• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01-2025
Valcanus1337 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:19:
TNT geeft aan nog niets ontvangen, bol zegt verzonden, morgen pas geleverd om 15:00. Ziet er naar uit dat de playstation pas vrijdag komt.
Bol heeft dus de bestellingen die als eerste zijn geplaatst als allerlaatste verzonden en die zijn dus waarschijnlijk te laat klaargezet. Dit flikte ze bij de Series X launch ook al.
Hoe moeilijk is het om bestellingen die al maanden geleden betaald zijn ook gewoon ruim op tijd te versturen?

• Ricardo07
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxvupuuT71yoA5qf5HyyUb0jKGg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V6wM7Q0vtYDoqSZEFxoE0D8Q.jpg?f=user_large

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Ontzettend jaloers op iedereen die hem de komende uren binnen gaat krijgen. Heel veel plezier jongens!

Ik focus me op Amazon, al zal die kans enorm klein zijn. Fingers crossed!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Pingu007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:31:
[...]

Waarom betere kansen in DE??
Ze zijn veel groter

Weg

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-01 17:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1J4s4QkU9CibetHveSGzn7LpbM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4FRG48U11kfoLSznfnejpsUo.jpg?f=user_large

Spannend

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18-02 22:40
Weet iemand die tijden van Amazon per land?

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-02 15:29
Wonen ook een paar mensen meer in DE hè! ;-)

https://www.clicktobuy.nl/blogs/news/american-express-welkomstbonus

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

wow ik vond het nederlandse model al groot, maar de duitse ps5 is dus nóg groter?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Maikel2000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-03-2021
NikkiNailz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:34:
[...]

Bol heeft dus de bestellingen die als eerste zijn geplaatst als allerlaatste verzonden en die zijn dus waarschijnlijk te laat klaargezet. Dit flikte ze bij de Series X launch ook al.
Hoe moeilijk is het om bestellingen die al maanden geleden betaald zijn ook gewoon ruim op tijd te versturen?
Mooie theorie, maar nee. Ik heb namelijk om 8.33 uur besteld, als een van de eersten dus, en kreeg gisteren rond elven ‘s ochtends m’n T&T. Gisteravond meegegeven aan PostNL

• ShaYan
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4goUxg2CMHi0392EieWdstgWJ5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vxoC0bZAcQHa3oLrCFqBbDkm.png?f=fotoalbum_large

Vraag is wss al paar keer gesteld maar er komen zodanig veel nieuwe berichten.... Heeft er iemand dit ook? Levertijd onbekend, nog nooit voorgehad met PostNL :(

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-02 08:45
BaRF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:37:
[...]

wow ik vond het nederlandse model al groot, maar de duitse ps5 is dus nóg groter?
Duitse wetgeving, maakt het verplicht om alles een 10 tallen cm's groter te maken.

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Gefeliciteerd iedereen die er eentje heeft, maar het zou voor de mensen die er geen een hebben, super fijn zijn als we het hier over de beschikbaarheid zouden hebben :)
Kom op zeg elke 10 sec een vraag of update over postnl/dhl track en trace nummers. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand hier iets aan heeft. Natuurlijk wil je weten of je order van besteldatum x is verzonden en of iemand anders meer info heeft. Maar er komen nu tig voorbeelden van de mijn komt om 13:01 en de mijne om 15:03........

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
monaldo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:38:
Gefeliciteerd iedereen die er eentje heeft, maar het zou voor de mensen die er geen een hebben, super fijn zijn als we het hier over de beschikbaarheid zouden hebben :)
Kom op zeg elke 10 sec een vraag of update over postnl/dhl track en trace nummers. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand hier iets aan heeft. Natuurlijk wil je weten of je order van besteldatum x is verzonden en of iemand anders meer info heeft. Maar er komen nu tig voorbeelden van de mijn komt om 13:01 en de mijne om 15:03........
Ja...ik wil juist kunnen pre-orderen maar iedereen praat over levertijden :(

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-02 15:29
Dit dus!

https://www.clicktobuy.nl/blogs/news/american-express-welkomstbonus

• Ricardo07
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Als mensen hier de ps5 die ze gister besteld hebben binnen hebben gekregen melden hier dan weten we bijna zeker dat de rest die hem gister besteld heeft ook ontvangt

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:28
Yo_flow schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:11:
[...]

Die van mij blijkt nu geannuleerd te zijn, geen ps5 voor mij...
?! Jeetje, lekker rot zeg. Hoe dat zo dan?

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-11-2025
ThaddeusX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:39:
[...]

Topic zegt ook levertijden toch? 8)7

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2025
via onze discord ps5 server heb ik apart kanalen daarvoor aangemaakt zodat ik deze kan muten _/-\o_

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:19
Ik heb gisteren om 23:00 eentje kunnen bestellen bij Mediamarkt, ik was toen toevallig op mijn werklaptop dus ik heb niet kunnen inloggen omdat ik mn ww niet meer wist. Nu heb ik er een besteld zonder account, weet iemand waar je de status kan opvragen van je bestelling? Mijn laatste status via de mail was: "Wanneer je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder, ontvang je een bevestiging."

Hebben andere mensen al een bevestiging ontvangen waarbij de PS5 onderweg is?

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:22
ThaddeusX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:39:
[...]

Topic: [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Etuuuuuh!

• monaldo
Callandt95 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:40:
[...]

via onze discord ps5 server heb ik apart kanalen daarvoor aangemaakt zodat ik deze kan muten _/-\o_
Heb je die voor mij want hier word je gek! :P

• CrDs
  • Laatst online: 27-04-2021
Weet er iemand of Amazon Frankrijk ook levert na Nederland? Daar staat hij namelijk wel op de site en Nederland komt de controllerAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQiqMb7QEwu7JvuerllMcBbZOY4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9zapegsDzb1tJYANayE58V5m.png?f=fotoalbum_large

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-01 13:41
Het huilie huilies gehalte is inderdaad nogal hoog hier. Het boeit toch niet hoe laat je dat ding ontvangt? En anderen zeker niet..

• NikkiNailz
Maikel2000 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:37:
[...]

Mooie theorie, maar nee. Ik heb namelijk om 8.33 uur besteld, als een van de eersten dus, en kreeg gisteren rond elven ‘s ochtends m’n T&T. Gisteravond meegegeven aan PostNL
Is dat ook een disk versie? Ze hebben namelijk eerst alle PS5's zonder disc drive verstuurd.

Feit blijft wel dat ik een T&T code heb die vannacht pas is aangemaakt en niets doet.

• Vizjee
  • Laatst online: 18-02 10:33
Is er nog een discord/whatsappgroep waar ik meer kan horen over de levertijden van bol.com?

Geintje, zou fijn zijn als ik wel toegevoegd zou kunnen worden aan een groep rondom überhaupt een order van een PS5!

Hoor graag :)

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2025

• Baska88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-02 12:47
Zou nu te bestellen zijn bij www.expert.de

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-02 04:27
In de Whatsapp app word www.expert.de gemeld

• ab2zodiac
  • Laatst online: 27-09-2021
KoningSlakkie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:40:
Ik heb gisteren om 23:00 eentje kunnen bestellen bij Mediamarkt, ik was toen toevallig op mijn werklaptop dus ik heb niet kunnen inloggen omdat ik mn ww niet meer wist. Nu heb ik er een besteld zonder account, weet iemand waar je de status kan opvragen van je bestelling? Mijn laatste status via de mail was: "Wanneer je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder, ontvang je een bevestiging."

Van mijzelf is onderweg, van andere mensen ook(met een T&T). Zijn een paar die "vertraagd" hebben.

• monaldo
CRpt3r55 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:40:
[...]

Topic: [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
Levertijd kan geïnterpreteerd worden als besteld in september en ik krijg hem deze week. Prima dan weet je of je een kans maakt als je hem ook in september hebt besteld. Maar niet ik krijg hem morgen pas oooo neeee, of ik krijg hem om 10 uur....

• Mnup_1
  • Laatst online: 26-01 19:46
ShaYan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:38:
[Afbeelding]

Vraag is wss al paar keer gesteld maar er komen zodanig veel nieuwe berichten.... Heeft er iemand dit ook? Levertijd onbekend, nog nooit voorgehad met PostNL :(
Jazeker, vaker gehad recentelijk. Vaak resulteert dit in een dag vertraging.

• Epixx1337
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Graag! Zoals ik ben 1 van de ongelukkige die lag te pitten afgelopen nacht. En zen kans heeft gemist.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:53
Was het niet zo dat die niet naar Nederland leverde? Of was dat een andere Duitse website...

• pokle312
  • Niet online
Laad niet eens

• Wiz_Kid
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:52

Chatten of twitter?

• TwArbo
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
RiekieMeijer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:41:
Weet er iemand of Amazon Frankrijk ook levert na Nederland? Daar staat hij namelijk wel op de site en Nederland komt de controller[Afbeelding]
Deze link komt bij mij uit op de console: https://www.amazon.nl/Son...E5-Console/dp/B08H93ZRK9/

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-02 08:45
Overgenomen door bots. Dus helaas je bent te laat. ;(

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-02 17:01
RiekieMeijer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:41:
Weet er iemand of Amazon Frankrijk ook levert na Nederland? Daar staat hij namelijk wel op de site en Nederland komt de controller[Afbeelding]
Ja, de mijne is gisteren verzonden vanuit amazon.fr

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-02 13:53

Major_ton

Shoot!

NikkiNailz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:34:
[...]

Mijn tijd van bestellen was 08:50 uur bij Bol.com en dat was dus echt het allerlaatste moment. Op dat tijdstip stonden er in dit topic al berichten dat mensen niet meer konden bestellen. Ik kreeg gisteren om 15:33 uur mijn T&T code, dus ik denk dat de eerste bestellingen niet als laatste zijn verzonden. We weten gewoon niet hoe Bol.com dit heeft aangepakt.

Some infinities are bigger than others.

• Maikel2000
  • Laatst online: 15-03-2021
NikkiNailz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:41:
[...]

Is dat ook een disk versie? Ze hebben namelijk eerst alle PS5's zonder disc drive verstuurd.

Feit blijft wel dat ik een T&T code heb die vannacht pas is aangemaakt en niets doet.
Ja! Ik hoop dat jij ‘m vandaag ook nog krijgt, hoor. Komt vast goed

• CrDs
  • Laatst online: 27-04-2021

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:55

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Gewoon rustig blijven, die ps5's komen wel aan.

• tomvanzummeren
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-04-2024
Ah, vandaar dat ie down is

• Vizjee
Iemand die weet of er ruimte is in die Whatsapp groep? Stuur mij aub een PM

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:59

H.Boss

Hugo Boss

Major_ton schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:45:
[...]

Mijn tijd van bestellen was 08:50 uur bij Bol.com en dat was dus echt het allerlaatste moment. Op dat tijdstip stonden er in dit topic al berichten dat mensen niet meer konden bestellen. Ik kreeg gisteren om 15:33 uur mijn T&T code, dus ik denk dat de eerste bestellingen niet als laatste zijn verzonden. We weten gewoon niet hoe Bol.com dit heeft aangepakt.
En ik zelfs 8.52 en heb gisteravond 21.00 T&T ontvangen.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• pokle312
  • Niet online
ryanator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:46:
Gewoon rustig blijven, die ps5's komen wel aan.
Ik krijg mijn ps5 om 15:00 ipv 13:00 paniekk!!! 8)7 8)7

• Baska88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-02 12:47
Gyrolion schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:44:
[...]

Overgenomen door bots. Dus helaas je bent te laat. ;(
Helaas weer te laat. Blijkbaar wonen erin Duitsland ook mensen die een PS5 willen. :?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Precies hij bounct telkens waardoor je niet eens op de productpagina komt. Zelfs bij Intertoys/BCC kon je iig de productpagina nog op, al had je daar ook natuurlijk niks aan.

• Technofreakz
  • Laatst online: 13:12
Ik ga vanmiddag nog 1 proberen te bemachtigen bij Amazon.

Mocht ik hem krijgen dan mag iemand van hier hem voor de kostprijs.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:36
Joosie200 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:47:
[...]

Precies hij bounct telkens waardoor je niet eens op de productpagina komt. Zelfs bij Intertoys/BCC kon je iig de productpagina nog op, al had je daar ook natuurlijk niks aan.
Het is niet eens een productpagina. Het is een aankondigingspagina. Ben er net op geweest, maar je kan er niks.

PSN: Sluuz

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10-2025

Wacht nog even rustig af. Laat niet een stagiair van MM kloten aan je gegevens. Er is al voor gekomen hier dat ze per ongeluk de order hebben geannuleerd. Ook geen account aanmaken en vragen of ze willen koppelen... Mijn advies

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Technofreakz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:48:

Heel graag!

• martijnuitoss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11-2025

Dat zou fijn zijn

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023

super van je, ik probeer ook nog tevergeefs eentje te bemachtigen

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

waar kan ik mijn schoen zetten? :+

• NikkiNailz
Major_ton schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:45:
[...]

Hij is in de weken daarna ook nog beschikbaar geweest dus je was wel één van de eerste met je bestelling.
Maargoed we wachten wel af, fijn dat de meeste hem wel gewoon vandaag binnenkrijgen.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:39
Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:43:
[...]

Was het niet zo dat die niet naar Nederland leverde? Of was dat een andere Duitse website...
klopt leveren alleen naar een Duits adres

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02 21:01

Zyron

BWRAAAAP

Sluuz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:48:
[...]

Het is niet eens een productpagina. Het is een aankondigingspagina. Ben er net op geweest, maar je kan er niks.
Hier idem, lijkt loos alarm.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 18:08
pokle312 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:47:
[...]

Ik krijg mijn ps5 om 15:00 ipv 13:00 paniekk!!! 8)7 8)7
Hier tussen 10:00 en 12:00. PostNL meneer/mevrouw is al vroeg op weg, zag dat ie om 08:00 al onderweg was. Zou PostNL voor Bol.com toch speciale busjes hebben rondrijden ?

7.3 kilo voor het pakket ? Mijn hemel. Dat is 3 kilo verpakkingen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-02 08:28
Ik heb er nog een in MM winkelmandje staan. Heeft het zin om bestelling af te ronden?

• CRpt3r55

Kijk! waren er maar meer tweakers zoals jij _/-\o_

Etuuuuuh!

• SnowSander
  • Laatst online: 10-01-2022
Dat is aardig van je

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:14
Genestealer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:51:
Ik heb er nog een in MM winkelmandje staan. Heeft het zin om bestelling af te ronden?
Dat lukt niet eens.

• ronaldva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-02 16:18
Genestealer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:51:
Bij Mediamarkt kan je hem in je winkelwagentje zetten maar je kunt hem niet betalen. Dat is al een tijdje zo.

• Blucky
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-02 11:21

Blucky

Still tweaking my profile

Bericht op de site van Expert.de
Heute ist die Veröffentlichung der PS5!
Ab heute Vormittag und nur online unter https://www.expert.de/Themenwelten/Sony-PS5 kann die PlayStation 5 hier bestellt werden. Die Auslieferung erfolgt bis zum 15.12.2020.
Zur Veröffentlichung werden weiterhin keine Konsolen zum Verkauf in den Geschäften verfügbar sein.
Um die neuesten Updates zu erhalten, besuchen Sie bitte weiterhin unsere Seite https://www.expert.de/Themenwelten/Sony-PS5

Feeling lucky...Phunk

• Vizjee

Meer Tweakers met PS5 is alleen maar beter voor de PS5 community. Ben benieuwd of het je lukt. Wellicht moet ik alvast beginnen aan mijn tekening..

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Volgens Wehkamp gaat de pre-order van 19 november (VANDAAG!) niet door. Ze hebben uberhaupt geen voorraad meer.

[ Voor 5% gewijzigd door ThaddeusX op 19-11-2020 08:55 ]

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 18:50
ThaddeusX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:53:
Volgens Wehkamp gaat de pre-order van 19 november (VANDAAG!) niet door. Ze hebben helemaal geen voorraad meer.
Als die van BCC zou komen (wat ik hier gelezen had), vraag ik me af hoe realistisch die deal al was aangezien de BCC natuurlijk hun voorraad in seconden er doorheen zou jassen.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• jellesteeg
Lijkt wel alsof de mensen waarmee ‘we’ hier de hele week hebben zitten praten, uitzoeken en fantaseren langzaam verdwijnen. Daarvoor in de plaats komen er nieuwe mensen met steeds dezelfde vragen over tijden op Amazon, WhatsApp en enkele andere dingen.

Er is een zoekbalk mensen. Gebruik die.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Volgens Wehkamp gaat de pre-order van 19 november (VANDAAG!) niet door. Ze hebben helemaal geen voorraad meer.
Dat was ongeveer 4000 berichten geleden al bekend. Maar ik neem het je niet kwalijk dat je die niet gelezen hebt ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59
Wat een drukte hier, dit zegt wel hoe populair de Sony Playstation 5 is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:38
Vanmiddag ook nog een poging wagen. Merk dat vanwege werk, maar ook de technische skills zo lijkt het met scripts en knoppen, het waarschijnlijk toch afleg :z . Toch is het een soort sport aan het worden om het toch nog proberen te regelen ipv maandje (of meer?) geduld.

Goed om te zien dat er ook mensen doorzetten tegen kostprijs :)

• bie100
  • Registratie: September 2016

ik doe met je mee krijg de mijne in 2021 dus ben al voorzien

al was het alleen maar om die apen dwars te zitten die er 1000 euro voor vragen :9

• NotSoSteady
Volgens Wehkamp gaat de pre-order van 19 november (VANDAAG!) niet door. Ze hebben uberhaupt geen voorraad meer.
Was gisteren al bekend.

https://www.techtastic.nl...kamp-en-amazon-nederland/

• Blucky
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-02 11:21

Blucky

Still tweaking my profile

bie100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:56:
[...]

al was het alleen maar om die apen dwars te zitten die er 1000 euro voor vragen :9
ik hou me graag aanbevolen O-)

Feeling lucky...Phunk

• Ramazan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-01 09:43

Ik houd me aanbevolen :-) hahaa

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:00
Dank voor het vermelden voor de 50e keer.... :O Volgende keer even een zoekopdrachtje uitvoeren in dit topic?

Postnl komt vandaag rond 12.00 en ik verwacht DHL pas om 20.00 ;( .

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:55
Dus nu is het 'alle ballen op Amazon'?

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-02 10:55
Uiteindelijk om 01:00 pas een Track trace gehad van bol.com.. met als gevolg dat hij morgen pas binnenkomt.

Gelukkig komt mn mediamarkt preorder wel binnen vandaag.

psn: HertogJack

• Vizjee
the-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:57:
Dus nu is het 'alle ballen op Amazon'?
Voor mij wel iig, gelukkig heb je daar nog 6 verschillende landen waar je het kan proberen ;)

• Michelk99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-01 11:27
HertogJack schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:57:
Uiteindelijk om 01:00 pas een Track trace gehad van bol.com.. met als gevolg dat hij morgen pas binnenkomt.

Ik wil die van morgen wel op komen halen voor de kostprijs 😜

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02 18:50
m4yall schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:55:
Vanmiddag ook nog een poging wagen. Merk dat vanwege werk, maar ook de technische skills zo lijkt het met scripts en knoppen, het waarschijnlijk toch afleg :z . Toch is het een soort sport aan het worden om het toch nog proberen te regelen ipv maandje (of meer?) geduld.

Goed om te zien dat er ook mensen doorzetten tegen kostprijs :)
Bij amazon lijk je wel kans te hebben aangezien daar zo'n captcha op zit.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-02 21:18

Hoeft niet zo te zijn, is al meerdere keren gezegd hier. Hij krijgt automatisch de status mee 'morgen' maar als hij vannacht verwerkt is zou dat dus morgen zijn. Zodra hij vanochtend de bus in gaat en dan gescand wordt gaat de aflevering 9 van de 10 keer gewoon naar vandaag (pas een keer of 10 genoemd in dit topic).

• Technofreakz
  • Laatst online: 13:12

Ik kreeg hem om
00.59 en wordt geleverd vandaag.

Had om 08.32 besteld. Regio Utrecht.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14:11
Deze app groep heeft nog een aantal plekken vrij: https://chat.whatsapp.com/IsDQMNxTKbt07D0SHT6JeO

AUB a een posten als je ook daadwerkelijk iets weet over de beschikbaarheid ergen. Thanks!

• Avex
  • Laatst online: 30-06-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qKaM_kMtEAd__Zmzh1Qk1rQ2k58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iP6SHrYvKUSeKTZ9G5LNdgmC.jpg?f=fotoalbum_large
I guess im the lucky one

• CRpt3r55
Heeft iemand nog die URL voor mij met de websites en pre-order data?

Tnx alvast!

Etuuuuuh!

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024

• NotSoSteady
CRpt3r55 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:59:
Heeft iemand nog die URL voor mij met de websites en pre-order data?

Tnx alvast!
Deze?

https://www.techtastic.nl...kamp-en-amazon-nederland/

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 19-11-2020 09:01 ]

• m4yall
bie100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:56:
[...]

>:) goed bezig! Goede denkwijze dit!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:08

Alcmaria

Syntax Error in 10

shakespeare schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:45:
[...]

How weet jij nou dat de 2de batch in februari komt, wat een bullshit met die preorders ik haal dat ding gewoon op bij de mm 19 november. Gewoon uit de schappen. Jullie laten je eigen gek maken man met die pre orders. Er zijn er vast genoeg, ze zijn niet gek bij sony.
sorry.. ik moet deze nog even quoten uit de oude doos :-D

hahahaha

• jellesteeg
Ben blij voor je! Veel plezier!

• TD91
  • Laatst online: 24-01 02:43
Dusss, volgende deadline is 12:00 Amazon.

LETS GO BOYS, LETS GET IT!! >:)

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-02 06:08
Niet voor niks vroeg opgestaan en een pleuris end gereden ;)

Have fun d:)b

• m4yall
nils7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:58:
[...]

Bij amazon lijk je wel kans te hebben aangezien daar zo'n captcha op zit.
Goed om te weten. Heb van alle sites de productpagina's even opgeslagen. rondje langs de velden rond 13.00!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 06:27

JSchut

.....

BertP schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:59:
[...]

Hoeft niet zo te zijn, is al meerdere keren gezegd hier. Hij krijgt automatisch de status mee 'morgen' maar als hij vannacht verwerkt is zou dat dus morgen zijn. Zodra hij vanochtend de bus in gaat en dan gescand wordt gaat de aflevering 9 van de 10 keer gewoon naar vandaag (pas een keer of 10 genoemd in dit topic).
Mijne was gister al verwerkt en stond tot vanochtend op 19 november. Vanochtend om 7 uur versprong hij naar morgen. Zou een grote verrassing zijn als hij wel vandaag komt. Maar ik gok toch echt dat het morgen gaat worden.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• quatro33
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-12-2022
en ja hoor...de eerste live boxen zijn al gesignaleerd hier...

alsof het allemaal nog niet genoeg kwelling is voor de wachtenden :D

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 13:51
Gewoon naar de MM gereden?

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Is @Ryanator hier nog?

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
Zat er nog een doos omheen? Of worden ze zo verzonden?

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

Pagina: 1 ... 182 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord