Denken jullie dat het moeilijk gaat worden om er een te bemachtigen? Ik wil gaan voor de Digital.
De Stroomadapter zelf zit in de PS5 weggewerkt en kan gewoon alles aan van USA tot Europa.Yavi06 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:37:
[...]
Misschien wederom een stomme vraag: weet je zeker dag het een gewone stroomkabel is? Qua voltage is het dus eigenlijk universeel?
We zijn in ieder geval met zijn 2-enSpeedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:38:
Een van de weinigen nog zonder T&T van BCC, komt vast wel goed, denk ik
Bcc heeft indd een productsku in de button die je kan aanpassen, Amazon heeft dat niet.
I
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Amazon heeft wel 1-Click ordering, dan is het alleen een kwestie van de productpagina voor je neus krijgen en op die knop rammen, dan heb je gelijk een bestelling geplaatst.RawChild schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:39:
Heb even zitten kloten met de winkelwagen van Amazon, maar lukt mij niet de ps5 erin te krijgen.
Bcc heeft indd een productsku in de button die je kan aanpassen, Amazon heeft dat niet.
I
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Inmiddels werkt die truc niet meer, dan krijg je een 400 met de melding dat de sku niet bestaat en de note dat de PS5 niet leverbaar isRawChild schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:39:
Heb even zitten kloten met de winkelwagen van Amazon, maar lukt mij niet de ps5 erin te krijgen.
I
Iedereen z'n MM online order met thuisbezorgen staat daarop, vanavond na 22:00, vorige week bij mij pas om 23:30, zullen de T&T's wel binnen druppelen.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:39:
arghh mijn order staat de hele dag al op door verzonden naar ons magazijn van mediamarkt
Yes me 2. Ik was vergeten de auto refresh uit te zetten.Celeone schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:38:
Even tussen alle T&T's door... Welke Amazons bieden morgen nou 100% zeker?
NL om 12u, DE, FR en ES om 13u? Iemand nog tips voor het verhogen van de kansen naast de dingen zoals zorgen dat je ingelogd bent enz?
Ik was vanochtend bij BCC tot betaling gekomen, echt zo balen.
Dus toen ik wou betalen ging die alles opnieuw laden, daarna was ik te laat...
Ik heb ook de 8bitdo dongle voor de switch binnen, maar krijg helaas de DualSense niet aan de praat nog.
Ik heb hem zojuist ook ontvangen na dagje afwachten! Dacht dat ik vet te laat was toen ik kwart over 9 afrekenende. Maar toch geluk gehad!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Verwijderd
Kreeg zowat een hartinfarctcronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:41:
[...]
Iedereen z'n MM online order met thuisbezorgen staat daarop, vanavond na 22:00, vorige week bij mij pas om 23:30, zullen de T&T's wel binnen druppelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2020 20:43 ]
Amazon had pre-order en normale verkoop dus?SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:43:
Jammer dat het bij Bcc mislukt is terwijl ik het gwn had in me winkelwagen maar hopen dat het morgen bij amazon lukt
Amazon nog minder kans voor onsSnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:43:
Jammer dat het bij Bcc mislukt is terwijl ik het gwn had in me winkelwagen maar hopen dat het morgen bij amazon lukt
CheersFlyLight3r schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:43:
[...]
Ik heb hem zojuist ook ontvangen na dagje afwachten! Dacht dat ik vet te laat was toen ik kwart over 9 afrekenende. Maar toch geluk gehad!
Had je ook diego.. Verder op terug staat mij verhaal. werd ik niet vrolijk van..REV1703 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:21:
Ook eens een live chat met een bol medewerker geprobeerd, mijn pre order staat namelijk ook nog altijd op gereserveerd. Besteld om 08:38, Hij zei me ook dat ze er niet genoeg hebben en er gewacht wordt op een 2de lading.
Nergens voor nodig joh, het verloop nog volgens planning.
Ja, vanmiddag verzonden. Gek genoeg geen mail van gekregen, maar wel in de PostNL app te zien en in bestelstatus.ProVine schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:35:
iemand nog wat van nedgame gehoord?
JaJieve schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:43:
[...]
Amazon had pre-order en normale verkoop dus?
Ja echt enorm balen man, jij was er al de hele nacht bij ook. Ik ga voor je duimen dat je er snel een te pakken hebt.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:43:
Nein, 2x pre order. (voor .de .fr .es en .co.uk)
op de 17e en op de 25e (september.)
.nl alleen op de 17e.
Congrats! Geniet er van morgenFlyLight3r schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:43:
[...]
Die pagina toont de hele dag al dezelfde informatie. Met een t&t ben je verzekerd van een zendingVaderlander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:44:
[...]
Make that 3..ik kan echter wel m'n order checken op de site en zie daar wel wat
[Afbeelding]
Morgen en overmorgen vrij, kom ik er achter dat Wehkamp hem op kantoor gaat bezorgen in plaats van thuis..
Weet niet of ik dat fout heb gedaan of dat het mis is gegaan met het annuleren en opnieuw aanmaken van de bestelling wat ze hebben gedaan.
Moet ik toch kleine twee uur gaan rijden in plaats van gamen
Vanmorgen bcc rond 9:00.. meer eigenlijk niet.ryanator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:47:
Heb ik vandaag iets bijzonders gemist? Ik weet dat Amazon morgen voorraad heeft.
owja en bol.com heeft gezegd dat ze morgen niets doen.
Nope.ryanator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:47:
Heb ik vandaag iets bijzonders gemist? Ik weet dat Amazon morgen voorraad heeft.
Amazon NL,UK,DE en FR
🙏🙏🙏
Hier nog altijd aankomst 22-23 nov, zou hij dan toch misschien morgen al moeten komen dan?robert22nh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:50:
Zie net op Amazon.nl dat mijn ps5 verzonden is.
🙏🙏🙏
Deze site goed in de gaten houden waar je nog morgen ps5 kan kopen.
Nog maar gewoon even geduld hebben haha
yesSnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:54:
Kan je bij amazon nl en de met IDeal??
LoL als je met ideal wil betalen kan je net zo goed opgeven, je kansen worden zo veel kleiner ermee.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:54:
Kan je bij amazon nl en de met IDeal??
Heb je ook een mail ontvangen? Anders is alles ingepakt met label en wacht het tot DHL hem oppikt.robert22nh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:50:
Zie net op Amazon.nl dat mijn ps5 verzonden is.
🙏🙏🙏
Staat bij mij op ‘Bezorgafspraak gepland’
[ Voor 8% gewijzigd door Silversin op 18-11-2020 20:57 ]
Nu hopen dat PostNL niet gaat zitten kloten
Voor degene die nog op zoek zijn, ik wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie je ook snel aan mogen sluiten bij de PS5 familie
In Belgie/luxemburg 2100vkemp schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:58:
Wat is eigenlijk het totaal aantal ps5’s geweest bij MM geleverd door Sony?
Waarom in guest window? Wat kunnen plug-ins tegenhouden?bloodlynx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:46:
Tip voor iedereen morgen, zorg dat je ingelogd bent en brows even in een guest windows zodat je zeker weet dat plug-ins niet iets tegenhouden of de laadtijd langer maken
Ghostley in "[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"
Ik weet nog goed dat ik dit topic in het begin af en toe wel in keek maar niet op de voet volgde, omdat ik niet van plan was te pre-orderen. Gezien de hype toenam en ik "bij toeval" deze post zag heb ik het toch maar gedaan (eerste pre-order voor een console ooit) en niet zonder succes: zoals het er nu naar uit ziet wordt mijn Disc Edition PS5 morgen bezorgd.
Ik verwacht dat meer Tweakers (al dan niet speciaal hiervoor geregistreerd) van de post van Ghostley hebben geprofiteerd
Verder kudos voor Wehkamp. Ik heb al vaker aangegeven dat het een prima webshop is, en hier bewijzen ze het weer. Door een systeemfout PS5 geannuleerd, maar zonder dat ik er wat voor hoeven doen ook weer hersteld
Je bedoelt Benelux?
Anders ben ik benieuwd naar de aantallen in NL
Zodat je geen plugin hebt die een autorefresh doet o.i.d.jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:00:
[...]
Waarom in guest window? Wat kunnen plug-ins tegenhouden?
Ik zei toch die hoop erin houden
Ah zo bedoel je. Ja die heb ik niet lopen, doe het wel handmatig icm. Distill. Thanks though!cronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:01:
[...]
Zodat je geen plugin hebt die een autorefresh doet o.i.d.
Wat heb je moeten neerleggen als ik vragen mag?ryanator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:01:
Ook ik heb alsnog een PS5 weten te fixen via Tweakers V&A
Ik zei toch die hoop erin houden
Neen ik bedoelde wat ik schreefvkemp schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:01:
[...]
Je bedoelt Benelux?
Anders ben ik benieuwd naar de aantallen in NL
Was vanavond op het nieuws van Vtm
Hoef je dan geen CVC oid in te vullen?Korben schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:40:
[...]
Amazon heeft wel 1-Click ordering, dan is het alleen een kwestie van de productpagina voor je neus krijgen en op die knop rammen, dan heb je gelijk een bestelling geplaatst.
Zojuist CC toegevoegd.
Wat raad je aan?xminator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:55:
[...]
LoL als je met ideal wil betalen kan je net zo goed opgeven, je kansen worden zo veel kleiner ermee.
De PS5 wordt vanuit Belgie naar mij verstuurd. Inclusief verzending heb ik €600 neergelegd. Ik kan die 100 missen voor zekerheid en niet meer dagenlang hoeven te jagen. Is me wel waard.jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:02:
[...]
Wat heb je moeten neerleggen als ik vragen mag?
Nee geen mail ontvangen keek voor de zoveelste keer even op Amazon.nl er zit gelukkig vooruit gang in 👍🏼Silversin schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:56:
[...]
Heb je ook een mail ontvangen? Anders is alles ingepakt met label en wacht het tot DHL hem oppikt.
Staat bij mij op ‘Bezorgafspraak gepland’
Same! En deze in de appEmielioo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:02:
Zijn er al mensen die een verzendbevestiging hebben gekregen van Mediamarkt? Ik heb al betaald maar verder kan ik nergens zien hoe het met mijn bestelling gaat. Wel deze mail gisteren gekregen. [Afbeelding]
[ Voor 100% gewijzigd door Djowy op 19-11-2020 09:41 ]
Dat is opzich nog een prima deal. Heb precies hetzelfde: wil hem nog wel overnemen maar ga echt tot maximaal 600 euro. Have fun!ryanator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:03:
[...]
De PS5 wordt vanuit Belgie naar mij verstuurd. Inclusief verzending heb ik €600 neergelegd. Ik kan die 100 missen voor zekerheid en niet meer dagenlang hoeven te jagen. Is me wel waard.
Mooie prijs, zou ik graag willen!ryanator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:03:
[...]
De PS5 wordt vanuit Belgie naar mij verstuurd. Inclusief verzending heb ik €600 neergelegd. Ik kan die 100 missen voor zekerheid en niet meer dagenlang hoeven te jagen. Is me wel waard.
Thanks! Mooiste moment van 2020 dusverjellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:04:
[...]
Dat is opzich nog een prima deal. Heb precies hetzelfde: wil hem nog wel overnemen maar ga echt tot maximaal 600 euro. Have fun!
Och, gelukkig maarDjowy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:04:
Mensen die vanochtend bij BCC besteld hebben en een bevestigingsmail hebben ontvangen, no worries. Heb zojuist een mailtje ontvangen waarin staat dat mijn PS5 onderweg is met DHL.
T&T voor online pre-orders van MM zullen vanavond verstuurd worden.Emielioo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:02:
Zijn er al mensen die een verzendbevestiging hebben gekregen van Mediamarkt? Ik heb al betaald maar verder kan ik nergens zien hoe het met mijn bestelling gaat. Wel deze mail gisteren gekregen. [Afbeelding]
Gaat er toch om dat je de PS5 ontvangt, niet wie als eerste een T&T krijgt toegestuurd.NikkiNailz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:05:
Volgens mij zijn ze echt alle orders in tegenovergestelde volgorde aan het afwerken bij Bol. Ik zal nog eens binnen 3 minuten bestellen en betalen..
Iemand anders hier die bij Mediamarkt Duitsland voor afhalen heeft gekozen? Al iets gehoord?
Gelukt? Jij had maar paar uur geslapen geloof ik, toch wel wat voor terug gekregen danSpeedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:06:
Wacht ik heb nu ook een track and trace link
Ik moet nodig gaan slapen idd. Ik zie de track and trace knop al staan maar ik moet de mail nog krijgen.laugh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:07:
[...]
Gelukt? Jij had maar paar uur geslapen geloof ik, toch wel wat voor terug gekregen dan
Zeker, maar voor m'n bloeddruk zou het lekker zijn als die order op 'verzonden' staat ipv 'gereserveerd'.NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:06:
[...]
Gaat er toch om dat je de PS5 ontvangt, niet wie als eerste een T&T krijgt toegestuurd.
Op .de kom je wat duurder uit idd.almiros schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:07:
Wat kosten de ps5 en digital edition morgen trouwens bij amazon.nl en de buitenlandse shops van amazon? Dacht in begin gezien te hebben dat bijv bij amazon.de je wat duurder uitkomt?
Je betaalt de Duitse Ex BTW prijs + 21 % btw (voor NL) ipv de 16% BTW die ze in Duitsland betalen.
dus Disc Edition kost je 521 ipv 499
Die angst heb ik ook. Ik krijg mn order morgen binnen van Wehkamp en heb al paar keer gehad dat er gewoon een stikker is geplakt op de originele doos (geen extra doos erom heen).Evertt schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:07:
Morgen zal ook veel pakketten kwijt raken ben ik bang.
Maar we gaan het zien.
Je bent niet de enige, vind het wel zuur om te zien dat er mensen zijn die vandaag besteld hebben en ook te horen krijgen dat die verzonden word en ik dat ding 17 september al heb besteld en hoor nog niks van Bol. 🤐NikkiNailz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:05:
Volgens mij zijn ze echt alle orders in tegenovergestelde volgorde aan het afwerken bij Bol. Ik zal nog eens binnen 3 minuten bestellen en betalen..
Tering, deze thread wordt beladen met idoot stomme vragen. Google het gewoon even christus.AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:10:
Wereldwijd is het alleen online? Of zal een België of Duitsland al snel iets in de winkel hebben liggen?
De mod is niet voor niets steeds aan het schoonmaken.
Verwijderd
Wat maakt dat nou uit? Bol.com heeft al meer dan genoeg laten weten. Je krijgt 'm. Die bevestiging is er al zo schandálig vaak geweest. Je kan de T&T zo krijgen, over een uur, of midden in de nacht. Hoe dan ook, je kríjgt 'm.DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:10:
[...]
Je bent niet de enige, vind het wel zuur om te zien dat er mensen zijn die vandaag besteld hebben en ook te horen krijgen dat die verzonden word en ik dat ding 17 september al heb besteld en hoor nog niks van Bol. 🤐
Volgens Sony geldt het iig voor heel Europa.AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:10:
Wereldwijd is het alleen online? Of zal een België of Duitsland al snel iets in de winkel hebben liggen?
Verwijderd
In België zijn enkel essentiële winkels open dacht ik, Duitsland geen idee.AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:10:
Dacht ook dat Sony zei dat er enkel online verkoop was.
Zelfde schuitje hier nog steeds..NikkiNailz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:05:
psn: HertogJack
Dat verklaart waarom de PS5 die toen even op Alternate live stond zoveel kostte. Hadden dan misschien per ongeluk Duitse voorraad online gezet of zoiets.cronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:09:
[...]
Op .de kom je wat duurder uit idd.
Je betaalt de Duitse Ex BTW prijs + 21 % btw (voor NL) ipv de 16% BTW die ze in Duitsland betalen.
dus Disc Edition kost je 521 ipv 499
Hoop zo dat het lukt morgen.
Niet bang zijn..Komt goed..Pakketbezorgers doen elke dag niet anders en al helemaal sinds corona, ze bezorgen zich suf..Een pakket van+- 5 kg stelt geen ene reet voor just another day at work ..laat je niet teveel meeslepen in de emotie..komt allemaal goed mensen👍🏼 pakjes worden soms kwijtgeraakt of hebben vertraging dat had ik laatst met een klein pakje met qua waarde een tientje of iets..Calmaaaa Calmaaa 💪🏼Evertt schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:07:
Morgen zal ook veel pakketten kwijt raken ben ik bang.
Succes met iemand te pakken krijgen bij MM. Ben serieus twee maanden bezig geweest om geld terug te krijgen voor een niet ontvangen bestelling. Werkelijk geen enkele mogelijkheid om ze te spreken...Qweridee schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:06:
45 minuten in de wacht gestaan bij de online chat van MM.de, word ik er uit gegooid, lekker dan!
Iemand anders hier die bij Mediamarkt Duitsland voor afhalen heeft gekozen? Al iets gehoord?
On topic: ook ik heb mijn t en t nog niet binnen, disc version besteld bij Bol om 08:41. Hopen hopen hopen!
Ik verbaas mij altijd waarom mensen verwachten dat ze danook de eerste zijn. Ik heb exact dit hele gedoe gezien bij de id.3. Sommige mensen wachten al 1,5 jaar en anderen hebben het in de laatse maand nog geregeld en ik reed als een van de eerst in Nederland voor al die mensen met ene lange preorder.NikkiNailz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:05:
En dat terwijl er zoveel echte Playstation fans er niet in slagen een console in de webshops te kopen.
Het spijt me maar da's toch echt een ware schande.
Fijne avond allemaal
Ayy, congrats man! Geniet er van morgenSpeedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:06:
Wacht ik heb nu ook een track and trace link
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/qbfegDPcRATGS99gxKpudNeW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Kund8QsXUYoDFUe0tqUaQ8dC.png?f=fotoalbum_large)