top service, ben blij voor je.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:23:
Ik had gisteren een DOA. Die is dezelfde middag nog vervangen door een medewerker van bol.com, hij kwam met een nieuwe PS5 en nam de oude weer mee. Top service zeg!![]()
![]()
Verwijderd
Klopt, ze hadden enkele PS5's achtergehouden voor dit soort gevallen. Ik was niet de enige helaas.sverzijl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:24:
[...]
Dat is wel super service ja. Hebben ze blijkbaar ook nog wat in reserve voor dit soort gevallen.
Grootste angst die je kan hebben in dit geval.. Top service van BolVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:23:
Ik had gisteren een DOA. Die is dezelfde middag nog vervangen door een medewerker van bol.com, hij kwam met een nieuwe PS5 en nam de oude weer mee. Top service zeg!![]()
![]()
(ik ben over het algemeen altijd tevreden met de service van Bol)
Bij nog meer mensen waarbij de PS5 nog niet op dispatch staat bij Amazon UK? Omdat ik al wat mensen zie die hem al wel dispatched hebben.
Verwijderd
Ja, helaas is het een feit dat sommige PS5's stuk uit de fabriek komen, of tijdens het leveren beschadigen. Bol.com kan daar niets aan doen, en dat nam ik ze ook niet kwalijk. Maar ik was blij verbaasd toen ze belde en zeiden dat ze over een half uur voor de deur staan met een nieuw exemplaar.rrikkert schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:25:
[...]
Grootste angst die je kan hebben in dit geval.. Top service van Bol
(ik ben over het algemeen altijd tevreden met de service van Bol)
Nee hier ook nog niet dispatched.supersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:27:
Bij nog meer mensen waarbij de PS5 nog niet op dispatch staat bij Amazon UK? Omdat ik al wat mensen zie die hem al wel dispatched hebben.
Mijn naam is niet Peter!
Ja mijne ooksupersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:27:
Nee ik wacht ook nogsupersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:27:
Goede service!Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:27:
[...]
Ja, helaas is het een feit dat sommige PS5's stuk uit de fabriek komen, of tijdens het leveren beschadigen. Bol.com kan daar niets aan doen, en dat nam ik ze ook niet kwalijk. Maar ik was blij verbaasd toen ze belde en zeiden dat ze over een half uur voor de deur staan met een nieuw exemplaar.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
hier nog niet dispatched.supersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:27:
Dispatching now..
Gisteren avond rond 21:00 kreeg ik de melding dat hij bij PostNL ontvangen was.JSchut schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:40:
[...]
Just curious: Hoe laat versprong dat bij jou? En wanneer werd hij daarna geleverd?
Als het goed is wordt hij vanavond tussen 17:00 en 20:00 geleverd.
Hopelijk verspringt mijn status vandaag naar aangekomen bij PostNL. Thanks voor je bericht!Forzaspw schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:28:
[...]
Gisteren avond rond 21:00 kreeg ik de melding dat hij bij PostNL ontvangen was.
Als het goed is wordt hij vanavond tussen 17:00 en 20:00 geleverd.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ehehehe, er ligt er hier nog 1 op zolder... naast de xbox, amiga en zx spectrum. nostalgie, heerlijkloekf2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:21:
[...]
WTF... op zich zou ik achteraf wel een PS2 gewoon voor de "hep" willen hebben. Technisch gezien, fantastische console, met z'n Emotion Engine, tijd ver vooruit.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
"rustig"Cordon schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
Bij mij staat die bij Amazon.de nog op midden december. Maar we wachten rustig af.
M'n F5 knop kijkt al de hele dag hals reikend uit naar een aanraking. Er valt alleen niets te F5'en. Hoe leg ik dit uit? Tenzij iemand een lumineus idee heeft.
Verwijderd
Die van mij ook, vraag me af of we eigenlijk gewoon een pre-order hebben geplaatst voor levering 2 🤔 anders zou het toch sneller geleverd worden?Cordon schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
Bij mij staat die bij Amazon.de nog op midden december. Maar we wachten rustig af.
Je kan hem vertellen dat je een autorefresher gebruikt. Speciaal om hem niet lastig te vallen.Sosua schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:33:
M'n F5 knop kijkt al de hele dag hals reikend uit naar een aanraking. Er valt alleen niets te F5'en. Hoe leg ik dit uit? Tenzij iemand een lumineus idee heeft.
Veruit de laagste die hier terug te vinden is denk ik. Als jij hem niet krijgt of niet snel nieuws ontvangt is de rest gedoemd denk ik.NovaDesu schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
[...]
ik zit op 20037471**, en heb om 10:23 besteld
Eeeh, ja, dat weet ik wel zeker. Zij zullen voor 2-3 aanstaande leveringen in 1x de bestellingen open hebben gezetVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:34:
[...]
Die van mij ook, vraag me af of we eigenlijk gewoon een pre-order hebben geplaatst voor levering 2 🤔 anders zou het toch sneller geleverd worden?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Is hij nog op voorraad geweest bij Amazon NL sinds gisteravond?
Nope.Terriongaming schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:36:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Voor zover ik heb bijgehouden niet. Heb wel geslapen na een zware dag F5-enTerriongaming schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:36:
Ach, kan het voor mij rationaliseren dat iets van vier weken wachten minder erg is dan de mensen die in september al een pre-order hebben gedaan. Heb willens en wetens geen pre-order geplaatst dus mag denk ik tevreden zijn met levering voor de kerst.m4yall schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:32:
[...]
"rustig"- Man wat zijn we verwend met next day delivery enzo. Nu een keer langer wachten is te rationaliseren, maar niet minder irritant
Druk ondertussen wel met regelmaat ff op F5 zo hypocriet ben ik dan ook weer wel ;-)
"Better ask questions before you shoot"
Gisteravond???Terriongaming schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:36:
Ik was gisteravond gestopt met F5'en en dit forum in de gaten houden, heb af en toe ook family time nodig
Ze zijn gister helemaal niet op voorraad geweest bij Amazon NL toch, of heb ik iets gemist?Terriongaming schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:36:
Verwijderd
Achja, staat voorlopig op 8 december, vind ik ook al heel goed hoorMGSNK schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:36:
[...]
Eeeh, ja, dat weet ik wel zeker. Zij zullen voor 2-3 aanstaande leveringen in 1x de bestellingen open hebben gezet
Ik bedoelde dat ik gisteren Amazon NL in de gaten heb gehouden tot in de avond, daarna niet meer. Dus ik vraag of hij sindsdien wel op vooraad is geweest.Tchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:38:
[...]
Ze zijn gister helemaal niet op voorraad geweest bij Amazon NL toch, of heb ik iets gemist?
Klopt geen voorraad online gekomenTerriongaming schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:39:
[...]
Ik bedoelde dat ik gisteren Amazon NL in de gaten heb gehouden tot in de avond, daarna niet meer. Dus ik vraag of hij sindsdien wel op vooraad is geweest.
Ik heb helemaal niets gezien, noch met manueel refreshen noch met distill.Tchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:38:
[...]
Ze zijn gister helemaal niet op voorraad geweest bij Amazon NL toch, of heb ik iets gemist?
Iemand al iets gehoord van dispatched uit co.uk (engeland)?
Nope, nog steeds aan het wachten. Hij zegt wel dat hij maandag aan moet komen hier. Dus ben benieuwd.User77 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:42:
Iemand al iets gehoord van dispatched uit co.uk (engeland)?
Mijn ervaringen met 5+ jaar Amazon winkelen is dat ze toch wel vrij goed levertijden nakomen en eerder ‘te vroeg’ uitleveren dan helemaal niet. Denk dat ik op 100+ orders maar 2-3x meegemaakt heb dat ze volledig de mist in zijn gegaan en het pas veel later geleverd kon worden.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:39:
[...]
Achja, staat voorlopig op 8 december, vind ik ook al heel goed hoor
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Die PS5 is zo leuk dat ik vandaag maar eens even een 4K tv ga kopen
Ik kan pas rustiger verder met mijn leven als hij verstuurd is haha, na 2 dagen zwoegen om m te bemachtigensupersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:43:
[...]
Nope, nog steeds aan het wachten. Hij zegt wel dat hij maandag aan moet komen hier. Dus ben benieuwd.
Zag net deze advertentie op MP:
Voor iedereen die hier op marktplaats een playstation 5 wilt kopen bespaar je geld en wacht tot 4 december. Ik ben namelijk een medewerker van mediamarkt en sony brengt begin december een hele hoop nieuwe playstations. Ik kan geen exacte datum en tijdstip geven maar tussen 4-7 december is er een hele hoop playstations beschikbaar. Geduld loont dus aub koop niet van mensen op marktplaats.
Geen idee of dit op enige waarheid berust, maar hoop het stiekum wel
Voor iedereen die hier op marktplaats een playstation 5 wilt kopen bespaar je geld en wacht tot 4 december. Ik ben namelijk een medewerker van mediamarkt en sony brengt begin december een hele hoop nieuwe playstations. Ik kan geen exacte datum en tijdstip geven maar tussen 4-7 december is er een hele hoop playstations beschikbaar. Geduld loont dus aub koop niet van mensen op marktplaats.
Weet iemand of 40ms input lag op een TV teveel is of gewoon prima?
Same hahaUser77 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:46:
[...]
Ik kan pas rustiger verder met mijn leven als hij verstuurd is haha, na 2 dagen zwoegen om m te bemachtigen
Gefeliciteerd met je PS5 trouwens, ik was oprecht heel blij voor je man.ryanator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:45:
Die PS5 is zo leuk dat ik vandaag maar eens even een 4K tv ga kopen
Bron: Duim. Maarr..... hopelijk worden er nu minder scalpers beloond. fuckers.Zymotic2007 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
Thanks man!xantheman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:48:
[...]
Gefeliciteerd met je PS5 trouwens, ik was oprecht heel blij voor je man.
Hey Ryan, mijn ps5 komt er ook aan haha.ryanator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
30ms of minder! er boven kan ik niet aanraden voor gamen.
hoorde ook zoiets niet van mediamarkt btw maar goed we gaan het zien lijkt me ook sterk dat er voor de feestdagen niks in de winkel ligtZymotic2007 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
0,0 van waar.Zymotic2007 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
Ik zei het een paar maanden geleden al, als je nog geen ps5 hebt koop het via mp voor 600/650 euro. Nu zijn de prijzen ook nog relatief laag 800/850 euro, maar de prijzen gaan vanaf volgende week echt hard stijgen. Er is nog ontzettend veel vraag en aanbod is weinig.
Onder de 50 ms zit je wel goed denk ik. Wel niet voor competitive gaming uiteraard.ryanator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
[ Voor 9% gewijzigd door StevenFM op 20-11-2020 10:55 ]
Jij werkt bij de mediamarkt afdeling voorraadbeheer begrijp ik? Heb je meer informatie?xminator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:51:
[...]
0,0 van waar.
Ik zei het een paar maanden geleden al, als je nog geen ps5 hebt koop het via mp voor 600/650 euro. Nu zijn de prijzen ook nog relatief laag 800/850 euro, maar de prijzen gaan vanaf volgende week echt hard stijgen. Er is nog ontzettend veel vraag en aanbod is weinig.
Als dat waar is, dan gaat de halve wereld muiten die nu mis gegrepen heeft. En zou het overheerlijk zijn voor het marketingteam van microsoft om daar op in te haken.xminator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:51:
[...]
0,0 van waar.
Ik heb van een Intertoys filiaalhouder begrepen dat er 27 november weer voorraad komt bij het centrale magazijn. Maar die dacht ook dat ze wel meer consoles zouden krijgen bij de launch.
Het is dus even afwachten. Maar ik zou ook geen FOMO aankoop doen nu.
Die units komen vanzelf op voorraad.
Het is dus even afwachten. Maar ik zou ook geen FOMO aankoop doen nu.
Die units komen vanzelf op voorraad.
Ja en daarna is er nog steeds een te groot tekort.Zymotic2007 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
AmazonUK wordt hem niet. Nog steeds niet dispatched en ze hebben geen idee.
Het frustrerende is dat je uren en uren bezig bent en dan lukt het eindelijk, besteld betaald maar alsnog niks uiteindelijk. Is nu de tweede keer, eerste keer bij Intertoys, dat was helemaal een bagger ervaring. Nu weer dus.
Het frustrerende is dat je uren en uren bezig bent en dan lukt het eindelijk, besteld betaald maar alsnog niks uiteindelijk. Is nu de tweede keer, eerste keer bij Intertoys, dat was helemaal een bagger ervaring. Nu weer dus.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Ik heb het zojuist ontvangen via WhatsApp om 10:48.
Dus ik ga nu ook mijn order cancelen, gezien ze niks kunnen zeggen over de wachtrij.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
En ondertussen meneer Sony maar lachen om ons stumpers wetende dat ook eind december wij heus nog wel zijn product gaan kopenNosferatuX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:54:
Waarschijnlijk zelf iemand die nog een ps5 zoekt.. en via die weg probeert een goedkopere ps5 te scoren.Zymotic2007 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
Maar iedereen kan wel wat roepen, en niemand zal naar hem luisteren.
Leuk sentiment maar wat voor Mediamarkt-medewerker gaat er nou een marktplaatsadvertentie maken dat mensen niet moeten kopen?Zymotic2007 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:47:
Net zoals die lui gisteren en eergisteren die kwamen trollen met dat bepaalde amazon gebieden al uitverkocht waren en dat het niet zou komen etc..ajaxkoen93 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:56:
[...]
Waarschijnlijk zelf iemand die nog een ps5 zoekt.. en via die weg probeert een goedkopere ps5 te scoren.
Maar iedereen kan wel wat roepen, en niemand zal naar hem luisteren.
Hoezo wordt het niks? Je had nog geen verwachte bezorgdatum of zo?NosferatuX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:54:
Jawel as maandag.Grobbelboy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:57:
[...]
Hoezo wordt het niks? Je had nog geen verwachte bezorgdatum of zo?
Geintje gaat me nog geld kosten ook ivm prepaid cc. Want ze hebben wel afgeschreven dus conversie kosten.
[ Voor 20% gewijzigd door NosferatuX op 20-11-2020 10:59 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Echt serieus die scalpers haat ik. Waarom doe ze geen restrictie op de verkoop? 1 console per persoon? ID vragen en registreren. Sony had dit moeten vragen aan de handelaars.Boterham71 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:48:
[...]
Bron: Duim. Maarr..... hopelijk worden er nu minder scalpers beloond. fuckers.
Dan is het toch gewoon prima als hij dispatched is?
Als ik met die bot van Amazon chat, zegt hij dat mijn pakketje bijna geshipped gaat worden. Ik heb hem ook aanstaande maandag staan. Mss ideetje om keertje met die bot te chatten
Beetje fatalistische bui?NosferatuX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:54:
Dat is dus het probleem als je het nog een keer leestseeKo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:58:
[...]
Dan is het toch gewoon prima als hij dispatched is?
Een MM medewerker met moreel besef in zijn of haar donder welke zich ergert aan de woekerprijzen.Tchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:57:
[...]
Leuk sentiment maar wat voor Mediamarkt-medewerker gaat er nou een marktplaatsadvertentie maken dat mensen niet moeten kopen?
Waarom zou hier 0,0 van waar zijn? Dat verhaal lijkt mij gewoon het meest logische vanuit Sony gezien, gewoon doorproduceren en elke week oid een lading versturen.xminator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:51:
[...]
0,0 van waar.
Waarom zouden ze 6 weken (eind december) of langer wachten met de volgende lading te versturen?
Dan moeten ze dus 6 weken opslag extra gaan betalen tegen 0 inkomsten, waarom zou je dat doen als bedrijf?
Kijk er zullen begin december niet opeens 2 miljoen ps5's hiernaartoe komen, maar ik verwacht opzich wel gewoon een nieuwe lading
Als je gewoon om iets anders vraagt (betaalinfo of zo) kun je met een mens doorverbonden en die bevestigde mij zelfs dat hij vandaag verzonden wordt.supersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:59:
[...]
Als ik met die bot van Amazon chat, zegt hij dat mijn pakketje bijna geshipped gaat worden. Ik heb hem ook aanstaande maandag staan. Mss ideetje om keertje met die bot te chatten
Die van mij was pas een uur geleden gedispatched, hou het nog even in de gaten vandaag!NosferatuX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:00:
[...]
Dat is dus het probleem als je het nog een keer leest
ohjeej de trollen zijn er ook weer.
beetje uw eigen rancune botvieren op de medemens? chapeau!
Hoop het voor je! Heb je eindelijk rust haha.pokle312 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:02:
[...]
Die van mij was pas een uur gelesen gedispatched, hou het nog even in de gaten vandaag!
Waar heb je het over?NosferatuX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:02:
[...]
ohjeej de trollen zijn er ook weer.
beetje uw eigen rancune botvieren op de medemens? chapeau!
Je hebt een bestelling staan met een reservering op je CC en een leverdatum. Jij loopt te roepen dat het niks wordt terwijl daar nog helemaal geen reden toe is, dat is een tikkeltje fatalistisch en dat is zeker geen trollen of racune van mijn kant. Ik gun je van harte dat je zo een verzendbevestiging krijgt (net als ik..)
Ik was dus nummer 24 bij de MM. Ze liet me de lijst zijn. Er waren dus 4 personen die er 2 of meer hadden besteld. Ze gaf aan dat ze zelf ook liever max 1 pp hadden gedaan, maar MM die restrictie niet wilde.Cowboy_Henk schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:58:
[...]
Echt serieus die scalpers haat ik. Waarom doe ze geen restrictie op de verkoop? 1 console per persoon? ID vragen en registreren. Sony had dit moeten vragen aan de handelaars.
Mijn preorder bij bol.com komt vandaag waarschijnlijk ook niet binnen als ik de track trace moet geloven.
Gisteren ook al niet. Vind het een slechte zaak zo van bol.com en postNL
Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen
Ik ook, via Whatsapp, om 10.37u.
😑
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Kijk, voordat een console gereleased wordt hebben ze een lange aanlooptijd naar om zoveel mogelijk consoles te produceren en verkopen. Ze zouden voor boekjaar 2020 (loopt voor sony tm 2021) circa 10 miljoen produceren wereldwijd. Daarvan hebben ze er al circa 7 miljoen verkocht. Dat betekent dat ze in de komende zes maanden nog 3 miljoen gaan produceren en verkopen wereldwijd! Wereldwijd.Gomez12 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:01:
[...]
Waarom zou hier 0,0 van waar zijn? Dat verhaal lijkt mij gewoon het meest logische vanuit Sony gezien, gewoon doorproduceren en elke week oid een lading versturen.
Waarom zouden ze 6 weken (eind december) of langer wachten met de volgende lading te versturen?
Dan moeten ze dus 6 weken opslag extra gaan betalen tegen 0 inkomsten, waarom zou je dat doen als bedrijf?
Kijk er zullen begin december niet opeens 2 miljoen ps5's hiernaartoe komen, maar ik verwacht opzich wel gewoon een nieuwe lading
Ze kunnen niet opeens magisch met een vingerklik tien miljoen extra stuks produceren. Daarom zal de schaarste sowieso nog tot en met juni 2021 duren. Ivm corona gaat het denk nog wel langer duren.
Als je echt actief bent en heletijd in de appgroep zoekt enzo zal het zeker lukken om er eentje daarvoor te bemachtigen. Maar anders gaat het nog wel een tijdje duren.
Gewoon rationeel nadenken dus, dan kom je tot dezelfde conclusie.
Houd hoop!!! Ik denk dat hij vandaag nog dispatched zal worden voor je. Zie je het lijntje steeds verder bewegen naar dispatched?NosferatuX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:54:
Post.NL, niet Bol.com die kan hier niets aan doen. Die hebben netjes jouw order afgeleverd aan PostNL. Nu is het aan PostNL om op tijd te leveren.viper28nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:04:
Mijn preorder bij bol.com komt vandaag waarschijnlijk ook niet binnen als ik de track trace moet geloven.
Hallo, zoals je zeker al hebt gelezen in tal van forums en de vakpers, de Playstation 5 is al uitverkocht sinds de eerste pre-order actie in de hele markt. Omdat wij u als klant waarderen en begrijpen dat u teleurgesteld bent, willen wij u graag de huidige situatie beschrijven. Ondanks alle inspanningen van onze kant kan Sony geen bindende leverdatum geven voor de komende weken en dat zal in de nabije toekomst waarschijnlijk niet veranderen. Jim Ryan, CEO van Sony, kon in een verklaring alleen maar beloven dat Sony er alles aan doet om de beschikbaarheid voor het kerstseizoen te verbeteren. We ontvangen altijd kleine hoeveelheden nieuwe producten, die we direct aan onze klanten leveren in de volgorde van de besteldatum.
Mocht de wachttijd voor u te lang zijn, dan begrijpen wij het natuurlijk als u uw aankoop wilt annuleren. Wij zouden het echter fijn vinden als u met ons zou wachten en samen met onze partners zullen wij er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Helaas kunnen we u geen leveringsdatum geven. Als u uw bestelling wilt annuleren, laat het me dan weten. Met vriendelijke groet, Manuel Simon
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Cyberport... wordt annuleren
Mocht de wachttijd voor u te lang zijn, dan begrijpen wij het natuurlijk als u uw aankoop wilt annuleren. Wij zouden het echter fijn vinden als u met ons zou wachten en samen met onze partners zullen wij er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Helaas kunnen we u geen leveringsdatum geven. Als u uw bestelling wilt annuleren, laat het me dan weten. Met vriendelijke groet, Manuel Simon
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Cyberport... wordt annuleren
Sony lijkt in Nederland alleen Bol.com en MediaMarkt serieus te nemen, dus wat andere winkels zeggen zou ik allemaal met een korreltje zout nemen. Kreeg Coolblue niet pas enkele dagen voor de release door hoeveel exemplaren ze zouden ontvangen, terwijl Bol.com 10 dagen voor release aan mij bevestigde dat ze al met de bestelling bezig waren en dat ik deze op 19 november zou mogen ontvangen.
Niet helemaal waar, want ze hebben bij de klantenserve gezegd dat er gisteren vanuit het magazijn niet is uitgeleverd. Bij PostNL is die ook niet ontvangen zeggen ze. In hoeverre ik dat moet geloven van POSTnl weet ik niet, maar daar ga ik maar van uitmprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:05:
[...]
Post.NL, niet Bol.com die kan hier niets aan doen. Die hebben netjes jouw order afgeleverd aan PostNL. Nu is het aan PostNL om op tijd te leveren.
FYI voor mensen die nog iets over Cyberport willen horen.

Edit: sorry, had gemist dat het hier al als plain text staat.

Edit: sorry, had gemist dat het hier al als plain text staat.
[ Voor 13% gewijzigd door ap3nr0ts op 20-11-2020 11:08 ]
Korte update, vandaag weer niet aangeboden bij PostNL. Weer doorgeschoven naar morgen. Volgens de chat wordt hij alsnog uitgeleverd maar is er grote achterstand ...Theebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:38:
Heh Bah, T&T van Bol/PostNL meldt dat hij vanacht is verzonden maar morgen wordt geleverd ...
Teveel aannames. Wie heeft het over een reservering? Er is volledig betaald. Vervolgens veranderd de verwachte leverdatum van as maandag naar onbekend, delivery pending. Dat zijn alle voortekenen voor.. juist. Dus jouw opmerking over fatalistisch is totaal ongegrond en overbodig. Voegt niks toe behalve olie op vuur gooien en waarom?Tchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:04:
[...]
Waar heb je het over?
Je hebt een bestelling staan met een reservering op je CC en een leverdatum. Jij loopt te roepen dat het niks wordt terwijl daar nog helemaal geen reden toe is, dat is een tikkeltje fatalistisch en dat is zeker geen trollen of racune van mijn kant. Ik gun je van harte dat je zo een verzendbevestiging krijgt (net als ik..)
Hier hetzelfde ja, ze gaan er vanuit dat het misschien toch nog geleverd word vandaag al zegt de track en trace morgen.Theebag schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:07:
[...]
Korte update, vandaag weer niet aangeboden bij PostNL. Weer doorgeschoven naar morgen. Volgens de chat wordt hij alsnog uitgeleverd maar is er grote achterstand ...
Haha, ja dat lijntje lijkt steeds dichterbij te komen, spannend welogboss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:05:
[...]
Houd hoop!!! Ik denk dat hij vandaag nog dispatched zal worden voor je. Zie je het lijntje steeds verder bewegen naar dispatched?
Het lijkt me ook gewoon logisch dat er elke 14 dagen een nieuwe lading onze richting uitkomt.
Ik geloof ook nooit dat de prijzen op MP nog gaan stijgen, elke dag komen er meer en meer beschikbaar (zie hier, nog heel veel bestellingen zijn onderweg). De vraag zakt ook lichtjes omdat veel mensen zoiets zullen hebben van ik kijk nog wel eens in maart ofzo. Het is ook nog niet zo dat er al heel veel exclusives liggen te wachten.
Ik geloof ook nooit dat de prijzen op MP nog gaan stijgen, elke dag komen er meer en meer beschikbaar (zie hier, nog heel veel bestellingen zijn onderweg). De vraag zakt ook lichtjes omdat veel mensen zoiets zullen hebben van ik kijk nog wel eens in maart ofzo. Het is ook nog niet zo dat er al heel veel exclusives liggen te wachten.
Ik begreep dat er een bericht was vanuit cyberport, kan iemand dat delen?
(Hoevaak gaan we hetzelfde berichtje nog zien?)
(Hoevaak gaan we hetzelfde berichtje nog zien?)
Ik vraag me ernstig af of dat lijntje voor een "echt" proces staat of dat het puur een animatietje is om de koper zoet te houden. Die van mij staat er momenteel zo voor:User77 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:09:
[...]
Haha, ja dat lijntje lijkt steeds dichterbij te komen, spannend wel
Bij mij precies hetzelfde...viper28nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:04:
Vind het ook echt heel slecht.
Oké, in dat geval balen voor je. Ik hoop dat je snel op een andere plek succes hebt en dat de financiële schade van je prepaid-CC meevalt.NosferatuX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:08:
[...]
Teveel aannames. Wie heeft het over een reservering? Er is volledig betaald. Vervolgens veranderd de verwachte leverdatum van as maandag naar onbekend, delivery pending. Dat zijn alle voortekenen voor.. juist. Dus jouw opmerking over fatalistisch is totaal ongegrond en overbodig. Voegt niks toe behalve olie op vuur gooien en waarom?
Ik heb ook maar even gechat met de customer service, die zegt dat mijn PS5 al dispatched is. Denk dat ze hem nog op die pagina moeten updatenUser77 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:09:
[...]
Haha, ja dat lijntje lijkt steeds dichterbij te komen, spannend wel
Weet iemand of er al via Amazon.nl is verkocht of dat dat nog gaat gebeuren?
Misschien toch blij dat we geen pre-order te pakken hebben gekregen..
Er zijn toch veel problemen te zijn met de eerste versies (coil whine, crashende PS5's, DOA's...)
Kans op een DOA is groter dan kan dat je er eentje hebt..
Toch jammer en pijnlijk voor wie dit heeft en retourprocedure mag opsturen
Er zijn toch veel problemen te zijn met de eerste versies (coil whine, crashende PS5's, DOA's...)
Kans op een DOA is groter dan kan dat je er eentje hebt..
Toch jammer en pijnlijk voor wie dit heeft en retourprocedure mag opsturen
[ Voor 14% gewijzigd door laurensdbb op 20-11-2020 11:11 ]
Hier precies hetzelfde, heb nog geen signaal gehad dat het niet verstuurd zou worden. Denk dat gezien het aantal beschikbare consoles ze elke order apart behandelen...Tchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:10:
[...]
Ik vraag me ernstig af of dat lijntje voor een "echt" proces staat of dat het puur een animatietje is om de koper zoet te houden. Die van mij staat er momenteel zo voor:
[Afbeelding]
Nee ik heb nu geen lijntje meer helaasogboss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:05:
[...]
Houd hoop!!! Ik denk dat hij vandaag nog dispatched zal worden voor je. Zie je het lijntje steeds verder bewegen naar dispatched?
Hij staat nu op
:strip_exif()/f/image/7gmP1VedWr6eNn2r8nFwXUXo.jpg?f=fotoalbum_large)
Hij is van as maandag en volledig betaald naar dit gegaan en bij de order zelf staat delivery date pending
[ Voor 7% gewijzigd door NosferatuX op 20-11-2020 11:13 ]
heb je met een echt mens gesproken, die bot herhaald steeds allessupersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ik heb ook maar even gechat met de customer service, die zegt dat mijn PS5 al dispatched is. Denk dat ze hem nog op die pagina moeten updaten. Ze zeggen ook dat ik hem maandag dus moet krijgen
. Dus even afwachten tot de site is geupdate, en ik kan rustig verder
Zojuist heb ik cyberport geannuleerd
Weird, m'n bestelling van 1 minuut vroeger is nog niet eens dispatched.mprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:10:
Besteld 14:16 Amazon.
[Afbeelding]
Kijken of het ze lukt om hem vandaag nog hier in NL te krijgen
Heeft iemand dat bericht van Cyberport ook ontvangen zonder eerst zelf een mail (of WhatsApp) te sturen?
Ik probeer ook Coolshop te bereiken. Als zij 100% kunnen garanderen dat december lukt dan hoeft Cyberport niet eens meer, maar er zijn hier zoveel orders geplaatst dat ik me echt afvraag of al die bevestigingen naar andere Tweakers kloppen. Dan moeten ze wel heel veel voorraad krijgen zeg maar.
Ik probeer ook Coolshop te bereiken. Als zij 100% kunnen garanderen dat december lukt dan hoeft Cyberport niet eens meer, maar er zijn hier zoveel orders geplaatst dat ik me echt afvraag of al die bevestigingen naar andere Tweakers kloppen. Dan moeten ze wel heel veel voorraad krijgen zeg maar.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/ekJvF4UJXGVM4DqzWBheknVS.png?f=fotoalbum_large)