Ik heb dat ook gelezen inderdaad, ik denk dat ze er gewoon een mooi rond getal van iets wilden maken of iets dergelijks. Ik kan er verder ook niks van makenLucasThatsMe schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:01:
[...]
1000 stuks lijkt me een beetje stug, ze zeiden 'Per 1000 wishlists hebben we 1 ps5' dus dan zouden ze 1 miljoen wishlists hebben?!?!
Is dat dan 12 uur ‘s middags of ‘s avonds?Undercovert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:02:
[...]
Een vriend heeft een goede functie bij Coolblue. Klinkt misschien vreemd maar ik heb geen reden om erover te liegen haha
Ik snap persoonlijk ook niet waarom Sony die releasedatum niet laat varen, zodat we er in ieder geval zeker van zijn dat de console op zijn minst op 19 november bij iedereen wordt geleverd. Op 9 november kreeg ik van Bol.com al een mail dat de console wordt klaargemaakt.
Zijn er eigenlijk al mensen die van Sony de psvr verloop stekker hebben ontvangen?
Ja.Sovereign schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:08:
Zijn er eigenlijk al mensen die van Sony de psvr verloop stekker hebben ontvangen?
In de middagSpeedierass schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:06:
[...]
Is dat dan 12 uur ‘s middags of ‘s avonds?
Ja, kwam vandaag hier langs op het forum.
Hmm okay dat heb ik dan gemist. Behalve de ontvangstbevestiging van Sony heb ik zelf niets ontvangen nog. Vroeg me af met welke vervoerder ze verstuurd werden en of je een verzendbevestiging krijgt.cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:25:
[...]
Ja, kwam vandaag hier langs op het forum.
Volgens mij is er wat veranderd in de status van mijn mwdiamarkt 17 september order. Er staat nu 'Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending'. Eerst stond er nog iets met preorder, wordt geleverd op 18-11 etc. Of zie ik scheef?
Hmmm moet je even terug zoeken tussen vandaag, misschien verwijderd door een mod.Sovereign schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:28:
[...]
Hmm okay dat heb ik dan gemist. Behalve de ontvangstbevestiging van Sony heb ik zelf niets ontvangen nog. Vroeg me af met welke vervoerder ze verstuurd werden en of je een verzendbevestiging krijgt.
Maar er was dus iemand die zei dat hij de PSVR had ontvangen, meen ik mij te herinneren.
Dat staat nog steeds bovenaan als je inlogt via de website, in de app is dit niet te zien.Casual_T schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:32:
Volgens mij is er wat veranderd in de status van mijn mwdiamarkt 17 september order. Er staat nu 'Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending'. Eerst stond er nog iets met preorder, wordt geleverd op 18-11 etc. Of zie ik scheef?
Vreemd, zat gewoon nog op de website. Mobiel wel, maar even desktopversie aangeklikt. Anyways, niks nieuws dus.cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:33:
[...]
Dat staat nog steeds bovenaan als je inlogt via de website, in de app is dit niet te zien.
Hoe laat had je besteld bij Amazon.de? Mijn order van 17 sept 3 uur 's nachts staat er nog steeds in.chijio91 schreef op maandag 16 november 2020 @ 23:32:
[...]
Volgens mijn account kan ik mijn bestelling op donderdag verwachten.. Maar ik neem dat die automatisch aanpast als we donderdag voorbij zijn. Wat ik wel sterk vind is dat ze zei dat er geen voorraad is. We zijn 2 dagen voor launch en het is Amazon, bestelling van 17 september
Ze wisselen om de paar minuten van bericht, zodat je elke keer melding krijgt van Distill dat er iets gewijzigd is. Op zich best slim om het mensen lastiger te maken.TweakOverflow schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:00:
MediaMarkt had zojuist de webpagina van de digital edition kortstondig aangepast, maar lijkt een geautomatiseerd iets.
[Afbeelding]
[ Voor 97% gewijzigd door Grawler op 17-11-2020 01:12 ]
Ik kan niet direct vinden waar ik de optie om een filiaal te kiezen vind. Woon zelf op +- 20 minuten van een Euronics-winkel, maar vraag me af of als ik hem hier bestel donderdag ook in die winkel kan afhalen. Beetje een brutale vraag, maar zou je dat met de onderstaande winkel voor mij eens kunnen checken? Mijn Duits is niet op zijn best en ik kan de optie gewoonweg nergens vinden.Zwartkijker schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:38:
Zo, net nog een Duitse webshop gevonden waar 19 november besteld kan worden. En met gratis afhaling in een filiaal naar keuze, dus goed voor degene die buiten Duitsland wonen maar zin hebben in een road trip 😎.
Euronics Nootz, Grenzwaldstraße 2, 41334 Nettetal
Haha geweldig. Die doritos actie is echt geniaal. Heb nog wel niemand een ps5 zien winnen
Heb gisteren inderdaad iemand gezien die de adapter had besteld. 3 dagen geleden aangevraagd.Sovereign schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:28:
[...]
Hmm okay dat heb ik dan gemist. Behalve de ontvangstbevestiging van Sony heb ik zelf niets ontvangen nog. Vroeg me af met welke vervoerder ze verstuurd werden en of je een verzendbevestiging krijgt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Bij jou al een update? Heb gisteren contact gehad met PostNL. Die zeiden dat ze me pas de 18e verder konden helpen omdat het dan precies een week geleden is. T&T staat nog steeds in dezelfde status hier.Shifty47 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. De bol.com app zegt: "wordt vandaag bezorgd", Postnl app zegt: "pakket is nog niet ontvangen of verwerkt".
Heb jij er al meer duidelijkheid over?
Rond 5u in de ochtend op 17 september. Mijn order staat er ook nog steeds in maar hoopvol ben ik niet echt.Grawler schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 01:08:
[...]
Hoe laat had je besteld bij Amazon.de? Mijn order van 17 sept 3 uur 's nachts staat er nog steeds in.
Ik heb dat in een bericht van CB ook voorbij zien komen. Kan mij haast niet voorstellen. Van de PS4 zijn er in totaal wereldwijd 100 miljoen verkocht in al die jaren. Dan zou Coolblue 1/100 daarvan al op één dag (kunnen) pakken?BekSide schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:01:
[...]
Lijkt me meer dan gedacht, ze gaven aan 1 per 1000. Zou er dan echt een miljoen mensen zijn in NL die zich bij CB gemeld hebben?
Da's niet helemaal goed gerekend. 1 op de 100.000 zou dat zijnDennisdn schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:10:
[...]
Ik heb dat in een bericht van CB ook voorbij zien komen. Kan mij haast niet voorstellen. Van de PS4 zijn er in totaal wereldwijd 100 miljoen verkocht in al die jaren. Dan zou Coolblue 1/100 daarvan al op één dag (kunnen) pakken?
Ik ben slecht in rekenen, dus het zou kunnen.rrikkert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:11:
[...]
Da's niet helemaal goed gerekend. 1 op de 100.000 zou dat zijn
Maar ze zeggen er 1000 te hebben én voor elk daarvan 1000 aanvragen. 1000x1000 = 1 miljoen....
Verwijderd
Nou, had even net een klein panniekmomentje.
De betalingstermijn van mijn pre-order bij Coolshop (via Klarna) was ouder dan 30 dagen, en ontving vannacht een mail erover. Zojuist even bijgewerkt. Houd het toch in de gaten, maar ben wel goed wakker nu.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2020 07:34 ]
Ja dat wel, maar aanvragen is iets anders dan daadwerkelijk leveren. Ik dacht dat je bedoelde dat Coolblue wel even 1/100 consoles zou verkopen op dag 1Dennisdn schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:15:
[...]
Ik ben slecht in rekenen, dus het zou kunnen.
Maar ze zeggen er 1000 te hebben én voor elk daarvan 1000 aanvragen. 1000x1000 = 1 miljoen....
Mijn order van 25 september staat er ook nog steeds in bij amazon.de. Zou raar zijn dat eentje van 17 september dan niet door komt? Leverdatum weliswaar 23-24 nov.Grawler schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 01:08:
[...]
Hoe laat had je besteld bij Amazon.de? Mijn order van 17 sept 3 uur 's nachts staat er nog steeds in.
[...]
Geen probleem, dit kan je enkel aangeven als er iets in het winkelmandje ligt. Zie bewijs hieronder:jellesteeg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 01:09:
[...]
Ik kan niet direct vinden waar ik de optie om een filiaal te kiezen vind. Woon zelf op +- 20 minuten van een Euronics-winkel, maar vraag me af of als ik hem hier bestel donderdag ook in die winkel kan afhalen. Beetje een brutale vraag, maar zou je dat met de onderstaande winkel voor mij eens kunnen checken? Mijn Duits is niet op zijn best en ik kan de optie gewoonweg nergens vinden.
Euronics Nootz, Grenzwaldstraße 2, 41334 Nettetal
:fill(white):strip_exif()/f/image/rQkaUgMzdntE4Hd3f6PnT9Q9.png?f=user_large)
Trouwens 5 Euro korting bij aanmelding op de newsletter (5 Euro is 5 Euro, toch 😉)
PSN: Zwartkijker
Ik had begin augustus een PS5 pre- order geplaatst bij de lokale (dorp) game mania winkel.
Toen was ik al nummer 134! op de lijst! Geen geluk gehad toen, waar ik wellicht al een beetje rekening mee had gehouden.
Mijn hoop is nu gevestigd op bcc/ coolblue morgen.
PS4 vorige maand ook al de deur uit gedaan. Heb dus al een maand geen game aangeraakt.
Toen was ik al nummer 134! op de lijst! Geen geluk gehad toen, waar ik wellicht al een beetje rekening mee had gehouden.
Mijn hoop is nu gevestigd op bcc/ coolblue morgen.
PS4 vorige maand ook al de deur uit gedaan. Heb dus al een maand geen game aangeraakt.
PSN: DoubleDutchh
In Amerika zijn heel veel problemen met de PS 5. Veel mensen die opeens met defecten PS 5 zaten
Volgens mij hebben ze gezegd dat ze voor elke 1000 geïnteresseerden 1 console hebben, niet dat ze er 1000 hebben. In ieder geval zeker dat het morgen ellende wordt om er één te kunnen scoren!Dennisdn schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:15:
[...]
Ik ben slecht in rekenen, dus het zou kunnen.
Ik zelf wacht tot R&C uitkomt en zie wel of de boel dan alweer normaal leverbaar is. Heb er geen haast mee.
heb je een pre order?Hamming9 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:45:
In Amerika zijn heel veel problemen met de PS 5. Veel mensen die opeens met defecten PS 5 zaten
PSN-ID: ThaDwizzle
Troll(gezien je profiel datum) in de de hoop dat andere mensen hun order droppen zodat jij hem kan overnemen?Hamming9 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:45:
[ Voor 4% gewijzigd door sbmuc op 17-11-2020 07:56 ]
Ik las ook verhalen over gebrickte ps5's die volgens sommigen door externe harde schijf in combi met rest mode wordt veroorzaakt. Lijkt mij uitzonderlijk je leest altijd die soort dingen tijdens console launches.
Raar inderdaad. Mij vertelden ze dat ze geen voorraad hebben en dat mijn bestelling wellicht later zal volgen. Waarom zouden ze die tweede wave doen op 25 september als ze orders van een week eerder niet kunnen halen? Ach, we wachten het af.XxKr0n3xX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:25:
[...]
Mijn order van 25 september staat er ook nog steeds in bij amazon.de. Zou raar zijn dat eentje van 17 september dan niet door komt? Leverdatum weliswaar 23-24 nov.
Gewoon early adopter issues, gebeurt echt élke launch. Meestal niet zo'n enorm probleem - want stuk = garantie en direct een nieuwe... maar ivm leverbaarheid kan het nu heel vervelend zijn natuurlijkcj1181 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:58:
Ik las ook verhalen over gebrickte ps5's die volgens sommigen door externe harde schijf in combi met rest mode wordt veroorzaakt. Lijkt mij uitzonderlijk je leest altijd die soort dingen tijdens console launches.
Misschien goed om in de roze tekst ook al iets te zeggen over bol.com? Morgen krijg je weer 100 mensen in paniek dat ze nog geen track and tracé hebben. Ik kreeg die van mijn xsx pas om 23:15 en destijds van mijn switch pas om 4:30 in de morgen. Er is morgen dus geen reden om in paniek te raken.
Weer een dag voorbij
Bijna donderdag!!
psn: HertogJack
Bij de PS4 duurde dat tussen de 1 en 2 weken bij de release. Vond ik zelf nog wel meevallen.Brutal1ty schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:01:
[...]
Gewoon early adopter issues, gebeurt echt élke launch. Meestal niet zo'n enorm probleem - want stuk = garantie en direct een nieuwe... maar ivm leverbaarheid kan het nu heel vervelend zijn natuurlijk
https://www.androidcentra...wn-bugs-and-launch-issues
Meeste gelukkig met oplossing. (ik hoop oprecht dat niemand hier last van heeft)
Meeste gelukkig met oplossing. (ik hoop oprecht dat niemand hier last van heeft)
Ik heb Pre order dus hoef niet die van iemand anders
Dit is echt onzin. Online lees je alleen de klachten, 99% hoor je nietHamming9 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:45:
Ik had de actie op de zakken wel gezien maar altijd te lui om er iets mee te doen. Ik zag dit en dacht, oh dat is chill. Toevallig gister een zak leeggevreten. Krijg ik ditajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 01:28:
[Afbeelding]
Toch nog een lichtpuntje vanavond..💪💪
:strip_exif()/f/image/Tt5RlvigokhY9AOjojV2EvIk.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat staat er bij mij al vanaf het begin?Casual_T schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:32:
Top man! Gefeliciteerd. Leuk om ook wat positiefs te zien hier.RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
Ik had de actie op de zakken wel gezien maar altijd te lui om er iets mee te doen. Ik zag dit en dacht, oh dat is chill. Toevallig gister een zak leeggevreten. Krijg ik dit[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Sweet, het is je gegunt!RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
Ik had de actie op de zakken wel gezien maar altijd te lui om er iets mee te doen. Ik zag dit en dacht, oh dat is chill. Toevallig gister een zak leeggevreten. Krijg ik dit[Afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, schattingen zijn dat er meer dan 1 miljoen verkocht zijn al (https://www.denofgeek.com...x-series-x-sales-figures/), het aantal problemen wat je list zit in de tientallen. Een deel daarvan zal snel gepatched worden, de rest is RMA. Dus het valt allemaal wel mee, de problemen liggen gewoon onder een vergrootglas. De mensen zonder problemen zitten lekker te gamen ipv op reddit te postenbronstige schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:27:
[...]
Dit is echt onzin. Online lees je alleen de klachten, 99% hoor je niet
Hier een thread op Reddit over de meeste bugs en problemen van de PS5 op het moment. Er zitten toch wel een aantal dingen tussen waar je je voordeel uit kan halen. Zoals het downloaden tijdens Rest Mode... Schijnt nog wel een dingetje te zijn...
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Gefeliciteerd en hopelijk heb je hem snel binnen. Veel speelplezier alvastRobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
![]()
![]()
![]()
Niiiice! Hopelijk heb je het bonnetje nogRobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
![]()
![]()
![]()
Sweet, en dan zeggen ze dat chips eten niet goed voor je is.👍😃RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je het kassaticketje (bonnetje) nog hebt. Stond in de kleine lettertjes dat je die moet laten zien als bewijs met een oudere datum als toen je de code hebt ingevoerd. Hopelijk hoef je nu niet in de vuilbak te graaien 😉
PSN: Zwartkijker
Zou een bank afschrift ook al niet genoeg zijn?Zwartkijker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:47:
[...]
Sweet, en dan zeggen ze dat chips eten niet goed voor je is.👍😃
Ik hoop dat je het kassaticketje (bonnetje) nog hebt. Stond in de kleine lettertjes dat je die moet laten zien als bewijs met een oudere datum als toen je de code hebt ingevoerd. Hopelijk hoef je nu niet in de vuilbak te graaien 😉
Hier is het nog hetzelfde. Ik heb het idee dat bol.com het hele pakket nog niet aan Postnl heeft gegeven.yinx84 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 06:56:
[...]
Bij jou al een update? Heb gisteren contact gehad met PostNL. Die zeiden dat ze me pas de 18e verder konden helpen omdat het dan precies een week geleden is. T&T staat nog steeds in dezelfde status hier.
Maar ik ga nog niet bellen, ik wacht even totdat de ps5 is afgegeven;)
Ik heb overigens de headset inmiddels wel binnen vanaf mm dus de noodzaak voor mij is wat kleiner.
Want op je bank afschrift zie je dat je een zak chips hebt gekocht?cchristiaan schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:49:
[...]
Zou een bank afschrift ook al niet genoeg zijn?
Sowieso donderdag Bol pre-order-Mike84- schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:40:
[...]
Gefeliciteerd en hopelijk heb je hem snel binnen. Veel speelplezier alvast
Zou hij in de Mediamarkt in Duitsland wel gewoon direct verkrijgbaar zijn, of is het "alleen online bestellen" principe voor heel de EU gelden?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik heb bij kruidvat gewerkt en werd een keer gecontroleerd door de beveiliging. Ik kreeg een officiële waarschuwing omdat ik een labello zonder sticker van Kruidvat in mn zak had.joblamie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:51:
[...]
Want op je bank afschrift zie je dat je een zak chips hebt gekocht?
Bij een winkel, kan je op basis van je bankafschrift en tijdstip opnieuw een bon uit laten draaien!
Lekker hoor!!!!RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
![]()
![]()
![]()
Toch mooi hoe ik blij kan worden van iemand anders zijn goede nieuws. Gefeliciteerd!RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
![]()
![]()
![]()
Zo héé, mazzeltof! Gefeliciteerd, man!!RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
![]()
![]()
![]()
Heeft er iemand al een cc afschrijving ontvangen van Bol.com?
Ja, van mijn PS5-controllerParaNoID schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:13:
Nee, nog steeds een reservering van 0 euro.ParaNoID schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:13:
Nope. Ik had een reservering toen ik de order plaatste, maar die is weer weg. Dat is normaal. Ze chargen je kaart als ze versturen meen ik. Morgen dus.ParaNoID schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:13:
Veel kun je natuurlijk pas zeggen als je weet wat het aantal "probleem " consoles zijn in tegenstelling tot het uitgeleverde aantal..Hamming9 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:45:
Kleine update betreft MediaMarkt, ik heb twitter de afgelopen tijd even in de gaten gehouden.
Er is dus duidelijk een verschil tussen winkel pre-order/afhalen & laten bezorgen (dit was al bekend)
Mensen die een afhaler hebben ge-preorderd krijgen uiterlijk vandaag/vanavond informatie of ze de PS5 bij launch krijgen.
Mensen die een online order hebben gedaan om af te leveren en hebben een "bevestigingmail"gehad dan zit je safe en heb je PS5 op Launch echter rekening mee houden dat PostNL het druk heeft en een dag langer kan duren!
Dit is de informatie die ik letterlijk van Twitter afhaal van MM.
Er is dus duidelijk een verschil tussen winkel pre-order/afhalen & laten bezorgen (dit was al bekend)
Mensen die een afhaler hebben ge-preorderd krijgen uiterlijk vandaag/vanavond informatie of ze de PS5 bij launch krijgen.
Mensen die een online order hebben gedaan om af te leveren en hebben een "bevestigingmail"gehad dan zit je safe en heb je PS5 op Launch echter rekening mee houden dat PostNL het druk heeft en een dag langer kan duren!
Ik neem aan dat we morgenvanavond na 22:00 uur een track en trace code krijgen van Bol.. Dondermiddag vrij genomen om lekker aan de gang te gaan.
Klopt niet, er zijn filialen die al bevestigd hebben morgen pas mensen te contacteren.0daro0 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:29:
Kleine update betreft MediaMarkt, ik heb twitter de afgelopen tijd even in de gaten gehouden.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Dan is deze informatie mij voorbij gegaan, maar zojuist ook nog eens bevestigd dat dit vandaag gaat worden.Niek_1981 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:31:
[...]
Klopt niet, er zijn filialen die al bevestigd hebben morgen pas mensen te contacteren.
Maar goed MM maak er zelf ook een potje van
Daar spreken ze over online pre-order met afhalen. Ik heb in de winkel zelf gereserveerd en krijg morgen pas meer duidelijkheid.0daro0 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:33:
[...]
Dan is deze informatie mij voorbij gegaan, maar zojuist ook nog eens bevestigd dat dit vandaag gaat worden.
Maar goed MM maak er zelf ook een potje van
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Dan hebben ze dus 3 manieren van orders, waardeloos! al met al hoop ik dat het goed komt!Niek_1981 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:35:
[...]
Daar spreken ze over online pre-order met afhalen. Ik heb in de winkel zelf gereserveerd en krijg morgen pas meer duidelijkheid.
Ja, klopt, gaat om online bestellen en thuis leveren, online bestellen en afhalen in filiaal en in het filiaal zelf besteld haha.0daro0 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:36:
[...]
Dan hebben ze dus 3 manieren van orders, waardeloos! al met al hoop ik dat het goed komt!
Om het lkkr makkelijk te houden.
Wel waar, heeft iemand een PS5 gewonnen met de Doritos actie.pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:38:
Niks gemist zo te zien
Had nog een Doritos zak liggen, helaas niks gewonnen
En nee ik heb hem niet uit de vuilnisbak gehaald, en nee ik heb de zak ook niet leeg gegeten om 09:30 in de ochtend
Tot nu toe 4 zakken gekocht en inhoud gedeeld met gezin 😜 4x niks🤡
MM enschede heeft gisteren mails uitgestuurd naar mensen die in de winkel een pre order hebben geplaatst en aanbetaald, met info over ophalen as donderdag en klaarzetten accessoires/games etc.
PSN-ID: ThaDwizzle
Kan het zijn dat er niks van codes in die zakken zit? Laatst zo'n zak leeg gegeten maar vond nergens een code.
Woooow, gefeliciteerd!RobPete89 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:30:
[...]
![]()
![]()
![]()
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Binnenkant, achter het vouw randje als ik me niet vergis.DeYentel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:43:
Kan het zijn dat er niks van codes in die zakken zit? Laatst zo'n zak leeg gegeten maar vond nergens een code.
Zit in het midden van die zak over die brede naad om het zo maar te zeggen en echt onwijs moeilijk leesbaar.DeYentel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:43:
Code staat aan de binnenkant van de achterzijde van de zak.Precies op de sealnaad zeg maar..DeYentel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:43:
Godver, kans verkeken danNiek_1981 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:44:
[...]
Zit in de het midden van de zaak over die brede naad om het zo maar te zeggen en echt onwijs moeilijk leesbaar.
Voor de rest, hier dusDeYentel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:43:
Ben niet verantwoordelijk voor overgewicht/misselijkheid
[ Voor 9% gewijzigd door BertP op 17-11-2020 09:51 ]
Met lampje van m'n telefoon werd het opeens een stuk makkelijker leesbaar, maar inderdaad ze hebben het niet makkelijk gemaaktNiek_1981 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:44:
[...]
Zit in het midden van die zak over die brede naad om het zo maar te zeggen en echt onwijs moeilijk leesbaar.
Zou wat zijn.... Eerst op je luie reet een zak chips leeg eten en dan ook nog eens makkelijk een code kunnen lezen. Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijks0kkie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:48:
[...]
Met lampje van m'n telefoon werd het opeens een stuk makkelijker leesbaar, maar inderdaad ze hebben het niet makkelijk gemaakt
Maar die bevestiging is dan die je meteen na de bestelling hebt gehad of had er recent een bevestiging moeten komen? Heb er alleen één van een klein kwartiertje na de bestelling.0daro0 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:29:
Dat is de bevestiging inderdaad als je online order hebt gedaan met afleveren.Lakini schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:50:
[...]
Maar die bevestiging is dan die je meteen na de bestelling hebt gehad of had er recent een bevestiging moeten komen? Heb er alleen één van een klein kwartiertje na de bestelling.
Die je na je bestelling hebt ontvangen. Deze mail heet 'Jouw bestelbevestiging'Lakini schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:50:
[...]
Maar die bevestiging is dan die je meteen na de bestelling hebt gehad of had er recent een bevestiging moeten komen? Heb er alleen één van een klein kwartiertje na de bestelling.
Oeh.. dan zou ik goed kunnen zitten, hehe.Vibravis schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:51:
[...]
Die je na je bestelling hebt ontvangen. Deze mail heet 'Jouw bestelbevestiging'
Ik vraag me altijd af hoe zo een actie werkt. Ik neem aan dat de enige reden voor die code is om ervoor te zorgen dat je maar 1x per zakje chips kan meedoen ? Maar of je wint of niet wordt volledig op het moment zelf ad random bepaald. Als het einde van de actie nadert, en er nog teveel prijzen over zijn, passen ze gewoon even de winstkans aan
.
Want gegarandeerd verdwijnt de helft van de codes gewoon in de vuilbak zonder gecheckt te worden.
Want gegarandeerd verdwijnt de helft van de codes gewoon in de vuilbak zonder gecheckt te worden.
Dit is wat MM op twitter aangeeft als bevestiging bij een online order, afleveren. als je deze hebt kan je er vanuit gaan dat je op release de PS5 hebt.Vibravis schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:51:
[...]
@DeYentel Ik kon het in eerste instantie ook niet vinden. Zit in die dikke naad aan de binnenkant. Maar zit soort van gegrafeerd. Dus inderdaad zoals anderen ook al aangeven, heel moeilijk leesbaar.
Zelf nog niets gewonnen. Ligt nog 1 zak haha.
En er zijn er toch wel wat doorheen. Iets met weekend en dan programma's kijken gezellig op de bank en een dochtertje die verzot is op Doritos.
Zelf nog niets gewonnen. Ligt nog 1 zak haha.
En er zijn er toch wel wat doorheen. Iets met weekend en dan programma's kijken gezellig op de bank en een dochtertje die verzot is op Doritos.
Verwijderd
Dit is dus niet waar. Vorige week zijn al meerdere tweets tevoorschijn gekomen dat iedereen die een online order heeft geplaatst, ongeacht of je kiest voor afhalen of thuisbezorgen, de PS5 op 19 november ontvangt. Het valt mij op dat iedere medewerker in de vroege ochtend wat anders zegt wat later dan weer gecorrigeerd wordt door een andere medewerker.0daro0 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:29:
Even een aanvulling: je hebt eerst een mail ontvangen met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling met bestelnummer’. Dit is dus niet je bestel bevestiging.Vibravis schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:51:
[...]
Volgens de MM zit je dan zeker safeLakini schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:51:
[...]
Oeh.. dan zou ik goed kunnen zitten, hehe.
Dus aftellen maar
Klopt, maar dit is zojuist aan mij bevestigd door 2 mensen van MM!Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:52:
[...]
Dit is dus niet waar. Vorige week zijn al meerdere tweets tevoorschijn gekomen dat iedereen die een online order heeft geplaatst, ongeacht of je kiest voor afhalen of thuisbezorgen, de PS5 op 19 november ontvangt. Het valt mij op dat iedere medewerker in de vroege ochtend wat anders zegt wat later dan weer gecorrigeerd wordt door een andere medewerker.
ik haal mijn informatie van via twitter, dus om meteen te zeggen is niet waar.
Ik heb dit letterlijk bevestigd gekregen, dus het is maar wat je er mee doet.
Klopt. 2 mails:VirinR schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:52:
[...]
Even een aanvulling: je hebt eerst een mail ontvangen met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling met bestelnummer’. Dit is dus niet je bestel bevestiging.
-Bedankt voor je bestelling met bestelnummer......
-Jouw bestelbevestiging
De mobiele pagina laat blijkbaar nét wat anders zien, mindfuck
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/TV5O0YrRbH488Z71ETGG8Qrv.jpg?f=fotoalbum_large)