4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Omdat door dit soort geintjes er waarschijnlijk niet uitgeleverd gaat worden. Dan kun je er een keer een leuk voordeeltje uit halen, bestellen sommige halve zolen tig van die dingen.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:41:
[...]
Ik snap het probleem niet. Die cards zijn bedoeld om zowel games als hardware mee aan te schaffen. Als iemand dat gaat doen is dat dus raar?
Niet persoonlijk bedoelt, maar ik heb mensen er 20/30/50 zien bestellen.. lekker dan.
Maargoed, dat is een hele andere discussie dan de PS5, laten we ontopic blijven.
Ter land, ter zee en in de kroeg
mediamarkt gesproken. iedereen die status vertraagd heeft, krijgt geen ps5. Alles is uitverkochtVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:37:
[...]
Mijne blijft staan op: bestelling verzonden naar magazijn.
Heb ook een factuur
En echt om 23:00 besteld ongv.
volgende voorraad is pas februari 2021 zeggen ze.
helaas dus!
bij mij staat er postnl ontvangen maar er staat ook dat die al onderweg is bij de plaatjesShifty47 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:41:
[...]
Heel de dag door. Bij mij ging de status net van ontvangen naar gesorteerd.
Relax, we krijgen hm vast welAl krijg ik hm wel laat
Bezorgtijd: vandaag tussen 16:45 en 19:15
Ik heb mijn headset op dezelfde manier niet gekregen. En las hier al van een andere tweaker hetzeflde..TheDukemaster schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:38:
Weet niet of er nog meer mensen wachten op hun accessoires van bol.com maar ik ben dus officieel genaaid. Op 17 september headset, controller en charging station besteld. Op 11 november kreeg ik bericht dat het pakket is aangemeld bij PostNL. Pakket bleef op niet ontvangen staan. 14 november contact opgenomen met Bol.com om te vragen of er iets fout is gegaan en of het pakket niet kwijt is geraakt, nee dat was zeker niet zo en ik werd gevraagd vandaag af te wachten dan zou het wel binnen komen. Pakket vandaag nog steeds niet ontvangen bij PostNL dus weer contact opgenomen.
Pakket is dus wel kwijtgeraakt en sorry we hebben deze spullen niet meer op voorraad.![]()
Wordt nu gekeken wanneer het weer op voorraad komt, maar dit is natuurlijk compleet ruk. En vrees dat dit andere dus ook overkomen is.
Ik had gelukkig nog een headset besteld dus heb de mazzel dat ik die inmiddels wel heb.
Ben benieuwdShifty47 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:41:
[...]
Heel de dag door. Bij mij ging de status net van ontvangen naar gesorteerd.
Relax, we krijgen hm vast welAl krijg ik hm wel laat
Bezorgtijd: vandaag tussen 16:45 en 19:15
Verwijderd
Er ís dus een kans dat je de PS5 gaat ontvangen maar de kans is zeer klein.
Uiteraard ga ik er wel vanuit dat wat zij zei klopte.
Dan maak je meer kans als je je schoen hebt gezet bij CB!harrybeuker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:43:
[...]
mediamarkt gesproken. iedereen die status vertraagd heeft, krijgt geen ps5. Alles is uitverkocht
helaas dus!
UK, of is 11 hier 12 daar. of andersom?KillaRR schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:44:
Welk Amazon land als eerste te refreshen om 12:00.. Hmmm..
Met voorraad 2021 bedoelen ze dat ze het niet wetenharrybeuker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:43:
[...]
mediamarkt gesproken. iedereen die status vertraagd heeft, krijgt geen ps5. Alles is uitverkocht
helaas dus!
Is hetzelfde om bij een game die nog geen releasedatum heeft 31-12-2020 te zetten.
Dit dus. Ik snap ergens wel dat mensen het niet leuk vinden om te zien maar er is niets verkeerd aan.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:41:
[...]
Waarom zou tweakers die advertentie verwijderen?Gewoon vraag en aanbod markt. Ja ik vind het ook belachelijk veel geld, maar als ik er 1000 euro voor over had en overal had misgegrepen was ik blij dat er aanbod is.
superhippe witte identicon
bij mij staat er bij de bestelling van gister dat die verzonden is of reeds bezorgd dus mooiiharrybeuker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:43:
[...]
helaas dus!
NL, de rest gaf denk ik aan pas om 13:00 online te gaan.KillaRR schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:44:
Welk Amazon land als eerste te refreshen om 12:00.. Hmmm..
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
er zijn toch al advertenties verwijderd? of hebben ze het zelf weggehaald? ( of de meuk verkocht dat kan ook)Microkid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:40:
[...]
Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als iemand er 1000 euro voor over heeft, prima. Jij bent nergens tot verplicht. De meldingen over scalping op de V&A advertenties zijn dus niet nodig.
Da's balen zeg. Ik had mijn lader, Pulse headset en dual-sense bij Bol.com besteld. Nog een dual-sense, camera en remote bij Amazon.nl. Allemaal vorige week binnen gekomen.Shifty47 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:43:
[...]
Ik heb mijn headset op dezelfde manier niet gekregen. En las hier al van een andere tweaker hetzeflde..
Ik had gelukkig nog een headset besteld dus heb de mazzel dat ik die inmiddels wel heb.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Allersnelste is CTRL-WBanaan000 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:45:
Sneller refreshen met Alt+F4 ipv F5, geen dank
Amazon.nl is al uitverkocht. Verkoop begon om 11:00.ls789 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:46:
via amazon.nl kan ik de ps5 selecteren als product.. .de gaat naar de controller, iemand een directe link?
Ik hoef niet te wachten, krijg hem vandaag binnen.BvZwolle schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:40:
[...]
En dan denk je niet van.... Ik wacht nog een maandje? Maar daar is dit topic niet voor. Sorry!
Maar dan denk ik ook van, wtf moet ik met die extra 200 euro. Is mn energierekening voor volgende maand weer gedekt. Dan is de PS5 houden leuker
Disc: https://www.amazon.nl/Sony-PlayStation-PlayStation®5-Console/dp/B08H93ZRK9/ls789 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:46:
via amazon.nl kan ik de ps5 selecteren als product.. .de gaat naar de controller, iemand een directe link?
Digital: https://www.amazon.nl/Sony-PlayStation-PlayStation®5-Digital-Edition/dp/B08H98GVK8/
[ Voor 18% gewijzigd door alionfire op 19-11-2020 11:50 ]
gewoon daar op Console of PS5 oid klikken in het overzicht naast de controllerls789 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:46:
Steam: CatBearCow
Grappig hoor.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:47:
[...]
Amazon.nl is al uitverkocht. Verkoop begon om 11:00.
Wat lul jij nou allemaal man, troll.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:47:
[...]
Amazon.nl is al uitverkocht. Verkoop begon om 11:00.
STFU! Hoe minder mensen hoe beterBoterham71 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:48:
[...]
Wat lul jij nou allemaal man, troll.
Als we met zijn allen AWS (onderliggende cloud platform) neer kunnen halen, ben ik toch wel een beetje trots op onze doorzettingsvermogenSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:48:
amazon laad het wel snel tenminste nu
Dat is toch compleet tegenstrijdig? Als ze nu al een pre-order backlog hebben van duizenden, waarom zouden er dan nieuwe verkopen kunnen worden gedaan via de webshop? Net als een Amazon of soortgelijke, die kunnen toch nooit hun hele pre-order hebben leeggewerkt om zo weer nieuwe te verkopen?
Even gefixed
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ben benieuwd, heb namelijk wél een bevestigingsmail binnen gekregen een paar minuten later...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:44:
Zojuist nog even Cyberport gebeld. Zij gaf aan dat er wél PS5's op voorraad zijn. Echter, dit zijn er 108 en er zijn 1700 orders binnen gekomen.
Er ís dus een kans dat je de PS5 gaat ontvangen maar de kans is zeer klein.
Uiteraard ga ik er wel vanuit dat wat zij zei klopte.
Worden mensen ook hebberig he, zal ook eens een ander iets gunnen. Dan doen we wel, maar liefst ná dat jezelf voorzien bent. 😂
Om mensen naar de (web)shop te trekken en zo extra verkoop te genereren van andere artikelen?SinergyX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:49:
Krijg net belletje van vriend die probeerde bij de MM nog iets te scoren, maar natuurlijk geen voorraad. Echter, nadruk dat dit zijn 'verwoording' is, hij gaf aan dat ze van hun inkomende voorraad ook weer een aantal te koop zetten via de webshop.
Dat is toch compleet tegenstrijdig? Als ze nu al een pre-order backlog hebben van duizenden, waarom zouden er dan nieuwe verkopen kunnen worden gedaan via de webshop? Net als een Amazon of soortgelijke, die kunnen toch nooit hun hele pre-order hebben leeggewerkt om zo weer nieuwe te verkopen?
Zo allemaal foto's met hun aanwinsten.
Hoe denk je dat die mensen aan een 2e komen...mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:51:
Beetje jammer dat mensen zeuren over de verkoop van een tweede PS5. Mijn inziens is het gebruiken van een bot pas oneerlijk, want dat is geen fair game.
Verwijderd
Ik ook. Die heeft iedereen gehad. Je bestelling is ook bevestigd. De levertijd echter niet.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:49:
[...]
Ben benieuwd, heb namelijk wél een bevestigingsmail binnen gekregen een paar minuten later...
Verwijderd
Inderdaad, sommige proberen hier bijna de dagelijkse economie te veranderenRetawsuna schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:44:
[...]
Dit dus. Ik snap ergens wel dat mensen het niet leuk vinden om te zien maar er iets niets verkeerd aan.
Gewoon vraag & aanbod, en dit is bij ieder product. Deal with it.
Praat het niet goed en klaag er niet over, levert toch niks op.
Ik heb zelf netjes 160€ extra betaald voor de mijne, lekker boeiend. Ik lig er niet wakker van maar hij staat hier wel al en pas 2 weken geleden beslist om de 2 next-gen consoles in huis te halen.
Hoezo? Iedereen kan en mag een bot gebruiken tochmr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:51:
Beetje jammer dat mensen zeuren over de verkoop van een tweede PS5. Mijn inziens is het gebruiken van een bot pas oneerlijk, want dat is geen fair game.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Mensen die een bot gebruiken zullen er wel meer dan 2 hebbenHawk86 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:51:
[...]
Hoe denk je dat die mensen aan een 2e komen...
KleuterCptGummyBearz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:50:
Amazon uitverkocht, net gemist verdomme
Denk dat je je pijlen beter kan richten op webshops die geen of zeer zwakke anti-bot bescherming hebbenmr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:51:
Niet iedereen kan het neeD4V3 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:51:
[...]
Hoezo? Iedereen kan en mag een bot gebruiken toch
Verwijderd
Haha, thanks! Vooral benieuwd hoe bol.com dit gaat oppakken, vooralsnog lijken ze er wel moeite in te willen stoppen! :-)
Die zwarte doos vind ik een stuk chiquer.s0kkie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:52:
Bol en CB binnen en nee ben geen scalper, disc voor mij en digital naar een vriend
[Afbeelding]
Zijn ook 'schuldig' aan het probleemalionfire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:52:
[...]
Denk dat je je pijlen beter kan richten op webshops die geen of zeer zwakke anti-bot bescherming hebben
Of wordt die informatie bewust verkeerd verspreid zodat mensen steeds te laat zijn?
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
.NL of .DE?Gyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:53:
Kon heel even bestellen bij amazon.. maar hij lijkt alweer uitverkocht te zijn...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ik zou uit nieuwsgierigheid toch ff checken of in die digital stiekem geen disc zits0kkie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:52:
Bol en CB binnen en nee ben geen scalper, disc voor mij en digital naar een vriend
[Afbeelding]
Veel pleziers0kkie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:52:
[Afbeelding]
Krijg nu soms wel een error hoor.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:53:
In ieder geval wel goed dat Amazon tot nu toe nog in de lucht is gebleven, in tegenstelling tot webshops als *kuch kuch* BCC *kuch kuch*
Was om 11 uurNosferatuX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:53:
Hoezo amazon gemist? Amazon.de zou om 13uur komen en NL om 12uur toch?
Of wordt die informatie bewust verkeerd verspreid zodat mensen steeds te laat zijn?
Weg
onzin, is nog niet live gegaan.Gyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:53:
Kon heel even bestellen bij amazon.. maar hij lijkt alweer uitverkocht te zijn...
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Pfff afwachten dan maar.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:51:
[...]
Ik ook. Die heeft iedereen gehad. Je bestelling is ook bevestigd. De levertijd echter niet.
Er zitten wat kleuters tussen die het willen laten lijken alsof je al te laat bentNosferatuX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:53:
Hoezo amazon gemist? Amazon.de zou om 13uur komen en NL om 12uur toch?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
klein kindGyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:53:
Hoe kom je erbij dat er een pre-order backlog is? MM Webshop en Amazon hebben toch alleen op/rond 17 Septembers pre-orders aangenomen en deze allemaal vandaag uitgeleverd of mis ik iets?SinergyX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:49:
Krijg net belletje van vriend die probeerde bij de MM nog iets te scoren, maar natuurlijk geen voorraad. Echter, nadruk dat dit zijn 'verwoording' is, hij gaf aan dat ze van hun inkomende voorraad ook weer een aantal te koop zetten via de webshop.
[...]
Even gefixed
MM winkels zijn niet het zelfde als de webshop (al lijkt dat niet zo voor de klant). Ze hebben allemaal een eigen uitbater, volgens mij is dat een franchise.
Hahaha anders had ik gewoon pech.
Ga het proberen lukt het niet jammer
Hier ookVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:54:
ik begin af en toe errors te krijgen
ja hier ook net... ik refresh 1 page en de ander laat ik staan (daar zal denk nooit een knop bestellen tevoorschijn komen zonder te refreshen?)
Het spijt ons
Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag.
We doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Houd er rekening mee dat als je een bestelling probeerde te plaatsen, deze nu niet verwerkt is. Probeer het later opnieuw.
Verwijderd
AWS zal wel inhouse iets sneller en beter kunnen schalen voor zo'n flood aan requests.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:53:
In ieder geval wel goed dat Amazon tot nu toe nog in de lucht is gebleven, in tegenstelling tot webshops als *kuch kuch* BCC *kuch kuch*
edit: of niet blijkbaar
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 11:56 ]
Twitch.tv/coelijoeli
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/TuBNn7QwEUYy42Pl7wVAOoUi.jpg?f=fotoalbum_large)