inviteeeCyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]
Is inmiddels gefixed in de Telegram bot! Workaround is geimplementeerd...
Voor de meeste was dit toch vanochtend een onbekend bedrijf.. Om dan zonder blikken of blozen maar 500 euro over te maken vind ik best wel zorgelijk. Maar goed lekker zelf weten, ik zou er toch een paar keer over nadenken.Theebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:25:
[...]
Cyberport is anzich geen onbekend bedrijf. Hebben ook zat fysieke winkels in de grote Duitse steden.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nog een kleine half uur dan komen aantal ps5 beschikbaar op
https://www.amazon.nl/dp/B08H93ZRK9/
[ Voor 40% gewijzigd door BM op 19-11-2020 13:57 . Reden: Nu zonder referal ]
ook wat goede verhalen dus, fingers crossedVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:27:
[...]
Je bent een legend! hier hetzelfde verhaal dus ziet er goed uit man nu duimen!
Zit daar nou een referal in? FoeiEvertt schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:27:
[ Voor 20% gewijzigd door BM op 19-11-2020 13:57 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Naast Amazon nog hoop op andere websites?
Verwijderd
Snel even de website en sociale media gecheckt en leek me een valide organisatie. Gewoon met CC kunnen betalen, kan het altijd storneren.M@cer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:27:
[...]
Voor de meeste was dit toch vanochtend een onbekend bedrijf.. Om dan zonder blikken of blozen maar 500 euro over te maken vind ik best wel zorgelijk. Maar goed lekker zelf weten, ik zou er toch een paar keer over nadenken.
Waarom heb ik het gevoel dat dit lastiger wordt dan BCCEvertt schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:27:
[ Voor 19% gewijzigd door BM op 19-11-2020 13:57 ]
Zijn er a mensen langs de intertoys gegaan voor de giftcards?
Invite graag!CyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:15:
[...]
Is inmiddels gefixed in de Telegram bot! Workaround is geimplementeerd...
Komt 13:00 niet 12:00Evertt schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:27:
[ Voor 21% gewijzigd door BM op 19-11-2020 13:57 ]
FOMO is strongDennusB schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:25:
Al die listings in V&A voor een prijs boven de 1000 euro... mijn god
paypal is veiliger.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
[...]
Snel even de website en sociale media gecheckt en leek me een valide organisatie. Gewoon met CC kunnen betalen, kan het altijd storneren.
Verwijderd
Heb je hier een linkje van? dikke korting zag ikLucasThatsMe schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
Ik zelf niet, maar geld wordt weer teruggestort. Lees overal dat het een fout was, zoals verwachtLucasThatsMe schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
Sale was om 10:00 op fnac.com, bevestiging mail heeft lang op zicht laten wachten
Had er 3 besteld voor de Xbox, kreeg een mail dat ze op waren en dat over een dag of 2 weer voorraad zou zijn.LucasThatsMe schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
Maarja, je hebt mensen die er 10/20 gaan bestellen
Meer mensen en minder voorraadjeffreymhb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
[...]
Waarom heb ik het gevoel dat dit lastiger wordt dan BCC
Jezus, hier zitten er een paar tussen....
Als je gaat hyperventileren, neem dan een papieren/plastic zakje en adem daar goed in door.
Houd er verder rekening aub mee dat de zorg in Nederland het al druk genoeg heeft in deze tijd.
Als je gaat hyperventileren, neem dan een papieren/plastic zakje en adem daar goed in door.
Houd er verder rekening aub mee dat de zorg in Nederland het al druk genoeg heeft in deze tijd.
Foutje van Intertoys, geld wordt teruggestortVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:29:
[...]
Heb je hier een linkje van? dikke korting zag ik
Hoe zie je dat zo snel?Christiano007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:28:
[...]
Zit daar nou een referal in? Foei
Kijk, dat zijn goede berichten. Fingers crossedGrey_Fox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:24:
Ik heb via Cyberport besteld, bevestigingsmail om 10:33 gekregen en reservering op de cc. Net even achteraan gebeld. Hier werd aangegeven dat als je de bevestiging hebt, de PS5 ook opgestuurd wordt. Kan een paar dagen levertijd zijn naar NL. Dus so far so good..
Het was namelijk een systeem fout zoals verwacht van Intertoys. Want de voorraden gaan niet op uitverkocht ook al is er maar 1 te bestellen in een winkel. En aangezien half Nederland kaarten heeft besteld, hebben ze vanuit het hoofdkantoor alle winkels geïnformeerd en aangegeven dat ze niet geleverd gaan worden. Er zijn mensen die gewoon 1 a 2 stuks hadden besteld en direct na openingstijd zijn geweest, mee gekregen hebben.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:29:
[...]
Heb je hier een linkje van? dikke korting zag ik
Aldus pepperaars
Heb jij ook gebeld? En krijg je dit antwoord?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:27:
[...]
Je bent een legend! hier hetzelfde verhaal dus ziet er goed uit man nu duimen!
Dan is nog de vraag wanneer hun voorraad krijgenGrey_Fox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:24:
Ik heb via Cyberport besteld, bevestigingsmail om 10:33 gekregen en reservering op de cc. Net even achteraan gebeld. Hier werd aangegeven dat als je de bevestiging hebt, de PS5 ook opgestuurd wordt. Kan een paar dagen levertijd zijn naar NL. Dus so far so good..
PS5 van BCC binnen (via de zgn. 'winkelwagen truc').
Keurig door DHL geleverd, gisteravond om 22:56 t&t code ontvangen.
Nice! Ik duurde helaas net iets te lang, maar sta klaar voor amazonGrey_Fox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:24:
Iemand die de website nog weet waar stond welke winkels beschikbare voorraad zouden krijgen?
Ik vind het op zich niet zo gek dat hier veel mensen zijn die een bevestiging hebben. Er waren ook veel mensen met een MM-bestelling gisteravond of een BCC-bestelling terwijl dat echt om weinig voorraad ging.
Ik heb ook een bestelling bij Cyberport weten te plaatsen (ook met verkeerd huisnummer), nu maar hopen dat de positieve verhalen over levering kloppen in plaats van het 'huh waarom stond dit op de website'-verhaal.
Ik heb ook een bestelling bij Cyberport weten te plaatsen (ook met verkeerd huisnummer), nu maar hopen dat de positieve verhalen over levering kloppen in plaats van het 'huh waarom stond dit op de website'-verhaal.
Nou eigen ps5 Digital binnen en een medetweaker enorm blij gemaakt net met me andere pre-order! Game ze mensen en heel veel succes nog aan iedereen die er 1 probeert te scoren
Winkelwagen truc? Hoe ging die precies?royvdhoek schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:31:
[Afbeelding]
doe jij amazon.nl ? of de/eng om 13:00 ?mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:31:
[...]
Nice! Ik duurde helaas net iets te lang, maar sta klaar voor amazon
Gefeliciteerd! Nu lekker gamenroyvdhoek schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:31:
[Afbeelding]
https://www.techtastic.nl...ne-kans-op-een-pre-order/mprkooij schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:32:
Iemand die de website nog weet waar stond welke winkels beschikbare voorraad zouden krijgen?
Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:25:
[...]
Wat staat er bij jou als je klikt op bestelling bekijken?
Lekker man! Veel plezier de komende dagen, wat ga je spelen?royvdhoek schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:31:
[Afbeelding]
12:00 uur .nl en als dat niet lukt .de om 13:00 uurshakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:32:
[...]
doe jij amazon.nl ? of de/eng om 13:00 ?
Hmm dacht dat mensen er wel redelijk positief over waren. Dan hou ik het wel gewoon bij goede stereo headphones denk ik.gambler85 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:27:
[...]
Hoe ik de berichten lees zou ik doorsparen voor die Artic ofzo van Steelseries
je kan ook gewoon een keer zelf nadenken... mijn godshakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:32:
[...]
Steam: CatBearCow
Inspect element bij bepaalde product, winkelwagen updaten, product ID wisselen met PS5 # en gaan.
Geen idee of dat met Amazon ook zal werken.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
No offence maar als dit ri mij is zit je er naast. tis niet zo spannend en ik post geen onwaarheden uit eigenbelang oid.. Ik ben totaal geen gamer, PS5 is leuk maar geen must. Lukt het er eentje te bestellen prima. Ik dacht ik bel gewoon even, informeren kan geen kwaad.shakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:26:
[...]
zie inderdaad.. al die spannende verhalen ze hopen gewoon dat wij annuleren en zij weer kunnen bestellen. ik wacht cyberport gewoon even af.. zeiden ze ook wanneer ze gaan versturen ?
Hoop van harte dat die medewerker niet wist dat er wellicht toch ergens 20 op een pallet liggen.
Wordt de voorraad van amazonNL wel aangevuld, omdat het nog niet bevestigd is...
Ik weet dat dit niet het topic is voor V&A en dat bied ik ook niet aan, maar dit is wel je reinste aasgierengedrag: V&A aangeboden: Sony PlayStation 5
Voor de rest wens ik iedereen ontzettend veel plezier met hun bemachtigde PS5!
Ligt eraan wat je er van verwacht... een headset van 99 vergelijken met 1 van 300 is natuurlijk ook niet reeel..Lrod schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:33:
[...]
Hmm dacht dat mensen er wel redelijk positief over waren. Dan hou ik het wel gewoon bij goede stereo headphones denk ik.
Wat een achterlijk vragen toch allemaalshakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:32:
[...]
Wat dacht je van: ALLEBEI.
Haters everywhere but I don’t really care
Zoals bij velen heb ik ook een bestelling geplaatst bij Cyberport. Echter heb ik niet betaald, nadat ik op paypal klikte werd ik gewoon doorverwezen naar de bevestigingspagina. Heb ook een e-mail gekregen daarna
Goede site.
Haha, simpel en effectief. Nice hoor!alionfire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:33:
[...]
Inspect element bij bepaalde product, winkelwagen updaten, product ID wisselen met PS5 # en gaan.
Geen idee of dat met Amazon ook zal werken.
Game ze..
Ik heb Cyberport gebeld, ze komen zsm met extra informatie in de mail. Ik heb het opgenomen en in de app chat gezet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Awesome dat er al zoveel worden uitgeleverd!
Ik zou toch nog even terug willen refereren naar Wehkamp en hun gefaal, wat bij mij betekent dat ie niet vandaag of op korte termijn geleverd gaat worden.
Ik heb mijn pre-order bij de eerste mogelijkheid gedaan (de zaterdag) en direct betaald. ik heb een aantal personen verteld dat ze daar ook konden bestellen wat door hen is gedaan, na mijn bestelling. We zijn allemaal vast op de hoogte van het verloop waarbij het volledige bedrag, zonder toelichting of iets dergelijks, teruggestort werd. Vervolgens zijn handmatig nieuwe orders in weet ik veel welke volgorde opgevoerd. Ik kreeg pas een nieuw ordernummer enkele dagen na die van de anderen, dus het opvoeren van een nieuwe order werd niet per bestelmoment gedaan. Communicatie van Wehkamp is kennelijk niet hun sterkste kant, want ook hier vrijwel geen informatie over, maar soit, de bestelling staat inmiddels. Achteraf betalen werd nog gezegd...
Iedereen die ik had ingelicht over de beschikbaarheid bij Wehkamp heeft gister een track & trace gekregen. Hartstikke mooi, maar bij mij bleef ie staan op 'wachten op goedkeuring'. Nou kennelijk ben ik om wat voor reden dan ook niet goedgekeurd, want deze ochtend kreeg ik een mail met het verzoek om het verschuldigde bedrag over te maken (uiteraard geen probleem), maar toch even de telefoon in gekropen wanneer ik 'm dan wel kan verwachten. Puntje bij paaltje: Ik moet een betaling doen van een preorder (die notabene eerder al betaald was...) en dan is nog maar de vraag wanneer ie uitgeleverd gaat worden.
Ik heb nog een andere order lopen die volgende week geleverd wordt, dus deze wordt door mij geannuleerd zodra ie binnen is, maar ik vind dit echt een farce.
Zo, dat lucht op :-)
Veel plezier aan hen die de PS5 vandaag wél ontvangen!
Ik zou toch nog even terug willen refereren naar Wehkamp en hun gefaal, wat bij mij betekent dat ie niet vandaag of op korte termijn geleverd gaat worden.
Ik heb mijn pre-order bij de eerste mogelijkheid gedaan (de zaterdag) en direct betaald. ik heb een aantal personen verteld dat ze daar ook konden bestellen wat door hen is gedaan, na mijn bestelling. We zijn allemaal vast op de hoogte van het verloop waarbij het volledige bedrag, zonder toelichting of iets dergelijks, teruggestort werd. Vervolgens zijn handmatig nieuwe orders in weet ik veel welke volgorde opgevoerd. Ik kreeg pas een nieuw ordernummer enkele dagen na die van de anderen, dus het opvoeren van een nieuwe order werd niet per bestelmoment gedaan. Communicatie van Wehkamp is kennelijk niet hun sterkste kant, want ook hier vrijwel geen informatie over, maar soit, de bestelling staat inmiddels. Achteraf betalen werd nog gezegd...
Iedereen die ik had ingelicht over de beschikbaarheid bij Wehkamp heeft gister een track & trace gekregen. Hartstikke mooi, maar bij mij bleef ie staan op 'wachten op goedkeuring'. Nou kennelijk ben ik om wat voor reden dan ook niet goedgekeurd, want deze ochtend kreeg ik een mail met het verzoek om het verschuldigde bedrag over te maken (uiteraard geen probleem), maar toch even de telefoon in gekropen wanneer ik 'm dan wel kan verwachten. Puntje bij paaltje: Ik moet een betaling doen van een preorder (die notabene eerder al betaald was...) en dan is nog maar de vraag wanneer ie uitgeleverd gaat worden.
Ik heb nog een andere order lopen die volgende week geleverd wordt, dus deze wordt door mij geannuleerd zodra ie binnen is, maar ik vind dit echt een farce.
Zo, dat lucht op :-)
Veel plezier aan hen die de PS5 vandaag wél ontvangen!
:strip_exif()/f/image/2eeymBg1qDp6t7S9x0yQoe2z.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar istie dan! Nu nog tot 16:15 werken.... Veel speelplezier voor de mensen die hem ontvangen vandaag of morgen! En voor degene die hem vandaag nog willen scoren; veel succes!
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Dit blijf je toch houden. Zolang niemand erop in gaat is er niks aan de handBvZwolle schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:34:
Ik weet dat dit niet het topic is voor V&A en dat bied ik ook niet aan, maar dit is wel je reinste aasgierengedrag: V&A aangeboden: Sony PlayStation 5
gaming headsets zijn eigenlijk altijd troepLrod schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:33:
[...]
Hmm dacht dat mensen er wel redelijk positief over waren. Dan hou ik het wel gewoon bij goede stereo headphones denk ik.
Nou succes allemaal !
voor degene die al een een PS5 hebben en een mede-tweaker blij willen maken, scoor dan een digital edition voor mij
voor degene die al een een PS5 hebben en een mede-tweaker blij willen maken, scoor dan een digital edition voor mij
Ideal of CC zou dat nog uitmaken?mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:32:
[...]
12:00 uur .nl en als dat niet lukt .de om 13:00 uur
Als je alle vraag ziet voor mensen die er 700/800 voor willen betalen, vind ik dit niet zo gek. Zelfs ik begin nu te twijfelen.BvZwolle schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:34:
ab2zodiac schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:35:
[...]
gaming headsets zijn eigenlijk altijd troep
offtopic:
dan heb je die PS gold headset nooit gehad denk ik...
Steam: CatBearCow
Kunnen we die gast niet downvoten? Gadverdamme zeg.BvZwolle schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:34:
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Mag je bij amazon 1 of 2 bestellen?
Ik vrees dat ik hem niet binnen krijg vandaag. De zending blijft staat op zending is gesorteerd.
Maximaal 12 per bestelling.timetje100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
Mag je bij amazon 1 of 2 bestellen?
Haters everywhere but I don’t really care
MediaMarkt? heb ik ook namelijkTechnofreakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
Ik vrees dat ik hem niet binnen krijg vandaag. De zending blijft staat op zending is gesorteerd.
zielige vent. (van de verkoop)CSB schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
[...]
Kunnen we die gast niet downvoten? Gadverdamme zeg.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
jawel, ding was kut en comfort echt verschikkelijkBartjeuhz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
[...]
offtopic:
Ja vergeleken met goede hifi koptelefoons zeker. Dan heb ik het over de sennheiser 6xx/650 of zelfs goedkopere zoals de Bayerdynamic 770/990 pro.ab2zodiac schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:35:
[...]
gaming headsets zijn eigenlijk altijd troep
Kan nog makkelijk hoor, dan zit je pakket in de middagshift van de chauffeur..Technofreakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
Nee van bol. Heb het over de tnt van post nl.
Verwijderd
Top, thanks (ook al zit ik niet in de app). Klinkt hoopvol in ieder geval.Outerspace schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:34:
Ik heb Cyberport gebeld, ze komen zsm met extra informatie in de mail. Ik heb het opgenomen en in de app chat gezet
https://playstation5.nl/PS5-voorraad-updatesmprkooij schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:32:
Weet niet of er nog meer mensen wachten op hun accessoires van bol.com maar ik ben dus officieel genaaid. Op 17 september headset, controller en charging station besteld. Op 11 november kreeg ik bericht dat het pakket is aangemeld bij PostNL. Pakket bleef op niet ontvangen staan. 14 november contact opgenomen met Bol.com om te vragen of er iets fout is gegaan en of het pakket niet kwijt is geraakt, nee dat was zeker niet zo en ik werd gevraagd vandaag af te wachten dan zou het wel binnen komen. Pakket vandaag nog steeds niet ontvangen bij PostNL dus weer contact opgenomen.
Pakket is dus wel kwijtgeraakt en sorry we hebben deze spullen niet meer op voorraad.
Wordt nu gekeken wanneer het weer op voorraad komt, maar dit is natuurlijk compleet ruk. En vrees dat dit andere dus ook overkomen is.
Pakket is dus wel kwijtgeraakt en sorry we hebben deze spullen niet meer op voorraad.
Worden pakketen enkel snachts gesorteerd of de hele dag door?
Bij mij staat bij PostNL namelijk bezorging voor vandaag tussen half 1 en kwart over 3, maar de status enkel op "ontvangen"
Bij mij staat bij PostNL namelijk bezorging voor vandaag tussen half 1 en kwart over 3, maar de status enkel op "ontvangen"
Want volgens jou is 3 wel normaal? Iedereen kan zelf bepalen hoeveel wij wilt en nodig heeft. Ik heb er 7 besteldChristiano007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:29:
[...]
Had er 3 besteld voor de Xbox, kreeg een mail dat ze op waren en dat over een dag of 2 weer voorraad zou zijn.
Maarja, je hebt mensen die er 10/20 gaan bestellen
Onderin op melding maken, word de advertentie gelijk verwijdert van tweakers.CSB schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
[...]
Bij mij staat er:
"Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig"
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Geen idee of dit uitmaakt, ik denk dat ik het via CC doe want dat gaat sneller en ik ben aan het werk.
Serious or joking? Zou zo wat een deel van mijn aandelenportefeuille verkopen want hier kan je veel meer winst meemaken
Ja dat heb ik dus ook, maar heb het via MM en de T&T van Postnl geeft hetzelfde aan.Technofreakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:38:
[...]
Nee van bol. Heb het over de tnt van post nl.
Misbruik melden. Smerige lui joh.CSB schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
[...]
Ja, dan heb ik 1 spel met een leuke korting die ik digitaal koop (normaal wil ik alleen maar fysiek),Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:38:
[...]
Want volgens jou is 3 wel normaal? Iedereen kan zelf bepalen hoeveel wij wilt en nodig heeft. Ik heb er 7 besteld
I.p.v. mensen die een hele console ermee willen aanschaffen.
Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als iemand er 1000 euro voor over heeft, prima. Jij bent nergens tot verplicht. De meldingen over scalping op de V&A advertenties zijn dus niet nodig.BvZwolle schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:34:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Grote bruine doos van Bol.com ... nu tot 17:30 starten naar die Sony doos in mijn woonkamer
[ Voor 54% gewijzigd door loekf2 op 19-11-2020 11:40 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat is hier hoopvol aan?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:38:
[...]
Top, thanks (ook al zit ik niet in de app). Klinkt hoopvol in ieder geval.
Gewoon misbruik maken van de situatie. Voor eigen gewin. Helaas zijn er altijd mensen die het er blijkbaar er voor over hebben. Maar ja als je hem zoooo graag wil hebben, dan had je toch al een jaar geleden gepreorderedMrGizMo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:35:
[...]
Dit blijf je toch houden. Zolang niemand erop in gaat is er niks aan de hand
Loop dit nou niet goed te praten man.Microkid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:40:
[...]
Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als iemand er 1000 euro voor over heeft, prima. Jij bent nergens tot verplicht. De meldingen over scalping op de V&A advertenties zijn dus niet nodig.
haha ik ben gewoon blocked op fnac terwijl ik niks bijzonders heb gedaan. Maar goed toen ik er nog wel ff in mocht waren ze toch alweer op.
En dan denk je niet van.... Ik wacht nog een maandje? Maar daar is dit topic niet voor. Sorry!Silversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
[...]
Als je alle vraag ziet voor mensen die er 700/800 voor willen betalen, vind ik dit niet zo gek. Zelfs ik begin nu te twijfelen.
Heel de dag door. Bij mij ging de status net van ontvangen naar gesorteerd.FrankoNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:38:
Worden pakketen enkel snachts gesorteerd of de hele dag door?
Relax, we krijgen hm vast wel
Ik snap het probleem niet. Die cards zijn bedoeld om zowel games als hardware mee aan te schaffen. Als iemand dat gaat doen is dat dus raar?Christiano007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:40:
[...]
Ja, dan heb ik 1 spel met een leuke korting die ik digitaal koop (normaal wil ik alleen maar fysiek),
I.p.v. mensen die een hele console ermee willen aanschaffen.
Ik was dit eregisteren omdat ik distill lopen had op de siteTradeMarkNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:40:
haha ik ben gewoon blocked op fnac terwijl ik niks bijzonders heb gedaan. Maar goed toen ik er nog wel ff in mocht waren ze toch alweer op.
Heeft iemand het nog voor elkaar gekregen hetzelfde truckje als bij BCC te doen: de PS5 vast in je winkelwagentje te krijgen bij amazon?
Gewoon geduld hebben. Heb zo vaak gehad dat ik al mijn pakket had gekregen voordat hij gesorteerd was.Technofreakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:36:
Verwijderd
Waarom zou tweakers die advertentie verwijderen?DoubleDutch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:39:
[...]
Onderin op melding maken, word de advertentie gelijk verwijdert van tweakers.
https://t.co/JFFKrIFE25?amp=1jeffreymhb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:32:
Iemand link voor telegram?
Foutje knip
[ Voor 98% gewijzigd door TheDukemaster op 19-11-2020 11:42 ]
Daarom ook niet op in gaan. Mooi laten zitten met dat ding. Mensen die er wel op in gaan hebben waarschijnlijk geld teveelBulls schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:40:
[...]
Gewoon misbruik maken van de situatie. Voor eigen gewin. Helaas zijn er altijd mensen die het er blijkbaar er voor over hebben. Maar ja als je hem zoooo graag wil hebben, dan had je toch al een jaar geleden gepreordered
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/H6rSnqHhzhTMbaQBNlCwURCS.jpg?f=fotoalbum_large)