hahaxminator schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:26:
Overigens alle mensen met nepverhalen voor mijn vriend, neef etc besteld :’). Cringe.
Link is ook geen groep.Linkie1987 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:26:
Ik heb de telegram link geprobeerd (https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw) maar deze lijkt (niet meer) te werken? Ook via de app geeft ie aan dat de groep niet bestaat
Net bij .fr denk ik 100 keer een ps5 proberen toe te voegen in het mandje maar elke keer error of niks toegevoegd
Zoek je nog een vriend?Boterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:26:
[...]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik nog een disc kan krijgen, verkoop ik hem voor exact 500 euro aan een maat van me.
Mocht je nog nieuwe vrienden zoeken hahaBoterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:26:
[...]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik nog een disc kan krijgen, verkoop ik hem voor exact 500 euro aan een maat van me.
Ik hoop nog op een Amazon.de gezien ik daar Prime heb lopen en alles wat makkelijker gaat of Bol...HeRSteiN schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:25:
[...]
Ik heb op Amazon.DE met gewone bankaart kunnen betalen.
Zelfde... Zat erin.. nooit wat gezegd en nu zit ik er ineens niet meer in XDLinkie1987 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:26:
Ik heb de telegram link geprobeerd (https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw) maar deze lijkt (niet meer) te werken? Ook via de app geeft ie aan dat de groep niet bestaat
Net bij .fr denk ik 100 keer een ps5 proberen toe te voegen in het mandje maar elke keer error of niks toegevoegd
Ligt er aan, heb je bier en woon je in Rotterdam?
Ik ben een beetje nieuw qua telegram (as in net geinstalleerd) hoe krijg ik het dan werkende
Ik bedoel ook zeker niet iedereen..Boterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:26:
[...]
Wel een geboren Rotterdammert toevallig en kratje bier en portie spare ribs moet goed komen dan tochBoterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:27:
[...]
Heb bij CC-maatschappij gewerkt, veel bedrijven voeren voorafgaand aan afschrijving eerst een $00,00 transactie door om te testen of ze daadwerkelijke betaling probleemloos kunnen gaan vorderen. Moet goedkomen dusSherrie schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:22:
Het is mij ook gelukt om via FR te bestellen. Weet iemand of het uitmaakt dat er alleen € 0.00 als reservering is opgenomen op mijn cc bij ING?
Van wat ik heb meegekregen is de voorraad daar nu wel op. Meerdere mensen zijn van een berzorgdatum van vandaag verzet naar december. Ikzelf ook. Dus het zou wel gek moeten lopen wil het weer online komen.Vildhjarta schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:27:
[...]
Ik hoop nog op een Amazon.de gezien ik daar Prime heb lopen en alles wat makkelijker gaat of Bol...
maarja deze launch is toch al 1 en al chaos hahaha, succes met jagen
Nee en ja, voor een ps5 wil ik best wel bier kopen! Haha, ik heb wel wijn als je dat naar binnen kan werkenBoterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:27:
[...]
Zie inboxLinkie1987 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:27:
[...]
Ik ben een beetje nieuw qua telegram (as in net geinstalleerd) hoe krijg ik het dan werkende
Ik heb ook weten te bestellen op Amazon FR dankzij Telegram! Leverdatum eind november tot 2 december. Hoop zo erg dat dat zo blijft staan, want heb toevallig een gameavond staan 5 december, toch wel tof om dat op de PS5 te kunnen doen.
Haha, ben al de heel week bezig voor hem, hij vind het wel prima. En we hebben wel de deal hij betaald en ik mag er op spelen hahahah
Heeft iemand een link voor een whatsapp/telegram groep?
Die van mij heeft vanmiddag rond 3 uur Leeds verlaten, maar kon het pas vanaf 5 uur zien op amazon. Ik zag iemand anders eerder ook posten dat die van hen ook vanmiddag was vertrokken.Shivante schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:16:
mensen van CO.UK. van 19/11
Staat hij nog steeds in leeds of al vertrokken?
Dus misschien dat de Leeds squad vandaag gezellig met z'n allen het vliegtuig in gaan (:
Ook bij amazon.fr gelukt (standard edition) - delivery on 29th December, een beetje later.. maar misschien komt het wel vroeger.
Normaal zijn ze heel conservatief en overdeliveren ze, maar met deze schaarste denk ik dat je blij moet zijn met 29 dec.zepiiiiiii schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:32:
Ook bij amazon.fr gelukt (standard edition) - delivery on 29th December, een beetje later.. maar misschien komt het wel vroeger.
Dan zijn ze mij vergeten 😅ploekje schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:31:
[...]
Die van mij heeft vanmiddag rond 3 uur Leeds verlaten, maar kon het pas vanaf 5 uur zien op amazon. Ik zag iemand anders eerder ook posten dat die van hen ook vanmiddag was vertrokken.
Dus misschien dat de Leeds squad vandaag gezellig met z'n allen het vliegtuig in gaan (:
Zie je inbox.Robertokat schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:31:
Heeft iemand een link voor een whatsapp/telegram groep?
Leuk al die gelukte berichten
[ Voor 8% gewijzigd door Cordon op 23-11-2020 17:34 ]
Heb net even gebeld met Amazon ( Engels) er was blijkbaar geen Nederlandse aanwezig alleen Spaans of Engels zei ze. En ze vroeg gewoon algemene gegevens op en dat een "expert" hier naar zal kijken en binnen 24-48 uur contact zal opnemen. Alleen lees ik nu het een en ander dat de order gewoon geannuleerd zal worden door medetweakers. Alleen zij gaf aan dat niet zo zal zijn. Ik heb overigens automatische incasso gedaan als het goed is, ik kan namelijk geen Frans. Dus ik moest de swift bic code, iban en naam van rekeninghouder vermelden bij het betalen. En dat was het, heb ook gewoon een orderbevestiging hier staan voor levering 18-19 december maar die kan dus de prullenbak in denk ik....
Had hem straks bij Amazon.fr ready to go, maar moest nog overleggen via de telefoon en toen was het weg.
Nu nog hopen dat Amazon.de online komt vandaag, maar of dat gaat uberhaupt gaat gebeuren weet niemand natuurlijk
Nu nog hopen dat Amazon.de online komt vandaag, maar of dat gaat uberhaupt gaat gebeuren weet niemand natuurlijk
Was daarstraks net op tijd voor de Disc versie bij Amazon.fr, 5 min na mijn bestelbevestiging echter een nieuwe mail gekregen dat ze mijn credit card niet konden chargen en mijn order geannuleerd is 
Nog iemand al zoiets voor gehad?
Nog iemand al zoiets voor gehad?
Ik zou het nog even afwachten, soms duurt het best wel lang voordat amazon die status van de tracking update. Zou best kunnen dat jij ook in het vliegtuig zit en dat je dat morgenochtend pas ziet
Kun je mij misschien ook een invite voor de telegram groep sturen? De eerder genoemde links ‘existen’ nietCordon schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:33:
[...]
Zie je inbox.
Leuk al die gelukte berichten
Squad goals. Dan moeten we een leeds psn groep makenploekje schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:36:
[...]
Ik zou het nog even afwachten, soms duurt het best wel lang voordat amazon die status van de tracking update. Zou best kunnen dat jij ook in het vliegtuig zit en dat je dat morgenochtend pas ziet
Kreeg na de bestelling op .de een mail dat ik binnen 5 dagen mij cc moest invoeren had mij bankrekening gedaan in plaats van mij cc te snel geklikt en verkeer geklikt. Toen was er een tekst rood.
Nadat ik alles had gewijzigd staat deze op groen maar ik zie niet dat Amazon een bedrag heeft afgeboekt van mij cc.
Doet Amazon gelijk een bedrag afhalen van je cc?
Nadat ik alles had gewijzigd staat deze op groen maar ik zie niet dat Amazon een bedrag heeft afgeboekt van mij cc.
Beetje laat maar nog bedankt! Ik had hem via de whatsappgroep gezien terwijl ik met iemand aan de telefoon zat. Gelukkig ken ik Amazon goed genoeg dat ik door kon klikken (niet eens 1-click CC gebruikt) en kon bestellen, mijn Frans is namelijk niet heel goed. CC + adres stond allemaal al ingesteld dus dat scheelde
Wel frappant dat er in een tijdsbestek van enkele minuten 2 weken levertijd is toegevoegd.Epixx1337 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:36:
Eindelijk!!! Gelukt om zowel disk als digital te bestellen voor mij een een maatjeee[Afbeelding]
Zien dat je CC ook in het buitenland / online mag gebruikt worden hé. Kan wel eens default uit staan bij je bank!
Waarschijnlijk 0$ ter controle of je CC nu werkt? Het totale bedrag volgens mij pas bij verzending?Evertt schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:37:
Kreeg na de bestelling op .de een mail dat ik binnen 5 dagen mij cc moest invoeren had mij bankrekening gedaan in plaats van mij cc te snel geklikt en verkeer geklikt. Toen was er een tekst rood.
Misschien zijn er zoveel mensen die hem willen? Geen idee, is een gokje.Boterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:37:
[...]
Wel frappant dat er in een tijdsbestek van enkele minuten 2 weken levertijd is toegevoegd.
Voor diegenen die via amazon besteld hebben, is het mogelijk om bijv 2 te bestellen of staat amazon dit niet toe?
Ik heb ook een ps5 DE van Amazon FR kunnen bemachtigen, Bestelbevestiging gehad om 16.42 😁bedrag is al volledig van mijn bankrekening gegaan.. levering staat op de moment op 29/12! Hopelijk wordt hij niet geannuleerd door Amazon als ik de berichten hier zo lees...
Met 't zelfde account alleen 1 digital en 1 disk.SP75 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:38:
Voor diegenen die via amazon besteld hebben, is het mogelijk om bijv 2 te bestellen of staat amazon dit niet toe?
Inderdaad! Lijkt dan dat ik geluk heb gehadBoterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:37:
[...]
Wel frappant dat er in een tijdsbestek van enkele minuten 2 weken levertijd is toegevoegd.
Per land is het 1 per type, per klant.SP75 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:38:
Als hij al bevestigd is en betaald is, dan kan het bijna niet stuk zou je zeggen.Mayckel schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:38:
Ik heb ook een ps5 DE van Amazon FR kunnen bemachtigen, Bestelbevestiging gehad om 16.42 😁bedrag is al volledig van mijn bankrekening gegaan.. levering staat op de moment op 29/12! Hopelijk wordt hij niet geannuleerd door Amazon als ik de berichten hier zo lees...
Bedoel jij disc editie? Ik heb een digi editie besteld (bevestiging om 16:54) en deze wordt 18/19 dec geleverd.Mayckel schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:38:
Ik heb net de disk versie besteld via amazon.fr, zover ik het kan zien op amazone zelf en de bevestiging mail die ik heb gehad is alles in orde, ik zie alleen nog geen enkelen afschrijving op mijn CC. Moet ik me zorgen gaan maken?
[ Voor 4% gewijzigd door siriusb op 23-11-2020 17:41 ]
Aight thanks! Dan wacht ik het rustig af 😁Boterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:39:
[...]
Als hij al bevestigd is en betaald is, dan kan het bijna niet stuk zou je zeggen.
Dat is niet juist. Zie hier de mail die ik van Amazon heb gehad hierover.stfnz schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:38:
[...]
Waarschijnlijk 0$ ter controle of je CC nu werkt? Het totale bedrag volgens mij pas bij verzending?
Jij had toch al een ps5 die vandaag binnen zou komen? Honger voor meer scalpingElMayo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:41:
Heeft er bij iemand hier bij een fr bestelling helemaal geen reservering plaatsgevonden?...
Heb het net nagecheckt en lijkt nochtans allemaal in orde, CC kan in buitenland gebruikt worden en limiet staat een stuk hoger dan wat ik nodig had. Nja, hopelijk binnenkort meer gelukt dan...sammyke007 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:38:
Zien dat je CC ook in het buitenland / online mag gebruikt worden hé. Kan wel eens default uit staan bij je bank!
OMG. Per ongeluk heb ik 2 ps5 besteld. 1 disk en 1 digitaal. Reservering van 0.00 euro al gebeurd voor de disk versie. Ik ben benieuwd voor de digitaal versie! :no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YMktfMGh1KnTVnLjKEnK3eBl.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YMktfMGh1KnTVnLjKEnK3eBl.jpg?f=user_large)
Disc Editie! Was indd wat onduidelijk 😂Boterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:41:
[...]
Bedoel jij disc editie? Ik heb een digi editie besteld (bevestiging om 16:54) en deze wordt 18/19 dec geleverd.
Jij hebt zeker geen vrienden of familie leden?..UttiGS schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:42:
[...]
Jij had toch al een ps5 die vandaag binnen zou komen? Honger voor meer scalping?
Tsja er wordt heel vaak DE gezegd, maar dat kun je op 2 manieren interpreteren
Ja ik heb dus ook geen enkel teken van afschrijving/reserveering.ElMayo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:41:
Heeft er bij iemand hier bij een fr bestelling helemaal geen reservering plaatsgevonden?...
En dit terwijl mij CC al standaard aan mijn account gekoppeld staat en ik hier regelmatig bij Amazon mee bestel.
Maar hoe doe je dat per ongeluk?Darklight_93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:42:
OMG. Per ongeluk heb ik 2 ps5 besteld. 1 disk en 1 digitaal. Reservering van 0.00 euro al gebeurd voor de disk versie. Ik ben benieuwd voor de digitaal versie! [Afbeelding]
[Afbeelding]
Denk dat het daar aan ligt omdat tie al regelmatig gebruikt wordsiriusb schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:44:
[...]
Ja ik heb dus ook geen enkel teken van afschrijving/reserveering.
En dit terwijl mij CC al standaard aan mijn account gekoppeld staat en ik hier regelmatig bij Amazon mee bestel.
Dat hier best veel mensen zijn die zoveel moeite doen voor een zogenaamde vriend/familie.. sorry, geloof er geen bal van.ElMayo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:43:
[...]
Jij hebt zeker geen vrienden of familie leden?..
En de mensen die echt willen gamen, pissen dus naast de pot!
Bij mij is er eerst 0,00 gereserveerd en daarna het aankoopbedrag met verzendkosten (ik dacht 514,00). Dit is ook terug te zien in de app van m'n bank (overzicht van CC)siriusb schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:44:
[...]
Ja ik heb dus ook geen enkel teken van afschrijving/reserveering.
[ Voor 7% gewijzigd door Xearox op 23-11-2020 17:45 ]
Vlugge handjes heeft die gozer, gebeurt alles per ongeluk.
Daarom verkocht je de vorige ps5! Ah ja.ElMayo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:43:
[...]
Jij hebt zeker geen vrienden of familie leden?..
Ik stop wel, lmao.
Mooi he.UttiGS schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:45:
[...]
Daarom verkocht je de vorige ps5! Ah ja.
Ik stop wel, lmao.
Iemand enig idee of ze vandaag nog op Amazon.de komen?
Ik dacht dat de eerste bestelling niet door ging dus ik heb met de dital versie geprobeerd!
Al was ik een scalper of hoe je het wilt noemen het is niks illegaals laat dat duidelijk zijn.038Robijno schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:45:
[...]
Dat hier best veel mensen zijn die zoveel moeite doen voor een zogenaamde vriend/familie.. sorry, geloof er geen bal van.
En de mensen die echt willen gamen, pissen dus naast de pot!
Inderdaad verkocht.UttiGS schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:45:
[...]
Ik stop wel, lmao.
Even lijstje aanvullen hehe
Alternate : Geannuleerd
Amazon.de : Geannuleerd
Bol.com : Vertraagd, wordt wellicht ook geannuleerd
Amazon.fr: Geannuleerd, vanwege verdachte activiteiten op mn account. Dit verzin je niet.
Amazon.fr: Geannuleerd, vanwege verdachte activiteiten op mn account. Dit verzin je niet.
Klopt, maar dat maakt het wel grappig dat je erover probeert te liegen.ElMayo schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:46:
[...]
Al was ik een scalper of hoe je het wilt noemen het is niks illegaals laat dat duidelijk zijn.
Oke ik neem mijn woorden deels terug. Het kan wel erger dusAid schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:46:
Volgens mij is het officieel Standard Edition en Digital Edition, maar het is inderdaad erg verwarrend.Boterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:44:
[...]
Tsja er wordt heel vaak DE gezegd, maar dat kun je op 2 manieren interpreteren
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Maar het was niet expres gemaakt! Eerst keer dat ik eentje kan bestellen!Cordon schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:45:
[...]
Vlugge handjes heeft die gozer, gebeurt alles per ongeluk.
Hier ook gelukt op Amazon FR. Nog even spannend met een mail dat mijn CC niet klopte. Stomme Rabobank ook met hun nieuwe CC. Die even aangepast en vervolgens is het volledige bedrag al gereserveerd. Levering staat op 18/19 DEC voor disc versie. Nu maar wachten
✌
Ik neem er wel 1 van je over.Darklight_93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:42:
OMG. Per ongeluk heb ik 2 ps5 besteld. 1 disk en 1 digitaal. Reservering van 0.00 euro al gebeurd voor de disk versie. Ik ben benieuwd voor de digitaal versie! [Afbeelding]
[Afbeelding]
Dus als je 1 ps5 verkoopt ben je meteen een scalper of wat dan ook?dehardstyler schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:47:
[...]
Klopt, maar dat maakt het wel grappig dat je erover probeert te liegen.
Laat maar zitten deze discussie gaan we niet uitkomen en is ook niet de bedoeling!
Succes met hunten
Wel een matig moment op die telegram om .de uit te zetten...
Eén tip aan de mensen die hem hier hebben gepakt vandaag: ga gewoon niet Amazon.fr lastigvallen via hun klantenservice. De kans dat het goed gaat, en je een PS5 rond die datum krijgt, is het grootst als een klantenservicemedewerker niks met je bestelling uithaalt, zeker gezien de mogelijke taalbarrière.
Mijn tip: heb geduld, komt goed.
(Geïnspireerd door al het gestress dat ik hier soms zie.)
Mijn tip: heb geduld, komt goed.
"Amazon DE wordt weer gescand. Voor de max prijs gaat er nog een fix aankomen."mindgem schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:49:
Wel een matig moment op die telegram om .de uit te zetten...
Mensen moet het een beetje leuk aankleden anders gaan de kleine kinderen zich weer vreselijk tekort gedaan voelen.UttiGS schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:45:
[...]
Ik stop wel, lmao.
Nooit nee gehoord van hun ouders dus dan is zo'n realiteits check een hard gelag.
Maar wees gerust ze komen er sterker uit. It builds character.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Inderdaad, beste is om gewoon af te wachten. Ik heb hem ook gepakt via Amazon.fr. Nu nog een maandje uitzittenap3nr0ts schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:49:
Eén tip aan de mensen die hem hier hebben gepakt vandaag: ga gewoon niet Amazon.fr lastigvallen via hun klantenservice. De kans dat het goed gaat, en je een PS5 rond die datum krijgt, is het grootst als een klantenservicemedewerker niks met je bestelling uithaalt, zeker gezien de mogelijke taalbarrière.
Mijn tip: heb geduld, komt goed.(Geïnspireerd door al het gestress dat ik hier soms zie.)
Verwijderd
Ik snap dat mensen er twee bestellen. Heb zelf ook 1 van intertoys (is al binnen) en 1 van amazon.de besteld (pakket opgestuurd). Maar bestel NIET in een keer met je amazon account. Ik zou dat niet doen. Er bestaat altijd een kans dat je beide orders geannuleerd kan worden. Je weet maar nooit.
Hehe :-).Flagg schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:51:
[...]
Mensen moet het een beetje leuk aankleden anders gaan de kleine kinderen zich weer vreselijk tekort gedaan voelen.
Nooit nee gehoord van hun ouders dus dan is zo'n realiteits check een hard gelag.
Maar wees gerust ze komen er sterker uit. It builds character.
Mijn Sepa werd overgenomen van mijn amazon.de account. Geen idee hoe maar het kan dus wel.thijmenprins schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:16:
[...]
Ik had eerst ook SEPA geselecteerd, maar na de bestelbevestiging direct een mail gehad dat SEPA was geweigerd. Misschien dat de fransen geen NL SEPA accepteren omdat amazon.nl dat ook niet doet?
Nu CC erbij staan. is echter nog niks gereserveerd, maar verder staat alles volgens mij goed in de bestelling
Wel raar dat je nog steeds geen SEPA/ nederlandse bankrekening kan koppelen aan je amazon.nl account...
[ Voor 10% gewijzigd door Clint.Eastwood op 23-11-2020 17:56 ]
Jazeker, duizenden. Om 19:47:23 op Amazon NL om precies te zijn.Karel.G schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:46:
Iemand enig idee of ze vandaag nog op Amazon.de komen?
Welnee, niet waar. Niemand maar dan ook echt niemand weet het hier...en ook de klantenservice niet.
Heb ook aan mijn schoonmoeder gevraagd, maar nee..sorry.
Als je er 1 binnen krijgt wil ik 'm graag overnemen van jeVerwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:51:
Ik snap dat mensen er twee bestellen. Heb zelf ook 1 van intertoys (is al binnen) en 1 van amazon.de besteld (pakket opgestuurd). Maar bestel NIET in een keer met je amazon account. Ik zou dat niet doen. Er bestaat altijd een kans dat je beide orders geannuleerd kan worden. Je weet maar nooit.
Of als de mensen die het besteld hebben nou wel de klantenservice lastig willen vallen... Grotere kans dat er iets misgaat en ik eerder kans krijg een ps5 te bestellen!ap3nr0ts schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:49:
Mijn tip: heb geduld, komt goed.(Geïnspireerd door al het gestress dat ik hier soms zie.)
Hoe zit het met garantie vanuit Frankrijk en Duitsland etc?
Is gewoon Europese garantie van 2 jaar, hoort geen probleem te zijn.Jefson schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:54:
Dit topic is een beetje zoals Temptation Island: een hoop grote kinderen bij elkaar die elkaar [op]naaien, een eindeloze herhaling van nutteloos geneuzel, en je wordt er moe van en wil 't eigenlijk niet meer zien... maar toch blijf je kijken
Over welke zwarte kat ben je vrijdag de 13e heen gereden?Aid schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:46:
"Better ask questions before you shoot"
Thanks! Goed om te weten. We willen er 2 nemen maar andere heeft geen credit card. En met mijn kaart kan hij niet bestellen denk ik wat ik las hier
Hebben meer mensen al een annulering gehad van Intertoys voor de 50 EUR PSN pass voor 20 EUR? Ik heb de klantenservice gebeld en die zegt doodleuk dat het een fout was van een actie die ze vorig jaar ook hadden.
Naar mijn mening zijn ze gewoon verplicht om te leveren voor de geadverteerde prijs, al is het een fout vanuit hun. Wat zijn jullie ideeën?
Overigens wacht ik nog steeds op de mogelijkheid om een PS5 te mogen kopen
Naar mijn mening zijn ze gewoon verplicht om te leveren voor de geadverteerde prijs, al is het een fout vanuit hun. Wat zijn jullie ideeën?
Master_A
Dat je dat absoluut helemaal kan vergeten en dat je die €20 gewoon weer lekker teruggestort krijgt.Amiet01 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:57:
Als een bedrijf een fout maakt met de prijs, en het is aanneembaar dat dit ook daadwerkelijk een fout is (in dit geval is dat dus zo), dan hoeven ze niet te leveren.Amiet01 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:57:
Hebben meer mensen al een annulering gehad van Intertoys voor de 50 EUR PSN pass voor 20 EUR? Ik heb de klantenservice gebeld en die zegt doodleuk dat het een fout was van een actie die ze vorig jaar ook hadden.
Yupp, ook geannuleerd met smoes niet op voorraad... Ik weet niet precies of we iets kunnen doen hiertegen..Amiet01 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:57:
Verwijderd
Het is niet zo relevant wat onze ideeën zijn, of jouw ideeën. Ze zijn níet verplicht te leveren. Als redelijkerwijs verwacht kan worden dat het een fout betreft, staan ze volledig in hun recht als ze de bestelling annuleren. En ja, 'redelijkerwijs verwachten dat het een fout betreft' is hier wel van toepassing.Amiet01 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:57:
Bedoel je Amazon? De service van Amazon DE is echt super. Die doen nooit moeilijk, soms storten ze het geld al terug voordat je jouw product retour hebt gestuurd. Bij Amazon UK hetzelfde.Jefson schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:54:
Amazon FR service heb ik nooit ervaring mee gehad.
Met Amazon NL heb ik veruit de slechte ervaringen. Prutsers zijn het daar
Kan je vergeten, het was een fout.Amiet01 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:57:
Wil je een plekje in mijn Bunq pack? Stuur dan even een DM :-)
Maar ik vind dit dus niet aanneembaar, zeker aangezien ze ook aangeven dat dit een actie van vorig jaar was (aan de telefoon). Het zou dus moeten kunnen voor dat geld.Grawler schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:59:
[...]
Als een bedrijf een fout maakt met de prijs, en het is aanneembaar dat dit ook daadwerkelijk een fout is (in dit geval is dat dus zo), dan hoeven ze niet te leveren.
Master_A
Jouw mening is niet de mening van de wet. Je wist al dat er een luchtje van een fout zat en dan toch gaan zitten klagen.Amiet01 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:57:
gefeliciteerd, ga je nu de topic warning ook nog ff lezen?
[ Voor 77% gewijzigd door BM op 23-11-2020 18:02 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/nht7DSStzuTvwFsOppRHTHW4.jpg?f=fotoalbum_large)