• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-06 20:37
ZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:05:
[...]

Had wel redelijk veel reviews maar gaat mij er meer om dat ik het niet zo vertrouw. Als ik dat bedrag neertel, liever bij iemand op marktplaats met factuur en al.
Met CC heb je automatisch een verzekering toch :)

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:50
Damonesschendal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:06:
[...]

Vraag me ook af hoe ze dit gaan afhandelen..
Die orders worden gewoon geannuleerd. Klinkt aantrekkelijk maar Intertoys maakt hier een fout die ze gewoon mogen annuleren.

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:01:
[...]

Mwa, ik moet naar culemborg vanuit Amsterdam maar heb wel 250 euro psn tegoed voor 100 euro :*)
krijgen ze het druk morgen in culemborg... ik heb er daar 4 besteld haha!!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Damonesschendal schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:06:
[...]

Vraag me ook af hoe ze dit gaan afhandelen..
Nou je krijgt een bevestigings email dat het klaar ligt in de winkel.
Dus ik neem aan dat je daarmee kan aankomen om de kaarten op te halen.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-07 07:06
ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:08:
[...]

krijgen ze het druk morgen in culemborg... ik heb er daar 4 besteld haha!!
Lol en ik 3. Dat zijn er al 12 ofzo, en ze laten nog voorraad zien. Kan haast niet kloppen.

• ajaxkoen93
Shifty47 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:08:
[...]

Die orders worden gewoon geannuleerd. Klinkt aantrekkelijk maar Intertoys maakt hier een fout die ze gewoon mogen annuleren.
hier ga je de mist in, ken je het verhaal nog van die jonge man die macbooks had gekocht bij de mediamarkt voor een paar euro per stuk.
Die heeft ze mogen houden... bedrijf bied dit aan op internet, en de fout word niet direct hersteld.
Met andere woorden de koop is rond.

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:54
op amazon.de krijg je de console niet meer te zien, maar de controller..

• EppelPee
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18-09-2021
[...]

Denk ik ook. In die zin “jammer” dat het niet een tientje duurder was, dan was het annuleren stukken moeilijker gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 10:14

cronixx

krieuw

Vizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:09:
op amazon.de krijg je de console niet meer te zien, maar de controller..
Moet je weer ff "PS5" of "PS5 Digital Edition" aanklikken dan toont hij hem weer.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:30
Bij amazon.de refresh ik de PS5 pagina en kom ik op de controller uit.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 06-07 21:45
[...]

Ik heb er 4 kunnen bestellen om op te halen op ‘t Zuidplein in Rotterdam (even de maastunnel door). Denk niet dat het gaat lukken al heb ik alle bevestigingen binnen. Morgen vast een mailtje: Helaas kunnen we uw bestelling niet..

• klinkchillx
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-12-2021
EppelPee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:09:
[...]

Denk ik ook. In die zin “jammer” dat het niet een tientje duurder was, dan was het annuleren stukken moeilijker gegaan.
Haha zou wel lekker gaan dan met mijn geld! Alternate bestelling geannuleerd, straks deze. Ik hou geen centen meer over op mijn rekening. Alles gaat naar tech bedrijven die hele vreemde fouten maken.

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-07 15:19
FritskeFrifa schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:00:
Bij mij nog steeds geen verandering. Besteld bij Amazon.nl op 17 september rond 13.30u en zonder prime.
Maar nog steeds zie ik 22/23 november als bezorgdatum.

Vanwaar die willekeur?? Ik ben gewoon heul benieuwd wanneer dat hij bezorgd gaat worden!

[Afbeelding]
Ik zit in hetzelfde schuitje met deze status, er is nog hoop denk ik...

• pascal073
Er staan dus ook 25 euro xbox te goed kaarten online voor 9.96 dus ik weet niet wat er aan de hand is bij intertoys maar zo gaan ze wel failliet xD

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Niet licht die ps5.

code:
1
2
3
 Gegevens
Gewicht: 6,82 kg
Details: 48,5 x 23,5 x 65 cm

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Zou het ineens naar de controller leiden zodat onze Distill niet meer werkt? 8)7

• EppelPee
ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:09:
[...]

hier ga je de mist in, ken je het verhaal nog van die jonge man die macbooks had gekocht bij de mediamarkt voor een paar euro per stuk.
Die heeft ze mogen houden... bedrijf bied dit aan op internet, en de fout word niet direct hersteld.
Helaas werkt het zo niet. Die jongen heeft ook de iMacs waar het om ging niet mogen houden. Hij wilde ze niet teruggeven. Volgens mij heeft ofwel MM toen gezegd dat ze er niet verder achteraan gingen vanwege slechte publiciteit ofwel er wordt nog over geprocedeerd. Maar helaas kunnen ze in dit geval hoogstwaarschijnlijk gewoon annuleren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-07 00:33
[...]

Dat is niet waar.

• Kipdrumstick
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-07 14:52
Slingert schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:10:
[...]

Ik heb er 4 kunnen bestellen om op te halen op ‘t Zuidplein in Rotterdam (even de maastunnel door). Denk niet dat het gaat lukken al heb ik alle bevestigingen binnen. Morgen vast een mailtje: Helaas kunnen we uw bestelling niet..
Ik heb daar ook 5 kaarten besteld, gaat druk worden daar haha

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:54
EppelPee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:09:
[...]

Zelfs met 30 euro voor 50 euro tegoed kunnen ze zich er makkelijk onder uit praten.

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-06 07:53
[...]

Het eeuwig terugkerende fabeltje. Dit is niet waar.

• ZXRY
[...]

https://www.juridischloke...nkopen/prijsfout-webshop/

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:41
Silversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:09:
[...]

Lol en ik 3. Dat zijn er al 12 ofzo, en ze laten nog voorraad zien. Kan haast niet kloppen.
Filiaal in mijn omgeving die beperkte voorraad liet zien kon er niet eens 1 afleveren, andere winkel iets verderop (ook beperkte voorraad) kon ik er nog max 2 bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GenesisToasted
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-01 00:17
Benieuwd naar de shit show van morgen als je ziet hoe snel die 2e hands consoles via amazon er al uit vliegen....

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:50
[...]

Ik hoop voor je dat ik er naast zit maar ik kan mij nog goed het leen bakker verhaal herinneren.
Bottom Line in veel vergelijkbare zaken is wanneer er echt een prijs gevraagd wordt die in geen geval tot verhouding staat je er als consument vanuit kan/moet gaan dat een winkel een fout maakt.

Maar ik gun iedereen z'n goedkoop psn tegoed hoor. Ik hoop voor jullie dat je ze morgen mee krijg! Houd me maar op de hoogte ;)

• Kiadjo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09-03-2024
Axente schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:11:
Niet licht die ps5.

code:
1
2
3
 Gegevens
Gewicht: 6,82 kg
Details: 48,5 x 23,5 x 65 cm
Bij mij is die 7.58 kg xD

• EppelPee
ZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:11:
[...]

Zelfs met 30 euro voor 50 euro tegoed kunnen ze zich er makkelijk onder uit praten.
Klopt, al kun je dan nog betogen dat die prijzen wel vaker voorkomen bij Black Friday of een aantal websites (denk aan 12 maanden PS Plus voor 30/40 euro bijvoorbeeld). Maar met 30 komen ze er ook nog onderuit. 40 wordt moeilijker, 50 sta je als consument het sterkst denk ik

• ZXRY
GenesisToasted schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:13:
Benieuwd naar de shit show van morgen als je ziet hoe snel die 2e hands consoles via amazon er al uit vliegen....
Verklaar je nader?

• GRIEZMAN
  • Laatst online: 11-06-2021
GenesisToasted schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:13:
Tweedehands?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Disk? Mijne is de DE namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Oke kan zijn dat ik het inderdaad verkeerd heb, daarom ga ik er al vanuit dat de order geannuleerd zal gaan worden. Daarom was ik al van plan om morgen even navraag te doen of dit allemaal akkoord is.

Zo ja, dan haal ik ze op.. En zo niet dan lekker geld terug.
Kunnen het altijd proberen.

• pascal073
En toch staan er xbox te goed kaartjes van 25 euro voor een 10tje online.
Dus ik weet niet of er wat mis gaat bij intertoys of een hele goed black friday deal :p

• jellesteeg
  • Laatst online: 15-09-2021
De bot op Telegram heeft het even niet meer. Ik ga slapen, morgen nieuwe kansen en hopelijk eindelijk raak voor mij en andere Tweakers hier.

• ZXRY
EppelPee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:13:
[...]

Klopt, al kun je dan nog betogen dat die prijzen wel vaker voorkomen bij Black Friday of een aantal websites (denk aan 12 maanden PS Plus voor 30/40 euro bijvoorbeeld). Maar met 30 komen ze er ook nog onderuit. 40 wordt moeilijker, 50 sta je als consument het sterkst denk ik
Klopt maar zo random 's nachts zo'n dikke korting op een artikel waar bijna geen marge op zit en dus niet vaak in de sale gaat is raar. Er is ook niks aangekondigd ofzo. Met tegoed wordt niet vaak gestunt qua prijzen en als het al gebeurt wordt het groots bekendgemaakt van te voren.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-07 22:39
EppelPee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:11:
[...]

Helaas werkt het zo niet. Die jongen heeft ook de iMacs waar het om ging niet mogen houden. Hij wilde ze niet teruggeven. Volgens mij heeft ofwel MM toen gezegd dat ze er niet verder achteraan gingen vanwege slechte publiciteit ofwel er wordt nog over geprocedeerd. Maar helaas kunnen ze in dit geval hoogstwaarschijnlijk gewoon annuleren
Er is inderdaad bij wet geregeld dat als een koop vooraf te mooi om waar lijkt te zijn, achteraf nietig kan worden verklaart. Dit kan echter niet zonder tussenkomen van een rechter en of Intertoys zo ver zal gaan voor een paar PSN kaartjes. Denk dat ze goedkoper uit zijn om hun verlies te nemen dan procede kosten en een advocaat te betalen.

• pascal073
ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:15:
Oke kan zijn dat ik het inderdaad verkeerd heb, daarom ga ik er al vanuit dat de order geannuleerd zal gaan worden. Daarom was ik al van plan om morgen even navraag te doen of dit allemaal akkoord is.

Zo ja, dan haal ik ze op.. En zo niet dan lekker geld terug.
Kunnen het altijd proberen.
Zo denk ik ook inderdaad, niet geschoten is altijd mis.

• GenesisToasted
Resellers ook goed, die nu begonnen zijn. (1100 binnen enkele seconde weg)

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-07 22:42
BBHMR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:41:
Is het nu echt zo dat er net bij MediaMarkt opeens een voorraad was en deze naar waarschijnlijkheid morgen gewoon geleverd word? En dat terwijl mensen die in september hebben besteld nog geen idee hebben wanneer ze de PS5 geleverd krijgen?

Echt super tof voor de mensen die dan net hun slag hebben kunnen slaan, maar echt NOT DONE vanuit MediaMarkt dit soort praktijken. Of ben ik nou gek? 8)7
Die mensen hebben ook nog geen track & trace bij mijn weten. Waar haal je vandaan dat deze mensen nu voorgaan?

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:59
RobvG schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:16:
[...]

Die mensen hebben ook nog geen track & trace bij mijn weten. Waar haal je vandaan dat deze mensen nu voorgaan?
Voorgaan op bestellingen in de winkel bedoeld hij denk ik?

Of zijn er ook pre orders online die niet geleverd worden?

• megaf
  • Laatst online: 03-12-2020
iemand enig idee hoe het zit met de intertoys pre orders van de ps5? staat dat er donderdag 19 november gereleased wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EppelPee
ZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:15:
[...]

Klopt maar zo random 's nachts zo'n dikke korting op een artikel waar bijna geen marge op zit en dus niet vaak in de sale gaat is raar. Er is ook niks aangekondigd ofzo. Met tegoed wordt niet vaak gestunt qua prijzen en als het al gebeurt wordt het groots bekendgemaakt van te voren.
Helemaal mee eens, alarmbelletjes zouden bij iedereen meteen af moeten gaan. Mijn hoop is eigenlijk dat ik morgenochtend naar de Intertoys kan gaan met m’n bestelnummer, en de kaarten meekrijg voordat ze het doorhebben. Ben er echter bang voor.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:47
[...]

Heb je daar een bron van? Dit soort zaken verlies je 100%. Iedereen weet dat het een duidelijke fout was. Legio voorbeelden van.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-06 19:05
Hier 5x kaart besteld. Culemborg is voor mij 5 min rijden. Daar dan weer wel geluk mee. Maar had liever geluk gehad met de mediamarkt😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal073
Mijn Amazon DE PS5 is zojuist verzonden.

• ZXRY
JDdeV1992 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:15:
[...]

Er is inderdaad bij wet geregeld dat als een koop vooraf te mooi om waar lijkt te zijn, achteraf nietig kan worden verklaart. Dit kan echter niet zonder tussenkomen van een rechter en of Intertoys zo ver zal gaan voor een paar PSN kaartjes. Denk dat ze goedkoper uit zijn om hun verlies te nemen dan procede kosten en een advocaat te betalen.
Bij zo'n prijsfout is het net alsof de koop nooit tot stand is gekomen. Daar mag de winkelier zich ook op beroepen. Dan is het aan de consument om evt. via een rechtszaak zijn gelijk te halen en niet andersom. Tenzij er al geleverd is natuurlijk. Dan wordt het moeilijker voor de winkel om het terug te draaien maar is het zeker nog mogelijk (zie het hier genoemde macbook voorbeeld).

[ Voor 8% gewijzigd door ZXRY op 19-11-2020 00:18 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-07 21:15
Jeej! DE is net verzonden bij MM.

Heb net nog de disc geprobeerd, die heb ik liever, dus ben benieuwd. Nu naar bed iig, succes allen!

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizjee
mouzetc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:18:

Heb net nog de disc geprobeerd, die heb ik liever, dus ben benieuwd. Nu naar bed iig, succes allen!
en deze had je net besteld?

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Wanneer besteld?

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06 09:05
mouzetc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:18:

Wanneer had je die bestelling geplaatst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
Sorry,

DE besteld op 17-9
Disc net besteld, nog geen update.

Signature

• maxpyjamas
  • Registratie: Oktober 2020
Even voor de zekerheid. Mag mijn vriendin gewoon mijn pakketje van media markt met de ps5 aannemen bij de deur als ik niet thuis ben? :)

• Vizjee
mouzetc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:19:
Sorry,

DE besteld op 17-9
Dank en slaap lekker! Ik was even bang voor een cliff hanger

• EppelPee
JDdeV1992 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:15:
[...]

Als je echt vol houdt wanneer je ze al hebt, kom je denk ik een heel eind en kun je kijken of ze bluffen. Als je ze niet meekrijgt van Intertoys om mee te beginnen, heb je geen poot om op te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaskoF
maxpyjamas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:19:
Even voor de zekerheid. Mag mijn vriendin gewoon mijn pakketje van media markt met de ps5 aannemen bij de deur als ik niet thuis ben? :)
Jazeker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Nee maar dat wil ik wel doen voor je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-06 07:53
Nee! Dan gaat ie helaas naar de hoogste bieder! (Ja, dat mag doorgaans gewoon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yvssvn
  • Laatst online: 16-10-2021
Las van wel, met jouw legitimatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Nee dan krijg ik hem.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06-07 22:39
ZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:18:
[...]

Bij zo'n prijsfout is het net alsof de koop nooit tot stand is gekomen. Daar mag de winkelier zich ook op beroepen. Dan is het aan de consument om evt. via een rechtszaak zijn gelijk te halen en niet andersom. Tenzij er al geleverd is natuurlijk. Dan wordt het moeilijker voor de winkel om het terug te draaien maar is het zeker nog mogelijk (zie het hier genoemde macbook voorbeeld).
Je hebt inderdaad gelijk. Verschil tussen nietig en vernietigbaar!

• HaskoF
Slaap lekker medetweakers. Morgen nieuwe ronden nieuwe kansen.

• maxpyjamas
mouzetc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:19:
Sorry,

DE besteld op 17-9
Na 0:00 nog een track en trace?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizjee
Het niveau daalt, mooie tijd om te gaan slapen. Tot morgen ;)

• BBHMR
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
BekSide schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:17:
[...]

Voorgaan op bestellingen in de winkel bedoeld hij denk ik?

Of zijn er ook pre orders online die niet geleverd worden?
Bestellingen in de winkel bedoel ik inderdaad. Ik zal dit aanpassen in het bericht.

• mouzetc
maxpyjamas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:21:
[...]

Na 0:00 nog een track en trace?
Jep, denk dat ze de nacht doorgaan?

Signature

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-07 19:35
JAAAAAAAAAAAAA eindelijk na lang wachten nog steeds niks. |:(
Ik ga pitten en hopelijk hoef ik morgen mijn zoontje het slechte nieuws niet te brengen. :'( :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Nee, maar ik kan wel samen met je vriendin het pakketje opwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• n0vast0rm
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-06 13:51
HaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:21:
Slaap lekker medetweakers. Morgen nieuwe ronden nieuwe kansen.
Ik ga ook pitten, mijn geluk kennende komt er dus over 5 minuten ergens weer voorraad, dus veel plezier ermee voor de mensen die er 1 weten te bemachtigen dan :D

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 10:14

cronixx

krieuw

n0vast0rm schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:23:
[...]

Ik ga ook pitten, mijn geluk kennende komt er dus over 5 minuten ergens weer voorraad, dus veel plezier ermee voor de mensen die er 1 weten te bemachtigen dan :D
Thanks voor de heads up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowSander
  • Laatst online: 10-01-2022
Waar voorraad?

• sammyke007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-06 00:08

• papzakDamian
  • Laatst online: 16-04-2021
Komt er vandaag nog ergens voorraad of iets dat iemand weet?

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-07 17:29
Zijn er nog meer mensen die nog geen reactie van bol hebben? Er staat nu alleen wordt vandaag bezorgd, maar geen tt of mails ontvangen.

• Del_Pello
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07-2021
Thanks voor de tip van de intertoys PSN tegoed kaarten. Zojuist maar even 20 stuks gehaald :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:28
cronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:31:
[...]

Dat had ik vorige week..conclusie:
niets aan te doen, order geannuleerd (en je kan geen nieuwe order plaatsen want product uitverkocht).

PM me ff voor meer info als je wil
Ik zie dat Coolblue een nieuwe order voor mij heeft aangemaakt. Had al eerder een berichtje gestuurd maar heb nog geen antwoord gekregen.

• Quantorm
  • Laatst online: 24-03 18:22
Weet iemand of distill blijft checken als je pc aanstaat, maar je scherm op sleeping mode staat?

• klinkchillx
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-12-2021
Del_Pello schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:28:
Thanks voor de tip van de intertoys PSN tegoed kaarten. Zojuist maar even 20 stuks gehaald :9~
Haha bij welke winkel? Echt 0% kans dat dit doorgaat, zeker nu een honderden zijn besteld.

• ten010
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14-06-2024
klinkchillx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:29:
[...]

Haha bij welke winkel? Echt 0% kans dat dit doorgaat, zeker nu een honderden zijn besteld.
Niet geschoten is altijd mis! Als het mis gaat krijg je gewoon je geld terug.

• EppelPee
Del_Pello schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:28:
Hierdoor gaan alle alarmbellen bij Intertoys natuurlijk meteen aan. Ben benieuwd of iemand in de winkel / in het magazijn daadwerkelijk 20 kaarten gaat geven of opsturen :9

• jordi2830
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
suave1234 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:28:
Zijn er nog meer mensen die nog geen reactie van bol hebben? Er staat nu alleen wordt vandaag bezorgd, maar geen tt of mails ontvangen.
Bij mij staat er gewoon nog steeds gereserveerd. Nog geen enkele mail van bevestiging of t&t van bol ontvangen. Ik hoop dat het er toch nog door komt deze nacht.

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-07 10:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOLHn0K5etVjxB4aeo_Wm7GEZP4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dG175VkhFEhdo4WuosO8G82p.png?f=fotoalbum_large

Oei oei oei, ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 12:12
suave1234 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:28:
Mijn bestelling bij bol.com staat nog steeds op gereserveerd. Geen t&t of verzend bevestiging gehad. Ga ook niet meer afwachten, zie morgen wel.

Stadia / PSN : whenheco

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Welke sites MOET ik zeker tracken? Ik heb er maar een paar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07-2021
klinkchillx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:29:
[...]

Deels bij Den Haag en Rotterdam filialen haha

• LucasThatsMe
  • Laatst online: 31-01-2021
Del_Pello schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:31:
[...]

Deels bij Den Haag en Rotterdam filialen haha
Hahaha ja gaat gezellig worden!

• AMARONE
easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:30:
[Afbeelding]

Ze worden wakker?

• ajaxkoen93
easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:30:
[Afbeelding]

Is de status al gewijzigd geweest of sinds de aankoop al dit?

• SnowSander
  • Laatst online: 10-01-2022
Is er nog ergens plekje vrij een een groep voor update over voorraad ps5

• easy-cloud
ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:33:
[...]

Is de status al gewijzigd geweest of sinds de aankoop al dit?
Dit is de 4de status die ik zie sinds de bestelling

• swa100
easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:33:
[...]

Welke zag je hiervoor allemaal dan?

• megaf
intertoys ligt er uit bij mij, iemand hetzelfde probleem? :?

• ajaxkoen93
[...]

pff mooi vervelend, mijne is sinds de aankoop meteen op verzonden naar magazijn gezet..
Heb je al wel bevestigings mails gehad dan?

• GenesisToasted
Ergens ben ik wel benieuwd of er echt veel van die cowboy biedingen (€800+) via MP straks echt opgevolgd worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
Morgen dus geen rijen mensen voor playstation 5 preorders. Maar wel hele rijen voor playstore tegoed. Die zullen ff raar opkijken als er opeens 'Amerikaanse black friday' taferelen uitbreken daar. Ik zie iedereen al aan die kaartjes trekken en scheuren en grommen.. mineee!!!

• mouzetc
[...]

Welk ordernummer? hier einde 95**

Signature

• easy-cloud
swa100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:34:
[...]

Welke zag je hiervoor allemaal dan?
1ste: vertraagd
2de: Bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.
3de: Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
4de: vertraagd

• easy-cloud
mouzetc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:35:
[...]

Welk ordernummer? hier einde 95**
43** maar pas bestelling rond 23:06 afgerond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swa100
easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:36:
[...]

3de: Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Wat een emotionele achtbaan.

• maxpyjamas
easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:36:
[...]

Mijne blijft staan op: bestelling verzonden naar magazijn.

Heb ook een factuur

En echt om 23:00 besteld ongv.

• easy-cloud
swa100 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:37:
[...]

Wat een emotionele achtbaan.
Jep, vooral na dat gedoe vanochtend met BCC enz! Hoop echt dat ik hem snel binnen heb!

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-07 17:29
ajaxkoen93 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:35:
[...]

pff mooi vervelend, mijne is sinds de aankoop meteen op verzonden naar magazijn gezet..
Heb je al wel bevestigings mails gehad dan?
De mijne ook, kreeg net een tt door
Pagina: 1 ... 177 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord