Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
reaL_G schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:16:
Hoe speel je? Magic of melee, ranged of close counter. Lvl? Miss ff paar levels in 4.2 grinden.
Royalty, mixed melee/magic.

Vitality 20
Intelligence 18
Stamina 10
Strenght 15
Skill 12
Magic 37
Faith 12
Luck 7

Magic is licht overpowered t.o.v. de rest. Strenght verhogen heeft niet heel veel zin, het lijkt wel of strenght geen invloed heeft op wapen?

Ik speel met de Crescent Falchion 1+, Goddiennaarschild 5+, en armor van een Blue Eyed Knight.

Ringen die ik wisselend draag is HP recovery, MP recovery en HP increase in Soul verschijning.

Verder Soul Ray en Warden Spell

4-2 grinden nog niet geprobeerd, wel veel rondjes in 4-1 gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:57
ArnoldSmiley schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:12:
[...]

Vitality 20
Intelligence 18
Stamina 10
Strenght 15
Skill 12
Magic 37
Faith 12
Luck 7

Magic is licht overpowered t.o.v. de rest. Strenght verhogen heeft niet heel veel zin, het lijkt wel of strenght geen invloed heeft op wapen?

Ik speel met de Crescent Falchion 1+, Goddiennaarschild 5+, en armor van een Blue Eyed Knight.
Je Falchion is nog steeds maar +1? upgraden die handel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:39

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:12:
[...]

Vitality 20
Intelligence 18
Stamina 10
Strenght 15
Skill 12
Magic 37
Faith 12
Luck 7

Ringen die ik wisselend draag is HP recovery, MP recovery en HP increase in Soul verschijning.

Verder Soul Ray en Warden Spell

4-2 grinden nog niet geprobeerd, wel veel rondjes in 4-1 gelopen.
Draag je de volledige blue eye set?
Want dan ben je vlsg mij aan het slow rollen.
Dat is killing in de game.
Draag een ring om je equip burden te verlagen of armor delen weglaten. Hou het op max 50%. Dan ben je snel.

Je wapen is cresent+1 dus je wapen schaalt voornamelijk met magic stat. Hoe hoger je +level hoe beter je magic stat schaalt.

Ik zou ook je stamina levelen, zonder stamina kan je niks. Blocken, attacken, wegrennen.

Falchion was ook een van mij favo weapons. In de eerste run. Supersnel met veel hits.
Vanaf ng geswitchd naar Moon uchigatana
400+ attack power.

4.2 is goed om te levelen.
Spel klein stukje van de level zodat patches in de nexus blijft voor heavy arrows OF zorg dat je de merchant in 4.1 bevrijd die verkoopt dan fire arrows in begin van 4.2.

Zorg dat je bow hebt. De grind kan je wel zien op youtube.

Deze site is ook wel nice.
https://mugenmonkey.com/

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:26:
[...]

Draag je de volledige blue eye set?
Want dan ben je vlsg mij aan het slow rollen.
Dat is killing in de game.
Draag een ring om je equip burden te verlagen of armor delen weglaten. Hou het op max 50%. Dan ben je snel.

Je wapen is cresent+1 dus je wapen schaalt voornamelijk met magic stat. Hoe hoger je +level hoe beter je magic stat schaalt.

Ik zou ook je stamina levelen, zonder stamina kan je niks. Blocken, attacken, wegrennen.

Falchion was ook een van mij favo weapons. In de eerste run. Supersnel met veel hits.
Vanaf ng geswitchd naar Moon uchigatana
400+ attack power.

4.2 is goed om te levelen.
Spel klein stukje van de level zodat patches in de nexus blijft voor heavy arrows OF zorg dat je de merchant in 4.1 bevrijd die verkoopt dan fire arrows in begin van 4.2.

Zorg dat je bow hebt. De grind kan je wel zien op youtube.

Deze site is ook wel nice.
https://mugenmonkey.com/
Ik loop me echt helemaal de tering te zoeken hoe ik die Falchion kan upgraden. Dat kan niet bij smid in de Nexus namelijk, dus waar dan?

Stamina ga ik levelen, dank voor de tip.

Mijn burden is 66 van 110. Das ietsje meer als 50%. Ga wat dingen lozen in de opslag.

En ik heb een boog, maar aangezien ik die Soul Ray spell heb leek me een bow beetje dubbel op qua ranged.

Edit: patches in de Nexus? Kan je dat alsjeblieft uitleggen, vat hem niet.

Sowieso dank je wel voor je tips

[ Voor 3% gewijzigd door ArnoldSmiley op 16-05-2021 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ambition88 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:07:
[...]

Je Falchion is nog steeds maar +1? upgraden die handel >:)
Dank voor je tip, dat snapte ik al dat ik die moest gaan levelen. Maar ik krijg maar niet uitgevogeld waar dat kan. Dir smid in de Nexus heb ik geen zak aan wat dat betreft 😒

[ Voor 6% gewijzigd door ArnoldSmiley op 16-05-2021 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Ik loop me echt helemaal de tering te zoeken hoe ik die Falchion kan upgraden. Dat kan niet bij smid in de Nexus namelijk, dus waar dan?

Stamina ga ik levelen, dank voor de tip.

Mijn burden is 66 van 110. Das ietsje meer als 50%. Ga wat dingen lozen in de opslag.

En ik heb een boog, maar aangezien ik die Soul Ray spell heb leek me een bow beetje dubbel op qua ranged.

Edit: patches in de Nexus? Kan je dat alsjeblieft uitleggen, vat hem niet.

Sowieso dank je wel voor je tips
Equip burden en item burden zijn verschillend.

Patches is een NPC/merchant.

Bow heeft beter en verder bereik dmv zoom zonder benodigde lock maar is meer passief attacking.

Ik had altijd 1 hand main schild en bow.
Andere hand main weapon en catalyst.

Er is nog een andere merchant in wereld 2.1 in het begin van de level. Ff een lift activeren en dan kan je er zo komen.
Levelen van een cresent weapon kan dmv bepaalde soort stenen/shards/chunks. Vlsg mij darkmoon.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:10:
[...]

Equip burden en item burden zijn verschillend.

Bow heeft beter en verder bereik dmv zoom zonder benodigde lock maar is meer passief attacking.

Ik had altijd 1 hand main schild en bow.
Andere hand main weapon en catalyst.

Er is nog een andere merchant in wereld 2.1 in het begin van de level. Ff een lift activeren en dan kan je er zo komen.
Levelen van een cresent weapon kan dmv bepaalde soort stenen/shards/chunks. Vlsg mij darkmoon.
Got it! Crecent Falcion nu +2

Voor de volgende upgrade heb ik 6 van Moonstones nodig. Red ik ff niet. Equip burden en item burden ga ik ff checken.

Get rid of dat Blue Eyed Knight Armor eigenlijk? Ziet er wel badass uit, plus leek me wel handig qua bescherming. Ik ga die Falchion nu testen in 4-2 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:26:
[...]

Got it! Crecent Falcion nu +3

Voor de volgende upgrade heb ik 6 van Moonstones nodig. Red ik ff niet. Equip burden en item burden ga ik ff checken.

Get rid of dat Blue Eyed Knight Armor eigenlijk? Ziet er wel badass uit, plus leek me wel handig qua bescherming. Ik ga die Falchion nu testen in 4-2 😀
Blue eye is goed genoeg, maar je hoef niet perse hele sets te dragen, mix matchen nagelang je burden.
Altijd stats checken, en kijken wat je nodig hebt.

De set die old king doran draagt vind ik zelf de beste.
Kan je in 1.1 halen met beetje skils, en benodigde key van ostrava. Geeft zelfs perm stamina regen bij full set.
Dark silver set is ook nice maar killing voor magiccasters.
Penetrator set is veel te grote grind.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:40:
[...]

Blue eye is goed genoeg, maar je hoef niet perse hele sets te dragen, mix matchen nagelang je burden.
Altijd stats checken, en kijken wat je nodig hebt.

De set die old king doran draagt vind ik zelf de beste.
Kan je in 1.1 halen met beetje skils, en benodigde key van ostrava. Geeft zelfs perm stamina regen bij full set.
Dark silver set is ook nice maar killing voor magiccasters.
Penetrator set is veel te grote grind.
Beetje skills 🙈

Edit: Ostrava kom ik pas later weer tegen, ben nog niet zover

Ik ga ff Souls farmen in 4-2. Die merchant heb ik in 4-1 bevrijd, staat nu net voor de ingang naar die reaper.

[ Voor 17% gewijzigd door ArnoldSmiley op 17-05-2021 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ik heb ook een Royalty build gespeeld. Die falchion levellen en de magic stat. Die je ook melee enorme damage. ik heb de hele game in de wizard outfit gelopen en endurance is nooit hoger dan 8 geweest. Meeste doe je ranged, dus veel stamina en armor heb je helemaal niet nodig, wel een fast roll! Melee is handig bij enemies die je soul arrow dodgen, zoals die skellies in 4-1, maar die sla je met die crescent falcion + 3 in twee klappen neer ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
-SaveMe- schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:43:
Ik heb ook een Royalty build gespeeld. Die falchion levellen en de magic stat. Die je ook melee enorme damage. ik heb de hele game in de wizard outfit gelopen en endurance is nooit hoger dan 8 geweest. Meeste doe je ranged, dus veel stamina en armor heb je helemaal niet nodig, wel een fast roll! Melee is handig bij enemies die je soul arrow dodgen, zoals die skellies in 4-1, maar die sla je met die crescent falcion + 3 in twee klappen neer ....
Hoe werkt dat dan met die Falchion? Ik wist overigens niet dat ''Crescent'' betoverd betekend, nu is me e.e.a duidelijk dat ''crescent'' door de Magic stat beinvloed wordt. Dit is best wel lastig terug te vinden in je stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 21:33
Nooit een Souls game gespeeld maar zit nu op zo'n 20 uurtjes. Begin er nu wel redelijk in te komen maar in het begin en met sommige bosses nog wel ff lopen vloeken. Volgens mij had ik achteraf beter Royalty kunnen nemen en die Ring of Discovery als starting item voor een makkelijkere start, maar op zich nu m'n endurance en vitality wat hoger is gaat het wel als Knight.

Ik twijfel nog wat over wapens en welke prioriteit geven voor upgraden, de claymore (+3) is wel goed met zo'n sweep als er meer vijanden zijn en goede damage, de falchion (+6) is lekker snel en de winged spear (+6) heeft flinke range en handig voor gangen enz. Wat raden jullie aan qua armor? Ik heb nu voornamelijk dat wizards spul, die zat een beetje qua stats in tussen imperial spy en fluted en houd me onder 50% burden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
ArnoldSmiley schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:54:
[...]

Hoe werkt dat dan met die Falchion? Ik wist overigens niet dat ''Crescent'' betoverd betekend, nu is me e.e.a duidelijk dat ''crescent'' door de Magic stat beinvloed wordt. Dit is best wel lastig terug te vinden in je stats.
Die falchion scaled inderdaad met je magic stat (A level), de stat die ook bepaalt hoe veel damage je spells doen. Dus win win; hoe hoger je magic stat, hoe meer damage je spells doen en hoe meer damage ok je falchion doet. Die doet ook magical damage en geen physical, een ander voordeel!
Ik heb het meest gefocused op magic, die heb ik uiteindelijk naar 50 gebracht. Daarna vitality (tot maximaal 30) en daarna intelligence (wat voornamelijk belangrijk is voor het aantal en soort spells wat je kunt meenemen). Dat heb ik nadat bovenstaande stats op 50 en 30 waren uiteindelijk ook naar 40 gelevelled. Maar meeste van de game zat ik op 24. Meest gebruikte spells (80% vd tijd): soul arrow, soul ray en flame toss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
-SaveMe- schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:02:
[...]

Die falchion scaled inderdaad met je magic stat (A level), de stat die ook bepaalt hoe veel damage je spells doen. Dus win win; hoe hoger je magic stat, hoe meer damage je spells doen en hoe meer damage ok je falchion doet. Die doet ook magical damage en geen physical, een ander voordeel!
Ik heb het meest gefocused op magic, die heb ik uiteindelijk naar 50 gebracht. Daarna vitality (tot maximaal 30) en daarna intelligence (wat voornamelijk belangrijk is voor het aantal en soort spells wat je kunt meenemen). Dat heb ik nadat bovenstaande stats op 50 en 30 waren uiteindelijk ook naar 40 gelevelled. Maar meeste van de game zat ik op 24. Meest gebruikte spells (80% vd tijd): soul arrow, soul ray en flame toss...
Capiche. Dan is het dus inderdaad echt nutteloos te investeren in Strenght ja. Magic verder levellen dus z.s.m.

Staat een beetje haaks op de speelwijze die ik het liefst zou hanteren (100% melee), maar aangezien dit mijn eerste Souls game is vind ik het ff wel gescheten met mijn principes.

Farmen in 4-2 gaat trouwens echt lekker. Die reaper en die Red Eye kielhalen, en ik heb in 2 a 3 minuten bijna 8K aan Souls te pakken.

Wat ik niet snap is wat je zegt over die Crescent Falchion qua damage: Als ik ermee mep, doe ik magic damage zeg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
ArnoldSmiley schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:49:
[...]
Wat ik niet snap is wat je zegt over die Crescent Falchion qua damage: Als ik ermee mep, doe ik magic damage zeg je?
Dat klopt. je doet magic damage en geen physical damage. Armor/Shield beschermd meestal tegen physical damage, dus als je magic damage doet dan heeft een physical shield/armor veel minder effect en doe je dus meer damage. Als je vierkantje in je inventory op je wapen doet zie je alle stats en ook hoeveel magic damage je doet. Met een geupgrade crescent falchion is dat dik over de 200!

Strength levellen heeft inderdaad geen zin, ik heb dat tot 13 gedaan geloof ik om een bepaald 100% physical shield te kunnen dragen.

Met deze royalty build ben je erg sterk ranged (magic, geen noodzaak voor een bow), maar ook melee. Je hebt wel weinig armor, dus een 100% physical shield om te blocken is wel handig erbij. Maar het meeste dodge je en blijf je op afstand. 8 endurance is dan ook meer dan genoeg, je kunt er 5 light rolls achter elkaar mee doen en het is ook zeer snel weer geregenereerd ...

[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 17-05-2021 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
-SaveMe- schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:41:
[...]

Dat klopt. je doet magic damage en geen physical damage. Armor/Shield beschermd meestal tegen physical damage, dus als je magic damage doet dan heeft een physical shield/armor veel minder effect en doe je dus meer damage. Als je vierkantje in je inventory op je wapen doet zie je alle stats en ook hoeveel magic damage je doet. Met een geupgrade crescent falchion is dat dik over de 200!

Strength levellen heeft inderdaad geen zin, ik heb dat tot 13 gedaan geloof ik om een bepaald 100% physical shield te kunnen dragen.

Met deze royalty build ben je erg sterk ranged (magic, geen noodzaak voor een bow), maar ook melee. Je hebt wel weinig armor, dus een 100% physical shield om te blocken is wel handig erbij. Maar het meeste dodge je en blijf je op afstand. 8 endurance is dan ook meer dan genoeg, je kunt er 5 light rolls achter elkaar mee doen en het is ook zeer snel weer geregenereerd ...
Thanks. Nuttige info, kan ik wat mee. Die Falchion is inmiddels +4, Magic geleveld naar 41.
Vanavond nog maar eens naar 5-1 ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:10:
[...]

F*ck. Patches was een NPC/Merchant. Heb hem dat gat ingeduwd, moest hem erna wel afmaken anders finishte hij mij :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
ArnoldSmiley schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:54:
[...]

F*ck. Patches was een NPC/Merchant. Heb hem dat gat ingeduwd, moest hem erna wel afmaken anders finishte hij mij :/
Maak je niet druk, mist niks aan hem ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:54:
[...]

Nah zo erg is dat niet.
Maar je character tendency is misschien fucked.
Paar BP killen helpt. Als je voor platinum wilt gaan.

Als je echt serieus magic wilt gebruiken.
Geupgrade Kris blade offhand. Insanaty catalyst, monks head collar. En voldoende spice.
Soulsucker of Firestorm. Dan is meeste one shot kill in je eerste playtrough.
Op een gegeven moment is dat niet meer leuk.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
reaL_G schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:42:
[...]
Geupgrade Kris blade offhand. Insanaty catalyst, monks head collar. En voldoende spice.
Allemaal niet echt nodig voor NG. Maar ik had idd in mijn offhand de kris blade en als catalyst de insanity catalyst. Spice gebruikte ik alleen bij bosses omdat ik daar voluit dps ga. Normal level/mobs gewoon de crescent falchion en mana regen ring voor mana regen. Die collar heb ik nooit gehad en ook geen firestorm of fireball, etc. Wel poison cloud. en ik had wat faith gelevelled voor second chance, maar nooit nodig gehad ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Had destijds een low lvl build gemaakt om beetje fun te hebben in pvp.
Weapon 1 is falchion/kilji
Weapon 2 is uchigatana
Weapon 3 is lava bow
Stats alleen om bepaalde weapons te wielden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HdHQqViph-5QwEMHbwv3MOI7jKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l1tLhyf9mlz80yaPfL6G3mvm.jpg?f=fotoalbum_large

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:42:
[...]

Nah zo erg is dat niet.
Maar je character tendency is misschien fucked.
Paar BP killen helpt. Als je voor platinum wilt gaan.

Zoals ik al aangaf is dat niet wat ik voor ogen heb nee, zo kan iedereen demons souls spelen 😉

En mwa....dat platinum komt wel. Heeft nu in een 1ste playtrough echt niet de focus. Probeer wel alle voorwerpen in maps op te pikken, kijk in een NG wel of ik iets met platinum doe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ArnoldSmiley schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:22:

En mwa....dat platinum komt wel. Heeft nu in een 1ste playtrough echt niet de focus. Probeer wel alle voorwerpen in maps op te pikken, kijk in een NG wel of ik iets met platinum doe
Als je het toch overweegt dan zou ik nadat je alle bazen van alle archstones verslagen hebt nog wel even wachten met de eindbaas want sommige dingen kan je beter nog even doen voordat je naar NG+ gaat.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
ArnoldSmiley schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:51:

Vanavond nog maar eens naar 5-1 ermee.
😖😖😖😖😖😖

Te langzaam reactievermogen met die bloemen als ik vergiftigd ben of de pest krijg.

Ik wordt teveel geraakt, krijg de levellogica niet lekker onder de knie. Ik ben er zoooo klaar mee.

Ik stop met 5-1.

Ik ga aan 2-2 beginnen en kom nog wel keer terug in 5-1.

Wat is voor beginners de makkelijkste levelvolgorde?

Lees nog wat verschillen her en der

2-2 wandel ik zo doorheen. Flamelurker 😲 Das een beste boss man

[ Voor 6% gewijzigd door ArnoldSmiley op 17-05-2021 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:54:
[...]

Als je het toch overweegt dan zou ik nadat je alle bazen van alle archstones verslagen hebt nog wel even wachten met de eindbaas want sommige dingen kan je beter nog even doen voordat je naar NG+ gaat.
Bedankt. Maar nee. Ik ben echt blij als ik hem uitspeel.
Gaat voor geen meter meer.

Loop beetje heen en weer te waaien van 5-1 naar 2-2 naar 4-2 maar het is ff taai man. Ik vond 1-1 2-1 1-2 3-1 en 4-1 echt superleuk om te doen.

Maar het gaat nu zoooo moeizaam. In 7 dagen ben ik echt 0.0 opgeschoten qua progressie.

Ja, ik ben flink geleveld dankzij 4-2. Ik heb redelijk snel Flamelurker gevonden, al duurde de strijd daar maar kort. Dodgen is lastig, kwam in de hoeken terecht.

Hoe de levels in elkaar zitten: echt gaaf, die Prison of Latria en Boletaria Palace vind ik echt supermooi gemaakt. Zo horen oude bajessen en kastelen te zijn. Shrine of Storms ook mooi, idem dito voor Tunnl.nog wat.

Maar dat ik, alle goeie adviezen hier ten spijt, geen meter vooruit kom meer doet wel dat ik ff niet weet hoe nu verder. Hem wegleggen wil ik ook niet, maar pfff....gamen moet ook wel leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ArnoldSmiley schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:28:
[...]

Maar dat ik, alle goeie adviezen hier ten spijt, geen meter vooruit kom meer doet wel dat ik ff niet weet hoe nu verder. Hem wegleggen wil ik ook niet, maar pfff....gamen moet ook wel leuk blijven.
Oké dan misschien een rare tip, maar wat ik zelf ook altijd vaak gedaan hebt zijn bewuste "Dead" runs.

Ik zorg er dan voor dat al mijn souls dan netjes zijn besteed aan level-ups en of items zodat de teller gewoon op 0 staat of op een zo laag mogelijk aantal dat het niet uitmaakt mocht je dood gaan.

Het is een illusie dat je een level moet spelen, waarbij je elke vijand verslaat en dan pas aan de eindbaas begint.

Bij een dead run probeer ik dan zo ver mogelijk te komen, zonder dat je vijanden afmaakt (tenzij het echt niet anders kan) je rent dus langs iedereen voorbij, of rolt weg en op een gegeven moment ben je zo ver gepasseerd dat ze niet meer achter je aankomen.

Zo zijn er werkelijk levels waarbij je in principe gewoon rechtstreeks naar een baas toe kan rennen, mits je iedereen ontwijkt.

Vaak is dit handig als je gewoon even de layout van een level wilt begrijpen. Daarnaast is er ook niks ergs aan als je af en toe even een walkthrough/tutorial erbij pakt, zo is FightingCowboy bijvoorbeeld een aanrader die elk level rustig heeft opgenomen.

Ook zijn er speedrunners, die werkelijk heel de game uitspelen binnen een uur. (Om spoilers te voorkomen kijk je dan niet verder dan het level waar je nu bent, maar ook daar kan je heel veel van leren qua strategie e.d)

Vroeger gebruikte ik altijd de "Official Strategy Guides" bij dit soort games, maar tegenwoordig staat alles op Youtube dus maak er gewoon lekker gebruik van, iedereen loopt wel eens ergens vast ;)

Vergeet trouwens niet dat je natuurlijk ook gewoon je gameplay kan opnemen en uploaden naar YouTube, zodat je het weer hier op het forum kan delen voor feedback/tips.

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 17-05-2021 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op maandag 17 mei 2021 @ 23:02:
[...]

Oké dan misschien een rare tip, maar wat ik zelf ook altijd vaak gedaan hebt zijn bewuste "Dead" runs.

Ik zorg er dan voor dat al mijn souls dan netjes zijn besteed aan level-ups en of items zodat de teller gewoon op 0 staat of op een zo laag mogelijk aantal dat het niet uitmaakt mocht je dood gaan.

Het is een illusie dat je een level moet spelen, waarbij je elke vijand verslaat en dan pas aan de eindbaas begint.

Bij een dead run probeer ik dan zo ver mogelijk te komen, zonder dat je vijanden afmaakt (tenzij het echt niet anders kan) je rent dus langs iedereen voorbij, of rolt weg en op een gegeven moment ben je zo ver gepasseerd dat ze niet meer achter je aankomen.

Zo zijn er werkelijk levels waarbij je in principe gewoon rechtstreeks naar een baas toe kan rennen, mits je iedereen ontwijkt.

Vaak is dit handig als je gewoon even de layout van een level wilt begrijpen. Daarnaast is er ook niks ergs aan als je af en toe even een walkthrough/tutorial erbij pakt, zo is FightingCowboy bijvoorbeeld een aanrader die elk level rustig heeft opgenomen.

Ook zijn er speedrunners, die werkelijk heel de game uitspelen binnen een uur. (Om spoilers te voorkomen kijk je dan niet verder dan het level waar je nu bent, maar ook daar kan je heel veel van leren qua strategie e.d)

Vroeger gebruikte ik altijd de "Official Strategy Guides" bij dit soort games, maar tegenwoordig staat alles op Youtube dus maak er gewoon lekker gebruik van, iedereen loopt wel eens ergens vast ;)

Vergeet trouwens niet dat je natuurlijk ook gewoon je gameplay kan opnemen en uploaden naar YouTube, zodat je het weer hier op het forum kan delen voor feedback/tips.

[YouTube: Demon's Souls Remake - Walkthrough Part 1: Gates of Boletaria]

[YouTube: Demon's Souls Remake - Glitchless Speedrun in 52:06 IGT (WR)]
Dank je wel, ga er vanavond eens voor zitten. Vandaag even beetje filmpjes kijken.

Tot nu toe heb ik dat beetje willen voorkomen; Het voelt beetje als 'cheaten' maar op dit moment ontkom ik er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:05:
[...]

😖😖😖😖😖😖

Te langzaam reactievermogen met die bloemen als ik vergiftigd ben of de pest krijg.

Ik wordt teveel geraakt, krijg de levellogica niet lekker onder de knie. Ik ben er zoooo klaar mee.

Ik stop met 5-1.

Ik ga aan 2-2 beginnen en kom nog wel keer terug in 5-1.

Wat is voor beginners de makkelijkste levelvolgorde?

Lees nog wat verschillen her en der

2-2 wandel ik zo doorheen. Flamelurker 😲 Das een beste boss man
ik heb niet alle werelden meer openstaan.
maar kan je wel assisten als blue phantom om door een level te komen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:05:
[...]

ik heb niet alle werelden meer openstaan.
maar kan je wel assisten als blue phantom om door een level te komen.
Wordt zeer gewaardeerd, mocht ik er op eigen kracht niet uitkomen ga ik daar gebruik van maken.

Heb vandaag meerdere Walk Troughs zitten kijken, an sich moet 5-1 helemaal niet zo lastig zijn. Snap er ook geen zak van waarom het me niet lukt - vermoed combinatie onoverzichtelijk level, veel vijanden, krappe donkere ruimtes

Maar blijkbaar is 5-1 inderdaad geen gemakkelijk level:
''5-1 has an easy boss, but the area is very challenging. You can find a Blessed Mace here if you’re a FAITH build ''
aldus gameranx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op maandag 17 mei 2021 @ 23:02:
[...]

[YouTube: Demon's Souls Remake - Walkthrough Part 1: Gates of Boletaria]

[YouTube: Demon's Souls Remake - Glitchless Speedrun in 52:06 IGT (WR)]
Zooitje walktroughs gekeken zodat de suprises qua enemies eruit zijn. Ken de route nu denk ik, scheelt al een hoop. Mijn schild waarvan ik dacht dat ie super was ingewisseld voor dat Adjudicator Shield. Item burden en equipment burder dacht dat dat hetzelfde was. Not. Ik was ook te zwaar.

Ik heb die Warden Spell eruit gepleurd, heb ik niks aan met bergen grass op zak. Fire Beam, Soul Arrow, en Soul Ray op zak, Crescent Falchion op +4 en Magic Stat op 42.

Let's go

Edit: Gaat stukken beter! Stikt alleen van de Black Phantoms in dit level :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Fog door 2, op naar de eindbaas :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Got the MF :D Iedereen bedankt voor het meedenken en helpen!

Heb hem wel op de chicken way neergehaald met Magic, maar who cares :D

[ Voor 82% gewijzigd door ArnoldSmiley op 18-05-2021 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik vind magic niet de chicken way hoor, is gewoon een viable build ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
-SaveMe- schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:34:
Ik vind magic niet de chicken way hoor, is gewoon een viable build ...
Heb je aan de ene kant gelijk in. Maar voor mij voelt het wel een beetje lafjes zeg maar.

Ik heb Leeachmonger vanaf een platform met spells staan te bestoken, zonder groot risico zelf geraakt te worden. Komt wellicht in een volgende playtrough ooit wel een, maar zou het leuk vinden die demons met zwaard & schild te lijf te gaan.

Maar voor nu echt ff geen optie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Flamelurker 🖐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ja, die is echt mega aggressief ... Maar daar isi een echte magic cheese voor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:16
Flamelurker vond ik het lastigst. Samen met de Maneaters.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
-SaveMe- schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:50:
[...]

Ja, die is echt mega aggressief ... Maar daar isi een echte magic cheese voor :9
Ja, heb een aantal strategies geraadpleegd. Die cheese is te makkelijk, laatste redmiddels wordt dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Raem schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:58:
[...]

Flamelurker vond ik het lastigst. Samen met de Maneaters.
Maneater vond im dan weer best makkelijk. Tweede try was die neer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Ja, heb een aantal strategies geraadpleegd. Die cheese is te makkelijk, laatste redmiddels wordt dat ;)
Die methode werkt niet meer.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:20
reaL_G schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 06:59:
[...]

Summon iemand erbij.
Dat scheelt al veel.
Kan alleen in body form toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Degene die hulp wilt moet alive zijn om de summon sign te zien.
Je heb daar stenen voor dat om 'on de spot levend' te worden.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Soulsgenoten mogen mij op psn toevoegen.

ReaL187

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:27:
[...]

Die methode werkt niet meer.
ja hoor, dat werkt nog steeds ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Ik had die 2 keer getryd.
Maar hij bleef niet hangen, hij ging gewoon netjes via de zijkant rondom.

Uiteindelijk gewoon dodge rol spam magic techniek.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:41:

ik heb het zo gedaan. Ik dacht dat hij met magic makkelijk zou zijn, medium range blijven en soul arrow, maar kreeg de timing niet echt onder de knie. Maar na 5 tries was ik het wel zat, maar met name het klote stuk er naar toe steeds, en dan bedoel ik al de 'shortcut'. Dat vond ik sowieso het slechts aan de deze game, geen bonfire net voor de boss. Veel te lange stukken steeds ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

-SaveMe- schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:45:
[...]

ik heb het zo gedaan. Ik dacht dat hij met magic makkelijk zou zijn, medium range blijven en soul arrow, maar kreeg de timing niet echt onder de knie. Maar na 5 tries was ik het wel zat, maar met name het klote stuk er naar toe steeds, en dan bedoel ik al de 'shortcut'. Dat vond ik sowieso het slechts aan de deze game, geen bonfire net voor de boss. Veel te lange stukken steeds ....
Ik had hem in 2de try, veel luck, maar zat wel met trillende handen nadien.

Die shortcut is echt wel easy peasy.
Al die enemies in de tunnel kun je zo voorbij lopen.
legit Droppoints zijn gewoon goed te zien middels fotomode.

Lengte van de levels vond ik wel gewoon oke.
Ben nu ff alle vervolg delen weer aan het doen just 4 fun.
Ik moet wel zeggen, ondanks bonfires en kindelen loop je daar wel heel veel doel-loos rond.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:41:

Same here. Got him down. Bazen gaan best wel eenvoudig eigenlijk.

Die 2e reaper in 4-2: Strategies adviseren en boog. Maar ik heb natuurlijk weer geen goeie boog. Heb een large bow +6 😏
Kan ik de lock van mijn boog niet gebruiken om een Soul Ray af te vuren?

Tips en tricks om toch die reaper te kielhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:45:
[...]

Same here. Got him down. Bazen gaan best wel eenvoudig eigenlijk.

Die 2e reaper in 4-2: Strategies adviseren en boog. Maar ik heb natuurlijk weer geen goeie boog. Heb een large bow +6 😏
Kan ik de lock van mijn boog niet gebruiken om een Soul Ray af te vuren?

Tips en tricks om toch die reaper te kielhalen?
Nee voor weaponlock is het te ver weg.
Gebruik special arrows, die extra damage geven.
Bv fire-arrows oid.

Zelf gebruikte ik altijd lavabow( bow met extra fire damage) met heavy arrows. Dan was 2 pijlen genoeg. 331 damage oid.

Vlgs mij is er een white bow ergens dichtbij.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:51:
[...]

Nee voor weaponlock is het te ver weg.
Gebruik special arrows, die extra damage geven.
Bv fire-arrows oid.

Zelf gebruikte ik altijd lavabow( bow met extra fire damage) met heavy arrows. Dan was 2 pijlen genoeg. 331 damage oid.

Vlgs mij is er een white bow ergens dichtbij.
Ja, die White Bow heb ik. Kan hem alleen niet hanteren. Strenght nodig is 34, ik zit op 15.
Die lavabow gaat hem ook niet worden, die Soul van Armored Spider heb ik al verzilverd. Ga ff kijken of die merchant in 4-2 Fire Arrows heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:55:
[...]

Ja, die White Bow heb ik. Kan hem alleen niet hanteren. Strenght nodig is 34, ik zit op 15.
Die lavabow gaat hem ook niet worden, die Soul van Armored Spider heb ik al verzilverd. Ga ff kijken of die merchant in 4-2 Fire Arrows heeft.
Anders Melee. Maar dan duurt de grind langer.
Er is een betere soul-grind in 4-4

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:02:
[...]

Anders Melee. Maar dan duurt de grind langer.
Er is een betere soul-grind in 4-4
Melee wordt hem niet. Die 1ste reaper pak ik wel met melee, de 2e is een ander verhaal. Kom te veel van die laser duded tegen.

Ik heb een Long Bow +7 en een stapel fire arrows.
Hoe wissel ik alleen can type pijlen? Heb 2 soorten equiped nu

[ Voor 10% gewijzigd door ArnoldSmiley op 20-05-2021 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:10:
[...]

Melee wordt hem niet. Die 1ste reaper pak ik wel met melee, de 2e is een ander verhaal. Kom te veel van die laser duded tegen.

Ik heb een Long Bow +7 en een stapel fire arrows.
Hoe steek je die dingen in de fik als je ze afschiet? 🤨
Met die pine zooi zeker?
Gaat automatisch.
Hmm ik dacht aan de grind voor souls,
niet completen van de lvl. Dat is andere tactiek.

[ Voor 15% gewijzigd door reaL_G op 20-05-2021 20:17 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:15:
[...]

Gaat automatisch.
Hoppa. Old Hero is ook neer.

Flamelurker, Old Hero, en Leechmonger is 2 dagen.

Gaat rapido zo 😀😀

Alleen die Old Hero's Soul...heb ik geen fluit aan. Jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door ArnoldSmiley op 20-05-2021 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:17:
[...]

Hoppa. Old Hero is ook neer.

Flamelurker, Old Hero, en Leechmonger is 2 dagen.

Gaat rapido zo 😀😀
Lekker bezig
Alleen die Old Hero's Soul...heb je ik geen fluit aan. Jammer.
Hoe kom je daarbij?

Large Sword of Searching vond ik echt een tof zwaard en Second Chance is één van de beste Miracles. (Revives the player with 50% HP when they die during the spell effect)

https://demonssouls.wiki.fextralife.com/Hero+Demon+Soul

Is dus maar net welke play style je kiest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:33:
[...]

Lekker bezig

[...]

Hoe kom je daarbij?

Large Sword of Searching vond ik echt een tof zwaard en Second Chance is één van de beste Miracles. (Revives the player with 50% HP when they die during the spell effect)

Is dus maar net welke play style je kiest ;)
Mm, ik houd het tot einde game bij dje Crrscent Falchion denk ik.

En die spel....ik heb Soul Ray en de Warding Spell al op zak. Geen slots over nu nog voor die 3nd chance.

Daarbij heb ik ook die Regeneration Miracle.
Die 2nd chance is wellicht wat overdone dan.

Ik heb alleen beef met Freek the Seer, trok per abuis zwaard.

Die andere die ernaast zat bemoeide zich er ook mee en is dood. Hoe kan ik die Freek weer vriendjes mee worden zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:43:
[...]

Ik heb alleen beef met Freek the Seer, trok per abuis zwaard.

Die andere die ernaast zat bemoeide zich er ook mee en is dood. Hoe kan ik die Freek weer vriendjes mee worden zeg maar?
Kost je 25K aan souls voor "Forgiveness" bij dat standbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:00:
[...]

Kost je 25K aan souls voor "Forgiveness" bij dat standbeeld.
Das zonde 😑

Zeker in acht genomen dat dit mijn Old Hero Soul heeft gekost. Dom dom dom, maar ik was bamg dat ie Freek anders weg is en ik dus geen nieuwe magic meer kan leren.

Pff. Maak er een zooitje van vamavond. Jammer van die 2nd Chance 😏

[ Voor 37% gewijzigd door ArnoldSmiley op 20-05-2021 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Flamelurker hier nog steeds niet dood. Las dat het makkelijker is met sticky white spul. Kan je dat ergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:43:
[...]

Mm, ik houd het tot einde game bij dje Crrscent Falchion denk ik.
Wat moet je nog doen dan?

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
k1978 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:11:
Flamelurker hier nog steeds niet dood. Las dat het makkelijker is met sticky white spul. Kan je dat ergens kopen?
Niet dat ik weet. Volgens mij wel te farmen aan het eind van 4-2 net voor Old Hero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

k1978 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:11:
5k pst. Blidge of Patches verkoopt. 4.1/4.2/nexus

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
En Storm King ook down.

Gaat wel erg hard zo opeens 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:18:
[...]

Wat moet je nog doen dan?
Heb 9 demons geveld nu

1.1
1.2
2.1
2.2
3.1
4.1
4.2
4.3
5.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:52:
[...]

Heb 9 demons geveld nu

1.1
1.2
2.1
2.2
3.1
4.1
4.2
4.3
5.1
Oke ongeveer de helft.
1.4 is leuk. De rest zou easie moeten zijn.

Dus Platinum poging?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:02:
[...]

Oke ongeveer de helft.
1.4 is leuk. De rest zou easie moeten zijn.

Dus Platinum poging?
Gast 😅😅

3 weken geleden twijfelde ik dit uberhaupt zou kunnen uitspelen. Zo easy was het tot dusver niet. Ben (of was) ook echt zo'n casual gamertje. Alles altijd lekker op standje makkelijk, hap slik weg spelen.

Afgelopen dinsdag was ik een week bezig en kwam ik echt zo geen klap verder dat ik er gewoon overdag zwaar de pestpokke inhad.

Uitspelen is de uitdaging eerst maar eens. Heb er wel echt zoveel meer lol in als in andere spellen, als alles lukt dan he 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:15:
[...]

Gaat automatisch.
Doe nu grinden in 4-3. Das echt crimineel bijna hoe makkelijk dat daar gaat. Hark in een minuutje of 3 bijna 20K aan Souls binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:33:
[...]

Lekker bezig

[...]

Hoe kom je daarbij?

Is een eenmalige revive lees ik, met andere woorden: met 50% HP van je al 50 HP in Soulform.moet je dan doorspelen. Dom om die Soul op te geven, maar geen gamebreaker denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:36:
[...]

Is een eenmalige revive lees ik, met andere woorden: met 50% HP van je al 50 HP in Soulform.moet je dan doorspelen. Dom om die Soul op te geven, maar geen gamebreaker denk ik.
Second chance is ook mijn meeste gebruikte magic.
Soms echt een lifesaver. Cast deze standaard aan begin van elke sessie.
Na gebruik, gewoon opnieuw te casten.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:36:
[...]

Je geeft helemaal geen soul op. Want je gaat niet dood.
Je gaat gewoon verder met 50% health, beetje groen gras erover en gaan.

Altijd beter dan doodgaan en je souls verliezen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:34:
[...]

Doe nu grinden in 4-3. Das echt crimineel bijna hoe makkelijk dat daar gaat. Hark in een minuutje of 3 bijna 20K aan Souls binnen.
4.4 bedoel je.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:53:
[...]

Second chance is ook mijn meeste gebruikte magic.
Soms echt een lifesaver. Cast deze standaard aan begin van elke sessie.
Na gebruik, gewoon opnieuw te casten.
Goed stom dan dat ik die opgegeven heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Nee, 4.3 - Met die pijlstaartroggen in de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:21:
[...]

Nee, 4.3 - Met die pijlstaartroggen in de lucht
Ja die ja dat is 4.4

Er zijn nog ringen om e.e.a. te maximaliseren.
En world tendency geeft ook een boost.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
reaL_G schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Ja die ja dat is 4.4

Huh?

4.1 Adjudicator
4.2 Old Hero
4.3 Storm King

Daarna komt er een optie beschikbaar als nieuw level in de Nexus, dat zou 4.4 moeten zijn dan? :S

Kijk wel ff, ben reuze benieuwd wat 4.4 dan is - kan niet vinden dat dit een level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
[...]

Ja die ja dat is 4.4

Dat is Ritual Path 4-2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:16
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:30:
[...]

Huh?

4.1 Adjudicator
4.2 Old Hero
4.3 Storm King

Daarna komt er een optie beschikbaar als nieuw level in de Nexus, dat zou 4.4 moeten zijn dan? :S

Kijk wel ff, ben reuze benieuwd wat 4.4 dan is - kan niet vinden dat dit een level is.
Jullie bedoelen hetzelfde stuk. Als je het over de archstones hebt is het inderdaad 4-4. Maar die komt pas beschikbaar nadat je de Storm King hebt verslagen. Vanaf archstone 4-3 begin je in eerste instantie het gevecht.

[ Voor 9% gewijzigd door Raem op 21-05-2021 08:54 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Nou eindelijk de Flamelurker is dood 🔥.. Heb na 2 weken maar iemand erbij gesummond. Wou ik eigenlijk niet doen maar ja nu weer verder.

Meteen Dragon Bone Smasher gepakt deze is wel heel krachtig.

Morgen verder. Fijn weekend.

[ Voor 25% gewijzigd door k1978 op 21-05-2021 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
[...]

Ja die ja dat is 4.4

Welke ringen? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Eentje geeft je meer souls,
De ander laat je weapon minder slijten.

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

k1978 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:42:
Nou eindelijk de Flamelurker is dood 🔥.. Heb na 2 weken maar iemand erbij gesummond. Wou ik eigenlijk niet doen maar ja nu weer verder.

Coop de game doen is niks mis mee.
Is juist wel mooi aan de game.

GiTS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

k1978 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:51:
[...]

Dat is Ritual Path 4-2.
4.4 geeft effectief meer souls voor farming dan 4.2

GiTS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
Zit er nu lekker in. De eindbaas met die bloedzuigers is ook dood 👌🏻👊🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
k1978 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:42:

Ik kan daar niet bij? Heb je die Dragon God al gezien, flinke knaap.

Maarre....alle laatstr levels van de Archstone...is direct een boss fight ofzo? Was met Stormking ook zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:29:
[...]

Ik kan daar niet bij? Heb je die Dragon God al gezien, flinke knaap.

Maarre....alle laatstr levels van de Archstone...is direct een boss fight ofzo? Was met Stormking ook zo.
Ja dragon god gezien en links van hem lag die. Maar heeft wel iets met world tendency te maken of je hem kan pakken. Geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
k1978 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:37:
[...]

Ja dragon god gezien en links van hem lag die. Maar heeft wel iets met world tendency te maken of je hem Jan pakken. Geloof ik.
Scheisse. Die wil ik namelijk wel hebben 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Weet jij Arnold of iemand anders misschien welke vent je moet bevrijden om in nexus alle spells gewoon te kunnen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
k1978 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:50:
Weet jij Arnold of iemand anders misschien welke vent je moet bevrijden om in nexus alle spells gewoon te kunnen kopen?
Ja, Freke the Sear in Prison of Hope bevrijden.

Vond dat een lastig level om te snappen met al die verdiepingen en 2 vleugels.

[ Voor 13% gewijzigd door ArnoldSmiley op 21-05-2021 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

k1978 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:50:
Er is nog een andere persoon die spells verkoopt .
Te unlocken in wereld 1.3 , met bepaalde gear.
In 1 run kan je niet alles kopen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

reaL_G schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:57:
[...]

In 1 run kan je niet alles kopen.
Zelfs in 2 runs niet ;) Daarvoor moet je echt in je 3de playthrough zitten.

En dat geld ook voor het ultieme en moeilijkst verkrijgbare item in de game: Penetrators Armor 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Welke stats moet je echt hebben om de hands of God effectief goed te kunnen gebruiken?

Ooh ben er al achter moest faith naar 16 brengen. Nu naar de draak.

[ Voor 29% gewijzigd door k1978 op 22-05-2021 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

k1978 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:27:
Welke stats moet je echt hebben om de hands of God effectief goed te kunnen gebruiken?
Bij de weaponstat ingame kan he dat zien

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

Greatsword schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:14:
[...]

En dat geld ook voor het ultieme en moeilijkst verkrijgbare item in de game: Penetrators Armor 😏
2 runs is gewoon mogelijk. Voor de trophys alleen.

Betreft Penetrator set , benodigde coins blijken toch wel dupe-baar.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Iemand die kan meelopen 4-2 ? Level 64 maar 4-2 is echt een ramp, vit 20/int 30/ magic 44. Met tendency bijna op zwart geen grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

laurensdbb schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:14:
Iemand die kan meelopen 4-2 ? Level 64 maar 4-2 is echt een ramp, vit 20/int 30/ magic 44. Met tendency bijna op zwart geen grapje.
Nog iemand nodig?
Moet ff kijk n of ik die lvl open heb staan.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Die Morlon Blade.... is dat iets?

Twijfel wat ik met die Soul van Storm King wil.

Anti Magic Field of dat zwaard 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Greatsword schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:14:
[...]

Die ziet wel echt heel gaaf uit. Maar daar heb je coins ofzo voor nodig? Zal wel aan mij liggen, maar ik heb 0.0 coins gezien tot dusver 😏
Overigens kan je 13 coins per playtrough vinden en je hebt er 26 nodig. Das dan toch 2 playtroughs?

Over dingen vinden gesproken. Die Crecent Falchion is nu +4. Moet nog 3 moonstone chunks hebben om +5 te halen. Maar is dat nodig? 10 bosses down, enkel 3-2, 3-3, 5-2, 5-3, 1-3 en 1-4 nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:17:
[...]

Die ziet wel echt heel gaaf uit. Maar daar heb je coins ofzo voor nodig? Zal wel aan mij liggen, maar ik heb 0.0 coins gezien tot dusver 😏
Overigens kan je 13 coins per playtrough vinden en je hebt er 26 nodig. Das dan toch 2 playtroughs?

Over dingen vinden gesproken. Die Crecent Falchion is nu +4. Moet nog 3 moonstone chunks hebben om +5 te halen. Maar is dat nodig? 10 bosses down, enkel 3-2, 3-3, 5-2, 5-3, 1-3 en 1-4 nog.
Voor die set moet je een hidden door openen.
Voor die sleutel van die deur moet 26 ceramic coins verzamelen, die kan je dan aan sparkly geven voor de key.

Echter de coins zijn alleen in fractured mode aanwezig.
Aantal in black world tendency en aantal in white.
In 1 playtrough zijn er 13 coins te verzamelen.
Dus 2 playtroughs nodig.

Coins zijn niet te traden/ droppen, deze breken gelijk.
Dus vergt wel wat tijd en effort.

Check deze vid.
YouTube: The Journey for the Rarest Item in Demon's Souls

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Wat blijft Tower of Latria een geweldige Archstone.
Dik level design, love it 😍

Trillende handjes 🙈 Aantal Black Phantoms die unpleaseant waren onderweg. Op naar Maneater 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Pff. Maneater 😲 Dikke doei man voor nu eventjes 🤨
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste