Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joren_S
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-10 09:22
Voor de mensen met een pre order bij amazon.de.
Mijn reservering op mijn cc was verdwenen, net even gechat met amazon. Dit was de reden.

"I has a check on the payment details and i see that the payment was cancelled as there was some issue with the payment method but if you change the payment method the transaction will take place as the order is still in progress.
*I had a check"

Best even je reservering checken dus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:12
Vibravis schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:54:
[...]

Klopt. 2 mails:

-Bedankt voor je bestelling met bestelnummer......
-Jouw bestelbevestiging
Bij mij zat er namelijk 11 minuten tussen deze 2 mails.
De eerste kreeg ik om 13.03 en de bestel bevestiging kreeg ik om 13.14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-03 07:10
VirinR schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:56:
[...]

Bij mij zat er namelijk 11 minuten tussen deze 2 mails.
De eerste kreeg ik om 13.03 en de bestel bevestiging kreeg ik om 13.14.
Bij mij 13.03 en 13.13 :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hier 13:02 en 13:06 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-03 07:10
#feedthemania *O* *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[MODBREAK] we gaan niet massaal het aantal minuten/seconden tussen mailtjes posten!! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 17-11-2020 10:00 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-10 13:16
AloyRiyvn schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:52:
[...]
Dit is dus niet waar. Vorige week zijn al meerdere tweets tevoorschijn gekomen dat iedereen die een online order heeft geplaatst, ongeacht of je kiest voor afhalen of thuisbezorgen, de PS5 op 19 november ontvangt.
Ik vermoed dat het eerder het verschil is tussen: a) pre-orderen in de winkel, en dus ook daar afhalen, b) pre-orderen online en aangeven dat je in de winkel afhaalt. In het geval van b) komt het van hun centrale voorraad waar jouw unit dan naar die lokale vestiging geshipt wordt, in het geval van a) komt van de winkelvoorraad zelf.

Aangezien online bestellingen direct bevestigd werden, en ze al aangaven dat wie bevestiging kreeg, ook hem effectief zal krijgen, vermoed ik dat de voorraad die ze krijgen, sowieso eerst naar de centrale voorraad, dus de online pre-orders gaat. De rest gaat dan naar de winkels onderling als winkelvoorraad en is voor wie in-store reserveerde. Daarom dat die dus pas vandaag gaan horen of ze hem gaan hebben of niet.

Ivm bevestigingsmails zijn bovenstaande voorbeelden trouwens voor MM NL. Bij MM BE heb ik maar 1 mail gekregen en die luidde 'Gefeliciteerd met je bestelling bij MediaMarkt!'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
0daro0 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:54:
[...]

Klopt, maar dit is zojuist aan mij bevestigd door 2 mensen van MM!
ik haal mijn informatie van via twitter, dus om meteen te zeggen is niet waar.

Ik heb dit letterlijk bevestigd gekregen, dus het is maar wat je er mee doet.
Dit is wat ik te horen heb gekregen na DM op Facebook:

"We zijn momenteel alle pre-orders aan het inventariseren. Je krijgt uiterlijk begin volgende week bericht of je de console op de releasedatum ontvangt. Indien je een online order hebt geplaatst, en hier een bevestiging van hebt gehad, ontvang je de console gewoon op de releasedatum."

En dan nog eens bevestiging hiervan op twitter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p0wFIae0XvdR8nJGatRF65dSZiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VvpnE2wzhz2CBB5NDd9wVfHs.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door forzaracing op 17-11-2020 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:29
Die chips zakken actie. Ik heb nog nooit iemand geoord die iets fysieks gewonnen heeft. Altijd x korting op dit of gratis film via website x.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Jumpman schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:05:
Die chips zakken actie. Ik heb nog nooit iemand geoord die iets fysieks gewonnen heeft. Altijd x korting op dit of gratis film via website x.
Eh... RobPete89 in "[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-10 20:32
Talkan schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:05:
[...]

Oftewel, niemand buiten de beheerder kan wat plaatsen als de PS5 te koop is.

Ik ben benieuwd wat beter gaat lopen. De Telegram groep waar maar 1 persoon uit de groep een bericht kan plaatsen, of de 2 Whatsapp groepen met diverse mensen die het concept 'niets plaatsen tenzij de PS5 ergens te koop is' niet begrijpen 🤦‍♂️
Ik zou graag ook in de whatsappgroep willen hoe kan dat ?

PSN ID = steppa87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 14:41

cronixx

krieuw

Jumpman schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:05:
Beter opletten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AloyRiyvn
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11-2020
Twixie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:01:
[...]

Ik vermoed dat het eerder het verschil is tussen: a) pre-orderen in de winkel, en dus ook daar afhalen, b) pre-orderen online en aangeven dat je in de winkel afhaalt. In het geval van b) komt het van hun centrale voorraad waar jouw unit dan naar die lokale vestiging geshipt wordt, in het geval van a) komt van de winkelvoorraad zelf.

Aangezien online bestellingen direct bevestigd werden, en ze al aangaven dat wie bevestiging kreeg, ook hem effectief zal krijgen, vermoed ik dat de voorraad die ze krijgen, sowieso eerst naar de centrale voorraad, dus de online pre-orders gaat. De rest gaat dan naar de winkels onderling als winkelvoorraad en is voor wie in-store reserveerde. Daarom dat die dus pas vandaag gaan horen of ze hem gaan hebben of niet.

Ivm bevestigingsmails zijn bovenstaande voorbeelden trouwens voor MM NL. Bij MM BE heb ik maar 1 mail gekregen en die luidde 'Gefeliciteerd met je bestelling bij MediaMarkt!'.
Dit is het exact. Ik begrijp wel dat er mensen zijn die het nogal verwarrend vinden wat Media Markt constant aangeeft aangezien het elke dag verschillend is. Op mijn bevestiging staat dat ik het kan afhalen vanaf 19-11. Sindsdien hebben ze ook de afgelopen weken herhaaldelijk aangegeven dat, als je een online order hebt geplaatst en daarvan een bevestiging hebt gekregen, je je PS5 ook 100% zal krijgen (ongeacht of je kiest voor afhalen in de winkel of thuisbezorgen!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 27-10 13:21
RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]

Ik had de actie op de zakken wel gezien maar altijd te lui om er iets mee te doen. Ik zag dit en dacht, oh dat is chill. Toevallig gister een zak leeggevreten. Krijg ik dit :o [Afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Nice!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Joren_S schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:56:
Mijn reservering op mijn cc was verdwenen, net even gechat met amazon. Dit was de reden.

"I has a check on the payment details and i see that the payment was cancelled as there was some issue with the payment method but if you change the payment method the transaction will take place as the order is still in progress.
*I had a check"

Ik had alleen toen ik bestelde op 25-09 een reservering staan, verder nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:29
Haha, top! Nu dus wel. Dan zal ik de codes ook maar weer trouw invoeren bij acties. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 17-11-2020 10:08 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joren_S
cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:07:
[...]

Ik had alleen toen ik bestelde op 25-09 een reservering staan, verder nog niets.
Mijn bestelling is ook van 25 september.
Ik had sinds vorige week een reservering, vandaag ineens weg.
Nu betaald met bancontact en alles in orde, hij verzerkerde dat ik hem donderdag ontvang.

[ Voor 5% gewijzigd door Joren_S op 17-11-2020 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

*I had a check"

Mijn reservering staat ook niet meer op de cc. Wat moet je dan precies doen om de reservering opnieuw te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]

Ik had de actie op de zakken wel gezien maar altijd te lui om er iets mee te doen. Ik zag dit en dacht, oh dat is chill. Toevallig gister een zak leeggevreten. Krijg ik dit :o [Afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Gefeliciteerd kerel!! Nu nog hopen dat je niet aan het trollen bent haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:54

Melkaz

Melkazar

Joren_S schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:09:
[...]

Mijn bestelling is ook van 25 september.
Ik had sinds vorige week een reservering, vandaag ineens weg.
Nu betaald met bancontact en alles in orde, hij verzerkerde dat ik hem donderdag ontvang.
Dan ga ik dat ook maar even doen, ik kan namelijk ook geen reservering (meer?) vinden terwijl die van de Xbox er wel gewoon bij staat. Heb je dit gewoon gedaan via de bestelling zelf en dan Betaalmethode...wijzingen?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joren_S
XxKr0n3xX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:09:
[...]

Mijn reservering staat ook niet meer op de cc. Wat moet je dan precies doen om de reservering opnieuw te krijgen?
Ik heb mijn payment method gewijzigt naar bancontact. Toen kon ik direct afrekenen.
Het geld staat nu gereserveerd op mijn bankrekening.
Beste even chatten met amazon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joren_S
Melkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:11:
[...]

Dan ga ik dat ook maar even doen, ik kan namelijk ook geen reservering (meer?) vinden terwijl die van de Xbox er wel gewoon bij staat. Heb je dit gewoon gedaan via de bestelling zelf en dan Betaalmethode...wijzingen?
Klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike.Litoris
  • Laatst online: 09-01-2024
Hopelijk klopt dit. 4 milj meer units dan gepland produceren:

PS5 supply production reportedly increased to 10 million units by the end of 2020

https://www.androidcentra...pply-reportedly-increased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55

*I had a check"

Net gecheckt. Bij mij is de reservering terug. Had besteld bij amazon.fr

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
Mike.Litoris schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:13:
Hopelijk klopt dit. 4 milj meer units dan gepland produceren:

PS5 supply production reportedly increased to 10 million units by the end of 2020

https://www.androidcentra...pply-reportedly-increased
Als dit zou kloppen, zou er helaas weer een super klein gedeelte naar Nederland gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-10 09:28
XxKr0n3xX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:09:
[...]

Bij mij is hij de afgelopen weken al meerdere keren weg geweest en er weer bijgekomen. Ook afgelopen weekend was er 528 euro gereserveerd en nu weer weg. Een tijd geleden stond er op amazon in rode letters dat ik mijn payment moest updaten, nu staat dat er niet. Ik ga er vanuit dat het gewoon goed gaat. Al die mensen die klantenservice benaderen raken daarna alleen maar in paniek. Als het systeem het nog goed aangeeft waarom zou je dan op iemand van klantenservice af gaan terwijl als je 5 minuten later belt je weer wat anders hoort.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• KoningDeef
  • Laatst online: 27-06-2021
Ik ga zo maar een zak Doritos halen, misschien maak ik daar meer kans dan bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Joren_S schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:12:
[...]

Ik heb mijn payment method gewijzigt naar bancontact. Toen kon ik direct afrekenen.
Het geld staat nu gereserveerd op mijn bankrekening.
Beste even chatten met amazon?
Net even op betaalmethode wijzigen geklikt en cc weer geselecteerd. Nu staat de reservering weer in mijn overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:30
KoningDeef schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:15:
Ik ga zo maar een zak Doritos halen, misschien maak ik daar meer kans dan bij Coolblue.
Vergeet je bonnetje niet, zo raar dat ze daar om vragen nog. Het is niet dat je als medewerker die zakken opent in de supermarkt om de code eruit te trekken :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:16:
[...]

Vergeet je bonnetje niet, zo raar dat ze daar om vragen nog. Het is niet dat je als medewerker die zakken opent in de supermarkt om de code eruit te trekken :')
Mocht je iets winnen en bonnetje kwijt zijn, kun je toch later nog een nieuwe zak chips kopen en daar bonnetje van bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
[...]
En sowieso... het is niet dat er op het bonnetje een serie-nummer staat he. Dus koop 1 zakje en neem dat als bonnetje voor wanneer je wint, ongeacht hoeveel codes je effectief geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

XxKr0n3xX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:16:
[...]

Net even op betaalmethode wijzigen geklikt en cc weer geselecteerd. Nu staat de reservering weer in mijn overzicht.
@Steven030 jij al een amazon.de reservering @ CC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 08:55
Zhero10 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:18:
[...]

Mocht je iets winnen en bonnetje kwijt zijn, kun je toch later nog een nieuwe zak chips kopen en daar bonnetje van bewaren?
Dan klopt de tijd toch niet meer? ;)

Genoeg anderen die ergens een bon hebben met een tijd/datum voor invoer. Gewoon die overnemen voor een 10tje ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lqium
  • Laatst online: 06-12-2020
Voor de zekerheid bij Amazon.es ook maar even mijn CC opnieuw geverifieerd.
Lijkt vooralsnog goed te gaan, ben straks toch blij als dat ding eindelijk wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Zhero10 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:18:
[...]
Op een bonnetje staat ook een datum, en die zal dan uiteraard niet overeenkomen met wanneer je de code checkte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Exxus schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:19:
[...]

Dan klopt de tijd toch niet meer? ;)

Genoeg anderen die ergens een bon hebben met een tijd/datum voor invoer. Gewoon die overnemen voor een 10tje ofzo :)
Scherp, niet aan gedacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle956
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-04-2021
Ik heb bij kruidvat gewerkt en werd een keer gecontroleerd door de beveiliging. Ik kreeg een officiële waarschuwing omdat ik een labello zonder sticker van Kruidvat in mn zak had.
Bij een winkel, kan je op basis van je bankafschrift en tijdstip opnieuw een nieuwe bon uit laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-10 11:10
[...]

Geloof dat meeste wel met pin betalen. In dat geval transactienummer meenemen en bon opnieuw vragen.

Contant, dan ben je de Sjaak. Want dan heb je ook geen referentie.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 112markjanssen
  • Laatst online: 21-10-2022
Lees net het volgende op coolblue:

https://www.coolblue.nl/a...cering-playstation-5.html
We hebben de definitieve voorraad aan Playstation 5 doorgekregen. Helaas staat ‘ie op veel meer verlanglijstjes dan er voorraad beschikbaar is. Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5, daar balen we enorm van. Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen. Houd deze week deze pagina in de gaten voor meer informatie.

Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij kunnen je niet meer vertellen dan hierboven staat. Ook kunnen ze geen bestelling voor je plaatsen.
Eerst stond er nog dat ze woensdag middag in de verkoop gingen. Maar nu dus niet meer. Geen idee of dat dus nog doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44

BaRF

bijna kerst

de winkel kan wellicht ook het originele bonnetje opnieuw uitdraaien, als je dmv je afschrift kunt laten zien hoe laat je gepind hebt - heb ik een keer gehad bij de Appie, was geen probleem :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:27
112markjanssen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:21:

[...]

Eerst stond er nog dat ze woensdag middag in de verkoop gingen. Maar nu dus niet meer. Geen idee of dat dus nog doorgaat.
Dit staat er al heel wat dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online

[...]

Wisten we vorige week al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 112markjanssen
  • Laatst online: 21-10-2022
mprkooij schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:22:
[...]

Dit staat er al heel wat dagen.
Sorry, dacht dat het een nieuw bericht was, bij de datum staat:
17 november 2020 09.29

Maar dan heb ik het topic niet goed genoeg in de gaten gehouden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AloyRiyvn
  • Laatst online: 25-11-2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C6_dq4P_835FpTBqhe1qubWT7Qc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EuCSGzSm8gH6IpthPa5sAnwH.jpg?f=user_large

Hierbij dus nogmaals de bevestiging dat als je een online een bestelling hebt geplaatst en een bevestigingsmail hebt ontvangen dat je het op 19 november ontvangt (ongeacht of je afhalen of thuisbezorgd hebt geselecteerd). Kunnen we nu voor eeuwig stoppen met het anders interpreteren van social media reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
112markjanssen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:23:
[...]

17 november 2020 09.29

Er stond gisteren nog volgende week en nu deze week, er is wel degelijk wat aangepast :) En dit topic 24/7 bijhouden is niet te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
[...]

17 november 2020 09.29

Ik lees vooral --> Coolblue, alles voor een glimlach shitshow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

*I had a check"

Wat is er erg aan als je reservering weg valt? Ze kunnen die toch weer opnieuw erop zetten?

Volgens mij krijg je een error bij amazon als het niet lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:32

[...]

Toen ik dit las kon ik er wel om gniffelen _/-\o_. Dat stukje met de aandeelhouder haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-10 08:59
[...]

17 november 2020 09.29

Komt omdat ze de tekst aangepast hebben:
Vorige week was het:
"Houd volgende week deze pagina in de gaten voor meer informatie."

Nu
"Houd deze week deze pagina in de gaten voor meer informatie."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:52
xminator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:25:
[...]

Wat is er erg aan als je reservering weg valt? Ze kunnen die toch weer opnieuw erop zetten?

Volgens mij krijg je een error bij amazon als het niet lukt..
Correct, je krijgt zelfs een e-mail als het niet goed gaat met je betaling. Ik snap niet goed waarom mensen zich druk maken als ze nog geen Cc reservering hebben. Gewoon je bestelling en mail in de gaten houden en actie ondernemen als er een foutmelding naar voren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10 19:49
Hopen krijg ik vandaag wat te horen van MediaMarkt winkel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-10 13:58
Als de MM dadelijk misschien online ps5 verkoopt gaat deze niet eerst naar de mensen die een pre order hebben gedaan in de winkel? Of staat dat los van mekaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ilex schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:27:
[...]

Correct, je krijgt zelfs een e-mail als het niet goed gaat met je betaling. Ik snap niet goed waarom mensen zich druk maken als ze nog geen Cc reservering hebben. Gewoon je bestelling en mail in de gaten houden en actie ondernemen als er een foutmelding naar voren komt.
Heb net contact gehad met klantenservice.. mensen die betaling aanpassen lopen risico dat ze de levering later krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Laatst online: 24-06 21:30
Ik ga toch vrij kansloos een poging wagen bij Coolblue van de week. Is er een manier om je betaalgegevens alvast in te vullen via de website? Kan in 'mijn Coolblue' niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 09:44

*I had a check"

Ik heb het idee dat amazon aan het klooien is met de creditcards, ik kreeg van het weekend ook een mail dat mijn betaalmethode voor mijn Prime abonnement geweigerd was. Eerst dacht ik aan phishing maar in mijn account stond ook dat mijn prime gepauzeerd was. Eerst Visa gebeld, die zagen geen problemen of geweigerde transacties, toen amazon en die begrepen er ook niets van omdat mijn kaart gewoon werkt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Twixie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:18:
[...]

En sowieso... het is niet dat er op het bonnetje een serie-nummer staat he. Dus koop 1 zakje en neem dat als bonnetje voor wanneer je wint, ongeacht hoeveel codes je effectief geprobeerd hebt.
De datum is dan na het invoeren, gelukkig kan ah via je bonus kaart dat snel inzien qua aankopen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lqium
  • Laatst online: 06-12-2020
xminator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:32:
[...]

Heb net contact gehad met klantenservice.. mensen die betaling aanpassen lopen risico dat ze de levering later krijgen.
Gelukkig geen wijze aangepast, alleen nogmaals mijn CC geverifieerd bij Amazon.es. Levering staat nog steeds op 25-26 november, verwacht hem dan ook niet eerder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:06
timonsl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:33:
Ik ga toch vrij kansloos een poging wagen bij Coolblue van de week. Is er een manier om je betaalgegevens alvast in te vullen via de website? Kan in 'mijn Coolblue' niks vinden.
Volgens mij gaat er helemaal niks gebeuren bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Bestel iets kleins, dan kun je je CC alvast invullen. :Y)

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Tot nu toe zoveel problemen gezien met CC, doe mij maar gewoon Ideal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:31:
Als de MM dadelijk misschien online ps5 verkoopt gaat deze niet eerst naar de mensen die een pre order hebben gedaan in de winkel? Of staat dat los van mekaar?
Snap niet wat je bedoelt. Als ze er online verkopen, zijn dat er die nog aan niemand toegewezen zijn, logisch toch ? Dus neen, die gaan dan niet naar mensen met een pre-order, want dan zouden ze ze niet verkopen. 8)7

Het enige dat je je kan afvragen is wat ze doen met units die onlilne besteld zijn, maar nog geannuleerd worden of niet afgehaald... Nobody knows, maar meest logische is dat die dan naar pre-orders uit de winkels gaan. Want van online pre-orders is er geen wachtlijst (want online werden pre-orders afgesloten bij de cap die ze ingesteld hadd). In winkels zal er wel een wachtlijst zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

voor iedereen die verleden week een tikkie pissig werd omdat ik zei dat de tekorten wel even aan zouden houden, wil ik deze link delen:

nieuws: Microsoft verwacht dat tekorten Xbox Series X en S tot april 2021 aan...

En begrijp me goed, ik gun IEDEREEN een PS5 bij launch, meer zielen meer vreugd.. Maar dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je een winkel in kan lopen donderdag en dat er dan wellicht nog een PS5 ligt is gewoon onbegrijpelijk.

Dus BE VIGILANT, houd de sites in de gaten.. steek er tijd in anders wordt het lente 2021 dat jij op je PS5 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Even iets bestellen met CC (en desnoods meteen weer annuleren) dan zit hij in je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:28

djfrankel

It's a trap!

ajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:13:
[...]

Als dit zou kloppen, zou er helaas weer een super klein gedeelte naar Nederland gaan..
Eind 2020 10 miljoen units geproduceerd? Van de PS4 hadden ze in februari 2014 5,3 miljoen verkocht (zo'n 3 maanden na de release in EU en VS) Dan verwacht ik niet dat er überhaupt een tekort gaat zijn aan PS5 apparaten. Ik ga me de stress besparen om op dag 1 per se een te moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Lqium schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:34:
[...]

Gelukkig geen wijze aangepast, alleen nogmaals mijn CC geverifieerd bij Amazon.es. Levering staat nog steeds op 25-26 november, verwacht hem dan ook niet eerder...
Same. 23-24 november. Geen methode aangepast alleen bevestigd opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Zwartkijker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:35:
[...]

Geen probleem, dit kan je enkel aangeven als er iets in het winkelmandje ligt. Zie bewijs hieronder:
[Afbeelding]
Trouwens 5 Euro korting bij aanmelding op de newsletter (5 Euro is 5 Euro, toch 😉)
Thanks! Ga hier donderdag zeker eens naar kijken mocht het morgen nergens meer lukken. Is echt vlak over de grens bij mij dus ideaal eigenlijk. Ben benieuwd vanaf wanneer zij ze dan kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
xminator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:32:
[...]

Hahaha prachtig _O-

Zonder gein, zou ook nog iets kunnen zijn wat de klantenservice zegt als ik alle reacties hier zie haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evair
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-05 18:00
Guys ik kreeg dit net opgestuurd van iemand, misschien Amazon ook maar in de gaten houden morgen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7OVTnXuVVqlLTc8K9ehhW_N79ZU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K7VHSyYntI2S7npcUYegQGhV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Evair schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:39:
Guys ik kreeg dit net opgestuurd van iemand, misschien Amazon ook maar in de gaten houden morgen? [Afbeelding]
Dit gaat over donderdag (en was gister al gepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Evair schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:39:
Guys ik kreeg dit net opgestuurd van iemand, misschien Amazon ook maar in de gaten houden morgen? [Afbeelding]
Ja, volgens mij is het ook verstuurd vanuit amazon.es en amazon.it wat ik zo had gelezen.

https://www.videogameschr...-ps5-stock-on-launch-day/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evair
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-05 18:00
cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:40:
[...]

Dit gaat over donderdag (en was gister al gepost).
Ah oke, never mind then.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
Mag toch aannemen dat Sony ervoor zorgt dat iedereen met Kerst gewoon dat ding onder de boom heeft liggen!? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
  • Laatst online: 21-10 16:39
Zoals gedacht was het dus een compleet onzin ding van 1000 digitaal en 1000 disc versies voor Coolblue.. of gaan de mensen die dit nog steeds bezweren geloven dat er 2 miljoen mensen een PS5 op hun verlanglijst hebben bij CB? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chijio91
  • Laatst online: 24-11-2021
Hoe bevestig je opnieuw jouw CC op Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:34:
[...]
De datum is dan na het invoeren, gelukkig kan ah via je bonus kaart dat snel inzien qua aankopen volgens mij.
Daarom zei ik ook: je koopt 1 zakje, zodat je een bonnetje hebt voor wanneer je wint, dus voor een latere datum. En sloeg op het voorbeeld van een winkelbediende die even zelf een hoop zakjes scheef slaat.
Die eis van een bonnetje is gewoon zinloos, en wat ook de bedoeling er van moge zijn, het is zeer gemakkelijk rond te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:42:
Mag toch aannemen dat Sony ervoor zorgt dat iedereen met Kerst gewoon dat ding onder de boom heeft liggen!? :P
Dat willen ze wel, maar dat is niet haalbaar.
Als de vraag bijvoorbeeld 5x zo hoog is dan er geproduceerd wordt, moet je even geduld hebben.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

chijio91 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:44:
Hoe bevestig je opnieuw jouw CC op Amazon?
Als het goed is kun je je betalingsmethode wijzigen, als je dan weer (dezelfde) CC kiest doet hij als het goed is een check.

ik zeg "als het goed is" omdat ik zelf niet aan mijn lopende order wil komen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 09:29
cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:18:
[...]

@Steven030 jij al een amazon.de reservering @ CC?
Hier nog niks! Bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Twixie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:45:
[...]

Daarom zei ik ook: je koopt 1 zakje, zodat je een bonnetje hebt voor wanneer je wint, dus voor een latere datum. En sloeg op het voorbeeld van een winkelbediende die even zelf een hoop zakjes scheef slaat.
Die eis van een bonnetje is gewoon zinloos, en wat ook de bedoeling er van moge zijn, het is zeer gemakkelijk rond te werken.
Wat lopen mensen nou elke keer te zaniken over een bonnetje. Je zal gewoon de zak met deze code moeten kunnen tonen natuurlijk. #manmanman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 09:25
Dit is het laatste nieuws mbt Mediamarkt DE en Saturn:

MediaMarkt en Saturn hebben blijkbaar tot nu toe geen e-mails verzonden - dat zou vandaag en morgen moeten gebeuren. Voor veel klanten is de bestelstatus in de app of in het klantaccount gewijzigd in "In verwerking" - gastklanten kunnen alleen via de klantenservice informeren naar de status via het bestelnummer. Wij raden u echter aan om in verband met chronische overbelasting van de hotline in ieder geval vandaag te wachten.

Verschillende klanten van MediaMarkt en Saturn hebben op verzoek informatie ontvangen dat de levering van hun PlayStation 5 enkele dagen vertraging heeft opgelopen. In het bijzonder de 27./28. November. Het leeuwendeel van de pre-orders zou echter deze week moeten worden geleverd.

De notificaties voor de collectie op de markt worden pas morgen (woensdag) en donderdag verstuurd.

De laatste zin is vooral voor mijzelf van belang. Ik heb ook een afhaler bij Saturn (met een gast account, dus kan niks checken op de website).

PS: Door google translate gehaald. Don't shoot the messenger (or translator).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Avex
  • Laatst online: 30-06-2021
Word een beetje irritant al dat creditcard gezeik als je geen mailtje hebt gehad dat iets fout is gegaan wacht dan gewoon tot je je bestelling hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CharlieRay
  • Laatst online: 26-12-2021
Wehkamp nu versprongen naar 2-3 dagen. Denk dat we morgen de levertijden zullen zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Boterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:47:
[...]

Wat lopen mensen nou elke keer te zaniken over een bonnetje. Je zal gewoon de zak met deze code moeten kunnen tonen natuurlijk. #manmanman
Geen idee, moet je hen vragen :). Ik eet geen Doritos.
Maar ik vermoed dat het ergens in het wedstrijdreglement staat of zo ? Anders is het fake news O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Boterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:43:
Zoals gedacht was het dus een compleet onzin ding van 1000 digitaal en 1000 disc versies voor Coolblue.. of gaan de mensen die dit nog steeds bezweren geloven dat er 2 miljoen mensen een PS5 op hun verlanglijst hebben bij CB? 8)7
Hoewel ik ook niet denk dat het 2.000 stuks betreft die CB gaat ontvangen... is er ook ergens maar de aanname gedaan door iedereen hier dat die 1 op 1.000 enkel is gebaseerd op de CB wishlists... blijkbaar heeft hier nog nooit iemand gehoord van big data inkopen, andere bronnen gebruiken dan enkel je wishlist van je eigen shop of gewoon een logische doorberekening maken van wishlist CB + X...

Rare aannamens allemaal. Uiteindelijk maakt het niet uit hoeveel het er zijn. Je zit er komende week bij of niet... that is all that matters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undercovert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
Iemand al een mail van Bol over de verzending of iets dergelijks? Of ben ik te vroeg, ik blijf maar mn mail checken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Frenkovic schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:48:
Dit is het laatste nieuws mbt Mediamarkt DE en Saturn:
...
PS: Door google translate gehaald. Don't shoot the messenger (or translator).
En wat doet jou denken dat de handelswijze van MM DE identiek is aan die van MM NL ?
Zelfs tussen MM NL en MM BE is er een serieus verschil. Bvb bij MM BE kun je bij online bestelling niet aangeven dat je wou afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Overigens heeft Coolblue toch helemaal geen Spaanse aandeelhouders? Of bedoelen ze de lieve goede Sint? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

JDdeV1992 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:49:
[...]

Hoewel ik ook niet denk dat het 2.000 stuks betreft die CB gaat ontvangen... is er ook ergens maar de aanname gedaan door iedereen hier dat die 1 op 1.000 enkel is gebaseerd op de CB wishlists... blijkbaar heeft hier nog nooit iemand gehoord van big data inkopen, andere bronnen gebruiken dan enkel je wishlist van je eigen shop of gewoon een logische doorberekening maken van wishlist CB + X...

Rare aannamens allemaal. Uiteindelijk maakt het niet uit hoeveel het er zijn. Je zit er komende week bij of niet... that is all that matters.
Ze hebben er wellicht 2.000 besteld, maar dat is uiteraard niet wat ze in eerste instantie gaan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 13:04

Niek_1981

Think Different.

Undercovert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:50:
Iemand al een mail van Bol over de verzending of iets dergelijks? Of ben ik te vroeg, ik blijf maar mn mail checken haha
Serieus? 8)7

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10 15:41

s0kkie

Cowabunga

Boterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:50:
Overigens heeft Coolblue toch helemaal geen Spaanse aandeelhouders? Of bedoelen ze de lieve goede Sint? :D
Wordt er eentje wakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Nee, maar zag wat mensen hun CC gegevens updaten omdat ze nog geen reservering hadden, beetje voorbarig allemaal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:06

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Dat klopt, en ik denk dat ze inderdaad voorzichtig op een loting doelen, ja.

Niemand weet wat ze precies gaan doen, maar wellicht is het slim om de console met het hartje op de site toe te voegen aan je 'verlanglijst'... :P baat het niet dan schaad het niet.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Oh sorry, hoop doet leven dacht ik. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 13:04

Niek_1981

Think Different.

Hoef je mij niet te vertellen... :+

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ervaring leert me dat je morgenavond rond 23:00 uur pas een update over verzending krijgt van Mediamarkt.

Als je bij BOL.COM hebt besteld kan dat pas om 02:00 uur op donderdagochtend zijn.

Voor Amazon geldt het zelfde, pas midden in de nacht krijg je een verzendbevestiging.

Dus geen stress allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 09:29
cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:51:
[...]

Nee, maar zag wat mensen hun CC gegevens updaten omdat ze nog geen reservering hadden, beetje voorbarig allemaal volgens mij.
Ja, ik durf het ook niet aan om nu mijn betaalwijze te wijzigen. Liefst had ik het omgezet naar iDeal, maar vind het wel best zo. Ik ga de klantenservice ook niet nodeloos lastig vallen want daar kan ook van alles mis gaan. Komt vast goed morgen met een cc-betaling wanneer hij verzonden is :). Vandaag de laatste 'nutteloze' dag, vanaf morgen gaat de pret beginnen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kijk deze eens:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:54

Melkaz

Melkazar

Alcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:52:

Voor Amazon geldt het zelfde, pas midden in de nacht krijg je een verzendbevestiging.
Gisteren een Series X kunnen bemachtigen en heb inderdaad pas om 03:30 bevestiging gekregen van verzending.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Dit voelt nu een beetje als de Arnold Schwarzeneggerfilm Jingle all the Way, maar dan met digitale verkopen. #turboman
Pagina: 1 ... 118 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord