• Avinator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-02 22:58
Jay-v schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:34:
[...]

Die van mij staat al sinds 17 september op 22/23 November
Hier hetzelfde, kreeg wel vanochtend een melding dat mijn betalingsmethode was geweigerd (creditcard). Dus maar direct voldaan per iDeal. Maar verder geen wijziging in bezorgdatum. Ik heb echter wel meegemaakt met Amazon dat pakketten eerder binnen komen dan staat aangegeven, dus ik hoop nu ook daarop haha ;)

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:06
REV1703 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:21:
Ook eens een live chat met een bol medewerker geprobeerd, mijn pre order staat namelijk ook nog altijd op gereserveerd. Besteld om 08:38, Hij zei me ook dat ze er niet genoeg hebben en er gewacht wordt op een 2de lading.
Medewerkers van de klantenservice zijn zo klaar met die retorische vragen dat ze zijn gaan trollen. Had ik ook gedaan :+

• Jackal85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06-2025
Nope, nog niet.

• FeyLR
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07-2021
Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:19:
[...]

Ik had de winkelmand truc gedaan. Maar site vloog eruit. Uur later was de site weer online en mijn ps5 stond nog in mijn winkelwagen toen alsnog de bestelling kunnen afronden en momenteel heb ik een bevestiging van DHL dat ze komen. Waarschijnlijk is mijn order bewaard gebleven en als verkocht beschouwd. Ik rekende pas om 10:25 af! _/-\o_
Hier hetzelfde verhaal. Betaald om 10:44. Nu een mail van DHL dat ie er aan komt 👍🏻

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb net een mailtje van Sony ontvangen met de mededeling dat de PS4 camera-adapter onderweg is! Zou binnen 1 à 2 dagen moeten worden bezorgd. *O*

[ Voor 18% gewijzigd door BamSlam_ op 18-11-2020 19:31 ]

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-02 17:13
Avinator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:28:
[...]

Hier hetzelfde, kreeg wel vanochtend een melding dat mijn betalingsmethode was geweigerd (creditcard). Dus maar direct voldaan per iDeal. Maar verder geen wijziging in bezorgdatum. Ik heb echter wel meegemaakt met Amazon dat pakketten eerder binnen komen dan staat aangegeven, dus ik hoop nu ook daarop haha ;)
Ik maak het juist andersom mee, betaling via Ideal is teruggestort. Oorspronkelijke bestelling stond op CC. Snap er geen hol van, bestelling nog steeds zichtbaar maar niets meer aan te passen...

• Evair
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-02 02:56
Houd de moed er in, nog 2 uur

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-02 19:56
Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:23:
Vraag me eigenlijk wel af wat nu juist het nut was van de mod-break paar uur geleden. :P
Er lijkt helemaal niets veranderd hier (en hoefde ook niet).
Die mod-break was top. Ik kon op m'n gemak even buiten een rondje lopen zonder bang te zijn belangrijke updates uit dit topic te missen.

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-02 08:54
NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:25:
[Twitter]

Laten we dit gewoon aanhouden in plaats van wat onbekende mensen die wel of niet met de klantendienst hebben gesproken. Die consoles zijn 10 dagen geleden al klaargezet, dus dan zou het wel vreemd zijn dat de voorraad ineens spoorloos is verloren. Veel grapjassen hier die het leuk vinden om paniek te zaaien.
Maar morgenvroeg pas een Tracking Code betekend dus een dag te laat geleverd?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:47
Raikkonen_WC schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:31:
[...]

Maar morgenvroeg pas een Tracking Code betekend dus een dag te laat geleverd?
Nee.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:52

Major_ton

Shoot!

Ik heb om 08:50 uur mijn bestelling afgerond bij Bol. Vanmiddag om 15:33 uur heb ik een T&T gekregen. Er zal voor hun best een logica achter de verwerking zitten, maar voor ons lijkt het compleet random. Ga er nou maar vanuit dat wanneer je PS5 nog op gereserveerd staat en je op 10 november een mailtje hebt gekregen dat hij eraan komt, dat je de PS5 gewoon gaat krijgen. Tot nu heeft Bol.com prima gehandeld en gecommuniceerd naar mijn idee.

Some infinities are bigger than others.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:27
Het moet haast wel per regio verschillen. Er zit zoveel verschil in ordernummer en besteltijd.
Iemand al een T&T die in regio Zwolle woont? ;) (BCC)

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Dan maar gewist,
Morgen op Amazon proberen dus

[ Voor 99% gewijzigd door silverfox83 op 18-11-2020 19:35 ]

• NotSoSteady
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door NotSoSteady op 18-11-2020 19:39 ]

• basro
  • Laatst online: 19-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:21:
[...]

Gek, die van mij gaat via dhl.
Ja dat is mij ook overkomen. Ik baalde als een stekker. Maar een half uur geleden had ik toch ineens een T&T in de e-mail.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 19:51
Eerlijk gezegd heb ik ook zin om gewoon voor de fun een PS5 te koop te zetten, gewoon uit nieuwsgierigheid wat voor gespuis daar op gaat afkomen :D.

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Ga het nog maar eens vragen: is er hier iemand bekend met Vorkasse dat wordt gebruikt als afreken-methode in Duitse webshops?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 15:00
Mijn T&T is ondertussen ook binnen van bol.com :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-02 20:24
Ze hadden het er net over bij VTM Nieuws.
Coolblue had er dus 180 voor de Benelux
Mediamarkt 2.100 voor BE en Luxemburg. Dreamland hetzelfde (lijkt me wel heel veel voor Dreamland..)
BCC 160

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heeft er iemand al een werkende track en trace van amazon.de? Staat bij mij op verzonden en de reservering van het gehele bedrag is op de cc gedaan. Wanneer ik de trace code in DHL plak met mijn postcode wordt de zending niet gevonden.

• NotSoSteady
jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:35:
Ga het nog maar eens vragen: is er hier iemand bekend met Vorkasse dat wordt gebruikt als afreken-methode in Duitse webshops?
Betaling vooraf.

• Mike.Litoris
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01-2024
Ter info:

Ik ben van plaats 65 naar 46 gegaan voor de digital edition @ Mediamarkt Eindhoven centrum. Hopelijk krijgen ze grotere volumes binnen.

• Undercovert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
8:44 besteld, 9 dagen geleden nog een mail gehad en ik heb nog geen T&T in Rotterdam :|

• jellesteeg
Begrijp ik, maar begrijp dan nog niet helemaal hoe dat werkt. Bestel ik dan bijvoorbeeld de PS5 en betaal ik dan achteraf door zelf het geld over te schrijven?

• NotSoSteady
jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:36:
[...]

Begrijp ik, maar begrijp dan nog niet helemaal hoe dat werkt. Bestel ik dan bijvoorbeeld de PS5 en betaal ik dan achteraf door zelf het geld over te schrijven?
Ja, een betaling vooraf. Oftewel eerst betalen, daarna ontvangen.

• Starscreamer
  • Laatst online: 11-02 15:24
Undercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:36:
8:44 besteld, 9 dagen geleden nog een mail gehad en ik heb nog geen T&T in Rotterdam :|
8:41 en precies hetzelfde als je bol bedoeld

• Baska88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-01 15:13
Ook rond half 9 de BCC winkelmand truc toegepast maar bij mij bleven zelfs rond 8:50 bezorg- en afhaalopties grijs dus kwam ik niet verder? Toch apart dat het voor anderen zelfs een uur later nog lukte. (Ook dat heb ik zonder succes geprobeerd).

[ Voor 53% gewijzigd door Baska88 op 18-11-2020 19:39 ]

• jellesteeg
NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:37:
[...]

Ja, een betaling vooraf. Oftewel eerst betalen, daarna ontvangen.
Zie je PM als je wilt, dan bevuil ik het forum niet verder. ;)

• StephanOtter
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-02 18:20
Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:37:
[...]

08:34. Zelfde, nog niks. Bol.com

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-01 19:16
Bestelling bij Bol gedaan om 17 september 2020 om 08:36

Ik: Ik heb 9 november een mail gekregen dat ik hem morgen krijg

Esther: Op dit moment kan ik helemaal niks zeggen over de levering van dit artikel. Op dit moment is het niet leverbaar en zijn met de leverancier bezig om dit op te lossen. Ik had het ook liver anders gezien en dat de playstation morgen bij je in huis zou zijn.

Ik: Zeg je nu dat ik hem niet krijg?

Esther: Ik weet dat je de mail gekregen hebt alleen heeft de leverancier niks uitgeleverd en dat zijn wij nu aan het oplossen. Hij wordt in ieder geval morgen NIET geleverd en kan ook geen leverbelofte doen

|:( ;(

• Jackal85
Evair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:30:
[...]

Houd de moed er in, nog 2 uur
Haha ik ben helemaal gesloopt. Jij hebt nog helemaal niet geslapen? Ik denk dat ik een evt teleurstelling morgenochtend beter aankan dan vanavond nog.

Nah nee, die twee uurtjes hou ik wel vol indd. Ben toch te nieuwsgierig ook.

Verwijderd

Kunnen er eigenlijk nog pre-orders geplaatst worden bij mediamarkt of is dat ook allemaal verleden tijd?
Denk er nu pas over na om een pre-order te plaatsen na al dit gebeuren maar ik ben waarschijnlijk veelste laat :)

• Lelouch
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-03-2021
Wanneer worden de T&T van mediamarkt verstuurd. Iemand hier ervaring mee van de xbox leveringen?

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:39:
Kunnen er eigenlijk nog pre-orders geplaatst worden bij mediamarkt of is dat ook allemaal verleden tijd?
Denk er nu pas over na om een pre-order te plaatsen na al dit gebeuren maar ik ben waarschijnlijk veelste laat :)
Gekkeboio hoor jij.. maar je kan nog steeds pre orders doen bij Media Markt, dit kan alleen in de winkel tegen betaling (50 euro), je komt dan achteraan op de lijst te staan met nog geen uitzicht op wanneer de volgende levering precies is en of jij daar dan bij zit.

• NotSoSteady
dennisvank schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:39:

Esther: Op dit moment kan ik helemaal niks zeggen over de levering van dit artikel. Op dit moment is het niet leverbaar en zijn met de leverancier bezig om dit op te lossen. Ik had het ook liver anders gezien en dat de playstation morgen bij je in huis zou zijn.

Esther: Ik weet dat je de mail gekregen hebt alleen heeft de leverancier niks uitgeleverd en dat zijn wij nu aan het oplossen. Hij wordt in ieder geval morgen NIET geleverd en kan ook geen leverbelofte doen

Joh, die medewerkers zien alleen maar geen voorrad, maar de pakketjes staan gewoon klaar. Heb nou eens geduld. Bol.com heeft op Twitter al duidelijk gemaakt dat iedereen er een zal ontvangen en dat de T&T-codes nog tot morgenvroeg worden verstuurd.

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:06
Nog geen T&T van Bol voor mij, ik heb echter aangegeven dat ze het moeten afleveren bij een pickup point, meestal betekend dat dat die via PartsExpress gaat en dat die pas in de ochtend op dezelfde dag verstuurd wordt. We zullen het allemaal wel zien. Je zorgen maken helpt natuurlijk niet :)

• Remmersmaaak
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-12-2025
jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:38:
[...]

Zie je PM als je wilt, dan bevuil ik het forum niet verder. ;)
Lijkt me niet verkeerd om in een form dat heet "Pre-order, bestellingen en levertijden" en nu de tendens is dat veel Tweakers willen uitwijken naar het Duitse Amazon, wat uitgebreider in te gaan op de bepaalde betalingsvormen. Dus post je uitleg zeker zou ik zeggen.

Denk dat dit zeker toegevoegde waarde heeft en zeer zeker het 'forum' niet verder vervuild ;)

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:00
De mijne ligt intussen bij DHL, vanmorgen 09:37 besteld bij BCC. Heb er zin in!

• Undercovert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:37:
[...]

Ja ik ook bol. Zouden ze ons Rotterdammers express laten wachten omdat we uit de stad van Coolblue komen?? Haha

• basro

Ik ga precies het zelfde... precies dit verhaal... half uur geleden.. T&T

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:37
Major_ton schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:32:
Ik heb om 08:50 uur mijn bestelling afgerond bij Bol. Vanmiddag om 15:33 uur heb ik een T&T gekregen. Er zal voor hun best een logica achter de verwerking zitten, maar voor ons lijkt het compleet random. Ga er nou maar vanuit dat wanneer je PS5 nog op gereserveerd staat en je op 10 november een mailtje hebt gekregen dat hij eraan komt, dat je de PS5 gewoon gaat krijgen. Tot nu heeft Bol.com prima gehandeld en gecommuniceerd naar mijn idee.
Makkelijk praten als je een T&T hebt. :+

• Lelouch
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:39:
Morgen Amazon.nl /.de in de gaten houden

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-01 19:16
basro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:42:
[...]

Ik ga precies het zelfde... precies dit verhaal... half uur geleden.. T&T
Thanks dan is er dus nog hoop _/-\o_

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:43

Wut... 😢 dan kunnen er een boel fluiten naar hun ps5 als je geen poep praat.

psn: HertogJack

• NokiaFan
  • Laatst online: 20:00
BCC order eindigend op 982 (bevestiging ontvangen op 09:01 u.) nog geen T&T van de DHL, maar zou volgens klantenservicemedewerker wel goed moeten komen. Fingers crossed.

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-02 13:20

Dat is wel maf, ik heb besteld op 17 september 2020 om 08:43 en die van mij is netjes verzonden. Heb dit soort taferelen bij bol.com nog niet eerder gehoord. Hoop dat Esther er naast zit man!

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-02 16:17
Iemand al een track & trace code van BCC ontvangen? De orderstatus staat nog steeds op 'Lopend'. Ik had ze eerder geappt, en ze zeiden dat we in de avond de t&t code zouden krijgen en garanderen dat het morgen geleverd wordt.

• cronixx

cronixx

krieuw

Lelouch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:41:
Wanneer worden de T&T van mediamarkt verstuurd. Iemand hier ervaring mee van de xbox leveringen?
FYI, vorige week kreeg ik van de Media Markt de verzendbevestiging met T&T van PostNL voor de Pulse 3D Headset die ik had besteld om 23:29 binnen.

Het pakketje werd gewoon netjes de volgende dag geleverd

• Starscreamer
  • Laatst online: 11-02 15:24
Undercovert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:42:
[...]

Ja ik ook bol. Zouden ze ons Rotterdammers express laten wachten omdat we uit de stad van Coolblue komen?? Haha
Ho Ho Achterhoek/Twente hier :+

Verwijderd

cronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:41:
[...]

Gekkeboio hoor jij.. maar je kan nog steeds pre orders doen bij Media Markt, dit kan alleen in de winkel tegen betaling (50 euro), je komt dan achteraan op de lijst te staan met nog geen uitzicht op wanneer de volgende levering precies is en of jij daar dan bij zit.
Ah oke, ik zat namelijk al even online te loeren maar daar valt het inderdaad niet meer te doen.
Ik ben na meerdere dagen F5'en en gegroet te worden met een 503 error het wel zat, ik plaats denk ik gewoon een pre-order en wacht het allemaal wel af.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-02 15:07
Limburg hier ook nog niet hoor;)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
Heemskerk, hier ook nog niets van bol.com alleen gereserveerd.... om gek van te worden.

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 15:48
Bij bol om 8.34 besteld, disc. T&T is binnen en geeft aan dat de zending door PostNL is ontvangen. Bezorging morgen 09:00-11:30

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 14:53
Chat met Bol.

Iedereen krijgt dus in principe zijn PlayStation?

Beyda:
Zoals het er naar uit ziet, ja!

Ik hoor namelijk verschillende verhalen vandaar dat ik het me afvroeg

Beyda:
Ik begrijp dat volkomen
Maar de PlayStations gaan vanavond op de post en dan ontvang je je track&trace code om deze te voglen
volgen*

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-02 11:05
Bol mag hun chatmedewerkers wel even terugfluiten, dit zorgt voor enorm veel verwarring en paniek terwijl er nog steeds t&t's verzonden worden en het heel normaal is dat je deze tot 03:00 krijgt

En hier in Utrecht ook nog niks gehoord over mijn 17 september 08:35 bestelling

[ Voor 17% gewijzigd door Steven030 op 18-11-2020 19:45 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Als je de reactie zonder context leest is dit een standaard antwoord voor wie nu nog wil bestellen. Ze zullen wel druk zijn op de helpdesk dat ze iedereen dit antwoord sturen, ook als je een preorder hebt lopen en wacht op de T&T. ;)

• Alfa159
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-12-2025
Iemand al een track & trace code van MediaMarkt? Bij staat nog steeds op verzonden naar magazijn..

Ik zie dat dit al tig keer is gevraagd. We wachten heyt rustig af tot vanavaond. :-)

[ Voor 30% gewijzigd door Alfa159 op 18-11-2020 19:47 ]

https://vsospecialist.nl

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-02 11:10
Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:45:
Bol mag hun chatmedewerkers wel even terugfluiten, dit zorgt voor enorm veel verwarring en paniek terwijl er nog steeds t&t's verzonden worden en het heel normaal is dat je deze tot 03:00 krijgt
Het zal eerder een geval zijn van chatmedewerkers van fatsoenlijke informatie voorzien.

• cronixx

cronixx

krieuw

Alfa159 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:45:
Iemand al een track & trace code van MediaMarkt? Bij staat nog steeds op verzonden naar magazijn..
Nee niemand...

Verwijderd

jellesteeg schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:35:
Vooraf overmaken. Daarna word het pas verstuurd.

• basro
Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:45:

En hier in Utrecht ook nog niks gehoord over mijn 17 september 08:35 bestelling
Ik weet het niet zeker. Maar volgends mij zijn het geen medewerkers van bol.com zelf. Ze zitten volgends mij in Lissabon en werken voor een bedrijf die klantenservice uitbaat.

• vkemp
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-07-2025
Alfa159 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:45:
Wie is de bezorgdienst van MM eigenlijk?
Ik heb nog nooit digitaal iets aangekocht bij MM.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-02 08:23
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:00:
[...]

Op wat eindigt je ordernummer? Zo kunnen we misschien zien hoeveel er al dan niet te veel verkocht zijn aangezien jouw ordernummer waarschijnlijk één van de hoogste zal zijn (Hoogste ordernummer - laagste ordernummer = aantal verkocht)
BCC 119 was het hier. Maar ik had ook het gevoel dat ze bij de Xbox vorige week ook een paar van de eerste en vervolgens compleet lukraak bezig gingen... Vraag me af of dat nu weer zo is.

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
Lashrom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:43:
Iemand al een track & trace code van BCC ontvangen? De orderstatus staat nog steeds op 'Lopend'. Ik had ze eerder geappt, en ze zeiden dat we in de avond de t&t code zouden krijgen en garanderen dat het morgen geleverd wordt.
Yes hier!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 21:37

Melkaz

Melkazar

Bestelling Amazon.de voor de disk versie, gedaan op de 2e batch 25-September.
Gisteren heb ik de CC omgezet naar IDEAL en gelijk betaald. Mijn account heeft Duitse prime.

Sinds een uurtje kan ik niet meer annuleren en heb ik een Bezorging status van morgen tussen 1h en 23h. Via Pakket traceren zie ik al een DHL t&t staan. Nog geen mails gekregen overigens.

Dus de mensen die riepen dat betalingen aanpassen je achteraan de wachtrij zet, niet altijd waar dus :+

[ Voor 4% gewijzigd door Melkaz op 18-11-2020 19:54 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-02 10:53

ScreamGT

joejoe

Ik stop vanaf nu met checken van forums :+ Wordt namelijk gek van al die verschillende verhalen.

Ik heb:

1. een mail gehad twee weken terug met het bericht dat ik mijn PS5 de 19e ontvang
2. Bol geeft aan de hele avond en ZELFS 's nacht nog T&T te gaan versturen.

Joe, ik vind het gezegend.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08-2025
vkemp schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:47:
[...]

Aantal jaren geleden een PS4 van ze ontvangen, dat was bezorgd met PostNL. Ik neem aan dat ze die nog steeds gebruiken.

• cronixx

cronixx

krieuw

vkemp schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:47:
[...]

Was vorige week voor mij PostNL

• Yo_flow
Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:47:
Gisteren heb ik de CC omgezet naar IDEAL en gelijk betaald. Mijn account heeft Duitse prime.

Sinds een uurtje kan ik niet meer annuleren en heb ik een Bezorging morgen tussen 1h en 23h. Via Pakket traceren zie ik al een DHL t&t staan. Nog geen mails gekregen overigens.

Dus de mensen die riepen dat betalingen aanpassen je achteraan de wachtrij zet, niet waar dus :+
Ja en dat leverde bij mij dus gezeik op, betaling zelfs terug gestort... Wat een rare gang van zaken!?

• Flitskikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-02 18:57

Flitskikker

Forumkikker

NokiaFan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:42:
BCC order eindigend op 982 (bevestiging ontvangen op 09:01 u.) nog geen T&T van de DHL, maar zou volgens klantenservicemedewerker wel goed moeten komen. Fingers crossed.
Begin toch wel een patroon te zien... De mensen die veel later hebben besteld (soms na tienen nog) en dan dus ook met een ordernummer van ruim 200 hoger hebben wel een T&T, maar van degenen die er snel bij waren (voor 9u, ordernummer 999 of lager) heeft er nog niemand iets gehad. Ik ben er niet gerust op...

• cronixx

cronixx

krieuw

Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:47:

Sinds een uurtje kan ik niet meer annuleren en heb ik een Bezorging status van morgen tussen 1h en 23h. Via Pakket traceren zie ik al een DHL t&t staan. Nog geen mails gekregen overigens.

Dus de mensen die riepen dat betalingen aanpassen je achteraan de wachtrij zet, niet waar dus :+
Voor mij exact hetzelfde verhaal maar dan zonder betalingen aanpassen :+

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

De T&T van bol staat inmiddels in mijn account, mail nog niet binnen maar moet goed komen.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Verwijderd

NokiaFan schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:42:
Ze hebben er te veel verkocht en van de ordernummers die reeds een T&T link kregen is het duidelijk dat ze bij de laatste begonnen zijn. Denk dat er nog niemand met een ordernummer <999 een T&T heeft |:(

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Dit zal vast één vervelende dag moeten zijn als je een klantenservicemedewerker bent. Tig keer dezelfde vraag moeten beantwoorden; ach ze krijgen er een salaris voor O-).

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Sn0ww0w
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-05-2024
Remmersmaaak schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:28:
[...]

Tot dat ze op het moment dat ze live gaan de tijdelijke product code wijzigen naar de definitieve. Waardoor je dus een broodrooster in je winkelwagen hebt.
Tot dat het broodrooster toch echt de ps5 blijkt te zijn en hij morgen gewoon binnen komt

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-02 11:05
Flitskikker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:49:
[...]

Begin toch wel een patroon te zien... De mensen die veel later hebben besteld (soms na tienen nog) en dan dus ook met een ordernummer van ruim 200 hoger hebben wel een T&T, maar van degenen die er snel bij waren (voor 9u, ordernummer 999 of lager) heeft er nog niemand iets gehad. Ik ben er niet gerust op...
Oei dat was vorige week met de BCC fuck-up ook al zo. Mensen die op 22 september besteld hadden konden fluiten naar de XSX, maar de mensen die de avond ervoor besteld hadden kregen hem wel binnen

• SAMDERETRIEVER
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
Niek_1981 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:50:
De T&T van bol staat inmiddels in mijn account, mail nog niet binnen maar moet goed komen.
Zul je met een paar uur Max ontvangen dan.

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:50:
[...]

Ze hebben er te veel verkocht en van de ordernummers die reeds een T&T link kregen is het duidelijk dat ze bij de laatste begonnen zijn. Denk dat er nog niemand met een ordernummer <999 een T&T heeft |:(
ja man... raar mensen na 10;00 uur zelfs track&trace.. ik heb maar 2 uurtjes geslapen denk was gelukt maar kan altijd fout gaan.. 08;54 bankafschrift / 09;02 order / geen t&t.. pfff nog bijna een uurtje..

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 21:37

Melkaz

Melkazar

Yo_flow schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:49:
[...]

Ja en dat leverde bij mij dus gezeik op, betaling zelfs terug gestort... Wat een rare gang van zaken!?
Oei! Wat is nu de huidige status als ik het vragen mag? Zie je nog wel een actieve bestelling?
Dan zal ik mijn bericht maar aanpassen, dat het goed kan gaan..Jammer om te horen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:08
Exxus schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:44:
Bij bol om 8.34 besteld, disc. T&T is binnen en geeft aan dat de zending door PostNL is ontvangen. Bezorging morgen 09:00-11:30
Hier op 08:34 en nog geen T&T, dus zal wel op regio gaan. Ze hebben meerdere keren toegezegd via twitter en e-mail dat ik hem de 19e geleverd krijg, dus heb er vertrouwen in dat de T&T voor morgenochtend ontvang.

• Evair
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-02 02:56
Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:39:
[...]

Haha ik ben helemaal gesloopt. Jij hebt nog helemaal niet geslapen? Ik denk dat ik een evt teleurstelling morgenochtend beter aankan dan vanavond nog.

Nah nee, die twee uurtjes hou ik wel vol indd. Ben toch te nieuwsgierig ook.
Nog niet geslapen nee, ben maar even boodschappen gaan doen om dat continu verversen te stoppen :')

Zal met een half uur denk ik nog een bericht sturen naar de support met vragen hier over.

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-02 20:18
Flitskikker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:49:
[...]

Ik heb 949 en hij is onderweg, morgen tussen 11:00 en 15:00 besteld rond 8:55

• HertogJack
Chat met bol... 09;33 besteld

Ik zie dat er nog geen leverbelofte is gedaan, dus er is nog geen levermoment bekend. Dit betekend dat er ook geen track en trace is. Het is nog even afwachten dus! Komt ook door de hoeveelheid mensen die al een pre-order hebben gedaan omdat de nieuwe PS5 zo gewild is!

Hoop dat dit een ongeïnformeerde helpdesk troela is.

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:54:
[...]

Ik heb 949 en hij is onderweg, morgen tussen 11:00 en 15:00 besteld rond 8:55
Toch nog goed nieuws. Eindelijk iemand met een laag ordernummer.
Een effectieve T&T link van DHL gekregen?

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-02 16:17
Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:52:
[...]

Oei dat was vorige week met de BCC fuck-up ook al zo. Mensen die op 22 september besteld hadden konden fluiten naar de XSX, maar de mensen die de avond ervoor besteld hadden kregen hem wel binnen
Ondanks de bevestigingen van de klantenservice zelf dat iedereen die een orderbevestiging hebben gekregen ook daadwerkelijk morgen geleverd krijgen heb ik ook weinig hoop dat het goed is doorgekomen. Al goed, de avond is nog jong. Wie weet krijg je de t&t om 12 uur pas. You never know ... even geduldig afwachten.

• Evius
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 23:18
17 september bij bol.com besteld, 8:43 uur.
Disc edition.

Zie net dat in mijn bol account het artikel op verzonden staat Inc track & trace. Nog geen mail.

Lijkt me dat het goed komt mensen :)

• cronixx

cronixx

krieuw

HertogJack schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:54:
Chat met bol... 09;33 besteld

Ik zie dat er nog geen leverbelofte is gedaan, dus er is nog geen levermoment bekend. Dit betekend dat er ook geen track en trace is. Het is nog even afwachten dus! Komt ook door de hoeveelheid mensen die al een pre-order hebben gedaan omdat de nieuwe PS5 zo gewild is!

Hoop dat dit een ongeïnformeerde helpdesk troela is.
Wat zegt ze fout dan..?
Er is waarschijnlijk gewoon nog geen levermoment bekend.

• Gamer1988
  • Laatst online: 01-10-2025
rstift schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:54:
[...]

Hier op 08:34 en nog geen T&T, dus zal wel op regio gaan. Ze hebben meerdere keren toegezegd via twitter en e-mail dat ik hem de 19e geleverd krijg, dus heb er vetrouwen in dat de T&T voor morgenochtend ontvang.
Hier regio west Brabant ook nog niks gehad. Was om 08.34 bij bol. Zal vanavond wel rond 11 uur krijgen. Dat gebeurt meestal rond die tijd.

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:55:
[...]

Toch nog goed nieuws. Eindelijk iemand met een laag ordernummer.
Een effectieve T&T link van DHL gekregen?
ik 942...

• NotSoSteady
Net met Bol.com gesproken, was helemaal niks bekend over een probleem met een leverancier. Ze waren simpelweg nog druk met het versturen van de orders.

• Yo_flow
Melkaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:53:
[...]

Oei! Wat is nu de huidige status als ik het vragen mag? Zie je nog wel een actieve bestelling?
Dan zal ik mijn bericht maar aanpassen, dat het goed kan gaan..Jammer om te horen.
Zit een verhaal aan vast wat er vast mee te maken heeft; oorspronkelijke bestelling door een mede-tweaker geplaatst op 17 sept 2020 in de vroege ochtend. Betaling via CC geselecteerd. Vorige week via V&A heb ik deze PS5 overgenomen, geld overgemaakt naar verkoper waarna deze de bestelling via Ideal heeft voldaan op Amazon ipv CC.

Daarna verzendgegevens gewijzigd naar die van mij zodat alles direct naar mij zou worden gestuurd ipv de verkoper als tussenstation.

En vandaag bericht gekregen dat het gehele bedrag is teruggestort op rekening. Bestelling nog steeds actief en niet te wijzigen...

• Nevik88
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik heb een BCC 965. Zou raar zijn als er wel een tijdvak gegeven wordt maar je geen track en trace ontvangt. Lijkt mij toch een soort van aanmelding.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-02 13:38
Evius schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:55:
17 september bij bol.com besteld, 8:43 uur.
Disc edition.

Zie net dat in mijn bol account het artikel op verzonden staat Inc track & trace. Nog geen mail.

Lijkt me dat het goed komt mensen :)
Lijkt wel of ze van hoog naar laag aan het afwerken zijn, dan ben ik bijna aan de beurt. 😀

(17 september 2020 om 08:41)

• Djowy
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-06-2023
-

[ Voor 99% gewijzigd door Djowy op 19-11-2020 09:41 ]

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 15:39
Zending ontvangen door PostNL :) (intertoys)

• HertogJack
DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:57:
[...]

Lijkt wel of ze van hoog naar laag aan het afwerken zijn, dan ben ik bijna aan de beurt. 😀

(17 september 2020 om 08:41)
Zou best kunnen.. maatje van me krijgt net zijn tt binnen, zelfde gemeente woont hij.. ik had hem geinformeerd dat hij kon bestellen.

Ik wacht nog steeds af.

• rnark
  • Laatst online: 23:00
Nevik88 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:57:
Ik heb een BCC 965. Zou raar zijn als er wel een tijdvak gegeven wordt maar je geen track en trace ontvangt. Lijkt mij toch een soort van aanmelding.
Heb je ook geen track & trace als je inlogt?

• vkemp
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-07-2025
Het lijkt erop dat BCC en BOL.com de logistieke flow in werking zetten.
Echter zijn er nog geen positieve bevestigingen geweest van de MM.

Iemand? Iets?

• ThaTiemsz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-10-2025
Kan je bij het bestellen van een PS5 bij Amazon.de/it/es een Nederlands adres gebruiken? Ik hoorde dat dit bij Amazon.co.uk niet kon.

• Jackal85
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:50:
[...]

Nouja, volgens mij zat iedereen tegelijk te F5-en en kwamen er alleen mensen doorheen die er op het juiste moment bij waren. Of ze die lijst nou van onder of boven afwerken moeten ze dan zelf weten toch?
Pagina: 1 ... 169 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord