• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-02 09:16
Stylze schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:28:
Tja als je iets kan kopen voor 400 en voor 700 kan verkopen snap ik wel dat mensen daar op inspelen is gewoon handel he gebeurt toch ook met andere artikelen zoals sneakers etc zijn die mensen dan ook triest en zielig? Mensen zijn wel redelijk snel jaloers hier op andere mensen en gunnen elkaar niks.
Natuurlijk is het handel, maar kom er dan ook gewoon voor uit in plaats van “nee deze is voor mijn zusje” oid

• bobonaut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-08-2025
H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:26:
Heb het gisteren ook gezegd, ook al heb je een PS5 gescoord, kijk dan met elkaar nog rond en hou het in de gaten voor mede tweakers die geen PS5 hebben.

Als ik er een tegenkom of snel genoeg ben om te bestellen zal ik deze bestellen en ook aanbieden aan de eerste beste tweaker die reageert hier voor de normale prijs.

Iedereen een PS5 gunnen is mooi toch!
Kijk dat soort berichten kan je waarderen, ben het er geheel mee eens. Als ik per toeval (wss niet) 2 weet te bemachtigen gaat die voor koopprijs gewoon door zodat ik iemand blij kan maken.

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-02 16:54

Yintha

We'll stay gold forever

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:29:
Wat is nou interessanter om zelf te hebben, en digital of een disk? Zelf aan het twijfelen voor welke ik ga op amazon.
Disk, die 100e verdien je wel terug als je games 2e hands koopt.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-02 13:46
hurkies92 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:29:
Moest je voor amazon.nl nou wel een creditcard hebben om te bestellen of niet?
Betalen met iDeal is ook mogelijk.

• SnowSander
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-01-2022
kan ook gwn IDeal

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:47
Verzend niet naar NL, dus tenzij je een reshipper hebt maakt het weinig uit.

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:54
Alexknl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:27:
Hij is binnen van Bol. Pakketbezorger was een stuk vroeger dan verwacht!
Zat de PS5 doos in een overdoos, of 'in plain sight'? :)

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:38
Jij wel.

>:)

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Wat is nou interessanter om zelf te hebben, en digital of een disk? Zelf aan het twijfelen voor welke ik ga op amazon.
Gefeliciteerd, je bent de 1.000ste die deze vraag stelt je gaat door voor de wasmachine!

• bnchander
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-09-2022
Weet iemand de directe link op amazon.de voor de ps5 disk editie? Ik krijg steeds de controller te zien...

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:48
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er sowieso meer voorraad is met disc. Daarnaast vind ik het altijd leuk om bij een winkel een spel te proberen die ze in een 'bin' hebben liggen voor een tientje. Dat kan niet met de digital, maar die afweging moet je natuurlijk zelf maken ;).

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:30
Muchachooo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:30:
[...]

Natuurlijk is het handel, maar kom er dan ook gewoon voor uit in plaats van “nee deze is voor mijn zusje” oid
dat is wel waar idd:)

Playstation 5

• ogboss
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12-2025
Is er een Amazon, wehkamp tactiek met whatever plugin?

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:26
Welke amazon verwachten jullie? En hebben jullie het al in je winkelwagen?

• CanisLupus27
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 14:51
Mediamarkt geeft op Twitter aan nog niks te weten over een volgende levering. In een andere reactie geven ze aan het even af te wachten. VOlgens mij weet de klantenservice van niks...

• Champing
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-02 18:56
RIP. Vanochtend smsje gamemania dat PS5 klaar ligt. Werd net gebeld dat het een ‘foutje’ was....... die is wel zuur.

• racquemis
  • Laatst online: 23-01 13:58
ogboss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:30:
Is er een Amazon, wehkamp tactiek met whatever plugin?
Ze hebben op amazon een directe koop knop. Hoe makkelijker kunnen ze het maken

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:47
bnchander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:30:
Weet iemand de directe link op amazon.de voor de ps5 disk editie? Ik krijg steeds de controller te zien...
Is geen directe link, al paar keer langs gekomen dat dit vanochtend veranderd is en dat het mogelijk is om bots tegen te gaan.

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08-2025
Champing schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:31:
RIP. Vanochtend smsje gamemania dat PS5 klaar ligt. Werd net gebeld dat het een ‘foutje’ was....... die is wel zuur.
Hadden ze toch aan mij een verkeerde gehad..

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Die voel je wel even. Komt goed!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Admin Softe Goederen
Modbreak:Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden (of erom vragen) is niet de bedoeling

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:26
H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:26:
Heb het gisteren ook gezegd, ook al heb je een PS5 gescoord, kijk dan met elkaar nog rond en hou het in de gaten voor mede tweakers die geen PS5 hebben.

Als ik er een tegenkom of snel genoeg ben om te bestellen zal ik deze bestellen en ook aanbieden aan de eerste beste tweaker die reageert hier voor de normale prijs.

Iedereen een PS5 gunnen is mooi toch!
Kijk, hier sluit ik me dus bij aan.

We zijn een community, dus laten we elkaar als community helpen.
Momenteel blijf ik op jacht voor een PS5 om iemand anders blij te maken. No extra charge.

Ik heb het voordeel dat ik de hele dag thuis werk achter een computer en alles relatief simpel in de gaten kan houden.

wijze woorden

• Hans1988
  • Laatst online: 25-02-2022
Al die foto's van geleverde Playstation 5 consoles doen pijn aan mijn ogen haha :'( Blij voor iedereen die er een heeft weten te scoren, maar wel zuur om te zien en schop richting de mensen die al sinds de aankondiging mee worstelen om er überhaupt één te krijgen. Laat staan met gelukzakken (of botters) die over meerdere consoles beschikken onder het mom van 'mijn groot huis heeft 10 kamers dus ik heb er 10 nodig' 8)7 Hopelijk weet ik er deze week nog een te scoren bij één van de latere pre-orders zoals Amazon, heb er al genoeg slapeloze nachten over gehad, maar ik blijf doorgaan! Aanhouder wint uiteindelijk hoop ik :D :o

• xRaymne
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAILcxaWvTWGz2g-kZsDvsujXdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzVqb17rrWZtadgT8vuCz42z.jpg?f=fotoalbum_large

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
CanisLupus27 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:31:
Mediamarkt geeft op Twitter aan nog niks te weten over een volgende levering. In een andere reactie geven ze aan het even af te wachten. VOlgens mij weet de klantenservice van niks...
Ze hebben ook op twitter aangegeven dat ze voor de kerst nog een levering verwachten.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:29
Iemand nog iets van Intertoys gehoord betreffende PSN kaartjes?

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07-2025
De lokale Intertoys even gebeld om het toch maar te proberen. Ik zou nummer 96 op de lijst worden en de medewerker gaf aan er vandaag maar 1 blij te kunnen maken. 8)7

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-01 13:54

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:30
ik zag net op amazon uk digtal voor bijkomen voor 899 pond.

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02-2025
Jammer man, maar je krijgt hem in ieder geval morgen. Welke regio?

• SnowSander
  • Laatst online: 10-01-2022
melvinjoosten schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:33:
De lokale Intertoys even gebeld om het toch maar te proberen. Ik zou nummer 96 op de lijst worden en de medewerker gaf aan er vandaag maar 1 blij te kunnen maken. 8)7
als dat het geval is kan je lang wachten als het 1 per keer is }:O

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:00

• Muchachooo
  • Laatst online: 01-02 09:16
Hmm in tegenstelling tot de eerdere geruchten lijkt het me dan sterk dat er vandaag nog online verkoop is hij Intertoys, met zo’n backlog bij de winkels...

• melvinjoosten
Ik had dit laatst ook met Coolblue, een paar uur later stond de bezorger alsnog voor de deur. Zeg nooit nooit. :)

• HaskoF
  • Laatst online: 10-02 12:35
Ik vind het knap dat mensen in deze krapte er 2 of meer weten te bemachtigen. Dat zijn dus echte jagers. Terwijl hier iedereen ook zit te jagen maar het toch niet heeft. Elke keer was ik er zelf met een paar minuten laat... Jammer en inderdaad hopen of ik kans maak bij amazon. Bij CB waren er 79000 schoentjes. Bij een webwinkel als amazon zullen dat er 300000 zijn. Dus de kans is enorm klein. Het gaat om millisecondes.... Het gaat spannend worden boysssss

• xRaymne
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-01-2024
Michiel_1982 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:33:
[...]

Jammer man, maar je krijgt hem in ieder geval morgen. Welke regio?
Midden. Utrecht, Nieuwegein

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Silversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:33:
Iemand nog iets van Intertoys gehoord betreffende PSN kaartjes?
Intertoys Groningen gaf aan dat het een fout was. Ze hadden meer dan 150 orders openstaan die ze door moeten sturen naar hoofdkantoor. Grote kans dat het hoofdkantoor ze allemaal gaat annuleren:)

• jmignolet
  • Laatst online: 17-02 19:47
Vitwiz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:31:
[...]

Hadden ze toch aan mij een verkeerde gehad..
Hele drama van maken in de winkel? Voor een begrijpelijk technisch foutje? Kom op zeg.

• Stylze
Toch wel triest om te zien hoe bergafwaarts het is gegaan met de speeldgoedwinkels in Nederland, was toch vroeger altijd geweldig om je console gewoon bij de intertoys te kunnen ophalen. De intertoys en bartsmit voelde altijd als een feestje om binnen te zijn maar nu zijn er nog maar enkele over zelfs in Amsterdam en beschikken ze nog maar over nog niet een kwart van de ruimte van vroeger.

Playstation 5

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:38
HaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:35:
Ik vind het knap dat mensen in deze krapte er 2 of meer weten te bemachtigen. Dat zijn dus echte jagers. Terwijl hier iedereen ook zit te jagen maar het toch niet heeft. Elke keer was ik er zelf met een paar minuten laat... Jammer en inderdaad hopen of ik kans maak bij amazon. Bij CB waren er 79000 schoentjes. Bij een webwinkel als amazon zullen dat er 300000 zijn. Dus de kans is enorm klein. Het gaat om millisecondes.... Het gaat spannend worden boysssss
Gewoon op tijd je pre-order doen. :+

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:29
andydewit schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:35:
[...]

Intertoys Groningen gaf aan dat het een fout was. Ze hadden meer dan 150 orders openstaan die ze door moeten sturen naar hoofdkantoor. Grote kans dat het hoofdkantoor ze allemaal gaat annuleren:)
Haha dat dacht ik al. Was het proberen waard.

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:00
Toevallig, hier ook Nieuwegein.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 18:50
Stylze schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:35:
[...]

Toch wel triest om te zien hoe bergafwaarts het is gegaan met de speeldgoedwinkels in Nederland, was toch vroeger altijd geweldig om je console gewoon bij de intertoys te kunnen ophalen. De intertoys en bartsmit voelde altijd als een feestje om binnen te zijn maar nu zijn er nog maar enkele over zelfs in Amsterdam en beschikken ze nog maar over nog niet een kwart van de ruimte van vroeger.
De lokale Gamemania hier is er dit jaar mee gekapt zelfs :(
Anders had ik daar wel een pre ordertje gedaan.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-02 12:38

Metian

Snert is vies

Iets met een korreltje zout nemen. Dit soort ongein mails krijg ik ook wel vaker van zowel PostNL als van DHL, als van Bol.com en Amazon. Vaak genoeg dat ze toch in eens voor de deur staan.

Dus gewoon rustig afwachten.

Ben blij dat ik gewoon aan het werk ben vandaag, gaat de tijd ook sneller

Rupsen, Rapsen.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:17
Haha ow no.. Die voel ik zelfs :/

• KoningAfhalen
  • Laatst online: 28-02-2025

KoningAfhalen

Lekker zelf doen!

De link bij amazon.fr is ook aangepast naar de camera, net zoals in Duitsland.

Lekker zelf doen! | Lekker zelf doen!

• Marb!
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-08-2025
jmignolet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:35:
[...]

Hele drama van maken in de winkel? Voor een begrijpelijk technisch foutje? Kom op zeg.
Van die “Ik ga niet weg tot ik er 1 heb” soort mensen. Plaatsvervangende schaamte

• HaskoF
Dark_Angelus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:35:
[...]

In september en begin deze week bij bcc en Mm in alle gevallen kwam ik er niet door haha. Misschien is het ook een teken en moet ik gewoon wat meer geduld hebben haha

• Stylze
HaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:37:
[...]

In september en begin deze week bij bcc en Mm in alle gevallen kwam ik er niet door haha. Misschien is het ook een teken en moet ik gewoon wat meer geduld hebben haha
Hij zei "op tijd" he ;)

Playstation 5

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-02 13:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDRuuYjCjqFjX0ZKAsJUfe_cQE0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2YrKxscFa0juPKUzMjAF9wgZ.gif?f=user_large

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik lees verschillende antwoorden in de zoekresultaten, dus ik vraag het toch nog een keertje hier:

Moet je voor Amazon.de ook in Duitsland een adres hebben? Of is dat alleen voor Expert.de?

Dank!

• melvinjoosten
Bureauwlamp schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:39:
Ik lees verschillende antwoorden in de zoekresultaten, dus ik vraag het toch nog een keertje hier:

Moet je voor Amazon.de ook in Duitsland een adres hebben? Of is dat alleen voor Expert.de?

Dank!
Amazon.de verzend gewoon naar Nederland.

• HaskoF

Dank!
Alleen voor expert

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38
Wie heeft er één via Coolblue gegund gekregen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:48

Dank!
Nee, tenzij dit specifiek aangegeven staat dat het product niet naar Nederland verzonden kan worden.

• Stylze

Dank!
Mijne komt vanavond binnen van amazon.de dus kan gewoon nederlands adres!

Playstation 5

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:19

Dank!
Amazon sowieso niet. expert.de geen idee

• Hans1988
Dark_Angelus schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:35:
[...]

Graag, maar soms komt real life even om de hoek kijken ;) voor de een is dat werk zodat je niet op tijd bij de pre-orders kan zijn. En voor de ander is het door wat vervelenders zoals echtscheiding of overlijden waardoor geen prio gegeven kan worden aan het klaarzitten voor een pre-order ;)

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10-2025
Bezorger zou hier vanochtend voor de deur staan, had alleen voor in de middag vrij gekregen.
Kon gelukkig bezorgmoment aanpassen naar de avond voor 2 euro. Helemaal prima.

Wel typisch.. Al jaren komt de bezorger bij ons in de middag langs, neem ik 's middags vrij, komt ie 's ochtends langs :P

Verwijderd

Doet wel pijn hoor al die mooie foto's van iedereen, al gun ik het iedereen van harte! Zelf begin augustus bij de GameMania een pre-order gedaan en helaas nog achter het net moeten vissen!

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Alright thanks voor de replies guys!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 20:38
HaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:35:
Ik had met relatief weinig effort er eentje bij de MediaMarkt en eentje bij Amazon Spanje.

• Ykev
  • Laatst online: 03-12-2024
Is er een sku code bekend bij amazon? Heel wat pagina's geleden zag ik deze wel voorbij komen maar terug zoeken gaat wel even duren... Dan kan de ps5 wellicht al in de winkelmand

• martinus83
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-02 07:40
Maar goed dat ik de kids niks heb beloofd. Wel erg ons best gedaan met een leuke foto bij de CB actie.. in de hoop dat de keuze geen willekeur zou zijn.. helaas..

Ik kan helaas niet op winkeljacht gaan, met 2 kleintjes thuis. Kan wel F5-en. Ik lees geen tips en tricks dus gewoon websites in de gaten houden?

Uiteraard sluit ik me aan bij de 862 opgehouden handjes hierboven, ik neem graag een PS5 van iemand over voor de verkoopprijs en een aardigheidje als blijk van dank _/-\o_ :P

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2025
Ykev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:41:
Is er een sku code bekend bij amazon? Heel wat pagina's geleden zag ik deze wel voorbij komen maar terug zoeken gaat wel even duren... Dan kan de ps5 wellicht al in de winkelmand
ze updaten hun website precies om dit te voorkomen

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
melvinjoosten schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:35:
[...]

Ik had dit laatst ook met Coolblue, een paar uur later stond de bezorger alsnog voor de deur. Zeg nooit nooit. :)
Laten we hopen! Heb mijn T&T al sinds gisterenmiddag maar er staat geen levertijd bij.

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-02 10:49

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Hans1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:40:
[...]

Graag, maar soms komt real life even om de hoek kijken ;) voor de een is dat werk zodat je niet op tijd bij de pre-orders kan zijn. En voor de ander is het door wat vervelenders zoals echtscheiding of overlijden waardoor geen prio gegeven kan worden aan het klaarzitten voor een pre-order ;)
Of antwoord de klapjosti in de lokale MM dat ze pre-orders pas na de announcement zijn.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:39

Oxigeon

En zo is dat!

Hans1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:40:
[...]

Op tijd bij deze is GM vorig jaar 3n media markt juli ofzo. Je kon de winkel inlopen en pre orderen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Dhamit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 10:08
Ykev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:41:
Hoe kun je die achterhalen?

• Ykev
Callandt95 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:42:
[...]

ze updaten hun website precies om dit te voorkomen
Thanks voor deze info! Blijft de pagina dan wel dezelfde?

• Ykev
Dhamit schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:44:
[...]

Hoe kun je die achterhalen?
Dat weet ik dus ook niet precies..

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:40:
Doet wel pijn hoor al die mooie foto's van iedereen, al gun ik het iedereen van harte! Zelf begin augustus bij de GameMania een pre-order gedaan en helaas nog achter het net moeten vissen!
Niet zon beetje er naast gevist ook vrees ik.
Ik had er al één in April gepre-orderd bij Nedgame.. toen er naar toe gemaild en te horen gekregen dat ik niet bij de eerste en ook niet bij de tweede levering zou zitten. Dus ben benieuwd wanneer jij pas aan de beurt bent.. kan me zo voorstellen dan GM nog veel meer orders heeft dan NG.

• ivokenevil
  • Laatst online: 31-07-2021
Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:30:
[...]

Verzend niet naar NL, dus tenzij je een reshipper hebt maakt het weinig uit.
mn neef woont in duitsland haha dus voor mij is dat een kans :P

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Ykev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:44:
[...]

Thanks voor deze info! Blijft de pagina dan wel dezelfde?
Die grap van de BCC gaat je bij Amazon niet lukken.

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-01 21:04

KoensSocialL

Mezelf.

En voila, de PlayStation 5 is binnen hier! Had deze besteld via bol.com, maar had ze nog niet zo vroeg verwacht omdat ze toch wel ruime leveringsuren hadden!

Aan iedereen heel veel plezier, ik hoop dat jullie hem snel binnen hebben en van start kunnen gaan! :*)

(Offtopic: Helaas is het wel nog wachten op de Spider-Man game tot morgen.. Want die heeft vertraging en de postbode is al geweest.. Thanks Media Markt (BE) & Bpost! :F )

K.W.

Verwijderd

masterjula schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:45:
[...]

Niet zon beetje er naast gevist ook vrees ik.
Ik had er al één in April gepre-orderd bij Nedgame.. toen er naar toe gemaild en te horen gekregen dat ik niet bij de eerste en ook niet bij de tweede levering zou zitten. Dus ben benieuwd wanneer jij pas aan de beurt bent.. kan me zo voorstellen dan GM nog veel meer orders heeft dan NG.
GM laat vooralsnog helemaal niks los qua informatie of verwachte levertijden. Ik sta nog enigszins hoog op de lijst, echter krijg ik het idee dat de GM hele kleine voorraden heeft ontvangen. Ik ben dan ook van plan om er een te scoren via Amazon of via een mede-Tweaker te scoren (tegen een redelijke bonus).

• Hans1988
Oxigeon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:43:
[...]

Op tijd bij deze is GM vorig jaar 3n media markt juli ofzo. Je kon de winkel inlopen en pre orderen
In mijn geval was het dus echtscheiding dat al anderhalf jaar loopt. Vorig jaar zomer breuk waardoor ik de hele PS5 pre-order heb gemist. En pas sinds een maand ofzo na afwikkeling scheiding, verhuizing etc heb ik weer beetje zicht in mijn financiën of ik nog wat te spenderen heb voor een PS5. En het antwoord is Ja! So here I am! :D niet actief geweest hier op de pagina, maar ik heb ook de nachtbrakers chat van BCC meegemaakt haha, good times :9

• CyberDonky
  • Laatst online: 27-01 16:13

CyberDonky

DealBytes

Zo te merken heeft amazon.de, amazon.co.uk en nu ook amazon.fr botprotectie geactiveerd.... :(

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:30
Ik blijf het raar vinden dat sommige pre order hebben gedaan nog voor de Sony de leverdatum bekend heeft gemaakt.
Voor de ps6 moet dit echt beter gewoon op 1 datum of in een week dat alle winkels mogen pre orderen. Is wel even zo eerlijk vindt ik.

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
KoensSocialL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:47:
En voila, de PlayStation 5 is binnen hier! Had deze besteld via bol.com, maar had ze nog niet zo vroeg verwacht omdat ze toch wel ruime leveringsuren hadden!

Aan iedereen heel veel plezier, ik hoop dat jullie hem snel binnen hebben en van start kunnen gaan! :*)

(Offtopic: Helaas is het wel nog wachten op de Spider-Man game tot morgen.. Want die heeft vertraging en de postbode is al geweest.. Thanks Media Markt (BE) & Bpost! :F )
Je kunt je gelukkig een paar uur goed vermaken met Astro, zoals de reviewers schreven. Heel veel plezier! Ben een (groot) tikkeltje jaloers.

• Leiden071
  • Laatst online: 03-10-2024
Mediamarkt rdam alexandrium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rV8bKqpcVA92-TsyS5AJ3CETkw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6geRZF5cEDP4HSG7bsE54tuF.jpg?f=fotoalbum_large

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Lol Duitse websites gaan ook plat vanwege verkoop....

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
CyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:48:
Zo te merken heeft amazon.de, amazon.co.uk en nu ook amazon.fr botprotectie geactiveerd.... :(
en daar ben je boos om? 8)7

• JoeMusashi
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Terecht 8)

• AMARONE
  • Nu online
Voor een wasmachine in de rij?

• ivokenevil
  • Laatst online: 31-07-2021
Dit heeft geen invloed op een tracker die aanstaat toch? Ging alleen dat het betalen dan vanzelf gaat?

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:47
Weten we gelijk wie de oorzaak is van de tekorten. :P

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
Zijn dat pre-orders of mensen die denken dat je er een kan kopen bij openingstijd?

• magick-nl
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 05-02-2025
Nitwitt1991 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:49:
Lol Duitse websites gaan ook plat vanwege verkoop....
otto.de is niet plat gegaan, en heb toch eentje weten te bestellen (levering voor midden december):Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3B-lTXhmYGXzn6HsiI5xW3pCrdY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c7hPYnz5SqNDnEuZh8y7BPqj.png?f=fotoalbum_large

• HaskoF
Hans1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:48:
[...]

In mijn geval was het dus echtscheiding dat al anderhalf jaar loopt. Vorig jaar zomer breuk waardoor ik de hele PS5 pre-order heb gemist. En pas sinds een maand ofzo na afwikkeling scheiding, verhuizing etc heb ik weer beetje zicht in mijn financiën of ik nog wat te spenderen heb voor een PS5. En het antwoord is Ja! So here I am! :D niet actief geweest hier op de pagina, maar ik heb ook de nachtbrakers chat van BCC meegemaakt haha, good times :9
Na regen komt zonneschijn!!
We gaan er voor !!! Nog 2 uur te gaan bij Amazon

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-10-2025
Ze houden zich wel aan de regels van de 1,5 meter.

• pow3rran9er
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-12-2024
ivokenevil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:50:
[...]

Dit heeft geen invloed op een tracker die aanstaat toch? Ging alleen dat het betalen dan vanzelf gaat?
Ja dat klopt! Ze kunnen vanuit een technisch standpunt onmogelijk zien dat jij een tracker gebruikt.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

"Corona proof"

• AMARONE
  • Nu online
gambler85 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:50:
[...]

Zijn dat pre-orders of mensen die denken dat je er een kan kopen bij openingstijd?
Dat laatste, tante sjaan en oom sjonnie staan straks schreeuwend in de winkel.

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:28
Ik heb zojuist maar een pre-order geplaatst voor de Playstation 6, weet ik in elk geval zeker dat ik op tijd ben. Het wachten kan beginnen!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 13:08
VinnieV schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:17:
Hmmm, gisteravond hoorde ik bij de gelukkigen rond 23:00u. Kon bestellen betalen en vervolgens direct mijn bestelling niet meer wijzigen. Kijk ik vanmorgen naar de status, is ie vertraagd. Ben benieuwd wat dat betekent, 1 dag? Of tot de tweede lichting? Iemand al met MM contact gehad hierover?
Weet iemand al meer? Sta al 45 min in de wacht bij de helpdesk van mm :(

• Leiden071
  • Laatst online: 03-10-2024
gambler85 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:50:
[...]

Er is maar 1 rij. Een mix van pre orders en mensen die het toch proberen..

• TwColHD
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-12-2025
magick-nl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:50:
[...]

otto.de is niet plat gegaan, en heb toch eentje weten te bestellen (levering voor midden december):[Afbeelding]
Hoe verliep het daar? Waren ze snel weg?

• AMARONE
  • Nu online
harrybeuker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:51:
[...]

Weet iemand al meer? Sta al 45 min in de wacht bij de helpdesk van mm :(
Gast, maak die mensen nou niet wakker daar. Als ze erin duiken heb je meer kans op annulering. Laat het even gaan gewoon tot morgen. Als je nog geen tt hebt.

• Klaas6544
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-02 14:42
Iemand die meer weet van MM pre-orders gisteren? Kheb nog niks gehoord en de status is naar 'vertraagd'.?
Pagina: 1 ... 184 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord