Carrefour brugge
volgens mij is dat 13:00 er worden zaken door elkaar gehaald volgens mij waar staat het officieele bericht van amazon 12:00TD91 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:01:
Dusss, volgende deadline is 12:00 Amazon.
LETS GO BOYS, LETS GET IT!!
thx manBao_mi1 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:59:
Deze app groep heeft nog een aantal plekken vrij: https://chat.whatsapp.com/IsDQMNxTKbt07D0SHT6JeO
AUB a een posten als je ook daadwerkelijk iets weet over de beschikbaarheid ergen. Thanks!
Nee kon m bij carrefour gewoon in de winkel kopen vrije voorraadZesBarkiePK schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:03:
[...]
Zat er nog een doos omheen? Of worden ze zo verzonden?
De Nederlandse Amazone?shakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:03:
[...]
volgens mij is dat 13:00 er worden zaken door elkaar gehaald volgens mij waar staat het officieele bericht van amazon 12:00
Haha mooi! Zeker gelijk allemaal uitverkocht?Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:04:
[...]
Nee kon m bij carrefour gewoon in de winkel kopen vrije voorraad
Hier ook azen op Amazon vandaag, had gisteren vrij genomen maar misgelopen, kon vandaag geen vrij krijgen maar tussendoor maar wat proberen te kijken op de telefoon, weinig kans maar we proberen het
Denk het wel..Gisteren was hij er nogSantiago2019 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:03:
Is @Ryanator hier nog?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Gewoon van 11.50 tot 12.10 naar het toilet gaan 😇Sipio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:05:
Hier ook azen op Amazon vandaag, had gisteren vrij genomen maar misgelopen, kon vandaag geen vrij krijgen maar tussendoor maar wat proberen te kijken op de telefoon, weinig kans maar we proberen het
Ben benieuwd of hij er een heeft weten te bemachtigenlaurens700 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:05:
[...]
Denk het wel..Gisteren was hij er nog
Hij heeft er een bij MM gisteravond gekregen geloof ik
Ik heb weken geleden een pre order bij bol.com geplaatst en ondanks dat bol hem gisteren verzonden heeft is de order wel vertraagd. Je bent dus niet de enige. Ik verwacht trouwens ook nog een ander pakketje dat is ook vertraagd. Ik denk dat post nl het echt heel erg druk heeft op het moment.ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:38:
[Afbeelding]
Vraag is wss al paar keer gesteld maar er komen zodanig veel nieuwe berichten.... Heeft er iemand dit ook? Levertijd onbekend, nog nooit voorgehad met PostNL
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Als je zoekt bij amazon.de op playstation 5 linkt ie naar de PS5 controller.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Heeft nog iemand een SMS gehad van Gamemania? Ik was gebeld en mij werd gezegd dat ik niet bij levering 1 zat. Krijg zojuist een SMS dat ik mijn Playstation kan ophalen. Vraag me nu af of het goed gaat
Dat heeft hij. Via V&A zei hij gisteren, voor €600.Santiago2019 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:06:
[...]
Ben benieuwd of hij er een heeft weten te bemachtigen
Nou jas aan en gaan zou ik zeggenChamping schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:07:
Heeft nog iemand een SMS gehad van Gamemania? Ik was gebeld en mij werd gezegd dat ik niet bij levering 1 zat. Krijg zojuist een SMS dat ik mijn Playstation kan ophalen. Vraag me nu af of het goed gaat
Oh gelukkig, de bezorger en mijn buren hoeven van mij namelijk niet te zien / weten dat het om een ps5 gaat.Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:04:
[...]
Nee kon m bij carrefour gewoon in de winkel kopen vrije voorraad
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Denk dat hij nog in Astro Playroom dromenland zitSantiago2019 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:06:
[...]
Ben benieuwd of hij er een heeft weten te bemachtigen
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Haha hij is 10:00 open, ik heb al vrij kunnen regelen van werk
Zijn er berichten waar de winkels in Nederland nog losse verkoop hebben?
Vandaag tussen 14:30 - 17:00 wordt de PS5 geleverd door PostNL
Happy Release day mensen
en veel plezier met gamen!
Happy Release day mensen
Die zijn er niet, het is ALLEEN online.Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:09:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
nope... is uitgesloten door Sony ivm covid..Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:09:
Hahah ja ze hadden er wel geteld 11Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:05:
[...]
Haha mooi! Zeker gelijk allemaal uitverkocht?
@Raikkonen_WC ik dacht dat het voor je slaapkamer was en voor je gameroom en je keuken en het nichtje van je stiefbroer enzo... en nu staat het opeens op V&A?
Blijft triest.pokle312 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:09:
Raikonnen_wc gaat ook lekker met zijn aankopen bij vraag en aanbod
Weddings are basically funerals with cake.
Verwijderd
Wat een bijzonder treurig niveau in die app groep zeg. "Alleen praten als er iets te melden over bestellen"
Vervolgens slow-chat alsof het Tweakers is.
"Heeft het zin om ook Amazon IT en ES in de gaten te houden?"
"Kan iemand het zeggen als de Pulse 3D headset ergens te bestellen is?"
"Zijn we zeker van 12:00?"
"Bron?"
Oh en als je er iets van zegt:
"237 mensen schrijf je niet de wet voor, die laat je in hun waarde"
Ik begin te snappen waarom deze app groep nog ruimte over had.
"Bron?"
Hier ook bij de Bol weken geleden om 08:34 een bestelling geplaatst en ook hier pas morgen levering.ZesBarkiePK schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:06:
[...]
Ik heb weken geleden een pre order bij bol.com geplaatst en ondanks dat bol hem gisteren verzonden heeft is de order wel vertraagd. Je bent dus niet de enige. Ik verwacht trouwens ook nog een ander pakketje dat is ook vertraagd. Ik denk dat post nl het echt heel erg druk heeft op het moment.
Kans is klein dat hij vandaag geleverd wordt. Heb vorige week bij Bol in de ochtend een bestelling gedaan die dezelfde dag geleverd zou worden , die had ook vertraging en dat duurde uiteindelijk 3 dagen....., (en nee, geen status over verkeerde sortering ed., gewoon de standaard drukte tekst) dus dat hij morgen geleverd zou worden is ook geen zekerheid
PS5 is binnen woohoooo!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Eens, maar sommige zullen het wel nodig hebben, door Covid-19, misschien geen inkomen meer ofzo
Verdient dat nog een beetje referrals? Is je eigen website, toch?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoe dan0c2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:11:
Nou, ik laat dit topic voor wat het is! Veel plezier iedereen, en iedereen die zit te wachten op een bezorger: Hou die voordeur in de gaten!
[Afbeelding]
Wat een kneus is die gast.cronixx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:10:
@Raikkonen_WC ik dacht dat het voor je slaapkamer was en voor je gameroom en je keuken en het nichtje van je stiefbroer enzo... en nu staat het opeens op V&A?
Maar, waarom 2??0c2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:11:
Nou, ik laat dit topic voor wat het is! Veel plezier iedereen, en iedereen die zit te wachten op een bezorger: Hou die voordeur in de gaten!
[Afbeelding]
De pest is dat je hem wel voor 500 kunt verkopen, maar doorgaans weet je niet met wie je te maken hebt.Jieve schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:11:
[...]
Eens, maar sommige zullen het wel nodig hebben, door Covid-19, misschien geen inkomen meer ofzo
Koopt een random tweaker hem van je, verkoopt die hem door voor 800
Haters everywhere but I don’t really care
Eentje voor beneden en eentje voor boven (of nog 1 van 100 andere redenen die je kunt verzinnen)
Goed bezig man, enjoy!0c2 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:12:
[...]
GameMania, kon m om 8 uur ophalen. Heb net t eerste kwartier astro erop zitten.
Hopelijk sluit ik me later vandaag aan bij de PS5 Gamende mensen
Tuurlijk, moet die 500€ toch terugverdienen...
Nee zonder gein, het geluk dat mijn partner ook een die hard gamer is?
Het nazi regime in de groep neemt enge vormen aan...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:10:
Wat een bijzonder treurig niveau in die app groep zeg. "Alleen praten als er iets te melden over bestellen"
"Bron?"
Ik wil desondanks geen info missen dus ik blijf er maar in...
Wat een afgunst naar mensen die er meerdere hebben 😂
Had ik maar....
Had ik maar....
Verwijderd
Heeft natuurlijk weinig met nazi-regime te maken. Maar mensen willen graag hun notificaties aanzetten voor zo'n groep. Dat wordt een beetje vervelend als mensen gaan slowchatten.quatro33 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:15:
[...]
Het nazi regime in de groep neemt enge vormen aan...
Ik wil desondanks geen info missen dus ik blijf er maar in...
Heerlijke ironie wel: “De Whatsapp groep is voor meldingen over voorraad. Als je wil chatten ga je maar naar Tweakers”
Inderdaad triest figuur. Was toch voor iedere kamer een PlayStation?pokle312 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:09:
Raikonnen_wc gaat ook lekker met zijn aankopen bij vraag en aanbod
En nu staan ze op v&a
Verwijderd
Jij zit duidelijk in de verkeerde WhatsApp groepVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:10:
"Bron?"
welke amazon websites moet ik goed in de gaten houden? alleen NL en DE of ook andere?
Nee, alleen dieSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:18:
welke amazon websites moet ik goed in de gaten houden? alleen NL en DE of ook andere?
Ik denk dat ie gaat reageren met: "Bwoah"Agaron schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:17:
[...]
Inderdaad triest figuur. Was toch voor iedere kamer een PlayStation?
En nu staan ze op v&a
Dan hebben we het duidelijk over twee verschillende groepen. Je moest eens weten.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:16:
[...]
Heeft natuurlijk weinig met nazi-regime te maken. Maar mensen willen graag hun notificaties aanzetten voor zo'n groep. Dat wordt een beetje vervelend als mensen gaan slowchatten.
Zegt niet zoveel denk ik. Ik denk dat we een heleboel “Tweakers” niet meer terugzien na vandaaglaurens700 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:05:
[...]
Denk het wel..Gisteren was hij er nog
Verwijderd
Ook ik ga vanmiddag er eentje proberen te scoren bij Amazon (let's hope) en verkopen voor de normale prijs
. Kan ik toch iemand blij maken in deze tijden. Ook heb ik nog een pre-order open staan bij MM Utrecht, The Wall. Ga vandaag even langs, aangezien ik nog niets heb vernomen van ze. Indien de plek waar ik sta te doen is, wil ik mijn pre-order weggeven
Welke pagina gaan jullie verversen om 12 bij amazon.nl? Gaan ze nou een nieuwe link gebruiken (om bots tegen te gaan)? Wat is wijsheid?
DM's staan openVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:19:
Ook ik ga vanmiddag er eentje proberen te scoren bij Amazon (let's hope) en verkopen voor de normale prijs. Kan ik toch iemand blij maken in deze tijden. Ook heb ik nog een pre-order open staan bij MM Utrecht, The Wall. Ga vandaag even langs, aangezien ik nog niets heb vernomen van ze. Indien de plek waar ik sta te doen is, wil ik mijn pre-order weggeven
Wat een drama op de vooravond en leverdag. In ieder geval komt de mijne van bol vandaag tussen 12:55 en 14:30. En dan laat ik dit gigantische drukke topic achter me.
normaalJefson schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:20:
Welke pagina gaan jullie verversen om 12 bij amazon.nl? Gaan ze nou een nieuwe link gebruiken (om bots tegen te gaan)? Wat is wijsheid?
https://www.amazon.nl/Son...E5-Console/dp/B08H93ZRK9/
digitaal
https://www.amazon.nl/Son...al-Edition/dp/B08H98GVK8/
zou voor die tijd wel in de gaten houden of ze blijven werken natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door ab2zodiac op 19-11-2020 09:22 ]
Zo, honkbalknuppeltje in de achterbak en richting Intertoys! Ik vraag me af wat ik aantref, zou me niet verbazen als er ook een hoop gelukszoekers staan die hopen dat er winkelvoorraad is.
Ik heb vanochtend even gekeken en een track and trace ontvangen
Scoor ik letterlijk even over 12 een PS5...
nu hopen dat het pakket ook daadwerkelijk goed aankomt.
wijze woorden
Werkt de account knop bij jullie wel? Lijkt stuk.
Ff shout out naar deze mensen die voor hun tweakers zich inzettenVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:19:
Ook ik ga vanmiddag er eentje proberen te scoren bij Amazon (let's hope) en verkopen voor de normale prijs. Kan ik toch iemand blij maken in deze tijden. Ook heb ik nog een pre-order open staan bij MM Utrecht, The Wall. Ga vandaag even langs, aangezien ik nog niets heb vernomen van ze. Indien de plek waar ik sta te doen is, wil ik mijn pre-order weggeven
Als je dan toch resale wilt betalen:
Hier evt ook, voor 739 (plus 15 euro shipping zo te zien).
Disk Edition:
https://stockx.com/sony-p...ion-console-eu-plug-white
Digital, 665:
Disk Edition:
Digital, 665:
[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 19-11-2020 09:23 ]
Nou mochten er mensen zijn die een tweede console scoren vandaag en daar graag een andere tweaker blij mee maken houd ik mij zeker aanbevolen. Werk zelf in zelf in de retail dus Amazon F5’en overdag gaat hem niet worden. Succes vanmiddag.
Anders ik wel!Linius schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:23:
Nou mochten er mensen zijn die een tweede console scoren vandaag en daar graag een andere tweaker blij mee maken houd ik mij zeker aanbevolen. Werk zelf in zelf in de retail dus Amazon F5’en overdag gaat hem niet worden. Succes vanmiddag.
Leuk die Amazon tijden, maar het was toch 13:00? Of is Nederland enige land waar ze 12:00 gaan aanhouden?
Of was het toch 12:00 CET?
Of was het toch 12:00 CET?
Geeft wel even aan wat te "doorverkoop" prijzen zijn.matthijst schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:23:
Als je dan toch resale wilt betalen:
Disk Edition:
Digital, 665:
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik zie iedereen klagen dat het naar de V&A gaat, maar er zijn dus mensen die het kopen.
Als je gewoon niets koopt voor die belachelijke prijzen, dan zal het snel over gaan...
Maar wij geven die gasten dus kans om het te kunnen doorverkopen voor die belachelijke prijzen.
Als je gewoon niets koopt voor die belachelijke prijzen, dan zal het snel over gaan...
Maar wij geven die gasten dus kans om het te kunnen doorverkopen voor die belachelijke prijzen.
Als er iemand is die een Tukker blij wil maken. ik hou me aanbevolen
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
In ieder geval een stuk lager dan 950 die hier gevraagd wordtnils7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:24:
[...]
Geeft wel even aan wat te "doorverkoop" prijzen zijn.
En als mensen m ontvangen (die willen doorverkopen) gaan prijzen eerst doorgaans nog wat omlaag op Stockx.
Wij, ik en zoon, houden ons ook zeker aanbevolen. Voor als iemand er 1 over heeft voor een normale prijs. Liefst de disc versie. Kunnen zijn ps4 games er ook op worden gespeeld.
Heb het gisteren ook gezegd, ook al heb je een PS5 gescoord, kijk dan met elkaar nog rond en hou het in de gaten voor mede tweakers die geen PS5 hebben.
Als ik er een tegenkom of snel genoeg ben om te bestellen zal ik deze bestellen en ook aanbieden aan de eerste beste tweaker die reageert hier voor de normale prijs.
Iedereen een PS5 gunnen is mooi toch!
Als ik er een tegenkom of snel genoeg ben om te bestellen zal ik deze bestellen en ook aanbieden aan de eerste beste tweaker die reageert hier voor de normale prijs.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Daarnaast vinden de meeste hier het wel oke om 30 gevraagd advertenties te plaatsen. Maar zet je aanbod advertentie dan is de wereld te klein.Jieve schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:24:
Ik zie iedereen klagen dat het naar de V&A gaat, maar er zijn dus mensen die het kopen.
Pro tip: Zet een gevraagd advertentie van 1000 neer. Dan zal je de heilige boontjes die het schandalig vinden ook in je DM vinden.
Hij is binnen van Bol. Pakketbezorger was een stuk vroeger dan verwacht!
GRAAG!!H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:26:
Heb het gisteren ook gezegd, ook al heb je een PS5 gescoord, kijk dan met elkaar nog rond en hou het in de gaten voor mede tweakers die geen PS5 hebben.
Veel plezier er mee
Dit maakt me blij!H.Boss schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:26:
Zo, hyperwarp douchen met de deur open. Zou zo in men blote reet de deur open doen voor DHL.
Maar hij is nog niet langs geweest ...
Maar hij is nog niet langs geweest ...
Zijn er voor .de ook specifieke links? Als je daar doorklikt op de juiste versie blijft de link hetzelfde.ab2zodiac schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:21:
[...]
normaal
https://www.amazon.nl/Son...E5-Console/dp/B08H93ZRK9/
digitaal
https://www.amazon.nl/Son...al-Edition/dp/B08H98GVK8/
zou voor die tijd wel in de gaten houden of ze blijven werken natuurlijk.
Ik hou al dagen alles in de gaten maar loop alles mis door poepluiers en flessen geven, haha! Veel belangrijker dan 24/7 pagina's refreshen. Leuker ook! Maar als er iemand een pre-order "over" heeft van de DE versie (normale prijs ofc), let me know! Kom ik hem vandaag nog halen
Lucky!Alexknl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:27:
Hij is binnen van Bol. Pakketbezorger was een stuk vroeger dan verwacht!
Respect voor de tweakers die het andere gunnen en niet meer vragen!
Ik moet vandaag naar ziekenhuis. Kan helaas niet bij Amazon tijdstip zijn. Geniet alleen al om in dit forum mee te kijken/praten. Succes iedereen vanmiddag! Ik hoop op de volgende lichting.
Ik moet vandaag naar ziekenhuis. Kan helaas niet bij Amazon tijdstip zijn. Geniet alleen al om in dit forum mee te kijken/praten. Succes iedereen vanmiddag! Ik hoop op de volgende lichting.
Tja als je iets kan kopen voor 400 en voor 700 kan verkopen snap ik wel dat mensen daar op inspelen is gewoon handel he gebeurt toch ook met andere artikelen zoals sneakers etc zijn die mensen dan ook triest en zielig? Mensen zijn wel redelijk snel jaloers hier op andere mensen en gunnen elkaar niks.
Krijg net bericht van Amazon dat mijn PS5 vanavond binnen komt tussen half 6 en 21:30 ben ik net thuis van werk dus is top! die ik overigens wel zelf hou hoor:) Demon Souls meteen downloaden en kijken of ik nog net een paar uurtjes kan spelen voordat ik ga slapen:)
Krijg net bericht van Amazon dat mijn PS5 vanavond binnen komt tussen half 6 en 21:30 ben ik net thuis van werk dus is top! die ik overigens wel zelf hou hoor:) Demon Souls meteen downloaden en kijken of ik nog net een paar uurtjes kan spelen voordat ik ga slapen:)
Playstation 5
Bizar ook dat alle sites zowat plat liggen zonder dat er ook maar een tijdstip is genoemd.
Het is een beetje proberen tegen beter weten in.
Ondertussen heb ik gisteren wel een X oneX kunnen scoren bij de Microsoft store. Toch beduidend minder hype dan bij de PS5 (wat echt aanvoelt als een kansloze missie)
Het is een beetje proberen tegen beter weten in.
Ondertussen heb ik gisteren wel een X oneX kunnen scoren bij de Microsoft store. Toch beduidend minder hype dan bij de PS5 (wat echt aanvoelt als een kansloze missie)
Verwijderd
Wat is nou interessanter om zelf te hebben, en digital of een disk? Zelf aan het twijfelen voor welke ik ga op amazon.
hopelijk blijf amazon wel stabiel straks
Moest je voor amazon.nl nou wel een creditcard hebben om te bestellen of niet?
Mocht iemand een tweede over hebben zou ik deze heel graag over willen nemen (heb er eventueel wat extra voor over), ik hoor het graag!
Hoho! Smeken is op je knieen gaan en 800 euro betalen op MarktplaatsSmeldor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:29:
Gaan we hier nu allemaal smeken?
Geen zin om pagina’s aan smeekbedes te moeten doorlezen
Dan lees je lekker niet meer meeSmeldor schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:29:
Gaan we hier nu allemaal smeken?
Geen zin om pagina’s aan smeekbedes te moeten doorlezen
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/69cyU3MjClB9FnLaEZw2chzu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cBTJlwnomgFtw1uC27Xc56Td.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tzoNCNCuBS5NxI8QXtdncy0T.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Lrcwm3UbiZmAkpKd2cPQtjE8.png?f=fotoalbum_large)