I served in a company of heroes.
mocht je hem in je winkelwagen hebben werkt het om steeds de pagina te vernieuwen, vervolgens steeds op bezorgen te klikken, mij is het tot nu toe 2x gelukt om zo erdoor heen te komen.SwooX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:19:
[...]
Die van Bij mij staat al een tijdje in mijn winkelwagen.
ik gebruik daar in tegen wel mijn touchscreen van mijn laptop, dit maakt het een stuk makkelijker.
lorenzopot schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:20:
[...]
Bedoelde nou precies de "bekijk alle updates"
:strip_exif()/f/image/74GPr1VKNCeREy8CwelphIgr.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ga ik echt slapen.
Dames en heren succes met de zoektocht!
Aanvullend kun je in incognito hem wel in je winkelmandje zetten door na dat gedaan te hebben, in te loggen.Vuvuzela schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:21:
[...]
De bundel op de ps5 pagina kan je wel "bestellen", en daarna de PSN jaarabbo uit je winkelmandje halen.
Dit werkt niet, je kunt de ps5 altijd in je winkelmandje doen.Vuvuzela schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:21:
[...]
De bundel op de ps5 pagina kan je wel "bestellen", en daarna de PSN jaarabbo uit je winkelmandje halen.
Alleen je hebt geen bezorg en winkel optie.
Heb ook twee stuks gehaald, maar dat feestje gaat sowieso niet door denk ik.ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:25:
Het verbaast me overigens nog steeds dat de psn kaart van 50 euro nog steeds online staat.
Is er dan niemand van intertoys opmerkt dat er een absurd aantal verkocht is van 1 artikel....
Bij mij staat alleen dat ik ze kan afhalen (bij winkels 50km van me vandaan)ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:25:
Het verbaast me overigens nog steeds dat de psn kaart van 50 euro nog steeds online staat.
Is er dan niemand van intertoys opmerkt dat er een absurd aantal verkocht is van 1 artikel....
Zojuist ook officieel melding gekregen dat hij vandaag geleverd word. eerst was het verwacht en nu dus officieel.Ricardo07 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:26:
Zending is ontvangen door postnl en word vandaag bezorgd staat er bij mijn track and trace
Hoe zat het nou bij jou met pre orders? Was jij diegene met 3 x een annulering?ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:24:
[...]
Dit werkt niet, je kunt de ps5 altijd in je winkelmandje doen.
Alleen je hebt geen bezorg en winkel optie.
Klopt was bij mij ook, culemborg heb ik er 4 besteld.lorenzopot schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:27:
[...]
Bij mij staat alleen dat ik ze kan afhalen (bij winkels 50km van me vandaan)
Waarschijnlijk wanneer een medewerker morgen aan het werk gaat ziet hij of zij dat er 1000 50 euro psn kaarten besteld zijn voor afhaal in Culemborg haha!
2... 1x intertoys en 1x Wehkamp helaas.Finalchaos schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:28:
[...]
Hoe zat het nou bij jou met pre orders? Was jij diegene met 3 x een annulering?
Haha meen je niet.. misschien kreeg ik wel jou intertoys annulering..ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:29:
[...]
2... 1x intertoys en 1x Wehkamp helaas.
Die komt morgen binnen op het post nl punt ^^
Vanaf 1500u kan ik hem halen.
Wel heel mooi dat je na al die ellende en het strijden er alsnog een hebt nu. Op de valreep.
Je kon het zowaar nog een preorder noemen want je was nog 1u voor release xD
Veel plezier morgen
Iedereen veel plezier morgen.
En die nog moeten strijden. Succes
Ook geprobeerd, maar helaas plaats die dan niet de ps5Vuvuzela schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:21:
[...]
Hahah zou maar zo kunnen, nou bij deze ik wens je er veel game plezier mee.Finalchaos schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:32:
[...]
Haha meen je niet.. misschien kreeg ik wel jou intertoys annulering..
Die komt morgen binnen op het post nl punt ^^
Vanaf 1500u kan ik hem halen.
Wel heel mooi dat je na al die ellende en het strijden er alsnog een hebt nu. Op de valreep.
Je kon het zowaar nog een preorder noemen want je was nog 1u voor release xD
Veel plezier morgen
Iedereen veel plezier morgen.
En die nog moeten strijden. Succes
Ik ga nu ook oogjes sluiten, moet om 8:15uur voor de deur zitten. De ps5 kan geleverd worden vanaf 8:30uur.
Fijne nacht!
wel een goede tip mannen bedankt word gewaardeerd. Ik probeerde de spidermanbundel te bestellen stiekem haha
[ Voor 51% gewijzigd door Ramazan op 19-11-2020 01:39 ]
Komt er inderdaad in maar bezorgen lukt helaas niet. Morgen nog maar proberen om er een te scoren bij Amazon maar vrees het ergste.. 😌Ramazan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:37:
ooh w8 het is wel gelukt, alleen je hebt er niks aan
wel een goede tip mannen bedankt word gewaardeerd. Ik probeerde de spidermanbundel te bestellen stiekem haha
haha yes. Ik ga slapen medetweakers. Heel veel succes morgen ik gun het je van harte!!Jurreps5 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:40:
[...]
Komt er inderdaad in maar bezorgen lukt helaas niet. Morgen nog maar proberen om er een te scoren bij Amazon maar vrees het ergste.. 😌
[ Voor 12% gewijzigd door diamonddimroy op 19-11-2020 01:46 ]
ik mag het hopen. voor 200 euro een series X is wel hilarisch zegdiamonddimroy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:45:
zullen ze die pan en xbox tegoeden echt gaan uitleveren?
Kleine kans... Maarja wie niet waagt wie niet wint..diamonddimroy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:45:
zullen ze die psn en xbox tegoeden echt gaan uitleveren van intertoys?
kan je met die tegoeden een x kopen? of bedoel je nadat je het verkocht heb?gunghir schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:45:
[...]
ik mag het hopen. voor 200 euro een series X is wel hilarisch zeg
moet wel zeggen vind het een gewelidige actie van intertoys!😅
Je kan met die bonnen de series X kopen jadiamonddimroy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:47:
[...]
kan je met die tegoeden een x kopen? of bedoel je nadat je het verkocht heb?
moet wel zeggen vind het een gewelidige actie van intertoys!😅
really how?gunghir schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:48:
[...]
Je kan met die bonnen de series X kopen ja
voor als het doorgaat, hoe?😆gunghir schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:48:
[...]
Je kan met die bonnen de series X kopen ja
Skess schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:51:
Komt er niet vandaag nog een hele kleine batch op wehkamp dat stond online
:fill(white):strip_exif()/f/image/6RtCZPVMKlt0UmKjzepaC11Z.png?f=user_large)
Je kan via de microsoft site gewoon met xbox store tegoed de series X bestellen
love it, voor hoeveel hebben jullie allemaal besteld?gunghir schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:57:
[...]
Je kan via de microsoft site gewoon met xbox store tegoed de series X bestellen
20 x 25euro tegoed is dus 200 euro in totaal en 500 euro store tegoeddiamonddimroy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:58:
[...]
love it, voor hoeveel hebben jullie allemaal besteld?

Net effe gekeken volgens mij kan je op dit moment alleen de xbox series s bestellen via de microsoft store. Xbox series x verwijst je naar een resellergunghir schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:59:
[...]
20 x 25euro tegoed is dus 200 euro in totaal en 500 euro store tegoed
ja je moet wel fkes wachten idd !Ramazan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 02:11:
[...]
Net effe gekeken volgens mij kan je op dit moment alleen de xbox series s bestellen via de microsoft store. Xbox series x verwijst je naar een reseller
Gaat je lukken :-) slaaplekker ik ben op :-$
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.
Hebben meerderen hier last van?
Kan nog komen. Tot in de ochtend kun je nog track en trace codes ontvangenParaNoID schreef op donderdag 19 november 2020 @ 03:44:
Bol.com verzendstatus:
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.
Hebben meerderen hier last van?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik wacht nog steeds tot ik er 1 kan bemachtigenTimmiboy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 03:49:
Kom nu maar met die nieuwe voorraad!
Ik dacht Amazon
Mvg
Die van mij is ook nog niet bij PostNL. Verwacht word wel vandaag te leveren. Ik geef op...lottepanda schreef op donderdag 19 november 2020 @ 05:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De reden dat ik PostNL haat.
![]()
Held! Maar dacht dat er niks in de winkels kwam vandaag?
Haha dat dacht ik ook maar in belgie dacht een winkel anders dus even naar belgie geredenkoenvd90 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 05:39:
[...]
Held! Maar dacht dat er niks in de winkels kwam vandaag?
Hoop echt dat je er straks een hebt! Alvast succes. Boksbeugel mee?Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 05:40:
[...]
Haha dat dacht ik ook maar in belgie dacht een winkel anders dus even naar belgie gereden
Hahah ja zeker hele oorlog’s arsenaal mee.koenvd90 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 05:40:
[...]
Hoop echt dat je er straks een hebt! Alvast succes. Boksbeugel mee?
Moet goedkomen ze hebben dr 10 en ik ben de 5e in de rij.
Die hards hoor!!
Je bent niet alleen zo te zien,hopen voor je dat je er 1tje weet te graaien..benieuwd hoe vol het over een uurtje is..

Wordt als het mee zit vandaag tussen 13:45 en 16:00 bezorgd..
Dit tijdstip staat er altijd. Zodra de bezorger een update doet als hij onderweg is, zal de tijd iets verspringenharley2009 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 05:53:
Vannacht om 01:15 T&T van bol binnen![]()
Wordt als het mee zit vandaag tussen 13:45 en 16:00 bezorgd..
Klopt, is de Hyper Carrefour in Bpark in Brugge.TomGear schreef op donderdag 19 november 2020 @ 05:53:
Helemaal naar België dit lijkt me Brugge te zijn kan dit ?
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Heerlijke tijden dat een MM open gaat. Hier pas om 10.00. Altojd als ik wat moet hebben sta ik te wachten tot het 10.00 is. Met een kleine ben ik meestal al veel eerder wakker haha.Dennie1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:13:
gisteren gebeld door MM ekkersrijt eindhoven mag digitale only komen ophalen 12/09 in de winkel gereserveerdmaar ze verwachten rond opening 8 uur enorme drukte.
wat is verstandig ook gewoon om 8 uur gaan of niet
hehe
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja klopt!TomGear schreef op donderdag 19 november 2020 @ 05:53:
Helemaal naar België dit lijkt me Brugge te zijn kan dit ?
haha met een kleine daar heb ik ook mee temakenOxigeon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:14:
[...]
Heerlijke tijden dat een MM open gaat. Hier pas om 10.00. Altojd als ik wat moet hebben sta ik te wachten tot het 10.00 is. Met een kleine ben ik meestal al veel eerder wakker haha.
Jaa klopt, er staan nu 26 man terwijl er 10 zijn ik was er gelukkig als een van de eerste. Heb 150 kilometer gereden hahahXboxVR schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:08:
Net met de klantenservice gebelt van Carrefour en er staat al meer volk dan dat er ps5's zijn. 😅 Dan gaan we de lange rit maar niet maken van anderhalf uur. 😁[Afbeelding]
SPiET
26 manspietie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:16:
Kan iemand bevestigen hoeveel man er reeds al staat in Brugge? Want ze hebben maar 2x 5. Dan moet ik ook niet meer gaan.
Maar heb geen mail van wehkamp gekregen en als ik nu kijk in mijn bestellingen is er niets veranderd.
Vind raar dat wehkamp geen mail heeft gestuurd.
Hebben hier meer mensen last van.
Hoe lang moet je nog liggen voor hij open gaat? 7.00?
Heb je ze al gespot of moet je nog zoeken zodra de winkel open gaat? Succes in elk geval. Hoop voor je dat ze de rij netjes afwerken. Als ze de poort openen en iedereen aan zijn lot overlaten wordt het een veldslag.
Shit man, ik ging hier om 6.30 vertrekken om daar om 7 te zijn , pfff , zo vroeg al , zoveel volk? Mogen ze er al 16 naar huis sturen.
SPiET
Voor nu lijkt het goed geregeld iedereen zit in een rij en bij openingstijd komt een medewerker naar buiten en vraagt welke je wil en dan krijg je een formulier en mag je hem bij de balie afrekenenOxigeon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:17:
[...]
Heb je ze al gespot of moet je nog zoeken zodra de winkel open gaat? Succes in elk geval. Hoop voor je dat ze de rij netjes afwerken. Als ze de poort openen en iedereen aan zijn lot overlaten wordt het een veldslag.
Ik koop vaker wat bij wehkamp. Krijg die dingen vaak pas smorgenskeeskloon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:17:
Bij wehkamp in mijn bestellingen staat dat ze het ingepakt is en klaar staat voor verzending en dat is al vanaf gisteren eind van de middag met dhl track en trace dat het op 19 november geleverd wordt .
Maar heb geen mail van wehkamp gekregen en als ik nu kijk in mijn bestellingen is er niets veranderd.
Was het maar 7 uur haha om half 9 gaat ie pas openOxigeon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:17:
[...]
Ja ik stond er gelukkig al om 5 uur dus zit ik gelukkig in de tienspietie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:18:
[...]
Shit man, ik ging hier om 6.30 vertrekken om daar om 7 te zijn , pfff , zo vroeg al , zoveel volk? Mogen ze er al 16 naar huis sturen.

Wehkamp verstuurt nooit een verzendmail. Hooguit een notificatie als je de app geïnstalleerd hebt staan. Komt helemaal goed.keeskloon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:17:
Bij wehkamp in mijn bestellingen staat dat ze het ingepakt is en klaar staat voor verzending en dat is al vanaf gisteren eind van de middag met dhl track en trace dat het op 19 november geleverd wordt .
Man, van 5 uur daar al staan, nog tot 8u30 en na aftekening nog es een uur wachten voor je hem kunt meenemen.Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:20:
[...]
Ja ik stond er gelukkig al om 5 uur dus zit ik gelukkig in de tien
Respect!
Dan al vroeg op, had niet gedacht dat men al zo vroeg daar ging staan maar succes!
SPiET
Gelukkig heb je onderweg geen politie tegen gekomen in Belgie! 😆 Je mag maar pas op straat vanaf 5u.Avex schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:20:
[...]
Ja ik stond er gelukkig al om 5 uur dus zit ik gelukkig in de tien
Bedankt! En iedereen ook succes heb vertrouwen in jullie mede tweakersspietie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:21:
[...]
Man, van 5 uur daar al staan, nog tot 8u30 en na aftekening nog es een uur wachten voor je hem kunt meenemen.
Respect!
Dan al vroeg op, had niet gedacht dat men al zo vroeg daar ging staan maar succes!
Wow, Lucky you! Alvast heel veel plezier er mee. Ik heb met bestellen vooral pech gehad. Heel actief geweest, maar vaak net te laat of annuleringen (wehkamp, intertoys zelfs 2x).BamSlam_ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:21:
Yes!! Mijn PS5 wordt vanavond bezorgd door DHL. Gisteren stond er bij Amazon Duitsland nog “verzonden, bezorging 24 november”. Nu is dat gewijzigd naar vanavond.
Gisteren heel de nacht opgebleven voor Bcc, toen hij eindelijk online kwam, liep hij helaas vast tijdens de betaling.
Toen was daar tweaker 'Piet_Piraat7' waar ik eerder contact mee had over eventueel overnemen van zijn ps5 wanneer het mij niet zou lukken. Deze beste man houdt zijn woord en ik kan hem vanmiddag voor een zeer nette prijs overnemen van hem.
Hij is vanaf vandaag mijn persoonlijke held.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Nou nou nou. Niet zo grof hahaJSchut schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:30:
Hoer ook helaas nog niet ontvangen door PostNL.
Rupsen, Rapsen.
Di volgt pas later in de ochtend. Vaak tussen 8-10 uur. Geef het de tijd. De busjes rijden nog niet eens. Zodra de bezorgers beginnen aan hun rit, scannen ze alles in. Dit maakt vervolgens contact met hun database. Verwerking van de database en vervolgens de communicatie naar de app van mensen duurt dan nog even.JSchut schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:30:
Hoer ook helaas nog niet ontvangen door PostNL.
heb je ook geen track and trace?CanisLupus27 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:25:
Gisteravond kunnen bestellen bij MM online, de status op de bestellingenpagina is alleen versprongen naar ‘bestelling vertraagd’. Ik heb wel een bestelbevestiging binnen van gisteren... Moet ik me zorgen maken? Of is er hoop?
Nee ook nog niet. Gek, want hij versprong gisteren van ‘verzonden naar magazijn’ naar ‘bestelling vertraagd’. Met al 3 annuleringen achter m’n kiezen vrees ik het ergste

Weet niet wie dat gedeeld of verzonnen had maar thanks
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Is toch ook nog een grote winkel .... waar zit de rest? Die stock PS5 pagina van de carrefour, die ze gingen online plaatsen .... EEN grote grap.

SPiET
Lekker bijnaampje meteen voor je nieuwe levenspartnerJSchut schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:30:
Hier ook helaas nog niet ontvangen door PostNL.
Ik heb de track&trace nagekeken en de playstation is al wel verzonden, alleen nog niet ontvangen of verwerkt door postnl. Ondanks dat staat er wel een verwacht levermoment van 11:15 en 13:45. Zelf ga ik er vanuit dat het niet vandaag, maar morgen wordt. Houdt in ieder geval de track&trace in de gaten
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |