• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:58

GG85

.......

AchtungYall schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:21:
Was helaas weer te laat, hoe houden jullie alles bij, gaat dit vooral via de Telegram of zijn er ook nog andere kanalen/extenties?
Telegram idd. Op mijn werk pc Amazon NL, DE en FR samen met Bol.com en Wehkamp hele dag open in apparte tabjes. Overal ingelogd en bij Amazon etc alvast CC toegevoegd aan account.
Kreeg telegram melding en gelijk op de desktop refresh en als een gek doorgeklikt en kwam er in een keer door.
Vorige week bij Amazon DE was ik minuutje later en toen was alles al clunky, dus wilde niet in winkelwagentje en kon niet door met bestellen etc etc. Die Telegram groep was mijn lifesaver.

Ofwel: zorg dat alles op staat, je ingelogt bent en je CC gegevens er al in staan en met een beetje geluk ram je er dan zo door heen :)

• gcroos
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-07-2022
GG85 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:01:
[...]

Telegram idd. Op mijn werk pc Amazon NL, DE en FR samen met Bol.com en Wehkamp hele dag open in apparte tabjes. Overal ingelogd en bij Amazon etc alvast CC toegevoegd aan account.
Kreeg telegram melding en gelijk op de desktop refresh en als een gek doorgeklikt en kwam er in een keer door.
Vorige week bij Amazon DE was ik minuutje later en toen was alles al clunky, dus wilde niet in winkelwagentje en kon niet door met bestellen etc etc. Die Telegram groep was mijn lifesaver.

Ofwel: zorg dat alles op staat, je ingelogt bent en je CC gegevens er al in staan en met een beetje geluk ram je er dan zo door heen :)
Goede tip, ook maar eens proberen

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-12 20:55
Amiet01 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:00:
[...]

Maar ik vind dit dus niet aanneembaar, zeker aangezien ze ook aangeven dat dit een actie van vorig jaar was (aan de telefoon). Het zou dus moeten kunnen voor dat geld.
Dan stap je naar de rechter. Betaal jij de kosten van de advocaat etc. voor een korting van 30 Euro. Als je dat de moeite waard vind, ga vooral je gang.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Package departed Leeds! We zijn het zwarte gat Leeds voorbij :P

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• GG85

GG85

.......

stfnz schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:38:
[...]

Waarschijnlijk 0$ ter controle of je CC nu werkt? Het totale bedrag volgens mij pas bij verzending?
Dacht ik ook maar mijn Amazon FR van zonet is toch al helemaal gereserveerd op de CC

• CptGummyBearz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-05-2021
Anton.net schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:59:
[...]

Bedoel je Amazon? De service van Amazon DE is echt super. Die doen nooit moeilijk, soms storten ze het geld al terug voordat je jouw product retour hebt gestuurd. Bij Amazon UK hetzelfde.
Amazon FR service heb ik nooit ervaring mee gehad.
Met Amazon NL heb ik veruit de slechte ervaringen. Prutsers zijn het daar
+1, wilde laatst iets retourneren en toen bleek dat ik het mocht houden en gewoon mijn geld terug kreeg. Insane. :P

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-12 23:04
*knip* doe normaal

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 15:06 ]

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-12 12:23
Had zelf een digital in mijn cart maar er uit gehaald omdat ik disc wil. Naderhand had ik hem natuurlijk beter kunnen kopen voor een ander, want nu ligt hij vast weer bij een scalper. Jammer.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-12 23:28
NosferatuX schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:03:
Same here haha.

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
*knip*

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 15:06 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:16
Aid schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:46:
Even lijstje aanvullen hehe

Alternate : Geannuleerd
Amazon.de : Geannuleerd
Bol.com : Vertraagd, wordt wellicht ook geannuleerd
Amazon.fr: Geannuleerd, vanwege verdachte activiteiten op mn account. Dit verzin je niet.
Dat is flink balen. Zal even Amazon contacten om je account terug te zetten en je order terug te halen.

• StevenFM
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05-2021
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:43 ]

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
NosferatuX schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:03:
Eindelijk beweging. Mijne ligt daar nog in een achterkamertjes maar dit geeft hoop. Vrijdag zal wel morgen/overmorgen worden dus voor jullie.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-12 14:20
CptGummyBearz schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:59:
[...]

Yupp, ook geannuleerd met smoes niet op voorraad... Ik weet niet precies of we iets kunnen doen hiertegen..
Wat denk jezelf?? Het was overduidelijk een prijsfout en leg je er gewoon bij neer....
Indien het was gelukt mooie deal maar ze hadden vele duizenden bestellingen binnen gekregen dus logische besluit lijkt mij!

• mustiej
*knip* wat is er niet te begrijpen aan de topicwaarschuwing?

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:44 ]

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-12 19:25
Mijn Amazon.fr bestelling van vanmiddag is in ieder geval geannuleerd. Geen verdere informatie gekregen. Ben er toevallig achter gekomen toen ik de bestelling probeerde op te zoeken op de website. Reservering op de CC was gewoon geplaatst. Vreemd.

Verwijderd

CptGummyBearz schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:59:
[...]

Yupp, ook geannuleerd met smoes niet op voorraad... Ik weet niet precies of we iets kunnen doen hiertegen..
Is je bestelling geannuleerd, meen je niet. Van amzon.de?? Ik had besteld opdezelfde tijdstip als jouw. Mijne is gwn verzonden. Waarom staat je order er niet voor een volgende levering?
graag effe antwoord. Uit nieuwsgierigheid.

• NosferatuX
  • Niet online
AMARONE schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:07:
[...]

Eindelijk beweging. Mijne ligt daar nog in een achterkamertjes maar dit geeft hoop. Vrijdag zal wel morgen/overmorgen worden dus voor jullie.
Ik gok donderdag, 1 dagje eerder. Maar geeft idd hoop, komt vast ook goed met de rest!

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• gcroos
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-07-2022
Nog 1 vraag, als jullie via de telegram winkelmand link gaan en die werkt niet in 1 keer, verversen dan jullie de hele tijd die winkelwagen link?

Voor ik straks als een gek de verkeerde pagina ga verversen 8)7

• NosferatuX
  • Niet online
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door NosferatuX op 23-11-2020 18:10 ]

Verwijderd

*knip* zie topicwaarschuwing

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:44 ]

• mustiej
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:45 ]

• Epixx1337
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
maciasty schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:08:
Mijn Amazon.fr bestelling van vanmiddag is in ieder geval geannuleerd. Geen verdere informatie gekregen. Ben er toevallig achter gekomen toen ik de bestelling probeerde op te zoeken op de website. Reservering op de CC was gewoon geplaatst. Vreemd.
Vreemd, Hier 2 bestellingen geplaatst. 1 is afgeschreven, de ander moet ik weer opnieuw veriferen, maar ze zijn allebij bevestigd.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:10
*offtopic*

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:45 ]

• Evertt
maciasty schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:08:
Bij mij staat deze er nog 1.
Geen cc van mij kaart afgeschreven en de aflevering datum is verplaatst naar 18 19 december.

Ik hoop dat bij mij ook niet zo. Het loopt niet echt lekker bij Amazon allemaal zo te lezen.

Verwijderd

*knip* op de man

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:45 ]

• GlenF
  • Laatst online: 09-10-2023
Even een update van bol.com . Net weer zelf contact gezocht met bol.com voor mijn bestelling 17 september 2020 om 08:37 is het pakket kwijt geraakt in hun eigen loods en krijg me geld terug. Weet niet of ik zo hier even de mail correspondentie kan sturen maar wou jullie toch even delen. Beetje klantenservice is ver te zoeken helaas.

plaatjes van de email correspondentie geknipt.Je geschil is met hen en ik vind het niet netjes om alle emails zo op Tweaker te plaatsen. Je mag je bevindingen hier schrijven, maar dit gaat net iets te ver.

[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 15:06 ]

• mustiej
*knip*

[ Voor 105% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:51 ]

Verwijderd

*knip*

[ Voor 101% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:51 ]

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-12 00:14
Epixx1337 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:58:
[...]

Hi wanneer had je besteld en welke editie? Ik heb namelijk nog niks over de mijne gehoord. Heb digital editie. 19/11 besteld om 14:27
19/11 om 14:17!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:51 ]

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-12 16:28
GlenF schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:15:
Even een update van bol.com . Net weer zelf contact gezocht met bol.com voor mijn bestelling 17 september 2020 om 08:37 is het pakket kwijt geraakt in hun eigen loods en krijg me geld terug. Weet niet of ik zo hier even de mail correspondentie kan sturen maar wou jullie toch even delen. Beetje klantenservice is ver te zoeken helaas.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hi GlenF, echt treurig. Wij zijn hier ook aan het wachten (Wij in een discord groep). Zoals ik hier nu zie gaat hier van alles mis. Had jij contact met de klantenservice of een escalatie-service?

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-12 06:29
mustiej schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:18:
[...]

ik merk dat je gefrustreerd bent en je bent een beetje aan het 'projecten' door mij treurig te noemen. succes in je leven

ps letterlijk niemand boeit om nederlandse gezegdes en ik kende het al toch bedankt
Kan de begeleider van Mustiej even het WiFi wachtwoord aanpassen of hem zijn pilletje geven.

Alvast bedankt

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-12 20:55
*offtopic* zie topicwaarschuwing

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:51 ]

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Jongens, negeer die troll en houd 't topic schoon. Anders kan een mod weer de hele avond gaan zitten cleanen...

Dit voegt allemaal niets toe...

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:09:
[...]

Is je bestelling geannuleerd, meen je niet. Van amzon.de?? Ik had besteld opdezelfde tijdstip als jouw. Mijne is gwn verzonden. Waarom staat je order er niet voor een volgende levering?
graag effe antwoord. Uit nieuwsgierigheid.
PANIEK PANIEK :( :(

Hahaha dit ging over de playstation store kaartjes die ik had besteld bij Intertoys, niet over mijn PS5 console. Geen zorgen. Helaas ben ik verschoven naar december inplaats van vandaag..

[ Voor 5% gewijzigd door CptGummyBearz op 23-11-2020 18:24 ]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Bulls schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:20:
[...]

Ja, iedereen die bewust meer inkoopt of weet te regelen met de intentie ze door te verkopen voor winst is een scalper. Elke ps5 die een scalper weet te bemachtigen is er 1 minder die bij een gebruiker terecht komt.

Uiteindelijk heeft alsnog een gebruiker hem, maar die betaald onnodig teveel.

Kun je stellen dat hij dat niet verplicht is, klopt.

En zelfs ookal verkoopt iemand er 10 op marktplaats voor gewoon de eerlijke prijs, dan verkopen die mensen ze wel weer door.

Enige oplossing is meer voorraad van sony
Het mooiste scenario is dat iemand 10x PS5 koopt en Sony een dag later geen tekorten meer heeft en die scalper met 10x PS5 blijft zitten...... maar ja, wishful thinking......

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:29
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:55 ]

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-12 14:20
GlenF schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:15:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik denk dat Bol een verloren pakket/order administratief beter kan afwikkelen door je het volledige aankoopbedrag terug te geven in dit geval toch....
Die dingen zijn al schaars dus ik zou er totaal geen energie in steken en gewoon blij zijn dat het snel is opgelost!

• mustiej
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:57 ]

• GlenF
  • Laatst online: 09-10-2023
ParaNoID schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:22:
[...]

Hi GlenF, echt treurig. Wij zijn hier ook aan het wachten (Wij in een discord groep). Zoals ik hier nu zie gaat hier van alles mis. Had jij contact met de klantenservice of een escalatie-service?
Klantenservice, al kan je het geen klantenservice noemen

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
Is er trouwens iets waar je een melding kan krijgen van als er ergens wat online komt? Vind dat ‘begin december’ van bol nogal irritant. Loop het elke keer mis omdat ik niet 24/7 op m’n telefoon kan zitten.

Verwijderd

CptGummyBearz schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:24:
[...]

PANIEK PANIEK :( :(

Hahaha dit ging over de playstation store kaartjes die ik had besteld bij Intertoys, niet over mijn PS5 console. Geen zorgen. Helaas ben ik verschoven naar december inplaats van vandaag..
GELUKKIG MAAR. Ben blij voor je ;) ;)

• mindgem
DonSleutel schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:30:
Is er trouwens iets waar je een melding kan krijgen van als er ergens wat online komt? Vind dat ‘begin december’ van bol nogal irritant. Loop het elke keer mis omdat ik niet 24/7 op m’n telefoon kan zitten.
Telegram. Zoek forum

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-12 15:38

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 14:58 ]

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12 16:11
Ik heb vanmoddag besteld via Amazon.fr. ik kreeg ook netjes een bestel bestelbevestiging met ordernummer per mail.

Daarna kreeg ik een mail met de melding dat er verdachte activiteiten waargenomen waren. En kon niet meer inloggen.

Ik moest mijn gegevens bijvoegen met document om te verifieren.

Nu heb ik het cc-bedrijf wel gebeld en die geven aan dat er inderdaad een korte tijd een bedrag gereserveerd stond, en dat deze erna weer was teruggetrokken...

Ik kan nu max 24u niet meer inloggen op amazon.

Wat denken jullie.... order verloren?

Etuuuuuh!

Verwijderd

Grawler schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:23:
[...]

Tijmen werkt bij de helpdesk van Bol, maar gebruikt geen leestekens of interpunctie. Slecht.
80% van de bevolking niet, dus wat is je issue? En anders zou hij wel een betere baan hebben.

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12 11:06
mijn .fr bestelling is canceld pakte mijn CC niet zo te zien wat een #@$@ :(

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
CRpt3r55 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:32:
Ik heb vanmoddag besteld via Amazon.fr. ik kreeg ook netjes een bestel bestelbevestiging met ordernummer per mail.

Daarna kreeg ik een mail met de melding dat er verdachte activiteiten waargenomen waren. En kon niet meer inloggen.

Ik moest mijn gegevens bijvoegen met document om te verifieren.

Nu heb ik het cc-bedrijf wel gebeld en die geven aan dat er inderdaad een korte tijd een bedrag gereserveerd stond, en dat deze erna weer was teruggetrokken...

Ik kan nu max 24u niet meer inloggen op amazon.

Wat denken jullie.... order verloren?
Ja, die order is weg. Dat zou ook in de e-mail moeten staan, dat alle lopende bestellingen geannuleerd zijn.

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
ManManMan...
Ps5 Disk proberen te bestellen bij Amazon.FR werd tijdens de betaling mijn account geblokkeerd.
Vervolgens mail gekregen dat account geblokkeerd is wegens vreemde betalingsactiviteit.
Alle orders die ik op amazon open heb staan kunnen dus eventueel geannuleerd of vertraagd worden.

Natuurlijk heb ik dus precies een PS5 Disk order openstaan op Amazon.de

Net amazon aan de lijn gehad ze kunnen op dit moment niets voor me doen, mijn account is doorgezet naar ICTer die de accounts controleert met spoed. Met de hoop dat niets geannuleerd gaat worden.

Denk je even je broer een plezier te doen met een ps5 voor hem te bestellen, word ik dus misschien genaaid met het feit dat ik mijn eigen order kwijt raak bij amazon.de

Meer mensen die dit probleem ook hebben??
Duimen maar!!!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-12 10:13

Aid

Evertt schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:06:
[...]

Dat is flink balen. Zal even Amazon contacten om je account terug te zetten en je order terug te halen.
Account heb ik meteen kunnen herstellen door een simpele wachtwoord reset en het invullen van mijn volledige naam ter verificatie... Ik maak altijd gebruik van een tweetraps verificatie, dus waar ze dit vandaan halen geen idee. Ik zou graag willen weten hoe ze bepalen of er vreemde activiteiten zijn op je account. Denk dat ze dat even moeten herzien.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12 16:11
ajaxkoen93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:34:
ManManMan...
Ps5 Disk proberen te bestellen bij Amazon.FR werd tijdens de betaling mijn account geblokkeerd.
Vervolgens mail gekregen dat account geblokkeerd is wegens vreemde betalingsactiviteit.
Alle orders die ik op amazon open heb staan kunnen dus eventueel geannuleerd of vertraagd worden.

Net amazon aan de lijn gehad ze kunnen op dit moment niets voor me doen, mijn account is doorgezet naar ICTer die de accounts controleert met spoed. Met de hoop dat niets geannuleerd gaat worden.

Denk je even je broer een plezier te doen met een ps5 voor hem te bestellen, word ik dus misschien genaaid met het feit dat ik mijn eigen order kwijt raak bij amazon.de

Duimen maar!!!
Idem hier dus :(

Etuuuuuh!

• MelvinW
ajaxkoen93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:34:
ManManMan...

Duimen maar!!!
Het is zuur, maar de kans is groot dat je Amazon.de daardoor inderdaad ook geannuleerd is. Amazon annuleert alle lopende bestellingen en blokkeert een account wanneer er mogelijk fraude heeft plaatsgevonden :(

• mindgem
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 15:01 ]

• DonSleutel
Gewoon Telegram Messenger? Of is het geen app?

• ajaxkoen93
*knip* op de man

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 15:02 ]

• samhouwlo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-04-2021
Het is me vanmiddag gelukt te bestellen bij Amazon.fr, de digitale editie. In de mail die ik ontvangen heb werd gesproken over een leverdatum tussen 28 november en 2 december (kreeg ik om 16:53), stond ook op de site. Om 16:54 kreeg ik de mail dat mijn betalingsmethode (Bunq Travel Card met voldoende saldo) niet geaccepteerd was. Na opnieuw bevestigen kan ik de betalingsmethode niet meer wijzigen en heb ik ook geen nader bericht meer gehad, dus zal het nu wel kloppen. Via Amazon.de en andere sites wordt deze wel gewoon geaccepteerd.
Alleen is er nog niks afgeschreven of gereserveerd op mijn creditcard en nu is de leverdatum veranderd naar 18-19 december. Is dit normaal en gaat dit goed, of kan ik dat eventueel ergens nagaan? En belangrijker: bestaat de mogelijkheid dat mijn datum toch weer wordt vervroegd?
Snap dat het deels ook wel koffiedik kijken is, maar nu gaat het naar mijn idee wel enigszins vreemd...

• MelvinW
Aid schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:35:
[...]

Account heb ik meteen kunnen herstellen door een simpele wachtwoord reset en het invullen van mijn volledige naam ter verificatie... Ik maak altijd gebruik van een tweetraps verificatie, dus waar ze dit vandaan halen geen idee. Ik zou graag willen weten hoe ze bepalen of er vreemde activiteiten zijn op je account. Denk dat ze dat even moeten herzien.
Eerste keer bestelling op Amazon.fr, hoog bedrag, transactie mogelijk ook geweigerd door je creditcardmaatschappij. Als er ook maar een vermoeden is dat de order niet door jou geplaatst is, dan wordt het account geblokkeerd.

• ajaxkoen93
MelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:35:
[...]

Het is zuur, maar de kans is groot dat je Amazon.de daardoor inderdaad ook geannuleerd is. Amazon annuleert alle lopende bestellingen en blokkeert een account wanneer er mogelijk fraude heeft plaatsgevonden :(
Hij kon mij er helaas niet heel veel over vertellen, omdat hij zelf ook niet bij mijn bestellingen kon komen.
Het is puur wachten tot mijn account van blokkade afgehaald word, en maar hopen dat de order nog open staat! Kan max 48 uur duren.

• Darklight_93
  • Laatst online: 18-12-2020
Ik zie net op mijn creditcard een reservering van 0.00. Is deze reservering voor beide bestellingen die gedaan heb?

[ Voor 6% gewijzigd door Darklight_93 op 23-11-2020 18:39 ]

• Julianj
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-12 10:29
Ik ook exact hetzelfde. Ook een order op Amazon.de openstaan die nu misschien is geannuleerd.

• Dychmann
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 13:45
Wie weet het antwoord. Als je via Amazon een PlayStation 5 hebt kunnen bestellen (Bv Amazon.fr) kun je dan in Duitsland een tweede bestellen? Of is er een max aantal over de verschillende webshops? En maakt disk of digital nog iets uit voor de max?

Ps is voor mijn zusje, dus geen scalp voor profit ;)

• MelvinW
ajaxkoen93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:37:
[...]

Hij kon mij er helaas niet heel veel over vertellen, omdat hij zelf ook niet bij mijn bestellingen kon komen.
Het is puur wachten tot mijn account van blokkade afgehaald word, en maar hopen dat de order nog open staat! Kan max 48 uur duren.
Klopt, de klantenservice kan ook niet meer in je account komen bij een blokkade, dat gaat naar een andere afdeling die je helaas niet zelf kunt contacteren. Ik heb het zelf ook eens gehad na een order op Amazon.es. Na het opheffen van de blokkade waren lopende orders op Amazon.de ook verdwenen.

• KanARIEpietjes
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-11 10:52
Hebben de mensen die geblokkeerd zijn niet toevallig een VPN aan staan? Of via een proxy via het werk oid besteld hebben?

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:31
Dychmann schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:39:
Wie weet het antwoord. Als je via Amazon een PlayStation 5 hebt kunnen bestellen (Bv Amazon.fr) kun je dan in Duitsland een tweede bestellen? Of is er een max aantal over de verschillende webshops? En maakt disk of digital nog iets uit voor de max?

Ja lukt gewoon.

• ajaxkoen93
Dit is overgens het emailtje wat ik kreeg, heb niet eens de mogelijkheid gehad om de betaling af te ronden...
Vertaald van Frans naar Nederlands:

Hallo,

We hebben uw Amazon-account tijdelijk in de wacht gezet en alle lopende bestellingen of abonnementen geannuleerd omdat we ongebruikelijke activiteit op dat account hebben gedetecteerd.

Om de toegang tot uw account te herstellen, logt u in en volgt u de instructies op het scherm. Zodra u de vereiste informatie heeft verstrekt, zullen we deze beoordelen en binnen 24 uur contact met u opnemen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
De accountspecialist
Amazon.com
https://www.amazon.fr

• Darklight_93
Dychmann schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:39:

Je kunt 1 ps5 disk en 1 ps5 digitaal bestellen per account!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:29
Julianj schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:39:
[...]

Ik ook exact hetzelfde. Ook een order op Amazon.de openstaan die nu misschien is geannuleerd.
Hmm Zou het kunnen dat Amazon je account verdacht ziet als je 't zelfde product met creditcard 2 keer probeert te halen via een andere amazon vestiging?

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-12 10:13

Aid

MelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:37:
[...]

Eerste keer bestelling op Amazon.fr, hoog bedrag, transactie mogelijk ook geweigerd door je creditcardmaatschappij. Als er ook maar een vermoeden is dat de order niet door jou geplaatst is, dan wordt het account geblokkeerd.
Denk dan toch dat eerste. Beetje vreemd maar toch. Op cc was het al gereserveerd. En nooit eerder problemen gehad met zelfs hogere bedragen.

Dus alle eerste bestellingen met een hoog bedrag worden geweigerd ter controle, slim :-).

• ajaxkoen93
MelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:40:
[...]

Klopt, de klantenservice kan ook niet meer in je account komen bij een blokkade, dat gaat naar een andere afdeling die je helaas niet zelf kunt contacteren. Ik heb het zelf ook eens gehad na een order op Amazon.es. Na het opheffen van de blokkade waren lopende orders op Amazon.de ook verdwenen.
pfff lekker genaaid dus..*knip* dit is nergens voor nodig
Had al mijn twijfels bij het bestellen of ik dit wel moest doen... had ik het nou maar niet gedaan....

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 15:02 ]

• DonSleutel
DonSleutel schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:36:
[...]

Gewoon Telegram Messenger? Of is het geen app?
Nvm. Al gevonden. Las met m’n kin denk ik..

• MelvinW
Aid schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:42:
[...]

Denk dan toch dat eerste. Beetje vreemd maar toch. Op cc was het al gereserveerd. En nooit eerder problemen gehad met zelfs hogere bdragen.

Dus alle eerste bestellingen met een hoog bedrag worden gewijgerd ter controle, slim :-).
Lastig te zeggen, er wordt naar meerdere factoren gekeken en gebeurt allemaal automatisch. De kans is groot als je eerder al eens wat bij Amazon.fr had gekocht dat het dan wel goed gegaan was.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-12 13:28
Darklight_93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:38:
Ik zie net op mijn creditcard een reservering van 0.00. Is deze reservering voor beide bestellingen die gedaan heb?
Waarschijnlijk wel ja. Ze testen gewoon of ze later succesvol het bedrag kunnen incasseren. Ik verwacht dat dat 1x per creditcard gebeurt en niet zozeer per bestelling.

PSN: xMaurice93

• Smits360
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:40
Hey tot wanneer kun je de amazon.fr bestelling eigenlijk annuleren; tot het moment van daadwerkelijke shipment?

Want heb ook nog een paar pre-orders bij verschillende MM filialen staan, dus als 1 van die eerder is, zou ik evt. m'n Amazon bestelling kunnen cancellen.

• ajaxkoen93
Aid schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:42:
[...]

Denk dan toch dat eerste. Beetje vreemd maar toch. Op cc was het al gereserveerd. En nooit eerder problemen gehad met zelfs hogere bedragen.

Dus alle eerste bestellingen met een hoog bedrag worden geweigerd ter controle, slim :-).
Ik had nog niet eens gegevens ingevuld... Heb uberhaupt niet eens een CC.... betaal altijd via Ideal..
Vind het nogal raar dat mijn account in de wacht gezet word zonder enige reden..

• ajaxkoen93
Smits360 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:45:
Hey tot wanneer kun je de amazon.fr bestelling eigenlijk annuleren; tot het moment van daadwerkelijke shipment?

Want heb ook nog een paar pre-orders bij verschillende MM filialen staan, dus als 1 van die eerder is, zou ik evt. m'n Amazon bestelling kunnen cancellen.
Zolang de order nog niet verstuurd is, is die mogelijkheid er.

• Darklight_93
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 15:03 ]

• Evertt
samhouwlo schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:37:
Het is me vanmiddag gelukt te bestellen bij Amazon.fr, de digitale editie. In de mail die ik ontvangen heb werd gesproken over een leverdatum tussen 28 november en 2 december (kreeg ik om 16:53), stond ook op de site. Om 16:54 kreeg ik de mail dat mijn betalingsmethode (Bunq Travel Card met voldoende saldo) niet geaccepteerd was. Na opnieuw bevestigen kan ik de betalingsmethode niet meer wijzigen en heb ik ook geen nader bericht meer gehad, dus zal het nu wel kloppen. Via Amazon.de en andere sites wordt deze wel gewoon geaccepteerd.
Alleen is er nog niks afgeschreven of gereserveerd op mijn creditcard en nu is de leverdatum veranderd naar 18-19 december. Is dit normaal en gaat dit goed, of kan ik dat eventueel ergens nagaan? En belangrijker: bestaat de mogelijkheid dat mijn datum toch weer wordt vervroegd?
Snap dat het deels ook wel koffiedik kijken is, maar nu gaat het naar mijn idee wel enigszins vreemd...
Hier hetzelfde heb eerste mij bankrekening aangeklikt in plaats van CC hij stond opgeslagen in mij account. En kreeg daarna een mail dat ik binnen 5 dagen de tijd had om cc te selecteren.
Dat is gebeurd nog steeds staat de levertijd op 18-19 december en heb nog niks gezien op mij cc.

Ik denk dat dit vanavond gaat gebeuren de bedrag afschrijving. Anders ga ik klantenservice contacten in het Engels dat vinden de Fransen altijd leuk >:)

• Jumpman
  • Laatst online: 23:31
Amazon.de heeft nu bot protectie geïmplementeerd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01
Jumpman schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:48:
Amazon.de heeft nu bot protectie geïmplementeerd.
Distill met 5 sec check op boodschappenlijst werkt niet meer?

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 11:59
Heb bij Amazon.fr echt geluk met de leverdatum, denk dat ik er echt als een van de eerste bij was ofzo..
Creditcard is ook direct al netjes het hele bedrag afgeschreven :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68lP1r44tp_ce5SsC8pbBjyxjZU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PT45JEXBNcWUUFG2BootexvN.png?f=fotoalbum_large

Wat een verademing na vorige week.
Succes nog iedereen met de zoektocht!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Bij amazon.fr kunnen bestellen, echter staat er nu : bestelling ontvangen
We sturen je een e-mail als we de geschatte leverdatum weten.

Terwijl ik eerst een mail had met 18 december/19 december.

• GG85

GG85

.......

* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 117% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 17:55 ]

• Darklight_93
Mandarijntje schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:49:
Heb bij Amazon.fr echt geluk met de leverdatum, denk dat ik er echt als een van de eerste bij was ofzo..

[Afbeelding]

Wanneer heb je je bestelling geplaatst?

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01
Bij mij ook meteen het bedrag gereserveerd van de Disc en DE via Rabo.
Heb voor de zekerheid maar even 2fa op amazon geactiveerd :)

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-12 17:14

[Afbeelding]

Ik zit eind december maar dat vind ik prima.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Mandarijntje
Darklight_93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:50:
[...]

Wanneer heb je je bestelling geplaatst?
De bevestigingsmail is van 16:53

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:55

CyberDonky

DealBytes

[Afbeelding]

Ook succesvol gebruik gemaakt van de Telegram groep? Gefeliciteerd!! Ik heb ook mijn PS5 mogen bestellen bij Amazon.fr 👍👍👍

Geen zorgen, ik zal de bot zeker nog laten draaien in het Telegram kanaal!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZRtWiZx5pScC3CKG5ilMUYMFGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bcmX31ZvOjbpJ6pYpnnOENw5.jpg?f=fotoalbum_large

• lDDQD
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01-11 11:01
Ik heb de PS5 weten te bestellen op Amazon FR, maar na enkele minuten verdween de PS5 van mijn orders en was 'ie blijkbaar geannuleerd.

Ik heb geen bericht dat mijn account of credit card geblokkeerd is (reservering stond er wel direct op).

Ben benieuwd of dit kwam omdat er geen PS5s meer waren?

• Mandarijntje
CyberDonky schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:56:
[...]

Ook succesvol gebruik gemaakt van de Telegram groep? Gefeliciteerd!! Ik heb ook mijn PS5 mogen bestellen bij Amazon.fr 👍👍👍

[Afbeelding]
Haha klopt! _/-\o_
Had ook de telegram app geïnstalleerd op mijn (bloedsnelle >:) )Mac, daardoor echt super snel door kunnen klikken.
Youri van de telegram groep die die bots heeft geïnstalleerd is wat mij betreft echt een held.

Edit: Wacht eens.. jij bent Youri? Super bedankt man!

[ Voor 3% gewijzigd door Mandarijntje op 23-11-2020 19:02 ]

• StevenFM
  • Laatst online: 28-05-2021

[Afbeelding]

28 november is dezelfde datum als ik en ik heb tijdens de vorige ronde van 19/11 besteld. Misschien dat je dan nog net bij de volgende batch zit? Geen idee hoe het daar werkt :+

• ogboss
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-11 16:02
The beast is hereAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJYQzGLltLZ3x8Kasd6cDm_zgJk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RR5UjDgvImaCtdeVtlNwUQvD.jpg?f=fotoalbum_large

• Evertt
Kan je Amazon.fr ook weergeven in het Nederlands in de Amazone app.

• mustiej
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 17:56 ]

• mustiej
*knip*

[ Voor 120% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 17:56 ]

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Wanneer wordt een order afgeschreven van de CC bij amazon? Alleen pas bij verzending toch?

• Darklight_93
Mandarijntje schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:55:
[...]

De bevestigingsmail is van 16:53
Mijn bevestigingemals zijn van 16:44 en 16:53. Allebei met een bezorgmoment tussen tussen 18 en 19 december.

• Darklight_93
CyberDonky schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:56:
[...]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd en nogmaals bedankt voor de bot op telegram!

• Fenneeee
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 06-05-2024
Orderbevestiging binnen, nog geen reservering op de cc van mijn vriend. en ook nog geen annulering.. hopen dat het goed gaat

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik had op amazon.fr net de PS al in me mandje. totdat er in het frans iets met een verificatie code werdt gevraagd. Voor ik door had wat ik moest doen was ik weer te laat. to be continued...
Pagina: 1 ... 253 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord