Mensen terwijl ze de MM uitlopen beroven? Koekkoek. :’)ellarbo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:40:
Kijk morgen een beetje uit mensen als je een PS5 gaat ophalen bij de media/gamemania etc. PS5's zijn nu echt meer dan 1.000 euro waard en heb al gehoord van me neefje dat sommige jongeren van plan zijn om mensen te beroven, dat is natuurlijk van maar 1 school maar zo denken andere jongeren dus ook
Is het nu echt zo dat er net bij MediaMarkt opeens een voorraad was en deze naar waarschijnlijkheid morgen gewoon geleverd word? En dat terwijl mensen die in september (in de winkel) hebben besteld nog geen idee hebben wanneer ze de PS5 geleverd krijgen?
Echt super tof voor de mensen die dan net hun slag hebben kunnen slaan, maar echt NOT DONE vanuit MediaMarkt dit soort praktijken. Of ben ik nou gek?
Echt super tof voor de mensen die dan net hun slag hebben kunnen slaan, maar echt NOT DONE vanuit MediaMarkt dit soort praktijken. Of ben ik nou gek?

thuisbezorgen? ja ik. nog geen t&tmouzetc schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:40:
Zijn er nog mensen zonder verzendbevestiging bij Mediamarkt van een order van 17-9?
![]()
![]()

Oke.. ik heb uit het niets een IP ban bij bol.com toen ik wilde kijken wanneer daar de PS5 op voorraad is. Lekker dan. Ik heb nog nooit iets van VPN of robot gebruikt

Dat zou zwaar klote zijn idd, maar ik geef ze wel het voordeel van de twijfel aangezien ik goede ervaringen heb met Bol op launch days en ze de toezegging eigenlijk al gedaan hebben dat we de PS5 op launch day krijgen.NikkiNailz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:40:
[...]
Ik om 8:33 dus de snelle bestellers komen als allerlaatste aan de beurt. Met andere woorden als er te weinig geleverd wordt zijn wij de pineut. Lijkt me niet helemaal zoals het zou moeten gaan.
Ik weet niet of het al gepost is maar op de intertoys site zijn de 50 euro ps store tegoed kaarten 20 euro.
Heb er zojuist 4 besteld, je kunt ze maar alvast hebben haha
.
Heb er zojuist 4 besteld, je kunt ze maar alvast hebben haha
Kan zo zijn dat er een paar in het systeem geannuleerd zijn en automatisch online in stock kwamen 🤷♂️BBHMR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:41:
Is het nu echt zo dat er net bij MediaMarkt opeens een voorraad was en deze naar waarschijnlijkheid morgen gewoon geleverd word? En dat terwijl mensen die in september hebben besteld nog geen idee hebben wanneer ze de PS5 geleverd krijgen?
Gegroet!
Hehe heb zojuist ook 250 euro psn tegoed voor nog geen 99 euro gekochtpascal073 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:42:
Ik weet niet of het al gepost is maar op de intertoys site zijn de 50 euro ps store tegoed kaarten 20 euro.
Heb er zojuist 4 besteld, je kunt ze maar alvast hebben haha.
Exact dit gebeurde 7 jaar geleden bij intertoys. Mijn geluk, pech voor de prebooker.BBHMR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:41:
Is het nu echt zo dat er net bij MediaMarkt opeens een voorraad was en deze naar waarschijnlijkheid morgen gewoon geleverd word? En dat terwijl mensen die in september hebben besteld nog geen idee hebben wanneer ze de PS5 geleverd krijgen?
Voor de mensen die het nog niet wisten, Wehkamp heeft geen voorraad. Op twitter staat het volgende:
Helaas blijken we toch geen voorraad te krijgen morgen. Alleen de pre-orders worden geleverd. Excuus voor deze enorme tegenvaller^FB
Ja ik dacht post het maar scheelt toch weer.G4mert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:43:
[...]
Hehe heb zojuist ook 250 euro psn tegoed voor nog geen 99 euro gekocht
Heb er zojuist 4 extra kaarten besteld.
Link?G4mert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:43:
[...]
Hehe heb zojuist ook 250 euro psn tegoed voor nog geen 99 euro gekocht
Moet je ze dan ophalen in de winkel? Of krijg je ze in de mail? (Zie alleen de ophaal in winkel optie)pascal073 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:42:
ik om 22:59 best wel even online gestaan dus. en waren nog mensen na jou volgens mij.Ricardo07 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:37:
Heb hem om 23:03 kunnen bestellen
In de winkel idd, als je niet besmet bent en in Urk woont kun je ff wat halenCordon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:45:
[...]
Moet je ze dan ophalen in de winkel? Of krijg je ze in de mail? (Zie alleen de ophaal in winkel optie)
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ophalen in de winkel, ik moet 15 minuten rijden maar vind het wel waard.Cordon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:45:
[...]
Moet je ze dan ophalen in de winkel? Of krijg je ze in de mail? (Zie alleen de ophaal in winkel optie)
Heb zojuist 400 ps tegoed voor nog geen 160 euro besteld.
Hmm online uitverkocht jammer genoeg!pascal073 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:42:
Waar kan je het beste onder zoeken?pascal073 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:44:
[...]
Ja ik dacht post het maar scheelt toch weer.
Heb er zojuist 4 extra kaarten besteld.
MM gecheckt eerder nog blijkbaar net de voor wel klote
Help a girl out pretty please. Zit al 24 uur pagina’s te verversen. Ik wil cyberpunk en spiderman op de 5 spelen 😭 net te laat steeds. Hoe komen jullie allemaal net iets eerder aan info dan de rest?
Ahh, ja dichtbijzijnde die ze op voorraad hebben is me te ver :’)pascal073 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:46:
[...]
Ophalen in de winkel, ik moet 15 minuten rijden maar vind het wel waard.
Heb zojuist 400 ps tegoed voor nog geen 160 euro besteld.
Stop nou even en leest dit. En hallo iedereen.
Blijf missen. BCC vanochtend had ik hem in mijn winkelwagen maar toch pech bij checkout. Is er nog een appgroep waar ik uitgenodigd kan worden om updates te krijgen over nieuwe bestelkansen? 😇
Ook met veel geluk kunnen bestellen op Media Markt net via de whatsapp groep! Bedankt voor de oplettende held.
Status: Bestelling verzonden naar magazijn
Zal die morgen nog komen? Of is het te laat voor een track en trace en voor postnl?
Zal die morgen nog komen? Of is het te laat voor een track en trace en voor postnl?
Lucky for you is cyberpunk ook net te laat voor de ps5 release. Gebruik een tracker zoals Distill.L33 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:47:
Help a girl out pretty please. Zit al 24 uur pagina’s te verversen. Ik wil cyberpunk en spiderman op de 5 spelen 😭 net te laat steeds. Hoe komen jullie allemaal net iets eerder aan info dan de rest?
Had mazzel dat de intertoys op 5 min afstand van mn huis er 5 x 50 op voorraad had
Nu nog een t&t voor mn bol order...

De discord server joinen, Whatsapp groep joinen, trackers draaien (Chrome extensies die elke x seconden/minuten websites op veranderingen checken). Distill en otsledit zijn goede trackers die je in Chrome kunt installerenL33 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:47:
Zo weer weg.. heb ik ook gehadVizjee schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:41:
Oke.. ik heb uit het niets een IP ban bij bol.com toen ik wilde kijken wanneer daar de PS5 op voorraad is. Lekker dan. Ik heb nog nooit iets van VPN of robot gebruikt
Congrats! Zou het een mogelijkheid zijn om mij in de whatsapp groep te krijgen als jij er uit gaat?maxpyjamas schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:48:
Ook met veel geluk kunnen bestellen op Media Markt net via de whatsapp groep! Bedankt voor de oplettende held.![]()
Dat durf ik je niet te zeggen.
Wellicht als je misschien aan de grens woont dat je ze in NL kan ophalen?
Bedankt voor de tip, maar helaas uitverkocht.pascal073 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:42:
Let's hope so, mediamarkt is voor 23:59 besteld is morgen geleverd!maxpyjamas schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:48:
Ook met veel geluk kunnen bestellen op Media Markt net via de whatsapp groep! Bedankt voor de oplettende held.![]()
Distill staat aan op mac. Ipad verversen. Maar ik kom er niet door. En valhalla op de 4 is ook maar ruk. Dus ik wil gewoon zsm de ps5
quote]Timovdr schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:49:
[...]
Lucky for you is cyberpunk ook net te laat voor de ps5 release. Gebruik een tracker zoals Distill.
[/quote]
quote]Timovdr schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:49:
[...]
Lucky for you is cyberpunk ook net te laat voor de ps5 release. Gebruik een tracker zoals Distill.
[/quote]
Kan ik ook in die whatsapp geraken ?
Is er nog ergens plek voor mij in de groep
Het kan nog zeker. Zolang de pakketten nog niet over de sorteerband zijn (morgenochtend vroeg) bij Postnl, kun je nog een T&T ontvangen.maxpyjamas schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:48:
Kun je er twee voor mij ophalen en op de post doen?G4mert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:49:
Had mazzel dat de intertoys op 5 min afstand van mn huis er 5 x 50 op voorraad had![]()

Heeft iemand een uitnodiging voor de whatsapp groep voor mij?
Ik zou het zeer waarderen.
Thanks
Ik zou het zeer waarderen.
Thanks
Ja alleen ik heb geen link hiervoor. Een maatje van mij wil er nu opeens ook in, lol.Bao_mi1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:50:
[...]
Congrats! Zou het een mogelijkheid zijn om mij in de whatsapp groep te krijgen als jij er uit gaat?
Maar de oude link werkt niet. Hij is niet vol iig.
Heeft iemand al een status update bij Wehkamp ? Bij mij staat hij nog steeds op “ingepakt en klaargezet”. Ik heb helaas geen ervaring met wehkamp preorders en veel ervaring met DHL.
Volgens wehkamp zou hij wel morgen moeten komen maar enige update zou fijn zijn.
Volgens wehkamp zou hij wel morgen moeten komen maar enige update zou fijn zijn.
Bepaalde winkels hebben nog voorraad!!walterg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:51:
[...]
Bedankt voor de tip, maar helaas uitverkocht.
Kan er een nieuwe link gemaakt worden dan als die nog. Niet vol zit ?
Waren deze last minute orders van MM enkel op de NL site of zijn hier ook belgen tussen?
PS: Indien iemand me ook in de whatsapp groep zou kunnen zetten voor hopelijk de volgende rondes bij bol/MM (of mss Amazon morgenochtend), dan zou ik het ook appreciëren. Sorry for begging
PS: Indien iemand me ook in de whatsapp groep zou kunnen zetten voor hopelijk de volgende rondes bij bol/MM (of mss Amazon morgenochtend), dan zou ik het ook appreciëren. Sorry for begging
Graag hier ook linkje voor de app groep, of iemand DM?
Gefeliciteerd strijders. Zie toch weer een aantal bekende namen die de afgelopen weken samen met ons liepen te zweten voor een pre order.
En dat de whatsapp ps5 groep toch alweer zn nut bewezen heeft is een hele mooie lekkere dikke middelvinger die er toen ragequit uitgegaan zijn en nu al 2x hadden kunnen scoren met die groep ^^
Ze gingen eruit omdat hier op forum eerder de intertoys sale melding kwam dan op die app groep. 2 weken erna was t prijs in die app en nu dus alweer ^^
Gefeliciteerd boys. Game on!
En dat de whatsapp ps5 groep toch alweer zn nut bewezen heeft is een hele mooie lekkere dikke middelvinger die er toen ragequit uitgegaan zijn en nu al 2x hadden kunnen scoren met die groep ^^
Ze gingen eruit omdat hier op forum eerder de intertoys sale melding kwam dan op die app groep. 2 weken erna was t prijs in die app en nu dus alweer ^^
Gefeliciteerd boys. Game on!
Staat bij dat het voor PS 4 is maar dit wordt gewoon toegevoegd aan je PSN account neem ik aan?
Zo dom zijn ze ook weer niet maar gwn in de buurt van van de MM. Laatst is iemand met een hamer geslagen voor een PS4/xbox en die dingen kosten nu max 150. Mensen zijn gestoordCordon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:41:
[...]
Mensen terwijl ze de MM uitlopen beroven? Koekkoek. :’)
Uiteraard!Andreblok schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:55:
[...]
Staat bij dat het voor PS 4 is maar dit wordt gewoon toegevoegd aan je PSN account neem ik aan?
Ja, PSN is gewoon algemeen, dus ook voor de PS5Andreblok schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:55:
[...]
Ja is gewoon je psn account, dus ook ps5Andreblok schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:55:
[...]
Dit is voor de PSN.Andreblok schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:55:
[...]
Dus voor de PS4 en PS5.
heb die van mij maandag verkocht voor 240euroellarbo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:55:
[...]
Zo dom zijn ze ook weer niet maar gwn in de buurt van van de MM. Laatst is iemand met een hamer geslagen voor een PS4/xbox en die dingen kosten nu max 150. Mensen zijn gestoord
SO naar alle strijders die hoopvol bleven.
19 NOVEMBER LETS GET ITTTT
Vind niks gek dat Intertoys zowat failliet ging, moet een prijs fout zijn toch of ben ik nou gek?
Waar zie jij nog kans?ryanator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:57:
SO naar alle strijders die hoopvol bleven.
Ja is foutschumi2004 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:58:
Vind niks gek dat Intertoys zowat failliet ging, moet een prijs fout zijn toch of ben ik nou gek?
Kan iemand me laten joinen in app groep?👍
Amazon maar dat is gelukkig voor mij niet meer nodig
Is er iemand die een groep heeft wanneer ergens voorraad is ?
Wtf 50 euro PSN kaart voor 30 euro, dat kan toch gewoon niet kloppen?
Uitverkochtpascal073 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:56:
[...]
Dit is voor de PSN.
Dus voor de PS4 en PS5.
Kaarten besteld bij intertoys, maar geen mail ofzo gezien. Geld wel afgeschreven. Ik ben benieuwd.
Als ik de site mag geloven in Purmerend, Heemskerk, Cumemborg, Den Haag en Urkajaxkoen93 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:54:
[...]
Bepaalde winkels hebben nog voorraad!!
Wellicht dat ik er morgen een belletje aan waag bij wat filialen in de buurt.
Inderdaad, klopt niet, het was 20 euroklinkchillx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:59:
Wtf 50 euro PSN kaart voor 30 euro, dat kan toch gewoon niet kloppen?
[ Voor 26% gewijzigd door walterg op 19-11-2020 00:00 ]
Tussen 12:00 en 13:00mr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:59:
Hoe laat verwachten jullie amazon?
morgen 12.00 komen ze er (als het goed is) op.ryanator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:59:
[...]
Amazon maar dat is gelukkig voor mij niet meer nodig
Iemand die toevallig weet hoeveel stuks?
Omdat er blijkbaar nog zeer veel vraag is naar een WhatsApp groep heb ik een nieuwe aangemaakt.
Regels: Alleen berichten als er daadwerkelijk ergens voorraad beschikbaar is. Verder niets
Link:https://chat.whatsapp.com/IsDQMNxTKbt07D0SHT6JeO
Regels: Alleen berichten als er daadwerkelijk ergens voorraad beschikbaar is. Verder niets
Link:https://chat.whatsapp.com/IsDQMNxTKbt07D0SHT6JeO
same!megaf schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:00:
iemand die mij een pm kan sturen zodat ik ook in een groepsapp kan? av bedankt
NL 12 uur, andere landen 13mr.JamesBond schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:59:
Hoe laat verwachten jullie amazon?
Same, had gehoopt de intertoys 8 minuten lopen van m'n huis maar niet van plan helemaal naar een andere stad te gaan voor zoiets.walterg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:59:
[...]
Als ik de site mag geloven in Purmerend, Heemskerk, Cumemborg, Den Haag en Urk
Wellicht dat ik er morgen een belletje aan waag bij wat filialen in de buurt.
Hopelijk vandaag qua PS5 geluk bij amazon
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
zou ik ook een appgroep kunnen joinen, ben m al te vaak net misgelopen...
Mwa, ik moet naar culemborg vanuit Amsterdam maar heb wel 250 euro psn tegoed voor 100 euroBlackEyedAngel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:01:
[...]
Same, had gehoopt de intertoys 8 minuten lopen van m'n huis maar niet van plan helemaal naar een andere stad te gaan voor zoiets.
Hopelijk vandaag qua PS5 geluk bij amazon
Als je toch gaat...Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:01:
[...]
Mwa, ik moet naar culemborg vanuit Amsterdam maar heb wel 250 euro psn tegoed voor 100 euro
Haha heerlijk dit. Ik moet ook even een half uur rijden naar Purmerend. Zal druk worden in de winkel daar.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:01:
[...]
Mwa, ik moet naar culemborg vanuit Amsterdam maar heb wel 250 euro psn tegoed voor 100 euro
Best lang in dit topic gezeten vorig uur, ga ik ff weg en welgeteld 2 minuten erna komt Mediamarkt met extra stock. Hoe verzin je het, het zit in ieder geval niet mee
Hopen voor de gelukkigen dat ze ook daadwerkelijk snel hun PS5 krijgen.

Hopen voor de gelukkigen dat ze ook daadwerkelijk snel hun PS5 krijgen.
Ik denk dat Intertoys zojuist failliet is gegaan door al onze PS store kaarten die we besteld hebben haha
I know, sommige hebben er €600 voor over toch
Toch voor €40 twee PSN kaarten van €50 besteld. Ophalen in de buurt, netjes betaald en orderbevestiging ontvangen. Ben benieuwd.
Had wel redelijk veel reviews maar gaat mij er meer om dat ik het niet zo vertrouw. Als ik dat bedrag neertel, liever bij iemand op marktplaats met factuur en al.Jieve schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:05:
[...]
I know, sommige hebben er €600 voor over toch
Denk je dat ze je die kaarten zo mee geven onder het mom van "online bestelling ophalen" ?Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:01:
[...]
Als ze slim zijn zien ze dat 5 x 50 geen 100 is...
Hoop het wel voor je natuurlijk!
Iemand enig idee of Toychamp voorraad zou hebben? Die winkel is zo vaag als het maar kan, preorders doen ze niet maar misschien hebben ze ze wel in de winkel morgen?
Ik heb wel 2 emails ontvangen dat het bevestigd is.Silversin schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:59:
Kaarten besteld bij intertoys, maar geen mail ofzo gezien. Geld wel afgeschreven. Ik ben benieuwd.
Ben benieuwd.
1 per winkel heb ik vandaag gehoordCordon schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:05:
Iemand enig idee of Toychamp voorraad zou hebben? Die winkel is zo vaag als het maar kan, preorders doen ze niet maar misschien hebben ze ze wel in de winkel morgen?
Vraag me ook af hoe ze dit gaan afhandelen..Deusesque schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:05:
[...]
Denk je dat ze je die kaarten zo mee geven onder het mom van "online bestelling ophalen" ?
Als ze slim zijn zien ze dat 5 x 50 geen 100 is...
Hoop het wel voor je natuurlijk!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |