• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Olrac.Srednjim schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:10:
[...]

Net bij de bcc in Goes langs gelopen omdat ik in de buurt was....
Medewerker begon te lachen....we krijgen me de release niets binnen, alles wat er komt wordt online verkocht.
Dus wss zullen er een aantal verkocht worden aankomende week.
Bcc lacht ons ook weer terug op het internet, schijnbaar is alles ''uitverkocht''
Terwijl bcc ps5's nooit online zijn geweest 8)7

Edit: zie nu pas de tweets van Bcc, nu krijgen ze opeens helemaal geen voorraad meer en moeten ze het nog afwachten :?

[ Voor 10% gewijzigd door pokle312 op 13-11-2020 14:18 ]

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:16:
[...]

Bcc lacht ons ook weer terug op het internet, schijnbaar is alles ''uitverkocht''
Terwijl bcc ps5's nooit online zijn geweest 8)7
BCC was bij de Xbox Series X ook wel spannend.. want wat daar gebeurde is dat er 2 dagen waren dat ze 'in voorraad' waren. Op pre-order day en afgelopen maandag ook. Vervolgens kregen een heleboel klanten die hem op maandag hadden besteld hem de volgende dag en een hele bups die hem op pre-order day hadden besteld NIET afgelopen dinsdag.

Het leek erop dat ze de pre-orders van pre-order day dubbel hadden uitgegeven een paar weken later.

Loterij dus.. :-)

• kobe_be
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-12-2020
Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:22:
[...]

BCC was bij de Xbox Series X ook wel spannend.. want wat daar gebeurde is dat er 2 dagen waren dat ze 'in voorraad' waren. Op pre-order day en afgelopen maandag ook. Vervolgens kregen een heleboel klanten die hem op maandag hadden besteld hem de volgende dag en een hele bups die hem op pre-order day hadden besteld NIET afgelopen dinsdag.

Het leek erop dat ze de pre-orders van pre-order day dubbel hadden uitgegeven een paar weken later.

Loterij dus.. :-)
En vergeet de enkele exemplaren niet die los werden verkocht in de winkel (Arnhem)... |:( 8)7

• VirinR
  • Laatst online: 03-02 11:22
Richh schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:57:
[...]

Ik wil niet heel vervelend gaan doen, maar ik kreeg gewoon een mailtje van Mediamarkt dat de pre-orders om 14:00 (?) van start gingen online. Om 14:01 zat hij in m'n mandje en om 14:02 rekende ik hem af. Ook dit Tweakers topic was toen ontzettend actief.
De vroege vogels die op tijd Bol.com checkten op die dag zaten er ook gewoon bij, en wie die middag naar zijn lokale Mediamarkt is gelopen en een pre-order heeft geplaatst, zit in 9/10 gevallen er ook bij.

Ik snap echt wel dat de vraag extreem groot is, zeker nu :P maar degenen die er echt hardcore op zaten sinds de launch, die hebben imho wel degelijk een kans gehad... :X dat was geen loting vind ik.
Dit dus. Ik heb dit draadje op 17 september gevolgd en daardoor online bij MediaMarkt en Amazon.nl een pre-order kunnen plaatsen. Overigens was het 13.00, niet 14.00 ;)

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-01 11:16
Mediamarkt Duitsland heeft mijn bestellingsstatus aangepast naar:

Bestellung ist in Bearbeitung

Was eerst Bestellung wordet vorbereitet(ofzo, mijn duits is ruk;P)

Heb dus weer wat meer hoop

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:00
Steven030 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:11:
[...]

Ja, maar tussen 15 juli en 10 september zitten 58 dagen. Je was dus 58 dagen te laat helaas
Correct, maar makkelijk gezegd. Datzelfde argument gaat op wanneer personen die hem na 16 julli hadden pre-ordered hem niet zouden krijgen bij launch. "Ja sorry, 1 dag te laat helaas". Ik vind het best zuur dat ik, met zoveel anderen, bij launch misgrijp, terwijl mensen die hem later op de MediaMarkt website wel krijgen. Gun hem iedereen van harte hoor, daar niet van. Het is een beetje jammer dat reserveren voor het officiële launch event niet voldoende bleek. Bol.com en MM website pre-order heb ik helaas gemist door werk. Ach ja, we gaan het zien.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

Qweridee schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:34:

Hmm.. Du meinst das ihrer Bestellung must mal auf der klapschgeschnudell gewissen worden aufgenohmen.

Maar goed nieuws voor jou!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
De track&trace van Amazon.de is nu live in je account. Geen idee of dit al zo was en verder nog niks verscheept ofzo, maar leuk om te zien

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Qweridee schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:34:

Je weet dat alle spellen dan Duits na-gesynchroniseerd worden he? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-01 11:16
Flagg schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:40:
[...]

Heb ik op mijn 500 million editie ook geen last van O-)

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Steven030 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:40:
De track&trace van Amazon.de is nu live in je account. Geen idee of dit al zo was en verder nog niks verscheept ofzo, maar leuk om te zien
Hoe bedoel je?

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
Flagg schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:40:
[...]

Pass auf, die Deutschen kommen!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:14 ]

• Steven030
Als je inlogt en naar de bestelling gaat staat er "Track package" en dan zie je gewoon datzelfde trackingschema zoals bij alle pakketjes van Amazon met bovenaan de pagina "Arriving thursday", en zo sluit het schema ook af.

• Dennie1988
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-02 09:22
Steven030 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:40:
ik zie nog niks hoor ;) :-(

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:43:
Digitale editie - Mediamarkt:
"Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending."

Ben wel hoopvol!
Staat er bij mij al vanaf september.

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:14 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

Steven030 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:45:
[...]

Als je inlogt en naar de bestelling gaat staat er "Track package" en dan zie je gewoon datzelfde trackingschema zoals bij alle pakketjes van Amazon met bovenaan de pagina "Arriving thursday", en zo sluit het schema ook af.
aahh zo, ja die was er vanaf day 1 al :9...

alleen het lijntje tussen "ordered" en "dispatched" is nu bijna vol :+

• Steven030
cronixx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:46:
[...]

aahh zo, ja die was er vanaf day 1 al :9...

alleen het lijntje tussen "ordered" en "dispatched" is nu bijna vol :+
Aah oke haha, nou in ieder geval leuk om donderdag te zien :)

• barcatje
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-02 09:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WyeJ-BoJIES6m9GdxPRYZlt5rgM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B3ZGAcoflxbzHJa6ZijpgHTY.jpg?f=user_large

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:22

Oxigeon

En zo is dat!

Iedereen praat hier over bcc. Maar wie zegt eigenlijk dat ze partner van Sony zijn. Begin bijna te geloven dat een medewerker hier bcc heeft laten vallen voor de reclame. Dalijk krijgen ze net als een netgame een aantal exemplaren binnen haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-01 01:50
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:43:
Digitale editie - Mediamarkt:
"Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending."

Ben wel hoopvol!
Dat staat er toch al sinds de dag van je bestelling?

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:14 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

Kadardar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:53:
[...]

Dat staat er toch al sinds de dag van je bestelling?
yep

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:49
koenvd90 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:03:
[...]

Is al een grotere kans dan dat ik thuis getrokken wordt.
Feel sorry for you bro :D

• Thomvz
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-01 14:13
Mensen enig idee wanneer Wehkamp iets van zich laat horen mbt het leveren van de ps5?

"Better to be a Warrior in a Garden than a Gardener in a War"

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:13
Thomvz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:09:
Mensen enig idee wanneer Wehkamp iets van zich laat horen mbt het leveren van de ps5?
Denk als je je T&T code ontvangt. ;)

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• Thomvz
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-01 14:13
King Dingeling schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
[...]
Denk als je je T&T code ontvangt. ;)
Dat had ik zelf al ingevuld, als de postbode er niet mee van door gaat.... :/

"Better to be a Warrior in a Garden than a Gardener in a War"

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-01 01:50
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:55:
[...]

Volgens mij had ik wat anders staan... Maar misschien beeld ik het me in.
Weet zeker dat het bij mij al staat sinds bestelling op 17-09. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
Had eind juli een pre-order geplaatst bij Intertoys in de winkel. Stond toen nog op de eerste plek in zo'n schriftje wat ze bijhouden. Bel ik net, sta ik opeens op plek 6 waardoor ik hem niet krijg :(. Ze hebben daar blijkbaar vriendjes / personeel boven mij geplaatst!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Jefson op 13-11-2020 15:30 ]

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-01 18:59
Jefson schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:29:
Had eind juli een pre-order geplaatst bij Intertoys in de winkel. Stond toen nog op de eerste plek. Bel ik net, sta ik opeens op plek 6 waardoor ik hem niet krijg :(. Ze hebben daar blijkbaar vriendjes / personeel boven mij geplaatst!!!
Dat is wel erg zuur inderdaad.
Hopelijk lukt het nog/ krijgen ze er genoeg binnen.

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-02 11:25
Ik zie dat er wat vragen zijn omtrent de WA pre-order groep. De bedoeling van zo'n groep is om elkaar te waarschuwen. Als je bijvoorbeeld ziet dat de playstation op Bol.com bestelbaar is dan meld je dit als volgt
Daarom is het ook niet de bedoeling om te chatten want dat zou de kracht van de groep teniet doen. Je krijgt dan continue meldingen waardoor je niet meer doorhebt wat nou wel en niet belangrijk is. Ik hoop dat het zo voor iedereen duidelijk is.

Er is nog plek dus wees welkom. Hopelijk kunnen we elkaar hiermee helpen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door Henk- op 13-11-2020 15:39 ]

Verwijderd

Zijn er al weer mensen die wat hebben gehoord over hun pre-order met aanbetaling van 50 euro bij de Mediamarkt? Wordt wel heel kort dag zo en heb bij mijn MM nog steeds niks gehoord....

• Steven030
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:34:
Zijn er al weer mensen die wat hebben gehoord over hun pre-order met aanbetaling van 50 euro bij de Mediamarkt? Wordt wel heel kort dag zo en heb bij mijn MM nog steeds niks gehoord....
Welke mm?

• NiRo1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-02 11:18
Nee, nog niets gehoord van MM Nieuwegein. Stond 23e op de lijst toen ik me inschreef.

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Ik ben ergens in oktober gebeld door de lokale MM met de boodschap dat ik bij de eerste levering zit.

Verwijderd

Mijn mediamarkt is Deventer. nmr 17 maar dus nog geen reactie gehad. Welke MM heb jij en welk nummer en heb je al iets gehoord?

• Duifvis
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik was vanochtend bij MM Leeuwarden. Daar gaf de medewerker aan dat ze nog niet wisten hoeveel consoles ze kregen. Ook de accessoires en games lagen er nog niet. De medewerker was verbaasd te horen dat andere MM winkels al de accessoires verkopen.

Eerder gaf een mede-Tweaker aan dat Leeuwarden al wel gebeld had naar personen.

Ik vind persoonlijk dat het onduidelijk is en wacht gewoon rustig af. Ik heb zelf ook nog op 28-09 bij MM online bestellen kunnen dus ik heb dat ding op 19-11 wel denk ik.

Verwijderd

DannyJutten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:39:
[...]

Ik ben ergens in oktober gebeld door de lokale MM met de boodschap dat ik bij de eerste levering zit.
Welke MM en welk nummer?

• Steven030
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:40:
[...]

Mijn mediamarkt is Deventer. nmr 17 maar dus nog geen reactie gehad. Welke MM heb jij en welk nummer en heb je al iets gehoord?
Ah oke, Deventer weet ik niet. Er zijn wel meerdere filialen die wel al mails verstuurd hebben. Hadden ze je e-mail adres of alleen telefoonnummer? Anders even je e-mail doorgeven

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-01 20:21
Huh? Waarom heeft iedereen het al over bevestigingen? Hij komt toch pas de 19e uit? Dan verzenden ze toch niet eerder dan de avond van de 18e?

Verwijderd

Steven030 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:41:
[...]

Ah oke, Deventer weet ik niet. Er zijn wel meerdere filialen die wel al mails verstuurd hebben. Hadden ze je e-mail adres of alleen telefoonnummer? Anders even je e-mail doorgeven
Ze hebben mn mail en tel. nummer dus dat zou goed moeten komen. Heb jij al iets gehoord over jou bestelling?

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-08-2025
Ja zou heel fijn zijn als MM zich is als een concern gedraagt en niet dat ieder filiaal het maar zelf mag uitzoeken. Hier ook nog niks gehoord bij MM Ekkersrijt, was iets van 9/10/11 ofzo, weet niet meer precies.

Verwijderd

Vitwiz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:44:
[...]

Ja zou heel fijn zijn als MM zich is als een concern gedraagt en niet dat ieder filiaal het maar zelf mag uitzoeken. Hier ook nog niks gehoord bij MM Ekkersrijt, was iets van 9/10/11 ofzo, weet niet meer precies.
Ja allemaal onduidelijk gedoe idd. Daarom ben ik benieuwd of iemand al een bericht heeft gehad en welk nummer die is zodat je een beetje een indicatie krijgt hoeveel er per filiaal binnen komen.

• Steven030
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:43:
[...]

Ze hebben mn mail en tel. nummer dus dat zou goed moeten komen. Heb jij al iets gehoord over jou bestelling?
Ja, afgelopen dinsdag, maar dat was Utrecht

Verwijderd

Steven030 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:45:
[...]

Ja, afgelopen dinsdag, maar dat was Utrecht
Heb je er een? en welk nummer was je?

• Steven030
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:45:
[...]

Ja allemaal onduidelijk gedoe idd. Daarom ben ik benieuwd of iemand al een bericht heeft gehad en welk nummer die is zodat je een beetje een indicatie krijgt hoeveel er per filiaal binnen komen.
Een medetweaker heeft een handige tabel met aantallen per filiaal gemaakt, even de zoekfunctie gebruiken

Edit: Deze: https://tweakers.net/i/la...s6a68yLx.jpg?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Steven030 op 13-11-2020 16:08 ]

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-02 09:49
[...]

Elke Mediamarkt is een franchisenemer dus waarschijnlijk hebben ze daarom allemaal hun eigen manier. Wat wel raar is dat sommige filialen blijkbaar weken geleden al konden melden wie er 1 krijgt op launch en andere het nu nog zeggen niet te weten, die informatie moet toch wel via HK komen.....

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Jefson schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:29:
Had eind juli een pre-order geplaatst bij Intertoys in de winkel. Stond toen nog op de eerste plek in zo'n schriftje wat ze bijhouden. Bel ik net, sta ik opeens op plek 6 waardoor ik hem niet krijg :(. Ze hebben daar blijkbaar vriendjes / personeel boven mij geplaatst!!!
Ik had precies hetzelfde welke winkel had je een pre order geplaatst? Ik stond op nummer 3 en nu ineens 11 omdat ze per ongeluk 2 lijsten hadden volgens hun 😂 ik hoorde ze over de telefoon praten van hoe moeten we hem afwimpelen.

[ Voor 15% gewijzigd door reinierkramer op 13-11-2020 15:50 ]

• Vitwiz
  • Laatst online: 20-08-2025
LordLynx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:46:
[...]

Elke Mediamarkt is een franchisenemer dus waarschijnlijk hebben ze daarom allemaal hun eigen manier. Wat wel raar is dat sommige filialen blijkbaar weken geleden al konden melden wie er 1 krijgt op launch en andere het nu nog zeggen niet te weten, die informatie moet toch wel via HK komen.....
Ja dat bedoel ik, die info moet toch elk filiaal tegelijk krijgen? Moet toch een gezamenlijk protocol zijn voor zo'n grote release.

• swa100
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:00
Is er al iemand die iets heeft gehoord van MediaMarkt Alexandrium Rotterdam?

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Vitwiz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:50:
[...]

Ja dat bedoel ik, die info moet toch elk filiaal tegelijk krijgen? Moet toch een gezamenlijk protocol zijn voor zo'n grote release.
Je zou zeggen dat een gezamenlijk protocol sowieso handig zou zijn voor alle winkels samen. Dus Bol, MM, CB bijvoorbeeld. Spreek samen wat af, gooi het gelijktijdig online en maak het jezelf een stuk gemakkelijker. Communiceer daarna duidelijk hoe en wat qua tweede batches. De valse hoop die de afgelopen week is gegeven is verre van goede reclame, voor wie dan ook.

En ja, dit is dromen. Want ik weet heus wel dat ze (proberen) te concurreren en dit dus nooit zullen doen. Maar man oh man, wat had dat een hoop gezeik voor zowel de klant als de bedrijven zelf gescheeld.

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 10:07

m-unit

PSN: sjaak99 //

Er is binnen Europa een geschat tekort van 11 miljoen stuks, hopelijk heeft iedereen snel beet!

• drgnsoul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik heb net MM Almere gesproken en zij gaf aan dat ik pas de 19e een SMS krijg wanneer ik mijn pre-order mag komen ophalen. Voor die tijd gaan we geen bericht krijgen.

• 0daro0
  • Laatst online: 19-03-2025
drgnsoul schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:02:
Ik heb net MM Almere gesproken en zij gaf aan dat ik pas de 19e een SMS krijg wanneer ik mijn pre-order mag komen ophalen. Voor die tijd gaan we geen bericht krijgen.
Is ook echt mooi dat elke MM volgens mij wel een ander antwoord heeft gegevens.

Tevens een update: ik zou binnen 48 uur iets horen van MediaMarkt, maar helemaal nada op de mail. dus ik zie wel of ik wat ga krijgen volgende week.

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
m-unit schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:00:
Er is binnen Europa een geschat tekort van 11 miljoen stuks, hopelijk heeft iedereen snel beet!
Op welk (nieuws)bericht baseer je dit?

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
drgnsoul schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:02:
zelfde bij MM adam arena. En dan zegt MM online dat je uiterlijk begin volgende week een email krijgt :+

• drgnsoul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
0daro0 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:07:
[...]

Tevens een update: ik zou binnen 48 uur iets horen van MediaMarkt, maar helemaal nada op de mail. dus ik zie wel of ik wat ga krijgen volgende week.
Ze hebben allemaal één standaard werkwijze, ieder een eigen 8)7

Mochten ze in Almere toch besluiten om eerder te reageren dan is het alleen maar mooi meegenomen, maar ik weet nu in ieder geval dat ik er niet op hoef te wachten.

• Steven030
BurrowedLurker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:43:
Huh? Waarom heeft iedereen het al over bevestigingen? Hij komt toch pas de 19e uit? Dan verzenden ze toch niet eerder dan de avond van de 18e?
Ja, dat geldt voor Mediamarkt online waar je op 17 september kon pre-orderen. Sinds 15 juli kon je echter ook in elk fysieke MM filiaal (wat allemaal losse franchisenemers zijn en dus afzonderlijk opereren) een pre-order doen. Sommige van die filialen zijn nu ze de aantallen weten bevestigingen aan het sturen via de mail. Dat is overigens anders dan tijdens de XSX release, daar werd ik wel de avond van tevoren gebeld. Ze hadden toen 21 stuks binnen gekregen, dus ze belden de eerste 21 man op de wachtlijst op.

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 10:07

m-unit

jellesteeg schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:08:
[...]

Op welk (nieuws)bericht baseer je dit?
Wil niet shady overkomen met mijn antwoord maar zal dat waarschijnlijk wel doen haha, komt ie:

''Van iemand binnen Sony''

Werkgerelateerd hoor ik het 1 en ander.

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-01 18:59
m-unit schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:17:
[...]

Wil niet shady overkomen met mijn antwoord maar zal dat waarschijnlijk wel doen haha, komt ie:

''Van iemand binnen Sony''

Werkgerelateerd hoor ik het 1 en ander.
Als de cijfers kloppen zal dit eerder de vraag/bestellingen van retailers zijn dan de werkelijke pre-orders denk ik.

• beezjeh
  • Laatst online: 03-02 13:42
Even totaal iets anders.

Gezien de euro vrij hoog is in Turkije is even gekeken wat een ps5 daar gaat kosten.

Adviesprijs is 8300 Turkse Lira's en dat is nu zo'n 920 euro dus daar een poging wagen zit er niet in😂

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10-2025
0daro0 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:07:
[...]

Ik wachtte eigenlijk jouw bericht af omdat ik ook op 5-11 nog een disk wist te bestellen... Maar uitgaande van hun eerdere berichtgeving over online pre-ordera ga ik er gewoon vanuit dat ik deze toegezonden krijg.
Cool Blue en BCC verkoop en ICT afdeling komende week:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wXe6B3o9k1wblp80TsXz_8a0SI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8LtoLzXxGUrwsK6YtVGaWB2g.png?f=user_large

:>

• Timovdr
  • Laatst online: 09-12-2020
Hebben mensen hier al een ps5 uit Amerika besteld?

• Niek_1981
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

[...]

Wil je van mijn plaats afblijven, ik ben nummer 11. 😄

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• 0daro0
  • Laatst online: 19-03-2025
mitchi3 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:34:
[...]

Ik wachtte eigenlijk jouw bericht af omdat ik ook op 5-11 nog een disk wist te bestellen... Maar uitgaande van hun eerdere berichtgeving over online pre-ordera ga ik er gewoon vanuit dat ik deze toegezonden krijg.
Ja ik vind het lastig om er vanuit te gaan al wil ik dat wel! , maar toch zegt iets tegen mij helaas pindakaas.
We zullen moeten afwachten!

Ik hoop dat je het gaat krijgen!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Waren er het eerste kwartaal niet maar 11 miljoen geprocuceerd in totaal voor launch?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 14:53
beezjeh schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:33:
Even totaal iets anders.

Gezien de euro vrij hoog is in Turkije is even gekeken wat een ps5 daar gaat kosten.

Adviesprijs is 8300 Turkse Lira's en dat is nu zo'n 920 euro dus daar een poging wagen zit er niet in😂
Klopt op (import)elekotronica zitten dikke heffingen in Turkije. Het is goedkoper voor de Turken om een vakantie te boeken in Bulgarije en daar een PS5 te kopen :D Een iphone 12 pro kost daar omgerekend ruim € 2.000. Op autos idem, een nieuwe (import) auto is daar bijna 2 keer zo duur vergeleken met Nederland.

[ Voor 8% gewijzigd door Killer61 op 13-11-2020 16:40 ]

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 05-01 20:21
Ik kan me niet voorstellen dat dat klopt. De PS4 deed er wereldwijd een jaar over om tot 10 miljoen units te komen. Als er in alleen Europa al een *tekort* is van 11 miljoen, dan zou dat betekenen dat de PS5 op dag 1 al meer verkoopt dan de PS4 in een jaar. Het zou kunnen hoor, gamen populairder nu dan toen. Maar het klinkt als veel.

(Tenzij ze een dramatisch tekort hebben en dat tekort van 11 miljoen stuks komt omdat ze bijvoorbeeld maar 2 miljoen units hebben voor Europa)

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07-2025
Ik kreeg vorige week een mail dat ik de 19e mijn ps5 kan ophalen. MM Zoetermeer.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• laurens700
  • Laatst online: 09-01 13:03
Timovdr schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:35:
Wallmart lukte niet omdat het totaal gebot werd door resellers. Check Ebay maar prijzen zijn daar 2000 dollar per console.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Timovdr schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:35:
Gisteren Walmart geprobeerd.
Gooiden om de 3 uur een batch online.
Was er bijna door (middels shipito), maar lukte niet met PayPal omdat daar een Nederlands adres aan gekoppeld is.
Daarna met Visa geprobeerd maar ook daarmee kwam ik er niet doorheen (ik vermoed ook omdat het een Nederlands uitgegeven Visa is). Bleef die Captcha maar krijgen en uiteindelijk melding dat het niet lukte.
Na 4 keer proberen af te rekenen kreeg ik de melding dat hij niet meer op voorraard was... dus ook al was ik al tot het afreken proces gekomen, dan kan iemand hem nog snel uit je handen trekken en zelf afrekenen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door AP3X op 13-11-2020 16:41 ]

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
Kalder schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:37:
[...]

Waren er het eerste kwartaal niet maar 11 miljoen geprocuceerd in totaal voor launch?
Volgens mij was dit het streven tussen launch en eind maart

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

Duifvis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:40:
[...]

Ik was vanochtend bij MM Leeuwarden. Daar gaf de medewerker aan dat ze nog niet wisten hoeveel consoles ze kregen. Ook de accessoires en games lagen er nog niet. De medewerker was verbaasd te horen dat andere MM winkels al de accessoires verkopen.

Eerder gaf een mede-Tweaker aan dat Leeuwarden al wel gebeld had naar personen.

Ik vind persoonlijk dat het onduidelijk is en wacht gewoon rustig af. Ik heb zelf ook nog op 28-09 bij MM online bestellen kunnen dus ik heb dat ding op 19-11 wel denk ik.
Dat was ik denk ik. Ben er net nog geweest en kreeg wederom te horen dat ik hem heb volgende week. Degene die heeft gebeld heb ik gesproken en hij zei juist dat ze wel weten hoeveel ze krijgen omdat Sony dat heeft aangegeven. Stond 7de voor de disk versie. Maar ze zijn nog niet binnen indd.

Overigens zij hij ook dat ze minder Xboxen hebben gekregen dan toegezegd maar dat Sony eigenlijk altijd wel hun aantallen na komt

[ Voor 8% gewijzigd door RawChild op 13-11-2020 17:00 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Leiden071
  • Laatst online: 03-10-2024
swa100 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:53:
Is er al iemand die iets heeft gehoord van MediaMarkt Alexandrium Rotterdam?
Die hebben mij vorige maand al gebeld dat ik op de eerste plek sta met de Digital Edition.

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-11-2025
AP3X schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:40:
[...]
Daarna met Visa geprobeerd maar ook daarmee kwam ik er niet doorheen (ik vermoed ook omdat het een Nederlands uitgegeven Visa is). Bleef die Captcha maar krijgen en uiteindelijk melding dat het niet lukte.
Na 4 keer proberen af te rekenen kreeg ik de melding dat hij niet meer op voorraard was... dus ook al was ik al tot het afreken proces gekomen, dan kan iemand hem nog snel uit je handen trekken en zelf afrekenen 8)7
Mijn CC (ABNA) werkte wel gewoon, had als experiment al wat tandenstokers bij Walmart besteld en weer geannuleerd. Geen Captcha nodig, misschien vanwege het lage bedrag.

Maar goed, ik heb ook niks te pakken gekregen want de site lag helemaal plat door de bots. Uiteindelijk bij de tweede batch wel in winkelwagentje gekregen. Ik dacht, die bewaar ik lekker in het winkelwagentje voor de volgende batch, scheelt weer een stap. Maar nee hij werd uit mijn winkelwagentje verwijderd. De laatste Walmart batch was om 03:00 NL tijd die heb ik toch maar overgeslagen..

Vandaag kwam er nieuwe voorraad bij Sony zelf (PS Direct). Daar kon ik helaas niet bestellen. Er stond verkeerde CC of een ongeldig shipping adres (Shipito). Had een DualSense besteld als experiment maar lukte niet. Dat was anders nog wel een kansmaker geweest denk ik want daar hebben ze een wachtrij.

Nouja al die Amerikaanse avonturen hebben helaas niets opgeleverd :9 .

Edit: PS Direct (USA) (link is naar DE) gaat nog live vandaag zo te zien, mocht iemand wel de middelen hebben om hier te bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door disguisedpotato op 13-11-2020 17:05 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
PSonline.nl meld dat de 2de levering is in December. Weet niet of dit een betrouwbare site is.

• Duifvis
  • Laatst online: 04-08-2025
RawChild schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:56:
[...]

Dat was ik denk ik. Ben er net nog geweest en kreeg wederom te horen dat ik hem heb volgende week. Degene die heeft gebeld heb ik gesproken en hij zei juist dat ze wel weten hoeveel ze krijgen omdat Sony dat heeft aangegeven. Stond 7de voor de disk versie. Maar ze zijn nog niet binnen indd.

Overigens zij hij ook dat ze minder Xboxen hebben gekregen dan toegezegd maar dat Sony eigenlijk altijd wel hun aantallen na komt
Vreemd dat dezelfde winkel twee dingen roept. Ik kan altijd nog voor de winkel ijsberen totdat ze mij bellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3a_fckN7myAJwF6Ar3m-H0PFRc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JvxTGu0fD0ltmp27VxokbzCB.gif?f=user_large

Het komt wel een keer, de console.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 13:15

BaRF

bijna kerst

Evertt schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:05:
PSonline.nl meld dat de 2de levering is in December. Weet niet of dit een betrouwbare site is.
wow zelfs de oplichters hebben tekorten? :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-01 17:10
Heb die site even bezocht, ziet er behoorlijk onbetrouwbaar uit als je't mij vraagt. Ik zou daar niet direct geld naar durven sturen.

• RawChild

RawChild

Duifvis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:06:
[...]

Vreemd dat dezelfde winkel twee dingen roept. Ik kan altijd nog voor de winkel ijsberen totdat ze mij bellen.

[Afbeelding]

Het komt wel een keer, de console.
Raar. Bestellijst kwam erbij en hij liet mij zien hoeveelste ik stond. Stond ook bij dat ik gebeld was. Is gewoon op te vragen daar.

Juli daar een handje vol bestellingen, augustus niks en vanaf september gekkenhuis.

• RawChild

RawChild

PearlChoco schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:09:
[...]

Heb die site even bezocht, ziet er behoorlijk onbetrouwbaar uit als je't mij vraagt. Ik zou daar niet direct geld naar durven sturen.
Reviews zijn ook heel wisselend. Maar daar kunnen fake reviews bij zitten.
Anyway coolblue heeft bijna niks en zij. Onbekend bedrijf, hebben het al over december levering.. geloof er niks van. Er zijn bekendere winkels die niks krijgen..

• LucasThatsMe
  • Laatst online: 31-01-2021
Ben toch wel heel stiekem benieuwd wat er gaat gebeuren met die site idd, hebben ze dan echt zoveel mensen kunnen oplichten..

• reinierkramer
  • Laatst online: 11-12-2025
LucasThatsMe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:16:
Ben toch wel heel stiekem benieuwd wat er gaat gebeuren met die site idd, hebben ze dan echt zoveel mensen kunnen oplichten..
Lijkt er wel op helemaal als je dit bekijkt https://nl.trustpilot.com/review/psonline.shop

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10-2025
0daro0 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:37:
[...]

Ja ik vind het lastig om er vanuit te gaan al wil ik dat wel! , maar toch zegt iets tegen mij helaas pindakaas.
We zullen moeten afwachten!

Ik hoop dat je het gaat krijgen!
Ja even afwachten... Ik laat me gewoon verrassen. Krijg ik hem, dan heb ik mazzel en krijg ik hem niet, dan heb ik sowieso een order staan voor de volgende lichting.

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:43
Neen dat is geen betrouwbare site. Voor de zoveelste keer, alleen de grote (game) retailers krijgen voorraad. Niet de onbekende toko's. Zoals wel vaker gezegd is, als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat het ook!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06-2025
LucasThatsMe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:16:
Ze sturen mensje hun geld wel terug bij annulering (iig de mensen die een review achter laten bij trust pilot). Hiermee creëeren ze betrouwbaarheid. Dit is enkel schijn. Geloof mij maar, deze meneer is er straks vandoor met heel veel geld. Heeft veel verschillende webshop op zijn naam (gehad), waar veel mensen zijn bedrogen.

Waarom zou een eenmans bedrijfje van aantal maanden oud, zoveel playstations binnen krijgen en de grootste webshops van Nederland heel weinig.

Dont do it!

Verwijderd

daltona schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:39:
[...]

Ik kreeg vorige week een mail dat ik de 19e mijn ps5 kan ophalen. MM Zoetermeer.
Gefeliciteerd man! weet je toevallig ook welk nummer je was?

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-01 18:34
Nou dat gaat lekker met de accessoires vanuit Bol.com. Bestelling had gister al binnen moeten zijn maar bij PostNL staat nog steeds niet ontvangen of behandeld en dat het pakket morgen verwacht wordt. Hopen dat het volgende week wel goed gaat.

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-01 21:55
kijk nu bij wehkamp hoe het met de ps5 staat maar die staat nog op 2 weken dus die zal wel niet op 19 november geleverd worden.
Hoe staat de bestelling bij jullie.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:42
keeskloon schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:44:
kijk nu bij wehkamp hoe het met de ps5 staat maar die staat nog op 2 weken dus die zal wel niet op 19 november geleverd worden.
Hier staat ook met 2 weken in huis op moment.

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-01 16:25
TheDukemaster schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:35:
Nou dat gaat lekker met de accessoires vanuit Bol.com. Bestelling had gister al binnen moeten zijn maar bij PostNL staat nog steeds niet ontvangen of behandeld en dat het pakket morgen verwacht wordt. Hopen dat het volgende week wel goed gaat.
Heb zelf op de 11de een controller en demons souls besteld, en kreeg ik netjes dag erop binnen

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

• CharlieRay
  • Laatst online: 26-12-2021
Dit klopt, dit was ook het geval bij de Xbox pre-order. Pak hem beet 3-5 dagen voor de levering versprong de status van 2 weken naar 3-5 dagen. Wacht het even af!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:52

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Waarom lult BCC zoveel op Twitter. Eerst geen voorraad voor vrije verkoop en zie nu weer dat het "een verrassing is omtrent de ps5 en wat er gebeurt"

• pokle312
  • Niet online
ryanator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:51:
Waarom lult BCC zoveel op Twitter. Eerst geen voorraad voor vrije verkoop en zie nu weer dat het "een verrassing is omtrent de ps5 en wat er gebeurt"
madrileen

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Denk toch niet dat die ouwe ook BCC gaat redden? :*)

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Alles wordt 19e gwn geleverd volgens wehkamp

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Djores schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:41:
[...]

Volgens mij was dit het streven tussen launch en eind maart
Bedoelde eigenlijk launch window. Mijn zin hierboven klopte niet helemaal :)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 13:15

BaRF

bijna kerst

haha distill gaf iets aan op bcc, ligt meteen die site er uit

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1 ... 104 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord