Bizar. Niet eens hekken of iets...Gamer1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:51:
[...]
Ze houden zich wel aan de regels van de 1,5 meter.
Blijven refreshen maat!Ralluff schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:51:
Ik heb zojuist maar een pre-order geplaatst voor de Playstation 6, weet ik in elk geval zeker dat ik op tijd ben. Het wachten kan beginnen!
En ook vooral blijven vermelden en vragen waar die T&T code blijft
Zo te zien proberen daar nog wat oudjes hun kleinkinderen met sinterklaas blij te willen maken...
....met een dooie mus
Dit mis ik wel hoor met al dat online bestellen tegenwoordig..
Ik ben blij dat ik hem thuis bezorgd krijg. Je zou naar 2 uur in de rij moeten staan om vervolgens je pre order op te halen. Dat was 7 jaar geleden bij de ps4 ook het geval.quatro33 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:54:
[...]
Zo te zien proberen daar nog wat oudjes hun kleinkinderen met sinterklaas blij te willen maken...
....met een dooie mus
iemand had contact gehad met klantenservice en daar zeiden ze dat de voorraad op was en vandaar vertraagd, staat dan wel in de rij in het online systeem.Klaas6544 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:53:
Iemand die meer weet van MM pre-orders gisteren? Kheb nog niks gehoord en de status is naar 'vertraagd'.?
Mag ik eigenlijk de postbezorger knuffelen straks?
Of is dat niet de bedoeling?
Wil er één voor mijn neefje scoren, heb je meer kans op de Duitse Amazon of maakt het niks uit?
Hoe kunnen mensen zo stoïcijns blijven. Je kunt al anderhalve week lezen dat er géén winkelvoorraad gaat zijn. En dan toch gaan, allemaal voor hun Mitchel’s en Ricciardo’s.Leiden071 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:52:
[...]
Er is maar 1 rij. Een mix van pre orders en mensen die het toch proberen..
Ik ga er vanuit dat die geen technieuws volgen en waarschijnlijk niet eens weten dat ze niet in de winkel verkrijgbaar zijn vandaag. Wel lief dat ze het proberen zeg ik dan.quatro33 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:54:
[...]
....met een dooie mus
als de ps5 bij amazon.de komt moet je gwn PS5 aanklikken en dan kan je gewoon bestellen toch?
optimistSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:55:
als de ps5 bij amazon.de komt moet je gwn PS5 aanklikken en dan kan je gewoon bestellen toch?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ja hangt wel een gezellige sfeer om eerlijk te zijn! Ze hebben net bericht gegeven dat alleen pre orders die zijn gebeld een Ps krijgen. En dat we per groepjes naar binnen kunnen.dglavimans schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:54:
[...]
Dit mis ik wel hoor met al dat online bestellen tegenwoordig..
Rij is inmiddels verdubbeld..
[ Voor 4% gewijzigd door Leiden071 op 19-11-2020 09:56 ]
Playstation 4, en dan bij de beschrijving zetten. Upgrade naar Playstation 5.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:55:
Net de gevreesde mail van Bol dat m'n levering een dag vertraagd is
Hieronder neem ik uw 'F' in ontvangst.
Trieste opmerking, zegt veel over jou.jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:55:
[...]
Hoe kunnen mensen zo stoïcijns blijven. Je kunt al anderhalve week lezen dat er géén winkelvoorraad gaat zijn. En dan toch gaan, allemaal voor hun Mitchel’s en Ricciardo’s.
Nog niet, vraag gesteld via Messengerharrybeuker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:51:
[...]
Weet iemand al meer? Sta al 45 min in de wacht bij de helpdesk van mm
PSN gamertag: H3nk13024
Is niet einde van de wereld he. Je gaat 7 jaar met die console doenyinx84 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:56:
Net de gevreesde mail van Bol dat m'n levering een dag vertraagd is![]()
Ik mis de tijden van de release van de PS3. Relaxed preorderen. Relaxed de Free Recordshop binnenlopen. Gratis Blu Ray erbij krijgen. Na schooltijd even op de fiets erheen. Dat waren nog eens tijden ipv drukmaken over wachtrijen, uitverkochte consoles, levertijden en gehuil over het ontvangen van een track & trace. #vroegerwarendingenbeter
Hier ook Nieuwegein... zal er een bezorger met het busje gevlucht zijn? 😂
En hoeveel mensen liepen weg na dat bericht?Leiden071 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:56:
[...]
Ja hangt wel een gezellige sfeer om eerlijk te zijn! Ze hebben net bericht gegeven dat alleen pre orders die zijn gebeld een Ps krijgen. En dat we per groepjes naar binnen kunnen.
Rij is inmiddels verdubbeld..
ja me vraag is ook een beetje dom denk ik nu ook bij me zelf xD
100%! Ik heb ook alvast een foto van mijn schoen naar Coolblue gestuurd, gewoon voor het geval dat..TD91 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:53:
[...]
Blijven refreshen maat!
En ook vooral blijven vermelden en vragen waar die T&T code blijftje kan maar zeker zijn
Mocht je in mijn discord server willen, er is nog plaats!
Die 950 euro kostende PlayStation uit va is al verkocht.
Weg
Eigen verantwoordelijkheid en respect voor elkaar toch? Mensen kunnen straks helemaal niet meer zelf denken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
950 per console die op MP / V&A verkocht kan worden helottepanda schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:57:
[...]
Hier ook Nieuwegein... zal er een bezorger met het busje gevlucht zijn? 😂
Weddings are basically funerals with cake.
Mooi voor je (;Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:57:
Ik mis de tijden van de release van de PS3. Relaxed preorderen. Relaxed de Free Recordshop binnenlopen. Gratis Blu Ray erbij krijgen. Na schooltijd even op de fiets erheen. Dat waren nog eens tijden ipv drukmaken over wachtrijen, uitverkochte consoles, levertijden en gehuil over het ontvangen van een track & trace. #vroegerwarendingenbeter
Ja maar op die leeftijd moest je ook niet ontspannen van de stress van het leven.Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:57:
Verwijderd
Had ik ook met de Xbox vorige week, maar kwam toch aan. Er is nog hoopyinx84 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:56:
Verder heb ik mezelf op de andere markt gegooid en normaal heb ik een aan huis levering van een BE scalper straks, hij was bezig met zijn ronde
De tijd dat ik spendeer aan al dit gezeik en proberen tijdens een werkdag kost mij veel meer.
We shall see!
Het blijft gewoon te triest voor woorden.New Yorker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:57:
DHL stond ineens voor de deur. Had geen track en trace code, ook geen PS5 besteld. Moest er 1 aannemen voor de buurman. Heb gelijk gezegt, laat dat briefje door de bus maar. Ik regel het wel
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Nee heb een melding gemaakt, opzouten met die woekerprijzen. 🤐New Yorker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:57:
Oooeeeh dat is zuur.Desutoroiya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:59:
DHL stond ineens voor de deur. Had geen track en trace code, ook geen PS5 besteld. Moest er 1 aannemen voor de buurman. Heb gelijk gezegt, laat dat briefje door de bus maar. Ik regel het wel![]()
Stelt me al ietswat gerust. Toch stressVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:59:
[...]
Had ik ook met de Xbox vorige week, maar kwam toch aan. Er is nog hoop![]()
Verder heb ik mezelf op de andere markt gegooid en normaal heb ik een aan huis levering van een BE scalper straks, hij was bezig met zijn ronde![]()
De tijd dat ik spendeer aan al dit gezeik en proberen tijdens een werkdag kost mij veel meer.
We shall see!
Desutoroiya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:59:
DHL stond ineens voor de deur. Had geen track en trace code, ook geen PS5 besteld. Moest er 1 aannemen voor de buurman. Heb gelijk gezegt, laat dat briefje door de bus maar. Ik regel het wel![]()
Niemand dwingt iemand om het te betalen he....niet zo aanstellen.DoubleDutch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:59:
[...]
Nee heb een melding gemaakt, opzouten met die woekerprijzen. 🤐
Dat laatste deel is afgeleid van de memes over zulke namen. Don’t worry!
Moet je voor al die Amazon sites nou aparte accounts aanmaken? Of kan ik een NL account maken, en dat ook gebruiken voor UK bijvoorbeeld.
.
zelfde accountMichaelCorleone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:02:
Moet je voor al die Amazon sites nou aparte accounts aanmaken? Of kan ik een NL account maken, en dat ook gebruiken voor UK bijvoorbeeld.
zelfde hier....triest dat Bol zijn zaakjes zo slecht voor elkaar heeft...yinx84 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:56:
MT Venus V3 | HW P1 |
Nul haha. Iedereen mocht naar binnen. De rij binnen is hier wel met 1.5 meter afstand en we kregen allen mondkapjes. Wel prima zo.poor Leno schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:57:
[...]
En hoeveel mensen liepen weg na dat bericht?
Mooie vriendjespolitiek bij de MM Eindhoven Centrum. Stond als eerste in de rij, naar de gaming afdeling gelopen en daar stonden al 10+ man in de rij
Sultana?
1 Amazon account werkt op alle sitesMichaelCorleone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:02:
Gegroet!
Verwijderd
Ik heb altijd met hetzelfde email kunnen inloggenMichaelCorleone schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:02:
Net even gekeken bij MM Alphen maar inderdaad geen losse voorraad. Succes voor iedereen ik wacht nog even af
.
Misschien via de ander ingang? Ze hebben er 2 héMr. Jummy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:02:
Mooie vriendjespolitiek bij de MM Eindhoven Centrum. Stond als eerste in de rij, naar de gaming afdeling gelopen en daar stonden al 10+ man in de rij![]()
Zag hem een foto posten met een PS5. Dus ja, het is ‘m gelukt!
Dat is iig een launch die je je hele leven zal herrineren.Leiden071 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:02:
[...]
Nul haha. Iedereen mocht naar binnen. De rij binnen is hier wel met 1.5 meter afstand en we kregen allen mondkapjes. Wel prima zo. [Afbeelding]
Haha Eindhoven heeft 2 ingangen he slimmerdMr. Jummy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:02:
Mooie vriendjespolitiek bij de MM Eindhoven Centrum. Stond als eerste in de rij, naar de gaming afdeling gelopen en daar stonden al 10+ man in de rij![]()
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Nice! Topic gaat soms te snel om alles bij te houden :-)jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:04:
[...]
Zag hem een foto posten met een PS5. Dus ja, het is ‘m gelukt!
Verwijderd
Zijn er voor de amazon websites nou eventueel ook nog linkjes zodat de PS5 gelijk in je winkelmandje wordt geplaatst? Ik zag er een langs komen voor NL in ieder geval.
De bezorging door PostNL is zojuist omgezet van 'vandaag afhalen vanaf 15:00' naar 'morgen afhalen vanaf 15:00'. Wat een stelletje lutsers ook daar
superhippe witte identicon
Is veranderdVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:05:
Zijn er voor de amazon websites nou eventueel ook nog linkjes zodat de PS5 gelijk in je winkelmandje wordt geplaatst? Ik zag er een langs komen voor NL in ieder geval.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Dat kon alleen bij BCC Amazon gaat nietVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:05:
Ik zie veel vragen voorbij komen omtrent Amazon. Hier wat tips:
1. Amazon.nl zegt dat ze om 12:00 beginnen met verkopen. Gezien Engeland, Duitsland, Italië, Spanje en Frankrijk zeggen te beginnen om 13:00 kan dit fout gecommuniceerd zijn door Amazon Nederland.
2. Eén Amazon account werkt op alle Amazon sites.
3. Vul alvast je adres + betaalinformatie correct in op je Amazon account. Je kunt dan de winkelwagen grotendeels overslaan door op de klik “nu kopen” te klikken i.p.v. “in de winkelwagen”.
4. Sla je gewenste PS5 model (disc of digital) op in je Amazon wenslijst. Amazon lijkt botprotectie te gebruiken (gelukkig). Door de PS5 op je lijst op te slaan kun je direct naar de PS5 productpagina zodra deze in de verkoop gaat.
5. Betalen met iDeal is i.i.g. mogelijk op Amazon.nl en Amazon.de
6. Het is van Amazon bekend dat je pakket welke naar Nederland verscheept wordt goed uit een ander land als Duitsland kan komen. Mogelijk is de voorraad van Engeland, Italië, Spanje, Duitsland en Nederland één grote voorraad i.p.v. voorraden verspreid/opgeslagen per land.
Succes iedereen.
En nee. Er is bij Amazon niets bekend over de aantallen en een eventuele nieuwe voorraad.
1. Amazon.nl zegt dat ze om 12:00 beginnen met verkopen. Gezien Engeland, Duitsland, Italië, Spanje en Frankrijk zeggen te beginnen om 13:00 kan dit fout gecommuniceerd zijn door Amazon Nederland.
3. Vul alvast je adres + betaalinformatie correct in op je Amazon account. Je kunt dan de winkelwagen grotendeels overslaan door op de klik “nu kopen” te klikken i.p.v. “in de winkelwagen”.
4. Sla je gewenste PS5 model (disc of digital) op in je Amazon wenslijst. Amazon lijkt botprotectie te gebruiken (gelukkig). Door de PS5 op je lijst op te slaan kun je direct naar de PS5 productpagina zodra deze in de verkoop gaat.
6. Het is van Amazon bekend dat je pakket welke naar Nederland verscheept wordt goed uit een ander land als Duitsland kan komen. Mogelijk is de voorraad van Engeland, Italië, Spanje, Duitsland en Nederland één grote voorraad i.p.v. voorraden verspreid/opgeslagen per land.
Succes iedereen.
En nee. Er is bij Amazon niets bekend over de aantallen en een eventuele nieuwe voorraad.
[ Voor 22% gewijzigd door robcoenen op 19-11-2020 10:13 ]
Tering, je moet een dagje wachten.Retawsuna schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:06:
De bezorging door PostNL is zojuist omgezet van 'vandaag afhalen vanaf 15:00' naar 'morgen afhalen vanaf 15:00'. Wat een stelletje lutsers ook daar
Sommige moeten wachten tot december
Wacht even, mensen krijgen hem zonder pre-order mee in de winkel van MM?
geef hem een boterham zullen ze vandaag wel nodig hebbenAlfa159 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:55:
Mag ik eigenlijk de postbezorger knuffelen straks?![]()
A person who never made a mistake never tried anything new.
Toychamp geweest. Stond er om 6 uur vanochtend na werk aangezien zij vrije verkoop zouden hebben. Stond er als eerste. 3.5 uur later. Winkel open. We hebben er maar 1 gekregen en die is voor een collega.
Had amazon DE ook gemeld dat ze een ''beperkte'' voorraad krijgen?robcoenen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:06:
Succes iedereen.
O sorry, de volgende keer zal ik juichenpokle312 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:07:
[...]
Tering, je moet een dagje wachten.
Sommige moeten wachten tot december
superhippe witte identicon
Kan deze vastgepind worden voor de rest?robcoenen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:06:
Succes iedereen.
Maar een bedankje kon er niet af ?Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:59:
I guess im the lucky one
Ik neem aan van niet, maar dat ze daar staan om te proberen. Als je toevallig toch vrij bent vandaag is het "niet geschoten, altijd mis"-Morris- schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:07:
Wacht even, mensen krijgen hem zonder pre-order mee in de winkel van MM?
Verwijderd
Thanks! Erg bruikbaar! Zitten er klaar voorrobcoenen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:06:
Succes iedereen.
als je tracker een refresh moet doen krijgt ie op een gegeven moment een captcha voor zn kiezenivokenevil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:50:
[...]
Dit heeft geen invloed op een tracker die aanstaat toch? Ging alleen dat het betalen dan vanzelf gaat?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Als het goed is krijg je een ophaalbewijs(Eindhoven centrum wel).Mike040 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:08:
[...]
Ik neem aan van niet, maar dat ze daar staan om te proberen. Als je toevallig toch vrij bent vandaag is het "niet geschoten, altijd mis"
Dus je kunt niet zomaar binnenlopen en een PS5 claimen.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
19:00Dimiz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:09:
Is via Amazon nou om 12:00 of 13:00?
Haters everywhere but I don’t really care
nl is 12 of 13 maar de rest is 13 uurDimiz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:09:
Wel als je in de winkel je pre-order hebt geplaatst.H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:09:
[...]
Als het goed is krijg je een ophaalbewijs(Eindhoven centrum wel).
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Sommige mensen maken zich overal druk om:
[Twitter: https://twitter.com/x_jemoeder/status/1329329910129815552?s=21]
De reacties zijn ook geweldig
[Twitter: https://twitter.com/x_jemoeder/status/1329329910129815552?s=21]
Nee hoor, geen problemen! Wij leveren vooral op postcode en huisnummer. Ook al zou je er Timmy Turner neerzetten; komt het nog goed! 😉
— PostNL (@PostNL) 19 november 2020
[ Voor 19% gewijzigd door Erapaz op 19-11-2020 10:11 ]
Nu werkt mn telegram bot niet meer zo goed... en dat raakt ons allen! Dus ja, ik ben daar boos om.
Ik kan enkel de console niet vinden op de ES en IT variantrobcoenen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:06:
Succes iedereen.
Nee, want dan nog krijg je een ophaalbewijs.Niek_1981 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:10:
[...]
Wel als je in de winkel je pre-order hebt geplaatst.
Ik bedoel dat iemand die geen pre-order heeft niet zomaar kan binnenlopen en een PS5 kan claimen.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Maak je nog meer kans op de buitenlandse Amazon?robcoenen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:06:
Succes iedereen.
Maak niks uit om 11 uur ga ik al F5 rammen.Dimiz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:09:
Weg
Wel leuk om te zien hoe drukker en zenuwachtiger iedereen wordt, nu het nog maar 2 uurtjes wachten is tot Amazon. Voel t als de "last hope" om binnen een week een PS5 te hebben
Jep laten we het hopenVizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:11:
Wel leuk om te zien hoe drukker en zenuwachtiger iedereen wordt, nu het nog maar 2 uurtjes wachten is tot Amazon. Voel t als de "last hope" om binnen een week een PS5 te hebben
dammit hadden ze er toch!?Kakwin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:07:
Toychamp geweest. Stond er om 6 uur vanochtend na werk aangezien zij vrije verkoop zouden hebben. Stond er als eerste. 3.5 uur later. Winkel open. We hebben er maar 1 gekregen en die is voor een collega.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Niet als deze bot ons gaat helpen bij het waarschuwen in de telegram group zodra er stock is....
Zoiets leek mij ook al. Goede vriend van mij werkt er, dus hoop via die weg er nog 'het snelst' aan te kunnen komen.H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:09:
[...]
Als het goed is krijg je een ophaalbewijs(Eindhoven centrum wel).
Doelde meer op de eerdere berichten in het algemeen dat er mensen (bij andere MMs) in de rij staan die geen pre-order hebben gedaan
Haha hoe is de chaos nu?Mr. Jummy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:02:
zijn username alErapaz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:10:
Sommige mensen maken zich overal druk om:
[Embed]
[Embed]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Klopt inderdaad.Dimiz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:09:
Nee hoor, bij andere filialen kreeg je telefonisch een code mee en die moet je noemen bij het ophalen en je ID tonen.H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:11:
[...]
Nee, want dan nog krijg je een ophaalbewijs.
Ik bedoel dat iemand die geen pre-order heeft niet zomaar kan binnenlopen en een PS5 kan claimen.
Zonder pre-order kun je idd niets.
Heeft iemand directe link voor PS5 Disk op amazon.de?
Hier is die van NL https://www.amazon.nl/gp/product/B08H93ZRK9/
Verwijderd
Is de termijn effectief zo bij Amazon?Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:11:
Verwijderd
Zou amazon .de en .fr de link terugzetten naar de echte ps5? Of zou er een nieuwe link komen? Dan weet ik dat ik gewoon de search pagina moet refreshen
zelfde link maar dan .deHidde schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:14:
[...]
alleen ze hebben hem zo gezet dat je bij de controller uitkomt, om botjes tegen te gaan.
Nog tips voor het verversen van de Amazon.de pagina, want de console zit nu onder een apart tabje waardoor je na het f5en weer terug gaat naar de controller.
Waar vind ik die 'nu kopen' knop? Zie die bijvoorbeeld bij de controller niet staan,robcoenen schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:06:
Succes iedereen.
Er zijn er hier meer gekomen dan gedacht. Was eerst 40. Nu 80. Zijn aardig wat blije pre order mensen hier die dachten dat ze er niet eentje kregen.. Dus zou het gewoon proberen als ik jullie was. Deze info kwam van een MM medewerker.
https://www.amazon.de/gp/product/B08H93ZRK9/ en dan de PS5 klikken?Hidde schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:14:
[...]
Oh, dus je kunt niet gewoon op de controller klikkenLinkie1987 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:16:
[...]
https://www.amazon.de/gp/product/B08H93ZRK9/ en dan de PS5 klikken?
Haters everywhere but I don’t really care
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/gkDg4LL0bqOLNr0HKAbSGHol.jpg?f=fotoalbum_medium)