Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 10% gewijzigd door Poulske op 19-11-2020 11:57 ]
Dat krijg je met al die refresh bots en neuroten die elke 2 seconden op refresh drukken.WidgetTWW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:56:
Amazon begint ook te roken:
Het spijt ons
Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag.
We doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Houd er rekening mee dat als je een bestelling probeerde te plaatsen, deze nu niet verwerkt is. Probeer het later opnieuw.
superhippe witte identicon
Rupsen, Rapsen.
Dell XPS 15 9550 FHD
grapje.. geduld mensen, geduld ! het is maar speelgoed
Jammer van de bots, ik zal dus wel kansloos zijn
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wat mensen niet doen om een ps5 te bemachtigen haha...dehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:55:
Gaan we elkaar nou ook nog bestoken met fake info? Fucking treurig dit. Ik heb al genoeg moeite om alle info bij te houden tijdens het werk en dan gaan we dit ook nog doen? Ga je schamen zeg.
Boodschappenlijstje is de pagina die het nog wel doetmr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:58:
wat gaat sneller, de ps5 pagina of boodschappenlijstje waar de ps5 tussen staat?
Linux 2, dan een xserver opgesmeten en vncserver. Zit met een ping van 1.5ms dus hopelijk kan ik daar wat voordeel uit halen bij mij refreshes.
Ze hebben het wel zwaar, vrij veel 503
Moet jij zeggen
jij koopt alleen om het met winst te verkopen
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik heb alleen maar een 503 error gezien.bie100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:59:
uitverkocht
Die hebben met de Series X al hun bots al kunnen finetunen om nu met 99.4% efficiency die dingen te scrapenHawk86 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:57:
[...]
Dat krijg je met al die refresh bots en neuroten die elke 2 seconden op refresh drukken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
" Play the violent strings of my symphony "
Vind je jezelf grappig?bie100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:59:
uitverkocht
Tis al uitverkochtSymphony-X schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:01:
Zou het dan toch om 13u zijn bij Amazon?
Dat weet alleen SinterklaasSymphony-X schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:01:
We weten niet of en wanneer dit item weer op voorraad is. staat er bij mijJeroenD92 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:01:
[...]
Ik heb alleen maar een 503 error gezien.
Denk het wel, vond het al apart dat NL als enige om 12:00 zou zijn.Symphony-X schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:01:
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Ja zo lang amazon traag is helpt dat niet veelVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:01:
Wat een onzin joh. 10Gbit lijntje en niks kunnen bestellen.
Hier alleen 503 meldingen en tussendoor 'Niet beschikbaar'. Dus geen bestelmogelijkheid gezien hier.
De wijzen komen uit het Oosten!
Momenteel niet verkrijgbaar.
We weten niet of en wanneer dit item weer op voorraad is.
Staat er al een eeuwigheidbie100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:02:
[...]
We weten niet of en wanneer dit item weer op voorraad is. staat er bij mij
dan is het om 13.00 uur helemaal niet te doen hahhaalionfire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:02:
[...]
Denk het wel, vond het al apart dat NL als enige om 12:00 zou zijn.
Dell XPS 15 9550 FHD
Zat eraan te komen. T&T blijft maar op aangemeld staan...
Krijg een cadeaukaart van 15 euro.
Had hem graag vandaag gehad!!!
Dat weet hij niet, hij doet al heel de tijd alsof ie inside info heeft. Joker.
Niet de site, alleen die PS5 pagina. Denk dat ze hem offline gehaald hebben.TwColHD schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:02:
Die hele website ligt eruit, kan niet eens inloggen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oeh bots... Sadtimetje100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:02:
Er zijn geen bots afgegaan dus is nog niet online geweest
nvmWesselkoning schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:02:
misschien toch 13:00
[ Voor 21% gewijzigd door Sjurm op 19-11-2020 12:05 ]
nee ik wil ook graag een ps5 voor mezelfschumi1986 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:59:
[...]
Moet jij zeggen![]()
jij koopt alleen om het met winst te verkopen
maar ik ga mensen belazeren zodat ik 1 voor mezelf kan kopen
Hier moet je wel mee oppassen. Niet dat je straks bij een externe koper koopt die uiteindelijk een scam is.Icephase schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:03:
Ik zag heeeeeeel even om 12.00 'beschikbaar bij deze verkopers' staan op de Amazon site, maar toen ik daarop klikte was het al een 503-error
Ik heb het helaas ook.. Beter dat je hem dan morgen krijgt dan pas volgend jaar.Technofreakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:38:
[...]
Nee van bol. Heb het over de tnt van post nl.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
ik ook, hoop blijven houden!Icephase schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:03:
Ik zag heeeeeeel even om 12.00 'beschikbaar bij deze verkopers' staan op de Amazon site, maar toen ik daarop klikte was het al een 503-error
Jep, ook de wishlist pagina trouwens bij mijloekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:03:
[...]
Niet de site, alleen die PS5 pagina. Denk dat ze hem offline gehaald hebben.
Ik kom er soms wel door heen, maar dan heeft het geen nieuwe status.loekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:03:
[...]
Zo'n enorme piekbelasting is gewoon bijna niet op te vangen en dat is ook precies hoe een DDoS werkt.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Geen problemen hier hoor, af en toe zichtbaarloekf2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:03:
[...]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Kijk hier voor uit! Check dat de verkoper Amazon betreft! Er zijn een hoop neppe bedrijven die nu als reseller zich voordoen. Ik moet nu naar ziekenhuis helaas. Iedereen succes!Icephase schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:03:
Ach ja, ik wacht wel tot volgend jaar ofzo. Dan is er vast ook weer een nieuwe ronde met PS5-games zodat je daar wat meer keus hebt. Tot die tijd lekker door op de PS4 Pro, ook geen straf.mprkooij schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:04:
[...]
Hier moet je wel mee oppassen. Niet dat je straks bij een externe koper koopt die uiteindelijk een scam is.
Bij amazon.de destijds kwam hij wel daarop, maar wel dat amazon als verkoper stond. Bovendien deed ik af en toe vorige en dan opnieuw klikken ipv vernieuwen en mij was het destijds gelukt (had hem gisteren al thuis).mprkooij schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:04:
[...]
Hier moet je wel mee oppassen. Niet dat je straks bij een externe koper koopt die uiteindelijk een scam is.
Geen straf, behalve de DualShock. Dat is wel een straf haha.Icephase schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:05:
[...]
Ach ja, ik wacht wel tot volgend jaar ofzo. Dan is er vast ook weer een nieuwe ronde met PS5-games zodat je daar wat meer keus hebt. Tot die tijd lekker door op de PS4 Pro, ook geen straf.
[...]
Kijk hier voor uit! Check dat de verkoper Amazon betreft! Er zijn een hoop neppe bedrijven die nu als reseller zich voordoen. Ik moet nu naar ziekenhuis helaas. Iedereen succes!
amezon zelf is gwn playstaion_5 toch?
Lijkt me geen echt account gezien aantal followers etc.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Verwijderd
True dat. Jammer weer.NoepZor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:02:
[...]
Ja zo lang amazon traag is helpt dat niet veel![]()
Hier alleen 503 meldingen en tussendoor 'Niet beschikbaar'. Dus geen bestelmogelijkheid gezien hier.
Ook niets anders gezien dan de 503 meldingen
Och, we spelen er met z'n allen al jaren op dus waarom zou die nu ineens 'een straf' zijn?jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
[...]
Geen straf, behalve de DualShock. Dat is wel een straf haha.
Nee klopt, heb het al aangepastZyron schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
[...]
Lijkt me geen echt account gezien aantal followers etc.
Even; scale-in en scale-out op cloud-platformen gaat geautomatiseerd. Daar zit echt niemand op een knopje te duwenKing Dingeling schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Ze hebben de load op Amazon.NL gemeten. Ze zijn nu bezig met opschalen voor DE.
bron?King Dingeling schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Steam: CatBearCow
Zijn duim.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
mijn zending is wel vertraagd maar ik heb geen mail en geen bon!ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Nog iemand een mail gekregen van bol dat de bestelling vertraagd is naar morgen? Wel een bon van 15 euro gekregen maar ben toch teleurgesteld..
MT Venus V3 | HW P1 |
Ja hier ook, je omschrijft het goed, teleurgesteld maar wel goed om te weten dat het morgen alsnog binnen gaat komen.ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Nog iemand een mail gekregen van bol dat de bestelling vertraagd is naar morgen? Wel een bon van 15 euro gekregen maar ben toch teleurgesteld..
Bij mij staat er binnen 24 u verzonden. Hoelaat had je btaald?
Nee, die van mij staat nog steeds dat hij bij postnl is. Een ander pakketje wat ik van bol krijg staat daar ook nog steeds op. Levering tussen 12 en 14.30ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Er staat bij het artikel volgende tekst waar je op moet letten. Dit is juist Verkocht en verzonden door AmazonSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
[quote]Genestealer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:04:
[...]
Kijk hier voor uit! Check dat de verkoper Amazon betreft! Er zijn een hoop neppe bedrijven die nu als reseller zich voordoen. Ik moet nu naar ziekenhuis helaas. Iedereen succes!
amezon zelf is gwn playstaion_5 toch?
Er zijn meer mensen met verschillende statussen. Want ik heb weer:
Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig
Terwijl iemand anders hier in behandeling had als status.
Hoe laat betaald ?xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
[...]
Omdat het niet de meest prettige controller is. Maar het was een grapje eigenlijk. Welke spellen heb je nog te spelen op de Pro?Icephase schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
[...]
Och, we spelen er met z'n allen al jaren op dus waarom zou die nu ineens 'een straf' zijn?
YepIgorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
Ik hoorde dat ze op amazon uitverkocht zijn. is dat zo?
https://www.clicktobuy.nl/blogs/news/american-express-welkomstbonus
Die van mij ook net veranderd van status naar levertermijn onbekend.xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
[...]
King Dingeling schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Misschien ff rest van het topic lezen?Igorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
Ik hoorde dat ze op amazon uitverkocht zijn. is dat zo?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Succes allemaal
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vnDFe00mLPsPLLUBqcpvb1C7.jpg?f=user_large)
Heeft iemand enig idee wat dit betekent?
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/SIfQtvzSPthRKZHMQQWnRgKw.png?f=fotoalbum_large)