probleem was geweest ALS IK HIER EEN F*CKING PS5 HAD GEHAD......
Hoi Banaan, ik Sleutel. Wordt langzaam maar zeker obsessief genoemd thuis omdat ik elke keer naast het net vis :'(

• Rickpm1
  • Laatst online: 03:43
DonSleutel schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:51:
[...]

Hoi Banaan, ik Sleutel. Wordt langzaam maar zeker obsessief genoemd thuis omdat ik elke keer naast het net vis :'(
Ik kon zaterdag bestellen bij bol.com en dan komt die gewoon niet. Wat een marteling :(.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:36
Jongens er zjjn maar een paar dingen waarom je nu een PlayStation 5 wilt hebben:
Astro's Playroom.
Spider-Man Miles Morales (al is het niet mijn game).
Controller is een teschnisch hoogstandje.
Het menu is echt heel fraai.
Al mijn PlayStation 4 games in 60 FPS.

Er zijn ook argumenten waarom je hem nog niet wilt hebben.

Ik zou lekker in de Telegram groep gaan en gaan gamen op je PlayStation 4 (Pro). :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• MyLilPWNY
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2021
Jumpman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:53:
Jongens er zjjn maar een paar dingen waarom je nu een PlayStation 5 wilt hebben:
Astro's Playroom.

Ik zou lekker in de Telegram groep gaan en gaan gamen op je PlayStation 4 (Pro). :)
Tease more 8)7

• Bulls
Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:45:
[...]

En zodra je hem hebt, is je FOMO weg en dan zie je dat het allemaal wel overdreven was. Ik doe er aan mee hoor, maar weet dit vanuit het Tesla bestellingen topic van vorig jaar... 300 pagina's per dag, na 1 januari totaal uitgestorven.
Die zijn naar een ander topic vertrokken met klachten over de tesla _O-

• Banaan000
De overheid had in moeten grijpen. Ze willen dat we binnen blijven maar tegelijkertijd bieden ze niet de middelen. Het kwartje van kok, 1000 euro van rutten, een PS5 van wim-lex???

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

Heb alleen een PS3 -O-

"Better ask questions before you shoot"

• Boterham71
Astro's Playroom.

Je vergeet de grootste reden: FOMO!

Maar to be fair, de meeste mensen maakt het niet veel uit als ze éven moeten wachten.. maar die verhalen over april enzo zijn toch wel een beetje de reden dat niemand geduldig wacht. Het zou mijn geen zak boeien als ik weet dat ik hem over 2 weken in de winkel kan kopen.

• Banaan000
Astro's Playroom.

Zeg wat moet dat hier met je rationale denken en goede punten, blegh, misselijkmakend

• StevenFM
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05-2021
pelidee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:32:
[...]

[Afbeelding]

Even in het Frans, werk momenteel op kantoor met Firefox. Geen zin om een extra add-on te koppelen :X
Met UPS geleverd, die hebben zaterdag en zondag niks gedaan. Dus had nog sneller er kunnen zijn.
Gaat behoorlijk snel vooruit dus. Levering staat hier nog op 28 november dus hopelijk zie ik tegen 26 november iets bewegen :)

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Mijn Amazon.fr was binnen 1 dag geleverd met UPS

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12 08:50
Hier is de Bol.com bestelling van zaterdag helaas geannuleerd :/

PSN/XBL: DarkTaufu

• DonSleutel
Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:54:
[...]

Maar to be fair, de meeste mensen maakt het niet veel uit als ze éven moeten wachten.. maar die verhalen over april enzo zijn toch wel een beetje de reden dat niemand geduldig wacht. Het zou mijn geen zak boeien als ik weet dat ik hem over 2 weken in de winkel kan kopen.
Eens, had mooi geweest als het eerder in huis was, maar kan ook nog wel wachten op winkelvoorraad. De vraag blijft alleen, komt dit op korte termijn ook?

• hetisstephan
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-12 17:53
De Bol bestelling van PS5 DE van afgelopen zaterdag is bij mij zojuist geannuleerd omdat deze 'niet meer leverbaar is'

[ Voor 10% gewijzigd door hetisstephan op 24-11-2020 13:58 . Reden: besteldatum toegevoegd ]

• Bulls
Het is verboden een generatie over te slaan!

Ik heb de ps4 mijn eerste ps ooit }:O

• Boterham71
DonSleutel schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:56:
[...]

Eens, had mooi geweest als het eerder in huis was, maar kan ook nog wel wachten op winkelvoorraad. De vraag blijft alleen, komt dit op korte termijn ook?
Nope

• Wessel0101
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18-12 21:36
Bij mij is ook de bol.com bestelling van zaterdag helaas geannuleerd. :'(

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-12 14:09
"Je bestelling van de 'Sony PlayStation 5 Digital Edition Console' is helaas niet meer leverbaar. Hierdoor moeten we je bestelling annuleren. Onze excuses hiervoor.
Als je al betaald had, krijg je het aankoopbedrag binnen uiterlijk vijf werkdagen terug of wordt je cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd. Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan vervalt je betalingsverplichting.
We begrijpen dat je de 'Sony PlayStation 5 Digital Edition Console' graag had willen ontvangen. Om je tegemoet te komen in het ongemak, bieden we je dan ook graag een cadeauboncode aan ter waarde van 15 euro"

• Jumpman
Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:54:
[...]

Dat denk ik ook FOMO. Maar er is geen nieuwe exclusive te koop. :)

• Banaan000
hetisstephan schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:57:
De Bol bestelling van PS5 DE is bij mij zojuist geannuleerd omdat deze 'niet meer leverbaar is'
Bah... dat is klote man

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G0lxGcK53LqUxTn9rTNTmMWNbeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pbCmAb46bYonUZ7Gm6EVrT5L.jpg?f=fotoalbum_large
Hopelijk wordt hij snel verzonden.
Gisteren via Amazon.fr besteld.

[ Voor 29% gewijzigd door Evertt op 24-11-2020 13:58 ]

• pelidee
  • Niet online
StevenFM schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:55:
[...]

Gaat behoorlijk snel vooruit dus. Levering staat hier nog op 28 november dus hopelijk zie ik tegen 26 november iets bewegen :)
Ja klopt.
Bestelling: donderdag 19 nov. 13:43.
Toen stond er gelijk bij levering verwacht tussen 23 en 25 november (maandag-woensdag).

Vrijdagmiddag vertrokken uit Parijs, zaterdagochtend in NL. Ivm weekend pas Maandag bezorgd.

Dus als je een afschrijving hebt op je CC, zou ik er vanuit gaan dat die komt. :)

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 18:21
StevenFM schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:55:
[...]

Hier staat ie op 28 november - 2 december. Geld is nog niet afgeschreven op de CC

• Jumpman
Pracht apparaat met de Uncharted games, GTA V gewoon te spelen.

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:27
Ik krijg zojuist deze binnen van Bol, heb afgelopen zaterdag besteld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o70HcBu6l70-zvE6dmDhT1GMSIo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/U754nqLFeMlZ7FDKrGwcZBAE.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 258 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord