Betekend dit dat we hem met kerst allemaal krijgen?Nitwitt1991 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:54:
Dit voelt nu een beetje als de Arnold Schwarzeneggerfilm Jingle all the Way, maar dan met digitale verkopen. #turboman
Zou een loting echt nog geen slecht idee vinden. 1000 stuks = 1000 mensen met 2 uur tijdvenster om te bestellen, dan rest verloten, enzoverder tot alles op is.Richh schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:51:
[...]
Dat klopt, en ik denk dat ze inderdaad voorzichtig op een loting doelen, ja.
Niemand weet wat ze precies gaan doen, maar wellicht is het slim om de console met het hartje op de site toe te voegen aan je 'verlanglijst'...baat het niet dan schaad het niet.
Ga je ook geen duizenden mensen hebben die om de seconde hun site zit te refreshen.
Liever pech met loting, dan juist te laat in winkelmandje geplaatst.
Verwijderd
Zojuist een bericht van PostNL ontvangen, mijn label is aangemaakt door Coolshop
. Nu maar even afwachten of die donderdag word geleverd.
Dit is vanuit CB dan ook nergens op gebaseerd natuurlijk. Zoveel mensen hebben dat echt niet gedaan in Nederland.Boterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:43:
Zoals gedacht was het dus een compleet onzin ding van 1000 digitaal en 1000 disc versies voor Coolblue.. of gaan de mensen die dit nog steeds bezweren geloven dat er 2 miljoen mensen een PS5 op hun verlanglijst hebben bij CB?
Klopt als een bus. Vorige week met de XSX van Bol pas rond 23:00 een verzendbevestiging, en ook de volgorde van tijdstip maakt niet uit. Sommige mensen die in de ochtend al een bericht hadden gekregen moesten bijvoorbeeld nog een dag langer wachten door PostNL, maar ik had hem gelukkig op tijd binnen.Alcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:52:
Ervaring leert me dat je morgenavond rond 23:00 uur pas een update over verzending krijgt van Mediamarkt.
Als je bij BOL.COM hebt besteld kan dat pas om 02:00 uur op donderdagochtend zijn.
Voor Amazon geldt het zelfde, pas midden in de nacht krijg je een verzendbevestiging.
Dus geen stress allemaal
En Mediamarkt online voor afhaal in winkel: die geven helemaal geen updates, alleen in je account een beetje. Je krijgt ook pas laat in de middag een afhaalbericht en daarvoor is hij niet af te halen
Okay hier geen pre-order geplaatst... Wat is de beste plan van aanpak?
Precies, alles ziet er nog goed uit, morgen meer duidelijkheid.Steven030 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:53:
[...]
Ja, ik durf het ook niet aan om nu mijn betaalwijze te wijzigen. Liefst had ik het omgezet naar iDeal, maar vind het wel best zo. Ik ga de klantenservice ook niet nodeloos lastig vallen want daar kan ook van alles mis gaan. Komt vast goed morgen met een cc-betaling wanneer hij verzonden is. Vandaag de laatste 'nutteloze' dag, vanaf morgen gaat de pret beginnen!
Huilen in een hoekje...Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:56:
per aspera ad astra
Hopen op een wonder en anders wachten tot ie beschikbaar is.Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:56:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Naakt ronddansen in een vat met verse paling bij volle maan... en Coolblue en BCC (en Wehkamp?) in de gaten houden, en hopen dat je er één te pakken krijgt.Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:56:
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Naar marktplaats en het dubbele betalen..Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:56:
Is wel een mooie gedachten toch? Mocht het morgen niet lukken, dan gewoon dagelijks diverse shops bijhouden. Want er zal natuurlijk wel continue levering zijn in NL, België EN Duitsland na release. Wel in kleine hoeveelheden. Maar ja genoeg kansen.MRDude22 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:55:
[...]
Betekend dit dat we hem met kerst allemaal krijgen?
Je portemonnee trekken op marktplaats, of April 2021 bij de buren.Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:56:
In een tijdmachine stappen en minimaal 6 maanden vooruit in de tijd gaan..Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:56:
Wat ben ik blij als alle Track & Trace/ MM update/zenuwpezen donderdag hun playstation hebben en dit topic minder snel vervuild wordt.
Paar weken terug wist ik dat er wat gebeurde met pre-orders als er in een kwartier tijd 60 nieuwe berichten waren, nu is het de normaalste zaak van de wereld...
Paar weken terug wist ik dat er wat gebeurde met pre-orders als er in een kwartier tijd 60 nieuwe berichten waren, nu is het de normaalste zaak van de wereld...
Of achteruit en op tijd uit je rukbunker komen.DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:58:
[...]
In een tijdmachine stappen en minimaal 6 maanden vooruit in de tijd gaan..
Dus omdat in 2014 er maar 5 miljoen verkocht waren na 3 maanden van release verwacht je dat de vraag nu even groot is als 6 jaar geleden?djfrankel schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:38:
[...]
Eind 2020 10 miljoen units geproduceerd? Van de PS4 hadden ze in februari 2014 5,3 miljoen verkocht (zo'n 3 maanden na de release in EU en VS) Dan verwacht ik niet dat er überhaupt een tekort gaat zijn aan PS5 apparaten. Ik ga me de stress besparen om op dag 1 per se een te moeten hebben.
Gaming industrie is gigantisch gegroeid afgelopen jaren, en nu met corona zijn er veel en veel meer mensen die thuis zitten en dus ook een console willen.
Ik geloof wel zeker dat er tekorten blijven tot volgend jaar.
cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:51:
[...]
Nee, maar zag wat mensen hun CC gegevens updaten omdat ze nog geen reservering hadden, beetje voorbarig allemaal volgens mij.
Besteld op 25 September. We leven nu 17 november. Niet heel vreemd dat de reservering uit mijn overzicht verdwenen was dus. Ik heb dus niet de betalingsmethode gewijzigd alleen opnieuw bevestigd.Wanneer vervalt reservering creditcard (ICS, American Express, ING, Rabobank, ABN Amro)?
Hoe lang blijft een creditcard reservering staan? Als een reservering niet leidt tot een betaling vervalt deze na 20 dagen. Dit geeft meteen ruimte in je bestedingslimiet en je kunt dan weer een andere reservering maken. Er wordt dan ook niets afgeschreven. Je kunt dit niet handmatig verwijderen, een reservering vervalt automatisch. Het kan bij een borg voor bijvoorbeeld een hotelkamer of autoverhuur 30 dagen duren voordat het bedrag weer wordt vrijgegeven.
Bron: https://credit-cardaanvra...editcard-wat-houdt-dit-in?
Als dit voor amazon reden is om te annuleren zou dat heel vreemd zijn maar goed er gebeuren wel vreemdere dingen tijdens deze launch.
Ik had ook bijvoorbeeld een maandag bestelling bij Wehkamp die toen geannuleerd werdt en nu las ik hier dat Wehkamp er ook weer misschien meer voorradig krijgen. Ietwat krom stuur dan een mail aan al die mensen die je toen teleurgesteld hebt door een fout van jullie webshop.
Laan1988 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:59:
Wat ben ik blij als alle Track & Trace/ MM update/zenuwpezen donderdag hun playstation hebben en dit topic minder snel vervuild wordt.
Met welke bezorgdienst levert Amazon.de eigenlijk en krijg je hem wel vandaag binnen?Melkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:53:
[...]
Gisteren een Series X kunnen bemachtigen en heb inderdaad pas om 03:30 bevestiging gekregen van verzending.
Hij is inmiddels onderweg en komt vanavond binnen via DHL. Wel met prime besteld overigens.Steven030 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:01:
[...]
Met welke bezorgdienst levert Amazon.de eigenlijk en krijg je hem wel vandaag binnen?
Maar in het verleden heb ik ook wel eens pakketjes gehad van amazon via PostNL.
[ Voor 11% gewijzigd door Melkaz op 17-11-2020 11:02 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
(offtopic)Melkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:02:
[...]
Hij is inmiddels onderweg en komt vanavond binnen via DHL. Wel met prime besteld overigens.
Ik haat DHL. Ik krijg dingen nooit op de beloofde datum.
Alle pakketten van PostNL zijn hier de afgelopen dagen vertraagd, het zou mij verbazen of m'n PS5 hier donderdag netjes arriveert... Ik reken op vrijdag/zaterdag....
DHL en Amazon als combo vind ik een enorme ramp, hoe vaak ik daar al pakketjes niet kwijt door ben geraakt en als je ze al krijgt waren ze vaak aan een hoek opengescheurd om te kijken wat erin zit.Melkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:02:
[...]
Hij is inmiddels onderweg en komt vanavond binnen via DHL. Wel met prime besteld overigens.
Kreeg vanochtend een melding van de website tracker dat de website van Coolblue is veranderd.
Nu staat er
Houd deze week deze pagina in de gaten voor meer informatie maar verder is er niks gewijzigd.
Het lijkt erop dat Coolblue op 19 november begint met de verkoop.
Nu staat er
Houd deze week deze pagina in de gaten voor meer informatie maar verder is er niks gewijzigd.
Verschilt, ik krijg deze week een aantal computeronderdelen binnen allemaal via amazon.de besteld krijg ze aangeleverd via DPD, PostNL en DHL.Steven030 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:01:
[...]
Met welke bezorgdienst levert Amazon.de eigenlijk en krijg je hem wel vandaag binnen?
Ik krijg 9 van de 10 pakketten met DHL.Steven030 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:01:
[...]
Heel soms krijg ik de bestelling op de dag van bestellen zelf, dan komt het met Red mijn Pakketje.
Komt een pakket uit een ander DC dan Duitsland dan krijg ik het per UPS.
Mijn collega heeft net verzendinformatie van Amazon.es en ontvangt zijn PlayStation 5 op 26 november 2020.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
19 pas ?! Ze gingen toch vandaag rond het middaguur in de verkoopEvertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:06:
Kreeg vanochtend een melding van de website tracker dat de website van Coolblue is veranderd.
Nu staat er
[iHoud deze week deze pagina in de gaten voor meer informatie][/i] maar verder is er niks gewijzigd.
Hoe zit het qua garantie als je via bijv. Amazon .de of co.uk koopt?
PSN ID = steppa87
Het is dinsdag de 17e. Dat was nooit een optie.sethcb schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:07:
[...]
19 pas ?! Ze gingen toch vandaag rond het middaguur in de verkoop?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
MediaMarkt NL
@mediamarkt_nl
·
3m
Iedereen wordt uiterlijk vanavond op de hoogte gesteld! Dit geldt voor de pre-orders gedaan in de filialen. Ook voor de pre-orders die online zijn gedaan en die in het filiaal opgehaald moeten worden.
@mediamarkt_nl
·
3m
Iedereen wordt uiterlijk vanavond op de hoogte gesteld! Dit geldt voor de pre-orders gedaan in de filialen. Ook voor de pre-orders die online zijn gedaan en die in het filiaal opgehaald moeten worden.
Nee, vandaag überhaupt niet. Eerst zou het morgenmiddag zijn, maar dat lijkt nu verplaatst naar donderdag. Morgen en donderdag dus gewoon even in de gaten blijven houden.sethcb schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:07:
[...]
19 pas ?! Ze gingen toch vandaag rond het middaguur in de verkoop?
Gewoon goed, je moet het dan naar een adres in Nederland sturen van Amazon.steppa87 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:07:
Hoe zit het qua garantie als je via bijv. Amazon .de of co.uk koopt?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit is een Duits bericht vanuit Mediamarkt DE en Saturn die ik door google translate heb gehaald.Twixie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:50:
[...]
En wat doet jou denken dat de handelswijze van MM DE identiek is aan die van MM NL ?
Zelfs tussen MM NL en MM BE is er een serieus verschil. Bvb bij MM BE kun je bij online bestelling niet aangeven dat je wou afhalen.
Zij houden dat netjes bij:
https://www.gameswirtscha...rkauft-ps5-kaufen-201115/
Zal er dan eindelijk een einde komen aan al dat gejank over mediamarktNicksterNL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:07:
MediaMarkt NL
@mediamarkt_nl
·
3m
Ik mag het hopen, maar volgens mij is er hier nog niemand gebeld door een mediamarkt filiaal, dus als ze iedereen vandaag willen bereiken moeten ze wel opschieten.NicksterNL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:07:
MediaMarkt NL
@mediamarkt_nl
·
3m
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Is er gejank over de Mediamarkt dan?pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:08:
[...]
Zal er dan eindelijk een einde komen aan al dat gejank over mediamarkt
Hij bedoelt denk ik of media markt niet moet overwegen om eventuele nieuwe voorraad voor de online winkel juist aan de filialen te verdelen. Die hebben nog wachtrijen.Twixie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:37:
[...]
Snap niet wat je bedoelt. Als ze er online verkopen, zijn dat er die nog aan niemand toegewezen zijn, logisch toch ? Dus neen, die gaan dan niet naar mensen met een pre-order, want dan zouden ze ze niet verkopen.![]()
Het enige dat je je kan afvragen is wat ze doen met units die onlilne besteld zijn, maar nog geannuleerd worden of niet afgehaald... Nobody knows, maar meest logische is dat die dan naar pre-orders uit de winkels gaan. Want van online pre-orders is er geen wachtlijst (want online werden pre-orders afgesloten bij de cap die ze ingesteld hadd). In winkels zal er wel een wachtlijst zijn.
Maar dat gaat niet gebeuren denk ik, want ze hebben al verkocht online, die shop blijft toch de grootste afnemer van ps5 units neem ik aan.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Heel erg maar denk serieus dat je zonder pre-order daar de grootste kans maakt er een op release te hebben.... helaas...spinnenman schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 10:58:
[...]
Naar marktplaats en het dubbele betalen..
Trek het rek leeg.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Nee, want dan wordt er ergens wel weer een punt of een komma verkeerd geïnterpreteerd waardoor ze misschien toch wel echt misschien donderdag in de winkel consoles gaan verkopen aan mensen die 3 rondjes draaien terwijl ze op hun handen lopenpokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:08:
[...]
Zal er dan eindelijk een einde komen aan al dat gejank over mediamarkt
Hahahaha. Van elke smaak één. Pak de Doritos-dipsaus erbij (ook lekker op tosti!) en je kunt er ook nog van genieten.
Ik hoef 'm niet perse op Launchdag.gambler85 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:12:
[...]
Heel erg maar denk serieus dat je zonder pre-order daar de grootste kans maakt er een op release te hebben.... helaas...![]()
![]()
Onder de kerstboom is prima voor mijzelf, maar toen ik dus in de mediamarkt ging informeren zeiden ze dat het op z'n vroegst Maart zou worden als ik daar twee weken terug zou pre orderen. Nu heb ik daar wel een pre order voor Maart dan gedaan zeg maar.
Maar Coolblue of Marktplaats lijken tot nu toe m'n enige kansen om 'm onder de kerstboom te hebben.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Voor verkoop kun je in Vraag & Aanbod terecht, niet op het forum
[ Voor 90% gewijzigd door BM op 17-11-2020 11:58 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Weet iemand of MM sowieso wat laat horen als je in een filiaal gereserveerd hebt? Of hoor je alleen wat als je hem donderdag op kan halen?
[ Voor 36% gewijzigd door Jeanpierre1 op 17-11-2020 11:21 ]
Ik zoek een bundel voor minimaal € 544,50 incl btw
Krijg je ook te horen als je NIET geselecteerd bent? en hoe krijg je dit te horen ? Mail/telefoon?Jeanpierre1 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:19:
Weet iemand of MM sowieso wat laat horen als je in een filiaal gereserveerd hebt? Of hoor je alleen wat als je hem donderdag op kan halen?
anna MM
Nee, dan ontvang je simpelweg nog geen mail.
Dit gaat dus per mail.
Zojuist vanuit de chat.
hè?Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:21:
Je mag bij mij 1800 betalen krijg je een bundel van een PS5 met een zakje chips.Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:21:
Met factuur!cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:23:
[...]
Je mag bij mij 1800 betalen krijg je een bundel van een PS5 met een zakje chips.
Amazon.de <no-reply@amazon.de>
10:43 AM (34 minutes ago)
to me
Hello,
The Sony PlayStation 5 will be available again on Amazon.de on 19 November after 01.00pm CET. Stock is very limited.
We will make every effort to deliver all orders as soon as possible. Once you have placed an order, you will receive an order confirmation by email with a delivery date.
If you encounter any issues with payments, see our help page here:
https://www.amazon.de/gp/...l?nodeId=G8FNVC5ANWDVWYAB
We look forward to seeing you again soon at Amazon.de.
Oke thanksNicksterNL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:22:
[...]
Krijg je ook te horen als je NIET geselecteerd bent? en hoe krijg je dit te horen ? Mail/telefoon?
anna MM
Nee, dan ontvang je simpelweg nog geen mail.
Dit gaat dus per mail.
Zojuist vanuit de chat.
Kom, niet zo aanstellen, dit zie je nog zeker tot donderdag voorbij komen.pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:21:
Kunnen we niet een mediamarkt topic openen?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Je kan 19 november de ps5 op gamestop.de bestellen alleen leveren ze niet in Nederland.
13:00Avex schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:25:
[...]
Hoelaat is dit precies ben niet de beste met al die tijden haha
Edit: Oh nee wacht, het is 18:00
[ Voor 9% gewijzigd door Boterham71 op 17-11-2020 11:26 ]
Edit: zie dat het eerder al geplaatst is.Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:25:
Je kan 19 november de ps5 op gamestop.de bestellen alleen leveren ze niet in Nederland.
Amazon.de ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Silversin op 17-11-2020 11:28 ]
Dit is toch het topic," [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden " wat wil je hier dan bespreken?pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:21:
Kunnen we niet een mediamarkt topic openen?
Voor degene die vandaag toch een betaling hebben aangepast op amazon.de, waaronder ik:
Ps. ik zou hem nog niet aanpassen als het niet nodig is.
Ik ben van CC naar Ideal gegaan omdat ik tegen mijn maand limiet zat, was ik even vergeten omdat ik tijdelijk een dubbele Series X order had open staan. Maar kreeg achteraf een beetje spijt door de vele berichten hier dat dit wel eens fout gaat. In de order staat ook nog steeds de 19e als ontvangst datum trouwens.Beste heer "Melkaz",
Bedankt voor uw e-mail aan Amazon.de.
De planning van de verzending van uw bestelling staat nog steeds voor 18 november 2020.
Ik hoop dat ik u met deze informatie heb kunnen helpen.
Nou gaan het nog druk krijgen 🙈Silversin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:27:
[...]
Edit: zie dat het eerder al geplaatst is.
Amazon.de ook.
[Afbeelding]
Klopt, ik heb ook als antwoord guaranteed delivery on 19 nov gekregen.Melkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:29:
Voor degene die vandaag toch een betaling hebben aangepast, waaronder ik:
[...]
Ik ben van CC naar Ideal gegaan omdat ik tegen mijn maand limiet zat, was ik even vergeten omdat ik tijdelijk een dubbele Series X order had open staan. Maar kreeg achteraf een beetje spijt door de vele berichten hier dat dit wel eens fout gaat. In de order staat ook nog steeds de 18e trouwens.
Bij mij was er wel degelijk een fout met de betaling. Ik heb hem nu direct kunnen afrekenen.
Oh nee, de Telegram-groep begint al in beweging te komen met vragen die juist hier gesteld moeten worden..
Wat staat er in de order tav 18e?Melkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:29:
Voor degene die vandaag toch een betaling hebben aangepast op amazon.de, waaronder ik:
[...]
Ik ben van CC naar Ideal gegaan omdat ik tegen mijn maand limiet zat, was ik even vergeten omdat ik tijdelijk een dubbele Series X order had open staan. Maar kreeg achteraf een beetje spijt door de vele berichten hier dat dit wel eens fout gaat. In de order staat ook nog steeds de 18e trouwens.
Wat voor fout? Hoe kan je dat zien?Joren_S schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:31:
[...]
Klopt, ik heb ook als antwoord guaranteed delivery on 19 nov gekregen.
Bij mij was er wel degelijk een fout met de betaling. Ik heb hem nu direct kunnen afrekenen.
Excuses foutje aan mijn kant, er staat de 19e. Verzending staat gepland voor de 18e en ontvangst de 19e.
Overigens vermoed ik dat verzending ook de 19e wordt midden in de nacht maar dat terzijde.
Account- en Cc gegevens alvast er in rammen. Refreshen en binnen 2 kliks een order plaatsen. Kan in minder dan 10 seconden
Success voor iedereen die nog zoeken.
check mijn bericht eerder vandaag, mijn reservering op CC was weg en ik vroeg aan de chat hoe dit kwam.
Hij vertelde me dat er een probleem was met mijn betaling. ik heb gewoon mijn payment method kunnen wijzigen.
Ik weet dat de reserveringen soms weg gaan en terug komen.
Maar ik vond dit zeer raar dat dit 2 dagen voor de levering ineens weg was.
Ja volgens mij gaan zo'n beetje alle Amazon winkels te gelijk de PS5 verkopen 😅Silversin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:34:
[...]
Account- en Cc gegevens alvast er in rammen. Refreshen en binnen 2 kliks een order plaatsen. Kan in minder dan 10 seconden![]()
Success voor iedereen die nog zoeken.
Ja haha. Omdat postnl t zo druk heeft dacht ik dat ze de consoles misschien eerder aan postnl zouden meegeven zodat alles donderdag binnen is... ofzoiets...
voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik heb gisteren een discord aangemaakt met een channel waar pre orders links staan met het uur wanneer zou normaal terug beschikbaar zou moeten zijn
.
https://discord.gg/MRH3K25CrW
.
https://discord.gg/MRH3K25CrW
Ik had mijn timings alleen wel iets strakker staan. Die grote sites kunnen echt wel elke 15 sec een refresh hebben hoorEvertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:35:
[Afbeelding]
De lijst wordt wel steeds groter. Voor de website tracker.
Levert Amazon (de ps5) gewoon naar Nederland of heb je dan zo’ doorzend service nodig?Silversin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:27:
[...]
Edit: zie dat het eerder al geplaatst is.
Amazon.de ook.
[Afbeelding]
kun je die exporteren? en importeren?Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:35:
[Afbeelding]
Moeilijk he zelf iets ondernemen.BurrowedLurker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:38:
[...]
Levert Amazon (de ps5) gewoon naar Nederland of heb je dan zo’ doorzend service nodig?
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Alle Amazons leveren gewoon naar Nederland.BurrowedLurker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:38:
[...]
Levert Amazon (de ps5) gewoon naar Nederland of heb je dan zo’ doorzend service nodig?
Nice! Welk programma/website gebruik je daarvoor?Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:35:
[Afbeelding]
Amazon kun je normaal bestellen.BurrowedLurker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:38:
[...]
Haha, dat gaat niet gebeuren hoor.Undercovert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:36:
[...]
Ja haha. Omdat postnl t zo druk heeft dacht ik dat ze de consoles misschien eerder aan postnl zouden meegeven zodat alles donderdag binnen is... ofzoiets...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
https://distill.io/Asseldonk97 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:39:
[...]
Nice! Welk programma/website gebruik je daarvoor?
Zijn er ergens al bundels gespot? Bv. met extra controller of een game?
Welke tracker gebruik je?Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:35:
[Afbeelding]
Nee, die moet je gewoon los bestellen.Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:41:
Ja in Canada... met alles accessoires én TV.Pingu007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:41:
Dat is wel een gekke bundel hoor! Hoeveel kost dat hahacronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:44:
[...]
Ja in Canada... met alles accessoires én TV.
[Afbeelding]
Is dit een site of een app?Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:35:
[Afbeelding]
En wat gebeurd er als de PS5 beschikbaar is? Krijg je enkel een melding of kan zo'n tracker meer doen?
quenta kostat?cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:44:
[...]
Ja in Canada... met alles accessoires én TV.
[Afbeelding]
Raak het helemaal kwijt hier lol
Welke winkels gooien ze online en wanneer?
Welke winkels gooien ze online en wanneer?
2199,99 Canadese Dollars - rond de 1400 Euro.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:46:
[...]
Dat is wel een gekke bundel hoor! Hoeveel kost dat haha
Lol ik weet niet wie revieuws bij coolblue achter laat. Krijg steeds melding van me tracker. Dacht yes een update maar een revieuw 😂
Dat valt reuze mee ..cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:47:
[...]
2199,99 Canadese Dollars - rond de 1400 Euro.
Op zich geen slechte prijs... :-)cronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:47:
[...]
2199,99 Canadese Dollars - rond de 1400 Euro.
Mensen zijn de trackers aan het trollen denk ikEpixx1337 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:47:
Lol ik weet niet wie revieuws bij coolblue achter laat. Krijg steeds melding van me tracker. Dacht yes een update maar een revieuw 😂
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/KdVoYsJrgD0GYtRfxvwreLaD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6ectcbAr1gWdLXPqLqXNNgiQ.png?f=fotoalbum_large)