De schande ligt ook bij de kopers, ja ook 600 euro betalen zorgt ervoor dat mensen dit blijven doen. Wacht dan gewoon lekker en laat die fuckers uitdoven.PearlChoco schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:12:
Op 2dehands.be staan er momenteel 147 PS5's te koop.
En dat terwijl er zoveel echte Playstation fans er niet in slagen een console in de webshops te kopen.
Het spijt me maar da's toch echt een ware schande.
Heee op https://www.bcc.nl/Service/orderstatus zie ik inmiddels wel een barcode staan. Die is alleen nog niet bekend bij DHL. Whatever that means.
Misschien een goeie voor jou om ook te checked @evair
Hier ook bij Bol.com besteld. Net ff gekeken bij bestellingen en hij er staat nu een T&T bij. Fingers crossed...
Top!Djowy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:04:
Mensen die vanochtend bij BCC besteld hebben en een bevestigingsmail hebben ontvangen, no worries. Heb zojuist een mailtje ontvangen waarin staat dat mijn PS5 onderweg is met DHL.
Dus dat voor 21.00 T&T moeten we loslaten?
Nou mijn bol.com trace is ook binnen!
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
TNT aangepast op de bol-site, maar nog geen mail gehad. Maar ik ben wel gerustgesteld.
Besteld op 17 september 2020 om 08:41.
Besteld op 17 september 2020 om 08:41.
Dat is goed nieuws! Hopelijk komt het allemaal in orde qua verzendingryanator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:03:
[...]
De PS5 wordt vanuit Belgie naar mij verstuurd. Inclusief verzending heb ik €600 neergelegd. Ik kan die 100 missen voor zekerheid en niet meer dagenlang hoeven te jagen. Is me wel waard.
NVM HIJ DOET HET!Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
[...]
[Afbeelding]
Dit staat er al, maar als ik er op klik krijg ik dit [Afbeelding]
Ik moet denk ik even op de mail wachten.
Die T&T is gewoon nog niet helemaal doorgezet. Zet jezelf even een film op en kijk over twee uurtjes nog eens. Maak jezelf niet gek, zal vast goedkomen!Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
[...]
[Afbeelding]
08.32 hier en nog niets..JiBo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:13:
08:33 besteld. T&T is binnen. Hij heeft al die tijd op gereserveerd gestaan. Komt dus echt allemaal goed! Nooit getwijfeld aan bol.com maar liet me eigenlijk opnaaien duur jullie ik dit topic. Nergens voor nodig dus.
Fijne avond allemaal
Reageer normaal, of reageer gewoon niet
[ Voor 82% gewijzigd door BM op 19-11-2020 08:16 ]
Met 600 maak je niet de minste kans hoor.AMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:13:
[...]
De schande ligt ook bij de kopers, ja ook 600 euro betalen zorgt ervoor dat mensen dit blijven doen. Wacht dan gewoon lekker en laat die fuckers uitdoven.
Nice man.Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
[...]
[Afbeelding]
Hier nog altijd niks, ook niet in Mijn BCC.
Inmiddels (paar minuten later) is de barcode wel bekend bij DHL. ‘Bezorgmoment nog niet bekend,’ maar ‘wordt bekend zodra je pakken bij ons is.’
Zou BCC deze keer dan écht geen mensen teleurstellen?
Zou BCC deze keer dan écht geen mensen teleurstellen?
Helaas nog niks voor mij, zal vast wel goed komenJackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:13:
Heee op https://www.bcc.nl/Service/orderstatus zie ik inmiddels wel een barcode staan. Die is alleen nog niet bekend bij DHL. Whatever that means.
Eindelijk die beruchten T&T code van Bol.com. Niet via e-mail binnen gekregen maar stond bij mijn bestelling. 8:34 besteld op 17 september.
Congrats!Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Niets 'berucht' aan. Bol.com had al lang en breed aangegeven dat het even kon duren, maar mensen gedragen zich als een stel verwende kinderen. Man man man.WupR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:18:
Eindelijk die beruchten T&T code van Bol.com. Niet via e-mail binnen gekregen maar stond bij mijn bestelling. 8:34 besteld op 17 september.
Verwijderd
Hier ook nog altijd nietFlitskikker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
[...]
Nice man.
Komt vast wel in orde, maar wil toch die extra zekerheid die een T&T geeft
Ook eindelijk t&t code ontvangen, dus je ziet uiteindelijk komt alles goed. Me druk gemaakt voor niets.
Op die pagina staat er wel een T&T.Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:13:
Nog even geduld, lijkt er op dat DHL weer in beweging komtFlitskikker schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:17:
[...]
Nice man.
Ik hoef morgen toch niet het product voor de deur te verwachten waarvan ik de barcode heb gewijzigd
Zojuist mijn T&T ontvangen van Bol.com! Helemaal klaar met dit topic nu. Mazzel xxx
Precies ditcronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:45:
[...]
Nein, 2x pre order. (voor .de .fr .es en .co.uk)
op de 17e en op de 25e (september.)
.nl alleen op de 17e.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Het lijkt wel alsof de t&t’s van Bol in bulken eruit gaan
Laat mij vandaag kinderlijke spanning hebbenVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:18:
[...]
Niets 'berucht' aan. Bol.com had al lang en breed aangegeven dat het even kon duren, maar mensen gedragen zich als een stel verwende kinderen. Man man man.
Haha dan krijgen alle tweakers die bij BCC hebben besteld morgen een PS4 of Koffiezetapparaat, en dat voor 500 euro. Zou wel treurig zijn en stiekem ook grappig.Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:19:
Ik hoef morgen toch niet het product voor de deur te verwachten waarvan ik de barcode heb gewijzigd
De mail komt uiteindelijk ook, maar zelf op de website checken is sneller.WupR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:18:
Verwijderd
Ik gun je de PS5 van harte en de hype uiteraard ook, maar op een gegeven moment is het genoeg geweest. Álles is inmiddels al gezegd wat er te zeggen valt. Hoe dan ook, heel veel plezier met je PS5.WupR schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:20:
[...]
Laat mij vandaag kinderlijke spanning hebben. Niet elke dag wordt er een nieuwe console uitgebracht.
Gefeliciteerd! Ik ook 1 minuut geleden. Stond ook op gereserveerd en om 8:33 besteld.Aankoopadvies schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:19:
Zojuist mijn T&T ontvangen van Bol.com! Helemaal klaar met dit topic nu. Mazzel xxx
Morgen tussen 12:00 en 14:30 en heb nu al lekker weekend!:)
Nice! Staat bij mij nu ook in mijn account van Bol!
Verwijderd
Mijn order van Amazon Spanje is helaas definitief geannuleerd, zojuist ook de mail mogen ontvangen. Gelukkig alsnog via een kennis tegen kostprijs een PS5 disc kunnen bemachtigen, deze kan ik morgen dan ook ophalen.
Rustig aan boys, de track and traces komen wel.
Niet zo panieken
Niet zo panieken
Vanuit Amazon geannuleerd?Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:22:
Mijn order van Amazon Spanje is helaas definitief geannuleerd, zojuist ook de mail mogen ontvangen. Gelukkig alsnog via een kennis tegen kostprijs een PS5 disc kunnen bemachtigen, deze kan ik morgen dan ook ophalen.
Bestelling van amazon frankrijk is verzonden!
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Verwijderd
Yep gekloot met mijn CC, moest de hele tijd dezelfde CC verifiëren, terwijl deze gewoon juist was. In oktober als test nog iets aangeschaft via Amazon.es en kwam zonder probleem binnen (zelfde kaart en gegevens).
Nja, hij roept eigenlijk alleen maar onwaarheden valt me oplaurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:20:
[...]
Precies ditGriez moet beter facts gaan checken.
Bij mij staat er nu ook een T&T code (bol) maar ben pas gerust als het is aangekomen bij PostNL.
Mijn Xbox staat nog steeds op "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"
Mijn Xbox staat nog steeds op "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"
Zojuist mail van bol gekregen met een T&T voor de PS5 Disc 
(besteld om 08:35 destijds)
(besteld om 08:35 destijds)
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Man, man, wat een stress was dat vandaag. Niet veel gedaan daardoor.D. Ninjai schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:24:
Yes! Bol heeft hem verzonden, I’m outta here
Houd hoop mannen!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nog geen bol bevestiging, maar wel een bevestiging van ubisoft dat ze valhalla hebben verzonden. Die heb k al een weekje in huis.....
Edit: in de app staat de ps5 als verzonden
Edit: in de app staat de ps5 als verzonden
[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 18-11-2020 21:27 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Maar nu weet je ook dat ze hem verzonden hebben!Hulleman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:26:
Nog geen bol bevestiging, maar wel een bevestiging van ubisoft dat ze valhalla hebben verzonden. Die heb k al een weekje in huis.....
Haha echt hecronixx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:27:
[...]
Maar nu weet je ook dat ze hem verzonden hebben!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Yes mijn en broertjes zn order staan op verzonden en heb een postnl code. Beide bol. Dus ja gaat gebeuren! Wehkamp ook verzonden voor mn oudere broer. Dus kunnen los morgen!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
yess! heb ook zojuist mijn T&T van bol binnengekregen.
ook 8.35uur besteld, disk-versie, woon in Diemen.
Succes nog iedereen
ook 8.35uur besteld, disk-versie, woon in Diemen.
Succes nog iedereen
BCC Bericht: Heeft er iemand een Digitale Ps5 ? Of alleen maar Disc Ps5 ? Ben ook benieuwd hoeveel tweakers besteld hebben totaal
Ik ben voor de disc editie gegaansk61 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:30:
BCC Bericht: Heeft er iemand een Digitale Ps5 ? Of alleen maar Disc Ps5 ? Ben ook benieuwd hoeveel tweakers besteld hebben totaal
Soon brother... soonAMARONE schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:26:
[...]
Je hebt geluk maar zo fuckin oneerlijk voelt dit haha. Cb had even iemand anders mogen bellen.
Hier ook, moet wel bezoek blijven imponeren met die stapel blauwe doosjes onder salontafel.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nop hier nog niksLordFather schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:21:
[...]
Gefeliciteerd! Ik ook 1 minuut geleden. Stond ook op gereserveerd en om 8:33 besteld.
Morgen tussen 12:00 en 14:30 en heb nu al lekker weekend!:)
Hier ook disc, krijg hem morgen..sk61 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:30:
Verwijderd
Niet de hele topic kunnen volgen, maar zijn dr meerdere mensen die in de winkel bij mediamarkt hebben gepreorderd (ruim op tijd stond in de top 20) en nu krijgen te horen dat ze buiten de boot vallen? Zelfs meerdere keren door mediamarkt gegarandeerd dat ik bij de eerste levering zou zitten maar nu toch niet. Klantenservice had me door verbonden naar kantoor maar kreeg alleen een mail terug zonder antwoord op mn vraag...
Disc versie. Komt morgen binnen!sk61 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:30:
Heb jij dat trucje gebruikt om hem in je winkelwagen te krijgen? Ik wel namelijk, ga ervan uit dat ik gewoon een PS5 krijg toch
tweakers poll? 😁sk61 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:30:
Zijn hier mensen met een online order bij Mediamarkt met afhalen in een vestiging die morgen alvast erheen gaan, ongeacht of ze de afhaalmail al hebben?
Ik heb een dergelijke order, maar moet een half uur rijden naar de vestiging, dus doe dat niet graag zelf.
Ik heb een dergelijke order, maar moet een half uur rijden naar de vestiging, dus doe dat niet graag zelf.
T&T is binnen van BOL.ScreamGT schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:48:
Ik stop vanaf nu met checken van forumsWordt namelijk gek van al die verschillende verhalen.
Ik heb:
1. een mail gehad twee weken terug met het bericht dat ik mijn PS5 de 19e ontvang
2. Bol geeft aan de hele avond en ZELFS 's nacht nog T&T te gaan versturen.
Joe, ik vind het gezegend.
TIP: Check de website i.p.v. je mailbox. Daar wordt het eerder vermeld
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik zie dus alleen mensen met de versie Disc ps5 dus via BCC.. benieuwd wie Digital.. Ook zie ik gebruikers die ik nooit eerder heb gezien hier lol smart guys (fbi)
[ Voor 13% gewijzigd door sk61 op 18-11-2020 21:40 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/jS7pmIH0f1wEPCXd2aziXjql.png?f=user_large)
My watch is ended
Houd de moed er in jongens, het komt er aan. Nu kan ik eindelijk gaan slapen na die nachtdienst
Inmiddels ook mailtje van Bol.com binnen ter bevestiging. Woohoooo!
Top! Hier ook, dus toch goed gekomen.Evair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:39:
[Afbeelding]
My watch is ended![]()
Houd de moed er in jongens, het komt er aan. Nu kan ik eindelijk gaan slapen na die nachtdienst
Tijd dat MM door komt met de track & traces! 😬
Zonde van je tijd en die van het personeel en andere bezoekers! De online orders komen pas later op de dag in het filiaal aan.RomeoOscarBravo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:39:
Zijn hier mensen met een online order bij Mediamarkt met afhalen in een vestiging die morgen alvast erheen gaan, ongeacht of ze de afhaalmail al hebben?
Zie je wel komt allemaal goed. Ik ga ook mijn slaapritme herstellen. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansenEvair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:39:
[Afbeelding]
My watch is ended![]()
Ja, ik heb indd dat trucje gebruikt om de PS5 alvast in de winkelwagen te krijgen. Als ik dat niet gedaan had, kwam ik echt niet door het order proces.Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:38:
[...]
Heb jij dat trucje gebruikt om hem in je winkelwagen te krijgen? Ik wel namelijk, ga ervan uit dat ik gewoon een PS5 krijg toch
Ja nee ik bedoel van we krijgen morgen toch niet een koffiezetapparaat van 500 euro ofzoKWG1808 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:42:
[...]
Ja, ik heb indd dat trucje gebruikt om de PS5 alvast in de winkelwagen te krijgen. Als ik dat niet gedaan had, kwam ik echt niet door het order proces.
Succes morgen!Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:42:
[...]
Zie je wel komt allemaal goed. Ik ga ook mijn slaapritme herstellen. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen
Weet iemand hoe zwaar de disc versie is en de digitale versie?
Ja ben ook aan het wachtenIbbangin1 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:41:
Tijd dat MM door komt met de track & traces! 😬
Yup. Op 17 sep. Precies wat je zegt. Krijg wel netjes mails maar beantwoord niet mijn vragen. Ach ja
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:36:
Niet de hele topic kunnen volgen, maar zijn dr meerdere mensen die in de winkel bij mediamarkt hebben gepreorderd (ruim op tijd stond in de top 20) en nu krijgen te horen dat ze buiten de boot vallen? Zelfs meerdere keren door mediamarkt gegarandeerd dat ik bij de eerste levering zou zitten maar nu toch niet. Klantenservice had me door verbonden naar kantoor maar kreeg alleen een mail terug zonder antwoord op mn vraag...
O zo, nee natuurlijk niet. In je BCC account staat duidelijk dat het om een PS5 gaatSpeedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:43:
[...]
Ja nee ik bedoel van we krijgen morgen toch niet een koffiezetapparaat van 500 euro ofzo
Disc 4.5kgGamer1988 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:44:
Weet iemand hoe zwaar de disc versie is en de digitale versie?
Digital 3.9kg
https://blog.playstation..../09/ps5-the-ultimate-faq/
Als je mij een maand geleden had gezegd dat ik nu zenuwachtig op een track & trace zit te wachten dan had ik je uitgelachen. Prachtig hoe je je bij dit soort dingen weer helemaal als een kind van 14 kan voelen!
Als dat zo is dan ga ik iets heel duurs bestellen met de sku van goedkoop artikel.Speedierass schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:43:
[...]
Ja nee ik bedoel van we krijgen morgen toch niet een koffiezetapparaat van 500 euro ofzo
A life lived in fear is a life half lived
Dat moet denk ik andersom zijn.alionfire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:47:
[...]
Disc 3.9kg
Digital 4.5kg
Waar eindigde je BCC order nr. op?Evair schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:39:
[Afbeelding]
My watch is ended![]()
Je was sneller dan mijn edit
Tenzij die digitale games zo zwaar zijn...
Hier ook de t&t binnen van BCC.
Wat een aanstellerij altijd met dat maanden van tevoren preorderen. Die PS5 is prima verkrijgbaar de dag voor release.
Wat een aanstellerij altijd met dat maanden van tevoren preorderen. Die PS5 is prima verkrijgbaar de dag voor release.
Iemand 1-click bij Amazon aan de praat gekregen? Heb 1-click ingeschakeld bij instellingen, maar zie op productpagina's nergens de knop.
Kan iemand dit bevestigen?jevaqua schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:13:
even om het duidelijk te hebben; morgen om precies 12:00 is er nieuwe voorraad bij amazon.nl, toch?
Bedankt. Dan weet ik tenminste dat ik de goede binnen krijg.alionfire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:47:
[...]
Disc 4.5kg
Digital 3.9kg
Nog mensen die geen update hebben ontvangen van Amazon.fr? Mijn status is niet meer bijgewerkt sinds de bestelling
Amazon voor morgen: Those consoles ordered on the 19th won't arrive on launch day, however. "We will make every effort to deliver all orders as soon as possible," the email reads. "If you order, we will email you with an estimated delivery date. However, this may be subject to change.
Ja hoor. Of nee toch niet. Succes!
Ik gebruik altijd Amazon DE. Geldt de voorraad ook voor de Duitse Amazon?
Verwijderd
zijn er mensen die op BCC hebben weten bestellen zonder de winkelmand truc? dan weet ik of ik te traag was of echt geen kans had
Mijn is vanmorgen al verzonden en ik ontvangen hem morgen zelfs algodfella schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:50:
Nog mensen die geen update hebben ontvangen van Amazon.fr? Mijn status is niet meer bijgewerkt sinds de bestelling
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/cZhRb85kTEgvLymq9iu20NGy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OlmYNqd1Thu5FxEhjQps3I26.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/krm8HUD7qd7RglPcHcOGz2VN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7eJc1eQDsoEEQxSwvUlrMf6l.jpg?f=fotoalbum_large)