Wanneer besteld??
Iemand enig idee of distill blijft refreshen als je laptop aanstaat maar je scherm op sleeping mode?
Als je scherm op sleeping mode staat wel, als je PC zelf in de slaapstand gaat en je draait Distill local dan niet.Quantorm schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:38:
Iemand enig idee of distill blijft refreshen als je laptop aanstaat maar je scherm op sleeping mode?
pfff bale zit je misschien net op de wel niet stoel.easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:36:
[...]
1ste: vertraagd
2de: Bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.
3de: Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
4de: vertraagd
Ik heb mijne om 23:04 afgerond.
Hier ook nog geen status update van wehkamp , staat nog steeds op ingepakt en klaargezet.
Niet te bestellenmegaf schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:35:
intertoys ligt er uit bij mij, iemand hetzelfde probleem?
Ja doet hie als je laptop gewoon aan staat.Quantorm schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:38:
Welke status heb je?ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:38:
[...]
pfff bale zit je misschien net op de wel niet stoel.
Zelf niet getest maar lijkt mij van niet.Quantorm schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:38:
Als je de media markt pagina refresh kan je snel op bestellen klikken. Dan komt er een item in je winkelwagen. Kan je dan de bestelling ook afronden?
Voor de mensen die MM ordernummers vergelijken, dit heeft geen nut. Ze lopen namelijk niet op volgorde. Ik heb het zelf met iemand anders gecontroleerd inclusief de besteltijd. Diegene had eerder besteld, maar een hoger bestelnummer.
Nee. dit kan al maanden.NtFinshd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:39:
Als je de media markt pagina refresh kan je snel op bestellen klikken. Dan komt er een item in je winkelwagen. Kan je dan de bestelling ook afronden?
Van een bestelling die je rond 11u hebt geplaatst?
NeeNtFinshd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:39:
Paypal werkte op een of andere manier niet op mijn wifi wel via 4g daarom duurde het wat langerajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:38:
[...]
pfff bale zit je misschien net op de wel niet stoel.

verzonden na magazijn al sinds het moment dat ik hem besteld heb.
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Dit is goed nieuws toch? 23:04 besteld
Dat heeft iedereen (op wat vertragers na).ryanator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:41:
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Signature
5-11 besteld, zie nergens rijdswa100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:39:
[...]
Van een bestelling die je rond 11u hebt geplaatst?
Same. 23:05.ryanator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:41:
Schijnt dat de tt nog snachts of morgen vroeg kunnen komen.
Blijft onwerkelijk zo ineens ps5 op launch
Vaak heel vroeg in de ochtend. Of nacht. Net hoe je ermaar kijkt lolmaxpyjamas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:42:
[...]
Same. 23:05.
Haha inderdaad! Hoop echt dat we hem nog binnen krijgen morgen en dat de bestellingen van net echt door zijn gekomen. Tot nu ziet het er voor de meeste goed uit.ryanator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:42:
[...]
Vaak heel vroeg in de ochtend. Of nacht. Net hoe je ermaar kijkt lol
Ik hoop dat ik er nog net bij zit, was al wel om 23:03 naar paypal gestuurd.maxpyjamas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:42:
[...]
We gaan het meemaken, ach ja slaap lekker!~
NeeNtFinshd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:39:
Hoelang zat er tussen de 2 mails van mediamarkt?maxpyjamas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:42:
[...]
bedankt mail en jouw bestel bevestiging?
Hoop het ook voor je! Moet vast goed komen toch! Slaap lekkereasy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:44:
[...]
Ik hoop dat ik er nog net bij zit, was al wel om 23:03 naar paypal gestuurd.
We gaan het meemaken, ach ja slaap lekker!~
3 Minuteneasy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:45:
[...]
Hoelang zat er tussen de 2 mails van mediamarkt?
bedankt mail en jouw bestel bevestiging?
Remember de BCC achtbaan ddos rit van afgelopen nacht. Mooie tijden waren dat.
Bij mij 6 minuten. 11 bedankt mail 11:06 bestelbevestiging.
Het deed pijn om op te blijven tot 5, wakker te worden om half 9 en toevallig rond 9 uur eventjes weg moetenAMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:48:
Remember de BCC achtbaan ddos rit van afgelopen nacht. Mooie tijden waren dat.
Bij mij staat hij nu ook op bestelling vertraagd had hem om 23:06
Hoop echt dat het lukt vandaag bij Amazon want mediamarkt blijkbaar net gemist
Amazon word een onmogelijke missie voor ons maar wie weet..SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:50:
Hoop echt dat het lukt vandaag bij Amazon want mediamarkt blijkbaar net gemist
Godnonde het is toch zomaar een mooie avond geworden.
- Ps5 bij mediamarkt kunnen bestellen morgen geleverd
- Doritos actie 3 maanden ps plus gewonnen, net geclaimed
- 4x 50 euro psn kaarten voor 20 p.s besteld bij intertoys (afwachten hoe dit gaat)
- 4x 50 euro psn kaarten voor 20 p.s besteld bij intertoys (afwachten hoe dit gaat)
Als er plek in die groep vrij is hoor ik het graag
Weet je dat eerste al zeker dan ik heb 1 van de 2 ps5 vertraagt staan.ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:53:
We hebben net zoveel kans als iedereen die erop zit dus wie weetGRIEZMAN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:51:
[...]
Amazon word een onmogelijke missie voor ons maar wie weet..

Heb er geen vertrouwen in maar toch :x
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Nee toch, heb ik nu iets misgeslopen? Bah
Haha heb je een MM order van vanavond? Wel echt leip als het allemaal goed gaat wat jij zojuist opsomt, alsof het zo heeft moeten zijn. Epic inderdaad.ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:53:
Jaloers. Ik baal nog van 2 weken terug. Twijfelde 1 seconde bij de mm toen die online kwam.ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:53:
Ga idd mezelf niet zoet lopen maken. Hoe zat dat nou met de tijden? Iemand zei 12 uur voor amazon nl en 1 uur voor de overige sites?GRIEZMAN schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:51:
[...]
Amazon word een onmogelijke missie voor ons maar wie weet..
Update: 23:05 besteld. Status is nu: bestelling verzonden
Kan het bijna niet geloven
Zo verzend bevestiging van bol binnen. Nu kunnen we gaan slapen 😴 wat opvalt is dat ik vaak rond zelfde tijdstip bevestiging binnen krijg. Laats ook rond 00:50 van een andere bestelling.
Is hij bij jou ook eerst vertraagd geweest?maxpyjamas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:54:
Update: 23:05 besteld. Status is nu: bestelling verzonden![]()
Zojuist geeft mediamarkt aan dat mijn bestelling verzonden isreinierkramer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:53:
[...]
Weet je dat eerste al zeker dan ik heb 1 van de 2 ps5 vertraagt staan.
Mijne ookmaxpyjamas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:54:
Update: 23:05 besteld. Status is nu: bestelling verzonden![]()
Nope. Aangemaakt > Magazijn > Verzonden.luuk66 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:55:
[...]
Is hij bij jou ook eerst vertraagd geweest?
Hopelijk komt het voor jou ook goed!
@ryanator jou MM bestelling van zojuist verzonden?
Er staat verzonden of reeds bezorgd. Zou de bel dan tog all zijn gegaan, op dit tijdstip?
:fill(white):strip_exif()/f/image/agIKZyCkwW8ebN9XjjSQsT1I.png?f=user_large)
De status van mijn recente bestelling is nu veranderd en ik heb een e-mail ontvangen met een Track&Trace code. Bezorging is in de namiddag.
[ Voor 4% gewijzigd door Sunaries op 19-11-2020 01:01 ]
Same here! Ook track en trace mailSunaries schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:59:
[Afbeelding]
De status van mijn recente bestelling is nu veranderd en ik heb een e-mail ontvangen met een Track&Trace code.
Edit: track&trace werkt nog niet
[ Voor 3% gewijzigd door maxpyjamas op 19-11-2020 01:00 ]
Man dit doet echt pijn! Wederom NET gemist HAHA. Ik moet het misschien gewoon opgeven in plaats van mezelf gek maken de hele tijd.
Ben er bang voor een van de laatste te zijn die betaald heeft en toch niet voldoende voorraad was...
Heb ook track and trace binnen inderdaad
Zojuist is mijn bestelling op amazon.de van datum veranderd.
Mijn Ps5 werd eerst 23 of 24 november geleverd.
Nu word hij vandaag geleverd
Dus ik ga alvast een pot koffie klaarmaken en voor de deur zitten haha.
Nu word hij vandaag geleverd

Wat voor aantallen verwachten jullie bij amazon morgen?
Yes, ook ik heb dankzij de app bij MM kunnen bestellen en zojuist een track en trace ontvangen! 🔥 Denk overigens wel dat bezorging vrijdag zal zijn, levering staat bij mij op 'morgen tussen xx en xx'. Desalniettemin, superblij mee en ik hoop dat we allemaal zsm een ps5 thuis hebben staan! Bedankt voor de afgelopen weken, met name de afgelopen dagen was dit een schitterende thread om te volgen 😂
Ik hoef er maar 1 iigDamonesschendal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:04:
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
400Damonesschendal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:04:
Is het nou 12:00 of 13:00 bij Amazon DE ?

@mr.maluku is we nog plek vrij in die groep
Net besteld op mediamarkt, maar de status is van besteld>magazijn>vertraagd gegaan.. nog meer mensen die hier last van hebben?
Op dit punt ben ik al blij als ik alleen de 'bestel' knop langs zie komen, is me namelijk ook nog niet gelukt.
Als het goed is hoort dit, en mediamarkt hanteert de regel. voor 23:59 besteld morgen in huis.Mr. Maluku schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:05:
Yes, ook ik heb dankzij de app bij MM kunnen bestellen en zojuist een track en trace ontvangen! 🔥 Denk overigens wel dat bezorging vrijdag zal zijn, levering staat bij mij op 'morgen tussen xx en xx'. Desalniettemin, superblij mee en ik hoop dat we allemaal zsm een ps5 thuis hebben staan! Bedankt voor de afgelopen weken, met name de afgelopen dagen was dit een schitterende thread om te volgen 😂
of postnl moet gekke dingen doen, anders ontvang je hem gewoon morgen tussen xx en xx.
Bij mediamarkt was het weer even mogelijk om te bestellen, maar helaas deed de Rabobank het niet naar behoren.. hierdoor helaas weer teruggekomen bij af. gelukkig nu wel de playstation 5 in mijn winkelwagen.

er zijn wel wat mensen uit gegaan nu maar de uitnodigingslink heb ik helaas niet voor je, misschien dat je hem kan vinden in de thread door te zoeken op 'uitnodiging', succes!SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:06:
Hoe bedoel je weer even? Letterlijk net of rond 11 uur net?Pricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:07:
Bij mediamarkt was het weer even mogelijk om te bestellen, maar helaas deed de Rabobank het niet naar behoren.. hierdoor helaas weer teruggekomen bij af. gelukkig nu wel de playstation 5 in mijn winkelwagen.
Ja ikSiruZ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:06:
Net besteld op mediamarkt, maar de status is van besteld>magazijn>vertraagd gegaan.. nog meer mensen die hier last van hebben?
Wilde net gaan slapen..ZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:08:
[...]
Hoe bedoel je weer even? Letterlijk net of rond 11 uur net?
om 11 uur geprobeerd maar toen te laat... inmiddels al een x aantal keer de pagina opnieuw geladen en toen was het net raak. dus zowel toen (11 uur) als net 1 uurZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:08:
[...]
Hoe bedoel je weer even? Letterlijk net of rond 11 uur net?
Zou je een screenshot kunnen maken van de tracking info? Zeg maar dat gedeelte van meer info waar dan staat "Bezorging aangemeld enzo". Een vriend van me heeft op Amazon.fr besteld en hoopt dat dit ook gebeurtpascal073 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:04:
Zojuist is mijn bestelling op amazon.de van datum veranderd.
Nu word hij vandaag geleverd![]()
Jammer man, net MM misgelopen. Denk dat dat zo'n beetje mijn enigste kans was, want Amazon gaat natuurlijk niets worden. Iedereen weet daarvan.
Heeft het bij jou tussendoor op 'vertraagd' gestaan? De mijne is van 'verzonden' naar 'vertraagd' gegaanMr. Maluku schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:05:
heb het ook staan komt goedMr. Maluku schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:05:
Bedoelen ze met track&trace morgen dan eigk vandaag? Of bedoelen ze vrijdag? Omdat het na 0:00 is.
Hier:SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:06:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Uit mijn ervaring is 'morgen' ook echt morgen na 00:00 uur en dus pas 20 november.maxpyjamas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:12:
Bedoelen ze met track&trace morgen dan eigk vandaag? Of bedoelen ze vrijdag? Omdat het na 0:00 is.
veel te weinig sowiesoDamonesschendal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:04:
Je komt niet verder dan keuze tussen afhalen of bezorgen.Nees schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:13:
Ik kan em op MM nog steeds bestellen? Wat wilt dat nu nog zeggen?
Once again open up your bag of tricks!
Hoe danNees schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:13:
Dat je hem alleen in je winkelmandje kan doen maar je kan hem niet afrekenen.Nees schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:13:
lorenzopot schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:10:
[...]
Zou je een screenshot kunnen maken van de tracking info? Zeg maar dat gedeelte van meer info waar dan staat "Bezorging aangemeld enzo". Een vriend van me heeft op Amazon.fr besteld en hoopt dat dit ook gebeurt
:strip_exif()/f/image/wZaLPQYrjgtk0b6tRzuaFSnL.jpg?f=fotoalbum_large)
Na de status verzonden is er de afgelopen 10 minuten niks meer veranderd, ik zie het pakketje nu ook al in de PostNL app dus bij mij vooralsnog geen sprake van vertragingRobvG schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:10:
[...]
Heeft het bij jou tussendoor op 'vertraagd' gestaan? De mijne is van 'verzonden' naar 'vertraagd' gegaan
Welke MM pagina F5'en jullie? De algemene winkelpagina of als hij al in je mandje staat en je niet verder kan.
I served in a company of heroes.
gewoon via de normale url? of? want ik zie alleen staat dat het uitverkocht is.SwooX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:13:
[...]
Je komt niet verder dan keuze tussen afhalen of bezorgen.
Aha bedankt. Ik bedoelde eigenlijk vóór de afgelopen 10 minuten.Mr. Maluku schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:16:
[...]
Na de status verzonden is er de afgelopen 10 minuten niks meer veranderd, ik zie het pakketje nu ook al in de PostNL app dus bij mij vooralsnog geen sprake van vertraging
Die van Bij mij staat al een tijdje in mijn winkelwagen.Ramazan schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:18:
[...]
gewoon via de normale url? of? want ik zie alleen staat dat het uitverkocht is.
Once again open up your bag of tricks!
aah ok zo ver kom ik niet hahaSwooX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 01:19:
[...]
Die van Bij mij staat al een tijdje in mijn winkelwagen.
Bedoelde nou precies de "bekijk alle updates"
Vol gehad, zou fijn zijn als mensen die er al één of meerdere hebben kunnen versterken, de groep leaven zodat andere ook een kans hebben
En wat staat er onder 'Bekijk alle updates'? Heb ook bij amazon.fr gehaald en ben heel benieuwd
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |