goeie vraag, ik ga om 13:00 op amazon.co.uk zitten iig.Numeo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:48:
Als je hem besteld uit amazon.co.uk krijg je dan niet een engelse stekker? Al zal het neem ik aan niet moeilijk zijn om dat te verwisselen..
Dit is toch wel het toppunt hoor, een groot wit vlak postenAid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:57:
Even een status update van mijn kant, nog niks kunnen bestellen en ook nog geen track en trace. [Afbeelding]

Ik moet toch wat om mee te doen :-Dn41r0j schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:58:
[...]
Dit is toch wel het toppunt hoor, een groot wit vlak posten
Wel een track&trace bij bol, levering staat op vandaag maar nog geen tijd. Ik gok dat het morgen wordt
Hopelijk wel je oplader bij je? Je weet het nooitAid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:57:
Even een status update van mijn kant, nog niks kunnen bestellen en ook nog geen track en trace. [Afbeelding]
Had ik ook maar in mn postnl app staat nu vandaagTheebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:38:
Heh Bah, T&T van Bol/PostNL meldt dat hij vanacht is verzonden maar morgen wordt geleverd ...
Bij versie/uitvoering kan je de console kiezenBaska88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:57:
Op Amazon .de en .co.uk verwijst de PS5 pagina nu naar de DualSense controller?
Ik sta 5ecronixx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:56:
[...]
Hoeveelste ben je in rij....?
Lees: ga je het redden mbt de voorraad?
Ikzelf had het geluk dat ik in de nacht van 17 september wakker werd, niet meer in slaap kon komen en toen T.net opende op mijn telefoon. En dus in dit topic zag dat Amazon.de pre-orders aannam. Zodoende heb ik hem om 03:39 besteld, anders was het mij dus ook niet gelukt.koenvd90 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:25:
[...]
Wow, Lucky you! Alvast heel veel plezier er mee. Ik heb met bestellen vooral pech gehad. Heel actief geweest, maar vaak net te laat of annuleringen (wehkamp, intertoys zelfs 2x).
Gisteren heel de nacht opgebleven voor Bcc, toen hij eindelijk online kwam, liep hij helaas vast tijdens de betaling.
Toen was daar tweaker 'Piet_Piraat7' waar ik eerder contact mee had over eventueel overnemen van zijn ps5 wanneer het mij niet zou lukken. Deze beste man houdt zijn woord en ik kan hem vanmiddag voor een zeer nette prijs overnemen van hem.
Hij is vanaf vandaag mijn persoonlijke held.
Merkte dit vannacht ook op Amazon DEshakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:39:
[...]
de productpagina van de ps5 is weg, als je erop klikt kom je op de controller uit. zowel op .co.uk als de.
enig idee?
Onder de thumbnail staat een knop 'editie' waarmee je de console zelf kan checken.TylerMayhem schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:02:
[...]
Merkte dit vannacht ook op Amazon DE
Heb je op de PS5 gewoon garantie als je bij Amazon besteld ?
Hetzelfde hiero..Theebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:38:
Heh Bah, T&T van Bol/PostNL meldt dat hij vanacht is verzonden maar morgen wordt geleverd ...
Bezorgtijd: vandaag tussen 08:20 en 10:20
Bezorger is onderweg
Duurt nu niet lang meer, zin in!
Bezorger is onderweg
Duurt nu niet lang meer, zin in!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kak. PostNL geeft in de app aan dat zij morgenmiddag het pakket gaat bezorgen (Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt)
PSN: TDBtje
Hoop vandaag bij Amazon te bestellen. Heb de MM gisteravond gemist... heel zuur.
Iemand hier een mooi script voor Amazon? Pm me dan even.
Iemand hier een mooi script voor Amazon? Pm me dan even.
Uiteraard!SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:05:
Heb je op de PS5 gewoon garantie als je bij Amazon besteld ?
PSN: TDBtje
Zit net even te kijken op Amazon (.de, .co.uk en .nl), onder de pagina waar gisteren de PS5 Console en Digital edition zaten zit nu de PS5 controller. Waarschijnlijk om website crash tegen te gaan vanmiddag. Ik denk dat er een compleet nieuwe pagina live gaat voor de PS5 Console en DE editie. En als er iemand een bot heeft draaien heb je nu hoop ik heel veel PS5 controllers
Zijn er nog kansen vandaag om ergens te pre-orderen?
Hij is bij DHL vanuit Amazon.nl. Voor 20:00 wordt het geleverd. Hoera!
Dat idee heb ik ook.MvdHelm schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:07:
Zit net even te kijken op Amazon (.de, .co.uk en .nl), onder de pagina waar gisteren de PS5 Console en Digital edition zaten zit nu de PS5 controller. Waarschijnlijk om website crash tegen te gaan vanmiddag. Ik denk dat er een compleet nieuwe pagina live gaat voor de PS5 Console en DE editie. En als er iemand een bot heeft draaien heb je nu hoop ik heel veel PS5 controllers
Je kan wel een versie kiezen maar mogelijk gaan ze dit nog aanpassen.
Hoe groot is de kans bij Amazon is er veel voorraad?
Iemand die bij Wehkamp besteld heeft en bij wie het pakketje wel al bij DHL is ipv alleen verzendgegevens?
Nu almach2518 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
[Afbeelding]
Bij ons komen pakketjes altijd erg vroeg. Maar daar is ie eindelijk!
In de MediaMarkt om de hoek kan je een pre-order doen.ThaddeusX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:07:
Zijn er nog kansen vandaag om ergens te pre-orderen?
klein, ze krijgen maar een beperkt aantal+ heel europa kijkt mee.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
Die van mij blijkt nu geannuleerd te zijn, geen ps5 voor mij...IJS-T schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:43:
[...]
Hetzelfde hier hoor. Klantenservice wist mij gister te vertellen dat alle mensen die zeiden dat die verzonden was leugenaars zijn en dat het onmogelijk was omdat er niets was verzonden.
Wel fair, dat hier zo'n willekeur in zit...
Is het de Nederlandse Amazon waar hij vandaag online komt?
Jij moet vast in een gehucht wonenmach2518 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
[Afbeelding]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik wel, maar mijn tracker nietDarkElement schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:01:
[...]
Bij versie/uitvoering kan je de console kiezen
De eerste is binnen! Congrats, heel vroeg..mach2518 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
[Afbeelding]
Wat is de snelste manier om de Playstation bij Amazon. nl (of ander land) in de winkelwagen te krijgen?
Ingelogd zitten op de websites en CC gekoppeld? Of zijn hier andere manieren voor?
Ingelogd zitten op de websites en CC gekoppeld? Of zijn hier andere manieren voor?
Lekker zelf doen! | Lekker zelf doen!
Kan gelukkig vandaag thuiswerken voor amazon, zie ik net dat MM er vanacht orders bij heeft gegooid uur nadat ik ga slapen...
Na 5 keer net misgrijpen begint de lol wat minder te worden
Vraagje je kan dus de playstation 5 vandaag op amazon echt bestelen en niet pre orderen?
Fijn de bezorger is onderweg. Alleen is de tijd van bezorgen 5 uur later geworden
Uiterlijk 19:15 en de bezorging kennende hier wordt dat standaard een kwartier later

Jij woont gewoon praktisch in een sorteercentrum. Hoezo vroeg.mach2518 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
[Afbeelding]
Veel plezier met jouw aankoop.
Ja voor levering tussen 11 en 14 uur.Steven030 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
Iemand die bij Wehkamp besteld heeft en bij wie het pakketje wel al bij DHL is ipv alleen verzendgegevens?
Geen verkeerde tijd? Die van mij komt van 08:00-10:00spijkerhoofd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:11:
[Afbeelding]
Op zich geen verkeerde tijd, helaas wel van 2 tot 4 een overleg dus hopelijk wilt het parlement de deur open doen(zal ze wel doen want haar pakje komt dan ook). En dan na het overleg lekker uitpakken en installeren.
(En hij is er meestal 08:30/09:00 al wel).
Kan ik mooi voor de drukte de games even downloaden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik keek die avond nog op MM net te vroeg voor die voorraad anders was ik er ook bij wel zuurDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:11:
Kan gelukkig vandaag thuiswerken voor amazon, zie ik net dat MM er vanacht orders bij heeft gegooid uur nadat ik ga slapen...
Nou gehucht is niet het juiste woord voor Leidsche Rijn. Gelukkig heb ik een halve dag vrij dus mag iets eerder gamen.Koning-Admiraal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:11:
[...]
Jij moet vast in een gehucht wonen. Die doen ze vaak als eerst. Dat wordt vanavond gamen
.
Hopelijk zet DHL en PostNL voor jullie de turbostand aan. Veel gameplezier alvast!
Besteld bij Amazon.de op 23 september. Duurde even voordat ie naar DHL ging, maar dat is zoals verwacht allemaal goed gekomen. Jammere is dat ik bijna naast het DC van DHL woon.. Daar ligt ie dus ook al sinds 4:06 vanmorgen...
:fill(white):strip_exif()/f/image/rAFUjDEEbWqGNQuAtDzUsHbG.png?f=user_large)
We scoren er vandaag gewoon een op Amazon, mede-nachtbrakerSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:14:
[...]
Ik kijk die avond nog op MM net te vroeg voor die voorraad anders was ik er ook bij wel zuur

Kan je de ps5 alleen pre orderen of echt bestellen dat het morgen binnenkomt?
Pls reageer want ik weet er niet zk veel vanaf
Laten we het hopenDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:15:
[...]
We scoren er vandaag gewoon een op Amazon, mede-nachtbraker
Ik heb dit ook, maar postnl heeft de boel wel ontvangen vannacht. Heb nog een pakketje dat aankomt en heeft ook geen tijd. Ik ga gewoon uit van de standaard tijd van tussen 10 en 11. Misschien regiogebonden dat er geen tijd staat? Ik woon in Amsterdam.Theebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:38:
Kan iemand mij helpen om een directe link te krijgen naar de PS5 Console en met de PS5 Digital Edition link van Amazon.de ? Ik probeer deze in de bot te fixen voor de Telegram groep, maar ik krijg iedere keer de PS5 controller....
https://www.amazon.de/dp/B08H93ZRK9?th=1 (ik wil een ps5's direct link krijgen, maar kom dus iedere keer bij de controller uit)
Mijn dank is groot!
https://www.amazon.de/dp/B08H93ZRK9?th=1 (ik wil een ps5's direct link krijgen, maar kom dus iedere keer bij de controller uit)
Mijn dank is groot!
Het is één van de grootste webshops in de wereld. Denk dat ze stuk meer hebben dan CB gister per Playstation.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
7 jaar geleden waren er signalen dat Sony op launchday(pre-orders) maar 50% naar de winkels had gestuurd. De overige 50% is toen verdeeld in de weken na de launch.
Dit doen ze om het gat naar de tweede batch kleiner te maken.
Zelf denk ik dat Sony vanaf nu tot begin december batch 1 aan uitleveren is.
Vlak voor kerst komt dan de echte tweede batch bij alle winkels.
Dit is gebaseerd op de signalen van 7 jaar geleden. Alleen nu is er Covid19.
Zou echt bestellen een paar moeten zijn, zou er om twaalf uur geloof ik bij Amazon.nl op moeten komen, weet andere landen niet zeker.Sjonnie132 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:15:
Kan je de ps5 alleen pre orderen of echt bestellen dat het morgen binnenkomt?
Meestal gaan ze eerst naar het verste punt (vanaf het distributiecentrum) en werken zich dan terug naar hun eigen locatie. Ook jij alvast veel gameplezier gewenst!mach2518 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:14:
[...]
Nou gehucht is niet het juiste woord voor Leidsche Rijn. Gelukkig heb ik een halve dag vrij dus mag iets eerder gamen.
Hopelijk zet DHL en PostNL voor jullie de turbostand aan. Veel gameplezier alvast!
Heeft iemand de juiste link naar de productpagina van de PS5 DE op Amazon.de voor mij? Ik kom telkens op de wireless controller uit als ik op de PS5 klik

Vermoedelijk is dit om botters tegen te gaanCyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:16:
Kan iemand mij helpen om een directe link te krijgen naar de PS5 Console en met de PS5 Digital Edition link van Amazon.de ? Ik probeer deze in de bot te fixen voor de Telegram groep, maar ik krijg iedere keer de PS5 controller....
Mijn dank is groot!
Hmmm, gisteravond hoorde ik bij de gelukkigen rond 23:00u. Kon bestellen betalen en vervolgens direct mijn bestelling niet meer wijzigen. Kijk ik vanmorgen naar de status, is ie vertraagd. Ben benieuwd wat dat betekent, 1 dag? Of tot de tweede lichting? Iemand al met MM contact gehad hierover?
PSN gamertag: H3nk13024
Veel plezier met de unboxing en spelenmach2518 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
[Afbeelding]
Ik heb besteld via .nl en heb dezelfde bezorgmoment. Had het natuurlijk ook vroeger gewild maar er komt tenminste iets aan vandaag!McPoowl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:14:
Besteld bij Amazon.de op 23 september. Duurde even voordat ie naar DHL ging, maar dat is zoals verwacht allemaal goed gekomen. Jammere is dat ik bijna naast het DC van DHL woon.. Daar ligt ie dus ook al sinds 4:06 vanmorgen...
[Afbeelding]
Amazon is slim. Bots zijn allemaal ingesteld op deze pagina. Als je een alert aan hebt staan bij Amazon krijg je voor 12 uur een nieuwe link. Hebben ze denk ik gedaan zodat de site niet crasht.CyberDonky schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:16:
Mijn dank is groot!
Gisteravond net voor het slapen dan toch de T&T code van Bol ontvangen
Nu nog geduldig wachten op de postnl bus in de straat!
Nu nog geduldig wachten op de postnl bus in de straat!
TNT geeft aan nog niets ontvangen, bol zegt verzonden, morgen pas geleverd om 15:00. Ziet er naar uit dat de playstation pas vrijdag komt.
PSN ID: White_Anomaly
https://www.amazon.de/-/en/dp/B08H93ZRK9?th=1 en dan onder de prijsinformatie de PS5 console selecteren.ddddennis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:17:
Heeft iemand de juiste link naar de productpagina van de PS5 DE op Amazon.de voor mij? Ik kom telkens op de wireless controller uit als ik op de PS5 klik
[ Voor 8% gewijzigd door HansPatat050 op 19-11-2020 08:19 ]
Thx, maar dit is Amazon.nl, ik denk dat de Duitse site betere kansen heeft, maar die link lijkt verdwenen.
Zijn er anderen die het gisteren wel gelukt is om een PS5 bijna MM te bestellen, maar de order nog steeds vertraagd is? Lijkt erop dat het niet vandaag geleverd wordt.
Ik heb hem ook morgen.. Als ze dan avond bezorging nou doen ipv morgen...Valcanus1337 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:19:
TNT geeft aan nog niets ontvangen, bol zegt verzonden, morgen pas geleverd om 15:00. Ziet er naar uit dat de playstation pas vrijdag komt.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Altijd gezeur met PostNL/DHL dus voor de zekerheid maar gekozen om 'm in de MM op te halen, en nu maar wachten tot ik een mailtje krijg dat ie klaar ligt. Ben benieuwd.
Is er nog ergens een Dualsense Chargingstation in stock? Heb de grote namen gehad maar overal uitverkocht momenteel.
Is er nog ergens een Dualsense Chargingstation in stock? Heb de grote namen gehad maar overal uitverkocht momenteel.
same here;)Iloledingame schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:21:
Zijn er anderen die het gisteren wel gelukt is om een PS5 bijna MM te bestellen, maar de order nog steeds vertraagd is? Lijkt erop dat het niet vandaag geleverd wordt.
Ik weet niet of een mediamarkt in de buurt bij jou is maar er zijn er paar die op voorraad hebben voor afhalen zelf gisteren 1 kunnen scorenTheDMW schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:21:
Altijd gezeur met PostNL/DHL dus voor de zekerheid maar gekozen om 'm in de MM op te halen, en nu maar wachten tot ik een mailtje krijg dat ie klaar ligt. Ben benieuwd.
In je mijn wehkamp pagina staat er als het goed is een t&t nummer van dhl.Steven030 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:09:
Bij mij staat er dit op dhl.nl
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8FPnNxYRh1QcZ1UAeEjVunjd.jpg?f=user_large)
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat Intertoys vandaag ook nog een PS5 sale komt vandaag. Wat niet helemaal duidelijk was is of dat dit alleen om accessoires ging of ook om consoles. Waarschijnlijk wel.
Ze hadden al een “sale” op een 50 euro PSN code. Van 50 euro voor 19.98. Maar dat was een foutje
Ze hadden al een “sale” op een 50 euro PSN code. Van 50 euro voor 19.98. Maar dat was een foutje
Yup, zag vanmorgen dat ie ineens vertraagd is. Straks maar even informeren wat dat inhoudt. Dagen of weken?Iloledingame schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:21:
PSN gamertag: H3nk13024
Ervan uitgaande dat je iemand kent bij Intertoys, gaan ze de PSN deal wel honoreren of niks over gehoord?sverzijl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:23:
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat Intertoys vandaag ook nog een PS5 sale komt vandaag. Wat niet helemaal duidelijk was is of dat dit alleen om accessoires ging of ook om consoles. Waarschijnlijk wel.
nee die van mij is aangekomen bij postnl en word vandaag bezorgd staat er bij me track and traceIloledingame schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:21:
Ja bij mij. Iemand die op Twitter ofzo duidelijkheid kan vragen?Iloledingame schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:21:
Voor de mensen die PostNL hebben en zien dat het morgen komt. Hou er rekening mee dat dit standaard gebeurd. Mijn pakket is vannacht rond 1:25 aangemeld. Wat dus wilt inhouden dat het automatisch de volgende dag wordt in het systeem. Pas zodra het pakket binnen is (dus bijvoorbeeld deze ochtend langs de scan gaat) dan wordt het actueel en kan het maar zo zijn dat het pakket gesorteerd of onderweg is en vandaag alsnog komt.
Rupsen, Rapsen.
Bwn benieuwd of het doorgaat de 50 euro tegoed voor 20 euro.sverzijl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:23:
Heb er namelijk 8 besteld haha
Dat zou toch z'n verrassing zijnMetian schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:25:
Voor de mensen die PostNL hebben en zien dat het morgen komt. Hou er rekening mee dat dit standaard gebeurd. Mijn pakket is vannacht rond 1:25 aangemeld. Wat dus wilt inhouden dat het automatisch de volgende dag wordt in het systeem. Pas zodra het pakket binnen is (dus bijvoorbeeld deze ochtend langs de scan gaat) dan wordt het actueel en kan het maar zo zijn dat het pakket gesorteerd of onderweg is en vandaag alsnog komt.
Oh, duhsilverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:17:
[...]
Vermoedelijk is dit om botters tegen te gaan

Ach PostNL is sowieso altijd wel van de verrassingen. Heb al wel is gehad dat ze 's avonds zouden komen en vervolgens in de middag voor de deur stonden.

Rupsen, Rapsen.
Is wel meer kans voor onsDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:26:
[...]
Oh, duhniet aan gedacht. Is wel frustrerend maar zal bots zeker moeilijker maken
Zou mooi zijn, maar 1 dag extra wachten kan erook nog wel bij. Het is niet het einde van de wereld.Metian schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:25:
PSN ID: White_Anomaly
Hopelijk gaat Amazon niet net zoals andere sites compleet plat straks. Veel mensen die nu wel al ‘voorzien’ zijn van een Playstation, hopelijk is het daardoor wat minder druk..
Heeft iemand wellicht de link van Amazon.it en Amazon.es naar de Playstation 5? Ik kan hem niet vinden namelijk.
Lekker zelf doen! | Lekker zelf doen!
Tweakers die vandaag hun PS5 binnen krijgen, heel veel plezier ermee gewenst!!!
Ik moet helaas wachten tot de 2e batch bij de MM. Ik ben 23e voor de DV. Ze hebben er maar 20 binnen gekregen en bij de eerste 20 zaten er 4 personen die er 2 of meer hadden besteld
Ik moet helaas wachten tot de 2e batch bij de MM. Ik ben 23e voor de DV. Ze hebben er maar 20 binnen gekregen en bij de eerste 20 zaten er 4 personen die er 2 of meer hadden besteld
Laten we hopen dat we 1 kunnen scorenRalluff schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:28:
Hopelijk gaat Amazon niet net zoals andere sites compleet plat straks. Veel mensen die nu wel al ‘voorzien’ zijn van een Playstation, hopelijk is het daardoor wat minder druk..
Goodluck naar jullie beiden! Zet jullie monitoring op overdriveDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:15:
[...]
We scoren er vandaag gewoon een op Amazon, mede-nachtbraker
Hoe laat is de verwachting dat de batch bij amazon vrij komt?
12 is wat ik als laatste heb gehoord gister.RickertdeH schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:30:
Hoe laat is de verwachting dat de batch bij amazon vrij komt?
Nog niet bekend. Gaat om een behoorlijk bedrag dus zal wel bij de juridische afdeling liggen nu. Ik ga hier ook niets meer over horen dan de rest.Linius schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:24:
[...]
Ervan uitgaande dat je iemand kent bij Intertoys, gaan ze de PSN deal wel honoreren of niks over gehoord?
Waarom betere kansen in DE??ddddennis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:19:
[...]
Thx, maar dit is Amazon.nl, ik denk dat de Duitse site betere kansen heeft, maar die link lijkt verdwenen.
Bij de MM mensen die gister een mail kregen dat de PS5 verzonden is, is deze dan ook vertraagd of gaat dit wel door?
Ik heb tijden voorbij zien komen van 18.00 tot 22.00, nou dan ben je zuur hoorDonstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:14:
[...]
Geen verkeerde tijd? Die van mij komt van 08:00-10:00![]()
(En hij is er meestal 08:30/09:00 al wel).
Kan ik mooi voor de drukte de games even downloaden.

:fill(white):strip_exif()/f/image/1IE80b0WNKcXOspCm34QIdnR.png?f=user_large)
Vandaag mijn PS5 binnen van de BCC. Was nog wel even angstig of het door zou gaan, maar hij is onderweg!
Gister om 9:13 de bestelling definitief gemaakt, nadat de eerste poging om 8:53 snel vastliep/uitverkocht was, ging de tracker om 9:13 weer af en kon rustig de bestelling afmaken. Kan niet wachten!
Voor iedereen die er 1 heeft weten te bemachtigen: veel plezier vandaag en voor de mensen die nog op jacht zijn; succes vandaag!!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
bij mij is er niks vertraagd nog niks gekregen daaroverVizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:31:
Bij de MM mensen die gister een mail kregen dat de PS5 verzonden is, is deze dan ook vertraagd of gaat dit wel door?
Ik hoop dat de psn niet down gaat vandaag met al die nieuwe ps5’s of dat je maar een download snelheid van 1 mb krijgt
Bedankt, maar moet ook nog beetje werk doen tussendoorEvair schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:30:
[...]
Goodluck naar jullie beiden! Zet jullie monitoring op overdrive
Maar kan nu wat flexibeler indelen.
Verzonden mail gekregen en daarvoor ook al een T&T, lijkt echt door te gaan. Zending ontvangen door PostnlVizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:31:
[ Voor 4% gewijzigd door ab2zodiac op 19-11-2020 08:34 ]
HerkenbaarDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:33:
[...]
Bedankt, maar moet ook nog beetje werk doen tussendoor
Maar kan nu wat flexibeler indelen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |