Welke winkel heb je gekoze?DjangoBangahri schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:13:
Ik heb ook kunnen bestellen bij MM, wow wat een afsluiter.
Ben alleen morgen niet thuis hahahaha
Pff wel in mandje. Maar kon vervolgens geen bezorging kiezen..
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen hier effectief de PS5 willen op dag1 of er niets om geven als ze paar weken moeten wachten als ze er naast grijpen.
Ik heb ook een poging gedaan voor een maat, die heeft wel een coolblue telefoon gekregen, lachen wel.
Maar hem kon het niets schelen als het later was. Had hier wel een pol van willen maken
Want wat maakt het nu echt uit om die te hebben? Net zoals die RTX kaarten. Enigste is de coolness factor? Maar dat lijkt me dan eerder om stoer te kunnen doen op social media, maar je leven wordt er niet beter van denk ik. Lol
Ik was trouwens ook één van de mensen die op BCC heel de nacht is wakker gebleven, maar dit is ook hoe ik er over denk lol.
Ik heb ook een poging gedaan voor een maat, die heeft wel een coolblue telefoon gekregen, lachen wel.
Maar hem kon het niets schelen als het later was. Had hier wel een pol van willen maken
Want wat maakt het nu echt uit om die te hebben? Net zoals die RTX kaarten. Enigste is de coolness factor? Maar dat lijkt me dan eerder om stoer te kunnen doen op social media, maar je leven wordt er niet beter van denk ik. Lol
Ik was trouwens ook één van de mensen die op BCC heel de nacht is wakker gebleven, maar dit is ook hoe ik er over denk lol.
how?jasperv91 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:10:
Heb net ook bij de mediamarkt kunnen bestellen.
Hij is nu iniedergeval besteld!
Zie morgenochtend wel of ik een T &T heb.
Mooi verjaardagscadeau voor morgen!
Zelfde hier. Verdrietigmaikel_rox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:14:
Pff wel in mandje. Maar kon vervolgens geen bezorging kiezen..
KHEB hem via mediamarkt net, de groepsapp heeft toch geholpen! was toevallig ook nog op men pc
Voelt echt goed, khad alle hoop eig verloren
Dus mensen die al maanden op de wachtlijst staan worden gebeld met de mededeling dat ze buiten de boot vallen maar ondertussen komen er weer nieuwe online op de website? Whut?
Alle bestellingen van de Mediamarkt worden geannuleerd.
Bezorgoptie kan niet, wnkel heeft geen stock, hoe ben je daar heen gekomen dan?Klaas6544 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:15:
KHEB hem via mediamarkt net, de groepsapp heeft toch geholpen! was toevallig ook nog op men pc
Bron?colorsone schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:16:
Alle bestellingen van de Mediamarkt worden geannuleerd.
Ja ik dacht idd ook dat het tegen het beleid in is. Vandaag met de vestiging gebeld, dan krijg je een lulverhaal. Was van plan om morgen de vestigingsmanager erbij te roepen, maar van tevoren even contact leggen met de centrale organisatie is misschien ook wel nuttig ja.Racing-Paradise schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:10:
[...]
Dit is, voor zover ik heb meegekregen in dit topic, tegen het beleid van MM Nederland in. Zou er toch even een pislink telefoontje aan wagen, misschien dat ze de winkel in kwestie wel terugfluiten?
Ik had hem nog in mijn winkelmandje. En opeens was thuisbezorging wel een mogelijkheid.Jieve schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:16:
[...]
Bezorgoptie kan niet, wnkel heeft geen stock, hoe ben je daar heen gekomen dan?
Ik denk dat ze gewoon een kleine marge hadden voor de online verkopen en deze zijn over. De voorraad van de webshop staat los van die van de winkels.dzyleung schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:16:
[Afbeelding]
Ik ben benieuwd of deze doorkomt of dat dit een fout van MM is.
Een paar minuten eerder kwam je er wel kort doorheen, gok ik. De vraag is of dat ook vanuit MM de bedoeling was.. rare tijd om meer beschikbaar te stellenJieve schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:16:
[...]
Zo irritant om steeds NET te laat te zijn.
Als je de PS5 pagina op MM refreshed verschijnt de preorder button soms. Volgensmij gaat er iets mis met de pagina.
Ze zijn wel op het moment bezig de pre-orders uit de deur te doen. Misschien kwamen ze erachter dat ze nog wat voorraad over hadden?Vizjee schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:17:
[...]
Een paar minuten eerder kwam je er wel kort doorheen, gok ik. De vraag is of dat ook vanuit MM de bedoeling was.. rare tijd om meer beschikbaar te stellen
Ik heb er één kunnen bestellen bij MM. Nu maar hopen dat het geen foutje was aan hun kant..
Eerste paar secondes kon je wel alles doen,Jieve schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:16:
[...]
/f/image/JErfoupxo5Ozb4zKd9mafsIp.png?f=fotoalbum_large)
Als je snel genoeg bent kan je hem zelfs nog in je mandje krijgen. Dat is mij nu gelukt, maar geen idee wat er gebeurd als je hem dan besteld.xiroy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:18:
Als je de PS5 pagina op MM refreshed verschijnt de preorder button soms. Volgensmij gaat er iets mis met de pagina.
Vanmiddag een hele watchlist in Distill gemaakt vanwege dit topic, toevallig nog even achter de laptop de ongelezen berichten bekijken en zojuist kunnen bestellen bij MM! Ik ben heel erg benieuwd of het ook daadwerkelijk morgen binnenkomt. Vreemde tijd om er nog een paar in de aanbieding te gooien.
Dat lukt nietPompi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:19:
[...]
Als je snel genoeg bent kan je hem zelfs nog in je mandje krijgen. Dat is mij nu gelukt, maar geen idee wat er gebeurd als je hem dan besteld.
Ik zat op mijn telefoon, snel pc opstarten, en toen was ik al te laat. Nu maar hopen dat ik morgen een afhaal bewijs krijg voor Mediamarkt Duitsland, en anders amazon proberen.
Iemand al bevestiging van de Digital Only bij MediaMarkt? Of nog mensen van de disc die nog geen bevestiging hebben gehad? Begin een beetje te zweten
Signature
Volgens mij zijn er aardig wat mensen die succes hebben gehad hiermee, hoor graag of het gewerkt heeft! Zoja, gefeliciteerdKlaas6544 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:19:
[...]
Eerste paar secondes kon je wel alles doen,
[Afbeelding]
Het kan toch niet dat sommige mensen te horen krijgen dat zij niet bij de eerste levering horen en dat er nu zomaar random playstations online worden gegooid? Ik durf het niet te geloven dat het de bedoeling was.
Intertoys had ook een rare tijd midden in de nacht, ik heb er daar 1 bemachtigd en wordt morgen bezorgd.
Dus misschien is de MM voorraad wel realistisch.
Tot nu toe gaat het bij mm redelijk goed zover geen stagiaire van de wehkamp
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Heeft iemand een link naar de whatsapp/telegram groep voor playstation 5 pre orders? Kan helaas niet hele dag achter mijn pc blijven checken
Had Intertoys PS5 verkoop via website?wesdre schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:23:
Intertoys had ook een rare tijd midden in de nacht, ik heb er daar 1 bemachtigd en wordt morgen bezorgd.
Hoppa verzendbevestiging van mediamarkt is binnen, laat maar komen morgenmiddag 🎉 Nu hopen dat PostNL al die extra bezorgingen aankan 📦
Wanneer had je besteold?lubbertkramer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:24:
Hoppa verzendbevestiging van mediamarkt is binnen, laat maar komen morgenmiddag 🎉 Nu hopen dat PostNL al die extra bezorgingen aankan 📦
Mijn zending van BOL is intussen aangekomen bij PostNL
Echt net binnen?lubbertkramer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:24:
Signature
Ahh je kan het pas later zien. Precies na de post met de screenshot had ik al gekeken, maar toen twijfelde ik of het wel echt was omdat je niet eerder in het proces kan zien of je hem kan laten bezorgen. Dus door het twijfelen te laat geweest, naja goed leermoment. Morgen weer een kans.
Wanneer had je deze besteld?lubbertkramer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:24:
Mijn bestelling bij MM van 23:04 is zojuist verzonden naar het magazijn. Lijkt erop alsof die toch doorkomt!
[ Voor 5% gewijzigd door DjangoBangahri op 18-11-2020 23:29 ]
Net te laat voor Mediamarkt. Gefeliciteerd mensen die het is gelukt
Mijne ook voorbereid voor leveren! Deze komen door
Je mag me later bedankenSunaries schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:27:
[Afbeelding]
Dankzij een oplettende persoon in de WhatsApp groep heb ik rond 23.00 uur de PS5 kunnen bestellen op de website van Mediamarkt. Ik ben benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen...
Als je maar in her juiste groepje terechtkomt...kingown112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:24:
Heeft iemand een link naar de whatsapp/telegram groep voor playstation 5 pre orders? Kan helaas niet hele dag achter mijn pc blijven checken
Groepje waar ik in zit is Mm niet gedeeld

Ja maar net zo chaos als bij de BCC site. Praktisch onbereikbaar en in 5 sec van: binnenkort verkrijgbaar naar uitverkocht. Ik heb meer 500 errors gezien die zaterdagochtend tussen 9u30 en 10u30 dan feitelijk de bestelknop.
17-9, minuut na het openen van de preorders bij Mediamarkt. Had in de morgen misgegrepen bij bol.com maar was hier op tijd
Heb zojuist ook al een bevestiging van mijn bestelling ontvangen en in de status staat dat hij wordt verzonden naar het magazijn.. Zal het dan echt?!
Potjandorie net gemist.
Die WhatsApp groep lijkt mij ook verdomd handig, kan ik daar ook in komen?
Die WhatsApp groep lijkt mij ook verdomd handig, kan ik daar ook in komen?
Heb aardig wat geluk gehad, was wat aan het kloten op men pc en zag een melding in de whatsapp groep met 'MEDIAMARKT'. Meteen erheen gegaan en ben blijkbaar nog optijd geweest? (Ik zit overigens in de originele (Denk ik?) Whatsapp groep die eerst vol zat).
Gewoon de "bestel nu" knop in beeld hebben maar er niet op kunnen drukken 
frustrerend
frustrerend
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Nog mensen die geen bericht van Bol hebben?

Hi mannen,
Afgelopen nacht 5 uur geprobeerd bij BCC en vanochtend toen ik de kleine naar school bracht, was het ineens in 10s weg! 😄
Zijn er momenteel / deze nacht nog mogelijkheden?
Thanks!
Afgelopen nacht 5 uur geprobeerd bij BCC en vanochtend toen ik de kleine naar school bracht, was het ineens in 10s weg! 😄
Thanks!
Gelukt om te bestellen, staat in mijn account bij MM en dat het door is gezet naar het magazijn, maar geen bevestigingsmail binnen.
We zullen zien. Wordt ie morgen bezorgd dan is het mooi.
Zo niet, op naar de volgende ronde.
We zullen zien. Wordt ie morgen bezorgd dan is het mooi.
Zo niet, op naar de volgende ronde.
wijze woorden
Vriend van mij zit in de telegram voor een ps5 met disk en die zegt dat er geen meldingen van voorraden kwamen bij Bcc vanmorgen en Media markt net.kingown112 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:24:
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ah, thanks!lubbertkramer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:28:
[...]
17-9, minuut na het openen van de preorders bij Mediamarkt. Had in de morgen misgegrepen bij bol.com maar was hier op tijd
Inderdaad handig die Whatsapp groep. Een vriend van mij zat hier in en heeft 'm ook besteld op MM. Hoe kan ik worden toegevoegd?
Via een verwijzing.Samuel5036 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:28:
Hoe kom ik in de PS5 whatsapp groep?
Je kon echt wel 5 min bestellen ik keek dus even in mijn mand en ik kon dus ineens doorklikken en een PlayStation bestellen 🙈
Nee om 22:08 de mail ontvangen en had op 17-9 besteld
Ik kwam via de MediaMarkt website helemaal tot betalen. Eenmaal in de bank app betaald en deed m'n bank app raar en kwam niet terug naar de MediaMarkt pagina. Nu is er betaald maar niks terug te vinden in m'n account en geen mails. Zou toch niet dat ik door zoiets stoms weer mis grijp lol.
23:04 besteld bij MM, bestelling wordt nu voorbereid voor verzending.
Meer last minute kan denk niet, me happy
Meer last minute kan denk niet, me happy
Zeker maar was wel een tijdje geleden.
[ Voor 35% gewijzigd door wesdre op 18-11-2020 23:36 ]
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Same! Heb wel de Digital versie al in bestelling, maar krijg hier geen 'Verzonden' bij en wil graag de disc versie. Ben benieuwd, maar ziet er niet best uit!MriMac schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:31:
Ik kwam via de MediaMarkt website helemaal tot betalen. Eenmaal in de bank app betaald en deed m'n bank app raar en kwam niet terug naar de MediaMarkt pagina. Nu is er betaald maar niks terug te vinden in m'n account en geen mails. Zou toch niet dat ik door zoiets stoms weer mis grijp lol.
Signature
Kan iemand me wellicht de link naar de whatsapp groep PMen?
Ga zo pitten maar hopelijk komen er morgen nog kansen voorbij
Ga zo pitten maar hopelijk komen er morgen nog kansen voorbij
nice, verwijder afbeelding even, we lezen je adres!wesdre schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:31:
[...]
[Afbeelding]
Ik kan al je gegevens nog zien. Dus maar snel weghalen als ik jou waswesdre schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:31:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb je naam onthouden!, Je bent echt een held haha.
Echt super bedankt!
Net zo blij als jullie blij dat ik een aantal tweakers heb kunnen helpen.Klaas6544 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:33:
[...]
Ik heb je naam onthouden!, Je bent echt een held haha.
Echt super bedankt!
Yup, helemaal niets nog. Zou echt te kansloos voor woorden zijn als er niet wordt geleverd.DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:29:
Nog mensen die geen bericht van Bol hebben?
ik bel je morgen evenreinierkramer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:33:
[...]
Net zo blij als jullie blij dat ik een aantal tweakers heb kunnen helpen.
Moed zinkt me wel een beetje in de schoenen zo, als ik steeds tot ver kom en dan nog misgrijp terwijl ik er bovenop zit... Voorspelt niet veel goeds voor morgen.

Zo'n WhatsApp groep zou ik ook enorm handig vinden! Blijf net mis grijpen. Mocht het kunnen dan zou ik er ook wel in willen
. Bedankt!
Naar bed gegaan met idee dat niets meer zou gebeuren, open op mijn telefoon voor de grap dit forum en wel ouch dat ik nu mm gemist heb...
Ik ook graagDamonesschendal schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:34:
Zo'n WhatsApp groep zou ik ook enorm handig vinden! Blijf net mis grijpen. Mocht het kunnen dan zou ik er ook wel in willen. Bedankt!
Oh letterlijk net gemist zuur kan ik miss ook die groep klonen ?
Hier ook, als het mogelijk is.Damonesschendal schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:34:
Zo'n WhatsApp groep zou ik ook enorm handig vinden! Blijf net mis grijpen. Mocht het kunnen dan zou ik er ook wel in willen. Bedankt!
Op het forum had je het sowieso gemist, daarvoor moest je in die appgroep zitten..GenesisToasted schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:34:
Naar bed gegaan met idee dat niets meer zou gebeuren, open op mijn telefoon voor de grap dit forum en wel ouch dat ik nu mm gemist heb...
Ik kwam niet verder dan het openen van de bank app. Weer ernaast gegrepen. KakMriMac schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:31:
Hier ook interesse!Damonesschendal schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:34:
Mijn distil was gewoon netjes op tijd afgegaan.Vizjee schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:35:
[...]
Op het forum had je het sowieso gemist, daarvoor moest je in die appgroep zitten..
Dit was die ene kans van de mm, er zal wel niets meer loskomen vanavond. Morgen maar bidden.
Een tracker is nog het handigst, dan kan je meteen doorklikken, en hoef je eigenlijk niet op te letten.
Moet je nou betalen om dat werkend te kragen of kan het ook met de gratis versie?GenesisToasted schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:36:
[...]
Mijn distil was gewoon netjes op tijd afgegaan.
Held, ik heb je net een berichtje gestuurd op Discord!reinierkramer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:33:
[...]
Net zo blij als jullie blij dat ik een aantal tweakers heb kunnen helpen.
Hier ook nog geen T&T van Bol.com binnen, hoop eigenlijk dat deze nog komt (gebeurt wel eens vaker dat het in de nacht pas binnen komt). Besteld op 17 sept 08:32 uur en vorig week wel de mail gehad dat hij morgen geleverd zou worden.. Wordt nog ff spannend dusNikkiNailz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:33:
[...]
Yup, helemaal niets nog. Zou echt te kansloos voor woorden zijn als er niet wordt geleverd.
Misschien kunnen degene die al een hebben ook ij de gaten houden en vervolgens bestellen voor degene die er nog geen hebben. Zo helpen we mekaar een beetje, de ps5 raak je sowieso wel kwijt.
De Gunfactor moet er we zijn zo onderling!
De Gunfactor moet er we zijn zo onderling!
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
via de chrome plug in is het gratisAMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:37:
[...]
Moet je nou betalen om dat werkend te kragen of kan het ook met de gratis versie?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Kan met gratis versie heb je alleen weinig (30 per maand dus eigenlijk geen) mails.AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:37:
[...]
Moet je nou betalen om dat werkend te kragen of kan het ook met de gratis versie?
Iemand?BigX84 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:29:
Hi mannen,
Thanks!
nee
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 19-11-2020 08:15 ]
Zijn er nog mensen zonder verzendbevestiging bij Mediamarkt van een order van 17-9?
Signature
Ik om 8:33 dus de snelle bestellers komen als allerlaatste aan de beurt. Met andere woorden als er te weinig geleverd wordt zijn wij de pineut. Lijkt me niet helemaal zoals het zou moeten gaan.Avinator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:37:
[...]
Hier ook nog geen T&T van Bol.com binnen, hoop eigenlijk dat deze nog komt (gebeurt wel eens vaker dat het in de nacht pas binnen komt). Besteld op 17 sept 08:32 uur en vorig week wel de mail gehad dat hij morgen geleverd zou worden.. Wordt nog ff spannend dus
Kijk morgen een beetje uit mensen als je een PS5 gaat ophalen bij de media/gamemania etc. PS5's zijn nu echt meer dan 1.000 euro waard en heb al gehoord van me neefje dat sommige jongeren van plan zijn om mensen te beroven, dat is natuurlijk van maar 1 school maar zo denken andere jongeren dus ook
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |