AP3X schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:40:
[...]
Daarna met Visa geprobeerd maar ook daarmee kwam ik er niet doorheen (ik vermoed ook omdat het een Nederlands uitgegeven Visa is). Bleef die Captcha maar krijgen en uiteindelijk melding dat het niet lukte.
Na 4 keer proberen af te rekenen kreeg ik de melding dat hij niet meer op voorraard was... dus ook al was ik al tot het afreken proces gekomen, dan kan iemand hem nog snel uit je handen trekken en zelf afrekenen

Mijn CC (ABNA) werkte wel gewoon, had als experiment al wat tandenstokers bij Walmart besteld en weer geannuleerd. Geen Captcha nodig, misschien vanwege het lage bedrag.
Maar goed, ik heb ook niks te pakken gekregen want de site lag helemaal plat door de bots. Uiteindelijk bij de tweede batch wel in winkelwagentje gekregen. Ik dacht, die bewaar ik lekker in het winkelwagentje voor de volgende batch, scheelt weer een stap. Maar nee hij werd uit mijn winkelwagentje verwijderd. De laatste Walmart batch was om 03:00 NL tijd die heb ik toch maar overgeslagen..
Vandaag kwam er nieuwe voorraad bij Sony zelf (PS Direct). Daar kon ik helaas niet bestellen. Er stond verkeerde CC of een ongeldig shipping adres (Shipito). Had een DualSense besteld als experiment maar lukte niet. Dat was anders nog wel een kansmaker geweest denk ik want daar hebben ze een wachtrij.
Nouja al die Amerikaanse avonturen hebben helaas niets opgeleverd

.
Edit:
PS Direct (USA) (link is naar DE) gaat nog live vandaag zo te zien, mocht iemand wel de middelen hebben om hier te bestellen.
[
Voor 7% gewijzigd door
disguisedpotato op 13-11-2020 17:05
]