hoelaat heb je hem kunnen bestellen bij mediamarkt? ik heb hem op 23:03 besteldCanisLupus27 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:35:
[...]
Nee ook nog niet. Gek, want hij versprong gisteren van ‘verzonden naar magazijn’ naar ‘bestelling vertraagd’. Met al 3 annuleringen achter m’n kiezen vrees ik het ergste
het is inderdaad raar jaCanisLupus27 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:35:
[...]
Nee ook nog niet. Gek, want hij versprong gisteren van ‘verzonden naar magazijn’ naar ‘bestelling vertraagd’. Met al 3 annuleringen achter m’n kiezen vrees ik het ergste
Hou die bezorgers inderdaad maar goed in de gaten.. ik heb al meerdere gesprekken en foto's en verhalen gelezen van gejatte Series Xs en Ps5s in USA
Zeker wanneer bedrijven zo knullig zijn het product op de doos te labelen

[ Voor 22% gewijzigd door Brutal1ty op 19-11-2020 06:40 ]
Aan hun klantenservice heb je niks, mijn ps5 zou helemaal niet komen.. uiteindelijk om 01:00 TNT (is bij post nl) en komt tussen 15 en 18ParaNoID schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:38:
Reactie klantenservice Bol:
Ik heb de track&trace nagekeken en de playstation is al wel verzonden, alleen nog niet ontvangen of verwerkt door postnl. Ondanks dat staat er wel een verwacht levermoment van 11:15 en 13:45. Zelf ga ik er vanuit dat het niet vandaag, maar morgen wordt. Houdt in ieder geval de track&trace in de gaten
Wie zegt dat ze er in Brugge maar 10 hebben?
Ik heb gisteren nog gebeld en de medewerker van de multimedia afdeling wou niet zeggen hoeveel precies ze er hadden?
Ik heb gisteren nog gebeld en de medewerker van de multimedia afdeling wou niet zeggen hoeveel precies ze er hadden?
Ik heb om 6u gebelt naar Carrefour Brugge en ze wisten mijn dat ook te vertellen dat ze er maar zo weinig hadden. 😁Hawk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:43:
[
bestelling van gister bij mediamarkt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HIHotiEIibkJjecjHoTziPDx.jpg?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Ricardo07 op 19-11-2020 06:48 ]
Bij mij staat 'morgen'...
Maar ja, beter laat dan nooit.
[ Voor 4% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 19-11-2020 06:49 ]
Dit heb ik helaas ook.CanisLupus27 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:35:
[...]
Verzonden naar magazijn naar bestelling vertraagd nu.
Helaaasssss
alles is uitverkocht daar zeker ? anders mag je er 1 voor mij meenemen krijg je extra cash.Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:20:
[...]
Ja ik stond er gelukkig al om 5 uur dus zit ik gelukkig in de tien
Kutzooi. Word net wakker, check m’n telefoon, allemaal meldingen over voorraad bij de MM gisteren. Check de tijd, toen was ik nog wakker, maar heb de meldingen niet gehad vanwege slaapmodus op m’n telefoon...
Die gaan we dus even uitzetten.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik om 23:05! Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat de bestelling wel in orde is, maar de bezorging even op zich laat wachten.Ricardo07 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:38:
[...]
hoelaat heb je hem kunnen bestellen bij mediamarkt? ik heb hem op 23:03 besteld
Ik nog gisteren es gebeld ook: 5x disc , 5x digitaleHawk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:43:
SPiET
Nice, enjoy vandaag!Ricardo07 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:47:
[[Afbeelding] bestelling van gister bij mediamarkt
komt goed joh misschien krijg ik hem ook wel niet vandaag we weten het niet misschien wel misschien niet en anders krijgen we hem wel van ze wanneer ze er meer krijgen in december ofzo maar laten we ervan uitgaan dat we vandaag hem gewoon ontvangenCanisLupus27 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:48:
[...]
Ik om 23:05! Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat de bestelling wel in orde is, maar de bezorging even op zich laat wachten.
Ahh een mede compagnon die zijn ps5 ook hierdoor heeft kunnen bemachtigen.Phusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:37:
Nog wat terugkoppeling over BCC gisteren via het winkelmand trucje: hier ordernr 95x achteraan en die is inmiddels onderweg met DHL.
Weet niet wie dat gedeeld of verzonnen had maar thanks
Zonder dit trucje had je nagenoeg geen kans, bij bcc wordt namelijk direct je product, na door klikken in je mandje, gereserveerd.
PSN: DoubleDutchh
Ziet eruit dat ik de mijne vandaag ook niet krijg 
Staat op dhl pagina nog steeds op “aangemeld bij dhl”.
Staat nog steeds dat hij geleverd wordt vandaag tussen 11 en 15:00 maar dat wordt waarschijnlijk bijgewerkt.
Staat op dhl pagina nog steeds op “aangemeld bij dhl”.
Staat nog steeds dat hij geleverd wordt vandaag tussen 11 en 15:00 maar dat wordt waarschijnlijk bijgewerkt.
Nope is anders 2 digital 8 discspietie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:49:
[...]
Ik nog gisteren es gebeld ook: 5x disc , 5x digitale
Tweakers ten voeten uit, ook al vind niet iedereen het eerlijk, ik vind het mooi om te lezen dat een aantal tweakers het op deze manier is gelukt 👍Ouwehandje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:52:
[...]
Ahh een mede compagnon die zijn ps5 ook hierdoor heeft kunnen bemachtigen.
Zonder dit trucje had je nagenoeg geen kans, bij bcc wordt namelijk direct je product, na door klikken in je mandje, gereserveerd.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ook deze truc was geen garantie. Ook mensen die het toepasten en alsnog niet verder kwamen dan het kiezen van een bezorgoptie.Ouwehandje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:52:
[...]
Ahh een mede compagnon die zijn ps5 ook hierdoor heeft kunnen bemachtigen.
Stelletje drama queens, neem eens adem. Die statussen zeggen nog niet veel, zo lang het transportbedrijf ze maar ontvangen/aangemeld heeft.
Bij de levering van m'n xbox series x, ging ie bij mij van alleen "aangemeld" (zonder tijd) naar "gesorteerd" en "onderweg" (met tijd) binnen enkele minuten... Anderhalf uur later stonden ze op de stoep. En toen ging het er ook zo aan toe...
Het kan snel gaan, een status om 06:55 uur zegt werkelijk niets
Bij de levering van m'n xbox series x, ging ie bij mij van alleen "aangemeld" (zonder tijd) naar "gesorteerd" en "onderweg" (met tijd) binnen enkele minuten... Anderhalf uur later stonden ze op de stoep. En toen ging het er ook zo aan toe...

Klopt, ik ben heel de nacht wakker gebleven en heeft heel de nacht in me karretje gezeten. Toen het moment daar was, kon ik naar de betaling, maar bij bevestigen bleef hij maar laden. Vervolgens was hij weg.Baska88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:55:
[...]
Ook deze truc was geen garantie. Ook mensen die het toepasten en alsnog niet verder kwamen dan het kiezen van een bezorgoptie.
Mooi dat het is gelukt.Phusebox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:37:
Nog wat terugkoppeling over BCC gisteren via het winkelmand trucje: hier ordernr 95x achteraan en die is inmiddels onderweg met DHL.
Weet niet wie dat gedeeld of verzonnen had maar thanks
Ja het waren twee aparte maanden in de diverse pre-order topics
Ik was daar gisteren en kon mijn auto niet eens aan de laadpaal hamgen omdat de halve parkeerplaats vol stond met dranghekkenDennie1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:13:
gisteren gebeld door MM ekkersrijt eindhoven mag digitale only komen ophalen 12/09 in de winkel gereserveerdmaar ze verwachten rond opening 8 uur enorme drukte.
wat is verstandig ook gewoon om 8 uur gaan of niet
hehe

Tja maar mijne staat op aangemeld sinds gisteren 14:21. Dat betekent dus dat hij nog niet eens bij DHL is...Rck010 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:59:
Stelletje drama queens, neem eens adem. Die statussen zeggen nog niet veel, zo lang het transportbedrijf ze maar ontvangen/aangemeld heeft.
Maar goed dat ik vandaag gewoon moet werken. Ergens rond 14:00 uur komt er een mailtje om dat ding op te halen. Mooi op mijn gemakje vanavond eens die kant op. Hopelijk meeste chaos dan voorbij.sarlo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:03:
[...]
Ik was daar gisteren en kon mijn auto niet eens aan de laadpaal hamgen omdat de halve parkeerplaats vol stond met dranghekken
PSN: bollsie
iemand meer informatie omtrent amazon. verkopen ze ze ook op amazon.nl of alleen amazon.co.uk ? om 12u toch?
Gaat MM Ekkersrijt vandaag al om 8:00 open? Vorige week met de Series X gingen ze gewoon op de normale openingstijd van 10:00 open..
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Diegene die gebeld zijn hebben ook de tijd en plaats doorgekregen waar je ze kan afhalenRivanov schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:09:
Gaat MM Ekkersrijt vandaag al om 8:00 open? Vorige week met de Series X gingen ze gewoon op de normale openingstijd van 10:00 open..
10 uurRivanov schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:09:
is ook geen reden om daarvan af te wijken
dat is alleen op koningsdag volgens mij dat ze eerder open zijn
Zegt vooralsnog niets, wacht nog maar eens even af.Negaiido schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:06:
[...]
Tja maar mijne staat op aangemeld sinds gisteren 14:21. Dat betekent dus dat hij nog niet eens bij DHL is...
Worden vaak aangemeld en pas snacht's of in de loop van de ochtend verwerkt/gesorteerd.
Dacht launch day een console te verkrijgen. Levering uitgesteld door het ontbreken van een aflevering aan/verwerking door PostNL naar morgen. Gaat goed met Bol.
sjufke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:07:
[...]
Maar goed dat ik vandaag gewoon moet werken. Ergens rond 14:00 uur komt er een mailtje om dat ding op te halen. Mooi op mijn gemakje vanavond eens die kant op. Hopelijk meeste chaos dan voorbij.

Binnen het rode gedeelte staan allemaal dranghekken die leiden naar de achterzijde van het pand. Dus ik denk dat je niet in de winkel hoeft te zijn.
Hier ook uitgesteld naar morgen.... grrrr. Naja het is niet anders.
Bol.com bestelling 08:33
Gister tnt om 21:30
En net melding vertraagd.
Bol.com bestelling 08:33
Gister tnt om 21:30
En net melding vertraagd.
[ Voor 36% gewijzigd door JSchut op 19-11-2020 07:21 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Als iedereen nou al z'n status update met foto plaatst weten we in ieder geval zeker dat het topic straks weer dicht is
Die van mij van Bol is wel verzonden, maar vooralsnog zegt die dat hij morgen pas komt. Verwacht nog wel een wijziging naar vandaag, we gaan het zien.
Die van mij van Bol is wel verzonden, maar vooralsnog zegt die dat hij morgen pas komt. Verwacht nog wel een wijziging naar vandaag, we gaan het zien.
Vorige week was het afhalen van de Series X gewoon in een hoekje op de eerste verdieping. Helemaal rechts als je met de trap boven komt. Maar toen ging het ook maar om 24 exemplaren. Voor de PS5 zal het aantal wel wat hoger liggen.pwavg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:10:
[...]
Diegene die gebeld zijn hebben ook de tijd en plaats doorgekregen waar je ze kan afhalen
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit moet goed komen
:fill(white):strip_exif()/f/image/SlljyBffsmvPJ4kQM5BSgc4F.png?f=user_large)
En nee niet om te verkopen..1 voor mij, 1 voor mijn zoon en 1 voor een vriend die niet het geluk heeft thuis te mogen werken de hele dag.
Maar goed.. vanavond zit ik aan een kleine whiskey en Miles Morales!
:fill(white):strip_exif()/f/image/SlljyBffsmvPJ4kQM5BSgc4F.png?f=user_large)
En nee niet om te verkopen..1 voor mij, 1 voor mijn zoon en 1 voor een vriend die niet het geluk heeft thuis te mogen werken de hele dag.
Maar goed.. vanavond zit ik aan een kleine whiskey en Miles Morales!
Weet iemand trouwens of er nog steeds mensen met een pre-order zijn voor MM die niks kunnen ophalen vandaag? Aangezien ze gister online units verkochten mag je toch hopen dat iedereen die gepre-orderd had zijn/haar eerst kreeg?
Kan er geen tijdelijk T&T topic komen waar mensen die zooi kunnen neer plempen? Het boeit ons echt niks jongens.
Overigens weet ik niet wat ik nu moet geloven.. Bestelstatus bij wehkamp staat sinds gistermiddag 12 uur op ingepakt en klaargezet, met een leverdatum en tijd van vandaag. En that's it. Verder geen updates meer, nog niks van dhl vernomen maar de datum staat nog steeds op vandaag... Duimen..!
Ik stel voor dat we een klaagtopic openen voor mensen die naast het net gevist hebben op ons kunnen gaan zeiken.ShininNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:24:
Kan er geen tijdelijk T&T topic komen waar mensen die zooi kunnen neer plempen? Het boeit ons echt niks jongens.
Heb er gewoon 1 onderweg hoor, dus weet niet waar je het over hebt?Alcmaria schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:25:
[...]
Ik stel voor dat we een klaagtopic openen voor mensen die naast het net gevist hebben op ons kunnen gaan zeiken.
Zijn er nog mogelijkheden om een ps5 te bemachtigen voor vandaag?
Ik vermoed dat die van mij wordt uitgesteld. Is volgens de tracking van Amazon.de tien minuten geleden uit een center in Frankrijk vertrokken en PostNL geeft me nog steeds "shipment not found".. Leverdatum staat nog steeds op vandaag maar het zou mij verbazen.
Goede vraag.shakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:07:
iemand meer informatie omtrent amazon. verkopen ze ze ook op amazon.nl of alleen amazon.co.uk ? om 12u toch?
Voor degenen die er nog geen hebben; iemand tips?
ok.. dan een algemeen klaagtopic sheesh komt er ooit iets gezelligs uit jou?ShininNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:25:
[...]
Heb er gewoon 1 onderweg hoor, dus weet niet waar je het over hebt?
[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
En zodra ik dit post update natuurlijk de status..Pollos Hermanos schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:24:
Overigens weet ik niet wat ik nu moet geloven.. Bestelstatus bij wehkamp staat sinds gistermiddag 12 uur op ingepakt en klaargezet, met een leverdatum en tijd van vandaag. En that's it. Verder geen updates meer, nog niks van dhl vernomen maar de datum staat nog steeds op vandaag... Duimen..!

Amazon NL verkoopt om 12 uur en andere Amazon winkels (DE, UK, IT) verkopen 13:00M76 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:26:
[...]
Goede vraag.
Voor degenen die er nog geen hebben; iemand tips?
Wat is de snelste manier om de Playstation bij Amazon. nl (of ander land) in de winkelwagen te krijgen?
Ingelogd zitten op de websites en CC gekoppeld? Of zijn hier andere manieren voor?
Ingelogd zitten op de websites en CC gekoppeld? Of zijn hier andere manieren voor?
Lekker zelf doen! | Lekker zelf doen!
Succes mensen!!!! Geniet van jullie ps5!!!!
Dat lijkt mij inderdaad niet goed. Je zegt amazon.de ? En dan uit Frankrijk.chijio91 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:26:
Ik vermoed dat die van mij wordt uitgesteld. Is volgens de tracking van Amazon.de tien minuten geleden uit een center in Frankrijk vertrokken en PostNL geeft me nog steeds "shipment not found".. Leverdatum staat nog steeds op vandaag maar het zou mij verbazen.
Dit heb ik, pakket is vannacht in het dorp al aangekomen.
donderdag 19 november
4:16
Pakket aangekomen bij transportdienst
HEEMSKERK,
woensdag 18 november
Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg
Rheinberg, DE
17:37
Bezorgafspraak gepland
NL
@Piertje1984 kan ik jou een bericht sturen nog voor die groep of kan dat niet meer ?
Amazon es levering is nu ineens eerder. Staat nu op as maandag voor 21:00.
Volgens mij zitten de groepen helaas helemaal volSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:32:
@Piertje1984 kan ik jou een bericht sturen nog voor die groep of kan dat niet meer ?
Vandaar dat ik al had gevraagd: "willen mensen die al één of meerdere consoles hebben, plaats maken voor andere die nog niets hebben."
@sarlo ja zou mooi zijn laat maar weten als er plek vrij is
Die mensen willen nog graag een extra zakcentje verdienensarlo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:33:
[...]
Volgens mij zitten de groepen helaas helemaal vol![]()
Vandaar dat ik al had gevraagd: "willen mensen die al één of meerdere consoles hebben, plaats maken voor andere die nog niets hebben."
Ik ben niet eens van de groep owners, ik wil er ook inSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:34:
@sarlo ja zou mooi zijn laat maar weten als er plek vrij is
net besteld?G4mert schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:33:
Amazon es levering is nu ineens eerder. Staat nu op as maandag voor 21:00.
Yupppeterr schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:31:toon volledige bericht
[...]
Dat lijkt mij inderdaad niet goed. Je zegt amazon.de ? En dan uit Frankrijk.
Dit heb ik, pakket is vannacht in het dorp al aangekomen.
donderdag 19 november
4:16
Pakket aangekomen bij transportdienst
HEEMSKERK,
woensdag 18 november
Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg
Rheinberg, DE
17:37
Bezorgafspraak gepland
NL
:strip_exif()/f/image/pDPR5eEOlcohtRDGyYqdSTMi.jpg?f=fotoalbum_large)
Congrats aan iedereen die het last minute gelukt is om er één te bemachtigen.
Stiekem geeft het wel een enorme rush, het zien dat het ergens te koop is en telkens refreshen. Kwam zelf 2 keer tot de de betaal pagina en toen liep het vast, maar kan er uiteindelijk wel om lachen. Wie weet, misschien lukt het vandaag wel.
Stiekem geeft het wel een enorme rush, het zien dat het ergens te koop is en telkens refreshen. Kwam zelf 2 keer tot de de betaal pagina en toen liep het vast, maar kan er uiteindelijk wel om lachen. Wie weet, misschien lukt het vandaag wel.
T&T van bol binnen vannacht.
Hooray voor bol!
Hooray voor bol!
We gaan vandaag met z’n allen voor Amazon, maar hoe zit het eigenlijk met garantie als je in Italie, Spanje of Frankrijk besteld?
Bij mij staat in mijn Wehkamp een DHL tracking nummer. Als ik deze op DHL.nl invul staat er gewoon dat ze vanmiddag komen tussen 13 en 17 uur.Pollos Hermanos schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:24:
Heh Bah, T&T van Bol/PostNL meldt dat hij vanacht is verzonden maar morgen wordt geleverd ...
de productpagina van de ps5 is weg, als je erop klikt kom je op de controller uit. zowel op .co.uk als de.crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:37:
We gaan vandaag met z’n allen voor Amazon, maar hoe zit het eigenlijk met garantie als je in Italie, Spanje of Frankrijk besteld?
enig idee?
Dat kan soms veranderen naar vandaag, ik hoop het voor je.Theebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:38:
Heh Bah, T&T van Bol/PostNL meldt dat hij vanacht is verzonden maar morgen wordt geleverd ...
Heb je bij nl en de wel garantie dan?crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:37:
Hetzelfde hier hoor. Klantenservice wist mij gister te vertellen dat alle mensen die zeiden dat die verzonden was leugenaars zijn en dat het onmogelijk was omdat er niets was verzonden.Yo_flow schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:11:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje met deze status, er is nog hoop denk ik...
Wel fair, dat hier zo'n willekeur in zit...
Je hebt als het goed is sowieso garantie van Sony (fabrieksgarantie) verder lijkt het me dat je (in het ergste geval) je PS5 gewoon kan opsturen naar Amazon.es/it/de (misschien zelfs naar Amazon.nl maar dat weet ik niet). Alleen naar het buitenland duurt wat langer (dus als er iets is: langer kwijt), maarja is dat zo erg? De kans dat er iets is, is natuurlijk al klein.crimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:37:
Lijkt me dat het wel goed zit, en ik heb er zelf 1 van Amazon.es besteld.
[ Voor 11% gewijzigd door rrikkert op 19-11-2020 07:44 ]
Ik heb het over productgarantie he, niet over de garantie dat je hm krijgt of kan bestellen :-)SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:41:
[...]
Heb je bij nl en drie wel garantie dan?
Nederland heeft de wettelijke garantie van 2 jaar, dus als je apparatuur in NL koopt heb je dat. Geen idee hoe dat bij de andere landen zit.
Co.uk werd al genoemd ivm brexit maar volgens mij is dat niet perse EU geregeld (kan ik mis hebben)
Hier hetzelfde helaas. Het is niet anders. Dat ene extra dagje wachten houden we nog wel vol.Theebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:38:
Daarom, is niet het einde van de wereld. Vriendin zit toch op het vinketouw om hem te confisceren tot de 5deAppie_1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:45:
[...]
Hier hetzelfde helaas. Het is niet anders. Dat ene extra dagje wachten houden we nog wel vol.

Je had gelijk , om 7:10 was hij opeens bij de city hub. :-)Rck010 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:12:
[...]
Zegt vooralsnog niets, wacht nog maar eens even af.
Worden vaak aangemeld en pas snacht's of in de loop van de ochtend verwerkt/gesorteerd.
Dan zou ik die broek van haar maar eens heel gauw uittrekken!Theebag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:46:
[...]
Daarom, is niet het einde van de wereld. Vriendin zit toch op het vinketouw om hem te confisceren tot de 5de.
en heb je hem ? ik hoor net dat er politie is langsgeweest klopt dit ?Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:16:
[...]
Jaa klopt, er staan nu 26 man terwijl er 10 zijn ik was er gelukkig als een van de eerste. Heb 150 kilometer gereden hahah
[ Voor 32% gewijzigd door TomGear op 19-11-2020 07:49 ]
Ja dat bedoel ik ook zit wel gwn die 2 jaar garantie bijcrimby schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:44:
[...]
Ik heb het over productgarantie he, niet over de garantie dat je hm krijgt of kan bestellen :-)
Nederland heeft de wettelijke garantie van 2 jaar, dus als je apparatuur in NL koopt heb je dat. Geen idee hoe dat bij de andere landen zit.
Co.uk werd al genoemd ivm brexit maar volgens mij is dat niet perse EU geregeld (kan ik mis hebben)
Als je hem besteld uit amazon.co.uk krijg je dan niet een engelse stekker? Al zal het neem ik aan niet moeilijk zijn om dat te verwisselen..
Gaat pas om 8:30 open.TomGear schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:48:
[...]
en heb je hem ? ik hoor net dat er politie is langsgeweest klopt dit ?
Je hebt een pre-order geplaatst neem ik aan? Heb je er 1 te pakken?Hawk schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:43:
Hier ook inderdaad. Ik ben niet zo van het melden van statussen, maar als hij van "morgen" naar "vandaag" verspringt meld ik het hier wel even.Appie_1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:45:
[...]
Hier hetzelfde helaas. Het is niet anders. Dat ene extra dagje wachten houden we nog wel vol.
Weet iemand of er buiten Brugge nog Hypermarkt Carrefours zijn die er vandaag gaan verkopen?
Negaiido schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:46:
[...]
Je had gelijk , om 7:10 was hij opeens bij de city hub. :-)
Wel vreemd dat Wehkamp stil staat sinds gistermiddag
Ja, klopt ze keken ff en reden gelijk weer weg.TomGear schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:48:
[...]
en heb je hem ? ik hoor net dat er politie is langsgeweest klopt dit ?
En ze gaan zo open dus nog ff hopen
Smijten zij er in de rekken misschien? Mag toch niet in de winkel verkocht worden met de huidige maatregelen?kebabhalfpikant schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:50:
Weet iemand of er buiten Brugge nog Hypermarkt Carrefours zijn die er vandaag gaan verkopen?
Hoeveelste ben je in rij....?Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:53:
[...]
Ja, klopt ze keken ff en reden gelijk weer weg.
En ze gaan zo open dus nog ff hopen
Lees: ga je het redden mbt de voorraad?
Zijn er nog mensen die vanochtend of vannacht geluk hebben gehad met het bestellen van een PS5, of was de laatste kans de MM rond 23:00
Tussen 9-11 ps5. Thanks postnl
Op Amazon .de en .co.uk verwijst de PS5 pagina nu naar de DualSense controller?

Dat was ook geen garantie, die van mij is vertraagdVizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:56:
Zijn er nog mensen die vanochtend of vannacht geluk hebben gehad met het bestellen van een PS5, of was de laatste kans de MM rond 23:00
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |