Idd erg dom van me, ik betaalde vooraf zodat hij de advertentie offline kon halen en er geen nieuwe/hogere biedingen meer binnen kwamen. Ongeloolijk stom en naief van me.fuqua schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:24:
[...]
hoezo betaal je iets vooraf op een 2dehands site ??
Klote man, doet gewoon pijn om dit te lezen. Helaas worden accounts gehackt die al langer bestaan om dit soort dingen te doen.Lockmort schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:23:
Oppassen op 2ehands. Ben daar gisteren opgelicht voor maar liefst 700 euro. Verkoper was al jaren actief, had meerdere goede waarderingen, nog andere zoekertjes te koop staan, en zijn door 2ehands zelf gecontroleerd telefoonnummer. Prijs afgesproken van 700 euro, direct betaald voor er nieuwe biedingen binnen kwamen. 's Avonds ging hij hem dan langs brengen. Uiteraard niet gezien. Geen reacties meer op de chat, telefoonnummer bestaat niet en duidelijk een valse naam. Gelukkig heb ik wel zijn Belgische rekeningnummer dus ben vanochtend direct aangifte gaan doen zodat ze hem kunnen vinden, en heb 2ehands op de hoogte gebracht. Ondertussen wel 700 euro kwijt én geen PS5. Ongelooflijk dom van me.
Never en nooit niet meer doen. bij 2dehands sites geld altijd direct deal sluiten en gelijk er naar toe. en gelijk oversteken. Ik hoop dat je je geld weer terug kunt krijgen op de 1 of andere wijze.Lockmort schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:26:
[...]
Idd erg dom van me, ik betaalde vooraf zodat hij de advertentie offline kon halen en er geen nieuwe/hogere biedingen meer binnen kwamen. Ongeloolijk stom en naief van me.
Kudos voor je zelfreflectie en lef het hier te posten. Dure les 700 euro, maar het kan altijd erger, zal je niet nog eens gebeuren.Lockmort schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:26:
[...]
Idd erg dom van me, ik betaalde vooraf zodat hij de advertentie offline kon halen en er geen nieuwe/hogere biedingen meer binnen kwamen. Ongeloolijk stom en naief van me.
Behalve dat zij een onderzoek zijn gestart bij PostNL, niets.GlenF schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:19:
Iemand al bericht gehad van de vrienden van Bol.com die 17 september 2020 besteld hebben en nog niks ontvangen hebben? (op een t&t na dan)
PSN: TDBtje
Ja kreeg hem ook.. Gebeurd weinig volgens mij.mindgem schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:31:
Melding voor amazon.de?
volgens mij vals alarm?mindgem schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:31:
Melding voor amazon.de?
Was een enkele helaasmindgem schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:31:
Melding voor amazon.de?
even hier op in haken, dit geld ook voor marktplaats, accounts worden daar gehacked en doorverkocht.ogboss schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:27:
[...]
Klote man, doet gewoon pijn om dit te lezen. Helaas worden accounts gehackt die al langer bestaan om dit soort dingen te doen.
Externe aanbieder... 1299
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
je hebt in elk geval iets gehoord blijkbaar.TDB schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:31:
[...]
Behalve dat zij een onderzoek zijn gestart bij PostNL, niets.
Wat is vandaag de dag een gangbare "tweedehands" prijs?rvthul84 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:24:
[...]
Les 1 is natuurlijk nooit vooraf betalen + 700€ is te laag
is niet van amazon denk ik
Prijs: € 1.250,00 + € 99,50 aan verzendkosten
Prijzen voor items die verkocht worden door Amazon zijn inclusief Duitse btw. Zie details voor andere items.
Prijzen voor items die verkocht worden door Amazon zijn inclusief Duitse btw. Zie details voor andere items.
Waarschijnlijk iets mis met de bot. Volgens mij pakt hij nu gewoon de controller op. Mijn Distill plugin ziet ook niets.
Waren er 2 zelfs; zijn nu wegMrHarry schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:34:
is niet van amazon denk ik
Amazon update de leverdatum niet. als DPD zegt hem morgen te leveren dan klopt dat. Mijne kwam ook zaterdag en er stond tot de laatste minuut voor levering dat hij vandaag zou komen.Ludwig123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:37:
[Afbeelding]
Nog mensen die met hun t&t van dpd dezelfde info hebben als mij? Heb donderdag 1 besteld vanuit belgie op amazon uk. Amazon zegt levering op 30 november maar dpd houdt vol dat hij morgen al komt
Aangezien vraag en aanbod hier niet is toegestaan. Is er een ander topic waar men ruil aanbied? Neem aan dat er tweakers zijn die liever een disc versie willen en nu de hebben of andersom.
per stuk 1250 was het he..niet 2 voor 1250
dus iemand heeft net even 1500 euro verdiend
Hetzelfde hier, blij dat ik ben niet de enige...Ludwig123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:37:
[Afbeelding]
Nog mensen die met hun t&t van dpd dezelfde info hebben als mij? Heb donderdag 1 besteld vanuit belgie op amazon uk. Amazon zegt levering op 30 november maar dpd houdt vol dat hij morgen al komt
Heb ook nog 30 november staan maar voor de rest nog geen vooruitgang. Wel ook naar België.Ludwig123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:37:
[Afbeelding]
Afwachten zou ik zo zeggen en best geen contact opnemen met support want dan annuleren ze misschien nog. Zou ik ook doen met al die ongeduldige vragen
Zelf contact opgenomen met bol.comkeepitfrosty schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:34:
[...]
je hebt in elk geval iets gehoord blijkbaar.
PSN: TDBtje
Wanneer werd dit gedeeld? Want ik zit ook in die groep maar zag het niet langs komenNitwitt1991 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:20:
In de Telegram groep werd een Franse website gedeeld. Waar je de ps5 kon kopen. Lukte uiteraard niet, maar wat wel misschien fijne info was. Leverdatum 17-18 december. Net zoals Amazon bij diverse bestellingen aangeeft.
https://www.cdiscount.com...s5standardwhi.html#mpos=1|cd
Ik ken de winkel verder niet. Maar wilde meer delen voor de leverdatum.
hm dat is dan weer een beetje jammer. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er 0,0 contact gaat komen vanuit Bol zelf vandaag.
Ik heb vanmiddag nog contact gehad met de MM. Ik moet maar wachten tot de 27e. Als ik dan nog niets heb moet ik ze weer bellen.
Deel 3 in het verhaal van damaged Parcel dat terug gezonden werd.
Nadat ik eerder vanochtend melding kreeg dat die bij PostNL klaar staat om verzonden te worden (levering tegen woensdag) is de chauffeur nu zogezegd onderweg voor levering
Ik probeer nuchter te blijven met weinig hoop maar zulke meldingen maken dat lastig
Fingers crossed
Nadat ik eerder vanochtend melding kreeg dat die bij PostNL klaar staat om verzonden te worden (levering tegen woensdag) is de chauffeur nu zogezegd onderweg voor levering
Ik probeer nuchter te blijven met weinig hoop maar zulke meldingen maken dat lastig
Fingers crossed
Uhhu klopt, mijn hart sloeg een slag over toen ik zag dat er wat beschikbaar was. Gelukkig niet blind doorgeklikt en eerst naar de prijs gekekenMrHarry schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:39:
[...]
per stuk 1250 was het he..niet 2 voor 1250
dus iemand heeft net even 1500 euro verdiend
Tussen 800 en 1000 euro. De prijzen gaan de komende tijd logischerwijs omhoog.n41r0j schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:34:
[...]
Wat is vandaag de dag een gangbare "tweedehands" prijs?
Erg laat gesorteerd (veranderde rond 11u), bezorger onderweg hier inmiddels. Ben benieuwd.GlenF schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:19:
Iemand al bericht gehad van de vrienden van Bol.com die 17 september 2020 besteld hebben en nog niks ontvangen hebben? (op een t&t na dan)
Zijn er nog mede Tweakers die weet of je in MM Zwolle nog een pre order kan plaatsen, hoor om me heen dat veel winkels verdere pre orders weigeren. Anyone? Heb geen zin om een uur te reizen en dan van een koude kermis thuis komen..
Oh, misschien niet helemaal duidelijk, die van mij moet ook naar Denemarken komen; daar woon ik namelijk.AMARONE schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:52:
[...]
Apart haha, de ene gaat via Denemarken en de ander via Frankrijk?
Bij mij staat er sinds vrijdag dit:
Package arrived at an Amazon facility
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
dat DHL dus alleen gegevens heeft ontvangen is logisch want die komen pas kijken in Nederland blijkbaar? Het enige wat mij zorgen baart is dat de status sinds zaterdag dus al zo staat. De enige verandering is dat amazon niet vandaag maar vrijdag aangeeft.
Gaat via Leeds, Hannover, Koge (DK).
Zie hierboven, misschien niet geheel duidelijkloekf2 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:09:
[...]
Denemarken is wel wazig. Voor iedereen die iets met Amazon besteld heeft, deze site heeft een lijst van alle "fullfillment centers" (= distributie dozen) van Amazon in Europa:
https://transporteca.co.u...illment-center-locations/
All good!
Je bedoelt dat hij vandaag nog geleverd gaat worden? Dat zou een verrassing zijnElazz schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:45:
Fingers crossed
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Haha nou spannend. Ben benieuwd of en in welke staat hij bij je komtElazz schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:45:
Fingers crossed
Ben je in het bezit van een telefoon? Er is een andere optie dan gewoon een uur reizen namelijk.Jefscovich schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:46:
Zijn er nog mede Tweakers die weet of je in MM Zwolle nog een pre order kan plaatsen, hoor om me heen dat veel winkels verdere pre orders weigeren. Anyone? Heb geen zin om een uur te reizen en dan van een koude kermis thuis komen..
Stond er heel even in. Niemand zag de ps5 staan..toen is de link wee verwijderd.SP75 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:42:
[...]
Wanneer werd dit gedeeld? Want ik zit ook in die groep maar zag het niet langs komen
Doe ff normaal joh
[ Voor 91% gewijzigd door BM op 23-11-2020 14:57 ]
Jawel hij was er wel, had em ook in het winkelwagentje. Bestelproces liep alleen spaak op brakke postcodevalidatie. Was daarna natuurlijk foetsie.Nitwitt1991 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:49:
[...]
Stond er heel even in. Niemand zag de ps5 staan..toen is de link wee verwijderd.
Snap verder inderdaad ook niet waarom die link werd verwijderd, de shop is verder legit en verstuurt gewoon naar Nederland.
1290 euro wat een geld. Ik zou dan van mijn leven niet meer de Mediamarkt in durven. Er komt een tijd dat ie op een stapel tot het plafond staat voor 444 euro.
Op een enkeling na, vind ik de sfeer hier wel erg goed. Er wordt elkaar veel gegund!
Antwoord gehad op mijn vraag aan Nedgame of het nog realistisch is om een zending voor het einde van dit jaar te verwachten (levering 2021, besteld op 19/09/2021) maar de klantenservice daar verzekerde me dat dit echt niet voor februari of maart gaat gebeuren.
Helaas daarom de order maar geannuleerd en geld teruggeboekt naar rekening; gebruik het geld wel liever om standby te blijven zitten komende periode.
Helaas daarom de order maar geannuleerd en geld teruggeboekt naar rekening; gebruik het geld wel liever om standby te blijven zitten komende periode.
Inderdaad. En die status staat er nu ook op Amazon en in PostNL. Vertrokken vanuit een depot zo'n 20 minuten van waar ik woon. Afmetingen en gewicht lijken te kloppen dus dat zou wat zijn.kw_nl schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:47:
[...]
Je bedoelt dat hij vandaag nog geleverd gaat worden? Dat zou een verrassing zijn
Ging eerst van levering op 30/11, naar 28/11, naar issue with delivery, damaged, send back to shipper, naar levering 25/11 naar onderweg vandaag. Wordt er gek van haha...maar we zijn er nog niet
Eens! De meeste mensen willen gewoon dat dit topic leeg is omdat iedereen zit te gamen.Zymotic2007 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:54:
Op een enkeling na, vind ik de sfeer hier wel erg goed. Er wordt elkaar veel gegund!
Zo is dat! En het werkt nog best aanstekelijk ook. Wilde eigenlijk wachten tot ergens halverwege volgend jaar met de PS5, maar vanwege de jacht hier heb ik mezelf er toch op betrapt opeens op Amazon en Bol te zitten F5’en op 19 novTchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:59:
[...]
Eens! De meeste mensen willen gewoon dat dit topic leeg is omdat iedereen zit te gamen.
Hier ook guilty as chargedPrinsPils schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:01:
[...]
Zo is dat! En het werkt nog best aanstekelijk ook. Wilde eigenlijk wachten tot ergens halverwege volgend jaar met de PS5, maar vanwege de jacht hier heb ik mezelf er toch op betrapt opeens op Amazon en Bol te zitten F5’en op 19 nov
Het valt mij op dat die playstation 5 afstandbediening ook niet echt op voorraad is bij de webshops. Er is blijkbaar veel belangstelling hiervoor. De webshops die het nu online hebben verkopen het boven de adviesprijs
PSN: TheKrish
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van een afstandsbediening van je PS hebben? Je hebt toch al de tv-afstandsbediening en een controller?Krishhh schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:03:
Het valt mij op dat die playstation 5 afstandbediening ook niet echt op voorraad is bij de webshops. Er is blijkbaar veel belangstelling hiervoor. De webshops die het nu online hebben verkopen het boven de adviesprijs
Dat verbaast mij dus ook en toch is het uitverkocht. Het zal het gemak wel zijn.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:04:
[...]
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van een afstandsbediening van je PS hebben? Je hebt toch al de tv-afstandsbediening en een controller?
PSN: TheKrish
BV Netflix of andere media makkelijk bedienen.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:04:
[...]
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van een afstandsbediening van je PS hebben? Je hebt toch al de tv-afstandsbediening en een controller?
Niet iedereen weet dat je daarvoor ook je tv afstandsbediening kan gebruiken, door HDMI-CEC / Device Link aan te zetten.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:04:
[...]
https://www.amazon.es/Pla...&rd=1&s=videogames&sr=1-2Krishhh schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:03:
[ Voor 12% gewijzigd door King Dingeling op 23-11-2020 15:10 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
alleen woekerprijzen op amazon.de
[ Voor 4% gewijzigd door Evertt op 23-11-2020 15:14 ]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat voor Nedgame nog best eens kan kloppen.Potrykus schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:56:
Antwoord gehad op mijn vraag aan Nedgame of het nog realistisch is om een zending voor het einde van dit jaar te verwachten (levering 2021, besteld op 19/09/2021) maar de klantenservice daar verzekerde me dat dit echt niet voor februari of maart gaat gebeuren.![]()
Naar verhouding krijgen zij natuurlijk veel minder consoles binnen dan de grote spelers op de markt.
Ik zou eerder Mediamarkt, Coolblue en Amazon in de gaten houden, veel meer kans dan bij een relatief kleine speler als Nedgame.
Coolblue is nog bezig met de “schoentje zetten” actie. Claimen in een mail nog 200 stuks te verloten onder de overgebleven schoentjes. Op korte termijn vermoed ik dat bol.com en Amazon de beste kans gevenAeronNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:15:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat voor Nedgame nog best eens kan kloppen.
Naar verhouding krijgen zij natuurlijk veel minder consoles binnen dan de grote spelers op de markt.
Ik zou eerder Mediamarkt, Coolblue en Amazon in de gaten houden, veel meer kans dan bij een relatief kleine speler als Nedgame.
ik hoop dat iedereen hun order annuleert bij Nedgame ( dan heb ik um een sneller in huisAeronNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:15:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat voor Nedgame nog best eens kan kloppen.
Zojuist m'n Digital Edition van m'n order bij Bol.com van afgelopen zaterdag binnen gekregen. Vind het wel naar dat de mensen die 'm ook toen besteld hadden nu ineens niets/later krijgen.
Haha meen je! Ik zat in de ideal omgeving zaterdag na die melding, maar had door veel uitgaven deze maand net niet genoeg op de lopende rekening staan, na overboeken was mijn mandje leeg. Gefeliciteerd toch:)lpetersen schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:22:
Zojuist m'n Digital Edition van m'n order bij Bol.com van afgelopen zaterdag binnen gekregen. Vind het wel naar dat de mensen die 'm ook toen besteld hadden nu ineens niets/later krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Tr4nnel op 23-11-2020 15:24 ]
Hoe laat besteld?lpetersen schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:22:
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Het heeft ook trouwens echt geen nut om te vragen aan iemand hoe laat zijn bevestigingsmail is van Amazon van 19/11 als die van hem/haar al is verzonden. Je bestelling is op basis van tijd én warehouse. Dus als jij aan een warehouse zit gekoppeld die geen voorraad meer heeft, dan duurt het dus langer.
Zelfde geld voor de pre-orders. Die mensen hun bestelling zit gekoppeld aan een warehouse welke geen voorraad meer heeft, dat is waarom die van hun nog niet verzonden is en diegene die later hebben besteld wel. Heel onlogisch, maar zo werkt Amazon. Dit is om te zorgen zodat niet meerdere warehouses hetzelfde product naar iemand verzend.
En het is ook niet te zien aan welke warehouse je gekoppeld zit, dat zie je pas al die verzonden word. Daarom zie je ook dat diegene die nu verzonden zijn meestal uit dezelfde plaatsen komen.
Zelfde geld voor de pre-orders. Die mensen hun bestelling zit gekoppeld aan een warehouse welke geen voorraad meer heeft, dat is waarom die van hun nog niet verzonden is en diegene die later hebben besteld wel. Heel onlogisch, maar zo werkt Amazon. Dit is om te zorgen zodat niet meerdere warehouses hetzelfde product naar iemand verzend.
En het is ook niet te zien aan welke warehouse je gekoppeld zit, dat zie je pas al die verzonden word. Daarom zie je ook dat diegene die nu verzonden zijn meestal uit dezelfde plaatsen komen.
Goed punt!DonSleutel schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:19:
[...]
Coolblue is nog bezig met de “schoentje zetten” actie. Claimen in een mail nog 200 stuks te verloten onder de overgebleven schoentjes. Op korte termijn vermoed ik dat bol.com en Amazon de beste kans geven
Mijn schoentje staat overigens ook nog bij Coolblue.
Al acht ik de kans klein dat ik uitgeloot word.
Die kans is net zo groot als een topmodel op straat tegen komen die met je wilt netflixen. Maar net zo groot als op andere sites wat bemachtigen ben ik al achterAeronNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:29:
[...]
Goed punt!
kleine kans dat je uitgeloot wordt? Dan heb je er wel heel veel vertrouwen inAeronNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:29:
[...]
Goed punt!
https://dewoordenwerf.com...dat-is-nog-maar-de-vraag/
#grammarnazi
Ik las dat er meer dan 80.000 schoentjes gezet waren. Dus die kans is ongeveer 0,003% met 200 ps5's...AeronNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:29:
[...]
Goed punt!
Hahah zo is het leven. Heb hem ook nog niet.lpetersen schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:22:
Was het bij jou onverwachts binnengekomen zonder t&t?
Have fun iig
200 / 80.000 x 100 = 0,25% als ik mij niet vergis. Nog steeds een bedroevend kleine kans natuurlijkValigarmanda schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:32:
[...]
Ik las dat er meer dan 80.000 schoentjes gezet waren. Dus die kans is ongeveer 0,003% met 200 ps5's...
Zojuist bericht gekregen dat mijn PS5 verzonden en onderweg is.
Volgens is dat nog steeds een grotere kans dan om ergens door een pre-order heen te komenjobias schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:33:
[...]
200 / 80.000 x 100 = 0,25% als ik mij niet vergis. Nog steeds een bedroevend kleine kans natuurlijk
Na 400 rondes is iedereen mooi aan de beurt geweest.jobias schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:33:
[...]
200 / 80.000 x 100 = 0,25% als ik mij niet vergis. Nog steeds een bedroevend kleine kans natuurlijk
Was jij de persoon dat ook 15-17 December had staan als leveringsdatum?Brammerx schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:35:
Zojuist bericht gekregen dat mijn PS5 verzonden en onderweg is.
Aangenomen dat er geen dubbelen zijn, natuurlijk. Ik had alleen al vijf telefoonnummers ingezetjobias schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:33:
[...]
Ik heb nog niet eens een T&Tlpetersen schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:22:
Die persoon ben ik inderdaad. Woensdag komt hij waarschijnlijk binnen, ik kan de updates nu via DHL volgen.HeRSteiN schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:36:
[...]
Was jij de persoon dat ook 15-17 December had staan als leveringsdatum?
Mensen met zo'n moderne TV hebben meestal ook wel weer een Netflix app op de smart tv denk ikSegafreak83 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:07:
[...]
Niet iedereen weet dat je daarvoor ook je tv afstandsbediening kan gebruiken, door HDMI-CEC / Device Link aan te zetten.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Oei, dat klopt, zeer beschamend de x100 vergeten. Maar wel factor 100 hoger dan mijn 'berekening'.jobias schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:33:
[...]
Ben blij voor je man! Hopelijk helpt dit naar mijn levering ook ( nogsteeds 15-17dec )Brammerx schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:37:
[...]
Die persoon ben ik inderdaad. Woensdag komt hij waarschijnlijk binnen, ik kan de updates nu via DHL volgen.
Ik heb een domme oude LCD zonder smart opties maar via mijn televisieafstandsbedienig kan ik op de PS$ alles wat de controler ook kan - met uitzondering van een app verlaten om terug te gaan naar het hoofdmenu, gek genoeg.YakuzA schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:37:
[...]
Mensen met zo'n moderne TV hebben meestal ook wel weer een Netflix app op de smart tv denk ik
grammar*Vizjee schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:31:
[...]
kleine kans dat je uitgeloot wordt? Dan heb je er wel heel veel vertrouwen in
https://dewoordenwerf.com...dat-is-nog-maar-de-vraag/
#grammernazi
Woop woop, volgens DHL Is de bezorger onderweg en de bezorgtijd is tussen 16:20 en 20:20.Tchock schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:55:
[...]
Ik ben lekker eerder![]()
Namelijk 17:30-21:30.
Voor mensen die het afvragen:
Besteld op Amazon UK op 19 Nov
Bestel bevestiging om 14.05
Zaterdag avond 20.43 aangekomen in Lauwin-Planque
Zondag avond 19.55 vertrokken uit Lauwin-Planque
Vandaag om 9.37 aangekomen in DHL sorteer centrum
Bedankt! En idd hopen dat die van jou er ook snel is.HeRSteiN schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:38:
[...]
Ben blij voor je man! Hopelijk helpt dit naar mijn levering ook ( nogsteeds 15-17dec )
haha best schappelijk dus!TylerMayhem schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:35:
[...]
Na 400 rondes is iedereen mooi aan de beurt geweest.
ach, in je wanhoop vergeet je weleens wat hahaValigarmanda schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:37:
[...]
Oei, dat klopt, zeer beschamend de x100 vergeten. Maar wel factor 100 hoger dan mijn 'berekening'.
Dispatched vanuit de UK.
Staat al wel direct een PostNL track and trace in. Nog steeds verwacht maandag 30 november.
Staat al wel direct een PostNL track and trace in. Nog steeds verwacht maandag 30 november.
Ik ook niet, vrees steeds meer een annulering. Ik had bevestigingsmail om 12.18. Een minuutje kan veel uitmaken :' ).
Hoelaat had je besteld? mijn bevestiging is van 12.20lpetersen schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:22:
De berekening klopt niet helemaal. CoolBlue gaf aan dat in die 80000 ook dubbele en foute aanmeldingen stonden. Dus de kans is vele malen hoger :-)jobias schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:33:
[...]
Haha
Ik om 12:17 besteldRickpm1 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:42:
[...]
Ik ook niet, vrees steeds meer een annulering. Ik had bevestigingsmail om 12.18. Een minuutje kan veel uitmaken :' ).
Als iedereen zo een mooi lijstje als die van jou zou aanhouden dan was het top. Heb er zelf geen een maar kan me voorstellen dat dit nuttig is ipv 10 berichten heen en weer.bobonaut schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:38:
[...]
Woop woop, volgens DHL Is de bezorger onderweg en de bezorgtijd is tussen 16:20 en 20:20.
Voor mensen die het afvragen:
Besteld op Amazon UK op 19 Nov
Bestel bevestiging om 14.05
Zaterdag avond 20.43 aangekomen in Lauwin-Planque
Zondag avond 19.55 vertrokken uit Lauwin-Planque
Vandaag om 9.37 aangekomen in DHL sorteer centrum
Ik denk dat wij de levertijd gewoon moeten laten voor wat het is.. die van mij is gisteren verzonden en levertijd is 3 december.. maar staat dus sinds vanochtend 0635 in Frankrijk..MrGeek schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:41:
Dispatched vanuit de UK.
Hebben er hier al wat mensen meer gehoord over hun order bij de MediaMarkt van 18 november? Ik heb toch stiekeme hoop dat dit volgende week wel wordt uitgeleverd.
hopen krijg ik mijn ps5 december van mediamarkt DoetinchemCanisLupus27 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
Hebben er hier al wat mensen meer gehoord over hun order bij de MediaMarkt van 18 november? Ik heb toch stiekeme hoop dat dit volgende week wel wordt uitgeleverd.
ga morgen even langs om te vragen hoe hoog ik op lijst staat hoop nummer 3 of zo wat was 21 en hard hem niet.
Zal helaas de kansen niet expotentieel verhogen. Ik hoop stiekem nog altijd dat een groot percentage mensen was die dachten dat ze er 1 konden winnen.Ventilatorman schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:43:
[...]
De berekening klopt niet helemaal. CoolBlue gaf aan dat in die 80000 ook dubbele en foute aanmeldingen stonden. Dus de kans is vele malen hoger :-)
Haha
Kun je bij Mediamarkt je positie in de wachtrij opvragen dan?ferrariking schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:48:
[...]
hopen krijg ik mijn ps5 december van mediamarkt Doetinchem
ga morgen even langs om te vragen hoe hoog ik op lijst staat hoop nummer 3 of zo wat was 21 en hard hem niet.
CanisLupus27 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
- Ik heb ook 18 november besteld bij MM den bosch (pre-order in winkel, disc versie), er werd me op dat moment al verteld dat ik niet bij de eerste lichting zou zitten.
- Op 18-11 een mailtje gehad dat hij nog niet op release-dag beschikbaar is en of ik accesoires/games wil bestellen.
- Nu afwachten...
De 27e komt er een nieuwe levering binnen?Maukie schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:42:
[...]
Ik heb vanmiddag nog contact gehad met de MM. Ik moet maar wachten tot de 27e. Als ik dan nog niets heb moet ik ze weer bellen.
ik hoop van harte dat je gelijk hebtVentilatorman schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:43:
[...]
De berekening klopt niet helemaal. CoolBlue gaf aan dat in die 80000 ook dubbele en foute aanmeldingen stonden. Dus de kans is vele malen hoger :-)
Haha
Nou ik heb een Pre-Order staan sinds 17-9 via de webshop, deze is tot op heden dus nog niet geleverd terwijl ik wel een T&T code heb. Als ik hem de 27e nog niet heb dan moet ik weer contact opnemen._PM schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:51:
[...]Er is niet zoveel over te voorspellen...
- Ik heb ook 18 november besteld bij MM den bosch (pre-order in winkel, disc versie), er werd me op dat moment al verteld dat ik niet bij de eerste lichting zou zitten.
- Op 18-11 een mailtje gehad dat hij nog niet op release-dag beschikbaar is en of ik accesoires/games wil bestellen.
- Nu afwachten...
[...]
De 27e komt er een nieuwe levering binnen?
Thanks! Het gaat in mijn geval (en in het geval van enkele anderen hier) om een order geplaatst in de webshop toen de pre orders in de avond van 18 november nog heel even open gingen._PM schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:51:
[...]Er is niet zoveel over te voorspellen...
- Nu afwachten...
[...]
De 27e komt er een nieuwe levering binnen?
Ps5 die ik bij Coolshop has besteld op 19/11 om 14:17 (met leverdatum 3de week dec) is vandaag al binnen gekomen!
[ Voor 9% gewijzigd door Kyojuro op 23-11-2020 18:21 ]
Hi wanneer had je besteld en welke editie? Ik heb namelijk nog niks over de mijne gehoord. Heb digital editie. 19/11 besteld om 14:27MarcusFenix schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:56:
Ps5 doe ik bij Coolshop has besteld (met leverdatum 3de week dec) is vandaag al binnen gekomen!
Ik zit ook in die boot. Ik heb kunnen bestellen, heb betaald en heb een bevestigings mail binnen gehad. Geen t&t code ontvangen. Bestelling vertraagd is nu de status en ik heb geen idee wanneer ik hem kan verwachten..CanisLupus27 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:54:
[...]
Thanks! Het gaat in mijn geval (en in het geval van enkele anderen hier) om een order geplaatst in de webshop toen de pre orders in de avond van 18 november nog heel even open gingen.
[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/y4g2VibyuXiiu8n7mzwPnnF0.jpg?f=fotoalbum_large)