Is een geautomatiseerd process. Als hij al bij DHL ligt dan kan je het gewoon negeren.IJsrace schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:37:
Nou het zal mij benieuwen. Bestelling op Amazon.co.uk, geleverd uit Frankrijk en was gisteren mee met de bezorger van DHL (avondbezorging). 6 minuten voor het eind van het tijdvak ineens een melding dat het vertraagd zou zijn. Pakket is volgens DHL nu weer op de cityhub terecht gekomen en bij Amazon weten ze het nu duidelijk niet meer.
We wachten vandaag nog wel even af, anders gaan we maar eens de belboom in. Zucht.
[Afbeelding]
Kom ik met mijn 14:17... Nog niet verzonden. Auw.HeRSteiN schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:35:
[...]
Gaat een echte party worden in die transportkar :![]()
Dat dacht ik ook, tot ik gisteravond 2 uur voor de daadwerkelijke wijziging bij DHL al vanuit Amazon een mail kreeg dat hij misschien later zou komen. Ze lijken dus wel iets van 'voorkennis' te hebben?Khayma schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:37:
[...]
Is een geautomatiseerd process. Als hij al bij DHL ligt dan kan je het gewoon negeren.
Hier nog één! Verwacht tussen 19-22 dec.ChanceTweaks schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:35:
[...]
Maak daar maar 3 consoles van! Ik had ook de mail om 14:19
Ik heb gisteren ook mail van Amazon gekregen dat hij waarschijnlijk vertraagd was maar werd half uur later gewoon bezorgd, het zegt dus niet alles.IJsrace schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:40:
[...]
Dat dacht ik ook, tot ik gisteravond 2 uur voor de daadwerkelijke wijziging bij DHL al vanuit Amazon een mail kreeg dat hij misschien later zou komen. Ze lijken dus wel iets van 'voorkennis' te hebben?
Edit: Mail toegevoegd:
We wanted to let you know there may be a delay in delivering your **** expected on Monday, 23 November 2020. We expect the order to be delivered within the next 24-48 hours.
[ Voor 17% gewijzigd door SXander op 24-11-2020 10:43 ]
Standaard bericht van Amazon wanneer er geen delivery succes status van DHL is en de verwachte levertijd van Amazon verstreken is. Ik zou nog niet bellen want als ze het annuleren gaat er ook een seintje naar DHL.IJsrace schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:37:
Nou het zal mij benieuwen. Bestelling op Amazon.co.uk, geleverd uit Frankrijk en was gisteren mee met de bezorger van DHL (avondbezorging). 6 minuten voor het eind van het tijdvak ineens een melding dat het vertraagd zou zijn. Pakket is volgens DHL nu weer op de cityhub terecht gekomen en bij Amazon weten ze het nu duidelijk niet meer.
We wachten vandaag nog wel even af, anders gaan we maar eens de belboom in. Zucht.
[Afbeelding]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Geinig, bij mij nog 15-16 december.Schaapyo schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:40:
[...]
Hier nog één! Verwacht tussen 19-22 dec.
Net een support mailtje vanuit Amazon.fr voor een bestelling van 22 september.
FML..I'm sorry to hear you haven't received your order yet.
I have checked your account and I confirm that your package should have been sent by DHL. However, it looks like it was picked up by another carrier. Unfortunately, I am not in a position to provide you with further information regarding this delivery at the moment.
Given the volume of parcels that we deliver to our carriers on a daily basis, it can happen in rare cases. I am sincerely sorry.
I ask you to please wait until Saturday, November 28, 2020. Indeed, it is likely that you will receive your package very soon. If however, by this date, you still have not received your package, please let us know by responding directly to this e-mail.
Please be assured that we will take all necessary measures should your package prove to be lost.
Iets anders, ik wil alvast zo'n "Sony DualSense oplaadstation" bestellen maar zover ik zie is die overal uitverkocht. Heeft iemand toevallig een webshop ontdekt waar ie nog op voorraad is?
Nee zat ook al te kijken, wel verbaasd dat er zo'n vraag naar is eigenlijk.tomvanzummeren schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:43:
Iets anders, ik wil alvast zo'n "Sony DualSense oplaadstation" bestellen maar zover ik zie is die overal uitverkocht. Heeft iemand toevallig een webshop ontdekt waar ie nog op voorraad is?
Beschikbaar iets boven de adviesprijs hier:
https://www.amazon.nl/gp/product/B08H97WTBL
let op, adviesprijs is 40 euro, maar hij is al heel vaak voor 30 in de aanbieding geweest.
let op, adviesprijs is 40 euro, maar hij is al heel vaak voor 30 in de aanbieding geweest.
heel veel 3rd partytomvanzummeren schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:43:
werk hetzelfde maar stuk goedkoper
origineel geen idee
voorbeeld. of deze echt goed is geen idee maar er zijn heel veel soorten zo te zien
https://www.amazon.de/dp/...kb05vdExvZ0NsaWNrPXRydWU=
[ Voor 5% gewijzigd door NosferatuX op 24-11-2020 10:51 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Ik wacht wel tot hij weer normaal beschikbaar wordt. Opladen via de kabel werkt ook prima voor nu.Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:45:
Mijn playstation had eigenlijk gisteren moeten komen maar de bezorgdatum is aangepast naar 15 december. Dan ben ik wel benieuwd of ik wel ergens bovenaan t lijstje sta of niet. Zou toch wel zo netjes zijn maar zo lijkt het niet te gaan deze launch..
mensen die bij amazon.de 19 november na 14u15 hebben besteld: hebben jullie allemaal priority shipping aangeduid?
ik heb namelijk mijn bevestiging gehad om 14u15 maar nog steeds niet verzonden
Het is juist andersom, adviesprijs is 30 euro maar ze vragen er op veel plekken 40 euro voor.Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:45:
Bol.com heeft zojuist doorgegeven dat zij geld gaan terugstorten. Krijg geen PS5 geleverd. Had in september ge-pre-orderd.
PSN: TDBtje
Excuus, je hebt helemaal gelijk.crazynuts schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:51:
[...]
Het is juist andersom, adviesprijs is 30 euro maar ze vragen er op veel plekken 40 euro voor.
Hier 19 nov om 14.16 besteld.. afgelopen zaterdag al geleverd.Keezeke schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:50:
mensen die bij amazon.de 19 november na 14u15 hebben besteld: hebben jullie allemaal priority shipping aangeduid?
Ik heb toch maar een Under Investigation aangevraagd via de chat. Ik wil wel even graag mijn ps5 als nu andere ineens levering hebben. Die later hebben besteld. 😅Keezeke schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:50:
De mijne vanaf Amazon UK (afgelopen donderdag besteld om 14:05) kwam gisteravond eindelijk. Was pas opgelucht na het openmaken van de doos en het controleren van de inhoud, gezien de horrorverhalen over misplaatste producten. Succes voor de mensen die nog in afwachting zijn!
Dat is echt vies pffTDB schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:52:
Bol.com heeft zojuist doorgegeven dat zij geld gaan terugstorten. Krijg geen PS5 geleverd. Had in september ge-pre-orderd.
Amazon fr weer online, maar reseller 900 uitkijken!
Hmm was goede test voor mijn distil instelling, die is dus niet goed..geen notification..Epixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:57:
Amazon fr weer online, maar reseller 900 uitkijken!
Dankjewel!Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:45:
en weer een paar minder in het telegram kanaal... enkel gunstig voor diegene die het wel snappen
Same ook geen notificatie gekregen. Moet ff Distill ook opnieuw instellenPingu007 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:58:
[...]
Hmm was goede test voor mijn distil instelling, die is dus niet goed..geen notification..
Damn, iemand van jullie was me voor haha! Nu is ie uitverkocht.Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:45:
Echt ongelofelijk hoe dom sommige zijn.jimmya3 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:59:
en weer een paar minder in het telegram kanaal... enkel gunstig voor diegene die het wel snappen
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
1 Simpele regel, Geen berichten sturen als er geen links in bevatten. Helaas zijn sommige niet zo snugger.
van mij mogen er nog veel meer niet zo snugger zijn dat vergroot onze kansenEpixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:02:
[...]
1 Simpele regel, Geen berichten sturen als er geen links in bevatten. Helaas zijn sommige niet zo snugger.
Okee misschien niet het beste advies in Corona tijd maar voor diegene die interesse hebben in “uitverkochte” accessories raad ik aan de plaatselijke gamewinkel eens te bezoeken. Ook al geeft de online voorraad aan dat er niks ligt kan het maar zo zijn dat ze toch wel wat hebben liggen.
Whahaha truee to thatjimmya3 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:03:
[...]
van mij mogen er nog veel meer niet zo snugger zijn dat vergroot onze kansen
ja vind ik ook wel, echt vreemdNitwitt1991 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:53:
[...]
Ik heb toch maar een Under Investigation aangevraagd via de chat. Ik wil wel even graag mijn ps5 als nu andere ineens levering hebben. Die later hebben besteld. 😅
14:16 bevestiging en vanavond in huis, maar het lijkt pure willekeur te zijn. Hangt volgens mij af van het eerste magazijn waar het vandaan komt.Nitwitt1991 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:53:
[...]
Ik heb toch maar een Under Investigation aangevraagd via de chat. Ik wil wel even graag mijn ps5 als nu andere ineens levering hebben. Die later hebben besteld. 😅
Wat een vreemde situatie allemaal lijkt wel zelfde als bij sommige van de Xbox Series X pre-order.TDB schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:52:
Lijkt wel of ze voorraad op hadden en je op die manier aan het lijntje houden totdat ze zelf de order kunnen annuleren.
Virtuele knuffel al koop je er niks voor
900 euro ik denk dat geen enkel debiel dat gaat betalen
Als ze gewoon uitleg geven joh we doen mensen met CC (ik heb met i-deal betaald) of priority levering eerst of is afhankelijk van het warehouse. Dan heb ik een eerlijke uitleg, maar hameren op: ja er zijn er zoveel in een korte tijd verkocht en daarom kunnen we niet leveren. Ja dan zouden die andere natuurlijk ook niks geleverd moeten krijgen. Nu was ik het wel eventjes zat.Vizjee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:08:
[...]
14:16 bevestiging en vanavond in huis, maar het lijkt pure willekeur te zijn. Hangt volgens mij af van het eerste magazijn waar het vandaan komt.
Dus ik ben benieuwd of ik een inhoudelijk antwoord krijg of een knip en plak stukje in 48 uur.
nee
[ Voor 97% gewijzigd door BM op 24-11-2020 11:18 ]
Helaas denk ik dat er zat zijn die dit betalenStarscreamer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:14:
[...]
Nou, daar sta ik soms echt versteld van. Heb al gehoord dat mensen zonder problemen hun PS5 voor €1250 hebben verkocht.Starscreamer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:14:
[...]
Dus een tip voor iedereen, niet via IDEAL bestellen op amazon op verschillende landen.
Voor de een is 1250 een flink bedrag voor een ander wisselgeld. Geef ze dan geen ongelijk als je er echt graag een wil.sx_blade schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:15:
[...]
Nou, daar sta ik soms echt versteld van. Heb al gehoord dat mensen zonder problemen hun PS5 voor €1250 hebben verkocht.
Kan nu fijn 21 dagen wachten tot ik mijn geld terug heb....xminator schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:16:
[...]
Dus een tip voor iedereen, niet via IDEAL bestellen op amazon op verschillende landen.
Je moet überhaupt nooit iets met ideal betalen. Neem aub een creditcard, dan ben je ook extra verzekerd e.d.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:17:
[...]
Kan nu fijn 21 dagen wachten tot ik mijn geld terug heb....
Precies dit ja... doe voor dit soort (grote en/of internationale) aankopen nou gewoon een CC gebruiken, dan maak je het jezelf zoveel makkelijker op het moment dat 't niet helemaal lekker verloopt.xminator schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:18:
[...]
Je moet überhaupt nooit iets met ideal betalen. Neem aub een creditcard, dan ben je ook extra verzekerd e.d.
Dat snap ik niet zo goed ... ding kost 500 euro.sx_blade schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:15:
[...]
Nou, daar sta ik soms echt versteld van. Heb al gehoord dat mensen zonder problemen hun PS5 voor €1250 hebben verkocht.
Ik heb hem thuis staan (wil hem voor geen goud missen) maar ik vind de games nog niet bepaald next-gen.
Ze komen zo goed als uit op de PS4 & PS5 en mijn oude (2008 1080p) tv zie ik amper verschil
PS4 leek op een straaljager soms maar voor de rest vind ik de PS5 nog niet zo bijzonder.
Ik had redelijke hoop dat mijne eerder binnen ging komen dan 18-19 december (zoals deadlines wel vaker naar voren schoven, zoals eerder opgemerkt), maar het feit dat jouw digital edition wel eerder wordt verwacht en de disc edition in het algemeen niet, is geen goed signaal...Epixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:20:
[Afbeelding]
Nou de 2e is opeens nu op bestelling ontvangen, Onbekend wanneer ze hem versturen.
Ik bestel eigenlijk nooit iets bij Amazon.. puur vanwege omdat ik slechte verhalen hoor.. maarja door die ps5 Madness moet je wat.xminator schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:18:
[...]
Je moet überhaupt nooit iets met ideal betalen. Neem aub een creditcard, dan ben je ook extra verzekerd e.d.
Iemand anders besteld in UK en nog steeds de status:
Friday, 20 November
7:18 PM
Package arrived at an Amazon facility
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
DHL geeft ook nog geen status.
Friday, 20 November
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
Die van 17 sept zijn allemaal disc versies als ik het goed heb. Die van afgelopen zaterdag Digital In principe lopen ze elkaar dus niet in de weg qua voorrang krijgen.TrueGamer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:42:
@Rickpm1 @Wesselkoning mij is het gister wel gelukt om contact te krijgen met bol.com maar volgens diegene hebben de mensen die wel geleverd hebben gekregen geluk gehad. En zijn er, zoals ook in dit topic, nog een aantal die op 17 september hebben besteld en volgens de medewerker voorrang krijgen. Hij verwachte dat die op zijn vroegst pas half-eind december zou komen.
Ik ken mensen die € 950,00 betaald hebben, omdat ze er op lauchday één wilden geen pre-order hadden.Starscreamer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:21:
[...]
Dat snap ik niet zo goed ... ding kost 500 euro.
Ik heb hem thuis staan (wil hem voor geen goud missen) maar ik vind de games nog niet bepaald next-gen.
Ze komen zo goed als uit op de PS4 & PS5 en mijn oude (2008 1080p) tv zie ik amper verschil![]()
PS4 leek op een straaljager soms maar voor de rest vind ik de PS5 nog niet zo bijzonder.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb hetzelfde, alleen nog niet shipped hier. Verwachte leverdatum is wel as vrijdag pas.djanssen25 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:25:
Friday, 20 November
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
Amazon is een stuk beter dan bol.com e.d.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:24:
[...]
Ik bestel eigenlijk nooit iets bij Amazon.. puur vanwege omdat ik slechte verhalen hoor.. maarja door die ps5 Madness moet je wat.
Amazon
Er mist iets.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ghehe ja moet altijd grinniken als ik iemand iets zie posten en vervolgens een minuut later bericht weg is en diegene ookjimmya3 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:59:
Hoe moeilijk is het om niets te sturen zou je zeggen....
Hij is al weg dus....Starscreamer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:14:
[...]
Nooit problemen gehad met bol.com haal eigenlijk alles bij hun.xminator schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:25:
[...]
Amazon is een stuk beter dan bol.com e.d.
Amazon![]()
![]()
Bij mij ook verwachte leverdatum as vrijdag. Ik had vanochtend een chatsessie met een dame van amazon. Ik blijf maar vriendelijk (dadelijk flikkeren ze mn order dr uitAMARONE schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:25:
[...]
Ik heb hetzelfde, alleen nog niet shipped hier. Verwachte leverdatum is wel as vrijdag pas.
Jezirela | Customer Service
Hello! I hope you are doing well, my name is Jezirela. I'll be happy to help you today. How can I be of assistance?
J
09:27
Hi, sorry for bothering you, but me and some friends om mine bought the same item (ps5) at about the same time.
They have their item delivered at home allready and mine says its still at the first status (in Leeds, Cheshire GB)
just wondering, how that is possible
hello?
09:30
Thank you for alerting us about this, this item is Currently unavailable on the website and this is the reason why this item is late, rest assured once it will be availeble your will be dispatched as soon as possible.
J
09:31
ehm
it says it has been dispatched friday 20th nov
Sorry it will be shipped.
J
09:32
package arrived at an amazon facility (friday 7:18 PM)
it still says it will be delivered this friday, but since friends of mine allready received theirs, and my status hasnt changed since friday.. i started to worry
09:33
i'm really sorry for this, in order to help you better, I will investigate into the carrier to locate where exactly your item is.i will make sure that it will be delivered as schedule.
J
09:34
so, you cant really give me any update other then what I can see in my account?
09:35
unfortunately delivery is programed automaticly by the system.
It can't be changed.
J
09:36
that is fine, I just want to know if everything is ok and where my package actually is.
Nice, I will do the necessary to satisfy you.
J
09:38
I have a DHL tracking code, but the DHL site says its unfamilliar with the current state. Amazon site just says at the amazon facility in Leeds (20th nov). I find this strange.
ok, so what can you tell me?
I invite you to check it later, there should be an update.
J
09:39
how do you know? and when?
09:40
Are you able to track this item?
J
yes, I can check it on the amazon site, and i can check it at the DHL site
09:41
You can follow your item with checking this.
J
the latest status on amazon says it resides at Leeds, Cheshire GB. the latest status on DHL is, "can't track untill its with DHL"
I understand you are trying to comfort me, but I feel you actually dont know anything more then whats on these sites. Is that correct?
I mean, you say there should be an update soon, why do you think that?
09:43
I really want to help you, and this is the reason why I will investigate into the carrier,
J
And you will let me know?
09:44
Yes you will receive an update.
J
ok. I understand. Thank you
update on the site you mean?
09:45
Yes.
This is that.
J
I will wait for the update then. Thank you for your assistance! Have a great day
09:46
It was my pleasure assisting you today. Enjoy the rest of your day. Stay safe and healthy. Bye for now!
J
Bye
Btw iemand soms al 2 PS5 kunnen bestellen via AMAZON?
Bijv 2 op AMAZON FR of dan 1 op AMAZON DE en 1 op AMAZON FR?
Laten zij dat toe of is het 1 per account, ongeacht waar je inlogt .
Of dan toch 2, maar 1 DE en 1 DISC dat ze toelaten?
SPiET
Haha goeie. Er zijn ook van die behulpzame mensen die de regels dan gaan copy/pasten en anderen die hun afgrijzen over al de berichten gaan reageren. Die worden volgens mij allemaal uitgebonjourd. Strenge regels maar wel de enige juiste.jimmya3 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:03:
[...]
van mij mogen er nog veel meer niet zo snugger zijn dat vergroot onze kansen
Diefstal in de post is voor iedereen zuur. Zo heeft Amazon voor mij 3 keer een Fitbit proberen te versturen, ook nooit aangekomen. 3 keer in de T&T kunnen volgen en op verschillende punten is het “verdwenen”.Starscreamer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:11:
[...]
Wat een vreemde situatie allemaal lijkt wel zelfde als bij sommige van de Xbox Series X pre-order.
Lijkt wel of ze voorraad op hadden en je op die manier aan het lijntje houden totdat ze zelf de order kunnen annuleren.
Virtuele knuffel al koop je er niks voor
ZIe bovenstaande post van mij, dan zie je dat ik zowel disk als digital heb besteld op frspietie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:29:
Staat er nog op maar nu voor 1000Starscreamer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:29:
[...]
wat een gekte ... een dag vrij nemen van werk en achter je pc zitten wachten op de pre-order was goedkoper geweest voor de koper
Aja jep ik zie het, dus dat is wel mogelijk maar waarschijnlijk geen 2x zelfste product. ik zou nog eentje bij bestellen wanneer ik kan voor me broer maja weet niet of dit kan.Epixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:31:
[...]
ZIe bovenstaande post van mij, dan zie je dat ik zowel disk als digital heb besteld op fr
SPiET
Niet doen.. hierdoor is mijn order geannuleerd..spietie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:29:
Zelfs de gene wie ik al betaald had vorige week.
Nou ja als jij een uur tarief heb van 150€, moet je nog maar eens gaan rekenen.Starscreamer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:29:
[...]
wat een gekte ... een dag vrij nemen van werk en achter je pc zitten wachten op de pre-order was goedkoper geweest voor de koper
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Had jij een digital en een disc of 2x disc?ajaxkoen93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:35:
[...]
Niet doen.. hierdoor is mijn order geannuleerd..
Zelfs de gene wie ik al betaald had vorige week.
Hier hetzelfdedjanssen25 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:25:
Friday, 20 November
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
1 disk amazon.de en betaald levering was 15-16decemberVizjee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:35:
[...]
Had jij een digital en een disc of 2x disc?
1 disk Amazon.fr en deze order heeft genekt.
Beide orders nu door Amazon geannuleerd, niets meer aan te doen volgens hun.
ben benieuwd wat ze gaan zeggendjanssen25 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:27:
[...]
Bij mij ook verwachte leverdatum as vrijdag. Ik had vanochtend een chatsessie met een dame van amazon. Ik blijf maar vriendelijk (dadelijk flikkeren ze mn order dr uit), maar jeetje wat een irritant mens. Hier had ik dus niks aan...
Hello! I hope you are doing well, my name is Jezirela. I'll be happy to help you today. How can I be of assistance?
J
09:27
Hi, sorry for bothering you, but me and some friends om mine bought the same item (ps5) at about the same time.
They have their item delivered at home allready and mine says its still at the first status (in Leeds, Cheshire GB)
just wondering, how that is possible
hello?
09:30
Thank you for alerting us about this, this item is Currently unavailable on the website and this is the reason why this item is late, rest assured once it will be availeble your will be dispatched as soon as possible.
J
ehm
it says it has been dispatched friday 20th nov
Sorry it will be shipped.
J
09:32
package arrived at an amazon facility (friday 7:18 PM)
it still says it will be delivered this friday, but since friends of mine allready received theirs, and my status hasnt changed since friday.. i started to worry
09:33
i'm really sorry for this, in order to help you better, I will investigate into the carrier to locate where exactly your item is.i will make sure that it will be delivered as schedule.
J
09:34
so, you cant really give me any update other then what I can see in my account?
09:35
unfortunately delivery is programed automaticly by the system.
It can't be changed.
J
that is fine, I just want to know if everything is ok and where my package actually is.
Nice, I will do the necessary to satisfy you.
J
I have a DHL tracking code, but the DHL site says its unfamilliar with the current state. Amazon site just says at the amazon facility in Leeds (20th nov). I find this strange.
ok, so what can you tell me?
I invite you to check it later, there should be an update.
J
09:39
how do you know? and when?
Are you able to track this item?
J
yes, I can check it on the amazon site, and i can check it at the DHL site
You can follow your item with checking this.
J
the latest status on amazon says it resides at Leeds, Cheshire GB. the latest status on DHL is, "can't track untill its with DHL"
I understand you are trying to comfort me, but I feel you actually dont know anything more then whats on these sites. Is that correct?
I mean, you say there should be an update soon, why do you think that?
I really want to help you, and this is the reason why I will investigate into the carrier,
J
And you will let me know?
Yes you will receive an update.
J
ok. I understand. Thank you
update on the site you mean?
Yes.
This is that.
J
I will wait for the update then. Thank you for your assistance! Have a great day
It was my pleasure assisting you today. Enjoy the rest of your day. Stay safe and healthy. Bye for now!
J
Bye
Niks natuurlijk. Haar reactie was om af te poeieren. Als er een update komt was deze er ook zonder dit gesprek geweest. Ze weet het gewoon niet.
Zelfde product bij zelfde land niet nee, Het is 1 unit per type per land. Dus 1 disk en 1 DE bij FR kan gewoon. Of 1Disk bij DE and 1 disk bij FR kan ook gewoon. De limieten zijn per land ingesteld. Ik zelf heb een lopende bestelling bij Duitsland en niks is geannulleerd bij mij. Alles loopt nogspietie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:34:
[...]
Aja jep ik zie het, dus dat is wel mogelijk maar waarschijnlijk geen 2x zelfste product. ik zou nog eentje bij bestellen wanneer ik kan voor me broer maja weet niet of dit kan.
Ik heb 2 lopende orders bij FR en .de heb ik er 1 lopen ook. Niks gebeurd hier. Heb wel me amazon account al 3 jaar. Mischien help dat?ajaxkoen93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:38:
[...]
1 disk amazon.de en betaald levering was 15-16december
Verwijderd
Ja idd, gesprek zo snel mogelijk archiveren. Je hebt toch een andere medewerker op je volgende chat waar je alles nogmaals moet uitleggendjanssen25 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:39:
[...]
Niks natuurlijk. Haar reactie was om af te poeieren. Als er een update komt was deze er ook zonder dit gesprek geweest. Ze weet het gewoon niet.
Zelfde hierzodjanssen25 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:25:
Friday, 20 November
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
Volgens mij is het meer dan 1 keer bestellen een fabel en is er geen automatische check of je er meer dan 1 hebt besteld. Misschien als er wat mis gaat en ze checken het e.e.a. dat je genekt wordt.
Heeft er iemand een amazonlink waar staat dat je niet meer dan 1 keer mag bestellen?
Heeft er iemand een amazonlink waar staat dat je niet meer dan 1 keer mag bestellen?
[ Voor 6% gewijzigd door Boterham71 op 24-11-2020 11:44 ]
Ook bizar dan .... dus infeite in jouw geval is het PER land 2 (DE en DISC) kan dus.Epixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:42:
[...]
Ik heb 2 lopende orders bij FR en .de heb ik er 1 lopen ook. Niks gebeurd hier. Heb wel me amazon account al 3 jaar. Mischien help dat?
SPiET
Dat kunnen ze per product zelf bepalen.Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:43:
Volgens mij is het meer dan 1 keer bestellen een fabel en is er geen automatische check of je er meer dan 1 hebt besteld. Misschien als er wat mis gaat en ze checken het e.e.a. dat je genekt wordt.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik had er donderdag ook 1 Disk Edition bij UK (inmiddels geleverd)ajaxkoen93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:38:
[...]
1 disk amazon.de en betaald levering was 15-16december
En 1 Disk Edition in Duitsland en die staat nog gewoon voor 15-16dec.
Is er niet iets anders fout gegaan?
Ik weet niet precies wat de reden is, hun gooien het op onbetrouwbare betaling ofzo iets.Epixx1337 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:42:
[...]
Ik heb 2 lopende orders bij FR en .de heb ik er 1 lopen ook. Niks gebeurd hier. Heb wel me amazon account al 3 jaar. Mischien help dat?
Meerdere mensen hier hebben het zelfde probleem als wat ik heb. Dus nu weer geen ps5 fijn..
Ja bij mij wel, meerdere tweakers hebben er ook meerdere besteld. Op het moment zie ik ze niet online, maar denk dat als je een paar pagina's terug gaat dat je wel de reacties ziet. Er is geen limiet als je verschillende landen kiest. Fingers crossed dat ze nu gewoon zo blijven hahaha =Pspietie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:43:
[...]
Ook bizar dan .... dus infeite in jouw geval is het PER land 2 (DE en DISC) kan dus.
ja, maar iedereen roept dit, maar is er een bron van....... of aapt men elkaar gewoon na.King Dingeling schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:44:
[...]
Dat kunnen ze per product zelf bepalen.
Ze gooien het op onbetrouwbare betaling bij amazon.frSXander schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:44:
[...]
Ik had er donderdag ook 1 Disk Edition bij UK (inmiddels geleverd)
En 1 Disk Edition in Duitsland en die staat nog gewoon voor 15-16dec.
Is er niet iets anders fout gegaan?
Kut Fransen... Dus hun hebben mijn account plat gegooid en alle bestellingen dus ook betaalde geannuleerd.
Ik had nog zo mijn twijfels om daar te bestellen... Had ik het ma niet gedaan...
[ Voor 8% gewijzigd door ajaxkoen93 op 24-11-2020 11:46 ]
Dat is wel vervelend man. Moet zeggen dat ik er ook een beetje bang voor was toen ik die tweede bestelde maar ik heb wel op beide accounts al eerder bestellingen gedaan.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:45:
[...]
Ze gooien het op onbetrouwbare betaling bij amazon.fr
Kut Fransen... Dus hun hebben mijn account plat gegooid en alle bestellingen dus ook betaalde geannuleerd
Nee, ik heb zelf geprobeerd 2x de digital te bestellen en kreeg een foutmelding. Daarom nu een DE en een disk. Ik heb zelfs, de disk editie pas later in de avond betaald. Had namelijk niet genoeg op me CC, pas toen ik overboekte.Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:45:
[...]
ja, maar iedereen roept dit, maar is er een bron van....... of aapt men elkaar gewoon na.
Ik heb mijn account op amazon.com ooit gemaakt in 2013. Wellicht heb ik minder last van als ik een tweede zou bestellen. Geen idee, ik wil eerst de ene in huis hebben voor ik een ander bestel.
Ik heb de disk editie zowel op amazon.de als op de amazon.fr kunnen bestellen. Geen problemen vooralsnog.spietie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:29:
amazon.de levering 12-16 Dec
amazon.fr levering 18-19 Dec
Ah ja, voor je zus tochredpeer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:48:
[...]
Ik heb de disk editie zowel op amazon.de als op de amazon.fr kunnen bestellen. Geen problemen vooralsnog.
amazon.de levering 12-16 Dec
amazon.fr levering 18-19 Dec
Dat gaat automatisch. Je kan niet twee bestellingen van hetzelfde product doen in het geval van de PS5 en nee ook niet wanneer je twee keer een losse bestelling plaatst. Er wordt wel onderscheid gemaakt tussen de PS5 en PS5 DE.Boterham71 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:43:
Ik bestel ontzettend veel spul op Amazon. Zowel de NL, DE als COM. Er gaat heel soms wel eens iets mis maar dan babbel je met klantenservice en ze sturen je een vervanging op of ze storten je geld terug. Ik heb nog geen enkele keer een probleem met ze gehad.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:24:
[...]
Ik bestel eigenlijk nooit iets bij Amazon.. puur vanwege omdat ik slechte verhalen hoor.. maarja door die ps5 Madness moet je wat.
Misschien voor zijn broertje of zijn neef of een goede vriend, wat maakt het uit. Hij hoeft geen verklaring af te leggen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/VzqOAkxdfiFvDX2ebp76L47P.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JiXiWDlEPSekoivnkG7egCCY.jpg?f=fotoalbum_large)