Zo laat? Is jouw mail zo traag of hoe lang heeft Amazon het bestelvenster open gehad? Mijn bevestiging is namelijk om 16:41 binnen gekomen.
bestellen was mogelijk tot ongeveer 16:46 volgens mij.Vaenir schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:08:
[...]
Zo laat? Is jouw mail zo traag of hoe lang heeft Amazon het bestelvenster open gehad? Mijn bevestiging is namelijk om 16:41 binnen gekomen.
Verwijderd
Toch denk ik dat je met verificatie code problemen met locken van account ivm "verdachte activiteiten" kunt ontlopen. Wel de weg om te gaan dus.gnauw schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:07:
Ik had op amazon.fr net de PS al in me mandje. totdat er in het frans iets met een verificatie code werdt gevraagd. Voor ik door had wat ik moest doen was ik weer te laat. to be continued...
1e keer was ideal en de tweede keer cc.blackshelve schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:41:
[...]
Hmm Zou het kunnen dat Amazon je account verdacht ziet als je 't zelfde product met creditcard 2 keer probeert te halen via een andere amazon vestiging?
Vaenir schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:08:
[...]
Ik heb een Digital Edition, die kwam een paar minuten na de disk.gnauw schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:10:
[...]
bestellen was mogelijk tot ongeveer 16:46 volgens mij.
In de telegram groep werd de Disk om 16:41 gemeld en de Digital om 16:51.
Digitaal editie denk ik!Vaenir schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:08:
[...]
Wat is jouw bezorgmoment?Vaenir schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:08:
[...]
Slim van die 2fa, hoe doe je dat?EvolutionX schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:52:
Bij mij ook meteen het bedrag gereserveerd van de Disc en DE via Rabo.
Heb voor de zekerheid maar even 2fa op amazon geactiveerd
Als het levermoment op 28 nov-2 dec staat (Amazon FR dus), en de tracker op 2 december, betekent dat dan dat het 2 december wordt of dat de tracker simpelweg de laatste datum pakt? Ik vind allebei de datums overigens helemaal prima, al is hoe eerder hoe beter natuurlijk.
Iemand een idee hoe je met amazon.fr kan praten/ mailen in het engels? Kan het nergens vinden en de livechat gaf een e-mail die geen inkomende email ontvangt.
“vendredi 18 décembre 2020 - samedi 19 décembre 2020 avant 20h”
Op Amazon DE moet je je taalinstellingen naar het engels zetten, voor de chat moet je even de desktop versie van de site opvragen, werkt niet op mobile pageJulianj schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:23:
Iemand een idee hoe je met amazon.fr kan praten/ mailen in het engels? Kan het nergens vinden en de livechat gaf een e-mail die geen inkomende email ontvangt.
Waar komen die verschillende leverdata vandaan joh. Daar is geen touw aan vast te knopen. Ikzelf ook op 19 december.Vaenir schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:24:
[...]
“vendredi 18 décembre 2020 - samedi 19 décembre 2020 avant 20h”
Edit; betreft de disc versie, bevestiging om 16:41 uur binnen
[ Voor 10% gewijzigd door Yo_flow op 23-11-2020 19:27 ]
Levering verwacht tussen 28 november en 2 december.
Amazon FR
Amazon FR
Ik heb de DE meteen toen hij op telegram verscheen kunnen bestellen. Op de MacBook had ik links naar verschillende Amazons ingelogd en al klaarstaan. Omdat ik eerder via Amazon wat heb gekocht stond de creditcard er al in. Om 16:53 uur de bevestiging binnen en de datum staat nog steeds op 18/19 december. Omdat ik liever de disc editie wil hou ik contact met iemand op Tweakers die liever de DE wilt. Ik moet eerlijk toegeven dat de hunt op zich al een leuk spel was.
Net Amazon maar in de chat gesproken..
Man kon het niet beloven maar ging er wel vanuit dat de order blijft staan, dus niet geannuleerd word.
Of dit waar is, is afwachten maar ik ga duimen!?
Man kon het niet beloven maar ging er wel vanuit dat de order blijft staan, dus niet geannuleerd word.
*offtopic*
[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 24-11-2020 17:57 ]
bij mij was eerst 28-2 december. 10 minuten later 18 19 dec. Ik hoop stiekem dat dit nog wordt veranderd naar deze week. Mij bestelling was 16:45
Ik hoop dat het waar is, ik heb precies hetzelfde probleem...ajaxkoen93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:28:
Net Amazon maar in de chat gesproken..
Edit: Hoe kan jij met ze chatten als je account geblokkeerd is?
[ Voor 53% gewijzigd door Viper50 op 23-11-2020 19:33 ]
Ik had besteld om 16:41u (of nou ja, toen kreeg ik de bevestiging, weet niet waar je bestelmoment kan zien?) en kreeg hetzelfde bezorgmoment dus misschien dat ze op basis van snelheid levermoment hebben laten verspringen?Evertt schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:30:
bij mij was eerst 28-2 december. 10 minuten later 18 19 dec. Ik hoop stiekem dat dit nog wordt veranderd naar deze week. Mij bestelling was 16:45
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg.
Zei al die order van AMAZON.FR kan me gestolen worden zolang die bij amazon.de maar blijft staan!Viper50 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:31:
[...]
Ik hoop dat het waar is, ik heb precies hetzelfde probleem...
Edit: Hoe kan jij met ze chatten als je account geblokkeerd is?
Hoe kom je bij de chat op Amazon.fr? kom er niet uit en spreek ook geen woord frans
Die van mij niet ! Netjes besteld en al minuut later account geblokkeerdajaxkoen93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:36:
[...]
Zei al die order van AMAZON.FR kan me gestolen worden zolang die bij amazon.de maar blijft staan!
Ik vind het wel apart dat mensen die zojuist een bestelling bij Amazon hebben geplaatst een snellere leverdatum hebben dan de mensen die afgelopen donderdag bij Amazon besteld hebben?
Nope. De bestelling was vertraagd of whatever. Als hij ooit komt dan zie ik hem wel verschijnen. Ik geef toch de voorkeur aan de disc versie.Rickpm1 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:40:
Al luitjes een T&T ontvangen van de bol.com bestelling op za 21-11? Ik vrees er nu wel echt voor.
Ik hoop iig dat die niet geannuleerd wordt en dan maar meekomt met de volgende golf. Ik wil wel erg graag de digital 😍.Vaenir schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:42:
[...]
Nope. De bestelling was vertraagd of whatever. Als hij ooit komt dan zie ik hem wel verschijnen. Ik geef toch de voorkeur aan de disc versie.
Er is een optie in contact om in engels te doen.Julianj schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:23:
Met gelocked account ?Evertt schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:45:
[...]
Er is een optie in contact om in engels te doen.
Met zoveel blocked accounts met mij denk ik eerder dat er weer wat mis is gegaan in het betalingsysteem i.p.v dat er daadwerkelijk iets mis is met het account.
Vorige week mijn cc al gekoppeld aan Amazon account inclusief 0€ reserving ter verificatie en ging allemaal prima. Ook al Amazon prime lopen op zelfde cc
Vorige week mijn cc al gekoppeld aan Amazon account inclusief 0€ reserving ter verificatie en ging allemaal prima. Ook al Amazon prime lopen op zelfde cc
Vraag het even in een PM aan Youri (Cyberdonky) Die is beheerder van de groep. =] Ook mede dankzij hem eindelijk een PS5 weten te kopen via .frKevaai schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:52:
[...]
Dat zou heel vreemd zijn. Heb namelijk nog niet eerder gebruik gemaakt van Telegram. Wellicht doe ik iets niet goed?![]()
Misschien is de link die ik gebruik heb inmiddels verouderd?
Nummer 38 is toch heel erg goed? Mis ik iets? Welke mediamarkt was dit want in Den Haag zou ik pas na de zomer aan de beurt komenSmits360 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:42:
[...]
Dat sluit ik niet uit! Even kijken hoe het loopt, want als het echt nog maanden duurt met de MM pre-orders, heeft het tegen die tijd misschien niet eens zo heel veel zin meer. Ik heb vorige week een aantal tripjes in de buurt gemaakt en sta niet bepaald 1e rang. Nr 38 voor een DE in Hoofddorp, die de vorige keer iets van 20 DE binnenkreeg. De vestigingen waar ik een SE heb besteld, sta ik iets van 350e, 180e en 78e dus daar verwacht ik geen wonderen![]()
Hey maar zo te zien heb jij er zelf ook al (minimaal) 2 besteld, dus jij hebt er geen meer nodig, denk ik?
2-step verificatie aanzetten helpt.MelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:37:
[...]
Eerste keer bestelling op Amazon.fr, hoog bedrag, transactie mogelijk ook geweigerd door je creditcardmaatschappij. Als er ook maar een vermoeden is dat de order niet door jou geplaatst is, dan wordt het account geblokkeerd.
Via https://api.mediamarktsat...8Ej4XoFia3bgXMyrJxlJmA6M1 zijn aantallen per store te zien. Ik heb alleen geen idee welke aantallen bij welke store horen. Ook zijn het allemaal mingetallen, wellicht dat dat aangeeft hoeveel reserveringen er nog open staan?
Haha dit is gewoon een datalek?MelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:04:
Via https://api.mediamarktsat...8Ej4XoFia3bgXMyrJxlJmA6M1 zijn aantallen per store te zien. Ik heb alleen geen idee welke aantallen bij welke store horen. Ook zijn het allemaal mingetallen, wellicht dat dat aangeeft hoeveel reserveringen er nog open staan?
Jaloers hahaNosferatuX schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:03:
Package departed Leeds! We zijn het zwarte gat Leeds voorbij
Nope ga er maar vanuit dat dit kansloos is. 100x gebeld telkens ander verhaal. Ik annuleer hem deze week.Rickpm1 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:40:
Al luitjes een T&T ontvangen van de bol.com bestelling op za 21-11? Ik vrees er nu wel echt voor.
Ik heb ook besteld via amazon.fr maar verwachte leveringsdatum is 29dec
Staan voor zover ik kan zien geen persoonsgegevens in. In het ergste geval een beveiligingsincident.
"Better ask questions before you shoot"
Nah, dit is gewoon MediaMarkt's api die ook voor de app gebruikt wordt
Dan ligt ie gezellig naast mijneAMARONE schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:07:
[...]
Eindelijk beweging. Mijne ligt daar nog in een achterkamertjes maar dit geeft hoop. Vrijdag zal wel morgen/overmorgen worden dus voor jullie.
Lokatie 38 is kansrijk. 1 stock 0 reservedMelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:04:
Hoe open je dit?MelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:04:
Digital Edition heeft lagere getallen:
https://api.mediamarktsat...8Ej4XoFia3bgXMyrJxlJmA6M1
https://api.mediamarktsat...8Ej4XoFia3bgXMyrJxlJmA6M1
Hoe kan ik locatieid cijfer omtoveren naar een string locatieMelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:04:
Mijn PS5 van Amazon UK is gearriveerd
Super bedankt iedereen, zonder jullie was het niet gelukt. En heel veel succes voor degenen die nog naast het net grepen, houd vol
Veel plezier! Die van mij is er ook bijnaTchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:12:
Mijn PS5 van Amazon UK is gearriveerdSuper bedankt iedereen, zonder jullie was het niet gelukt. En heel veel succes voor degenen die nog naast het net grepen, houd vol
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Geen idee, ik weet niet welke outletId bij welke store hoort.mustiej schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:12:
[...]
Hoe kan ik locatieid cijfer omtoveren naar een string locatie
Gefeliciteerd ! Thanks, nog even strijden! En als ik hem binnen heb maximale euforie.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:12:
Mijn PS5 van Amazon UK is gearriveerdSuper bedankt iedereen, zonder jullie was het niet gelukt. En heel veel succes voor degenen die nog naast het net grepen, houd vol
Via deze link kun je zien welk ID bij welke locatie hoort:mustiej schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:12:
[...]
Hoe kan ik locatieid cijfer omtoveren naar een string locatie
https://www.mediamarkt.nl/static/assets/json/marketids.json
Mijn bevestigingsmail is van 16:42, echter ik heb als datum 18/19 december staan.
Maar dat maakt niks uit, dan is ie voor de kerst binnen!
Zo, even geluk gehad vandaag. Via de Telegram groep kunnen bestellen bij amazon.fr met levering op 19 december. Echt een mooie verassing. Was net met mijn zoontje aan het spelen toen, binnen de 20 seconden was het geregeld (blij dat ik mijn paswoord zonder fouten heb ingegeven 😃).
Was eigenlijk met het gevoel van "zal toch niet lukken, net als vorige keren" dus daardoor ben ik kalm gebleven 😉
Zonder de hulp van de tweakers zou het niet gelukt zijn. Cudos 👍
Möge jullie allemaal snel aan de beurt komen!
Was eigenlijk met het gevoel van "zal toch niet lukken, net als vorige keren" dus daardoor ben ik kalm gebleven 😉
PSN: Zwartkijker
Ah, nice thanksJazzze schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:20:
[...]
Via deze link kun je zien welk ID bij welke locatie hoort:
https://www.mediamarkt.nl/static/assets/json/marketids.json
User name checks outZwartkijker schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:22:
Zo, even geluk gehad vandaag. Via de Telegram groep kunnen bestellen bij amazon.fr met levering op 19 december. Echt een mooie verassing. Was net met mijn zoontje aan het spelen toen, binnen de 20 seconden was het geregeld (blij dat ik mijn paswoord zonder fouten heb ingegeven 😃).
Vandaag eindelijk mijn PS5 kunnen bestellen via Amazon FR, dankzij Telegram! Levering 19 December. Betaling staat echter op automatische incasso blijkbaar, en dit kan niet veranderd worden naar CC. Had toch liever betaald met CC ivm verzekering.
Weet iemand hoelang het duurt voordat ze het bedrag afschrijven ?
Weet iemand hoelang het duurt voordat ze het bedrag afschrijven ?
Vorige keer in Roermond zijn er 60 digitaal editie besteld maar slechts 14 geleverd! Dus je moet niet te veel verwachtingen hebben van het aantal vermeld in de link!MelvinW schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:04:
Daarom gebruik ik altijd en overal hetzelfde pw: maga2020!
Heel moeilijk te raden.
Verkeerd gelezen, sorry.Darklight_93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:25:
[...]
Vorige keer zijn er 60 digitaal editie besteld maar slechts 14 geleverd! Dus je moet niet te veel verwachtingen hebben van het aantal vermeld in de link!
[ Voor 13% gewijzigd door Baxman op 23-11-2020 20:29 ]
Afhankelijk van de grootte/populariteit van MM filialen krijgen ze minder/meer ps5's begreep ik.Baxman schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:28:
[...]
Wacht, hoe bedoel je vandaag? Is dit digitaal of in een bepaalde winkel?
Helaas is via de API te zien dat de lagere bestellingen vooral in het noorden van t land ligt waar geen beschaving is dus blijf lekker thuis denk ik
Morgen toch maar een pre order plaatsen in een mediamarkt, de mijne ziet er redelijk gunstig uit. Ookal weet ik niet hoe ze de beschikbare consoles per filiaal gaan verdelen 
Hoe gaat zo'n pre order in zijn werking?? Bij de infobalie en dan 50 euro aftikken?
Hoe gaat zo'n pre order in zijn werking?? Bij de infobalie en dan 50 euro aftikken?
Sorry. Ik moest vermelden dat MM Roermond betreft!Baxman schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:28:
[...]
Wacht, hoe bedoel je vandaag? Is dit digitaal of in een bepaalde winkel?
yes, formuliertje invullen en 50euro.AchtungYall schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:30:
Morgen toch maar een pre order plaatsen in een mediamarkt, de mijne ziet er redelijk gunstig uit. Ookal weet ik niet hoe ze de beschikbare consoles per filiaal gaan verdelen
Bij game afdelings langs gaan en medewerker aantikken, hij draait bon uit en die betaal je.AchtungYall schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:30:
LG OLED65W7V
Op zich wel redelijk logisch. Ik heb geprobeerd Digital Edition hierin terug te vinden, maar dat lukt me niet. Kan van Ekkersrijt alleen Standard vinden.mustiej schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:29:
[...]
Afhankelijk van de grootte/populariteit van MM filialen krijgen ze minder/meer ps5's begreep ik.
Helaas is via de API te zien dat de lagere bestellingen vooral in het noorden van t land ligt waar geen beschaving is dus blijf lekker thuis denk ik
Vandaag geïnformeerd naar de wachtlijst bij Roermond:Darklight_93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:31:
[...]
Sorry. Ik moest vermelden dat MM Roermond betreft!
- 164 Disk
- 57 DE
Mijn ook.aura_voluptatem schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:07:
Ik heb ook besteld via amazon.fr maar verwachte leveringsdatum is 29dec
outletid 861 is atpstock -339
betreft dit toevallig het aantal huidige reserveringen?
LG OLED65W7V
Digitale versie Alphen aan de Rijn is wel gunstig maar gok dat ze hooguit 15 ofzo binnenkrijgen per maand ofzo..Baxman schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:31:
[...]
Op zich wel redelijk logisch. Ik heb geprobeerd Digital Edition hierin terug te vinden, maar dat lukt me niet. Kan van Ekkersrijt alleen Standard vinden.
Hoe kan ik toegevoegd worden aan de Telegram groep? Ik grijp telkens mis en ben al sinds september bezig. Heb het idee dat het alleen lukt met dit soort dingen.
Master_A
Ik heb afgelopen vrijdag een pre order bij MM Hoofddorp geplaatst.AchtungYall schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:30:
Waren -77 reserveringen en na mijn order idd -78 geworden.
Je moet idd naar de infobalie en aangeven dat je een PS5 wilt reserveren.
Zij noteren je gegevens en je krijgt een bon mee.
Bon meenemen naar kassa en 50 euro vooruitbetalen.
Haha, ja. Lijkt zo, maar eigenlijk is het eerder ironisch. Ben meer een optimist maar na de 19e november, toen ik enkel bij amazon.de überhaupt een stap verder ben geraakt en met bevende vingers telkens opnieuw heb geprobeerd (en spontaan grijze haren heb bij gekregen), had ik er niet meer op gerekend.
Her was nu een donderslag bij heldere hemel als het ware. 😃
Heb ik toch Spider-man MM dus niet voor niets gekocht vorige week (ik kon het niet laten).
PSN: Zwartkijker
Haha herkenbaar, ik heb de dual charger ook al een week in huis... maar geen ps5Zwartkijker schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:35:
[...]
Haha, ja. Lijkt zo, maar eigenlijk is het eerder ironisch. Ben meer een optimist maar na de 19e november, toen ik enkel bij amazon.de überhaupt een stap verder ben geraakt en met bevende vingers telkens opnieuw heb geprobeerd (en spontaan grijze haren heb bij gekregen), had ik er niet meer op gerekend.
Her was nu een donderslag bij heldere hemel als het ware. 😃
Heb ik toch Spider-man MM dus niet voor niets gekocht vorige week (ik kon het niet laten).
Serieus? Ik ben 2 dagen geleden in mm Roermond geweest en zij hadden geen info. De manager heeft heel voorzichtig gezegd dat misschien half december een tweede levering binnen komt!aeon1080 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:32:
[...]
Vandaag geïnformeerd naar de wachtlijst bij Roermond:
- 164 Disk
- 57 DE
Kom je dus rond de 10k uitstaande ordersCordon schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:36:
Ja, veel gereserveerde (disk editie) bij de MM
[Afbeelding]
(Eentje is een lege vestiging(?), Online heeft niks)
Als ze dan net als coolblue 200 krijgen 😂
Je zult maar nummer 500-zoveel zijn in rotterdam. Dan heb je hem wel voor de kerst 2021
Bizar, maar hoe kom je aan dit lijstje?Cordon schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:36:
[Afbeelding]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als ze de volgende golf er een voor me mee laten komen hoef ik niet te annuleren.HavermansP schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:07:
[...]
Nope ga er maar vanuit dat dit kansloos is. 100x gebeld telkens ander verhaal. Ik annuleer hem deze week.
Denk eerder 2022, manager van Den Haag gaf aan op z'n vroegst zomer 2021. Rotterdam heeft 2x meer bestellingen lol maar Sony gaf aan volle productielijn in 2021 zomer gereed who knowsmindgem schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:43:
Je zult maar nummer 500-zoveel zijn in rotterdam. Dan heb je hem wel voor de kerst 2021
rick kids kopen gewoon die ps5's die voor 1600euro staan gewoon op.. crazy
[ Voor 9% gewijzigd door mustiej op 23-11-2020 20:48 ]
Mijn ervaring is dat het afhangt van met wie je spreekt... Als het druk is of je de zoveelste bent, dan is het antwoord al vrij snel dat ze het niet weten (wat ik enigszins kan begrijpen)Darklight_93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:40:
[...]
Serieus? Ik ben 2 dagen geleden in mm Roermond geweest en zij hadden geen info. De manager heeft heel voorzichtig gezegd dat misschien half december een tweede levering binnen komt!
Ik hoorde bij mijn filiaal :
VOOR DE KERST !
10 sec stilte
Jaartal onbekend ... kon wel janken
VOOR DE KERST !
10 sec stilte
Maar zelfs dan is voor de kerst nog altijd een betere kans dan na de kerst ;-)glydoscoop schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:49:
Ik hoorde bij mijn filiaal :
VOOR DE KERST !
10 sec stilte
Is er bij iemand ook al die vanmiddag een order heeft geplaatst voor Console de order geannuleerd? 16:48 bevestiging I guess dat ik er zelf net naast zat... Gaat om Amazon.fr☹️
Is er geen reden genoemd voor de annulering?pakoe schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:51:
Is er bij iemand ook al die vanmiddag een order heeft geplaatst voor Console de order geannuleerd? 16:48 bevestiging I guess dat ik er zelf net naast zat... Gaat om Amazon.fr☹️
16:44 bevestiging hier, bedrag is afgeschreven van CC.pakoe schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:51:
psn: HertogJack
Krijgt elk filiaal van de MediaMarkt dezelfde aantallen of krijgen ze in Amsterdam bijv. meer dan in Assen? Want anders is het bijv. interessant om in Assen te reserveren.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zorgelijk wel, vraag me af of dit goedkomt zo.
Klopt wat je zegt, is in verhouding inderdaad maar kijk je wel uit in Assen? Was laatst naar Groningen gereden en voelde mij ergens in een Mad Max omgeving.Gynnad schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:53:
Krijgt elk filiaal van de MediaMarkt dezelfde aantallen of krijgen ze in Amsterdam bijv. meer dan in Assen? Want anders is het bijv. interessant om in Assen te reserveren.
Lijkt mij dat het een kwestie van vraag en aanbod is. Hebben ze bij het ene filiaal meer nodig dan bij het andere dan verdelen ze ook zo.Gynnad schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:53:
Is er op basis van die API iets te zeggen over verdeling disk / digital? Ik sta ingeschreven bij een MM vestiging als 30e voor een digital edition, maar geen idee of ze er 10 gehad hebben of dat ik bij wijze van spreken de volgende ben als ze nieuwe voorraad krijgenCordon schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:36:
[Afbeelding]
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Blokkering op account misschien ??
Ik nu ook nogsteeds maar kan ook in NL en DE er niet meer in , iedereen krijgt ze account terug ik niks
Amazon.de Besteld 15-16 levering
Amazon.fr geblokkeerd..
Nu dus afwachten of amazon.de ook geannuleerd word door blokkade account..
Super chill man🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Mij niet bang maken eh...AXN01 schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:02:
[...]
Geen... zie dat hij (fr) nu ook net zonder reden geannuleerd is....
dat is wel het nadeel als je greedy gaat doen.ajaxkoen93 schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:02:
[...]
Amazon.de Besteld 15-16 levering
Amazon.fr geblokkeerd..
Nu dus afwachten of amazon.de ook geannuleerd word door blokkade account..
Super chill man🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/odOqJ7fN6fIDREMSpz7WfAxr.png?f=fotoalbum_large)