Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-06-2024

lorenzopot

fenomenaal

Overigens is de status op mijn Wehkamp account nog onveranderd. Er staat nog steeds "Niet op voorraad, meer dan 5 weken"

Artikel: https://www.xgn.nl/nieuws...-gaan-niet-door-exclusief

[ Voor 28% gewijzigd door lorenzopot op 22-09-2020 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Laten we gewoon hopen onder het mom van ''ow we hebben ineens een rest partij gevonden''

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:35
Flghter1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:39:
[...]
op het moment lijkt het wel alsof iedereen die contact opneemt ge-annuleert wordt :P
Moderne variant van Schrödingers kat _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 13:46
Het is in ieder geval een chaos bij Wehkamp momenteel, ik snap dan ook best wel dat zo'n klantenservice medewerker geïrriteerd raakt. Die worden helemaal gek gebeld met continu dezelfde vragen.

"Klantenservice Wehkamp, goedemiddag"
"Met Piet, krijg ik m'n playstation of niet?"
"Nee Piet, helaas!"

En hoppa, alweer zo'n irritante beller van de lijst! Next!

Ik ga niet bellen of chatten 😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-06 23:24
"Nieuwe" PS5 pre-orders via Wehkamp gaan niet door (EXCLUSIEF)

https://www.xgn.nl/nieuws...ur4d5jG-fVi4As41D4cwMGC_A

Maar goed, het enige bewijs dat wordt aangehaald is een Twitter DM met de klantenservice. Alles behalve een betrouwbare bron maar ze hadden een pakkende titel nodig blijkbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door ZXRY op 22-09-2020 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Rck010 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:46:
Het is in ieder geval een chaos bij Wehkamp momenteel, ik snap dan ook best wel dat zo'n klantenservice medewerker geïrriteerd raakt. Die worden helemaal gek gebeld met continu dezelfde vragen.

"Nee Piet, helaas!"

Zal wel meevallen. Zo’n klantenservice krijgt duizenden calls per dag en slechts een paar handjes vol gaan over de PS5. De “chaos” zit vooral in het hoofd van ongeduldige kopers. Voor een Wehkamp, bol.com of Coolblue is dit echt geen big deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
Beetje raar op https://www.techmania.nl/...-beschikbaar-bij-wehkamp/ staat het volgende. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jclcgZ-X7ucuz18v8cBEcAjb2To=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xnmGaAPr5rwC0DcFDOOlcOtw.png?f=fotoalbum_large

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisheid
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-02-2022
Ik vraag me af waar die partij bij amazon.fr vanochtend vandaan kwam. Ik ga er vanuit dat een partij als Amazon de voorraad tot in den treure geautomatiseerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
ZXRY schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:48:
"Nieuwe" PS5 pre-orders via Wehkamp gaan niet door (EXCLUSIEF)

https://www.xgn.nl/nieuws...ur4d5jG-fVi4As41D4cwMGC_A

Maar goed, het enige bewijs dat wordt aangehaald is een Twitter DM met de klantenservice. Alles behalve een betrouwbare bron maar ze hadden een pakkende titel nodig blijkbaar.
Rond 15:00 uur online gingen... Erg betrouwbaar inderdaad 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Rck010 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:46:

"Nee Piet, helaas!"

Hehe is maar goed dat ik niet bij die klantenservice zit, iedere ongeduldige ****** krijgt meteen een "nee, nu niet meer!" Next! :P

Lijkt me heerlijk, volwassen mannen die zich gedragen als verwende jochies voor kerst helemaal door het lint te horen gaan. :+

Ik zou willen betalen om daar een dagje te mogen zitten en de vrije hand te krijgen. >:)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Het grootste drama wordt bij GM, waar sommigen hun ps5 maar maanden nadien zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-04 06:53
REV1703 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:53:
Het grootste drama wordt bij GM, waar sommigen hun ps5 maar maanden nadien zullen hebben.
Klopt maat van mij heeft in Juni al preorder gedaan en heeft bericht gehad dat ie niet bij de eerste batch zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
joblamie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:48:
[...]

Zal wel meevallen. Zo’n klantenservice krijgt duizenden calls per dag en slechts een paar handjes vol gaan over de PS5. De “chaos” zit vooral in het hoofd van ongeduldige kopers. Voor een Wehkamp, bol.com of Coolblue is dit echt geen big deal.
Ik denk dat je dit wat onderschat.

In heel Nederland is geen PS5 meer te krijgen, zo'n nieuwtje dat ie weer te bestellen is, wordt in een rap tempo door gecommuniceerd op social media etc...

Die kunnen wel eens duizenden orders hebben ontvangen, waarvan velen een telefoontje plegen of via de chat contact zoeken om informatie. Naast alle reguliere telefoontjes die ze iedere dag krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZXRY
Sowieso een rot winkel en ik bestel daar alleen als het echt niet anders kan. Die inwisselacties zijn ook altijd om te huilen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 13:46
Zowiezo snap ik er niks van dat mensen daar iets kopen. De games zijn daar altijd de hoofdprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-05 08:23
ZXRY schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:57:
[...]

Sowieso een rot winkel en ik bestel daar alleen als het echt niet anders kan. Die inwisselacties zijn ook altijd om te huilen daar.
Ik vind gm ook oplichters. Veel te hoge nieuw en tweedehands prijzen. Kom daar al jaren niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken met corona als er op releasedag in sommige winkels een voorraad is, met al het volk dat er op zal afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
Iemand die vanmiddag bij Amazon.fr heeft besteld en ook het openbestaande bedrag op hun cc niet meer zien staan? Op de site staat de order nog wel in mijn bestellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Rck010 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:56:
[...]

Ik denk dat je dit wat onderschat.

In heel Nederland is geen PS5 meer te krijgen, zo'n nieuwtje dat ie weer te bestellen is, wordt in een rap tempo door gecommuniceerd op social media etc...

Die kunnen wel eens duizenden orders hebben ontvangen, waarvan velen een telefoontje plegen of via de chat contact zoeken om informatie. Naast alle reguliere telefoontjes die ze iedere dag krijgen.
Mensen die een product per sé op de releasedatum willen ontvangen zijn er echt maar héél weinig op het totaal geïnteresseerden hè. Degenen die daarvan vanmiddag hun pre-order bij Wehkamp hebben geplaatst zijn ook maar een fractie van het totaal. Dus nee, het gaat onmogelijk om duizenden orders. Sterker nog, ik denk zelfs nog geen honderden.

Nogmaals; de zogenaamde “chaos” zit denk ik vooral tussen de oren van ongeduldige kopers en hier in dit topic. En dat is begrijpelijk (ik heb het zelf ook weleens met de nieuwe iPhone), maar vooral ook erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisheid
koenvd90 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:05:
Iemand die vanmiddag bij Amazon.fr heeft besteld en ook het openbestaande bedrag op hun cc niet meer zien staan? Op de site staat de order nog wel in mijn bestellingen
Ik heb nog een reservering van €0 openstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
chrisheid schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:09:
[...]

Ik heb nog een reservering van €0 openstaan
Ik vanmiddag ook (na het bestellen) nu zie ik hem niet meer staan. Misschien maar even contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisheid
koenvd90 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:10:
[...]

Ik vanmiddag ook (na het bestellen) nu zie ik hem niet meer staan. Misschien maar even contact opnemen?
Zolang je bestelling er nog staat, zou ik me geen zorgen maken. Er zijn in dit topic meerdere berichten van mensen waarvan de reservering wegging na enige tijd.

[ Voor 14% gewijzigd door chrisheid op 22-09-2020 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
chrisheid schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:10:
[...]

Zolang je bestelling er nog staat, zou ik me geen zorgen maken. Er zijn in dit topic meerdere berichten van mensen waarvan de reservering wegging na enige tijd.
Ik wachr nog eveb af, bedankt voor je bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:43
Met de ps4 launch kon je bij bart smit 5 maanden van tevoren gratis inschrijven voor een reservering. Een week voor lauch kreeg je een mail om definitief te orderen. Daarna op je gemak afhalen bij een filiaal. Was echt perfect geregeld.
Jammer geneog is bart smit niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pr9gvX5dPMpl0467Hcoa8-Gajo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uN2WLLPwsQWCbggzK37gClZy.jpg?f=fotoalbum_large
😞

14:04 besteld, was denk ik 1 van de eersten..

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 22-09-2020 21:29 . Reden: image resize ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:52
k1978 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:57:
[...]

Zowiezo snap ik er niks van dat mensen daar iets kopen. De games zijn daar altijd de hoofdprijs.
Ik plaats ook absoluut geen pre-order bij een toko die werkelijk niks helemaal niks wist: modellen onbekend, releasedatum onbekend, prijzen onbekend en verwachte aantallen onbekend. Sommige mensen dachten er in april al vroeg bij te zijn, totdat ik ze vertelde dat het al vanaf oktober 2019 mogelijk was om een pre-order plaatsen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:53
Ook ik heb net een berichtje gekregen via de Facebook chat van Wehkamp:
Hi Tim. We hebben vanmiddag helaas een fout in het systeem gehad waardoor de PS5 tijdelijk weer te bestellen was, terwijl we hiervan geen (toekomstige) voorraad meer beschikbaar hebben. Omdat deze bestelling niet geleverd kan worden, zal hij ook in je account geannuleerd worden. Je zal hier via de mail nog verdere bevestiging over ontvangen. Mijn excuses voor deze verwarring! Voor zover op dit moment bekend is, zal de PS5 pas na de releasedatum weer bij ons besteld kunnen worden. ^Petra
Helaas, maar de bestelling zal wel snel uit m'n account verdwijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZXRY
Tja, vooralsnog heb je een deel van hun klantenservice die aangeeft dat het een technische storing was, en aan de andere kant heb je het deel die aangeeft dat er slechts teveel mensen hebben besteld maar dat de rest wel geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Hopeful thinking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:18
Dit is exact wat ik te horen kreeg toen ik belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Mijn wehkamp bestelling van 14:06 staat nog gewoon in het systeem.
En anders heb ik nog mijn amazon.fr order staan die ik nog niet heb gecancelled.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ryderb
Kimo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:32:
Mijn wehkamp bestelling van 14:06 staat nog gewoon in het systeem.
En anders heb ik nog mijn amazon.fr order staan die ik nog niet heb gecancelled.
Same, gelukkig amazon nog niet geannuleerd..

Wat ik niet zo begrijp is dat de persoon van de klantenservice die ik sprak zo stellig stelt dat alle bestellingen geannuleerd worden. Waarom dan niet gewoon een public post maken of mass email versturen?

[ Voor 25% gewijzigd door ryderb op 22-09-2020 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens700
ryderb schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:35:
[...]

Wat ik niet zo begrijp is dat de persoon van de klantenservice die ik sprak zo stellig stelt dat alle bestellingen geannuleerd worden. Waarom dan niet gewoon een public post maken of mass email versturen?
Precies dit. Niets op Twitter of een andere sociaal media kanaal. Steeds geen mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
ryderb schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:35:
[...]

Even kijken:

Wehkamp heeft 29.529 volgers op Twitter. Waarom bijna 30k mensen lastig vallen met een post die slechts voor een paar mensen geldt?

En een mass mailing? Zou kunnen, maar ook dat moet georganiseerd worden en voor die paar foutieve pre-orders is dat niet direct de moeite waard voor ze denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1mmeh
T1mmeh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:28:
Ook ik heb net een berichtje gekregen via de Facebook chat van Wehkamp:

[...]

Helaas, maar de bestelling zal wel snel uit m'n account verdwijnen...
Nog meer duidelijkheid nadat ik haar m'n account + bestelling liet checken. FYI, ik had een disk version om 14:08 besteld van Wehkamp.
Dankjewel voor je snelle reactie Tim! Ik ben inderdaad bang dat ik voor jou ook geen goed nieuws heb. De bestelling staat er wel in, maar is meteen weer geannuleerd. Zoals ik al aangaf, zal je dan nog een mail met extra informatie van ons krijgen. Echt sorry voor alle ongemak en dat je nog langer moet wachten om die mooie games te spelen met de nieuwe PS5. Het vooruitbetaalde bedrag wordt meteen terug gestort en staat binnen 2 werkdagen weer op je bankrekening. Als je verder geen vragen meer hebt, wens ik je nog een fijne avond Tim. 😊 ^Petra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
T1mmeh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:45:
[...]

Nog meer duidelijkheid nadat ik haar m'n account + bestelling liet checken. FYI, ik had een disk version om 14:08 besteld van Wehkamp.

[...]
Hoe staat die bij jou nog in je bestellingsoverzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsnijl
  • Laatst online: 09-10-2020
Zojuist ook contact gehad met de klantenservice van Wehkamp, er volgt z.s.m. een mail met meer duidelijkheid. Er werd mij niet duidelijk aangegeven of de bestellingen wel/niet doorgaan. Waarschijnlijk dus niet...

PSN: Larsnijl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
T1mmeh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:45:
[...]

[...]
ik krijg net te horen. we hebben zojuist een pre-order vrijgemaakt en van 1e T1mmeh de annulering doorgedrukt. aardige lui daar. :P

for reals. nog steeds geen bericht maar we zien wel. ik vind dat hunten naar de ps5 stiekem iets te leuk en als die geannuleerd wordt gaan we gewoon weer verder met poging 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1mmeh
ryderb schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:47:
[...]

Hoe staat die bij jou nog in je bestellingsoverzicht?
Nu nog als 'niet op voorraad' en 'meer dan 5 weken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1mmeh
Flghter1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:47:
[...]

ik krijg net te horen. we hebben zojuist een pre-order vrijgemaakt en van 1e T1mmeh de annulering doorgedrukt. aardige lui daar. :P

for reals. nog steeds geen bericht maar we zien wel. ik vind dat hunten naar de ps5 stiekem iets te leuk en als die geannuleerd wordt gaan we gewoon weer verder met poging 2 ;)
Zou wat zijn ja! Alle ongeduldige dudes cancellen zodat jullie er wel 1 krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 22:50
T1mmeh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:48:
[...]

Nu nog als 'niet op voorraad' en 'meer dan 5 weken'
Hier ook dezelfde status, bevestigings email gehad om 14:12. Ben benieuwd wat er van gaat komen, zo niet probeer ik het ergens anders als het zover komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hondadude
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 27-02-2022
Ik heb de ps5 via mediamarkt.be webshop iets voor 18u besteling geplaatst (17sep) de mail zelf aankoopbon om 17u59 krijg ik hem nu toe gezonden? Ook al kan het nog 20november zijn om dat het met bpost komt denk ik. Is mijn eerste keer dat ik bestel online bij mediamarkt.be :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:58
Scoep schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:39:
[...]

Goed gedaan! Altijd zeer vervelend dat deze 'bedrijven' plots opduiken.
Maar goed, iemand al iets van voorraad gezien of speculaties gehoord? Mijn F5-knop begint de belettering te verliezen O-)
er was nog een soortgelijk verhaal met https://www.fietskopen.online/
ook zelfde bv

ook die uiteraard uit de lucht nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
  • Laatst online: 25-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HxVCxKfEXdkYVc87G_HWBDcsqY8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r1cW8xlbcyYuCpdorUbdtbUZ.jpg?f=fotoalbum_large

Denk dat het dus allemaa niets wordt..

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 22-09-2020 21:30 . Reden: image resize ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lorenzopot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:20:
Net bericht van Wehkamp;

"Dankjewel voor je gegevens!.."
Hoppa.. :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Ach ze hebben ons wel een leuke en spannende middag bezorgt. Dat is ook iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Geen goed nieuws :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schasbeele
  • Laatst online: 12-03 20:44
Het wordt ook breed op Twitter verkondigd door hen nu, dit lijkt me vrij definitief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Haha krijg net een mailtje van Wehkamp - dat m'n adres aangepast is (vanmiddag gedaan) - als alle mail daar zo traag is snap ik het allemaal wel :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-06 15:56
Kan ik mijn bestelling beter zelf annuleren. Krijg ik sneller mijn €500 terug.
Of zal ik als een van de weinigen toch een console ontvangen.

Keuzes.... :+ :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:26
Ah well... it was fun while it lasted :p

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kimo
Morgen weer opnieuw op jacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:51
koenvd90 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:05:
Zowel van pre-order op amazon.fr als amazon.nl op 17 sept zijn de reserveringen inmiddels weg van m'n CC. Ze staan beiden nog wel gewoon in mijn account, dus zal wel goed zijn. Begreep dat CC reserveringen niet heel lang actief konden blijven (verschilt per CC aanbieder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Take a deep breath and carry on.

Er komen vast wel weer wat kansen bij. En zo, niet: Dan maar even wat later spelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Helaas net vriendelijk contact gehad met Wehkamp via Twitter. Krijg dit antwoord op de vraag of ik mijn PS5 geleverd krijg op release na bevestingsmail te hebben gehad. Ziet er naar uit dat we een mail kunnen verwachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tc-l1yOWUmfHHChGuSOV2kEFm4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KdJ3J9XqmUnCuXSQXIIGG8Yd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 22-09-2020 21:30 . Reden: image resize ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 20:05
Jammer dat het zo mis lijkt/is gegaan bij Wehkamp. Zou wel netjes zijn als ze behalve een sorry ook een goedmakertje zouden organiseren voor het ongemak/de teleurstelling.

[ Voor 5% gewijzigd door Not_Disclosed op 22-09-2020 19:22 ]

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Not_Disclosed schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:19:
Jammer dat het zo mis lijkt/is gegaan bij Wehkamp. Zou wel netjes zijn als ze behalve een sorry ook een goedmakertje zouden organiseren voor het ongemak.
zoals een free ps5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Laatst online: 30-05 23:19
Zuur dagje zo eerst word door Amazon Frankrijk je order geannuleerd en nu dit 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-05 08:16

eazi

Vingerplant onder

Not_Disclosed schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:19:
Jammer dat het zo mis lijkt/is gegaan bij Wehkamp. Zou wel netjes zijn als ze behalve een sorry ook een goedmakertje zouden organiseren voor het ongemak/de teleurstelling.
Laten we asjeblieft niet overdrijven. Foutje kan gebeuren.

Ik vraag me wel af waar dat PS bericht over ging, m.b.t. nieuwe leveringen... Was dat alleen voor de Amerikaanse markt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 08:26

cronixx

krieuw

eazi schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:23:
[...]

Laten we asjeblieft niet overdrijven. Foutje kan gebeuren.

Ik vraag me wel af waar dat PS bericht over ging, m.b.t. nieuwe leveringen... Was dat alleen voor de Amerikaanse markt...
Bericht is ook geretweet door Playstation NL, dus neem aan dat dat ook voor ons geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifblue
  • Laatst online: 11-10-2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xX4XBqxMhQ0WnNrDaiysBst4BVE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2qWxU2gpqtBN65b1SNJQwU6P.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifblue
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uBvSzY5kk62NJ1PmZEQtdVMfH6M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hcXB5eA63dLtcy09lsUxsYz1.jpg?f=user_large

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 22-09-2020 21:31 . Reden: image resize ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rck010
Too good to be true, helaas.. The hunt continues... bol.com, Amazon en MM maar in de gaten houden komende dagen. En anders snel zijn bij Coolblue.

Aan de andere kant... ik heb een XSX pre-ordered en kan toch maar op 1 console tegelijk actief zijn.
Daarnaast is er niet één launch title waar ik echt naar uitkijk, dus heisa om niets eigenlijk... en toch mee doen met het hele circus.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:09
Alright, kan iemand mij uitleggen wat voor plug-in ik op Chrome moet installeren om een melding te krijgen nu Wehkamp niets wordt? 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kimo
donleone83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:34:
Alright, kan iemand mij uitleggen wat voor plug-in ik op Chrome moet installeren om een melding te krijgen nu Wehkamp niets wordt? 🤣
Check deze post Marty03 in "[PS5] Pre-order, levertijden en prijzen topic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-04 11:12
Rck010 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:32:
Too good to be true, helaas.. The hunt continues... bol.com, Amazon en MM maar in de gaten houden komende dagen. En anders snel zijn bij Coolblue.

Aan de andere kant... ik heb een XSX pre-ordered en kan toch maar op 1 console tegelijk actief zijn.
Daarnaast is er niet één launch title waar ik echt naar uitkijk, dus heisa om niets eigenlijk... en toch mee doen met het hele circus.. :D
Blijft het merkwaardige inderdaad. Gaat gewoon puur om het hebben van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-05 22:39
Jammer, mijn order zal ook wel geannuleerd worden. Ik was sowieso al één van de laatste.

Ik hoopte dat ik nu klaar was met de zoektocht aangezien ik onder werktijd niet heel veel kan bijhouden. Ik hoop dat ik nog mijn kans krijg binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Laatst online: 21-04-2024
Kyhfin schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:39:
Jammer, mijn order zal ook wel geannuleerd worden. Ik was sowieso al één van de laatste.

Ik hoopte dat ik nu klaar was met de zoektocht aangezien ik onder werktijd niet heel veel kan bijhouden. Ik hoop dat ik nog mijn kans krijg binnenkort.
Ik voel je. Zit helaas in hetzelfde schuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 15:43
Schrok even na het lezen van de reacties hier. Had me ingeschreven bij wehkamp zodat ze een beichtje sturen , maar die heb ik niet gehad. Gelukkig is er (nog) geen nieuwe preorder ronde geweest dus 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
We zullen zien. Feit blijft wel dat een “fout” niet zomaar gebeurd. Grote kans dat er dus wel degelijk wat orders geplaatst kunnen worden en de fout was dat het slotje er niet op tijd op ging. Deze statement naar buiten brengen kan dan damage control doen en de mensen die niets horen hebben dan wellicht alsnog geluk. Of niet. Time will tell, so far ziet het er nog uit alsof de bestelling juist Is doorgekomen zonder annulering voor mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tovenaar1988
Wat wel merkwaardig is is dat de disk en de digital versie beiden te bestellen waren. Het zijn tenslotte 2 verschillende artikelnummers al weet ik niet hoe zon webshop in elkaar steekt.
Toch hou ik stiekem de hoop dat vanmiddag een aantal geannuleerde pre-orders in de verkoop zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Zijn er nog mensen die nog geen annulering hebben gekregen? Duurt wel lang...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Zolang mijn pre order nog niet op geannuleerd staat is er hoop. Wie weet zitten er een paar geluksvogels tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
BaRF schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:58:
Zijn er nog mensen die nog geen annulering hebben gekregen? Duurt wel lang...
Onveranderde status hier, maar ik reken nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-06-2024

lorenzopot

fenomenaal

Ik heb ook alleen nog maar die klantenservice gehoord dat mijn PS5 geannuleerd zal worden. In mijn account staat hij er nog als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
lorenzopot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:00:
Ik heb ook alleen nog maar die klantenservice gehoord dat mijn PS5 geannuleerd zal worden. In mijn account staat hij er nog als voorheen.
ach weet je. het maakt ook niet uit. we gaan gewoon door met de hunt en als ik er dan straks 2 teveel geleverd krijg dan zijn er vast wel tweakers die hem willen ophalen voor de normale prijs. ;)

het is nou niet dat je er mee blijft zitten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZXRY
lorenzopot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:00:
Als je niet je ordernummer hebt gegeven zullen ze het standaard verhaaltje vertellen die hier al meerdere keren is geplaatst natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
duurt inderdaad wel erg lang... Wellicht zijn er een aantal die net door de naald heen glippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
‘Foutje van het systeem’.....

Ik denk dat er iemand iets uit te leggen heeft bij Wehkamp een deze dagen :D
Iets met een matje en zo..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Vind het sowieso erg vreemd, dat de Ps5 +-40min te koop heeft gestaan op de website.. vervolgens word de beschikbaarheid veranderd naar Uitverkocht. Waarom word de fout zo laat opgemerkt, en waarom krijgt een gedeelte telefonisch/mail bericht dat hun bestelling geannuleerd is en de rest hoort niets en staat de bestelling gewoon nog steeds als bevestigd. Vind het erg vreemd allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZXRY
laurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:02:
duurt inderdaad wel erg lang... Wellicht zijn er een aantal die net door de naald heen glippen.
Als het goed is krijgt Wehkamp ook nog extra voorraad (is wel een aanname op basis van het statement van Playstation). Waarom gebruiken ze niet een deel van die beoogde extra voorraad nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swifblue
Ik den gewoon dat een deel geluk heeft en een deel niet. Dat er gewoon te veel bestellingen binnen kwamen waardoor ze het nu op een fout gooien. Denk jullie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 09:16
Ik heb vanmiddag om 14.30 ook besteld ,is ook nog niet geannuleerd.
Gebeld naar wehkamp hoe het zit en ze zei dat hij op 19 november geleverd word.
Dus afwachten word het annuleren of komt hij binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
swifblue schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:15:
Ik den gewoon dat een deel geluk heeft en een deel niet. Dat er gewoon te veel bestellingen binnen kwamen waardoor ze het nu op een fout gooien. Denk jullie niet?
Ik denk dat iedereen buiten de boot gaat vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
swifblue schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:15:
dat denk ik ook. dan waarschijnlijk eerst iedereen die contact met ze opzoekt en morgen de rest wat er nog buiten valt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerkeG
  • Laatst online: 27-09-2020
Ik was vanmiddag super blij toen ik een artikel zag dat wehkmap weer pre-orders aannam. Gelijk besteld, maar lees nu https://www.techmania.nl/...a-wehkamp-gaan-niet-door/ dat bestellingen niet door gaan :( :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-06 14:17
Voor diegenen die vorige week donderdag online bij de MediaMarkt een PS5 gepre-orderd hebben: wat staat er bij jullie bestelling?
Bij mij staat het volgende: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9h0-27L2wP4UV8gzT2NLPjBkmfU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XuqKYVDZwd66eKisrGOFqfaq.png?f=fotoalbum_large
Ik vind het vooral opvallend dat de PS5 op 18-11 bezorgd wordt (niet dat ik dat erg vind ;))

Voor iedereen die nog een PS5 wil bemachtigen: succes met de volgende pre-order rondes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flghter1982
ik wilde even kijken of dat bij mij ook stond maar had hem niet onder mijn MM account besteld. toen ik ging kijken of dit achteraf nog toegevoegd kon worden kwam ik erachter dat de chatbot graag mijn pre-order wil overnemen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PMY5TSYDVLoFhwM3QjIRYNrdSg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0tNGRTDrew4D1ZwlHnyguCAA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tovenaar1988
Ik vermoed dat de chat zonder reactie afgesloten is 😅😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

tovenaar1988 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:26:
Ik vermoed dat de chat zonder reactie afgesloten is 😅😂
Gok het er nou gewoon op joh... deel de gevraagde info met de chatbot :+

[ Voor 5% gewijzigd door cronixx op 22-09-2020 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-06 14:17
Flghter1982 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:24:
ik wilde even kijken of dat bij mij ook stond maar had hem niet onder mijn MM account besteld. toen ik ging kijken of dit achteraf nog toegevoegd kon worden kwam ik erachter dat de chatbot graag mijn pre-order wil overnemen :P

[Afbeelding]
Via de chat kan je wel doorverbonden worden met een medewerker, wellicht is dat nog een optie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flghter1982
VirinR schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:39:
[...]

Via de chat kan je wel doorverbonden worden met een medewerker, wellicht is dat nog een optie?
ben ik op het moment aan het doen. is een redelijk lange wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-05 07:12

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Ik kan hem bij bcc wel in de winkelwagen krijgen door onder aan de pagina op installatie service te klikken. Maar vervolgens kom ik niet verder in het bestelproces -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
038Zwolle schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:44:
Schrok even na het lezen van de reacties hier. Had me ingeschreven bij wehkamp zodat ze een beichtje sturen , maar die heb ik niet gehad. Gelukkig is er (nog) geen nieuwe preorder ronde geweest dus 😅
Als je denkt dat die notificaties op tijd aankomen dan kom je van een koude kermis thuis kan ik je garanderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kyhfin schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:39:
Zelfde hier. enorm druk op werk, hoopte er nu klaar mee te zijn :'(

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Waterflesje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FV_APzuiw2QQeAw6ECYPRQrFrmk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oVtnXfNncw0NXzYbXmJcWy18.png?f=user_large

😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waterflesje
Zekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hondadude
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 27-02-2022
VirinR schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:19:
Voor diegenen die vorige week donderdag online bij de MediaMarkt een PS5 gepre-orderd hebben: wat staat er bij jullie bestelling?
Bij mij staat het volgende: [Afbeelding]
Ik vind het vooral opvallend dat de PS5 op 18-11 bezorgd wordt (niet dat ik dat erg vind ;))

Voor iedereen die nog een PS5 wil bemachtigen: succes met de volgende pre-order rondes!
Ik kocht de ps5 op MediaMarkt.be maar krijg wel iets anders per mail. Met bestel bon.

Dank je wel voor je bestelling bij MediaMarkt! Binnenkort zal je van je nieuwe producten kunnen genieten!

We hebben je bestelling met ordernummer .... ontvangen. Zodra de goederen vertrokken zijn uit ons magazijn word je door ons op de hoogte gebracht.
Pagina: 1 ... 13 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord