• AXN01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09-2023
Wtf! Net wakker worden en onderstaande mail in m’n inbox. Gisteren op Amazon.co.uk besteld en dispatch bleef maar niet komen, nu dus geannuleerd. Net een kwartier aan de telefoon met ze gezeten, en konden niets meer doen. Hij gaf wel aan dat er stock aankomt voor kerst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFUjrRSmx6cIHmFAsMhU3D8svRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ou0xiuft4rfjXfvkjaZ69Qfq.jpg?f=fotoalbum_large

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
vinnyvincent schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:10:
Mijn order bij Amazon UK geplaatst op 14:02 is nog steeds niet gedispatched.
Heeft iemand hetzelfde?
[Afbeelding]
Hier ook, wacht in spanning af!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-02 19:06
Zojuist weer contact gehad met bol over mijn ps5 die nog steeds niet is ‘opgehaald’ door PostNL. Bol heeft geen flauw idee waar het pakket is. Ze gaven aan dat ze het geld willen terugstorten en dat iemand van hoofdkantoor na het weekend contact op zal nemen om het een en ander te bespreken. (Denk dat ze wéér een tegoedbon zullen aanbieden)

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-02 15:56
Heeft iemand hetzelfde?
[Afbeelding]
Ik heb dit vanaf DE. Ze zeggen mij iig dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar ook dat ze er nu niet naar kijken. Ze zien simpelweg nog geen probleem aangezien het nog niet maandag is..

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02 11:50
AXN01 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:16:
Wtf! Net wakker worden en onderstaande mail in m’n inbox. Gisteren op Amazon.co.uk besteld en dispatch bleef maar niet komen, nu dus geannuleerd. Net een kwartier aan de telefoon met ze gezeten, en konden niets meer doen. Hij gaf wel aan dat er stock aankomt voor kerst.
[Afbeelding]
Hoe laat had je besteld? Ik was er op het moment bij dat die winkelwagen in beeld sprong toevallig. Nog niet dispatched hier, de lijn is wel ietsjes langer geworden.

Maar balen zeg! :X

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-02 11:50
Heeft iemand hetzelfde?
[Afbeelding]
Bij mij staat die exact hetzelfde, gisteren was het lijntje wel korter ;) Ik verwacht vandaag verzonden zodat die morgen in NL is (belachelijk al dat verkeer heen- en weer eigenlijk) en dan maandag op de deurmat.

[ Voor 12% gewijzigd door AMARONE op 20-11-2020 09:20 ]

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 09:31
Ik heb gister nauwelijks kunnen werken door het volgen van deze "slow-chat". Dank aan alle leden die elkaar willen helpen aan een PS5! Ik heb helaas niet raak geschoten en verwacht de kans klein voor de digitale versie. Om vandaag toch nog wat werk te kunnen doen sluit ik dit forum met pijn en moeite af. Zal je net zien dat er vandaag wat online komt. Ach ja, zal vast goed komen ergens 2021 :P

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-02 22:12
MarcusFenix schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:16:
Zojuist weer contact gehad met bol over mijn ps5 die nog steeds niet is ‘opgehaald’ door PostNL. Bol heeft geen flauw idee waar het pakket is. Ze gaven aan dat ze het geld willen terugstorten en dat iemand van hoofdkantoor na het weekend contact op zal nemen om het een en ander te bespreken. (Denk dat ze wéér een tegoedbon zullen aanbieden)
Heb jij dit via de chat besproken of telefonisch?

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 11:32

Halfkakkende

Vandring

M a r c o schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:12:
mijn Amazon.fr bestelling, die origineel op 25-26 nov stond,
en tot gisteren po 23-24,
word nu vanavond afgeleverd. :D
Bij mij staat ie nog op PRENOTIFICATION_RECEIVED (sinds woensdag). Wel is de datum naar maandag aangepast, maar heb daar niet direct heil in als ie vandaag niet van status verandert.

We'll see...

MUZIEK!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Halfkakkende schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:21:
[...]
Bij mij staat ie nog op PRENOTIFICATION_RECEIVED (sinds woensdag). Wel is de datum naar maandag aangepast, maar heb daar niet direct heil in als ie vandaag niet van status verandert.

We'll see...
Kreeg ook net pas status update van DHL (half uur terug), wordt nu morgen geleverd.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20
Niet te vroeg juichen :)

Mijn amazon.nl order zou eerst ook 22/23 worden afgeleverd, gisteren ineens 'voor 20:00 vanavond' en na 20:00 is dit weer aangepast naar 'tussen 14:00-18:00 op 20-11'. Volgens laatste update is ie nu net een uur geleden 'Aangekomen op de CityHub in jouw regio'.

• CrDs
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-04-2021
Weet iemand hoe je geluid meldingen in kan schakelen in distill?? Heb nu dit staan maar geeft geen geluid. Als ik mail doe ontvang ik wel mailtjes maar heb liever gewoon een geluidje op mijn pc.
Alvast dank☺️
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cMw4bgFx2x-M2vEaObBjs4IePOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ArDV8ucbCY2bJMZOMyp0JPlC.jpg?f=fotoalbum_large

• AXN01
AMARONE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:18:
[...]

Hoe laat had je besteld? Ik was er op het moment bij dat die winkelwagen in beeld sprong toevallig. Nog niet dispatched hier, de lijn is wel ietsjes langer geworden.

Maar balen zeg! :X
14.05 besteld.

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-02 19:06
ParaNoID schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:20:
[...]

Heb jij dit via de chat besproken of telefonisch?
Telefonisch.

• chijio91
  • Laatst online: 14-12-2025
Zou de chauffeur echt tot dinsdag onderweg zijn? :P Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AsOi5jlHiZ1c7Z5vojjKw-mfIqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/apw0QR73NrQi1bPQWw0QRHYu.jpg?f=fotoalbum_large

• kebabhalfpikant
  • Laatst online: 19-09-2024
Heeft iemand die gisteren bij AmazonFR besteld heeft al een verzendbevestiging gekregen? Leveringsdatum staat voorlopig ook nog op 30 november, terwijl het bij de meesten hier precies wat sneller aankomt.

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-02 14:48
Heeft iemand hetzelfde?
[Afbeelding]
Same here!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 13:51
RiekieMeijer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:26:
Weet iemand hoe je geluid meldingen in kan schakelen in distill?? Heb nu dit staan maar geeft geen geluid. Als ik mail doe ontvang ik wel mailtjes maar heb liever gewoon een geluidje op mijn pc.
Alvast dank☺️
[Afbeelding]
Bij mij deed het geluid het oo niet, maar dat kwam omdat het geluid op stil stond haha.
Doe jij een hele page monitoren?

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09-2025
Halfkakkende schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:21:
[...]

We'll see...
Ik heb hetzelfde met mijn bestelling van Amazon spanje (Amazon.es)

Ik heb vanmorgen contact gehad met Amazon (spanje dus) omdat daar staat dat het pakket verstuurd is (en dus uit het "warehouse" zou moeten zijn). maar omdat dit al sinds de 18e er staat leek mij dat er iets mis ging (omdat het pakket nog niet bij DHL aangekomen was).

De medewerker gaf aan dat het pakket het warehouse verlaten had en al onderweg is. Dus ik heb contact gezocht met DHL (nederland) en deze gaf aan dat zolang het nog op "Prenotification received" staat dat het pakket nog niet door DHL ontvangen is.

Ik kijk nu weer op Amazon naar de status en nu staat dat het pakket is aangekomen bij een Amazon facility in Spanje.

Het lijkt er dus op dat Amazon een label aanmaakt bij DHL in het land van aankomst, maar zelf eerst de pakketten (met een eigen koerier/vliegtuig whatever) naar het land van aankomst stuurt.

Dat verklaart dus prima waarom DHL nog niks ontvangen heeft, en dat Amazon zegt dat het al verstuurd is.

Ik kan me indenken dat er voor Amazon Frankrijk hetzelfde geldt.

• CrDs
Jieve schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:33:
[...]

Bij mij deed het geluid het oo niet, maar dat kwam omdat het geluid op stil stond haha.
Doe jij een hele page monitoren?
Nee ik doe alleen de prijs of winkelwagen monitoren. Maar via een andere tracker ontvang ik wel geluid alleen via distill niet.

• StevenFM
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05-2021
Mooi! Van mij staat nog steeds op 28 november. Nog steeds beter dan verwacht maar zou mooi zijn als dat nog enkele daagjes opschuift :)

• sx_blade
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-02 13:04
rrikkert schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:35:
[...]

Ik heb vanmorgen contact gehad met Amazon (spanje dus) omdat daar staat dat het pakket verstuurd is (en dus uit het "warehouse" zou moeten zijn). maar omdat dit al sinds de 18e er staat leek mij dat er iets mis ging (omdat het pakket nog niet bij DHL aangekomen was).

De medewerker gaf aan dat het pakket het warehouse verlaten had en al onderweg is. Dus ik heb contact gezocht met DHL (nederland) en deze gaf aan dat zolang het nog op "Prenotification received" staat dat het pakket nog niet door DHL ontvangen is.

Ik kijk nu weer op Amazon naar de status en nu staat dat het pakket is aangekomen bij een Amazon facility in Spanje.

Het lijkt er dus op dat Amazon een label aanmaakt bij DHL in het land van aankomst, maar zelf eerst de pakketten (met een eigen koerier/vliegtuig whatever) naar het land van aankomst stuurt.

Dat verklaart dus prima waarom DHL nog niks ontvangen heeft, en dat Amazon zegt dat het al verstuurd is.

Ik was onder de indruk dat Amazon ES niet kon leveren naar NL? Dit bleek voor IT in ieder geval wel zo te zijn...

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-02 19:30
zit daar wel de juiste netsnoer bij (uk-versie?)

[ Voor 3% gewijzigd door danda op 20-11-2020 09:37 ]

• rrikkert
sx_blade schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:37:
[...]

Ik was onder de indruk dat Amazon ES niet kon leveren naar NL? Dit bleek voor IT in ieder geval wel zo te zijn...
Dat was gisteren inderdaad het geval. Ik heb al eerder (september) bij Amazon.es een bestelling kunnen plaatsen.

Waarschijnlijk hebben ze toen gezien dat er (veel) bestellingen uit het buitenland werden gedaan en hebben ze dit nu dus aangepast voor de latere "waves"

• ryderb
rrikkert schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:35:
[...]

Klopt, DHL doet alleen het laatste (lokale) stukje van de levering. De rest doet Amazon zelf.

• ogboss
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12-2025
[Afbeelding]
noo dit meen je niet. ik heb direct 2-step verification aangezet..

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Lees dat er veel mensen bij andere dan nl Amazon hebben besteld (Spanje en Frankrijk). Hoe zit dat met garantie en mocht er iets mis zijn? Versturen naar Spanje dan?

Stomme vraag, maar weet er iemand waar je nog kan bestellen en op een redelijke termijn kan verwachten?

• rrikkert
ryderb schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:38:
[...]

Klopt, DHL doet alleen het laatste (lokale) stukje van de levering. De rest doet Amazon zelf.
Zoiets dacht ik inderdaad al. Ik was al een beetje bang toen er 2 dagen niks in de status veranderde. Gelukkig lijkt het goed te gaan.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:24
RiekieMeijer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:36:
[...]

Nee ik doe alleen de prijs of winkelwagen monitoren. Maar via een andere tracker ontvang ik wel geluid alleen via distill niet.
Of een eigen .mp3 erin zetten.
Ik heb een luchtsirene als melding.

• AXN01
ogboss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:39:
[...]

noo dit meen je niet. ik heb direct 2-step verification aangezet..
Lijkt me slim dat iedereen dat doet, om zodoende ook niet een order kwijt te raken.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:52
-Morris- schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:19:
Ik heb gister nauwelijks kunnen werken door het volgen van deze "slow-chat". Dank aan alle leden die elkaar willen helpen aan een PS5! Ik heb helaas niet raak geschoten en verwacht de kans klein voor de digitale versie. Om vandaag toch nog wat werk te kunnen doen sluit ik dit forum met pijn en moeite af. Zal je net zien dat er vandaag wat online komt. Ach ja, zal vast goed komen ergens 2021 :P
Wees niet getreurd, je mist niet zoveel. Natuurlijk is het leuk een nieuwe console op release te hebben. Maar er zijn alleen nog maar opgepoetste games (of iets betere graphics of solide 60 FPS), de UI is nog niet wat het moet zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2025
[Afbeelding]
Waardeloos zeg. Met "dispatch" bedoel je neem ik aan de orderbevestiging?

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03-2025
Zijn er nog mensen die 'per ongeluk' een tweede ps5 hebben binnen gekregen of binnen krijgen en nog niet hebben doorverkocht?

• Jumpman
ione schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:41:
Lees dat er veel mensen bij andere dan nl Amazon hebben besteld (Spanje en Frankrijk). Hoe zit dat met garantie en mocht er iets mis zijn? Versturen naar Spanje dan?

Stomme vraag, maar weet er iemand waar je nog kan bestellen en op een redelijke termijn kan verwachten?
Mijn ervaring is dat je het dan gewoon kan sturen naar een adres in Nederland. Je krijgt vaak wel je geld terug en geen reparatie.

• AXN01
Grobbelboy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:42:
[...]

Waardeloos zeg. Met "dispatch" bedoel je neem ik aan de orderbevestiging?
Nee, dat het verzonden zou worden. Had direct na 14.05 al een orderbevestiging. Vanmorgen 07.00 wakker en deze mail ineens. Wellicht dat ze hiermee gewoon orders willen cancellen zonder verder gezeik, wie zal het zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door AXN01 op 20-11-2020 09:45 ]

• ogboss
Evertt schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:41:
[...]

Wellicht komt er voor jou dan op maandag 7 december om 12:00 nieuwe voorraad..

• CrDs
Evertt schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:41:
[...]

Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen🤷‍♀️. Kun je me dat misschien uitleggen☺️

• ogboss
AXN01 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:43:
[...]

Nee, dat het verzonden zou worden. Had direct na 14.05 al een orderbevestiging. Vanmorgen 07.00 wakker en deze mail ineens. Wellicht dat ze hiermee gewoon orders willen cancellen zonder verder gezeik, wie zal het zeggen.
Ik heb ook 14:05 order, mijn betelling staat gelukkig nog. Was geld al afgeschreven en had je ook al een leverdatum?

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:39

CSB

:D

-Morris- schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:19:
Ik heb EXACT hetzelfde, hoewel ik er tot twee keer VLAKBIJ was. Ik baal dat als je iets in je wagentje hebt staan dat dat niet betekent dat je een item uit voorraad "claimt", maar dat dat pas geldt na betaling. en als dan je payment elke keer mislukt vanwege drukte op de site en iemand anders dan de PS5 kan claimen... zuur.

Ik ga me er maar bij neerleggen dat ik hem pas ergens tegen de zomer kan kopen op deze manier.
I tried... ;w

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• LucasThatsMe
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 31-01-2021
Ook net ff snel gekeken bij mijn Amazon.fr bestelling en daar staat ook dat het inplaats van volgende week, vanavond wordt geleverd!

Rustig blijven, want deze ps5 launch heeft me al vaak teleurgesteld.. Maar beetje optimisme kan wel

• AXN01
ogboss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:46:
[...]

Ik heb ook 14:05 order, mijn betelling staat gelukkig nog. Was geld al afgeschreven en had je ook al een leverdatum?
Met CC betaald, en dat was er nog niet vanaf. Leverdatum maandag 23-11.

• ogboss
AXN01 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:47:
[...]

Met CC betaald, en dat was er nog niet vanaf. Leverdatum maandag 23-11.
argh balen man..

bij mij is die letterlijk net dispatched
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zBwT93kFsN0-OQJOw3-Lts3eEWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZjOstiZy9h7dKiWGzUnQLVb8.jpg?f=fotoalbum_large

moeten we hier ook invoer rechten over betalen?

[ Voor 3% gewijzigd door ogboss op 20-11-2020 09:50 ]

• Xlast88
  • Laatst online: 20-04-2025
Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:36:
Meer mensen die bij amazon.de hebben besteld rond 14:16 waarbij de cc nog steeds een 0 euro reservering heeft? Ik zie hierboven dat iemand al shipment heeft voor as dinsdag.. mijne staat nog op besteld en verwachte datum as maandag
Ik woon in Ierland dus dat duurt een dagje langen voor bezorging. Die van jouw zal denk ik later vandaag/morgen verstuurd worden

• Lex92
  • Laatst online: 01-05-2025
martijn k. schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
[...]

Ik heb het geprobeerd aan te passen, maar gaat niet. Als ik op wijzig deze bestelling druk(bij bestelling traceren) kom ik terug op de bestellingen pagina.

Dan maar wachten tot 15-16dec..
Vanochtend postte iemand waarbij de verwachte levertijd was aangepast naar 24 nov van 15-16 dec, dus wie weet..

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-01 13:41
trummel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:42:
Zijn er nog mensen die 'per ongeluk' een tweede ps5 hebben binnen gekregen of binnen krijgen en nog niet hebben doorverkocht?
Genoeg van die figuren op Marktplaats hoor.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2025
Nu het stof van release dag een beetje is neergedaald. Wat is nu kansrijker, ergens alsnog een pre-order plaatsen of toch alle winkels een beetje in de gaten houden. Ik heb geen zin om nog een maand zo obsessief te f5'en en ik heb op zich ook geen mega haast om er één in huis te halen, maar het zou wel leuk zijn natuurlijk.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-02 14:19
Same hier!!! Order has been shipped!
Sowieso t/m 31-12-2020 betaal je géén invoerrechten voor orders uit de UK.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93p9KzIeSc2Ynfc0MhlN4qS_nSs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RlgoeOECXWnyQIAgZY71PPhw.png?f=fotoalbum_large

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 13:34
Amazon UK heeft mijn PS5 net verscheept:

Your Amazon.co.uk order #blabla of 1 item has beendispatched

• dehardstyler
  • Laatst online: 14-02 12:19
Heeft iemand hetzelfde?
[Afbeelding]
Mijn Amazon UK order van 14:03 is wel dispatched in ieder geval. Wel gek dat jij eerder was.

• ogboss
Jochem Boom schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:53:
Nu het stof van release dag een beetje is neergedaald. Wat is nu kansrijker, ergens alsnog een pre-order plaatsen of toch alle winkels een beetje in de gaten houden. Ik heb geen zin om nog een maand zo obsessief te f5'en en ik heb op zich ook geen mega haast om er één in huis te halen, maar het zou wel leuk zijn natuurlijk.
Hou de telegram in de gaten die eerder gepost is, bespaart je een hoop F5 werk. Er zijn letterlijk bots die de voorraden in de gaten houden, waarom zou je het zelf doen... Zo heb ik gisteren ook meerdere malen een ps5 in mn mandje gehad en een kunnen bestellen uiteindelijk

https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03-2025
Boterham71 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:52:
[...]

Genoeg van die figuren op Marktplaats hoor.
Ja, 'van die figuren', daarom vraag ik het ook niet daar ;)

• AXN01
ogboss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:49:
[...]

argh balen man..

[Afbeelding]

Nice, enjoy!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-01 13:41
trummel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:55:
[...]

Ja, 'van die figuren', daarom vraag ik het ook niet daar ;)
Wen er maar aan, totdat de schaarste op is, betaal je minstens 800 euro, ook hier op VA.

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 09:31
Jumpman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:42:
[...]

Wees niet getreurd, je mist niet zoveel. Natuurlijk is het leuk een nieuwe console op release te hebben. Maar er zijn alleen nog maar opgepoetste games (of iets betere graphics of solide 60 FPS), de UI is nog niet wat het moet zijn.
Je hebt helemaal gelijk! Ik zal dat proberen vast te houden in deze hype :P. Nieuwe gadgets zijn gewoon altijd leuk! En wilde graag Cyberpunk spelen op de PS5 :(

• Tchock
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-01 00:45
ogboss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:49:
[...]

argh balen man..

[Afbeelding]

Er is een vrijstelling voor invoerrechten bij consumentenkoop tm 31-12-2020 als onderdeel van de Brexit-onderhandelingen. Nee dus :)

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
-Morris- schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:57:
[...]

Je hebt helemaal gelijk! Ik zal dat proberen vast te houden in deze hype :P. Nieuwe gadgets zijn gewoon altijd leuk! En wilde graag Cyberpunk spelen op de PS5 :(
En dat gaat je ook lukken :)

• Tchock
[Afbeelding]
Shit man. Die van mij is ook nog niet dispatched, nu knijp ik hem wel een beetje.

• easy-cloud
  • Laatst online: 12-02 14:48
danda schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:37:
[...]

zit daar wel de juiste netsnoer bij (uk-versie?)
Nope maar heb er nog ongeveer 10 liggen van die!

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2025
Nog geen dispatchmelding van Amazon UK tot zover hier.. :S

• AXN01
Tchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:00:
[...]

Shit man. Die van mij is ook nog niet dispatched, nu knijp ik hem wel een beetje.
Neem aan dat als jullie die mail nog niet hebben gehad, het wel goed zit. Anders gewoon even bellen.

• Tchock
AXN01 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:02:
[...]

Neem aan dat als jullie die mail nog niet hebben gehad, het wel goed zit. Anders gewoon even bellen.
Waar heb je heen gebeld?

• ogboss
je kan ook chatten, reageren binnen 10 seconde

• AXN01
+44 207 084 7911

• Spud82
  • Laatst online: 14-02 02:03
IMarks schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:15:
[...]

Nee is gewoon van gisteren, maar als je vooraf betalen heb gekozen moet je zelf per bank overschrijving het geld overmaken. Daar heb ik nu dus de bevestiging van dat die is binnengekomen.
Same here, Cyberport-gevalletje. Twijfel om 'm nog even te laten staan of toch direct maar te annuleren. Die gasten weten waarschijnlijk ook helemaal niks (over toekomstige leverdata), maar proberen er zoveel mogelijk binnen boort te houden.

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10-2025
Korte samenvatting voor de vele cyberporters hier:
- laagste bestelnummer hier is ongeveer 2003747100 = bestelling 10u20. Persoon in kwestie geeft wel aan nog orders gezien te hebben die aanzienlijk lager zijn.
- ze hadden er 107 in stock
- op basis van de bestelnummers hier alleen al zijn er zeker 4000 orders geweest. Online sprake van minstens 6000
- gerucht dat communicatie van hen over de orders vandaag zal volgen

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
FcAalst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:57:
[...]

Ik hoop van harte dat ze jullie bestellingen ook snel updaten.
Zonder dit touwtje had ik het allang opgegeven. Dan had ik wel gewacht tot volgend jaar.

[Afbeelding]
Hoelaat had je besteld?m

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-02 20:29
Spud82 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:05:
[...]

Same here. Twijfel om 'm nog even te laten staan of toch direct maar te annuleren. Die gasten weten waarschijnlijk ook helemaal niks (over toekomstige leverdata), maar proberen er zoveel mogelijk binnen boort te houden.
Ik kan het geld wel (tijdelijk) missen, dus mijn strategie is om hem te laten staan totdat ik ergens een bevestiging heb.

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Voor de mensen die Amazon Duitsland gisteren hebben besteld en december als datum hebben. Dit stond in mijn account:

Unter Meine Bestellungen können Sie Ihre Lieferung jederzeit verfolgen. Über den Versand werden Sie außerdem per E-Mail informiert. Vorbestellungen werden so versandt, dass sie rechtzeitig am Erscheinungstag am 19. November bei Ihnen eintreffen. Haben Sie bis zum Vorabend noch keine Versandbestätigung erhalten, ist dies kein Grund zur Sorge: Einige Vorbestellungen werden erst in der Nacht bzw. am Morgen des Erscheinungstages versandt und werden trotzdem pünktlich zugestellt.

Vertaling door google translate:

U kunt uw levering op elk moment volgen onder Mijn bestellingen. U wordt ook per e-mail over de verzending geïnformeerd. Pre-orders worden zo verzonden dat ze u op de dag van publicatie op 19 november op tijd bereiken. Als u de avond ervoor geen verzendbevestiging heeft ontvangen, hoeft u zich geen zorgen te maken: sommige pre-orders worden alleen 's nachts of op de ochtend van de dag van publicatie verzonden en worden nog steeds op tijd geleverd.

• namapus
  • Laatst online: 04-02 21:26
Vanochtend bericht gekregen van Amazon.de dat m'n PS5 is verzonden, levering staat voor maandag 23 november :)

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:49

Cordon

Lievelings jankert

Bij mij staat die bij Amazon.de nog op midden december. Maar we wachten rustig af. :P

• NovaDesu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02 16:16
modelstudent schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:05:
- laagste bestelnummer hier is ongeveer 2003747900 = bestelling 10u25. Persoon in kwestie geeft wel aan nog orders gezien te hebben die aanzienlijk lager zijn.
- op basis van de bestelnummers hier alleen al zijn er zeker 4000 orders geweest. Online sprake van minstens 6000
ik zit op 20037471**, en heb om 10:23 besteld

• Spud82
IMarks schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:06:
[...]

Ik kan het geld wel (tijdelijk) missen, dus mijn strategie is om hem te laten staan totdat ik ergens een bevestiging heb.
Yep logische strategie, 't geld is ook hier het probleem niet. Alhoewel ik het liever niet weken / maanden bij hun op de rekening houd.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVfSS8H1sGyBKmuQdRDe-NmL03o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ciTyOuX4UfKj5SQ3SvZqa8ru.jpg?f=fotoalbum_large

• ajaxkoen93
Cordon schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
Bij mij staat die bij Amazon.de nog op midden december. Maar we wachten rustig af. :P
Bij mij ook nog steeds jammer genoeg.

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-01 09:18
- laagste bestelnummer hier is ongeveer 2003747900 = bestelling 10u25. Persoon in kwestie geeft wel aan nog orders gezien te hebben die aanzienlijk lager zijn.
Echt bizar veel orders.... weet iemand hoeveel pre-orders andere bedrijven hebben/hadden?

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

• Lex92
  • Laatst online: 01-05-2025
ogboss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:03:
[...]

je kan ook chatten, reageren binnen 10 seconde
Voor de mensen die gaan proberen, .de heeft geen chat

• FritskeFrifa
  • Laatst online: 09-11-2023
Wat ik niet snap...Ik heb mijn order netjes geplaatst op 17 september en vanaf het begin staat er ook 22-23 november als leverdatum. Als dat zo is met de zekerheid dat ik hem wel krijg vind ik dat nog wel te overzien die paar dagen.

Maarrr, ik zie allemaal mensen die deze week nog orders hebben weten te plaatsen en daarbij veranderd ineens de leverdatum naar vandaag of zelfs gisteren. Dat is toch opmerkelijk!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A75S3R7Eio6bg6KjAv8EAk7oZ6M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rtl65GlPz4WMKbU44uj1iQVA.png?f=user_large

En verder bij pakket traceren staat ook nog niets! Ik kan dus ook niet zien of hij al ergens staat te wachten. We gaan er maar vanuit dat het allemaal goed komt, maar door dit topic wordt je er toch een beetje hyped van :X

• Jumpman
FritskeFrifa schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:12:
Wat ik niet snap...Ik heb mijn order netjes geplaatst op 17 september en vanaf het begin staat er ook 22-23 november als leverdatum. Als dat zo is met de zekerheid dat ik hem wel krijg vind ik dat nog wel te overzien die paar dagen.

Maarrr, ik zie allemaal mensen die deze week nog orders hebben weten te plaatsen en daarbij veranderd ineens de leverdatum naar vandaag of zelfs gisteren. Dat is toch opmerkelijk!
[Afbeelding]

En verder bij pakket traceren staat ook nog niets! Ik kan dus ook niet zien of hij al ergens staat te wachten. We gaan er maar vanuit dat het allemaal goed komt, maar door dit topic wordt je er toch een beetje hyped van :X
Dit is wel vreemd.

• ryderb
Bericht van CyberPort ontvangen:
Hello,
as you have certainly already read in numerous forums and the trade press, the Playstation 5 is already sold out since the first pre-order action in the entire market. Since we appreciate you as a customer and understand that you are disappointed, we would like to describe the current situation to you. Despite all efforts on our part, Sony cannot give a binding delivery date for the next weeks and this will probably not change in the near future. Jim Ryan, CEO of Sony, in a statement could only make a promise that Sony is doing everything possible to improve availability for the Christmas season. We always receive small quantities of new products, which we deliver directly to our customers in the order of the order date.

Should the waiting period be too long for you, we will of course understand if you want to cancel your purchase. However, we would be happy if you would wait with us and together with our partners we will do everything possible to deliver your order as soon as possible. Unfortunately, we are not able to give you a delivery date. Should you wish to cancel your order, please let us know.

Many greetings, Manuel Simon

• ogboss

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Lex92 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:12:
[...]

Voor de mensen die gaan proberen, .de heeft geen chat
Jawel, alleen niet als je de taal op Nederlands zet.
Wel alsie op Engels of Duits staat.

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-01 01:19
Dat is inderdaad de mijne.
Laagste die ik ben tegengekomen was 2003747450 met bestelling op 10.22 of 10.23

2 personen hier rond de 2003747700
Er waren inderdaad orders 4 tot 5k hoger dan die van mij. Cyberport die aangeeft meer dan 5K orders te hebben ontvangen voor een ps5 klopt daardoor.

Er werd telefonisch bevestigd dat er snel informatie wordt uitgezonden per mail over de PS5 toestand. Er zijn geruchten dat dat vandaag al ging zijn.

• ajaxkoen93

[Afbeelding]

Ik vermoed dat het eraan ligt dat jij een digital hebt..
Ik zie voornamelijk eerdere leveringen dan gepland met de disk versie, puur omdat hier grotere aantallen van binnen komen.

• Igorrr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-02-2021
amazon.de was wel heel even gevaarlijk. Ik had mijn ps5 besteld, zeggen ze dat ideal niet werd geaccepteerd en dat ik de betaalmethode aan moest passen (dit kon alleen maar door te annuleren en opnieuw te kopen) Heb even gebeld met amazon en na ongeveer 20 minuten gefixt. Komt maandag binnen, spanned! :P

• Spud82
ryderb schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:14:

[...]
Logisch verhaal, ik had het zelf kunnen verzinnen :)

• Tchock
Amazon zegt dat die van mij vandaag nog verzonden gaat worden en dat ik moet wachten op de verzendmail. Alles goed voorlopig dus!

• Del_Pello
  • Laatst online: 16-07-2021
Zijn er nog sites de komende dagen waar de PS5 in verkoop gaat?

• JustMyOpinion
  • Laatst online: 17-01 09:18
ryderb schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:14:

[...]
Ik heb nog geen email ontvangen, maar ik zit erg hoog met order nummer. Denk dat ik het maar laat staan en verder kijk of ik hem ergens eerder kan krijgen...

Als de rest nu even hun bestelling annuleert.... :)

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 18:50
Ik post hier ook, bestelnummer "20037478xx"
Betaald op 10:24 (paypal) en bevestigingsmail om 10:31.

Zodra ik iets hoor laat ik het weten.

Mijn status staat nog steeds (net moeten inloggen voor het bestelnummer): "Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig"

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 22:35
WTF... op zich zou ik achteraf wel een PS2 gewoon voor de "hep" willen hebben. Technisch gezien, fantastische console, met z'n Emotion Engine, tijd ver vooruit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Tchock
Zonder al te klef te doen wil ik even melden dat ik het jullie allemaal enorm gun en dat ik hoop dat er snel meer stock komt. Deze thread heeft mij zo geholpen! Praktisch en qua zenuwen :P

Misschien was de echte PS5 wel de vrienden die we maakten onderweg.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 18:50
Net wel een Xseries kunnen bestellen via MM dus als de PS5 later komt vind ik dat rpima

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-02 15:33
Mijn excuses voor de zoute reacties gisteren!

• Igorrr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-02-2021
Tchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:22:
Zonder al te klef te doen wil ik even melden dat ik het jullie allemaal enorm gun en dat ik hoop dat er snel meer stock komt. Deze thread heeft mij zo geholpen! Praktisch en qua zenuwen :P

Misschien was de echte PS5 wel de vrienden die we maakten onderweg.
haha en de haat die mensen kregen voor mensen die meer dan een ps5 kochten

Verwijderd

Ik had gisteren een DOA. Die is dezelfde middag nog vervangen door een medewerker van bol.com, hij kwam met een nieuwe PS5 en nam de oude weer mee. Top service zeg! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• sverzijl

[Afbeelding]

Hebben ze al een reservering op je CC gedaan ? Bij mijn amazon.nl order zag ik gisteren de CC reservering van 399 staan, en vandaag is deze ook afgeschreven/openstaand ipv reservering. De PS5 zelf wordt vandaag tussen 14:00-18:00 bezorgd.

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-02 08:39
Antwoord van Cyberport via WhatsApp:
Hello, as you have certainly already read in numerous forums and the trade press, the Playstation 5 is already sold out since the first pre-order action in the entire market. Since we appreciate you as a customer and understand that you are disappointed, we would like to describe the current situation to you. Despite all efforts on our part, Sony cannot give a binding delivery date for the next weeks and this will probably not change in the near future. Jim Ryan, CEO of Sony, in a statement could only make a promise that Sony is doing everything possible to improve availability for the Christmas season. We always receive small quantities of new products, which we deliver directly to our customers in the order of the order date.
Should the waiting period be too long for you, we will of course understand if you want to cancel your purchase. However, we would be happy if you would wait with us and together with our partners we will do everything possible to deliver your order as soon as possible. Unfortunately, we are not able to give you a delivery date. Should you wish to cancel your order, please let us know. Many greetings, Manuel Simon

• sverzijl
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:23:
Ik had gisteren een DOA. Die is dezelfde middag nog vervangen door een medewerker van bol.com, hij kwam met een nieuwe PS5 en nam de oude weer mee. Top service zeg! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat is wel super service ja. Hebben ze blijkbaar ook nog wat in reserve voor dit soort gevallen.

• FritskeFrifa
  • Laatst online: 09-11-2023
ajaxkoen93 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:17:
[...]

Ik vermoed dat het eraan ligt dat jij een digital hebt..
Ik zie voornamelijk eerdere leveringen dan gepland met de disk versie, puur omdat hier grotere aantallen van binnen komen.
Ja dat zou inderdaad wel kunnen ja, iig een verklaring. Nu weet ik echt niet waar ik aan toe ben.
Pagina: 1 ... 222 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord