Volgensmij is dat alleen bij NLBaska88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:16:
[...]
Waar vind ik die 'nu kopen' knop? Zie die bijvoorbeeld bij de controller niet staan,
Je zou mogen aannemen dat die dan gewoon naar de mensen met pre-orders zouden gaan en niet random personen die even komen aanwaaien. Maar gebeurd helaas wel vaker dat het wel gebeurd.Leiden071 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:16:
Er zijn er hier meer gekomen dan gedacht. Was eerst 40. Nu 80. Zijn aardig wat blije pre order mensen hier die dachten dat ze er niet eentje kregen.. Dus zou het gewoon proberen als ik jullie was. Deze info kwam van een MM medewerker.
Edit: whoops niet helemaal goed gelezen. Maar punt blijft dat ze naar de eerst volgende op de lijst moeten en niet random mensen met een pre-order die de stoute schoenen hebben aangetrokken.
[ Voor 15% gewijzigd door Pompi op 19-11-2020 10:19 ]
Ik neem aan dat ze gewoon de lijst afhandelen van mensen die nog een pre-order open hebben staan, dus inschrijven nu heeft alsnog geen nut.Leiden071 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:16:
Er zijn er hier meer gekomen dan gedacht. Was eerst 40. Nu 80. Zijn aardig wat blije pre order mensen hier die dachten dat ze er niet eentje kregen.. Dus zou het gewoon proberen als ik jullie was. Deze info kwam van een MM medewerker.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
En mensen post even foto's van degene die hem al hebben, mooi altijd die dozen
En wat kleur tussen de lappen text
Dit moet je inschakelen in je instellingen. Betaalmethode > instellingen > 1-click aanzetten rechtsbovenBaska88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:16:
[...]
Waar vind ik die 'nu kopen' knop? Zie die bijvoorbeeld bij de controller niet staan,
Gegroet!
Die Whatsapp groep is een beetje onvriendelijk.
Weg
Moet je nou per amazon site een aparte lijst maken?
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Duits bedrijf, PayPal betaling mogelijk
ja kloptYourideboer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:23:
[...]
Duits bedrijf, PayPal betaling mogelijk
Dell XPS 15 9550 FHD
JaDesutoroiya schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:23:
Moet je nou per amazon site een aparte lijst maken?
Ik ga het er niet op gokken.. waarschijnlijk ook geen voorraad, maar wel vast betalen.
Waarom zou je het op een lijst zetten? Voor zover ik kan zien kun je vanuit een lijst niet in één klik kopen; wel vanaf de productpagina.
.oisyn: Γchte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Kan Nederland niet selecteren bij mijn adresgegevens?
Ik zit veilig in de auto. Geen overvallers hier dus wees niet bang =Pgambler85 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:19:
En mensen post even foto's van degene die hem al hebben, mooi altijd die dozen![]()
[ Voor 37% gewijzigd door Leiden071 op 19-11-2020 10:25 ]
Nog steeds niet! Ben benieuwdlentenaro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:12:
Is er al iemand die wat van de Duitse mediamarkt of saturn heeft gehoord met betrekking tot het ophalen van hun pre-order?
Ik heb zonder problemen besteld via PayPal, vergeet niet dat het het "Niederlande" is.chipz01 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:24:
[...]
ik wel, niederlandechipz01 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:24:
[...]
heb de gok genomen via PayPal, redelijk beschermt
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Weet iemand waar ik nog een Pulse 3D headset kan kopen of waar de voorraad weer beschikbaar komt (vandaag)?
Dan hoef je bijvoorbeeld nu niet tabblad open te houden, kan je straks met 2 klikken naar het product gaan. Of meteen in je winkelmandje stoppen. Kan natuurlijk zijn dat die pagina sneller laad dan product pagina en dan heb je er wel al 1 in je mandje.Korben schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:24:
[...]
Waarom zou je het op een lijst zetten? Voor zover ik kan zien kun je vanuit een lijst niet in één klik kopen; wel vanaf de productpagina.
Alleen geen idee, waar in het bestelproces Amazon het product voor je reserveert.
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 19-11-2020 10:27 ]
besteld bij https://www.cyberport.de/...laystation-5-konsole.htmlnils7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:26:
[...]
ik wel, niederlande
heb de gok genomen via PayPal, redelijk beschermt
Dell XPS 15 9550 FHD
is betrouwbaar gekende site, net besteld levering naar belgie, of ze daadwerkelijk leveren..
is die site wel betrouwbaar?TomGear schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:26:
is betrouwbaar gekende site, net besteld levering naar belgie, of ze daadwerkelijk leveren..
Ook maar besteld hier, lijkt me niet dat ze leveren aangezien hij al heel lang op voorraad staat.
Mijn naam is niet Peter!
Als je gaat betalen dan krijg je te zien:PeterPanda schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:27:
Ook maar besteld hier, lijkt me niet dat ze leveren aangezien hij al heel lang op voorraad staat.
VerfΓΌgbar in 2-4 Tagen
Zou hier tussen 12;45 en 15:15 moeten komen 
Er staat enkel "ontvangen door PostNL", dus nog niet gesorteerd. Klopt dit?
Haha nog een update over de PSN kaarten. Intertoys gaat bij iedereen het geld terug storten. Dat was een fout.
Cyberport is zeker betrouwbaar, beter dan een shitwinkel zoals bol.
ook betaald, welliswaar met creditcard
Bij mij tussen 12 en 14.30 en sprong net pas eindelijk op zending gesorteerd, dus ik zou me geen zorgen makenFrankoNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:28:
Ja, wss springt deze zo direct naar gesorteerd en verder, tijd zal wss wel aangepast worden.FrankoNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:28:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Preciesxminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:28:
Cyberport is zeker betrouwbaar, beter dan een shitwinkel zoals bol.
Ik zal er eens een belletje aan wagen.. 5 wachtende voor mePeterPanda schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:27:
ben benieuwdmartinus83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:29:
[...]
Ik zal er eens een belletje aan wagen.. 5 wachtende voor me
Dell XPS 15 9550 FHD
Net besteld met CC. Hopelijk snel bevestiging. Levering binnen 2-4 dagen.
Cyberport geeft aan niet naar NL te sturen na kiezen betaalmethode?
De mijne met opgehaald bij Carrefour in BelgiΓ«, die hadden er slechts 13 waarvan 7 preorders en 6 losse verkoop die ook allang gereserveerd waren.
Super weinig voor zo'n grote keten als Carrefour in BelgiΓ«.
Succes iedereen!
Succes iedereen!
Mijn "bestel" pagina geeft gewoon Nederland aan.TwColHD schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dus is het handiger om op Amazon op het productpagina te kijken of via de lijst?
Denk dat ze niet gaan leveren..zoveel mensen die alleen al in Nederland daar bestellen momenteel. Zo grote voorraad zal het niet zijn, en dan zijn er vast en zeker ook Duitsers die daar bestellen.martinus83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:29:
[...]
Ik zal er eens een belletje aan wagen.. 5 wachtende voor me
Ze sturen niet naar achterstandswijken/ghetto's (zoals sommige andere webshops)...TwColHD schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
Betaal je direct of achteraf dat maakt wel verschil.
Naar Belgie precies geen probleem. Ben de hele procedure in een minuut doorgekomen.TwColHD schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
Ik heb geen paypal of CC kan dus niet bestellen ;/
Scroll naar bovenjeffreymhb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
Dus is het handiger om op Amazon op het productpagina te kijken of via de lijst?
Besteld bij Cyberport met CC. Mocht de levering nou tering laat zijn, dan heb ik wel vrienden die er sowieso niet Γ©cht achteraan zitten..
Dus 13 pre-orders?Ace schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
De mijne met opgehaald bij Carrefour in BelgiΓ«, die hadden er slechts 13 waarvan 7 preorders en 6 losse verkoop die ook allang gereserveerd waren.
Succes iedereen!
besteld bij cyberport, betaling is verwerkt maar er staat nog niets bij de bestellingen in mn account
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik zie geen Digital edition? Heeft iemand een link?
Bij Cyberport staat ie niet in mijn bestelling en nog geen email gehad (behalve de betaling met Paypal), heb uiteraard screenshots.
Ja, die kans is ongeveer even groot als dat Nederlanders bij Bol bestellen.038Robijno schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
[...]
Denk dat ze niet gaan leveren..zoveel mensen die alleen al in Nederland daar bestellen momenteel. Zo grote voorraad zal het niet zijn, en dan zijn er vast en zeker ook Duitsers die daar bestellen.
Net ook bij Cyberport.de besteld - verzending naar NL:
Sony PlayStation 5 Konsole
Sofort verfΓΌgbar Artikelnr.: 7D08-16C StΓΌckpreis: β¬ 499,00 Menge: 1
β¬ 499,00
Auslandszustellung
β¬ 16,99
Gesamtsumme
Inkl. MwSt.
β¬ 515,99
Met PayPal betaald - dus krijg je altijd je geld terug als er iets niet in orde is (al vaak gedaan
met videokaarten kopen op Ebay - die nooit geleverd werden
β¬ 499,00
Auslandszustellung
β¬ 16,99
Gesamtsumme
Inkl. MwSt.
β¬ 515,99
Met PayPal betaald - dus krijg je altijd je geld terug als er iets niet in orde is (al vaak gedaan
[ Voor 25% gewijzigd door Seven_PRX op 19-11-2020 10:34 ]
Cyberport direct afrekenen met paypal lukte niet, met credit card ging wel!
Ik ben benieuwd of cyberport (snel) levert. Iets zegt me dat ze je laten betalen en dadelijk je teleurstellen met late levering.
[ Voor 56% gewijzigd door the-edge op 19-11-2020 10:33 ]
MediaMarkt is al een tijdje gesorteerd bij PostNL. Helaas wordt er tussen 16.45 en 19.15 bezorgd dus ik wacht in spanning af.
Mijn Amazon.nl pre-order voor mijn collega is ook onderweg. Deze zou eigenlijk op 23-11 bezorgd worden maar wordt alsnog vanavond geleverd tussen 17.30 en 22.00.
Mijn Amazon.nl pre-order voor mijn collega is ook onderweg. Deze zou eigenlijk op 23-11 bezorgd worden maar wordt alsnog vanavond geleverd tussen 17.30 en 22.00.
ik heb blijkbaar betaling vooraf gedaan perongeluk nu heb ik besteld maar hoe zit het met betalen nu dan?
Nog meer mensen waarvan het pakket door Bol.com is verzonden naar maar niet is ontvangen door PostNL?
reken maar van....the-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:33:
Ik ben benieuwd of cyberport (snel) levert. Iets zegt me dat ze je laten betalen en dadelijk je teleurstellen met late levering.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ook bij Cyberport. Maar ga nog steeds voor Amazon, denk niet dat ik een bevestiging ga krijgen binnen deze 2 uurtjes.
Hier ook besteld bij Cyberport, weet alleen even niet meer welkeYkev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:32:
Besteld bij Cyberport met CC. Mocht de levering nou tering laat zijn, dan heb ik wel vrienden die er sowieso niet Γ©cht achteraan zitten..
Ook even een gokje genomen met Cyberport, betaald met Paypal. We gaan het meemaken.
Meer als backup voor Amazon. Mocht dat onverwacht toch lukken kan ik er een vriend mee blij maken.
Meer als backup voor Amazon. Mocht dat onverwacht toch lukken kan ik er een vriend mee blij maken.
[ Voor 38% gewijzigd door Zyron op 19-11-2020 10:34 ]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Besteld en betaald via Paypal, mijn dank is groot voor het delen van de link! Mijn Duits was goed genoeg om het bestelproces te voltooien. Thnx!
Haha ik hoop het dan maar.s0kkie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:29:
[...]
Bij mij tussen 12 en 14.30 en sprong net pas eindelijk op zending gesorteerd, dus ik zou me geen zorgen maken
Gelukkig niet besteld, had ik nu voor niks in Purmerend gestaan.Silversin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:28:
Haha nog een update over de PSN kaarten. Intertoys gaat bij iedereen het geld terug storten. Dat was een fout.
1 keer eerder besteld, op voorraad is niet op voorraad....duurde toen megalang, uiteindelijk via trusted shops geld terug...the-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:33:
MT Venus V3 | HW P1 |
VerfΓΌgbar betekend beschikbaar. Ik denk niet dat het wil zeggen dat je hem in 2-4 dagen thuis hebt.Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
[...]
Net besteld met CC. Hopelijk snel bevestiging. Levering binnen 2-4 dagen.
Shit. Wou ik net bestellen via CyberPortsilverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:34:
en artikel niet meer beschikbaar
precies waar je dus wel op kan rekenen nusuave1234 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:35:
[...]
1 keer eerder besteld, op voorraad is niet op voorraad....duurde toen megalang, uiteindelijk via trusted shops geld terug...
A person who never made a mistake never tried anything new.
Helaas, te lang getwijfeld bij cyberport. Had hem heel lang in mijn winkelwagen staan en hoefde de betaling alleen te bevestigen. Maar begon te twijfelen door de reacties hier hehe
Verwijderd
Same here!Seven_PRX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:33:
Net ook bij Cyberport.de besteld - verzending naar NL:
β¬ 499,00
Auslandszustellung
β¬ 16,99
Gesamtsumme
Inkl. MwSt.
β¬ 515,99
en offlineilhanbag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:35:
[...]
Shit. Wou ik net bestellen via CyberPort![]()
Dell XPS 15 9550 FHD
Afgereken met Paypal bij Cyberport. Zoals ook bij de anderen, nog geen bevestiging van bestelling (wel van betaling) en bestellingoverzicht is nog leeg. Wel een referentienummer gekregen na het betalen. Zou het dan eindelijk? Op hoop en zege!
ik wou ideal doen dus had betalen vooraf gedaan maar wat is er eigenlijk nu gebeurd? hij zegt wel dat ik besteld hebsuave1234 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:35:
[...]
1 keer eerder besteld, op voorraad is niet op voorraad....duurde toen megalang, uiteindelijk via trusted shops geld terug...
Wel goed om te zien dat de site totaal geen vertraging had of iets dergelijks.
Zelf niet besteld, durfde de gok niet aan. Hoop van harte dat jullie βm allemaal snel krijgen!
Zelf niet besteld, durfde de gok niet aan. Hoop van harte dat jullie βm allemaal snel krijgen!
Weet iemand waar ik nog een Pulse 3D headset kan kopen of waar de voorraad weer beschikbaar komt (vandaag)? Geen Marktplaats natuurlijk.
Omdat cyberport een betrouwbare partij en leverancier is.Ralluff schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:36:
Wel goed om te zien dat de site totaal geen vertraging had of iets dergelijks.
Niet te vergelijken met shitshops zoals bcc.
Het was kennelijk een glitch in The Matrix, pakket ligt klaar om af te halenRetawsuna schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:06:
De bezorging door PostNL is zojuist omgezet van 'vandaag afhalen vanaf 15:00' naar 'morgen afhalen vanaf 15:00'. Wat een stelletje lutsers ook daar
superhippe witte identicon
klopt betrouwbare club alleen de voorraad is er niet altijd...xminator schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:36:
[...]
Omdat cyberport een betrouwbare partij en leverancier is.
Niet te vergelijken met shitshops zoals bcc.
MT Venus V3 | HW P1 |
@GRIEZMAN Hopen dan maar dat als we op de lijst kijken er dan direct "nu kopen" of "in winkelwagen" staat
Idem hier,Hans1988 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:36:
Afgereken met Paypal bij Cyberport. Zoals ook bij de anderen, nog geen bevestiging van bestelling (wel van betaling) en bestellingoverzicht is nog leeg. Wel een referentienummer gekregen na het betalen. Zou het dan eindelijk? Op hoop en zege!
gezien je hem nu niet meer kan afrekenen gok ik dat ze inmiddels uitverkocht zijn.
Dus dat het wel klopt, semi gefeliciteerd dus!
Verwijderd
Ik helaas ook te lang getwijfeld erover liep er met moeite in!
Hoop voor de rest dat het zo snel mogelijk binnenkomt!
Hoop voor de rest dat het zo snel mogelijk binnenkomt!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hkyM2k2TOwMVMevm35PMKyRd.jpg?f=user_large)