Het account is om 10:28 aangemaakt - ik denk om 10:29 betaald. Jij?xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
[...]
Bij mij staat er binnen 24 u verzonden. Hoelaat had je btaald?
Hoop het voor jullie. De Xbox pre-order is er nog steeds niet na 50 excuus berichten van Bol.henkiskaal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
[...]
Ja hier ook, je omschrijft het goed, teleurgesteld maar wel goed om te weten dat het morgen alsnog binnen gaat komen.
mail net binnen met code...suave1234 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
[...]
mijn zending is wel vertraagd maar ik heb geen mail en geen bon!
MT Venus V3 | HW P1 |
Ik heb hetzelfdejesha schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:09:
[Afbeelding]
wat betekent dit voor mijn verzending?
amazon nl ddos is voorbij site laad weer
Heb ik ook gehad.ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Nog iemand een mail gekregen van bol dat de bestelling vertraagd is naar morgen? Wel een bon van 15 euro gekregen maar ben toch teleurgesteld..
Hoe moeilijk kan het zijn om ervoor te zorgen dat ze gewoon de 19de geleverd worden vraag ik mij af.
Zorg er dan voor dat je ze een dag eerder verstuurd...
waar zie jij dit scherm. ?jesha schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:09:
[Afbeelding]
Hoi Jesha,jesha schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:09:
[Afbeelding]
ik heb het even vertaald naar het nederlands, misschien kan je dat wel lezen/begrijpen?
''Artikel niet op voorraad - op voorraad, wel binnen Klaar voor verzending binnen 24 uur''
nee nl is al geweest....ryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:09:
Dus amazon.NL om 13.00?
MT Venus V3 | HW P1 |
Cyberport?Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:08:
[...]
Die van mij ook net veranderd van status naar levertermijn onbekend.
bij mij is ie net veranderd van In Bearbeiting naar In Bearbeitung, teillieferung moglich....
dus even afwachten
edit: net gewijzigd in:
Artikel nicht vorrätig - Liefertermin derzeit unbestimmt
[ Voor 13% gewijzigd door crimby op 19-11-2020 12:11 ]
Item niet in voorraad, wanneer wel weer in voorraad binnen 24 uur verzonden.jesha schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:09:
[Afbeelding]
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Proberen waard. Zou goed kunnen dat er verwarring is ontstaan door 12:00 GMT tijd, dat is voor ons 13:00.ryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:09:
Dus amazon.NL om 13.00?
Succes allemaal vandaag
Groetjes vanaf het groene kamp
Denk je dat ik 'm gewoon krijg?Murzeltje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:10:
[...]
Item niet in voorraad, wanneer wel weer in voorraad binnen 24 uur verzonden.
Mensen beginnen af te haken op Amazon, gaan nu allemaal weer boos doen op twitter dat het hun recht is om er 1 te bestellen.
Is niet geweest
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik heb om 10.27u betaald, als ik het goed heb.
Er stond toen "sofort verfugbar". ...
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Iedereen heeft dezelfde tekst staan dus waarschijnlijk wel:) OF we zijn allemaal de lul
correct dit is de juiste vertaling, dit had ik al verwacht, ze hebben helemaal geen stock maar ze zorgen nu dat de stock die de komende weken al voorbesteld is toch alvast kwijt zijn....Murzeltje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:10:
[...]
Item niet in voorraad, wanneer wel weer in voorraad binnen 24 uur verzonden.
MT Venus V3 | HW P1 |
Zijn er hier mensen die bij Amazon hebben kunnen bestellen?
Hoe zie je dat het van Amazon is en geen externe verkoper? Nog nooit iets gekocht vi Amazon dus geen ervaring daar mee 😅
Na dit ga ik sowieso amazon-nl overslaan. Probeer de andere wel kan niet eens inloggen op de nl site
Waarschijnlijk eind februari :-) hopelijk is het geld nog niet van je rekening anders wordt het even pingelen...
Het blijft maar speelgoed. kiddo'sCordon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:11:
Mensen beginnen af te haken op Amazon, gaan nu allemaal weer boos doen op twitter dat het hun recht is om er 1 te bestellen.
Lijkt me niet, er is hier namelijk NIEMAND die de status naar bestelbaar heeft zien gaan.
Weet iemand toevallig hoe ik de status van mijn bestelling kan zien bij Cyberport, ik heb geen account. Is dit mogelijk? Heb alleen een bevestiginsmailtje, moest in alle haast zonder account afrekenen
@moderator kunnen we alsjebieft mensen die net doen of alles al verkocht is een ban geven uit het topic? Er is nog niks te koop geweest bij Amazon.nl
Ik vermoed dat amazon.nl gewoon om 13u net als alle andere amazon europe websites
Zal foutje zijn, mss winteruur zomeruur verwarring
P.S. Er zitten veel trollen in deze thread, geloof niet alles wat je leest. Amazon is niet uitverkocht.
Zal foutje zijn, mss winteruur zomeruur verwarring
P.S. Er zitten veel trollen in deze thread, geloof niet alles wat je leest. Amazon is niet uitverkocht.
Dan maar ps4 zijn nog genoeg verkrijgbaar....
Same here. Heb nav de email bevestiging afgerekend (had vorkasse gekozen), maar geen account...TwColHD schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:12:
Weet iemand toevallig hoe ik de status van mijn bestelling kan zien bij Cyberport, ik heb geen account. Is dit mogelijk? Heb alleen een bevestiginsmailtje, moest in alle haast zonder account afrekenen
Verwijderd
Rapporteer ze allemaal, dat werkt écht veel beter.bloodlynx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:12:
@moderator kunnen we alsjebieft mensen die net doen of alles al verkocht is een ban geven uit het topic? Er is nog niks te koop geweest bij Amazon.nl
Ik heb nog een pro te koopBronco99 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:12:
Dan maar ps4 zijn nog genoeg verkrijgbaar....
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Sick! Hoe laat betaalde jij en hoelaat kreeg je de bevestigingsmail?xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:07:
[...]
Bij mij staat er binnen 24 u verzonden. Hoelaat had je btaald?
Hier is ook de bon 15 euro ontvangen vanwege de vertraagde levering bij Bol.com. Het is jammer maar wel netjes opgelost.
Coolshop valse melding, staat op de site hoeveel personen kijken naar het product.
1042
1042
Hoelang is de vertraging?Theebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:13:
Hier is ook de bon 15 euro ontvangen vanwege de vertraagde levering bij Bol.com. Het is jammer maar wel netjes opgelost.
Thanks! Zit jij blij in het groene kamp, als in: heb je er een te pakken weten te krijgen?MrGizMo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:11:
Succes allemaal vandaag![]()
Denk dat amazon nl medewerkers niet konden klok kijken en dat het om 13 uur online komt zoals de rest.
Begrijpelijk dat amazon nl eruit knalt. Minste traffic dus upscale mogelijkheden tot opschaling om traffic te handelen zal een stuk minder zijn dan een de, es, it of uk....
[ Voor 24% gewijzigd door Technofreakz op 19-11-2020 12:15 ]
Bij mij staat er nog:Ykev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:12:
Ik heb een andere tekst.... Nadelig.. denk ik zo? 10:29:45 betaald. 10:42 Mail binnen
[Afbeelding]
Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Beide ps5 paginas niet meer op te roepen bij amazon. Alleen dualshock.
[ Voor 8% gewijzigd door Sosua op 19-11-2020 12:15 ]
Top! Dolle avond hier vanavond met mijn controller op de bank en een zwart scherm...DoubleDutch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:14:
Mediamarkt Deventer heeft geen consoles, wel voldoende accessories.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Artikel nicht vorrätig - Auf Lager, innerh. 24 h versandfertig
dus cyberport neemt gewoon bestellingen aan en heb geen voorraad, wtf is dat. ik heb betaald en al. lol
dus cyberport neemt gewoon bestellingen aan en heb geen voorraad, wtf is dat. ik heb betaald en al. lol
Of denk je dat er gisteren al 150 keer is gezegd dat het om 13:00 zou zijn maar mensen niet snappen wat CET betekend?xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:14:
Denk dat amazon nl medewerkers niet konden klok kijken en dat het om 13 uur online komt zoals de rest.
je zal een UK stroomstekker krijgen toch? ga je gewoon een UK > Eu steker gebruiken erop?Igorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:12:
is hij op amazon.co.uk al online gekomen
Vooral veel controllersDoubleDutch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:14:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Let op de stekker...Igorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:15:
dus amazon.co.uk komt ook nog om 13:00?
De RTX3080/3090 verkoop praktijken van jou staan nog te goed op mijn netvlies om te geloven dat jij een ps5 ook echt voor jezelf wilt houdenAggressor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:03:
[...]
nee ik wil ook graag een ps5 voor mezelfik heb nu een ps5...
maar ik ga mensen belazeren zodat ik 1 voor mezelf kan kopen
Heeft iemand een directe link naar de PS5 op Amazon.de?
De link blijft steeds resetten naar die Controller.
ik heb mij dualsence charging station kunnen bemachtingen bij mediamarkt, want hij was ergens op vooraad in de buurtDoubleDutch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:14:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ik doe toch even bellen met cyverport. Heb zelf een bestelling zonder account. Kan nergens zien wat de status is
Wel mijn plan, kan het altijd proberen als amazon.nl niet werktNumeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:15:
[...]
je zal een UK stroomstekker krijgen toch? ga je gewoon een UK > Eu steker gebruiken erop?
Verwijderd
het is gewoon verwarrend als het Twitter account van Amazon NL 12:00 zegt, maar mss bedoelen ze ook CET, zou wel gekke manier van communiceren zijnHawk86 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:15:
[...]
Of denk je dat er gisteren al 150 keer is gezegd dat het om 13:00 zou zijn maar mensen niet snappen wat CET betekend?
dat blijft die ook doen is bot protectieSeven_PRX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
Betwijfel ook als je via UK wel 2 jaar garantie krijgt...Numeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:15:
[...]
je zal een UK stroomstekker krijgen toch? ga je gewoon een UK > Eu steker gebruiken erop?
Verwijderd
Ben benieuwd wat ze zeggen!HaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
ik doe toch even bellen met cyverport. Heb zelf een bestelling zonder account. Kan nergens zien wat de status is
cet 12 uur is gecommuniceerd en dat is nu toch echt 12 uur ivm wintertijd.Hawk86 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:15:
[...]
Of denk je dat er gisteren al 150 keer is gezegd dat het om 13:00 zou zijn maar mensen niet snappen wat CET betekend?
Verwijderd
Ik vind het scoren van een PS5 nu al DE game van de generatie. Veel diverse werelden verspreid over meerdere dagen, online multiplayer time-based missies en een immense userbase. Geen idee wat hierna te spelen, komt toch niets in de buurt bij dit.
Hopelijk komt er voorlopig nog geen einde aan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 12:18 ]
onzin, is nooit iets online gekomenStefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
Amazon NL is uitverkocht,
bron : https://playstation5.nl/PS5-voorraad-updates
Helaas allemaal
Verwijderd
Hier hetzelfde! laatje bevindingen weten alsjeblieftHaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
betaal je wel invoerrechten enzo of nie?Igorrr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:15:
dus amazon.co.uk komt ook nog om 13:00?
Amazon.nl is volgens mij gewoon nooit online gekomen en komt pas na 13.00. Anders had iemand hier echt wel gezien dat het mogelijk was om te bestellen daar.StefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
Helaas allemaal
Verwijderd
En wat denken jullie dat de húidige CET is? 12:00 CET is 12:00 in Nederland.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
[...]
het is gewoon verwarrend als het Twitter account van Amazon NL 12:00 zegt, maar mss bedoelen ze ook CET, zou wel gekke manier van communiceren zijn
dus op NL is al gedropt net een voorraad niks gezien
Alleen jammer van de vele droeftoeters die hem op MP verkopen aan 1200. Als ze met corona in het ziekenhuis liggen ook even alle bedden reserveren en de prijs verhogen.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:17:
Ik vind het scoren van een PS5 nu al DE game van de generatie. Veel diverse werelden verspreid over meerdere dagen, online multiplayer time-based missies en een immense userbase. Geen idee wat hierna te spelen, komt toch niets in de buurt bij dit.
Consultant - Autogek
lees het eens goed??StefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
Helaas allemaal
🇳🇱 Amazon Nederland » (uitverkocht, mogelijk om 13:00 nog een kleine voorraad)
🇩🇪 Amazon Duitsland » (verkoop 19 november 13:00. Ideal is mogelijk)
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Verwijderd
Wat is ASIN?xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:18:
Gvd hebben ze in italie een andere ASIN voor de ps5? Wat is deze...
is vpor de botters en scriptersSeven_PRX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
Bij meer mensen de winkelwagen op amazon.nl kapot? Ik blijf constant een 500 error krijgen
Denk het ook, volgens mij was dit een stress-test voor de andere amazon sites om te zien of ze moeten upscalenZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:18:
[...]
Amazon.nl is volgens mij gewoon nooit online gekomen en komt pas na 13.00. Anders had iemand hier echt wel gezien dat het mogelijk was om te bestellen daar.
Is er voor Amazon DE ook een directe link naar de ps5 ipv de controller?
Kan wel kloppen, ik had hem heel even online zien komen, maar toen ik op het winkel wagentje drukte was hij alweer weg.StefanFr12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:16:
Helaas allemaal
Net Cyberport gebeld indien men de melding heeft 24 uur tot dat het product weer leverbaar is kun je verwachten dat je de playstation pas in de 3de week van december zal ontvangen.
Heeft er iemand een product page link op Amazon?
Verwijderd
moet zeggen nu ik een paar dagen op dit forum en in chatgroeppen zit te hunten ben ik wel echt hooked geraakt hahaVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:17:
is er nietDieuwerH schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:19:
MT Venus V3 | HW P1 |
Hier stond eerst 12:00NosferatuX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:19:
[...]
lees het eens goed??
Ik heb nog de oude versie van de pagina open en daar staat 12:00, dus de pagina is geupdate naar 13:00.NosferatuX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:19:
[...]
Wat lul je, lees het eens??
kan je op amazon.de gewoon naar nederland shippen?
Ik vond het al vreemd. Nederlands als enige land om 12:00.
Nope, moet onderin switchen tussen de productenDieuwerH schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:19:
Normale producten wel, PS5 is niet confirmed volgens mij.kevin321321 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:20:
nee jij nietkevin321321 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:20:
Steam: CatBearCow
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/B97wAr8zN9Sfrj7OQnUo537N.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b6LoTqZewM4ER8Wnj6meMLus.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bE8J1A93Qt6W3Q97VHfq8dHo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q9RjwInM8m8k0RuBaqYtWdQF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lsCR8Z0eZl8sPCwR5jzyPOR4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VVqf0cvdFFNgPHcBwOgNAk5V.png?f=fotoalbum_large)