• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
shakespeare schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:39:
[...]

zijn ze daar in stock dan 19de ?
De ps5 is nergens in stock.. gewoonweg overal uitverkocht.
Coolblue zou 18 of 19de nog verkopen. Als laatste website.

De rest zou hoogstens annuleringen nog kunnen verkopen.

De kans om nu nog een ps5 te krijgen is nagenoeg nihil. Zo is t nu eenmaal..

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 14:22
Nitwitt1991 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:36:
Waarom gokken mensen hier alleen op BCC en Coolblue, als je ook diverse Amazon winkels hebben die ook in Nederland bezorgen? Of wat denk je van afhalen in België? Als je echt zo graag een PS5 wil, kan je ook wel even naar België op en neer.
Afhalen in Belgie? Kan dat zomaar als het reisadvies code oranje is?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Admin Softe Goederen
Modbreak:Het begint ondertussen een beetje vervelend te worden jongen....

Soms vraag ik me af wat we moeten doen zodat de Topic Warning wél gelezen word, maar bij deze dan nog maar eens keer:

Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Tr3bboR schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:56:
[...]

Er valt hier niks af te halen, alles & iedereen is net zo uitverkocht als in Nederland.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Tr3bboR schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:56:
[...]

Je mag het land gewoon in alleen is er het dringende advies dat niet te doen tenzij strict noodzakelijk.
Maargoed, ook in België is hij niet meer te krijgen, dus beetje een nutteloze discussie.

• mr-ordinary
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10-2024
Ik volg dit topic nu al een aantal weken.
En ik begin zo mee te gaan in de hype dat ik m’n account maar weer uit het vet heb gehaald😂.
Ik hoop oprecht dat de meeste van ons toch nog eentje weten binnen te sprokkelen.
Echter als ik de Twitter van CB volg raak ik het overzicht kwijt🙄.

Maar het zou tof zijn als er next week ook wat unbox filmpjes van mede tweakers gepubliceerd zouden worden!

En voor de rest good hunt gewenst

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-01 18:11

Hokkie

Hello

Finalchaos schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:31:
Die psonline.shop is echt erg.. check gewoon die verhalen op trustpilot eens.. zoveel mensen opgelicht.. ik snap echt niet dat zo'n sites, en zo'n mensen zoooo lang ongestoord hun werk kunnen doen.

Ik kan me echt alleen maar voorstellen hoeveel mensen daar ingetrapt zijn. Want ze komen/ kwamen best betrouwbaar over.
Ook ik heb een aanbetaling gedaan bij deze shop, maar kreeg inderdaad snel argwaan. Pre-order binnen 24 uur geannuleerd en uiteindelijk na 2 weken ook mijn bedrag teruggestort gekregen.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

• cronixx

cronixx

krieuw

Hokkie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:05:
[...]

Ook ik heb een aanbetaling gedaan bij deze shop, maar kreeg inderdaad snel argwaan. Pre-order binnen 24 uur geannuleerd en uiteindelijk na 2 weken ook mijn bedrag teruggestort gekregen.
Hmm, valt dan nog mee dat je je geld terug kreeg...

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-01 01:56

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik hoop echt nog ergens een ps5 te kunnen pakken voor launch, zie ik dat er vannacht een aantal zijn verkocht op mediamarkt? Was ik maar niet in slaap gevallen op de bank :(

Verwijderd

cronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:08:
[...]

Hmm, valt dan nog mee dat je je geld terug kreeg...
Dat doen ze bewust. Ze betalen mensen terug om goodwill te creëren zodat mensen minder snel geneigd zijn om hun pre order te cancellen en op het moment dat het 19 november is hebben ze alles geïncasseerd en zijn ze met de noorderzon vertrokken.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jasmijn22 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:10:
Ik hoop echt nog ergens een ps5 te kunnen pakken voor launch, zie ik dat er vannacht een aantal zijn verkocht op mediamarkt? Was ik maar niet in slaap gevallen op de bank :(
Ik heb niks gezien hoor?

• cronixx

cronixx

krieuw

Jasmijn22 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:10:
Neu, niks van langs zien komen...

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:10:
[...]

Dat doen ze bewust. Ze betalen mensen terug om goodwill te creëren zodat mensen minder snel geneigd zijn om hun pre order te cancellen en op het moment dat het 19 november is hebben ze alles geïncasseerd en zijn ze met de noorderzon vertrokken.
Precies dat is wat ik verwacht dat gebeurd. Want 19 november verwacht iedereen die ps5 te krijgen maar die komen nooit. En dan houdt het op.. zoals hierboven gezegd. Dan noorderzon. Alles wordt uit de lucht gehaald. En iedereen is zn geld kwijt. Die shop gaat 0,0 ps5 krijgen en leveren.

Verwijderd

Moet zeggen dat de moed mij afgelopen dagen beetje in de schoenen aan het zakken is... Ondertussen wel 24 / 7 fora en sites in de gaten aan het houden.

Maddening.

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-02 18:52

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:46:
Moet zeggen dat de moed mij afgelopen dagen beetje in de schoenen aan het zakken is... Ondertussen wel 24 / 7 fora en sites in de gaten aan het houden.

Maddening.
Bespaar je energie en wacht ff tot december. Gaat sws lukken

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik ben maar een lijstje aan het maken bij welke webwinkels ik in NL, Duitsland en Belgie (en de vele amazon's die gratis leveren naar NL zou kunnen bestellen).

Speltip 13: spreid je winstkansen.

• NoohGo
  • Laatst online: 14-01 00:39
yinx84 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:13:
Ik heb van Bol een T&T voor m'n Pulse 3D headset ontvangen, maar hij staat nu al 2 dagen op "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". De status op Bol is wel 'Verzonden'. Hangt hij nu in limbo ergens tussen Bol en PostNL?

M'n overige accessoires en twee games zijn overigens wel netjes binnen.
Ik zit in exact dezelfde situatie :P Ga je hier toevallig contact over opnemen? Want dan hoor ik het graag :P

• ecdj
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-01-2022
NoohGo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:52:
[...]

Ik zit in exact dezelfde situatie :P Ga je hier toevallig contact over opnemen? Want dan hoor ik het graag :P
Dit klinkt erg als mijn XBOX Series X, die nog steeds niet geleverd is, en waarover ze totaal niet communiceren. Ik hoop dat MM mijn PS5 wél gaat leveren, anders heb ik wel heel veel pech.

[ Voor 9% gewijzigd door ecdj op 14-11-2020 13:05 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

ecdj schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:04:
[...]

Dit klinkt erg als mijn XBOX Series X, die nog steeds niet geleverd is, en waarover ze totaal niet communiceren. Ik hoop dat MM mijn PS5 wél gaat leveren, anders heb ik wel heel veel pech.
Heb je ze daarover gebeld ofzo? Vraag me toch af of dat ding nou nog bij Bol.com staat of dat het nog niet door het sorteerproces bij PostNL is.

• ecdj
cronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:10:
[...]

Heb je ze daarover gebeld ofzo? Vraag me toch af of dat ding nou nog bij Bol.com staat of dat het nog niet door het sorteerproces bij PostNL is.
Gebeld is een understatement. Ik heb ze nog net niet door de telefoon getrokken. Inmiddels is er al wel toegegeven dat hij nooit verzonden is. Maar dat er alleen een verzendlabel aangemaakt is. Zal vast met te weinig consoles te maken hebben, ondanks dat ik een van de eerste was die bestelde (8:58), terwijl anderen van 9:10 'm gewoon ontvangen hebben. Bol.com doet blijkbaar niet aan in volgorde uitleveren. Ze zoeken nu naar een oplossing zeggen ze, en ik zal per mail meer horen. Maar ik denk, als ik niet zelf regelmatig aan de bel trek, dat er weinig vanuit hun zelf komt.

Hoop echt dat het voor de personen die de PS5 bij bol besteld hebben, het soepeler zal verlopen. En ik hoop natuurlijk ook dat mijn PS5 van MM wel gewoon komt ;-)

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
pokle312 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:23:
[...]

Jongens, dit wordt niet voor niets gepost. Hou de discussie graag buiten dit topic :)
Ik zal me gewoon aan de regels houden, maar toch vraag ik me af wat de achterliggende gedachte is achter die regel. Idem met de regel over het aanbieden van een eventuele tweede pre-order (elkaar helpen is prima toch?)

Als er geen andere opties zijn om nog een PS5 te bemachtigen dan zie ik niks mis met een normale discussie over de prijzen op tweedehands sites. Het blijkt toch ook dat mensen erover willen praten met elkaar.

Maar inderdaad zolang de regel er is dan moet die gewoon nageleefd worden.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-02 21:18

H.Boss

Hugo Boss

ecdj schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:18:
[...]

Gebeld is een understatement. Ik heb ze nog net niet door de telefoon getrokken. Inmiddels is er al wel toegegeven dat hij nooit verzonden is. Maar dat er alleen een verzendlabel aangemaakt is. Zal vast met te weinig consoles te maken hebben, ondanks dat ik een van de eerste was die bestelde (8:58), terwijl anderen van 9:10 'm gewoon ontvangen hebben. Bol.com doet blijkbaar niet aan in volgorde uitleveren. Ze zoeken nu naar een oplossing zeggen ze, en ik zal per mail meer horen. Maar ik denk, als ik niet zelf regelmatig aan de bel trek, dat er weinig vanuit hun zelf komt.

Hoop echt dat het voor de personen die de PS5 bij bol besteld hebben, het soepeler zal verlopen. En ik hoop natuurlijk ook dat mijn PS5 van MM wel gewoon komt ;-)
Heb na mijn pre order nog genoeg besteld bij bol.com en alles was keurig op tijd.

Dus dat het bij jou een keer fout gaat betekent niet dat heel de logistiek van bol.com op zijn gat ligt of dat het bij anderen fout gaat/moet gaan.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• ecdj
H.Boss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:35:
[...]

Heb na mijn pre order nog genoeg besteld bij bol.com en alles was keurig op tijd.

Dus dat het bij jou een keer fout gaat betekent niet dat heel de logistiek van bol.com op zijn gat ligt of dat het bij anderen fout gaat/moet gaan.
Mee eens, ik blijf ook zeker bestellen bij Bol.com, bedoelde alleen dat mijn vertrouwen in hoe pre-orders worden afgehandeld bij Bol.com wel wat afgenomen is. Zeker omdat ik niet de enige ben. Maar over het algemeen blijf ik zeker tevreden over Bol.

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Playstation Games pre order gaan pas op 19/11 de winkel uit (Belgie)?

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-01 18:34
rdgut schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:00:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Ik heb al 2x bij bol om opheldering gevraagd maar zij claimen dat het bij PostNL ligt.
Probeer nu contact op te nemen via de chatbot en daar staat onderweg en wordt bezorgd op 19 november. Dus ik denk dat ik de accessoires pas samen met de bestelde PS5 krijg? Wel vreemd dat het de 11e al is aangemeld.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:52
*knip* dit soort opmerkingen voegt helemaal niets toe, lokt alleen maar reacties uit.

[ Voor 75% gewijzigd door Geronimous op 14-11-2020 14:10 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Santiago2019 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:30:
[...]

Ik zal me gewoon aan de regels houden, maar toch vraag ik me af wat de achterliggende gedachte is achter die regel. Idem met de regel over het aanbieden van een eventuele tweede pre-order (elkaar helpen is prima toch?)

Als er geen andere opties zijn om nog een PS5 te bemachtigen dan zie ik niks mis met een normale discussie over de prijzen op tweedehands sites. Het blijkt toch ook dat mensen erover willen praten met elkaar.

Maar inderdaad zolang de regel er is dan moet die gewoon nageleefd worden.

hoewel offtopic hier, haak ik hier even op in: omdat de geschiedenis ons leert dat dit altijd ontaardt in een 'discussie'. Mensen die vinden dat dit normale marktwerking op vraag en aanbod is en mensen die het opkopen en doorverkopen moreel verwerpelijk vinden, gaan elkaar echt niet overtuigen. Hoeveel iemand eventueel bereid is bovenop de vraagprijs te betalen om er toch een te hebben met launch is in elk geval een strict persoonlijke overweging. Bovendien is dit topic er om elkaar op de hoogte te houden over preorders, voorraad, het bestelproces, en levertijden, en als we bovenstaande wel zouden toestaan, het eigenlijke doel al snel ondersneeuwt onder die zinloze discussie over de woekerprijzen.

Wat betreft je spullen aanbieden: dat staan we al heel erg lang nergens toe op het forum; valt onder spam/werving/reclame maken voor je eigen advertenties en als iedereen dat gaat doen is ook snel weer het topic ondergesneeuwd. Bovendien krijg je dan wrevel in het topic als er dan alsnog mensen zo'n aanbod mislopen. We hebben een speciale sectie op de website waar dit wel in goede banen kan: Vraag & Aanbod.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 15:28

s0kkie

Cowabunga

Het wordt ondertussen een dagtaak hier voor de admins :P

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Net bij Media Markt Rotterdam Centrum geweest. Ze hebben nog niemand gebeld om je pre order op te halen. Er kwam nog een kerel voorbij die zei als ik er nu 1 reserveer, kan ik hem dan donderdag ophalen. Antwoord was eerder Maart 2021 :o

PSN ID: White_Anomaly

• cronixx

cronixx

krieuw

Valcanus1337 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:38:
Net bij Media Markt Rotterdam Centrum geweest. Ze hebben nog niemand gebeld om je pre order op te halen. Er kwam nog een kerel voorbij die zei als ik er nu 1 reserveer, kan ik hem dan donderdag ophalen. Antwoord was eerder Maart 2021 :o
:D Dat is ook wel erg naief.

Verwijderd

:D Dat is ook wel erg naief.
Bwah... zelf heb ik eentje op 2dehands moeten scoren... weet niet wat er naief aan is...

Ik werd maar “hyped” omdat ik sinds jaren COD nog eens speelde...
Bleek er een ps5 uit te komen waar ik niks van volgde...
Wrm zou ik terug een ps4 aanschaffen als een vernieuwd model uitkomt 😉

Het thuisblijven om een dag te F5’n vind ik al een stuk dommer dan een dag gaan werken en een deel afgeven om alsnog je playstation te hebben... maar das just my 2 cents😬

• Yvssvn
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2021
Oók ik ben net langs een MM filiaal geweest, in Ede. Daar gaf een medewerker aan dat ze er 100 binnenkrijgen. Nou weet ik niet of dit 50 Disc / 50 DE is of 100 per console. :9~

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:30
Geronimous schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:07:
[...]

[mbr]hoewel offtopic hier, haak ik hier even op in: omdat de geschiedenis ons leert dat dit altijd ontaardt in een 'discussie'. Mensen die vinden dat dit normale marktwerking op vraag en aanbod is en mensen die het opkopen en doorverkopen moreel verwerpelijk vinden, gaan elkaar echt niet overtuigen. Hoeveel iemand eventueel bereid is bovenop de vraagprijs te betalen om er toch een te hebben met launch is in elk geval een strict persoonlijke overweging. Bovendien is dit topic er om elkaar op de hoogte te houden over preorders, voorraad, het bestelproces, en levertijden, en als we bovenstaande wel zouden toestaan, het eigenlijke doel al snel ondersneeuwt onder die zinloze discussie over de woekerprijzen.

Wat betreft je spullen aanbieden: dat staan we al heel erg lang nergens toe op het forum; valt onder spam/werving/reclame maken voor je eigen advertenties en als iedereen dat gaat doen is ook snel weer het topic ondergesneeuwd. Bovendien krijg je dan wrevel in het topic als er dan alsnog mensen zo'n aanbod mislopen. We hebben een speciale sectie op de website waar dit wel in goede banen kan: Vraag & Aanbod.[/mbr]
Om daarop aan te haken, je mag alleen vragen en geen PS5 aanbieden op vraag & aanbod.

Althans zo is mijn aanbieding verwijderd.

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:48:
[...]

Bwah... zelf heb ik eentje op 2dehands moeten scoren... weet niet wat er naief aan is...

Ik werd maar “hyped” omdat ik sinds jaren COD nog eens speelde...
Bleek er een ps5 uit te komen waar ik niks van volgde...
Wrm zou ik terug een ps4 aanschaffen als een vernieuwd model uitkomt 😉

Het thuisblijven om een dag te F5’n vind ik al een stuk dommer dan een dag gaan werken en een deel afgeven om alsnog je playstation te hebben... maar das just my 2 cents😬
Nu een MM inlopen en verwachten dat je er nog 1 kan reserveren voor 19-11, dat is naïef.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-01 14:18
Ik ga het i.i.g. komende week proberen bij Coolblue. Ik verwacht niet dat het lukt maar als we het niet proberen dan lukt het zeker niet ;)

En anders maar wachten op de volgende ladingen.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
robcoenen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:54:
Ik ga het i.i.g. komende week proberen bij Coolblue. Ik verwacht niet dat het lukt maar als we het niet proberen dan lukt het zeker niet ;)

En anders maar wachten op de volgende ladingen.
Iedereen incl mezelf realiseert volgens mij niet helemaal hoe dichtbij we zijn, het gebeurd woensdag al he!
En wie weet wat andere shops gaan doen! Aankomende week word hele dikke hype jongens! Heb er zin in ookal heb ik misschien uiteindelijk niet eentje thuis op de 19e.

Verwijderd

cronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:52:
[...]

Nu een MM inlopen en verwachten dat je er nog 1 kan reserveren voor 19-11, dat is naïef.
Das net mijn punt... jullie waren ermee bezig... ik(anderen) niet.

Het moment dat ik dacht: ik wil weer een PS, ging ik naar google. Kwam hier terecht... en had gelijk door dat er op een normale manier niet veel meer te rapen zou zijn...

Dus heb gelijk ietjes meer betaald (2 weken geleden, ondeetussen ophaalbevestiging). Ik weet nu tenminste dat ik niet al mn laatste hoop op CB moet zetten...

Kwil maar zeggen: niet iedereen is al een half jaar bezig met die ps5. Wat daar naief aan zou moeten zijn is me een raadsel🤨

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:15:
[...]

Das net mijn punt... jullie waren ermee bezig... ik(anderen) niet.

Het moment dat ik dacht: ik wil weer een PS, ging ik naar google. Kwam hier terecht... en had gelijk door dat er op een normale manier niet veel meer te rapen zou zijn...

Dus heb gelijk ietjes meer betaald (2 weken geleden, ondeetussen ophaalbevestiging). Ik weet nu tenminste dat ik niet al mn laatste hoop op CB moet zetten...

Kwil maar zeggen: niet iedereen is al een half jaar bezig met die ps5. Wat daar naief aan zou moeten zijn is me een raadsel🤨
Nee maar wat jij als eerste deed is de meest logische eerste stap, Google. Dan zou je er heel snel achterkomen dat een Media Markt inlopen kansloos is.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

pokle312 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:08:
[...]

Iedereen incl mezelf realiseert volgens mij niet helemaal hoe dichtbij we zijn, het gebeurd woensdag al he!
En wie weet wat andere shops gaan doen! Aankomende week word hele dikke hype jongens! Heb er zin in ookal heb ik misschien uiteindelijk niet eentje thuis op de 19e.
Ik voorspel dat Bol er een paar uit zal gooien

• Appie_1988
  • Laatst online: 08:24
Ik hoop vooral dat Bol alles de 17e al aanbied bij Postnl zodat de ps5 ook echt de 19de geleverd wordt.

• Chrisjeeeh94
  • Laatst online: 03-11-2022
ryanator schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:20:
[...]

Zo'n idee heb ik dus ook :)

• Steven030
  • Laatst online: 08-12-2025
Appie_1988 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:26:
Ik hoop vooral dat Bol alles de 17e al aanbied bij Postnl zodat de ps5 ook echt de 19de geleverd wordt.
Dat lijkt me heel sterk. Dan zouden de meesten hem de 18de al krijgen en ik weet niet of Sony dat leuk vindt. Ik heb Bol zoiets nog nooit bewust zien doen

• double_pack
  • Laatst online: 01-01 15:25
Net bij MediaMarkt Emmen even geïnformeerd qua levering, werd nu aangeven ze krijgen er 52 (hij wist niet of dit totaal was of 52 disc) en dat ze in de loop van deze week contact met mensen gaan zoeken.

Verwijderd

cronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:17:
[...]

Nee maar wat jij als eerste deed is de meest logische eerste stap, Google. Dan zou je er heel snel achterkomen dat een Media Markt inlopen kansloos is.
We halen beiden een punt dan 🤣
Iig, je moet de vergelijking kunnen maken tussen de casual en de diehard. Of je daar een term als näief kunt opplakken of niet laat ik er nu buiten!

Ik ben (als casual) blij dat het me hopelijk gelukt is, maar vind het maar goedkoop om een andere casual naief te noemen omdat hij een kleine week op voorhand probeert. Zeker wetende dat het mezelf kon zijn😂

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
ryanator schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:20:
[...]

Ik duim dat je voorspelling uitkomt. Ben heel benieuwd wanneer ze dat dan gaan doen, en ook hoe laat. Weinig zin om weer met andere dingen bezig te zijn als het online komt.

Verwijderd

Appie_1988 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:26:
Te mooi om waar te zijn ben ik bang.

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01 13:19
yinx84 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:13:
Ik heb van Bol een T&T voor m'n Pulse 3D headset ontvangen, maar hij staat nu al 2 dagen op "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". De status op Bol is wel 'Verzonden'. Hangt hij nu in limbo ergens tussen Bol en PostNL?

M'n overige accessoires en twee games zijn overigens wel netjes binnen.
Ik heb precies hetzelfde. De bol.com app zegt: "wordt vandaag bezorgd", Postnl app zegt: "pakket is nog niet ontvangen of verwerkt".

Heb jij er al meer duidelijkheid over?

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

jellesteeg schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:31:
[...]

Ik duim dat je voorspelling uitkomt. Ben heel benieuwd wanneer ze dat dan gaan doen, en ook hoe laat. Weinig zin om weer met andere dingen bezig te zijn als het online komt.
Ik hoop het zelf ook.. Ik wil hem dit keer ook niet missen dan. Dat wordt dagelijks 8u wakker zijn en mail checken :p

• Timovdr
  • Laatst online: 09-12-2020
ryanator schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:38:
[...]

Ik hoop het zelf ook.. Ik wil hem dit keer ook niet missen dan. Dat wordt dagelijks 8u wakker zijn en mail checken :p
Ik val meestal na 3 uur ook weer in slaap ;)

• easy-cloud
  • Laatst online: 31-01 20:44
Intertoys veldhoven + Eindhoven Stratum samen krijgen er maar 3 samen (vestigingen zijn samengevoegd)

• mr-ordinary
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10-2024
Hele gekke vraag,maar nog niet voorbij zien komen. Zou de Makro de ps5 krijgen? Nu de horeca dicht is hebben alle consumenten vrij toegang tot de winkels👀

• kevineuro
  • Laatst online: 18-06-2022
mr-ordinary schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:20:
Hele gekke vraag,maar nog niet voorbij zien komen. Zou de Makro de ps5 krijgen? Nu de horeca dicht is hebben alle consumenten vrij toegang tot de winkels👀
voorlopig niet

• Timovdr
  • Laatst online: 09-12-2020
mr-ordinary schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:20:
Bij de Makro zijn ze alleen verkrijgbaar in batches van 10.

Verwijderd

Net bij de Mediamarkt Deventer geweest. Een van de kleinste filialen qua aantal van pre-orders. Hun krijgen er 28 binnen(disk). Dus voor de mensen die ook pre-order hebben gedaan in de winkel. Dan heb je een indicatie qua aantallen.

• Yvssvn
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:24:
Net bij de Mediamarkt Deventer geweest. Een van de kleinste filialen qua aantal van pre-orders. Hun krijgen er 28 binnen(disk). Dus voor de mensen die ook pre-order hebben gedaan in de winkel. Dan heb je een indicatie qua aantallen.
Dan kan ik het wel vergeten 😂
Sta nummer 80 ongeveer in Ede...

• Daanthk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-11-2025
Yvssvn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:51:
Oók ik ben net langs een MM filiaal geweest, in Ede. Daar gaf een medewerker aan dat ze er 100 binnenkrijgen. Nou weet ik niet of dit 50 Disc / 50 DE is of 100 per console. :9~
Ik heb zelf in dit filiaal ook andere cijfers gehoord, daar hoorde ik iets rond de 80. Maar geen idee of dit enkel disc betrof of de gehele batch. Heb je enige indicatie gehad van wanneer we een mailtje kunnen verwachten?

• Yvssvn
Daanthk schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:29:
[...]

Ik heb zelf in dit filiaal ook andere cijfers gehoord, daar hoorde ik iets rond de 80. Maar geen idee of dit enkel disc betrof of de gehele batch. Heb je enige indicatie gehad van wanneer we een mailtje kunnen verwachten?
In een Facebook PM zeiden ze dat ze op launchday mensen op de hoogte gaan stellen of ze 'm kunnen komen ophalen.

• Daanthk
Yvssvn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:30:
[...]

In een Facebook PM zeiden ze dat ze op launchday mensen op de hoogte gaan stellen of ze 'm kunnen komen ophalen.
Pfff dat is behoorlijk kortdag dan. Mij is telkens gezegd dat ik 1 tot 2 weken voor launch een berichtje zou krijgen. Ik kijk t allemaal rustig aan, geen idee of ik er straks bij zit of niet. We gaan t meemaken.

Thanks voor de info!

• Yvssvn
Daanthk schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:32:
[...]

Pfff dat is behoorlijk kortdag dan. Mij is telkens gezegd dat ik 1 tot 2 weken voor launch een berichtje zou krijgen. Ik kijk t allemaal rustig aan, geen idee of ik er straks bij zit of niet. We gaan t meemaken.

Thanks voor de info!
Geen probleem man, waar sta jij op de lijst dan?

• Daanthk
Yvssvn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:33:
[...]

Geen probleem man, waar sta jij op de lijst dan?
Nooit mijn exacte plek gehoord maar toen ik destijds vroeg hoeveel mensen er al langs waren geweest voor een pre-order was het "een stuk of 50".

Zelf geen idee hoeveel mensen er op zo'n filiaal af komen, zeker met de verhalen van filialen in/rond Amsterdam die er onder de 50 zouden ontvangen had ik zelf t gevoel dat t waarschijnlijk de 2de lading wordt. We gaan t zien!

• kevineuro
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik ken iemand die bij mediamarkt alphen werkt, hij had zelf ook gepreordered. Hij kreeg vandaag te horen dat er daar 20 binnenkomen.

• Babylon52
  • Laatst online: 17-01 15:03
Heb je ook een idee hoeveel pre-orders er ongeveer waren bij de Mediamarkt in Deventer?

Ik weet dat het voor de 19 wel te laat is, maar kan je nog steeds een pre-order doen op de eventuele volgende voorraad?

Verwijderd

Babylon52 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:40:
[...]

Heb je ook een idee hoeveel pre-orders er ongeveer waren bij de Mediamarkt in Deventer?

Ik weet dat het voor de 19 wel te laat is, maar kan je nog steeds een pre-order doen op de eventuele volgende voorraad?
Ja waren ongv 95 pre-orders voor de disk versie.
Tenmiste dat baseer ik op de bron die iemand stuurde met alle pre-orders per winkel. Dus 95 pre orders voor disk en ze krijgen er 28.

Ben bang dat nu daar nog pre-orderen niet heel veel nut heeft voor de levering want er zijn er dus nog een stuk of 65 voor je.

• Babylon52
  • Laatst online: 17-01 15:03
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:46:
[...]

Ja waren ongv 95 pre-orders voor de disk versie.
Tenmiste dat baseer ik op de bron die iemand stuurde met alle pre-orders per winkel. Dus 95 pre orders voor disk en ze krijgen er 28.

Ben bang dat nu daar nog pre-orderen niet heel veel nut heeft voor de levering want er zijn er dus nog een stuk of 65 voor je.

Ah, was wel benieuwd. In iedergeval bedankt voor je antwoord :)

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
Babylon52 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:40:
[...]

Ook bij de MM gevraagd (random werknemer want de games afdaling en omliggend was compleet verlaten).
Mensen die bij de eerste levering zaten zouden een bericht moeten hebben gehad.

Iedereen die nog niks heeft zal waarschijnlijk na maart aan de beurt zijn. Sony zou niks loslaten, volgens hem 2e levering zou december maar ook januari kunnen zijn.

Verwijderd

Djores schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:53:
[...]

Ook bij de MM gevraagd (random werknemer want de games afdaling en omliggend was compleet verlaten).
Mensen die bij de eerste levering zaten zouden een bericht moeten hebben gehad.

Iedereen die nog niks heeft zal waarschijnlijk na maart aan de beurt zijn. Sony zou niks loslaten, volgens hem 2e levering zou december maar ook januari kunnen zijn.
Die heeft je dan niet goed ingelicht want er zijn nog heel veel MM die pas aankomende week wat van zich gaan laten horen wat betreft pre-orders. Waaronder de mediamarkt van mij.

• ellarbo
  • Laatst online: 13-02-2021
Adam centrum krijgt rond de 30 PS5's binnen(disk).

Wel vreemd want ze hebben 80 meer orders dan Deventer en ze krijgen er mischien 3 meer.

• Djores
  • Laatst online: 18-06-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:56:
[...]

Die heeft je dan niet goed ingelicht want er zijn nog heel veel MM die pas aankomende week wat van zich gaan laten horen wat betreft pre-orders. Waaronder de mediamarkt van mij.
Dat kan, was ook niet degene die de afdeling beheerd. Volgens hem waren degene die er een zouden krijgen voor launch-day al genotificeerd. Zo niet, pech. 2e levering is onbekend.

Verwijderd

ellarbo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:56:
[...]

Adam centrum krijgt rond de 30 PS5's binnen(disk).

Wel vreemd want ze hebben 80 meer orders dan Deventer en ze krijgen er mischien 3 meer.
Als je het zo bekijkt zou het idd raar zijn. Weet alleen niet waar ze die aantallen op baseren. Miss kijken ze ook wel naar de datum van pre-orderen en hebben er in Deventer meer direct actie ondernomen. Maar ik heb ook geen idee. Die 28 is in ieder geval bevestigd door een medewerker.

Verwijderd

Djores schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:59:
[...]

Dat kan, was ook niet degene die de afdeling beheerd. Volgens hem waren degene die er een zouden krijgen voor launch-day al genotificeerd. Zo niet, pech. 2e levering is onbekend.
Ahh oke! Ja dat is ook een beetje het probleem. Elke medewerker zegt bij Mediamarkt wat anders dus je weet nooit wie je nou moet geloven.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 08:50
Shifty47 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:35:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. De bol.com app zegt: "wordt vandaag bezorgd", Postnl app zegt: "pakket is nog niet ontvangen of verwerkt".

Heb jij er al meer duidelijkheid over?
Besloten om maandag nog even aan te kijken. In de middag ga ik contact met ze opnemen als de status nog niet veranderd is.

Wil zo min mogelijk aan m'n bestellingen komen uit angst dat er iets gebeurd met m'n console :P

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Bij de Mediamarkt in Zwolle zijn nog zeker 3 Pulse headsets aanwezig, meerdere charging docks (voor 40 ipv 30) en een aantal launch games.

Geen Dualsense gezien jammer genoeg :(

Wel voorbereidingen getroffen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tMmKr6S_pyceVj1_mEOA5-YjN9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/72RnVYE3u2RMl0VhkgBxf2kG.jpg?f=fotoalbum_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 14-11-2020 19:20 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 14-11-2020 19:21 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
de echte liefhebber betaald 800 euro op marktplaats :9

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:30
Hamazaki schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:58:
de echte liefhebber betaald 800 euro op marktplaats :9
Als je snel bent, anders gaat het richting de 1000 euro.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:50
Richh schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:16:
Weet niet of ze naar NL shippen, maar in BE is de DualSense momenteel voor €60 te koop bij fnac.be. Zijn webdagen tot morgenavond, met €10 korting vanaf €60 besteding.

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Ik zie ook van die silliconenhoesjes voor op de controller.

Iemand daar ervaring mee?

Bol.vom verkoopt ze voor 12 euro.

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
H.Boss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:22:
Ik zie ook van die silliconenhoesjes voor op de controller.

Iemand daar ervaring mee?

Bol.vom verkoopt ze voor 12 euro.
Je moet nooit hoesjes gebruiken. Dan voel je veel minder feedback.

• JDdeV1992
  • Laatst online: 28-01 22:25
De beste medewerker kan daar niks aan doen. Ook ik heb niet gepreorderd. Als dat nu betekent dat ik moet wachten, tja ben ik zelf bij geweest.

De voorspelling Juni lijkt me wel wat uit de lucht gegrepen. Als jij de komende maand alles goed in de gaten houd dan zit er een prima kans in dat je er voor feestdagen 1 hebt. Laat staan voor Juni 2021.

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 14-11-2020 19:44 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
MM weet het gewoon niet. Juni is beter dan te zeggen dan iets van dit jaar.

[ Voor 22% gewijzigd door Evertt op 14-11-2020 18:52 ]

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2025
Twixie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:17:
[...]

Weet niet of ze naar NL shippen, maar in BE is de DualSense momenteel voor €60 te koop bij fnac.be. Zijn webdagen tot morgenavond, met €10 korting vanaf €60 besteding.
Bedankt voor de tip, ik heb deze zonet besteld 😃 Nu wachten tot dreamland ooit eens antwoord of ik mijn ps5 dit jaar nog krijg of niet

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 12:01
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:56:
[...]

Yep, ook hier nog steeds niets gehoord van de MM en gezien ik er 15 juli toch wel redelijk snel bij was (16:45uur) verwacht ik toch echt wel dat ik bij de eerste levering zit.

Een bevestiging oid zou echter wel een keer fijn wezen..

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3ul7rrlpw1lJsHCp_rSoAwQHLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GqE9ZBhnlf5g5CgffE9fJx9Q.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist dit bericht ontvangen van iemand op MP. Is dit überhaupt mogelijk, afleveradres aanpassen?

En hoe zit het met de garantie, aangezien mijn naam niet op de factuur staat? Deze verkoper vraagt overigens niet meer dan de retail prijs. Te mooi om waar te zijn? :+

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:20:
[Afbeelding]

Zojuist dit bericht ontvangen van iemand op MP. Is dit überhaupt mogelijk, afleveradres aanpassen?

En hoe zit het met de garantie, aangezien mijn naam niet op de factuur staat? Deze verkoper vraagt overigens niet meer dan de retail prijs. Te mooi om waar te zijn? :+
Ik kan mijn adres ook aanpassen bij mijn lopende bestelling @ amazon.de, dus technisch gezien klopt dat.

Zou ik dat overwegen:
Hells NO!

vwb garantie, durf ik niet te zeggen met een aankoop op andermans naam in Franrijk.

Verwijderd

cronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:23:
[...]

Ik kan mijn adres ook aanpassen bij mijn lopende bestelling @ amazon.de, dus technisch gezien klopt dat.

Zou ik dat overwegen,
Hells NO!

vwb garantie, durf ik niet te zeggen met een aankoop op andermans naam in Franrijk.
Oké, dankjewel voor de info!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:24:
[...]

Oké, dankjewel voor de info!
Met ophalen en pas betalen aan de deur zit je relatief 'veilig', toch?

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

[Afbeelding]

Hoezo te mooi om waar te zijn? Hij geeft aan dat je kunt ophalen.

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
cronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:25:
[...]

Met ophalen en pas betalen aan de deur zit je relatief 'veilig', toch?
Precies. Gewoon ophalen en klaar. Garantie is in Europa ook op zich goed geregeld.

Verwijderd

H.Boss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:27:
[...]

Ik heb helaas niet de mogelijkheid om naar Amsterdam te reizen, anders had ik die optie overwogen ja.

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
[Afbeelding]

Zou het sowieso alleen ophalen als je het kan krijgen voor de normale prijs. Ik ben enkele maanden geleden opgelicht geworden op marktplaats en van de politie heb ik nog steeds niets vernomen ;(

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06-2025
H.Boss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:27:
[...]

Kan ook een truukje zijn door geloofwaardig over te komen en mensen te motiveren om geld over te maken.

Ik kijk altijd hoe lang iemand actief is op marktplaats en of er (goede) recenties aanwezig zijn.

Verwijderd

Agaron schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:28:
[...]

Zou het sowieso alleen ophalen als je het kan krijgen voor de normale prijs. Ik ben enkele maanden geleden opgelicht geworden op marktplaats en van de politie heb ik nog steeds niets vernomen ;(
Dat is heel zuur! Ik hoop dat de politie alsnog iets voor je kan betekenen. Maar dit is dus wel de reden waarom ik huiverig ben om via MP te kopen.

• Starscreamer
  • Laatst online: 03-02 14:19
Bij de Mediamarkt in Zwolle zijn nog zeker 3 Pulse headsets aanwezig, meerdere charging docks (voor 40 ipv 30) en een aantal launch games.

[Afbeelding]
Ben de game al lang aan het spelen. PS4 gratis upgrade na PS5 zonde om dan de PS5 versie te kopen

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:28:
[...]

Ik heb helaas niet de mogelijkheid om naar Amsterdam te reizen, anders had ik die optie overwogen ja.
Ahh das zonde, maar dan had ik het persoonlijk niet gegokt.

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 20:38
[Afbeelding]

Voor kostprijs? Als je interesse hebt kun je aangeven te gaan ophalen, 99% kans dat je nix meer hoort.

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 20:38

[Afbeelding]
De dualsense is gewoon bij de webshop te bestellen toch?

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-01 11:20
koenvd90 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:30:
[...]

Kan ook een truukje zijn door geloofwaardig over te komen en mensen te motiveren om geld over te maken.

Ik kijk altijd hoe lang iemand actief is op marktplaats en of er (goede) recenties aanwezig zijn.
Dit 100%.

Echter ben ik een paar maanden geleden toevallig ook opgelicht door een account dat 12 jaar acties was op MP, en op dezelfde vertrouwelijke manier te werk ging.

Daar heb ik wel van geleerd. Nooit op afstand kopen, zeker niet als het om dit soort bedragen gaat.

• easy-cloud
  • Laatst online: 31-01 20:44
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:28:
[...]

Zelfs ophalen geen garantie, vandaag opgelicht voor een aanbetaling en dan donderdag afhalen. Ging om erg weinig maar dan alsnog zuur!

• Yvssvn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-QvKcaUobqH5pOUO61mISVAudU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cncoXV3mggBYaE26k1gSfqxj.png?f=user_large

Betekent dit dus dat er per filiaal eigenlijk 150 pre-orders geplaatst konden worden? Ik zag volgensmij bijvoorbeeld dat Rotterdam er al op 400+ zat. 😂

(Dit was trouwens het antwoord op de vraag hoe het zat met de Tweet waarin werd gezegd dat elk filiaal er 150 kreeg)

[ Voor 14% gewijzigd door Yvssvn op 14-11-2020 20:57 ]

Pagina: 1 ... 106 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord