ik horen mensen die dat gedaan harden hier.Valigarmanda schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:50:
[...]
Kun je bij Mediamarkt je positie in de wachtrij opvragen dan?
Ja dat kan bij de servicebalie met je bonferrariking schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:08:
[...]
ik horen mensen die dat gedaan harden hier.
Ik hou het in de gatenPieter_VO schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:10:
Eindelijk beweging in Leeds co uk!
(verwachte levering 30 Nov BE)
[Afbeelding]
Ik zit nog in dubio over de spellen. Spiderman, geen idee of dat spel mij bevalt. Fifa komt sowieso en Sackboy lijkt me leuk om met vriendin te spelen (met als gevolg een extra investering voor de controller)
Spiderman kan je laten liggen. Gespeeld op PS5 en wat een saaie boel. In mijn ogen geen PS5 waardige game.AMARONE schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:12:
[...]
Ik hou het in de gatenAls die verzonden is dan heb je hem denk al voor vrijdag..uiterlijk woensdag zou ik zeggen.
Ik zit nog in dubio over de spellen. Spiderman, geen idee of dat spel mij bevalt. Fifa komt sowieso en Sackboy lijkt me leuk om met vriendin te spelen (met als gevolg een extra investering voor de controller)
Ook ik zit in hetzelfde bootje (geld afgeschreven van CC, status bestelling op "Vertraagd")zspaulus schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:58:
[...]
Ik zit ook in die boot. Ik heb kunnen bestellen, heb betaald en heb een bevestigings mail binnen gehad. Geen t&t code ontvangen. Bestelling vertraagd is nu de status en ik heb geen idee wanneer ik hem kan verwachten..
Chatten met MM leverde enkel meer onduidelijkheid op; "u heb onmogelijk kunnen bestellen op 18-11, de order wordt daarom geannuleerd". Tot op heden zie ik de order nog, blijkbaar roepen ze bij de klantenservice ook maar wat; Ik laat de order dus nog maar even staan. Heb op zich geen haast, en wie weet is hij toch nog voor de kerst binnen
Wat is jouw verloop van verzending bij amazon? Stond lles tot nu op onbekend en in afwachting nog?gekkeboio schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:22:
Mijn PS5 van amazon co uk is net gearriveerd in mijn regionale sorteercentrum, zou er vanavond moeten zijn!
Uh? Niet PS5 waardig? Meer next gen ga je het voorlopig niet krijgen hoor. Dat het je game misschien niet is, dat kan prima. Maar grafisch is het smullen...Khayma schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:16:
[...]
Spiderman kan je laten liggen. Gespeeld op PS5 en wat een saaie boel. In mijn ogen geen PS5 waardige game.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Het is maar net wat je smullen noemt. Als je van een PS3 komt dan wel. Ik had hiervoor een PS4 Pro met spider-man maar je kan me niet verkopen dat de nieuwe spider-man echt smullen is.kw_nl schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:25:
[...]
Uh? Niet PS5 waardig? Meer next gen ga je het voorlopig niet krijgen hoor. Dat het je game misschien niet is, dat kan prima. Maar grafisch is het smullen...
idem dito hier. To be continued.....gekkeboio schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:22:
Mijn PS5 van amazon co uk is net gearriveerd in mijn regionale sorteercentrum, zou er vanavond moeten zijn!
Geen vraag voor mij, maar allebei bij co.uk besteld.AMARONE schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:25:
[...]
Wat is jouw verloop van verzending bij amazon? Stond lles tot nu op onbekend en in afwachting nog?
Monday, 23 November
9:51 AM
Parcel arrived at a carrier facility
DORDRECHT,
Sunday, 22 November
7:55 PM
Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Saturday, 21 November
9:09 PM
Package arrived at an Amazon facility
Package has shipped
Balby, Doncaster UK
edit: grappig de verschillende routes van England naar NL lol
[ Voor 57% gewijzigd door Bean77 op 23-11-2020 16:30 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nee, al een goed tijdje onderweg.AMARONE schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:25:
[...]
Wat is jouw verloop van verzending bij amazon? Stond lles tot nu op onbekend en in afwachting nog?
Ik kom van de PS4 af (geen Pro). Misschien dat je dan minder het wow effect hebt. Maar de wandeling over de kerstmarkt...Khayma schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:27:
[...]
Het is maar net wat je smullen noemt. Als je van een PS3 komt dan wel. Ik had hiervoor een PS4 Pro met spider-man maar je kan me niet verkopen dat de nieuwe spider-man echt smullen is.
Sterker nog, je hebt niet eens een Chrysler Building... https://www.ign.com/artic...g-due-to-copyright-issuesKhayma schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:27:
[...]
Het is maar net wat je smullen noemt. Als je van een PS3 komt dan wel. Ik had hiervoor een PS4 Pro met spider-man maar je kan me niet verkopen dat de nieuwe spider-man echt smullen is.
Ik heb (helaas) nog geen PS5, maar ik heb nou ook weer niet het gevoel dat ik iets heel erg mis.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het lijkt wel of via leeds het een farce gaat worden terwijl de andere routes allemaal voortgang tonen.Bean77 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:27:
[...]
idem dito hier. To be continued.....
[...]
Geen vraag voor mij, maar allebei bij co.uk besteld.
Monday, 23 November
9:51 AM
Parcel arrived at a carrier facility
DORDRECHT,
Sunday, 22 November
7:55 PM
Package departed an Amazon facility
Saturday, 21 November
9:09 PM
Package arrived at an Amazon facility
Package has shipped
Balby, Doncaster UK
edit: grappig de verschillende routes van England naar NL lol
Heb het niet geprobeerd want ze shippen toch niet meer naar Nederland?Aid schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:34:
De spaanse Amazon had de DE weer even kort op voorraad.
Inderdaad, voor 495 euro, maar ze verzenden (voorlopig) niet naar Benelux vanuit Spanje en Italië!Aid schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:34:
De spaanse Amazon had de DE weer even kort op voorraad.
Ze shippen niet idd naar NL, duurder dan normaalLaan1988 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:38:
[...]
Heb het niet geprobeerd want ze shippen toch niet meer naar Nederland?
[ Voor 8% gewijzigd door SP75 op 23-11-2020 16:39 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/ObaLmXtM0VDV1r57etBMNhH0.png?f=user_large)
Schoenefeld it is, meer mensen die vandaag een melding kregen dat hun pakket daar ligt? Inmiddels al vertrokken bij jullie? (amazon.de)
dics versie
[ Voor 21% gewijzigd door Evertt op 23-11-2020 16:43 ]
Ik ook!Evertt schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:43:
yes gelukt via amazon.fr
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
PSN: xMaurice93
De klantenservice roept verschillende dingen, dat is inmiddels wel duidelijk. Als je onmogelijk had kunnen bestellend, dan had je geen bestelbevestiging gekregen en ws het geld niet afgeschreven. Desalniettemin balen dat er zoveel onduidelijkheid is. Hopelijk zitten we gewoon bij de eerstvolgende levering (wanneer die ook mag zijn...)!bureno schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:18:
[...]
Ook ik zit in hetzelfde bootje (geld afgeschreven van CC, status bestelling op "Vertraagd")
Chatten met MM leverde enkel meer onduidelijkheid op; "u heb onmogelijk kunnen bestellen op 18-11, de order wordt daarom geannuleerd". Tot op heden zie ik de order nog, blijkbaar roepen ze bij de klantenservice ook maar wat; Ik laat de order dus nog maar even staan. Heb op zich geen haast, en wie weet is hij toch nog voor de kerst binnenIk zou verwachten dat hij wel met de eerstvolgende levering verstuurd wordt aangezien het volledige bedrag reeds is voldaan; Toch anders dan een pre-order met €50 aanbetaling lijkt me.. Maar we zullen zien!
Amazon.FR verwachtte datum 18/19 december!
Amazon heeft een check nu dat je de ps5 maar 1 keer mag bestellen met hetzelfde account.Furacao86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:44:
Ben benieuwd, twijfelde ff omdat ik er al een in Amazon.de in bestelling heb staan. En deze nog latere leverdatum had. Uiteraard is n seconde twijfel te laat.
Je koopt een console toch? Geen game. Stekker is hetzelfde.Xearox schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:46:
Weet iemand hoe het zit met een PS uit Frankrijk? De games uit Frankrijk zijn standaard Franstalig en niet aan te passen. Het zal toch niet dat dit met een PS5 hetzelfde verhaal is? (Zij hebben trouwens wel dezelfde stekkers als dat wij hebben toch?)
Oh echt? Want dat beperkt wel een beetje of ik nog blijf kijken naar een snellere levering.blackshelve schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:45:
[...]
Amazon heeft een check nu dat je de ps5 maar 1 keer mag bestellen met hetzelfde account.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
bedankt dat doe ik dat morgenLeroyKaylee schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:11:
[...]
Ja dat kan bij de servicebalie met je bon
Bij mij staat:
Delivery expected between Dec. and Dec. 19
Nee kon al net niet meer. Wel in mand, maar daarna zeuren dat er niets meer was bij afrekenen.sammyke007 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:49:
Je kan nog bestellen hoor, met levering na 15/12
Kun je m gewoon naar Amazon NL sturen indien nodig?
PSN: xMaurice93
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Mij dag kan niet meer stuk alleen goede dingen vandaag en de ps5 is een kleine toetje.
Bij mij staat het op 2 december levering ik hoop natuurlijk eerder.
Dit is wel een goede vraag.. eigenlijk helemaal niet over nagedacht..AeronNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:52:
Weet iemand hoe het zit met de garantie vanuit Frankrijk?
[ Voor 14% gewijzigd door Xearox op 23-11-2020 16:53 ]
Ja.AeronNL schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:52:
Weet iemand hoe het zit met de garantie vanuit Frankrijk?
Levering 28 nov - 2 dec
bij mij ook. ...:(Boterham71 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:54:
Snap echt niet.. bij mij doet ie er elke keer 0 in de mand
Incl verzendkosten €513,63.
Ps. de Digital is nog in stock....
https://www.amazon.fr/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
[ Voor 21% gewijzigd door GG85 op 23-11-2020 16:55 ]
Die levertijden zijn altijd zeer onbetrouwbaar. Ik had een RTX3080 videokaart besteld op 15-11, eerst werd 4-12 doorgegeven, toen ging ie naar 29-11, en op 18-11 kreeg ik een mail dat het onderweg was...Xearox schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:49:
Bijzonder dat het in één levering zo kan verschillen, de één op 10 december, de ander 18 december etc. Ik zou 'm binnen moeten krijgen op 18-19 december.. Ben toch wel benieuwd! Zeker of dat hij niet vanuit hun kant weer geannuleerd wordt straks.. of het nóg langer wachten wordt.
Ik dacht enkel CC of de NLers onder jullie ook met Ideal?mindgem schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:56:
Kun je bij amazon.fr ook met gewone betaalrekenung betalen?
yep ik ook. kak.HaskoF schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:57:
in totaal 83X geklikt op toevoegen in je winkelmand elke keer in winkelmand toegevoegd en dan €0
alleen CC en die heb ik niet dus laat het aan me voorbij gaansammyke007 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:57:
[...]
Ik dacht enkel CC of de NLers onder jullie ook met Ideal?
Wel een Duitse prime, maar die telt enkel op .de. Maakt dus niets uit!HaskoF schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:59:
hebben degene die kunnen bestellen een Prime account>???
ik nietHaskoF schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:59:
Dat zou betekenen dat die van mij eerder verzonden moet worden dan 12 december... LolAid schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:58:
Ik gok dat we Amazon DE weer in de gaten moeten houden. Spanje en Frankrijk zijn net geweest.
Wanneer je pakket effectief verzonden is.GRIEZMAN schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:00:
Iemand enig idee wanneer het geld van de cc word afgeschreven? (;
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Telt alleen voor het land. Ik heb Prime NL, maar dat werd niet herkend.HaskoF schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:59:
En is het waar dat je met 1 Amazon account (waarbij je kan inloggen op meerdere websites), maar 1 PS5 mag bestellen?
lol.Maurice_1984 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:02:
Ik heb net een digital besteld. Maar ik wil vanwege disc spellen toch echt de disc editie.
Kan nu op geen amazon site meer inloggen en bestelling is gecancelled
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/ISUtSWDYc5kR10KwhQwMmxiE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/swx9HDt7DHYkLoC57xiM9oAe.jpg?f=fotoalbum_large)