• Flitskikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-02 18:57

Flitskikker

Forumkikker

Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:52:
[...]

Oei dat was vorige week met de BCC fuck-up ook al zo. Mensen die op 22 september besteld hadden konden fluiten naar de XSX, maar de mensen die de avond ervoor besteld hadden kregen hem wel binnen
Hadden ze wel een tijdvak gekregen? En zeiden ze toen ook eerst dat het wel goed kwam?
Best een veeg teken...
Zou wel vreemd zijn als ze daar niet van hebben geleerd.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-02 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:55:
[...]

Toch nog goed nieuws. Eindelijk iemand met een laag ordernummer.
Een effectieve T&T link van DHL gekregen?
Inderdaad een track en tracé van DHL zelf. Had daarvoor een track en tracé van de BCC gehad.

• yyvn
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-11-2022
Oke ik kan raar genoeg de ps5 bij MM toevoegen in mijn winkelwagen. twijfel om het te doen want dit klopt niet toch?

• CharlieRay
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-12-2021
HertogJack schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
[...]

Zou best kunnen.. maatje van me krijgt net zijn tt binnen, zelfde gemeente woont hij.. ik had hem geinformeerd dat hij kon bestellen.

Ik wacht nog steeds af.
Tip van de dag: wacht even tot morgen.

• dante_f
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-01-2025
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:57:
[...]

Lijkt wel of ze van hoog naar laag aan het afwerken zijn, dan ben ik bijna aan de beurt. 😀

(17 september 2020 om 08:41)
8 38 niks ontvangen

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-02 20:46
Bestelnummer bij Bol eindigt met 0067 en besteld om 08:41, kreeg vorige week nog een mail dat ik hem morgen zou krijgen, maar nog geen mail of t&t code op mijn account...

[ Voor 6% gewijzigd door Orangelights23 op 18-11-2020 20:01 ]

• basro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-11-2020
HertogJack schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:54:
Chat met bol... 09;33 besteld

Ik zie dat er nog geen leverbelofte is gedaan, dus er is nog geen levermoment bekend. Dit betekend dat er ook geen track en trace is. Het is nog even afwachten dus! Komt ook door de hoeveelheid mensen die al een pre-order hebben gedaan omdat de nieuwe PS5 zo gewild is!

Hoop dat dit een ongeïnformeerde helpdesk troela is.
Yep! Zelfde verhaal hier. Uurtje later had ik een T&T

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-02 01:31
Eindelijk heb ik nu ook een T&T in mijn account staan op bol.com, alleen nog geen mail. Begon me al flink zorgen te maken door al die verschillende verhalen. Pfew. :P

• CharlieRay
  • Laatst online: 26-12-2021
yyvn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
Oke ik kan raar genoeg de ps5 bij MM toevoegen in mijn winkelwagen. twijfel om het te doen want dit klopt niet toch?
Dit kan al die tijd al, maar je kan geen afhaalpunt kiezen op het laatst.

• cronixx
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Toe maar, je kan daarna toch niet door

• vkemp
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-07-2025
Als je wil doorklikken geeft hij aan geen voorraad

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 17:47

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Weet iemand een betrouwbare winkel waar de nog wel de Dualsense oplaadstations verkopen? Controllers lijken er voldoende te zijn, maar die oplaadstations is een ander verhaal.

Weddings are basically funerals with cake.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:43
Deze chick van bol helpdesk maakt het helemaal 🤣🤣🤣🤣

Nou, ik heb wat extra informatie :) Ik zie dat de de consolers vanaf de 10e van de deze maand zijn uitgeleverd. We zijn dus bezig met je bestelling! Ik kan jammer genoeg niet zien wanneer die wordt verzonden. Ik snap dat je het oneerlijk vindt, vind ik ook namelijk! Maar meer informatie heb ik echt niet voor je 😅 Ik hoop dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden Jack! ☺️

10e vd maand koekoek

psn: HertogJack

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-01 00:06
Zojuist van bol.com mijn verzendbevestiging gekregen.
Disk edition, order geplaatst om 8:36.

Morgen tussen 12:15 - 15:15 is ie hier :D

[ Voor 19% gewijzigd door jesse111 op 18-11-2020 20:02 ]

Verwijderd

Hebben de mensen die bij bol.com besteld hebben nou écht zoveel moeite met lezen of hoe zit dat? :)

Het is letterlijk al een miljoen keer gezegd dat de track & trace codes tot diep in de nacht verstuurd kunnen worden. Wacht dat gewoon af. Er is 0,0 reden om je zorgen te maken. Bol.com is vrij duidelijk geweest.

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-11-2025
rnark schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
[...]

Heb je ook geen track & trace als je inlogt?
Status lopend en gepland. Via orderstatus pagina wel een tijdvak 14:00 - 18:00 (regio Almere)

• GRIEZMAN
  • Laatst online: 11-06-2021
ThaTiemsz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
Kan je bij het bestellen van een PS5 bij Amazon.de/it/es een Nederlands adres gebruiken? Ik hoorde dat dit bij Amazon.co.uk niet kon.
Kan niet

• Otacon_00
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-03-2025
Tidus-X schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:19:
[...]

Ook met CC betaald? Ik had met CC gereserveerd. Vorige week bevestiging gehad (nog 10 dagen).. tussendoor hebben ze 2x ofzo €0 gereserveerd van CC. En nu helemaal niks, geen reserveren, geen T&T.
Hier ook met CC, (en de 10 dagen bevestiging gekregen) Het geld is op de cc al meerdere keren gereserveerd geweest en weer er af gegaan, toevallig sinds vandaag weer die reservering weg (headset en charger zijn intussen gearriveerd, maar ook die reservering is nu weg)
Zal vast morgen weer opnieuw gereserveerd/ge-cashed worden.

Ik heb hier een tijdje geleden over gebeld met bol en ook Visa, beide zeiden dat dit goed zit. Visa zegt: ze mogen het er af halen en zal niet veranderen en bol zei: je bestelling gaat hoe dan ook door, ook als de betaling dan nog nagestreefd moet worden.

Beetje raar, maar er zit gewoon een soort tijdslimiet aan hoe lang een bedrag gereserveerd kan staan, vandaar dat meerdere keren opnieuw gebeuren. Ik denk dus dat dat wel goed zit.

nu maar verder in spanning afwachten wanneer die T&T binnenkomt, ben er de hele dag al gestresst van :9~

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Nevik88 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:02:
[...]

Status lopend en gepland. Via orderstatus pagina wel een tijdvak 14:00 - 18:00 (regio Almere)
ik ook hetzelfde Bezorgdatum 19/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00 en regio noord brabant (breda)

• dutchgio
  • Niet online
HertogJack schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
[...]

Zou best kunnen.. maatje van me krijgt net zijn tt binnen, zelfde gemeente woont hij.. ik had hem geinformeerd dat hij kon bestellen.

Ik wacht nog steeds af.
Hier ook, degene welke ik heb geholpen heeft hem maar ik zelf nog niet. :+

• Gamer1988
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-10-2025
Hier inmiddels ook een track en trace ontvangen van bol. Nu hopen dat postnl mijn huis weet te vinden.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:47
ThaTiemsz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
Kan je bij het bestellen van een PS5 bij Amazon.de/it/es een Nederlands adres gebruiken? Ik hoorde dat dit bij Amazon.co.uk niet kon.
Ligt aan het product. Ik heb weleens LEGO besteld via Amazon.co.uk en dat werkte zonder problemen.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:44

Edd

HertogJack schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:01:
Deze chick van bol helpdesk maakt het helemaal 🤣🤣🤣🤣

Nou, ik heb wat extra informatie :) Ik zie dat de de consolers vanaf de 10e van de deze maand zijn uitgeleverd. We zijn dus bezig met je bestelling! Ik kan jammer genoeg niet zien wanneer die wordt verzonden. Ik snap dat je het oneerlijk vindt, vind ik ook namelijk! Maar meer informatie heb ik echt niet voor je 😅 Ik hoop dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden Jack! ☺️

10e vd maand koekoek
Je weet zeker dat je een PS5 hebt besteld en geen Xbox Series X|S :+

-

• dutchgio
  • Niet online
Edd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:04:
[...]

Je weet zeker dat je een PS5 hebt besteld en geen Xbox Series X|S :+
Levering april 2021, niet te annuleren. :+

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-02 10:25
Ik heb toch een PS5 besteld op amazon.es, levering volgende week. Verzending is reeds aangemeld bij transporteur (BPost)

PSN: SchieveZot

• Maikel2000
  • Laatst online: 15-03-2021
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:57:
[...]

Lijkt wel of ze van hoog naar laag aan het afwerken zijn, dan ben ik bijna aan de beurt. 😀

(17 september 2020 om 08:41)
Ik denk het niet, hier om 8.33 uur besteld en de T&T kreeg ik vanmorgen rond elven al binnen, regio lijkt me aannemelijker, of misschien doen ze iene miene mutte

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:46:
[...]

Vooraf overmaken. Daarna word het pas verstuurd.
Ja, maar 'reserveren' ze de bestelling dan al wel? Want dan zie ik het als een soort achteraf betalen. Vraag me überhaupt af of dit slim is om te kiezen en mogelijk is hier in Nederland om in een Duitse webshop te gebruiken.

• laurens700
  • Laatst online: 09-01 13:03
Dit kan wel.. Alleen Co.uk kan het inderdaad niet... Heb bij Amazon.fr een ps5 besteld, alleen is deze geannuleerd omdat mijn CC niet overeenkwam met de accountgegevens. Dus het kan gewoon.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:45
Niek_1981 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:50:
De T&T van bol staat inmiddels in mijn account, mail nog niet binnen maar moet goed komen.
Die van mij staat inmiddels ook op verzonden, de T&T zal wel binnen komen. :) #hype

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 16:15

Vuvuzela

My spire is forming

Als je nu pas wakker wordt, wat is dan de beste kans? behalve marktplaats ;)

I served in a company of heroes.

• cronixx

cronixx

krieuw

Kan wel.
voor de Disc Edition stond levering naar NL uit op Amazon.co.uk maar voor de Digital Edition stond dit gewoon aan.

Dus wie weet hoe het morgen staat.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 13:54

Alcmaria

Syntax Error in 10

Otacon_00 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:02:
[...]

Hier ook met CC, (en de 10 dagen bevestiging gekregen) Het geld is op de cc al meerdere keren gereserveerd geweest en weer er af gegaan, toevallig sinds vandaag weer die reservering weg (headset en charger zijn intussen gearriveerd, maar ook die reservering is nu weg)
Zal vast morgen weer opnieuw gereserveerd/ge-cashed worden.

Ik heb hier een tijdje geleden over gebeld met bol en ook Visa, beide zeiden dat dit goed zit. Visa zegt: ze mogen het er af halen en zal niet veranderen en bol zei: je bestelling gaat hoe dan ook door, ook als de betaling dan nog nagestreefd moet worden.

Beetje raar, maar er zit gewoon een soort tijdslimiet aan hoe lang een bedrag gereserveerd kan staan, vandaar dat meerdere keren opnieuw gebeuren. Ik denk dus dat dat wel goed zit.

nu maar verder in spanning afwachten wanneer die T&T binnenkomt, ben er de hele dag al gestresst van :9~
Dit werkt idd zo.. dus no worries ..

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Bol.com heeft TT gekoppeld in de app.

8:38 besteld, CC, Disk versie.

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-01 00:47
Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:16:
[...]

Dan valt mijn 998 nog mee, maar er zat wel een eeuwigheid tussen het klikken op betalen en het daadwerkelijke moment van afrekenen.

Of het voelde vooral als een eeuwigheid. Dat kan ook. 8)7
Hier eindigend op 978. Ben heel benieuwd, nog geen T&T gekregen :s

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09-2025
Kreeg vandaag een mail van Alternate dat het geld wordt teruggestort naar mijn CC. Nu kijk ik en zie ik juist dat de reserveer is veranderd in een definitieve betaling. Betaal niet vaak met CC dus misschien is dit een normale gang van zaken, maar vind het een bijzondere werkwijze.

• laurens700
  • Laatst online: 09-01 13:03
cronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:06:
[...]

Kan wel.
voor de Disc Edition stond levering naar NL uit op Amazon.co.uk maar voor de Digital Edition stond dit gewoon aan.

Ja precies Disc had ik toen ook geprobeerd en toen kreeg ik hem niet. :)

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Flitskikker

Flitskikker

Forumkikker

Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
[...]

Nouja, volgens mij zat iedereen tegelijk te F5-en en kwamen er alleen mensen doorheen die er op het juiste moment bij waren. Of ze die lijst nou van onder of boven afwerken moeten ze dan zelf weten toch?
Dat maakt op zich niet uit inderdaad, maar het zorgwekkende is meer dat de ordernummers zo ver uit elkaar liggen, méér dan de 160 die ze aan consoles hadden. Lijkt me sterk dat er in een (half)uurtje op een ochtend nog 100/200 andere artikelen zijn besteld.

Dat samen met dat ze bij de XSX hetzelfde probleem hadden en dat ze er ook wel voor gewaarschuwd hadden, ben ik er toch niet gerust op dat er nog een T&T komt.

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-02 16:04
BCC 083 9:13 besteld en net een T&T binnen

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• vkemp
Onderhand iemand MM T&T ? 8)7

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-02 16:04
Nope, waarschijnlijk vannacht ergens

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 00:03
Ik heb gezocht maar kan niet echt een uitleg vinden wat een “leverbelofte” precies is en hoe je daar aan komt, en de relatie tussen de leverbelofte en de T&T code.

Kan iemand dat ophelderen? Van zowel een websearch als een search in dit topic ben ik niet wijzer geworden.

• dutchgio
  • Niet online
Nog geen mail maar wel eindelijk op Bol.com een tracking zichtbaar. :)

• Evius
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 23:18
dutchgio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:03:
[...]

Hier ook, degene welke ik heb geholpen heeft hem maar ik zelf nog niet. :+
Zou natuurlijk ook kunnen dat er groepen bezig zijn met inpakken en er gewoon een gekke verdeling is op basis van even of oneven nummers. Of ze kijken naar postcode en gokken er op of je Feyenoord of Ajax supporter bent of Fan van Geer of goor, Wie zal het zeggen. De logica ontgaat me nogal.

Maar als zelfs ik als latere besteller er een krijg zou je toch zeggen dat het overgrote deel er een zou moeten krijgen.

Ik zal duimen voor de rest. d:)b

Suc6 allemaal. En hopelijk veel gameplezier morgen!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:10
dutchgio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:09:
Nog geen mail maar wel eindelijk op Bol.com een tracking zichtbaar. :)
Same here! Leidt nog naar een 'niet gevonden'-pagina maar het is iets :D

• cronixx

cronixx

krieuw

Rwinio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:07:
Kreeg vandaag een mail van Alternate dat het geld wordt teruggestort naar mijn CC. Nu kijk ik en zie ik juist dat de reserveer is veranderd in een definitieve betaling. Betaal niet vaak met CC dus misschien is dit een normale gang van zaken, maar vind het een bijzondere werkwijze.
Vanmorgen viel mij hetzelfde op en heb even contact gehad met Alternate over:
Waarom een reservering definitief maken als de order al is geannuleerd.

antwoord:
Ging helaas te snel, zat al in de pijpleiding, vandaag krijg je een mailtje dat we het terug storten op je CC.

• Kiadjo
  • Laatst online: 04-12-2025
Voor de mensen die dadelijk weer in paniek raken van ik heb wel een T&T maar hij is nog niet ontvangen door PostNL

Bij BOL kan je tot 00:00 producten bestellen met volgende dag leverering. Ergens na 00:00 wordt hij dus pas "echt" overgedragen aan PostNL

Het kan dus zijn dat andere winkels zoals Intertoys, waar je maar tot 20:00 kan bestellen voor volgende dag leverering, al eerder worden overgedragen aan PostNL :)

• Jackal85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06-2025
Laat ik vooropstellen dat ik precies 0,0 weet van hoe bezorgdiensten werken, laat staan hun afspraken met bedrijven.

Maar ik krijg het idee dat BCC de bestellingen inderdaad per regio afwerkt. Ik zag Amsterdam en Heemskerk al langskomen als plaatsen waar men nog geen t&t heeft. Ik zit zelf in Haarlem en ik heb er ook nog geen. Als deze regio in het geheel genegeerd wordt door BCC spannen we een zaak aan wegens disciminatie. :+

@Flitskikker Bij deze tag ik jou nog even. Dit kan natuurlijk ook verklaren dat de bestelnummers die wel een t&t hebben ver uit elkaar liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Jackal85 op 18-11-2020 20:13 ]

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:27
Nog geen trackingcode ontvangen. Zojuist wel bevestiging gekregen via bcc whatsapp:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FtuVGwf0S6UiSfI8YCkje9Lb9Rg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FqlBhLlNz4EESOBQdeepgaXa.jpg?f=user_large

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-02 16:17
Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:11:
Laat ik vooropstellen dat ik precies 0,0 weet van hoe bezorgdiensten werken, laat staan hun afspraken met bedrijven.

Maar ik krijg het idee dat BCC de bestellingen inderdaad per regio afwerkt. Ik zag Amsterdam en Heemskerk al langskomen als plaatsen waar men nog geen t&t heeft. Ik zit zelf in Haarlem en ik heb er ook nog geen. Als deze regio in het geheel genegeerd wordt door BCC spannen we een zaak aan wegens disciminatie. :+

@Flitskikker Bij deze tag ik jou nog even. Dit kan natuurlijk ook verklaren dat de bestelnummers die wel een t&t hebben ver uit elkaar liggen.
Woon ook in Haarlem, ook nog niks binnen. Denk dat je gelijk hebt dan. Zie het later in de avond wel en anders morgen.

Verwijderd

jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:05:
[...]

Ja, maar 'reserveren' ze de bestelling dan al wel? Want dan zie ik het als een soort achteraf betalen. Vraag me überhaupt af of dit slim is om te kiezen en mogelijk is hier in Nederland om in een Duitse webshop te gebruiken.
Ik woon zelf in Duitsland en heb er 2 via Vorkasse besteld. De playstations worden dan gewoon gereserveerd. Mits je binnen het aantal genoemde dagen betaald is er niks aan de hand. Maar Paypal of in Nederland Ideal is wel het zekerste.

• Sn0ww0w
  • Laatst online: 24-05-2024

Hier Heemskerk en vanaf 15:00 al een T&T sorry man

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09-2025
cronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:11:
[...]

Vanmorgen viel mij hetzelfde op en heb even contact gehad met Alternate over:
Waarom een reservering definitief maken als de order al is geannuleerd.

antwoord:
Ging helaas te snel, zat al in de pijpleiding, vandaag krijg je een mailtje dat we het terug storten op je CC.
Dank voor je antwoord, hoef ik zelf geen contact te zoeken. Was fijner geweest als de PS5 al in de pijpleiding zat. Blijft een vreemd verhaal dat de Playstation per abuis op hun website terecht was gekomen terwijl ze überhaupt geen plannen hadden deze te gaan verkopen.

• Evair
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-02 02:56
038Zwolle schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:14:
Nog geen trackingcode ontvangen. Zojuist wel bevestiging gekregen via bcc whatsapp:
[Afbeelding]
Ik hoop dat jij snel een t&t ontvangt, betekent dat ik die van mij ook snel krijg :+

• jellesteeg
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:15:
[...]

Ik woon zelf in Duitsland en heb er 2 via Vorkasse besteld. De playstations worden dan gewoon gereserveerd. Mits je binnen het aantal genoemde dagen betaald is er niks aan de hand. Maar Paypal of in Nederland Ideal is wel het zekerste.
Dus kort gezegd: als je binnen het aantal dagen betaald (bijvoorbeeld drie dagen) dan gaat je bestelling door. Een soort achteraf betalen dus.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 10:21
Was met de PS4 release nog niet zo actief maar als ik deze gekheid allemaal had geweten dan had ik moeten kijken of ik er 10 had kunnen scoren, dan had ik nu geen studieschuld meer denk ik :+

Ben benieuwd hoe laat ik hem morgen kan ophalen, eindelijk weer een potje spelen, zit al sinds september zonder console dus wel extra veel zin in nu

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Nedje schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:42:
[...]

Dat is wel maf, ik heb besteld op 17 september 2020 om 08:43 en die van mij is netjes verzonden. Heb dit soort taferelen bij bol.com nog niet eerder gehoord. Hoop dat Esther er naast zit man!
Kreeg ook mijn verzendbevestiging binnen met T&T. *O* Hopelijk krijgt iedereen zijn bestelde PS5.

• Flitskikker

Flitskikker

Forumkikker

Hier regio Den Haag/Leiden.
Laten we het hopen dat het daaraan ligt!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik helemaal niks...
17 sept rond 13.00uur besteld MM online.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10-2025
Heeft iemand de laatste uren nog een t&t gekregen van bol.com. Het is ineens erg rustig met de t&t van bol.com.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Op 27-10 besteld bij Bol, nog geen T&T ontvangen. Heb er wel vertrouwen in, maar stiekem refresh ik toch af en toe mijn orderpagina. :P

• vlesierse
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 12:49
cronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:06:
[...]

Kan wel.

Klopt! Mijn Digital Edition komt van Amazon.co.uk op zaterdag binnen via DHL.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Kiadjo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:11:
Voor de mensen die dadelijk weer in paniek raken van ik heb wel een T&T maar hij is nog niet ontvangen door PostNL

Bij BOL kan je tot 00:00 producten bestellen met volgende dag leverering. Ergens na 00:00 wordt hij dus pas "echt" overgedragen aan PostNL

Het kan dus zijn dat andere winkels zoals Intertoys, waar je maar tot 20:00 kan bestellen voor volgende dag leverering, al eerder worden overgedragen aan PostNL :)
Meestal zullen ze in het magazijn niet al te lang nadat een bestelling ingepakt is, de zending 'voormelden' aan de verzender. Zo weten zij wat ze voor volume waar vandaan en waarheen kunnen verwachten. Dit is een harde eis voor grote zakelijke gebruikers van PostNL; ze krijgen zelfs boetes als ze pakketten versturen zonder die te hebben voorgemeld. Bij extreem grote gebruikers als bol.com zullen er op meerdere momenten per dag vrachtwagens van PostNL geladen worden, en dat zullen ze waarschijnlijk als eerste doen voor de drukste en/of verst weg gelegen bestemmingen (vanaf Waalwijk dus).

Meestal vertrekken de laatste vrachtwagen in de vroege uurtjes van de nacht (na middernacht dus). Tot die tijd wordt er dan ook druk ingepakt in het magazijn.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-02 11:05
DingK schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:22:
Op 27-10 besteld bij Bol, nog geen T&T ontvangen. Heb er wel vertrouwen in, maar stiekem refresh ik toch af en toe mijn orderpagina. :P
Misschien even een paar posts teruglezen?

Hier nog niks overigens

• Speedierass
  • Laatst online: 08-09-2022
Man, waarom duurt het zo lang met BCC, het is bijna 9 uur

• EppelPee
  • Laatst online: 13-02 18:14
Mijn pakket is nog “niet door PostNL ontvangen of verwerkt” wanneer ik de T&T check. Hoe zit dat bij de rest?

• nklaver234
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-02 15:01
Ik heb ook een Track and Trace van bol.com voor mijn order van 17-sep 15:10. Whoehoe.

Maar als ik de prijzen op Marktplaats zie twijfel ik ook wel weer om hem toch maar weer te verkopen.
Als ik er 1200 euro voor krijg dan wil ik best een paar maanden extra wachten.

• MindRaptor
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-11-2024
vkemp schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:47:
[...]

Wie is de bezorgdienst van MM eigenlijk?
Ik heb nog nooit digitaal iets aangekocht bij MM.
PostNL.
Had in augustus wat besteld en kreeg toen om 22:05 T&T code.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

EppelPee schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:23:
Mijn pakket is nog “niet door PostNL ontvangen of verwerkt” wanneer ik de T&T check. Hoe zit dat bij de rest?
Logisch toch, pakket wordt 's nachts pas overgedragen aan PostNL

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Verwijderd

jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:17:
[...]

Dus kort gezegd: als je binnen het aantal dagen betaald (bijvoorbeeld drie dagen) dan gaat je bestelling door. Een soort achteraf betalen dus.
Ja precies. Ik had 14 dagen om te betalen, tijd zat. Als het geld dan nog niet binnen is word ie automatisch geannuleerd.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-02 15:07
Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:22:
[...]

Hier nog niks overigens
Ik blijf ook maar verversen maar gebeurt te weinig haha

• EppelPee
  • Laatst online: 13-02 18:14
Bas170 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:25:
[...]

Logisch toch, pakket wordt 's nachts pas overgedragen aan PostNL
Duidelijk. Zag al een post eerder een reactie op mijn vraag. Zal allemaal wel loslopen. Blijft toch spannend. Hoe verwijder ik een eerdere post? 8)7

• Jackal85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06-2025
Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:15:
[...]

Hier Heemskerk en vanaf 15:00 al een T&T sorry man
Dan ehh.. dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigt!

Nee indd, dan kan m’n theorie het raam uit. Fml.

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-02 15:31
Denk dat de mensen die bij Bol.com besteld hebben even rustig adem moeten halen en wat leuks gaan doen. Degene die daar een bevestiging hebben gehad gaan 'm echt wel krijgen....

M'n XSX bij Bol.com besteld en dat ging uitstekend. Ik kreeg de T&T toen ook vrij laat, en het tijdsframe werdt een uur voor levering pas definief.

Calm your boobs, het komt goed..

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-02 09:40
Mja... best wel irritant, 8:34 besteld destijds bij Bol en nog steeds geen verzendbevestiging. Denk dat die dan echt vannacht pas komt. Hoop ik 😂

[ Voor 6% gewijzigd door mikkelnl op 18-11-2020 20:28 ]

• dutchgio
  • Niet online
nklaver234 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:24:
Ik heb ook een Track and Trace van bol.com voor mijn order van 17-sep 15:10. Whoehoe.

Maar als ik de prijzen op Marktplaats zie twijfel ik ook wel weer om hem toch maar weer te verkopen.
Als ik er 1200 euro voor krijg dan wil ik best een paar maanden extra wachten.
Ik vraag me af of dat serieuze bieders zijn, dat is op Marktplaats nog wel eens de vraag.
Er is vast iemand die 600 bied maar 1200 lijkt me niet realistisch. :)

• Yelti
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-02 08:41
WinterX schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:21:
[...]

Ik helemaal niks...
17 sept rond 13.00uur besteld MM online.
Yep, ik heb mijn tracking van MM be gekregen, gaat via bpost.
Hopelijk krijg je snel ook je t&t

• Worstenbrood94
  • Laatst online: 03-07-2025
Zojuist de track and trace code van BCC ontvangen. Morgen staat hier een mooie gele bus met een nog mooier pakketje voor de deur _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door Worstenbrood94 op 18-11-2020 21:39 ]

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Worstenbrood94 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:28:
Zojuist de track and trace code van BCC ontvangen. Morgen staat hier een mooie gele bus met een nog mooier pakketje voor de deur _/-\o_
[Afbeelding]
De ANWB met een nieuwe accu?

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Worstenbrood94 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:28:
[Afbeelding]
Gratzzz hoelaat had je besteld? bankafschrift? order mail?

• vkemp
Yelti schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:28:
[...]

Yep, ik heb mijn tracking van MM be gekregen, gaat via bpost.
Hopelijk krijg je snel ook je t&t
Proof please!

• Worstenbrood94
sk61 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:29:
[...]

Gratzzz hoelaat had je besteld? bankafschrift? order mail?
Iets na 09.00

• Evair
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-02 02:56
Net ook weer even na gevraagd bij de klantenservice van BCC en kreeg dit te horen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRtPJLYS0TZSrsO894gFxR9WwLA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZB1SQbphxmoNtOyMgPfCRebK.jpg?f=fotoalbum_large

Nog even geduld

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-02 15:31
Hier overigens ook BCC T&T ontvangen, vanmorgen iets voor 09:00 besteld. Mediamarkt online staat op "verzonden" maar nog geen T&T.

Maak me er niet druk om, zullen morgen wel ergens arriveren.

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:22:
[...]

Hier nog niks overigens
Ik heb gelezen, wat wil je daarmee zeggen? Ik zie vooral posts over BCC.

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
vlesierse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:22:
[...]

Klopt! Mijn Digital Edition komt van Amazon.co.uk op zaterdag binnen via DHL.
Misschien een stomme vraag, maar krijg je er dan geen "Engelse" stekker erbij vanuit de UK?

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-02 16:23

Metian

Snert is vies

Rck010 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:27:
Denk dat de mensen die bij Bol.com besteld hebben even rustig adem moeten halen en wat leuks gaan doen. Degene die daar een bevestiging hebben gehad gaan 'm echt wel krijgen....

M'n XSX bij Bol.com besteld en dat ging uitstekend. Ik kreeg de T&T toen ook vrij laat, en het tijdsframe werdt een uur voor levering pas definief.

Calm your boobs, het komt goed..
Mooi al die reactie hier hè 🥸. Snap ook niet waar al die heisa vandaan komt, omdat er nog geen Track and Trace is.

Op 9 november nog netjes mail gehad dat ik nog 10 nachtjes moest slapen, dus wacht het lekker rustig af.

Heb hier ook nog niks ontvangen maar gebeurd wel vaker dat die mails later binnenkomen hier.

Rupsen, Rapsen.

• cronixx

cronixx

krieuw

Yavi06 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:32:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar krijg je er dan geen "Engelse" stekker erbij vanuit de UK?
Jawel, maar het is gewoon een C7 stekker (zo'n 8je) die heb je vast zelf nog wel ergens en anders kun je die kopen voor €3,-

EDIT:
naja 4 euro dan :9

https://www.bol.com/nl/p/...m-black/9200000066146465/

[ Voor 16% gewijzigd door cronixx op 18-11-2020 20:34 ]

• Worstenbrood94
Zojuist ook de bevestigingsmail binnen!

[ Voor 83% gewijzigd door Worstenbrood94 op 18-11-2020 21:40 ]

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Yavi06 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:32:
[...]

Het is een simpele stroomkabel (zo'n 8tje) die je vast al wel in huis hebt en anders voor 3 euro bij de gamma kan halen.

@cronixx zelfde prijs gegokt :p

[ Voor 5% gewijzigd door Ace op 18-11-2020 20:35 ]

• Emrawww
  • Registratie: Mei 2010
Ik heb zelf ook nog geen track van BOL maar ik had vorige week iets anders gekocht bij ze en kreeg pas de ochtend erop een mail met de track. Gaat helemaal goed komen.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-01 03:14

lorenzopot

fenomenaal

Man man man wat had ik graag morgen op een PS5 gespeeld :'(

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 21:37

Melkaz

Melkazar

cronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:33:
[...]

Jawel, maar het is gewoon een C7 stekker (zo'n 8je) die heb je vast zelf nog wel ergens en anders kun je die kopen voor €3,-

EDIT:
naja 4 euro dan :9

https://www.bol.com/nl/p/...m-black/9200000066146465/
Leuk dat een C7 een 8je vorm heeft.
De Xbox Series X kwam ook met een C7, net als de PS3. Alleen de PS4pro had volgens mij zo'n PC stekker met 2 pinnen toch?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Yassir020
  • Laatst online: 25-01-2025
Mediamarkt mag wel opschieten met de T&T codes :D

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 13:30
iemand nog wat van nedgame gehoord?

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
lorenzopot schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:35:
Man man man wat had ik graag morgen op een PS5 gespeeld :'(
Even wachten tot de kerst :)

• Emrawww
  • Registratie: Mei 2010
Emrawww schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:34:
Ik heb zelf ook nog geen track van BOL maar ik had vorige week iets anders gekocht bij ze en kreeg pas de ochtend erop een mail met de track. Gaat helemaal goed komen.
Serieus twee seconden na mijn bericht ontvang ik de track code. :)

• jellesteeg
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:26:
[...]

Ja precies. Ik had 14 dagen om te betalen, tijd zat. Als het geld dan nog niet binnen is word ie automatisch geannuleerd.
Ik neem aan dat het ook werkt vanuit Nederland naar Duitsland. Thanks voor je hulp!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
Ace schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:34:
[...]

Het is een simpele stroomkabel (zo'n 8tje) die je vast al wel in huis hebt en anders voor 3 euro bij de gamma kan halen.

@cronixx zelfde prijs gegokt :p
Misschien wederom een stomme vraag: weet je zeker dag het een gewone stroomkabel is? Qua voltage is het dus eigenlijk universeel?

• cronixx

cronixx

krieuw

Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:35:
[...]

Leuk dat een C7 een 8je vorm heeft.
De Xbox Series X kwam ook met een C7, net als de PS3. Alleen de PS4pro had volgens mij zo'n PC stekker met 2 pinnen toch?
Klopt, PS4 pro was zo'n C13 (PC stekker) de gewone PS4 was ook een C7 (8je)

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Even tussen alle T&T's door... Welke Amazons bieden morgen nou 100% zeker?

NL om 12u, DE, FR en ES om 13u? Iemand nog tips voor het verhogen van de kansen naast de dingen zoals zorgen dat je ingelogd bent enz?

Ik was vanochtend bij BCC tot betaling gekomen, echt zo balen. :'(
Pagina: 1 ... 170 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord