nioz schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:54:
Het grootste minpunt van DeS vond ik de moeilijkheidsgraad die na ~60% van de game ineens weg was. Ik weet niet of het aan de volgorde lag van werelden die ik gedaan heb, maar ineens voelde ik me heel erg overpowered (speelde soldier: shield, sword, spear) en gingen bosses bij de eerste poging down zonder dat ik wist wat ik kon verwachten. Daardoor voelt het nu een beetje alsof ik het op 'easy mode' heb gespeeld.
Herkenbaar, ondanks dat ik me echt prima vermaak met de game valt de moeilijkheidsgraad me reuze mee, bazen gaan inderdaad snel neer, maar de game uitspelen is niet het moeilijkst, het gaat eigenlijk vooral om alles er uithalen en unlocken.
Met sommige boss souls kan je wel 3 dingen doen, nieuw krachtig wapen unlocken, een magic spell of miracle.
Wil je dus echt alles gezien en gedaan hebben dan zit je alweer in NG++
Zelf gisteren toevallig bezig geweest met het moeilijkst te verkrijgen armor te bemachtigen, hiervoor moet je 26 coins verzamelen die zich alleen in Pure White en Pure Black voordoen en dan ook nog eens in fractured mode! Er zijn er slechts 13 per playtrough, dus zit nu op de helft.
En ja, sommige (boss) weapons zijn echt cool, paar favorieten: Blueblood, dragon bone, Meat Cleaver, Lava Bow, Large sword of Searching etc. En Large Sword of Moonlight (geen boss weapon, maar is echt een pareltje)
Ik ga dus wel voor platinum, maar meer omdat ik echt alles gezien en gedaan wil hebben.
Aan de ene kant ook wel logisch dat dit de makkelijkste game uit de souls serie is omdat het natuurlijk de eerste was, gaande weg is het echt veel moeilijker geworden. Desalniettemin een fantastische game waar ik nog wel even zoet mee ben.
En misschien haal je er ook wel plezier uit om andere mensen te helpen, op reddit wordt echt veel gepost.
Gaat om samen bazen verslaan, invasions, items klonen etc.
https://www.reddit.com/r/...nt&restrict_sr=1&sort=new
[
Voor 10% gewijzigd door
Greatsword op 08-12-2020 11:42
]