• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
MP is oppassen.

Helaas zijn er ook goede kopers erbij.
Die zijn de dupe helaas.
Ik hoop dat je niet te veel ben kwijt geraakt.

Weet iemand of de ps5 officieel te koop is op de Sony website na de launch het als in u.s.a?

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
Iemand toevallig op hoogte van de aantallen die binnenkomen bij Alkmaar / Heerhugowaard?

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:18
Dinsdag had ik een belletje gemist, wist alleen niet dat het de lokale Intertoys was totdat ik het vandaag had gecontroleerd op Google. Kunnen zij dan de reservering doorgeven aan de volgende in de rij omdat ik niet had opgenomen? Zou echt zeer sneu zijn als zij zo te werk gaan.

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
Lashrom schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:59:
Dinsdag had ik een belletje gemist, wist alleen niet dat het de lokale Intertoys was totdat ik het vandaag had gecontroleerd op Google. Kunnen zij dan de reservering doorgeven aan de volgende in de rij omdat ik niet had opgenomen? Zou echt zeer sneu zijn als zij zo te werk gaan.
Zou je deze vraag niet aan de desbetreffende winkel moeten stellen?

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Geen voicemail o.i.d. achter gelaten?

• cronixx

cronixx

krieuw

Djores schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:02:
[...]

Zou je deze vraag niet aan de desbetreffende winkel moeten stellen?
En dit vooral ja, ga er even langs of bel ze.

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-02 18:52

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Misschien moet je ze terugbellen

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:18
Zal ik morgen meteen even doen, kwam er net pas achter vandaar. Wie weet had een van jullie hier ervaring mee of dergelijke. Thanks! Hopelijk is het goed nieuws.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-02 21:11
Lol. Ik ben de laatste tijd vrij actief geweest in de andere topic voor Xbox pre-orders. Daar hebben mensen met een amazon.nl order nog niets geleverd gekregen. Laat ik ook nou net daar een ps5 pre-order lopen. Gaat echt chaos worden volgende week, weet het nu al :/

Voorlopig staat mijne op een levering op 22-23 november. We gaan het zien.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Silversin schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:06:
Lol. Ik ben de laatste tijd vrij actief geweest in de andere topic voor Xbox pre-orders. Daar hebben mensen met een amazon.nl order nog niets geleverd gekregen. Laat ik ook nou net daar een ps5 pre-order lopen. Gaat echt chaos worden volgende week, weet het nu al :/

Ze bewaren gewoon logistieke capaciteit voor de PS5 levering joh

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Silversin schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:06:

Mm dat is vervelend.. Weet je ook hoe het met amazon.de leveringen is daar?

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Wie had trouwens het verzinsel in het leven geroepen dat coolblue er 1000 zou krijgen?
Enige wat coolblue vermeld met met het getal 1000 er in is dit;

Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5

lol.. Dat is nou niet bepaald positief haha.

[ Voor 5% gewijzigd door NosferatuX op 14-11-2020 21:27 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:52
NosferatuX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:26:
Wie had trouwens het verzinsel in het leven geroepen dat coolblue er 1000 zou krijgen?

Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 Playstation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe Playstation 5

Hehehe ja klopt. Maar je vergeet natuurlijk wel hun Madrileense connectie..

• cronixx

cronixx

krieuw

Ron Vorstermans heeft dit geroepen tijdens een livestream van Power Unlimited, hij zei dat hij de aantallen met eigen ogen gezien had. Later heeft hij dit ook nog een keer geroepen op Twitter geloof ik of op gamer.nl

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Idd Ron van PU. Hij plaatste dit ook op Twitter en had me persoonlijk verteld dat het van een hele betrouwbare bron kwam, dus het zo goed als zeker was.

• NosferatuX
  • Niet online
cronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:36:
[...]

Ron Vorstermans heeft dit geroepen tijdens een livestream van Power Unlimited, hij zei dat hij de aantallen met eigen ogen gezien had. Later heeft hij dit ook nog een keer geroepen op Twitter geloof ik of op gamer.nl
Klopt dus niks van want dat zou betekenen dat er 1.000.000 geïnteresseerde zijn bij coolblue. Hij wilde zeker popie jopie doen

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• cronixx

cronixx

krieuw

NosferatuX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:38:
[...]

Klopt dus niks van want dat zou betekenen dat er 1.000.000 geïnteresseerde zijn bij coolblue. Hij wilde zeker popie jopie doen
Hij heeft het op 9 november nog een keer geroepen, zie ik nu:
https://twitter.com/RonVo...tatus/1325763754454380544

Ik zou zeggen; Tweet hem en vraag hem om tekst en uitleg.

• NosferatuX
  • Niet online
cronixx schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:42:
[...]

Hij heeft het op 9 november nog een keer geroepen, zie ik nu:
https://twitter.com/RonVo...tatus/1325763754454380544

Ik zou zeggen; Tweet hem en vraag hem om tekst en uitleg.
lol hij heeft daar zelfs over 2000

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Nou ja, Coolblue zei zelf dat ze er veel minder kregen dan ze hadden verwacht, dus het kan toch best zijn dat ze in eerste instantie ook dachten dat ze er zoveel kregen?

[ Voor 3% gewijzigd door Celeone op 14-11-2020 21:47 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

NosferatuX schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:43:
[...]

lol hij heeft daar zelfs over 2000
Yes, dat heeft hij altijd al geroepen, 1000 disc en 1000 digital.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Celeone schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:43:
Nou ja, Coolblue zei zelf toch ook dat ze er veel minder kregen dan ze hadden verwacht, dus het kan toch best zijn dat ze in eerste instantie zelf ook dachten dat ze er zoveel kregen?
Dit denk ik ook, dat het wijzigde.

• NosferatuX
  • Niet online
ryanator schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:45:
[...]

Dit denk ik ook, dat het wijzigde.
Van 2000 naar 20 :D

• easy-cloud
  • Laatst online: 09:12

• NosferatuX
  • Niet online
Ja in het meest optimistische geval dan. Alhoewel ik denk dat er eerder 20.000 "hou mij op de hoogte" verzoeken zijn gedaan dan 200.000

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-02 10:22
Eerlijk gezegd bestaat de mogelijkheid dat CB dat zei alleen maar om achteraf geen reacties te krijgen dat er te weinig aanbod was, want het werd voorafgaand gecommuniceerd. Zou best kunnen dat het eigenlijk 1 op 500 of misschien zelfs positiever zou zijn ;)

• mr-ordinary
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10-2024
mr.JamesBond schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:05:
Eerlijk gezegd bestaat de mogelijkheid dat CB dat zei alleen maar om achteraf geen reacties te krijgen dat er te weinig aanbod was, want het werd voorafgaand gecommuniceerd. Zou best kunnen dat het eigenlijk 1 op 500 of misschien zelfs positiever zou zijn ;)
Ik wil ook zo optimistisch zijn als jij zijn!

• Celeone
Zou ik wel snappen na het Xbox-fiasco ja. Als ze fora en Twitter een beetje hebben bijgehouden, hebben ze ook alle verhalen wel meegekregen dat het niemand is gelukt te bestellen en er daardoor allerlei geruchten ontstonden enz enz.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Gelukkig hebben jullie hier allemaal een rijke fantasie

• Djores
10 of 1000, het aantal mensen dat de website gaat overbelasten/platleggen zal er niet minder om worden.

Maar laten we positief blijven, misschien dat ze nu extra capaciteit toevoegen zodat de website het aankan en we een eerlijke race kunnen houden tegen elkaar en de scalpers. oOo

En daarbij, er zullen nog tientallen annuleringen komen van mensen die meerdere lijntjes hebben uitgeworpen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IRor64ODOd_ftCV0CQhB-mMs5kQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IfL73oObM6JHrEahLObGhtqK.png?f=fotoalbum_large

Misschien dan toch de 18e? #fingerscrossed

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:18:
[Afbeelding]

Wat tof!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 13:37
Celeone schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:11:
[...]

Zou ik wel snappen na het Xbox-fiasco ja. Als ze fora en Twitter een beetje hebben bijgehouden, hebben ze ook alle verhalen wel meegekregen dat het niemand is gelukt te bestellen en er daardoor allerlei geruchten ontstonden enz enz.
Denk niet dat ze net als ons op het forum er dag en nacht mee bezig zijn _O- ze verkopen wel meer spullen.

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Jefson schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:59:
Iemand toevallig op hoogte van de aantallen die binnenkomen bij Alkmaar / Heerhugowaard?
Ik heb 24 oktober pas mijn PS5 pre-order geplaatst bij MM HHW. Weet niet exact meer welke plek ik sta, maar ergens tussen de 150 en 170 dacht ik. De medewerker vertelde mij dat ze 50 stuks binnen zouden krijgen bij de eerste levering en dat ik dus sowieso niet bij de eerste levering zou zitten (wat ik ook niet verwacht had en niet zo spannend vind). Voor de DE was een kortere wachtrij, maar die wil ik niet. Welke plek sta jij?

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
Yvssvn schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:56:
[Afbeelding]

Betekent dit dus dat er per filiaal eigenlijk 150 pre-orders geplaatst konden worden? Ik zag volgensmij bijvoorbeeld dat Rotterdam er al op 400+ zat. 😂

(Dit was trouwens het antwoord op de vraag hoe het zat met de Tweet waarin werd gezegd dat elk filiaal er 150 kreeg)
daar klopt dus helemaal niks van. Je moet MM klantenservice sws niet teveel vertrouwen.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[Afbeelding]

kan 2 dingen betekenen, deze persoon heeft geen idee waar ze het over heeft of deze persoon weet precies waar ze het over heeft.

• Celeone
destroyer6670 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:23:
[...]

Denk niet dat ze net als ons op het forum er dag en nacht mee bezig zijn _O- ze verkopen wel meer spullen.
Dat bedoelde ik ook niet, bedoelde slechts dat ik het zou snappen. Die hebben vast geen zin meer in al die berichten op social media haha. Sowieso ben ik benieuwd of het ook maar één persoon hier lukt om te bestellen woensdag. Ik ga zelf er al vanuit van niet en hoop dat er in december nog wat tussendoor aangeboden wordt, maar wie weet. :D

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vanmiddag navraag gedaan bij MM Drachten, die krijgen er slechts 25. Ik weet alleen niet hoeveelste ik op de lijst sta konden/wilden ze niet nakijken. Bij het plaatsen van de reservering in Augustus konden ze dat ook al niet.

Nu waren ze de afgelopen dagen druk bezig geweest met mensen afbellen,. Ik heb niets gehoord + het feit dat ik er vroeg bij was geeft mij nog wat hoop :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• 0daro0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-03-2025
Chaoss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:30:
Vanmiddag navraag gedaan bij MM Drachten, die krijgen er slechts 25. Ik weet alleen niet hoeveelste ik op de lijst stond konden/wilden ze niet nakijken. Bij het plaatsen van de reservering in Augustus konden ze dat ook al niet.

Nu waren ze de afgelopen dagen druk bezig geweest met mensen afbellen,. Ik heb niets gehoord + het feit dat ik er vroeg bij was geeft mij nog wat hoop :P
Ze zouden mij binnen 48 uur mailen of bellen maar tot heden niks gehoord dus ik hoop toch ook wel dat ik er gewoon bij zit. tevens zouden ze uiterlijk aankomende week mensen laten weten hoe of wat. dus ik zie het helaas gebeuren dat mensen toch nog gebeld gaan worden met helaas pindakaas.

• cronixx

cronixx

krieuw

0daro0 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:37:
[...]

Ze zouden mij binnen 48 uur mailen of bellen maar tot heden niks gehoord dus ik hoop toch ook wel dat ik er gewoon bij zit. tevens zouden ze uiterlijk aankomende week mensen laten weten hoe of wat. dus ik zie het helaas gebeuren dat mensen toch nog gebeld gaan worden met helaas pindakaas.
hoelang geleden zouden ze dat doen?

• Nomresh9811
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 31-08-2022
Is hier ook bekend bij iemand hoeveel PS 5 MediaMarkt Apeldoorn er ongeveer binnen gaan krijgen?

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-02 22:34
[Afbeelding]

Dat is toch geen vraag, natuurlijk gaat cb de 18e die voorraad verkopen met levering een dag later. Wat ook geen vraag gaat zijn is dat het een grote shit show bij CB gaat zijn.

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
crazynuts schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:25:
[...]

Ik heb 24 oktober pas mijn PS5 pre-order geplaatst bij MM HHW. Weet niet exact meer welke plek ik sta, maar ergens tussen de 150 en 170 dacht ik. De medewerker vertelde mij dat ze 50 stuks binnen zouden krijgen bij de eerste levering en dat ik dus sowieso niet bij de eerste levering zou zitten (wat ik ook niet verwacht had en niet zo spannend vind). Voor de DE was een kortere wachtrij, maar die wil ik niet. Welke plek sta jij?
Ik sta volgens mij op plek 44 bij MM Heerhugowaard. Ik was vandaag even langs gegaan, maar die medewerker wist niet hoeveel ze er binnen zouden krijgen. Ze zeggen blijkbaar allemaal wat anders, vandaar dat ik de vraag hier ook nog even stelde ;)! Ik ga er vanuit dat ik hem niet ga krijgen, om teleurstellingen te voorkomen.

Verwijderd

Wat is het status van BCC nu eigenlijk? Daar heb ik gisteren namelijk nog de Pulse headset kunnen bemachtigen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Starscreamer schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:31:
[...]

Ben de game al lang aan het spelen. PS4 gratis upgrade na PS5 zonde om dan de PS5 versie te kopen
Ik wou graag het PS5 doosje :+

Ga hem toch niet eerder spelen dan dat ik hem op 60fps kan doen, dus het eerder spelen heeft voor mij geen waarde. Met Watch Dogs 3 doe ik precies hetzelfde.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• mem0z
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 10:56
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:25:
Wat is het status van BCC nu eigenlijk? Daar heb ik gisteren namelijk nog de Pulse headset kunnen bemachtigen.
Ik had gisteren via hun chat gevraagd en is me verteld dat alles al bij pre-orders uitverkocht is.. Enige waar ik hem kan scoren is marktplaats of v&a, alleen die bedragen daar..... :(

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:57
Chaoss schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:30:
Vanmiddag navraag gedaan bij MM Drachten, die krijgen er slechts 25. Ik weet alleen niet hoeveelste ik op de lijst sta konden/wilden ze niet nakijken. Bij het plaatsen van de reservering in Augustus konden ze dat ook al niet.

Dat klopt niet, ze kunnen wel nagaan op welke plek je staat. Ik heb een mailbevestiging van locatie Drachten waar ik op plek 42 sta - 17 september heb ik een reservering gedaan in de winkel. Succes!

• VirinR
  • Laatst online: 03-02 11:22
Amazon.nl heeft het geld nog niet gereserveerd van mijn creditcard. Is dit bij meer mensen het geval?

[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 15-11-2020 08:31 ]

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 15:48
Wehkamp heeft de status ook aangepast. Van “met 2 weken in huis” staat er nu “met 3-5 dagen in huis” Eigenlijk hetzelfde zoals dat ook met de Xbox het geval was. Ik heb eigenlijk wel goede hoop op levering.

• giantgiantus
  • Nu online
VirinR schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:29:
Amazon.nl heeft het geld nog niet gereserveerd van mijn creditcard. Is dit bij meer mensen het geval?
Ook bij mij niet. Nu is dat altijd zo bij Amazon. Ze reserveren bij mij pas bij verzending. Qua datum staat er 20-23 november. Benieuwd wanneer die aankomt.

• giantgiantus
  • Nu online
Exxus schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:32:
Wehkamp heeft de status ook aangepast. Van “met 2 weken in huis” staat er nu “met 3-5 dagen in huis” Eigenlijk hetzelfde zoals dat ook met de Xbox het geval was. Ik heb eigenlijk wel goede hoop op levering.
Bij mij ook. Ten tijde van de PS4 launch hebben ze hem ook netjes geleverd bij mij.

• k1978
Yep hier ook. Geeft hoop :*)

• CharlieRay
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-12-2021
Hier ook!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:46
Nomresh9811 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:05:
Is hier ook bekend bij iemand hoeveel PS 5 MediaMarkt Apeldoorn er ongeveer binnen gaan krijgen?
Er zijn meer dan 200+ pre-orders gedaan in Apeldoorn.
Van een medewerker heb ik gehoord dat ze er ongeveer 50 hopen te krijgen (40-10)
Maar of ze het daadwerkelijk krijgen is nog afwachten.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02 16:52
Bij mij is het volledige bedrag allang afgeschreven maar dat gebeurde nadat ik een nieuwe CC als betaalmiddel had toegevoegd.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 09:53
Ik heb via Amazon Frankrijk dan maar zag dat ze afgelopen vrijdag weer een reservering van 0 euro hadden gedaan op de creditcard, waarschijnlijk om te checken.
Lijkt mij goed teken, ben pas zeker als die hier staat :p

• cronixx

cronixx

krieuw

Hier met Amazon.de ook nog niks.
Afgelopen vrijdagavond had iemand dat wel van Amazon.de.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Saumaran schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:11:
[...]

Dat klopt niet, ze kunnen wel nagaan op welke plek je staat. Ik heb een mailbevestiging van locatie Drachten waar ik op plek 42 sta - 17 september heb ik een reservering gedaan in de winkel. Succes!
Lijkt me inderdaad ook gemakzucht. Anders zouden z ede PS5 ook niet op volgorde kunnen uuteveren.

Even nagekeken maar ik heb 24 juli reservering gedaan, moet goedkomen :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:50
Hier hetzelfde, met een aankomstdatum van 22-23 november.

To dare is to do

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06-2025
Slaapje schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:31:
[...]

Hier hetzelfde, met een aankomstdatum van 22-23 november.
22 is een zondag, ga maar uit van 23 dus

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:50
koenvd90 schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:33:
[...]

22 is een zondag, ga maar uit van 23 dus
Ja I know, ach ik heb nou ook weer niet zoveel haast.

Gisteren wel even nagevraagd of alles goed stond en er werd door Amazon aangegeven dat ik hem inderdaad in de eerste dagen na release ontvang.

To dare is to do

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb geen preorder kunnen plaatsen omdat ik het via Coolblue wil kopen. Zodra ik een in de winkelwagen kan plaatsen ga ik er voor.

Denken jullie dat we het 19 november ook thuis krijgen?
Of is het zo een chaos dat het nog een week later zou kunnen zijn?

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:57
ThaddeusX schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:36:
Ik heb geen preorder kunnen plaatsen omdat ik het via Coolblue wil kopen. Zodra ik een in de winkelwagen kan plaatsen ga ik er voor.

Lees even de info op deze pagina over Coolblue:
https://www.coolblue.nl/playstation5?redirect=playstation+5

Weinig kans denk ik dat er überhaupt 1 in je winkelwagen zal belanden. Heb het idee dat ze een of andere tekenwedstrijd gaan houden en dan de playstations onder de inzenders gaan verloten (met betaling van €500,- uiteraard)

• k1978

Als het je lukt de 18de dan zou de volgende dag geen probleem moeten zijn.. Maar ben er bang voor.

• giantgiantus
  • Nu online

Zou even een paar posts lezen. Coolblue krijgt weinig binnen en erg grote vraag. Kans dat je de ps5 kan kopen is nihil. Volgende kans dan ergens december of begin volgend jaar. Als je hem wel kan kopen krijg je hem gewoon de dag erna.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

December beste kans. Ook nieteens zo heel ver weg dus dat komt wel goed

• giantgiantus
  • Nu online
ryanator schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:41:
December beste kans. Ook nieteens zo heel ver weg dus dat komt wel goed
Dat is nog nergens echt bevestigd.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02 20:48

Melkaz

Melkazar

Als de coolblue Xbox Series X verkoop een voorbode was heb ik slecht nieuws: de hele site knalde eruit, op Twitter zeiden ze blijf het proberen en 10 min later was hij uitverkocht met 0 leden van tweakers die er eentje hebben kunnen kopen. We weten nog steeds niet of ze überhaupt meer dan 5 consoles daadwerkelijk op voorraad hadden.

De roddels zijn dat ze telefonisch verkocht waren...mensen die belde kregen alleen een link om te betalen en hoefde niet langs de niet werkende Xbox pagina. Of dit waar is weet ik niet want dat is wel heel apart.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• ThaddeusX
Mja als het bij Coolblue uitverkocht word is dat bij een ander shop toch ook? Daarom vertrouw ik sites zoals wehkamp niet echt.

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Richh schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:44:
[...]
Ga hem toch niet eerder spelen dan dat ik hem op 60fps kan doen, dus het eerder spelen heeft voor mij geen waarde. Met Watch Dogs 3 doe ik precies hetzelfde.
Watch_Dogs Legion is geen 60 fps op PS5. Enige verbetering is RTX reflecties en snellere laadtijden. Assassin’s Creed is wel 60 FPS op PS5. Miles Morales kan je kiezen tussen 60 FPS of 30 FPS met RTX.

• giantgiantus
  • Nu online
ThaddeusX schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:42:
Mja als het bij Coolblue uitverkocht word is dat bij een ander shop toch ook? Daarom vertrouw ik sites zoals wehkamp niet echt.
Je bent 2 maanden te laat denk ik. Twee maanden geleden kon je een pre-order plaatsen (half uur bij bol bv) de maanden ervoor kon je mediamarkt gebruiken. Nu is er nog 1 “kans” bij Coolblue. Maar iedereen geef they daar al 2 maanden over dus de kans dat je wat te pakken krijgt is nihil.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:57
Bekeken hoe het met de Xbox gegaan is en nog steeds gaat is verrassend genoeg Mediamarkt de beste kans en zonder teleurstellingen.

En lijken ook veruit de meeste aantallen gekregen te hebben.

Geeft natuurlijk geen garanties voor de PS maar toch.

Coolblue drama met bestellen
Bcc drama met alles
Wehkamp dag later maar in orde
Amazon geen enkele pre order geleverd!
Bol.com prima, op sommige “verloren” pakketten na.

• k1978
Hoe bedoel je dat??

• cronixx

cronixx

krieuw

BekSide schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:46:
Bekeken hoe het met de Xbox gegaan is en nog steeds gaat is verrassend genoeg Mediamarkt de beste kans en zonder teleurstellingen.

En lijken ook veruit de meeste aantallen gekregen te hebben.

Geeft natuurlijk geen garanties voor de PS maar toch.

Coolblue drama met bestellen
Bcc drama met alles
Wehkamp dag later maar in orde
Amazon geen enkele pre order geleverd!
Bol.com prima, op sommige “verloren” pakketten na.
Nog helemaal geen Xboxen geleverd via
Amazon?

• cronixx

cronixx

krieuw

Wut?

• pokle312
  • Niet online
Melkaz schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:42:
[...]

Als de coolblue Xbox Series X verkoop een voorbode was heb ik slecht nieuws: de hele site knalde eruit, op Twitter zeiden ze blijf het proberen en 10 min later was hij uitverkocht met 0 leden van tweakers die er eentje hebben kunnen kopen. We weten nog steeds niet of ze überhaupt meer dan 5 consoles daadwerkelijk op voorraad hadden.

De roddels zijn dat ze telefonisch verkocht waren...mensen die belde kregen alleen een link om te betalen en hoefde niet langs de niet werkende Xbox pagina. Of dit waar is weet ik niet want dat is wel heel apart.
Blijf het vreemd vinden dat je telefonisch kunt bestellen.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

cronixx schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:49:
[...]

Nog helemaal geen Xboxen geleverd via
Amazon?
NL niet maar daar lijkt wel wat beweging te zijn met facturen met serial codes erop. DE is prima gegaan zover ik weet.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

pokle312 schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:50:
[...]

Blijf het vreemd vinden dat je telefonisch kunt bestellen.
Dat vonden wij, de potentiële Xbox kopers, destijds ook. Zeker zuur dat ze wel doodleuk op Twitter poste blijf f5en !!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wehkamp doet dit soort dingen echt heel prima maar wordt gek genoeg vaak vergeten door mensen waardoor ze bijvoorbeeld ook voor zeer gewilde iPhones gewoon nog voorraad hebben dagen na de pre-order. OK met de PS5 pre-order ging dat wat sneller en niet 100% soepel, maar je kunt er blind op vertrouwen dat Wehkamp die Playstations netjes uitlevert. Ook die leverdatum van “2 weken” die nu naar “3-5 dagen” springt is volledig conform mijn ervaringen met andere elektronica producten daar. Komt helemaal goed.

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11-2025
joblamie schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:53:
Wehkamp doet dit soort dingen echt heel prima maar wordt gek genoeg vaak vergeten door mensen waardoor ze bijvoorbeeld ook voor zeer gewilde iPhones gewoon nog voorraad hebben dagen na de pre-order. OK met de PS5 pre-order ging dat wat sneller en niet 100% soepel, maar je kunt er blind op vertrouwen dat Wehkamp die Playstations netjes uitlevert. Ook die leverdatum van “2 weken” die nu naar “3-5 dagen” springt is volledig conform mijn ervaringen met andere elektronica producten daar. Komt helemaal goed.
Ik wilde net zeggen... de helft van de mensen in het Xbox forum is nog op zoek, ik keek heel toevallig op Wehkamp toen ze er blijkbaar net weer een stelletje binnen hadden, druk op bestellen en een dag later geleverd... juist heel erg tevreden over :D

• ThaddeusX
Aiii dus voor mij is het onmogelijk zo te horen om er een per 19 november te krijgen :( ik heb niks gedaan qua pre orders. Bij geen een site kan je nog pre-orderen.

Ik twijfelde zelf al om een console te halen. Ik doe het alleen voor de Assassins creed spel. Verder ga ik er niet echt op gamen. Andere spellen trekken me niet aan.

Far cry 6 en crash bandicoot 4 misschien.

[ Voor 12% gewijzigd door ThaddeusX op 15-11-2020 10:01 ]

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-01 00:03
DannyJutten schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:44:
[...]

Watch_Dogs Legion is geen 60 fps op PS5. Enige verbetering is RTX reflecties en snellere laadtijden. Assassin’s Creed is wel 60 FPS op PS5. Miles Morales kan je kiezen tussen 60 FPS of 30 FPS met RTX.
Lijkt me sterk dat ze RTX reflecties van Nvidia hebben geïmplementeerd. :+ Ik denk dat je ray tracing bedoelt?

• Richh
  • Laatst online: 01-02 15:29
DannyJutten schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:44:
[...]

Ik bedoelde natuurlijk dat ik van Watch Dogs ook de fysieke PS5 versie haal ipv de PS4 gratis upgrade.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

bloodlynx schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:05:
[...]

Lijkt me sterk dat ze RTX reflecties van Nvidia hebben geïmplementeerd. :+ Ik denk dat je ray tracing bedoelt?
8)7

Verwijderd

I want to believe

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Er komt best vaak de vraag van mensen die nu nog ergens willen pre-orderen of kopen (haha)

Miss moeten we tussen de regels zetten dat je hem nergens meer kan krijgen nu nog.

Op Coolblue na dan :+

• Djores
ThaddeusX schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:00:
Aiii dus voor mij is het onmogelijk zo te horen om er een per 19 november te krijgen :( ik heb niks gedaan qua pre orders. Bij geen een site kan je nog pre-orderen.

Ik twijfelde zelf al om een console te halen. Ik doe het alleen voor de Assassins creed spel. Verder ga ik er niet echt op gamen. Andere spellen trekken me niet aan.

Far cry 6 en crash bandicoot 4 misschien.
Zou ik niet doen dan, speel lekker op de PC, scheelt je 500 euro.

Voor mezelf is het het wel waard, ik wil niet telkens in een stoel zitten maar ook lekker op de bank.
Heb zelf al zo'n 8 spellen die ik wil spelen (2 van last gen).

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dit inderdaad. Wehkamp is de laatste jaren uitgegroeid tot mijn favo webshop. Altijd / snelle levering conform afspraak (niet zoals bijv. Bol morgen beloven en 5 dagen later leveren - 4 keer op rij gebeurd) en in mijn ervaring een uitstekende klantenservice waar je vakkundig, snel en correct geholpen wordt.

Als ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst daar en als ze het niet hebben kijk ik pas verder.

Join het GoT Pulse-Team!

• dehardstyler
  • Laatst online: 03-02 11:13
ryanator schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:20:
Er komt best vaak de vraag van mensen die nu nog ergens willen pre-orderen of kopen (haha)

Miss moeten we tussen de regels zetten dat je hem nergens meer kan krijgen nu nog.

Vergeet de BCC niet medestrijder! :(:)

• pokle312
  • Niet online
ryanator schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:20:

Ik dacht dit wel zo'n beetje algemene kennis is ondertussen. Het blijft me verbazen...

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

pokle312 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:30:
[...]

Ik dacht dit wel zo'n beetje algemene kennis is ondertussen. Het blijft me verbazen...
Casuals he..

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Er vroeg iemand gister mij nog waar en wanneer hij de ps5 kan kopen.

Afgelopen september antwoordde ik :')

Verwijderd

Richh schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:16:
Bij de Mediamarkt in Zwolle zijn nog zeker 3 Pulse headsets aanwezig, meerdere charging docks (voor 40 ipv 30) en een aantal launch games.

Geen Dualsense gezien jammer genoeg :(

Wel voorbereidingen getroffen :)
[Afbeelding]
Doet me hier aan denken :D

YouTube: Van Kooten en de Bie - Vieze man huurt film

Verwijderd

Niets mis met nog hoopvol een console vastkrijgen op zich... Ik heb hele dag paraat gestaan op 17 / 9. En alsnog misgegrepen door de random tijden. Vervolgens wel pre-ordered bij Game Mania, alleen is dat al te laat.

Little do I know dat dergelijke bedrijven al veel langer preorders open hadden staan...

Ik ben dan ook wel iemand die heel veel waarde hecht aan day one.

Verwijderd

Voor diegenen die nog zoeken zal het sowieso goede zaak zijn dit topic de dagen/weken na de release goed in de gaten te houden.
7 jaar geleden heb ik dagen na de release zonder pre-order een PS4 kunnen bemachtigen omdat er toch altijd nog bestellingen vervallen of er op weet ik wat voor manier ineens nog wat consoles vrij komen hier en daar.
Wellicht dit keer ook weer het geval!

• mr-ordinary
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:45:
Voor diegenen die nog zoeken zal het sowieso goede zaak zijn dit topic de dagen/weken na de release goed in de gaten te houden.
7 jaar geleden heb ik dagen na de release zonder pre-order een PS4 kunnen bemachtigen omdat er toch altijd nog bestellingen vervallen of op weet ik wat voor manier ineens nog wat consoles vrij komen hier en daar.
Wellicht dit keer ook weer het geval!
Elkaar door de schaarste heen helpen💪🏾
Ik denk oprecht dat er nog wat losse consoles online zullen komen. En dan hoop ik dat wij ze hier op tweakers kunnen pakken.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Waar vind ik de ps5 bij wehkamp? Ik kan hem zo snel niet vinden. Hoef hem niet op release, maar dan sta ik in ieder geval daar met een order.

• cronixx

cronixx

krieuw

mprkooij schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:51:
Waar vind ik de ps5 bij wehkamp? Ik kan hem zo snel niet vinden. Hoef hem niet op release, maar dan sta ik in ieder geval daar met een order.
Product is niet meer online sinds ze de pre-order hebben gesloten.

• Mike.Litoris
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01-2024
Bij Nedgame is de DE (levering begin 2021) ondertussen ook uitverkocht. Was dat eigenlijk de 2e pre order batch of 3e?

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
Aantal website's een tracker ingesteld. Zoals Coolblue en Bol.com
Hopen dat dit werkt als er een nieuwe URL wordt geplaatst tijdens de bestelling heb ik er niks aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Evertt op 15-11-2020 10:57 ]

• Hamsterhein
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-11-2025
Status wehkamp is vandaag gewijzigd van met twee weken in huis naar 3-5 dagen in huis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u6nC5kA57bvfEB2F43IdciDBKeU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V15y4xCg5yKfUP2nxcydjDcz.png?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door Hamsterhein op 15-11-2020 10:57 ]

Pagina: 1 ... 107 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord