Kunnen we alvast oefenen voor woensdagBaRF schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:12:
haha distill gaf iets aan op bcc, ligt meteen die site er uit
Veiligheidsetje.nl valt ook onder hun heeeeel betrouwbaar NIET!!!!!!!!LucasThatsMe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:16:
Ben toch wel heel stiekem benieuwd wat er gaat gebeuren met die site idd, hebben ze dan echt zoveel mensen kunnen oplichten..
https://www.xgn.nl/nieuws...or-kerst-al-in-de-winkels
Xgn meld nu ook extra consoles nog voor kerst. “Ze doen er alles aan”.
Dat moet toch ook vervelend voelen voor de mensen die 1000 euro gaan neertellen voor een ps5 op marktplaats om er vervolgens achter te komen dat ze dit nog geen maand later voor de reguliere prijs hadden kunnen kopen
Dat moet toch ook vervelend voelen voor de mensen die 1000 euro gaan neertellen voor een ps5 op marktplaats om er vervolgens achter te komen dat ze dit nog geen maand later voor de reguliere prijs hadden kunnen kopen
Eigen schuld. Ze doen het toch echt zelfOcin32 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:22:
Ik ken XGN niet? Is dat IGN maar dan met een x?Ocin32 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:22:
Overigens hoor je PU ook niet meer over hun uitspraak van 1000 consoles bij coolblue
als er hier iemand komt die €800 voor mijn playstation gaat betalen mag die hem ook hebben hoor.Ocin32 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:22:
ik wacht dan wel op die kerstlevering
Voor de geïnteresseerden: MM Rotterdam Alexandrium krijgt 80 disk editions. Ik ben nr 86, ai.
Toevoeging: ben net langs de winkel gegaan.
Toevoeging: ben net langs de winkel gegaan.
[ Voor 20% gewijzigd door swa100 op 13-11-2020 18:31 ]
Mja een beetje halfbakken game nieuws site, ze bestaan wel al lang.pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:29:
[...]
Ik ken XGN niet? Is dat IGN maar dan met een x?
Overigens hoor je PU ook niet meer over hun uitspraak van 1000 consoles bij coolblue
Er wordt verwezen naar een interview in de bbc wat ik dan wel weer als betrouwbare bron beschouw:
"They can rest assured we're working really hard to get significant supplies into the market before and after Christmas."
https://www.bbc.com/news/newsbeat-54889795
Dit gaat mijn inzien wel over de UK markt!
Ik denk dat we rustig kunnen zeggen dat de gemiddelde tweaker aan de ps5 komt met kerst.Ocin32 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:33:
[...]
Mja een beetje halfbakken game nieuws site, ze bestaan wel al lang.
Er wordt verwezen naar een interview in de bbc wat ik dan wel weer als betrouwbare bron beschouw:
"They can rest assured we're working really hard to get significant supplies into the market before and after Christmas."
https://www.bbc.com/news/newsbeat-54889795
Dit gaat mijn inzien wel over de UK markt!
De casual gamer februari/maart.
Ik heb net flink wat pagina's in dit forum teruggelezen. Prangende vraag die resteert: wat adviseren jullie iemand zonder een pre-order om zijn zoontje (en papa zelf) ergens in december toch van deze mooie nieuwe console te kunnen laten genieten?
@ddddennis enige is hopen op de 18e bij coolblue. Maar hoe laat die op komt, geen idee.
Het zou zomaar kunnen dat Sony een hele bups ps5 consoles nog levert en het allemaal mee gaat vallen.
Het zou zomaar kunnen dat Sony een hele bups ps5 consoles nog levert en het allemaal mee gaat vallen.
Overal je aan het melden voor mail alert.ddddennis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:53:
Ik heb net flink wat pagina's in dit forum teruggelezen. Prangende vraag die resteert: wat adviseren jullie iemand zonder een pre-order om zijn zoontje (en papa zelf) ergens in december toch van deze mooie nieuwe console te kunnen laten genieten?
Er bestaat kans dat Nedgame niet mij ps5 in 2021 leverd maar dit jaar nog.
1. Je installeert trackers die elke x seconden checken of er een wijziging op de pagina is. Distill heet er één geloof ik. Zoek gerust ook in forum hoe je het instelt.ddddennis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:53:
2. Neem van iemand over. Hou er rekening mee dat het dan duurder gaat worden.
3. Ga in de app groep (staat ook benoemd in forum) zodat je hoort wanneer hij te bestellen is. En andersom delen als je zelf weet als hij ergens te bestellen is.
Waar is dat op gebaseerd?Evertt schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:56:
[...]
Overal je aan het melden voor mail alert.
Er bestaat kans dat Nedgame niet mij ps5 in 2021 leverd maar dit jaar nog.
Dat valt wel mee. De mensen die er zoveel extra voor neertellen doen dat omdat ze de console direct willen hebben. Geen maand later. Ze hebben het geld al klaar liggen en hen is het om het even of ze het aan Sony geven of aan iemand anders, zolang ze er maar direct over kunnen beschikken. Een maand later prima voorraad verandert daar niet veel aan.Ocin32 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:22:
Coolbleu deze week en inderdaad alert instellen waar het kan.ddddennis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:53:
Grote kans dat Bol binnenkort(nov/dec)met nieuwe voorraad komt.
Ik heb ook al een tijdje trackers aanstaan, maar neem aan dat ze in het weekend niet zoveel zin hebben?
Nope kun je gerust uit latenCeleone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:33:
Ik heb ook al een tijdje trackers aanstaan, maar neem aan dat ze in het weekend niet zoveel zin hebben?
Dit zegt eigenlijk niks. Miss voor grote retailers maar als nedgame zelf al zegt 2021..
Ze zeggen letterlijk: "Deze levering wordt uitgeleverd met verwachting begin 2021". Niemand weet het, kan meevallen of tegenvallen.ryanator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:58:
[...]
Dit zegt eigenlijk niks. Miss voor grote retailers maar als nedgame zelf al zegt 2021..
Ben ruim een maand geleden gebeld dat ik hem op release op kan halen, ik stond op nummer 13 (toen ik hem reserveerde) of nummer 16 (dat kreeg ik via de telefoon te horen, waarschijnlijk toch wat personeel die er ook eentje wilde).swa100 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:53:
Is er al iemand die iets heeft gehoord van MediaMarkt Alexandrium Rotterdam?
Vervelend ? Dat moeten ze toch ook echt wel kunnen verwachten toch ?Ocin32 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:22:
Daarmee dat ik er met mijn verstand niet bij kan waarom iemand honderden euro's extra zou willen geven om toch maar die console op day 1 te hebben. De vergelijking met concert-tickets wordt vaak gemaakt, maar daar weet je dat het gewoon een now-or-never ding is, want als je het mist, zal je dat specifiek concert wellicht nooit meer kunnen meemaken. Maar bij een console weet je gewoon dat het gewoon een kwestie van enkele weken is, zeker als je op dat moment dan hopelijk toch ook op 1 of meerdere plaatsen een bestelling plaatst.
Fear of missing out. We weten niet wanneer er weer deze kant op komen. Voor sommigen kan het i.p.v. weken maanden duren. Dan is het verleidelijker om iets meer uit te geven.Twixie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:29:
[...]
Vervelend ? Dat moeten ze toch ook echt wel kunnen verwachten toch ?
Daarmee dat ik er met mijn verstand niet bij kan waarom iemand honderden euro's extra zou willen geven om toch maar die console op day 1 te hebben. De vergelijking met concert-tickets wordt vaak gemaakt, maar daar weet je dat het gewoon een now-or-never ding is, want als je het mist, zal je dat specifiek concert wellicht nooit meer kunnen meemaken. Maar bij een console weet je gewoon dat het gewoon een kwestie van enkele weken is, zeker als je op dat moment dan hopelijk toch ook op 1 of meerdere plaatsen een bestelling plaatst.
En hype natuurlijk
Enkele weken betwijfel ik, ik verwacht dat het echt maanden gaat duren voor je een PS5 gewoon gemakkelijk zal kunnen bestellen.Twixie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:29:
[...]
Vervelend ? Dat moeten ze toch ook echt wel kunnen verwachten toch ?
Ik zou er zelf ook geen honderden euro's extra voor neertellen om hem op release te hebben maar aan de andere kant als je kijkt hoeveel uren lol je eraan kunt beleven in die maanden voor hetzelfde bedrag waar je anders een goed etentje voor kan doen dan kan ik het wel begrijpen.....
Daarnaast moet iedereen toch gewoon zelf weten waar ze hun geld aan willen besteden en voor de ene persoon is 300 of 500 euro nou eenmaal minder boeiend dan voor een ander......
[ Voor 7% gewijzigd door LordLynx op 13-11-2020 20:36 ]
Maar wie heeft het over 'gemakkelijk' ? Nu ja, als je €300 extra ervoor over hebt om van een scalper te kopen, ben je wellicht ook te lui om deftig te gaan rondkijken wat de kortste weg is naar wél een console binnen x weken te hebbenLordLynx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:35:
[...]
Enkele weken betwijfel ik, ik verwacht dat het echt maanden gaat duren voor je een PS5 gewoon gemakkelijk zal kunnen bestellen.
/f/image/EKFbN7FTJfb0Ncd4ouQjcX5q.png?f=fotoalbum_large)
Dit zou ik vanochtend nog delen. Beter laat dan nooit. Ik had (toen de pagina nog online was) mijn e-mailadres achtergelaten voor een berichtje als de Pulse 3D op voorraad was. Vandaag kreeg ik de email. Helaas is de pagina niet meer online. Het adres was: https://www.toychamp.nl/ps5-wireless-pulse-3d-headset
Zou ToyChamp volgende week donderdag toch een paar verdwaalde PS5's verkopen? De accessoires is er wel anders had ik deze email niet gekregen.
Trek er 1 van marktplaats voor 6 a 7 honderd euro, scheelt een hoop gedoe en stress. Dat zou ik doen als ik geen Pre-order had.ddddennis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:53:
Vandaag ook diverse accessoires ontvangen waaronder de Pulse 3D headset, deze gaat toch retour. Zit toch niet heel erg lekker...
Arctis 7P zojuist besteld in het zwart
Ben benieuwd naar deze!
Ben benieuwd naar deze!
Coolblue zegt op Twitter inmiddels weer rond/vanaf het middaguur. Zou het een klantenservicemedewerker zijn die niet op de hoogte is dat ze die melding van de website hebben gehaald of zijn ze weer terug naar middaguur?
Dit lees ik net ook, erg wisselende berichten.Celeone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:53:
Coolblue zegt op Twitter inmiddels weer rond/vanaf het middaguur. Zou het een klantenservicemedewerker zijn die niet op de hoogte is dat ze die melding van de website hebben gehaald of zijn ze weer terug naar middaguur?
[Edit] Niet goed gelezen
[ Voor 96% gewijzigd door Djores op 13-11-2020 22:05 ]
Wat is het andere bericht dan, los van de 1 op 1000 consoles beschikbaar?Celeone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:53:
Misschien dan toch maar de ganse dag f5'en
Op Twitter:mr.JamesBond schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:08:
[...]
Wat is het andere bericht dan, los van de 1 op 1000 consoles beschikbaar?
Misschien dan toch maar de ganse dag f5'en
Coolblue
Goedenavond, de PS5 kan op 18 november vanaf het middaguur besteld worden. Je kan de statuspagina hier in de gaten houden: https://bit.ly/2HlM0Qq
Maar kan dus ook een klantenservicepersoon zijn die zich er niet van bewust is dat de website is aangepast. Of de klantenservice weet dus meer dan er op de website staat. Uiteindelijk blijft het maandag-dinsdag afwachten, maar vond het toch opmerkelijk.
Volgens mij blijft die middag gewoon nog open voor woensdag alleen veel minder ps5's dan verwacht.Celeone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:10:
[...]
Op Twitter:
Coolblue
Goedenavond, de PS5 kan op 18 november vanaf het middaguur besteld worden. Je kan de statuspagina hier in de gaten houden: https://bit.ly/2HlM0Qq
Maar kan dus ook een klantenservicepersoon zijn die zich er niet van bewust is dat de website is aangepast. Of de klantenservice weet dus meer dan er op de website staat. Uiteindelijk blijft het maandag-dinsdag afwachten, maar vond het toch opmerkelijk.
Kans is wel nu 10x kleiner geworden dan voorheen.
Hier het zelfde. Helaas kan de Arctis volgens de berichten niet automatisch switchen op de ps5. Maar dat neem ik maar voor lief. Heb de witte besteldStantana schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:42:
Vandaag ook diverse accessoires ontvangen waaronder de Pulse 3D headset, deze gaat toch retour. Zit toch niet heel erg lekker...
Ben benieuwd naar deze!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Volgens mij dit idd. Zal wel marketing trucje zijn om verwachtingen te temperen. Van veel beschikbaar naar 0, naar een beetje.pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:17:
[...]
Volgens mij blijft die middag gewoon nog open voor woensdag alleen veel minder ps5's dan verwacht.
Kans is wel nu 10x kleiner geworden dan voorheen.
Misschien doen ze het wel via een digitale wachtrij zoals ze bij concerten en festivals vaak doen.
Andere optie zou zijn met loting, zag je ook bij de F1 in Zandvoort de vraag was zove groter dan het aanbod.
Andere optie zou zijn met loting, zag je ook bij de F1 in Zandvoort de vraag was zove groter dan het aanbod.
Medewerker: ''Is het een idee als we een loting houden of een digitale wachtrij''?double_pack schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:34:
Misschien doen ze het wel via een digitale wachtrij zoals ze bij concerten en festivals vaak doen.
Big boss: ''Let them fight''
Vraag me af of je dan ook 3d audio hebt.JSchut schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:23:
[...]
Hier het zelfde. Helaas kan de Arctis volgens de berichten niet automatisch switchen op de ps5. Maar dat neem ik maar voor lief. Heb de witte besteld
Ik zie 2 versie de 2019 en de PS4 versie van de Artic 7p.
Loting of wachtrij allebei prima. Maar sta ook wel open voor een slagveld
Mensen die via amazon.de hebben besteld, hou jullie bestelling in de gaten! Amazon heeft NET het geld van mijn kredietkaart afgeschreven. Leverdatum is onveranderd (sinds 17 september): 19 november
Zoekfunctie > 'Whatsapp'Avex schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:12:
Hi, had begrepen dat er ook een whatsapp groep hiervoor is hebben jullie misschien een linkje?
https://chat.whatsapp.com/KpuAxJfauelDLETffkTSe7
Groep is momenteel wel vol, geen idee of er een tweede is.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
www.ikkrijgnooiteenps5tweedegroep.comAvex schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:12:
Hi, had begrepen dat er ook een whatsapp groep hiervoor is hebben jullie misschien een linkje?
Ja je hebt 3d audio met de Arctis 7PEvertt schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:49:
[...]
Vraag me af of je dan ook 3d audio hebt.
*Fully compatible with PlayStation 5's Tempest 3D AudioTech
Dat doen ze pas als ze gaan verzenden, als het goed is.chijio91 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:06:
Mensen die via amazon.de hebben besteld, hou jullie bestelling in de gaten! Amazon heeft NET het geld van mijn kredietkaart afgeschreven. Leverdatum is onveranderd (sinds 17 september): 19 november
cronixx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:30:
[...]
Dat doen ze pas als ze gaan verzenden, als het goed is.
:strip_exif()/f/image/iJU18oUAtBznXkMqbPbFs8M8.jpg?f=fotoalbum_large)
Status staat op pending maar het geld is effectief weg.
Oeh, spannend. Hier nog nietschijio91 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:37:
[...]
[Afbeelding]
Awww oke, hier nog niks.chijio91 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:37:
[...]
[Afbeelding]
Is dat ook amazon.de?
Edit:
Nevermind, zei je al.
[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 13-11-2020 23:47 ]
Yupcronixx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:44:
[...]
Awww oke, hier nog niks.
Is dat ook amazon.de?
Ik heb pas de 25e besteld trouwens @ amazon.de
Niet betaald voor express shipment?chijio91 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:37:
[...]
[Afbeelding]
Oh ik wist niet dat ze later nog bestellingen opnamen. De 25ste is ook gewoon vroeg dus hopelijk heb je hem snel.cronixx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:51:
[...]
Ik heb pas de 25e besteld trouwens @ amazon.de
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb al 2x bij bol om opheldering gevraagd maar zij claimen dat het bij PostNL ligt.TheDukemaster schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:35:
Nou dat gaat lekker met de accessoires vanuit Bol.com. Bestelling had gister al binnen moeten zijn maar bij PostNL staat nog steeds niet ontvangen of behandeld en dat het pakket morgen verwacht wordt. Hopen dat het volgende week wel goed gaat.
Nja, dat was die “second wave” kwam toen op 25 sept bij Amazon .de .fr .es en .co.ukchijio91 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:59:
[...]
Oh ik wist niet dat ze later nog bestellingen opnamen. De 25ste is ook gewoon vroeg dus hopelijk heb je hem snel.
Ik heb een pre-order op amazon.fr van 22 september. Zojuist maakt amazon weer een reservering van 0 euro.
Wel fijn om te zien dat de verwachte levering nu 23-24 nov is in plaats van 25-26
Wel fijn om te zien dat de verwachte levering nu 23-24 nov is in plaats van 25-26
Hmm ik zie trouwens helemaal geen (0 euro) reserveringen op mijn credit card van Amazon. Vraag me af of dat wel goed gaat dan, maar verder zie ik geen problemen in mijn bestelling. Ik durf ook niet mijn betaalwijze te wijzigen naar iDeal voor het geval er wat mis gaat. Ach, zal vast wel goed komen
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 14-11-2020 00:13 ]
Verwijderd
Ik ook niet hoor, komt vast goed!Steven030 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:11:
Hmm ik zie trouwens helemaal geen (0 euro) reserveringen op mijn credit card van Amazon. Vraag me af of dat wel goed gaat dan, maar verder zie ik geen problemen in mijn bestelling. Ik durf ook niet mijn betaalwijze te wijzigen naar iDeal omdat er wat mis kan gaan. Ach, zal vast wel goed komen
Hij staat nog onveranderd op:
"Bestelling geplaatst: 25 September"
en
"Ontvang dit item op donderdag"
Dus ziet er nog goed uit..
"Bestelling geplaatst: 25 September"
en
"Ontvang dit item op donderdag"
Dus ziet er nog goed uit..
Ook niet rond 25 sept? (als je toen hebt besteld)Steven030 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:11:
Hmm ik zie trouwens helemaal geen (0 euro) reserveringen op mijn credit card van Amazon. Vraag me af of dat wel goed gaat dan, maar verder zie ik geen problemen in mijn bestelling. Ik durf ook niet mijn betaalwijze te wijzigen naar iDeal omdat er wat mis kan gaan. Ach, zal vast wel goed komen
17 sept besteld! Geen afschrijvingen te zien idd, maar ik zie helemaal geen 0 euro afschrijvingen uit vorige maanden, ik heb het gevoel dat de bank (ING) die weg laat uit het overzichtcronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:13:
[...]
Ook niet rond 25 sept? (als je toen hebt besteld)
Ja, volgens mij worden reserveringen inderdaad verwijderd, als ze niet "gebruikt" worden.Steven030 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:16:
[...]
17 sept besteld! Geen afschrijvingen te zien idd, maar ik zie helemaal geen 0 euro afschrijvingen uit vorige maanden, ik heb het gevoel dat de bank (ING) die weg laat uit het overzicht
Jij ookal de 17e joh, wat snel allemaal!
[ Voor 9% gewijzigd door cronixx op 14-11-2020 00:17 ]
Top, niks om me zorgen over te maken dus. Ziet er goed uit allemaalcronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:17:
[...]
Ja, volgens mij worden reserveringen inderdaad verwijderd, als ze niet "gebruikt" worden.
Jij ookal de 17e joh, wat snel allemaal!
Haha ja, gelijk na de PS5 presentatie eerst tot 00:00 gewacht of Bol open ging, maar toen dat niet zo was gaan slapen en toen ik snachts de fles moest geven aan de kleine bleek Amazon.de net als eerste begonnen te zijn
Wat een chaos gaat dit bij Coolblue worden zeg haha. Voor elke 1000 mensen die 'm in de watchlist hebben krijgen ze d'r 1
En dan moet je nagaan hoeveel mensen 'm niet op hun watchlist hebben, maar wel gaan F5en de 18e
En dan moet je nagaan hoeveel mensen 'm niet op hun watchlist hebben, maar wel gaan F5en de 18e
Idd... eerst de mensen van de 17e aan de beurt, wel leuk dat er beweging in zit.Steven030 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:21:
[...]
Top, niks om me zorgen over te maken dus. Ziet er goed uit allemaal
Haha ja, gelijk na de PS5 presentatie eerst tot 00:00 gewacht of Bol open ging, maar toen dat niet zo was gaan slapen en toen ik snachts de fles moest geven aan de kleine bleek Amazon.de net als eerste begonnen te zijn
Ja leuk die creditcard reserveringen
Ben mijn ING app al dagen aan het bekijken of MM Duitsland alsnog gaat afschrijven, 19 november komt steeds dichterbij...
Bij mij hebben ze overigens direct bij bestelling idd een reservering van 499,99 gedaan, deze is vanzelf verdwenen. Dat is normaal bij reserveringen die niet direct worden geint, zo ook bevestigde de klantenservice mij:
Op https://www.gameswirtscha...turn-playstation5-termin/ staat sinds 10 november wel dat bij sommige mensen die via een account hebben besteld, hun bestelstatus is aangepast naar 'in behandeling'. Ik heb helaas met een gastaccount besteld, dus kan daar niks checken
Zijn er mensen die bij MM Duitsland hebben besteld met creditcard? Is er bij jullie wat afgeschreven, en wat is evt. de status bij jullie bestelling?
Bij mij hebben ze overigens direct bij bestelling idd een reservering van 499,99 gedaan, deze is vanzelf verdwenen. Dat is normaal bij reserveringen die niet direct worden geint, zo ook bevestigde de klantenservice mij:
Vraag is natuurlijk: hoe ver vantevoren gaan ze dat alsnog innenDa die Lieferung oben genannter Bestellung erst Mitte November erfolgt, wurde die Reservierung der Kreditkarte aufgehoben. Rechtzeitig vor Lieferung, wird der Betrag eingezogen.
Op https://www.gameswirtscha...turn-playstation5-termin/ staat sinds 10 november wel dat bij sommige mensen die via een account hebben besteld, hun bestelstatus is aangepast naar 'in behandeling'. Ik heb helaas met een gastaccount besteld, dus kan daar niks checken
Zijn er mensen die bij MM Duitsland hebben besteld met creditcard? Is er bij jullie wat afgeschreven, en wat is evt. de status bij jullie bestelling?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ah, je hebt dan zeker amazon prime.chijio91 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:57:
[...]
Heb de snelste shipment genomen die ik kon.[Afbeelding]
Leveren alleen in duitsland volgens mij, en expert nederland heeft geen ps5 pagina of wel?Iloledingame schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:39:
https://www.expert.de/Themenwelten/Sony-PS5
Bij de buren te bestellen op de 19e
Er zijn een aantal post forwarding services die je kunt gebruiken. Helaas heb ik er zelf niet zo veel ervaring mee.easy-cloud schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:45:
[...]
Leveren alleen in duitsland volgens mij, en expert nederland heeft geen ps5 pagina of wel?
Bedankt hier ga ik een poging wagen, mijn ouders wonen in DuitslandIloledingame schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:39:
https://www.expert.de/Themenwelten/Sony-PS5
Bij de buren te bestellen op de 19e
Is er hier een Belgische Tweaker die weet hoe Carrefour Hypermarket de PS5's gaat verkopen met de huidige lock down maatregelen in België?
[ Voor 3% gewijzigd door Agaron op 14-11-2020 02:50 ]
Geen idee, denk niet dat iemand er al mee gebeld heeft.Mocht je bellen laat het hier dan even wetenAgaron schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 02:49:
Is er hier een Belgische Tweaker die weet hoe Carrefour Hypermarket de PS5's gaat verkopen met de huidige lock down maatregelen in België?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7dKi16xbNFIffjqwaCSg0ZVP.jpg?f=user_large)
MM filiaal in Ede (relatief klein...) beweert dat er meer dan 80 disc units zullen zijn op launchday. Ik ben zelf rond de 80-90. Weet nou niet of ik er nu vanuit moet gaan dat ik hem de 19e kan verwachten...
Volgens mij kan dat 3D audio echt met elke headset. Maar het staat ook op de site van Steelseries dat hij compatible is.Evertt schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:49:
[...]
Vraag me af of je dan ook 3d audio hebt.
Ik krijg hem vandaag binnen en ga ze dan eerst vergelijken qua comfort. Grote kans dat ik alleen de Steelseries ga testen met de PS5.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Niet in de winkels in elk geval. https://www.hln.be/binnen...ende-beelden-op~a697baec/Agaron schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 02:49:
Ik zie dat ze in juli een pre-order gedaan hebben, voor de rest vind ik er niets meer over. Staat ook niet op hun site of zo. Zal er straks eens naar bellen.Agaron schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 02:49:
Ik heb van Bol een T&T voor m'n Pulse 3D headset ontvangen, maar hij staat nu al 2 dagen op "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". De status op Bol is wel 'Verzonden'. Hangt hij nu in limbo ergens tussen Bol en PostNL?
M'n overige accessoires en twee games zijn overigens wel netjes binnen.
Heb in twee verschillende carrefours de batch die in de winkel bestemd was kunnen reserveren. Bijeentje was ik 20e, de andere was ik laatste. Nu nog zien of ik er effectief bijzit voor een van de twee...Agaron schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 02:49:
Het is gebruikelijk dat een zending vanuit een distributiecentrum de status ‘verzonden’ krijgt zodra de verzendlabels geprint zijn. Er wordt dan ook een vooraanmelding naar de vervoerder in kwestie gedaan zodat het pakket daar ‘ontvangen’ kan worden bij het ophalen (ook tbv van het sorteren en de planning). Je T&T link is dan al gegenereerd maar nog niet actief omdat de vervoerder deze nog niet heeft ingescand. Ik vermoed dus dat in jouw geval het pakketjes netjes ingepakt met een verzendlabel ligt te wachten om door postnl opgehaald te worden bij bol.com.yinx84 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:13:
Ik heb van Bol een T&T voor m'n Pulse 3D headset ontvangen, maar hij staat nu al 2 dagen op "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt". De status op Bol is wel 'Verzonden'. Hangt hij nu in limbo ergens tussen Bol en PostNL?
Veel plezier straks!
Hoewel het verhaal over het label klopt, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het pakketje ergens ‘ligt te wachten’. Als iets ingepakt is en voorzien is van een label, gaat het over het algemeen meteen een rolcontainer in en wordt het later die dag opgehaald door PostNL. Bol.com heeft helemaal geen ruimte om pakketten langer te bewaren.Banaan000 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:31:
[...]
Het is gebruikelijk dat een zending vanuit een distributiecentrum de status ‘verzonden’ krijgt zodra de verzendlabels geprint zijn. Er wordt dan ook een vooraanmelding naar de vervoerder in kwestie gedaan zodat het pakket daar ‘ontvangen’ kan worden bij het ophalen (ook tbv van het sorteren en de planning). Je T&T link is dan al gegenereerd maar nog niet actief omdat de vervoerder deze nog niet heeft ingescand. Ik vermoed dus dat in jouw geval het pakketjes netjes ingepakt met een verzendlabel ligt te wachten om door postnl opgehaald te worden bij bol.com.
Veel plezier straks!
(Bron: ik werk bij een grote online retailer - maar niet Bol.com)
[ Voor 3% gewijzigd door Korben op 14-11-2020 08:41 ]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik hoorde dat sommige mensen die een pre-order hadden geplaatst bij Mediamarkt BE,
bericht hadden gekregen dat ze geen PS5 zouden krijgen op 19/11.
Iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb namelijk een pre-order staan, maar niet zo'n bericht gekregen.
bericht hadden gekregen dat ze geen PS5 zouden krijgen op 19/11.
Iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb namelijk een pre-order staan, maar niet zo'n bericht gekregen.
Ik heb dit per mail aan de klantendienst gevraagd aan het begin van de lockdown;Agaron schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 02:49:
Gaëlle (Carrefour)
3 nov. 2020 17:05 CET
Beste klant,
In onze winkels blijven de afdelingen met essentiële producten toegankelijk . Deze omvatten alle voeding, drogisterij, hygiëne- en schoonmaakmiddelen , papierwaren, naaigerief, pers en boeken en ook de telefoonbalie met multimedia.
De preorders voor Ps5 die in juli geplaatst werden, zullen normaal kunnen afgehaald worden in de winkels.
Ik heb de lokale Carrefour hyper gebeld en zij hebben in juli een pre-order gedaan voor november leveringen en blijkbaar op 9 november een 2e voor leveringen in december.
Hebben nu geen verdere info meer over volgende leveringen en willen daarom ook geen lijsten meer aanmaken. Ze schatten eerder maart/april voor de volgend voorraad.
Hebben nu geen verdere info meer over volgende leveringen en willen daarom ook geen lijsten meer aanmaken. Ze schatten eerder maart/april voor de volgend voorraad.
Die psonline.shop is echt erg.. check gewoon die verhalen op trustpilot eens.. zoveel mensen opgelicht.. ik snap echt niet dat zo'n sites, en zo'n mensen zoooo lang ongestoord hun werk kunnen doen.
Ik kan me echt alleen maar voorstellen hoeveel mensen daar ingetrapt zijn. Want ze komen/ kwamen best betrouwbaar over.
Stel je voor 1000 mensen opgelicht (niet onreëel)
1000x 500euro prijs voor ps5.
= 500.000 euro...
Dan gewoon vliegtuig naar Turkijke of Egypte pakken en leven als een koning...
Echt ziek... met zo'n schaarste en zo'n hype als nu.. zeker weten dat er minstens 1000 personen zijn genaaid
Ik kan me echt alleen maar voorstellen hoeveel mensen daar ingetrapt zijn. Want ze komen/ kwamen best betrouwbaar over.
Stel je voor 1000 mensen opgelicht (niet onreëel)
1000x 500euro prijs voor ps5.
= 500.000 euro...
Dan gewoon vliegtuig naar Turkijke of Egypte pakken en leven als een koning...
Echt ziek... met zo'n schaarste en zo'n hype als nu.. zeker weten dat er minstens 1000 personen zijn genaaid
Waarom is het immoreel om een beetje winst te willen maken? Als iemand perse die console de 19e wilt dan mag hij/zij best wat meer neerleggen.JimmyJoness schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:27:
[...]
Gelukkig heb ik een pre order te pakken, maar ik zou me schamen om deze voor €1000 aan de deur te verkopen. Vraag me af of zowel koper als verkoper wel moraal hebben.
Waarom gokken mensen hier alleen op BCC en Coolblue, als je ook diverse Amazon winkels hebben die ook in Nederland bezorgen? Of wat denk je van afhalen in België? Als je echt zo graag een PS5 wil, kan je ook wel even naar België op en neer.
Zijn ze daar wel te krijgen dan ?Nitwitt1991 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:36:
Waarom gokken mensen hier alleen op BCC en Coolblue, als je ook diverse Amazon winkels hebben die ook in Nederland bezorgen? Of wat denk je van afhalen in België? Als je echt zo graag een PS5 wil, kan je ook wel even naar België op en neer.
Net zoveel kans als in NL. Alles is mooi meegenomen toch?
zijn ze daar in stock dan 19de ?Nitwitt1991 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:36:
Amazon heeft ook nergens voorraad toch? Ik heb hier vooral gezien dat alleen CB heeft bevestigd dan voorraad te hebben.Nitwitt1991 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:36:
Over CB gesproken, gisteravond op Twitter:
Coolblue
Hoi, we hebben besloten om de Playstation 5 toch niet te gaan verloten.
Grappig, 'toch niet', blijkbaar was dat wel een idee waar ze mee speelden. Werd hier ook paar keer genoemd.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/hAf9lrMO08sKBCM7XMv6SG3e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b6brrmQPEtMZbRtdvCptepiZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WXDq6dQZAypZl0NyE9slnudO.jpg?f=fotoalbum_large)