Oh dat is irritant, hier de Disc versie en die staat nog op levering voor morgenDigiamo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:38:
[...]
ik had gekozen voor prime en de digital edition besteld
Ik hoop dat ze ook iets hebben geleerd van de Series X launch, maar ben er bang voorNikkiNailz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:34:
[...]
8:33 hier en ook nog niets. Hopelijk hebben ze geleerd van de Series X launch en staan er morgen niet nog karren vol met PS5's in hun magazijn.
In m'n account staat trouwens wel dat Cyberpunk 2077 morgen geleverd gaat worden.
Wel fijn dat je morgen aan de slag kan met Cyberpunk 2077
Wut... Hoop toch serieus dat bol niet zo amateuristisch is..FrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:39:
Er is op de Twitter van bol een beetje paniek uitgebroken.
Er gaat een gerucht dat bol er te weinig heeft gehad, en nu ze niet op volgorde verwerken hebben mensen die later bestellen al T&T terwijl vroege vogels nog niks hebben.
Maarja wat daar waar van is....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ze sturen honderdduizenden artikelen per dag.madcon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:38:
[...]
Argh, hier het zelfde. Bestelling van 8:34. Waarom zetten ze niet gewoon alle andere orders pp hold en focussen ze op het verschepen van de ps5's
Die paar Ps5 gaan ze de boel niet voor stoppen denk ik.
Dan gaat deze jongen toch aardig door het lint en mag bol het toch echt oplossen.FrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:39:
Er gaat een gerucht dat bol er te weinig heeft gehad, en nu ze niet op volgorde verwerken hebben mensen die later bestellen al T&T terwijl vroege vogels nog niks hebben.
Ik vind het al knap waardeloos dat hun systeem zo raar werkt dat niet alles op volgorde van bestellen eruit gaat.
Waarom moet ik wachten terwijl iemand die veel later besteld heeft de T&T en alles al binnen heeft.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik heb ook nog geen track en trace nummer of link. Nummer 958 (BCC)Vaderlander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:36:
[...]
Haha ik ook niet.. Order nummer 993 en betaling gedaan rond 8:56.spanning is too much!!
@Evair Hier ook nog geen t&t van DHL, en m'n bestelpagina ziet er hetzelfde uit als die van jou.
Ik heb een uurtje geleden even gebeld met BCC omdat ik ook al wat verzendbevestigingen zag langskomen. De telefonist was iets minder positief dan het Twitterteam. Op de bon staat volgens haar ook een relatief laat bestelmoment, 12 minuten nadat de iDeal-betaling was verwerkt door m'n bank. Maar in principe zou die PS5 gewoon geleverd moeten worden, zei ze.
Nou ja, met maar twee uurtjes slaap eind vd ochtend plof ik straks maar gewoon in bed. Dan zie ik morgen wel hoe en wat.
Ik heb een uurtje geleden even gebeld met BCC omdat ik ook al wat verzendbevestigingen zag langskomen. De telefonist was iets minder positief dan het Twitterteam. Op de bon staat volgens haar ook een relatief laat bestelmoment, 12 minuten nadat de iDeal-betaling was verwerkt door m'n bank. Maar in principe zou die PS5 gewoon geleverd moeten worden, zei ze.
Nou ja, met maar twee uurtjes slaap eind vd ochtend plof ik straks maar gewoon in bed. Dan zie ik morgen wel hoe en wat.
Zou nog niet teveel van Twitter uit gaan, dat lijkt me vooral speculatie van anderen die ook zenuwachtig zijn, geen inside info.FrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:39:
Hier ook 08:34 dus hoop het niet.
Iemand hier ervaringen met betalen met 'Vorkasse' in Duitse webshops? Need to find out!
Hier om 8:35 besteld destijds en heb wel al track en trace code gekregen. Pakket is nog wel niet bij PostNL.FrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:39:
Coolblue PS5 staat al op 2dehands.
https://t.co/cP3f5AxIOl
[ Voor 5% gewijzigd door Sonora op 18-11-2020 18:45 ]
Geen paniek! We zijn hier nog druk bezig, het kan dat je de Track & Trace vanavond in je inbox ontvangt, maar het kan ook zelfs vannacht pas.
— bol (@bol_com) 18 november 2020
Niks aan de hand bij Bol, laten we elkaar niet opjagen met onbevestigde geruchten
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Hier ook een BCC-er met orderbevestiging per mail en bestelling in het account. Bestelnummer eindigt op 88 en nog geen T&T zichtbaar. Er is nog hoop!
In Duitsland zijn een aantal ketens die morgen de ps5 weer in preorder nemen. Levering voor 15dec. Zal amazon.de dezelfde leveringsdata hanteren of mogelijk eerder?
Ja het zijn allemaal mixed messages. Bij mij op Twitter waren ze heel enthousiast dat ik het gewoon zou ontvangen en op whatsapp niet zo. Moeten het gewoon afwachten, denk dat ik nog wel 3 uurtjes op kan blijvenJackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:43:
@Evair Hier ook nog geen t&t van DHL, en m'n bestelpagina ziet er hetzelfde uit als die van jou.
Net een mail van DHL zelf, besteld bij BCC. Tussen 11:00 en 15:00. Besteld om 8:54
beste bericht so far! De spanning vreet me op =D pffffBas170 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:45:
[Twitter]
Niks aan de hand bij Bol, laten we elkaar niet opjagen met onbevestigde geruchten
hier ook 08:35 nog geen T&T.
Lekker manX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:48:
Net een mail van DHL zelf, besteld bij BCC. Tussen 11:00 en 15:00. Besteld om 8:54
Dat is jammer, maar helaas weinig aan te doen, snap wel ergens dat de verleiding groot is dat je door dit nu te verkopen je eigenlijk een gratis ps5 hebt een paar maand later, maar helpt ons niet.Sonora schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:44:
Coolblue PS5 staat al op 2dehands.
Ongelooflijk jaloers maar ik heb je ook veel voorbij zien komen hier. Dus: heel veel plezier morgen!X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:48:
Leuk en aardig, maar bol spreekt zich op dit moment op meerdere kanalen tegen...Bas170 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:45:
[Twitter]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Waar dan? Het is in ieder geval heel normaal als pakketjes van Bol tot 03:00 overhandigd worden aan PostNLNiek_1981 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:51:
[...]
Leuk en aardig, maar bol spreekt zich op dit moment op meerdere kanalen tegen...
Verwijderd
Mijne is nog lager en ook nog geen T&T linkFlitskikker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:30:
[...]
Waar eindigt jouw ordernummer op? Ik had volgens mij wel een lage (944), maar nog geen T&T-linkje helaas.
zelfde hier.. 08.32 besteld.Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:12:
Hier nog steeds geen Bol.com bevestiging ondanks 17 september 08:35 bestelling
Amazon.nl heeft mijn pakketje verzonden. Staat echter nog op “Wordt bezord tussen 22 en 23 november”. Tracking code is wel opgegeven maar staat nog niet online dus ben benieuwd.
Er wordt aangegeven dat ze via de chat en telefonisch het tegenovergestelde zeggen. Dus ja, zo maken ze het er zo niet beter op.Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:53:
[...]
Waar dan? Het is in ieder geval heel normaal als pakketjes van Bol tot 03:00 overhandigd worden aan PostNL
Het systeem deugt in ieder geval niet met op volgorde uitleveren.
[ Voor 8% gewijzigd door Niek_1981 op 18-11-2020 18:57 ]
nyy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:54:
Amazon.nl heeft mijn pakketje verzonden. Staat echter nog op “Wordt bezord tussen 22 en 23 november”. Tracking code is wel opgegeven maar staat nog niet online dus ben benieuwd.
/f/image/sFdStPfhMyqofgI6NZ2cqzX9.png?f=fotoalbum_large)
hetzelfde hier zal wel met de pakezel komen
Geen idee eerlijk gezegd, maar ik had rond een uur of 0930 besteld - vandaar dat ik ook voluit verkondigde hier dat ie niet door zou gaan. Najah, alsnog maar eerst zien dan geloven, maar oprecht ''wtf'' als ze 'm hier wel leveren terwijl zie die eerder waren niet allemaal een T&T zouden krijgenFlitskikker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:34:
[...]
Opmerkelijk. Zouden de allereerste bestellingen niet zijn doorgekomen? Of werkt BCC ook naar achteren? Ik trek de spanning niet meer.
Bol heeft volgensmij zelf een postnl sorteercentrum. Die zijn echt druk bezig om iedereen een ps5 te leveren die er 1 besteld heeft. Ik maak me meer zorgen om postnl. Daar raakt wel eens een pakketje kwijt. Ben zelf ook nog steeds aan het wachten op een pakketje die al 2 maanden geleden had bezorgd moeten worden.Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:53:
[...]
Waar dan? Het is in ieder geval heel normaal als pakketjes van Bol tot 03:00 overhandigd worden aan PostNL
Mensen hier die een preorder hebben gedaan bij Gamemania en die in september te horen hebben gekregen dat ze bij de eerste levering hoorde? Ik heb nadat ik heb betaald niets meer van ze gehoord? Neem aan dat je nog steeds morgen gewoon je PS5 kan ophalen?
Zet dat maar rustig uit je hoofd, voor minder dan 800 gaat het je niet lukken.shakespeare schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:32:
wat een baggerzooi.. het lijkt erop dat ik mis ga grijpen morgen.
ik wil er nog 600 voor geven op marktplaats maar dan houdt het ook helemaal op, ik weet niet of ik hem daarvoor ga krijgen.
Verwijderd
Op wat eindigt je ordernummer? Zo kunnen we misschien zien hoeveel er al dan niet te veel verkocht zijn aangezien jouw ordernummer waarschijnlijk één van de hoogste zal zijn (Hoogste ordernummer - laagste ordernummer = aantal verkocht)Brutal1ty schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:56:
[...]
Geen idee eerlijk gezegd, maar ik had rond een uur of 0930 besteld - vandaar dat ik ook voluit verkondigde hier dat ie niet door zou gaan. Najah, alsnog maar eerst zien dan geloven, maar oprecht ''wtf'' als ze 'm hier wel leveren terwijl zie die eerder waren niet allemaal een T&T zouden krijgen
.
[ Voor 98% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:25 ]
Ik had 179 als laatste 3 cijfers maar koos als bezorg moment tussen 11:00 en 15:00 maatje van mij koos voor avond bezorging en heeft nog geen T&T. Misschien ligt het daaraan.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:53:
[...]
Mijne is nog lager en ook nog geen T&T linkBegin toch wel het gevoel te krijgen dat BCC ze niet in volgorde behandeld.
Krijg als ik dit tik zelfs de bevestiging van DHL dat ze inderdaad tussen 11:00 en 15:00 komen!
Mijn order van 9.50 eindigt op 135Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:00:
[...]
Op wat eindigt je ordernummer? Zo kunnen we misschien zien hoeveel er al dan niet te veel verkocht zijn aangezien jouw ordernummer waarschijnlijk één van de hoogste zal zijn (Hoogste ordernummer - laagste ordernummer = aantal verkocht)
En vooral niet doen, hoe meer mensen dit doen hoe hoger te prijzen worden en hoe meer mensen blijven bestellen om te verkopen.Mesque schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:59:
[...]
Zet dat maar rustig uit je hoofd, voor minder dan 800 gaat het je niet lukken.
Niet toegeven, even doorbijten.
Woah was dat een optie? Ik heb daar niet eens naar gekekenSn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:02:
[...]
Ik had 179 als laatste 3 cijfers maar koos als bezorg moment tussen 11:00 en 15:00 maatje van mij koos voor avond bezorging en heeft nog geen T&T. Misschien ligt het daaraan.
Krijg als ik dit tik zelfs de bevestiging van DHL dat ze inderdaad tussen 11:00 en 15:00 komen!
Misschien dat daar wel wat in zit want ik heb een avondbezorging
Net bevestiging ontvangen van amazon.fr dat mijn PS5 maandag 23 november wordt bezorgd.
Ik heb mijn bestelling daar op 25 september geplaatst.
Het bedrag is inmiddels ook op de creditcard gereserveerd. Stond gisteren nog op 0,00
Ik heb mijn bestelling daar op 25 september geplaatst.
Het bedrag is inmiddels ook op de creditcard gereserveerd. Stond gisteren nog op 0,00
[ Voor 23% gewijzigd door Murcielago op 18-11-2020 19:05 ]
PSN: djmurcielago
Er is hier wel al over contact geweest met Amazon en die gaf aan dat de Playstations niet vanuit een Nederlands magazijn worden geleverd waardoor het iets langer kan duren.gunghir schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:56:
[...]
[Afbeelding]
hetzelfde hier zal wel met de pakezel komen
Haha bij mij in ieder geval wel! Maar misschien ligt het aan je woonplaats, of dit mogelijk was?Evair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:03:
[...]
Woah was dat een optie? Ik heb daar niet eens naar gekeken![]()
Misschien dat daar wel wat in zit want ik heb een avondbezorging
Zit in Amsterdam, maar eerlijk gezegd zou ik het echt niet weten, direct toen ik zag dat het beschikbaar was ben ik gewoon meteen gaan bestellen zonder daar goed naar te kijkenSn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:04:
[...]
Haha bij mij in ieder geval wel! Maar misschien ligt het aan je woonplaats, of dit mogelijk was?
Ik heb 962 met tijdvlak 14:00-18:00. Ook nog geen tracking. Dus misschien ligt het inderdaad aan de tijd? Volgens mij had ik geen eens een optie voor 11:00 tot 15:00.Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:02:
[...]
Ik had 179 als laatste 3 cijfers maar koos als bezorg moment tussen 11:00 en 15:00 maatje van mij koos voor avond bezorging en heeft nog geen T&T. Misschien ligt het daaraan.
Ow ja ik Heemskerk man dus dat scheelt niet zoveel! Waarschijnlijk ligt die momenteel dichter bij jou huis dan bij die van mij roflEvair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:05:
[...]
Zit in Amsterdam, maar eerlijk gezegd zou ik het echt niet weten, direct toen ik zag dat het beschikbaar was ben ik gewoon meteen gaan bestellen zonder daar goed naar te kijken
Ik had 944, dus daar zit dan al 1179-944 = 235 tussen, terwijl ze er maar 160 à 180 hadden. Ik heb ook bezorgen tussen 11 en 15 ('s avonds was niet gratis). Nu begin ik me wel zorgen te maken...Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:02:
[...]
Ik zag geen optie zover ik weet maar ik heb er ook niet echt goed naar gekeken om eerlijk te zijn038Zwolle schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:05:
[...]
Ik heb 962 met tijdvlak 14:00-18:00. Ook nog geen tracking. Dus misschien ligt het inderdaad aan de tijd? Volgens mij had ik geen eens een optie voor 11:00 tot 15:00.
Yes, volledig betaald (preorder van maart en daarmee was ik de laatste in de rij bij eerste levering).destroye schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:58:
Mensen hier die een preorder hebben gedaan bij Gamemania en die in september te horen hebben gekregen dat ze bij de eerste levering hoorde? Ik heb nadat ik heb betaald niets meer van ze gehoord? Neem aan dat je nog steeds morgen gewoon je PS5 kan ophalen?
Ik heb de winkel even gebeld en die gaven aan dat je (als volledig betaalde preorder) vanaf 08.00 uur welkom bent...
Zijn er meer mensen die nu nog geen verzendbevestiging van Mediamarkt hebben gekregen, terwijl de PS5 wel bezorgd zou worden morgen? Heb zelfs gisteren die semi bevestiging gekregen.
Naja lekker man, geniet er van morgen!Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:06:
[...]
Ow ja ik Heemskerk man dus dat scheelt niet zoveel! Waarschijnlijk ligt die momenteel dichter bij jou huis dan bij die van mij rofl![]()
![]()
Haha, wat ik ook altijd doe bij bepaalde (helpdesk)Ambition88 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:23:
[...]
Eerste wat ik doe als ik bel, is een naam noteren als mensen dan onzin roepen kan je het lekker terugkoppelen.
Ik heb ook nog geen T&T binnen van bol.com maar die krijg ik vaak pas na 20.00 dus geen stress.
telefoontjes, zeker als er nog een actie van de medewerker moet komen, is de naam van de medewerker een aantal maal noemen in het gesprek. "Ok meneer Jansen. Hartelijk bedankt meneer Jansen". Zo weten ze dat jij weet met wie je gesproken hebt en doen ze (in de meeste gevallen) extra hun best. En is het niet nadat ze de hoorn op hebben gelegd -> Zo klaar, next one.
Ja no worries denk ik man! Maatje van mij heb avond levering gekozen en had een GO gekregen van BCC dat hij gewoon geleverd wordt. Had hem eerder besteld als mij en heeft ook nog geen T&T!Evair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:08:
[...]
Naja lekker man, geniet er van morgen!Ik blijf nog even zenuwpezen
Thanks man genieten gaat het zeker worden.
179? Dan zit je al verder dan de 9xx serie?Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:02:
[...]
1179 of 0179 gok ik zo?, lijkt of ze dan idd achterwaards werken. De mensen rond 950 hebben allemaal geen verz bevestiging en kan mij niet voorstellen dat er 800 verkocht zijn in die paar minuten
Hier ook! Overigens kan ik niet zien wie het gaat bezorgen (DHL Parcel of DHL Express).nyy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:54:
Yes, ook geen T&T van MM hier maar zoals anderen al aangeven zal dat vannacht wel gebeuren.Rastapopoulos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:08:
Zijn er meer mensen die nu nog geen verzendbevestiging van Mediamarkt hebben gekregen, terwijl de PS5 wel bezorgd zou worden morgen? Heb zelfs gisteren die semi bevestiging gekregen.
Dus....
Kan iemand me even een recap geven van wat er vandaag allemaal gebeurt is haha, ff 100 pagina's bij elkaar gespammed zie ik.
BCC gelukt? Coolblue? What happened?
Kan iemand me even een recap geven van wat er vandaag allemaal gebeurt is haha, ff 100 pagina's bij elkaar gespammed zie ik.
iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:09:
[...]
179? Dan zit je al verder dan de 9xx serie?
1179 of 0179 gok ik zo?, lijkt of ze dan idd achterwaards werken. De mensen rond 950 hebben allemaal geen verz bevestiging en kan mij niet voorstellen dat er 800 verkocht zijn in die paar minuten
Volgens de klantenservice heb ik nog 2 uur de tijd voordat de deadline van hen verlopen is om de T&T te sturenSn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:09:
[...]
Ja no worries denk ik man! Maatje van mij heb avond levering gekozen en had een GO gekregen van BCC dat hij gewoon geleverd wordt. Had hem eerder besteld als mij en heeft ook nog geen T&T!
Thanks man genieten gaat het zeker worden.
Mijn preorder van Amazon.fr is ook verzonden. In mijn account staat nog dat de bestelling maandag geleverd wordt, maar als ik een aantal keer refresh dan kan er soms staan dat hij vrijdag komt of soms zelfs morgen.
Pak ik echter de track en trace van UPS erbij dan zie ik al dat hij morgen afgeleverd wordt. Bestelling is gedaan op 25 september; tijd weet ik niet echt meer. Maar het kan dus lonen om even bij de track en trace te kijken, via 'Volg je bestelling'
Pak ik echter de track en trace van UPS erbij dan zie ik al dat hij morgen afgeleverd wordt. Bestelling is gedaan op 25 september; tijd weet ik niet echt meer. Maar het kan dus lonen om even bij de track en trace te kijken, via 'Volg je bestelling'
Ah! Dank voor de reactie, heb gemist dat wel meer mensen dit hebben blijkbaar.VirinR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:10:
[...]
Yes, ook geen T&T van MM hier maar zoals anderen al aangeven zal dat vannacht wel gebeuren.
Jep same here..Rastapopoulos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:08:
psn: HertogJack
Thanks! Ja hier ook volledig aanbetaald. Helaas niet vanaf 8:00 ophalen ivm met werk maar dan neem ik aan dat die PS5 morgenavond gewoon onder mijn bureau staat!boefje79 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:08:
[...]
Yes, volledig betaald (preorder van maart en daarmee was ik de laatste in de rij bij eerste levering).
Ik heb de winkel even gebeld en die gaven aan dat je (als volledig betaalde preorder) vanaf 08.00 uur welkom bent...
Naja extra hun best wil ik niet persee zeggen. Ik word zelf ook vaak genoeg door klanten bij mijn naam genoemd, maar dat boeit niet, want ik verkoop geen onzin, dus al noem je mn naam 30x denk ik nog steeds next!Remmersmaaak schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:08:
[...]
Haha, wat ik ook altijd doe bij bepaalde (helpdesk)
telefoontjes, zeker als er nog een actie van de medewerker moet komen, is de naam van de medewerker een aantal maal noemen in het gesprek. "Ok meneer Jansen. Hartelijk bedankt meneer Jansen". Zo weten ze dat jij weet met wie je gesproken hebt en doen ze (in de meeste gevallen) extra hun best. En is het niet nadat ze de hoorn op hebben gelegd -> Zo klaar, next one.
Maar ik snap wat je bedoelt ja.
Ik ben een beetje klaar met me druk maken om mn pre-order kijk mn mail ook bijna niet, ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt.
Zijn er uberhaupt al mensen die wel een verzendbevestiging incl. T&T hebben gehad?Rastapopoulos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:08:
Edit: specifiek MM
Verwijderd
Ik had 940 en heb het gevoel dat dit één van de laagste is (orderen ging erg snel).Flitskikker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:06:
[...]
Ik had 944, dus daar zit dan al 1179-944 = 235 tussen, terwijl ze er maar 160 à 180 hadden. Ik heb ook bezorgen tussen 11 en 15 ('s avonds was niet gratis). Nu begin ik me wel zorgen te maken...
Ik hoop dat ze niet op het einde zijn begonnen
BCC was 09:00 weg en daarna plat.Alcides schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:11:
Dus....![]()
Coolblue heeft iedereen gebeld en de afvallers hebben een mail gekregen.
Maar ze hebben over 2 weken 200 stuks daarvoor moet je een foto maken van een kerstboom
Nog meer weten?
Ik begin me nu wel beetje te irriteren aan bol. Waarom niet gewoon tegelijk?
Ze halen die twitterstorm zichzelf wel beetje op de hals.
Ik was heel vroeg, maar heb nog niks.
[ Voor 40% gewijzigd door FrankoNL op 18-11-2020 19:15 ]
Alcides schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:11:
Dus....![]()
Tot zover mijn spannende zoektocht.MoldyInko schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:14:
5 hele minuten een goede boodschap naar buiten zitten douwen, is alles al uitverkocht en werkt de website niet.
Volgende keer maar een postduif huren. Die werkt nog sneller dan de website.
Doe gewoon eens rustig. Ze hebben al meegedeeld dat T&T-codes tot morgenvroeg worden verstuurd.FrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:14:
Dan valt mijn 998 nog mee, maar er zat wel een eeuwigheid tussen het klikken op betalen en het daadwerkelijke moment van afrekenen.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:14:
[...]
Ik had 940 en heb het gevoel dat dit één van de laagste is (orderen ging erg snel).
Ik hoop dat ze niet op het einde zijn begonnen
Of het voelde vooral als een eeuwigheid. Dat kan ook.
Rustig aan, ik ook niet. Komt goed joh.FrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:14:
Kan je daar datzelfde geintje uithalen met je winkelwagen als bij BCC?Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:16:
Wie van jullie gaat morgen ook strijden op Amazon?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik zat 5 voor 9 constant te refreshen op BCC maar toen ging de site weer volledig dood. Hoe er toch mensen tussen kwamen om te bestellen is me een raadsel XD
Morgen Amazon proberen en anders maar wachten op Bol.com
Wat niet? Dat je nog geen t&t hebt en nog steeds op gereserveerd staat?? Als je dag bedoeld, bij mij ook....DeVliegendeNLer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:16:
[...]
Rustig aan, ik ook niet. Komt goed joh.
Ik had de winkelmand truc gedaan. Maar site vloog eruit. Uur later was de site weer online en mijn ps5 stond nog in mijn winkelwagen toen alsnog de bestelling kunnen afronden en momenteel heb ik een bevestiging van DHL dat ze komen. Waarschijnlijk is mijn order bewaard gebleven en als verkocht beschouwd. Ik rekende pas om 10:25 af!DaVincythe2nd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:17:
Ik zat 5 voor 9 constant te refreshen op BCC maar toen ging de site weer volledig dood. Hoe er toch mensen tussen kwamen om te bestellen is me een raadsel XD
Ook met CC betaald? Ik had met CC gereserveerd. Vorige week bevestiging gehad (nog 10 dagen).. tussendoor hebben ze 2x ofzo €0 gereserveerd van CC. En nu helemaal niks, geen reserveren, geen T&T.FrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:14:
Zij sturen meestal laat in de avond/nacht je T&T code per mail.Rastapopoulos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:08:
Precies dat bedoel ik.Raikkonen_WC schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:18:
[...]
Wat niet? Dat je nog geen t&t hebt en nog steeds op gereserveerd staat?? Als je dag bedoeld, bij mij ook....
Ik heb via ideal betaald en ook nog niks. Zoals de twitter zegt. Rustig afwachtenTidus-X schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:19:
[...]
Ook met CC betaald? Ik had met CC gereserveerd. Vorige week bevestiging gehad (nog 10 dagen).. tussendoor hebben ze 2x ofzo €0 gereserveerd van CC. En nu helemaal niks, geen reserveren, geen T&T.
Hoe werkt dit dan, hoe krijg je het product eerder in je winkelwagen?Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:19:
[...]
Ik had de winkelmand truc gedaan. Maar site vloog eruit. Uur later was de site weer online en mijn ps5 stond nog in mijn winkelwagen toen alsnog de bestelling kunnen afronden en momenteel heb ik een bevestiging van DHL dat ze komen. Waarschijnlijk is mijn order bewaard gebleven en als verkocht beschouwd. Ik rekende pas om 10:25 af!
Hoe kom ik achter de winkelmand truc? 🤔Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:19:
[...]
Ik had de winkelmand truc gedaan. Maar site vloog eruit. Uur later was de site weer online en mijn ps5 stond nog in mijn winkelwagen toen alsnog de bestelling kunnen afronden en momenteel heb ik een bevestiging van DHL dat ze komen. Waarschijnlijk is mijn order bewaard gebleven en als verkocht beschouwd. Ik rekende pas om 10:25 af!
Ook eens een live chat met een bol medewerker geprobeerd, mijn pre order staat namelijk ook nog altijd op gereserveerd. Besteld om 08:38, Hij zei me ook dat ze er niet genoeg hebben en er gewacht wordt op een 2de lading.
Verwijderd
Gek, die van mij gaat via dhl.KevinK92 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:12:
Mijn preorder van Amazon.fr is ook verzonden. In mijn account staat nog dat de bestelling maandag geleverd wordt, maar als ik een aantal keer refresh dan kan er soms staan dat hij vrijdag komt of soms zelfs morgen.
Same here. Echt onzin om niet gewoon via volgorde van bestelling te werken.FrankoNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:14:
Het zou echt een enorme naaistreek zijn als straks blijkt dat ze niet genoeg exemplaren hadden (verhaal dat nu rond gaat) en wij als eerste bestellers straks buiten de boot vallen.
Ja, dat heb ik ook. In dezelfde bestelling ook een extra controller meebesteld, die komt via DHL.
dat moet toch niet kunnenREV1703 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:21:
Ook eens een live chat met een bol medewerker geprobeerd, mijn pre order staat namelijk ook nog altijd op gereserveerd. Besteld om 08:38, Hij zei me ook dat ze er niet genoeg hebben en er gewacht wordt op een 2de lading.
Heb jij dan wel of geen T&T?Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:16:
[...]
Dan valt mijn 998 nog mee, maar er zat wel een eeuwigheid tussen het klikken op betalen en het daadwerkelijke moment van afrekenen.
Of het voelde vooral als een eeuwigheid. Dat kan ook.
Vraag me eigenlijk wel af wat nu juist het nut was van de mod-break paar uur geleden. 
Er lijkt helemaal niets veranderd hier (en hoefde ook niet).
Er lijkt helemaal niets veranderd hier (en hoefde ook niet).
Dat is wel raar, ik heb namelijk een T&T code en mijn bestelling is van 8:45REV1703 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:21:
Mensen die nog niks van bol gehoord hebben, waaronder ik, moeten nog geduld hebben:
Tot morgenochtend kunnen er nog T&T mails verzonden worden.Morgen is de #PlayStation5 niet verkrijgbaar bij ons. De tweede verkoop zal begin december van start gaan.
Heb jij de console gepre-orderd? Dan krijg je uiterlijk morgenochtend een e-mail met daarin de Track & Trace code. We wensen iedereen veel gameplezier toe!
https://mobile.twitter.co...tatus/1329076257884045313
[ Voor 7% gewijzigd door alionfire op 18-11-2020 19:26 ]
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Heeft er iemand nog ergens een bestelling kunnen doen?
Verwijderd
Screenshot?REV1703 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:21:
Verwijderd
Gek dat ze verschillende koeriers gebruiken, ben benieuwd wanneer dit komtKevinK92 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:21:
[...]
Ja, dat heb ik ook. In dezelfde bestelling ook een extra controller meebesteld, die komt via DHL.
Zonder meteen tientallen pagina's te lezen, iemand al een T&T van Mediamarkt online?
Naar een random al te leveren product gaan daar op in winkelmandje klikken met rechtermuis knop. Dan element inspecteren en de sku veranderen. Althans je moet de laatste 6 cijfers veranderen naar de product code van de ps5 staat in de searchbar. Dan op enter klikken en met linker muisknop op in winkelmandje doen.DoubleDutch schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:21:
[...]
Hoe kom ik achter de winkelmand truc? 🤔
Dan wordt niet het product toegevoegd waarop je staat maar de de ps5. Waardoor je dus voor ligt op de rest. Wel in firefox btw
[Twitter: https://twitter.com/bol_com_games/status/1329076257884045313]
Laten we dit gewoon aanhouden in plaats van wat onbekende mensen die wel of niet met de klantendienst hebben gesproken. Die consoles zijn 10 dagen geleden al klaargezet, dus dan zou het wel vreemd zijn dat de voorraad ineens spoorloos is verloren. Veel grapjassen hier die het leuk vinden om paniek te zaaien.
Laten we dit gewoon aanhouden in plaats van wat onbekende mensen die wel of niet met de klantendienst hebben gesproken. Die consoles zijn 10 dagen geleden al klaargezet, dus dan zou het wel vreemd zijn dat de voorraad ineens spoorloos is verloren. Veel grapjassen hier die het leuk vinden om paniek te zaaien.
[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 18-11-2020 19:27 ]
Lekker morgen diverse internationale websites proberenJieve schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:24:
Heeft er iemand nog ergens een bestelling kunnen doen?
Ik niet...Rck010 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:25:
Zonder meteen tientallen pagina's te lezen, iemand al een T&T van Mediamarkt online?
Het afgelopen uur dat ik deze forumpost volg, geen bevestiging.Rck010 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:25:
Tot dat ze op het moment dat ze live gaan de tijdelijke product code wijzigen naar de definitieve. Waardoor je dus een broodrooster in je winkelwagen hebt.Sn0ww0w schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:25:
[...]
Naar een random al te leveren product gaan daar op in winkelmandje klikken met rechtermuis knop. Dan element inspecteren en de sku veranderen. Althans je moet de laatste 6 cijfers veranderen naar de product code van de ps5 staat in de searchbar. Dan op enter klikken en met linker muisknop op in winkelmandje doen.
Dan wordt niet het product toegevoegd waarop je staat maar de de ps5. Waardoor je dus voor ligt op de rest. Wel in firefox btw
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |