Deze had ik nog niet gezien. Nice
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zPTFqWAXtY3B1elGXofo79d7.gif?f=user_large)
33 Days#HogwartsLegacy #Gamer #Gaming
— Acadius 𓃠𓃣 (@Acadius) 8 januari 2023
pic.twitter.com/0GjNLlrFY0
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 08-01-2023 22:13 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is ook een nieuwe foto, kwam hem net tegen op Twitter.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit is geen screenshot uit de game, maar fanmade concept art: https://www.reddit.com/r/...ew_matte_paintingconcept/
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hogwarts Legacy is momenteel de best selling game op steam
Hoewel ik het de game gun is dit echt belachelijk wat mij betreft. Gewoon voor dat de game uit is best selling .. 🤷🏻♂️
Hoewel ik het de game gun is dit echt belachelijk wat mij betreft. Gewoon voor dat de game uit is best selling .. 🤷🏻♂️
Harry Potter is nou eenmaal huge.
Zie ook Pokemon. Die laatste game was vrij slecht, matige reviews, verkocht als een trein.
Zie ook Pokemon. Die laatste game was vrij slecht, matige reviews, verkocht als een trein.
Oh dat heb ik dan verkeerd gezien, thanks!Geronimous schreef op maandag 9 januari 2023 @ 00:49:
[...]
Dit is geen screenshot uit de game, maar fanmade concept art: https://www.reddit.com/r/...ew_matte_paintingconcept/
Duh eerste Google hitSipio schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:36:
Ik heb niks met Harry Potter maar volg dit topic al een poos, het klinkt heel mooi allemaal en wat ik tot nu toe gezien heb.
Echter wil niet gehyped raken omdat de kans er in soort games er wel weer in zit dat ze spinnen gaan toevoegen.
Ik wacht af..
(fobie)
Ik lees wel of ze eventueel te omzeilen zijn als meerdere de game hebben gespeeld maar ik denk dat deze game ook bij het lijstje, jammer maar helaas kan.In the latest trailer, which takes place in the forbidden forest or a similar place, spiders have been seen and it is quite possible that they will appear as enemies. Remember that you can always use the Arania exumai spell. It's a fantasy game, there's spiders.
Dom van mij want mijn vriendin zei al 'dat had ik je ook wel kunnen vertellen'
Was voor werk in Gloucester afgelopen week.
Stiekem even een uurtje naar de kathedraal geweest waar Harry Potter is opgenomen, Best indrukwekkend.
Grappig ook dat je dan die hallen herkent.
Benieuwd naar deze game, word m'n eerste PS5 game
Stiekem even een uurtje naar de kathedraal geweest waar Harry Potter is opgenomen, Best indrukwekkend.
Grappig ook dat je dan die hallen herkent.
Benieuwd naar deze game, word m'n eerste PS5 game
Kan je vriendin of iemand anders (via shareplaý oid) die gedeeltes niet voor je spelen? Zijn vast ook medeTweakers die wel even willen helpen.Sipio schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:24:
[...]
Duh eerste Google hit
[...]
Ik lees wel of ze eventueel te omzeilen zijn als meerdere de game hebben gespeeld maar ik denk dat deze game ook bij het lijstje, jammer maar helaas kan.
Wat is het probleem dan? Ben je bang voor spinnen?Sipio schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:24:
[...]
Duh eerste Google hit
[...]
Ik lees wel of ze eventueel te omzeilen zijn als meerdere de game hebben gespeeld maar ik denk dat deze game ook bij het lijstje, jammer maar helaas kan.
Lijkt me zonde als je dan de hele game moet missen.
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Kan gebeuren toch, je kan niet alles weten.Sipio schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:24:
[...]
Duh eerste Google hit
[...]
Ik kan je de hand schudden, ben ook als de dood voor spinnen maar in een spel zoals bij Grounded (ook al heeft @uchiha tijntje mij wel vaak genoeg horen gillen) heb ik gek genoeg minder last van mijn angst. Het is eerder in het echte leven dat ik weet dat die stomme kleine diertjes je niks doen of juist banger zijn voor jou dan dat jij voor ze bent, maar als ik er dan eenmaal een zie gaat er toch een soort knop om en durf ik ze zelfs met een Spinnenvanger als hulpmiddel niet eens te pakken

Hahha grappig dat je die er bij haalt want ik was dus zelfs bang voor die spinnen in Grounded als ik die aragnaphobia modus aan zette haha. Ben heel benieuwd hoe ik dat bij Hogwarts Legacy ga doen XDG_Dragon schreef op maandag 9 januari 2023 @ 09:51:
[...]
Kan gebeuren toch, je kan niet alles weten.
Ik kan je de hand schudden, ben ook als de dood voor spinnen maar in een spel zoals bij Grounded (ook al heeft @uchiha tijntje mij wel vaak genoeg horen gillen) heb ik gek genoeg minder last van mijn angst. Het is eerder in het echte leven dat ik weet dat die stomme kleine diertjes je niks doen of juist banger zijn voor jou dan dat jij voor ze bent, maar als ik er dan eenmaal een zie gaat er toch een soort knop om en durf ik ze zelfs met een Spinnenvanger als hulpmiddel niet eens te pakken
Grounded had ook opties waar je spinnen kon veranderen toch? Die heeft een arachnopohiba modus.G_Dragon schreef op maandag 9 januari 2023 @ 09:51:
[...]
Kan gebeuren toch, je kan niet alles weten.
Ja, het is ook absoluut niet dat ik een hekel heb aan die nuttige dingen in het echte leven.
Maar ik kan er niet naar kijken, gruwel van de bewegingen etc.
Nioh
Metro series
Star wars fallen order
Bloodborne
Kan vast nog wel meer games opnoemen die aan mij niet besteed zijn.
Vaak in games wordt je er ook nog verast en er tegen vechten gaat helemaal niet lukken.
Maar wie weet idd, ik blijf meelezen, als de game uit is maar even hoor hier of ze heel erg aanwezig zijn en of de gebieden misschien te omzeilen zijn of zo 👍
Nioh
Metro series
Star wars fallen order
Bloodborne
Vaak in games wordt je er ook nog verast en er tegen vechten gaat helemaal niet lukken.
Maar wie weet idd, ik blijf meelezen, als de game uit is maar even hoor hier of ze heel erg aanwezig zijn en of de gebieden misschien te omzeilen zijn of zo 👍
Zo ja dan is jou angst waarschijnlijk nog wel een stuk groter dan die van mij als ik het zo leesRicmaniac schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:05:
[...]
Hahha grappig dat je die er bij haalt want ik was dus zelfs bang voor die spinnen in Grounded als ik die aragnaphobia modus aan zette haha. Ben heel benieuwd hoe ik dat bij Hogwarts Legacy ga doen XD
Ja klopt die modus hadden ze erin gezet, zelf heb ik het geluk dat ik met spellen er minder last van heb omdat ik weet dat het nep is. Kon ik in het echte leven maar zo'n knop omzettenTimothy3000 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:07:
[...]
Grounded had ook opties waar je spinnen kon veranderen toch? Die heeft een arachnopohiba modus.
Dit klopt, echt super van die makers.Timothy3000 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:07:
[...]
Grounded had ook opties waar je spinnen kon veranderen toch? Die heeft een arachnopohiba modus.
Ik had bij die game die optie vol aangezet maar toen dat hoge gras zo bewoog en mijn character schreeuwde van ahhh big spider oid was ik er alweer klaar mee
Was het met de HP films dan wel wat te doen? Want die had ook best wel wat grote spinnen.
Ik kan slecht tegen horror, maar ik heb wel The Last of Us deel 1 en 2 op de PS5 gespeeld.Sipio schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:10:
Ja, het is ook absoluut niet dat ik een hekel heb aan die nuttige dingen in het echte leven.
Nioh
Metro series
Star wars fallen order
Bloodborne
Ik vond sommige delen in beide games vreselijk eng, zoals in de kelder van het hotel, waar je een aggregaat moet aanslingeren in het donker, nou 3x raden wat er daarna op je af gerend komt. Maar het verhaal was zo ontzettend goed dat ik toch doorgespeeld heb.
Mijn punt is dat ik denk dat Hogwarts Legacy ook weer een game wordt die het meer dan waard is om door te spelen.
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Haha ik heb ooit gehad dat ik met @uchiha tijntje Grounded aan het spelen was en mijn vriendin beneden kwam waarop ik iets tegen der zeg maar op dat moment ook wat achter me hoor in de headset. Dus ik denk och dat is @uchiha tijntje maar op het moment dat ik me omdraai er een grote wolfspider achter mij stond, nou toen heb ik wel lopen gillen van de grote schrikSipio schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:12:
[...]
Dit klopt, echt super van die makers.
Ik had bij die game die optie vol aangezet maar toen dat hoge gras zo bewoog en mijn character schreeuwde van ahhh big spider oid was ik er alweer klaar mee

Klopt en ik til altijd mijn voeten van de grond de bank op zeg maar met zulke momentenTimothy3000 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:14:
Was het met de HP films dan wel wat te doen? Want die had ook best wel wat grote spinnen.
Laat de spinnen maar komen in de forbidden forest lol. Geen last van. Gelukkig geen haaien in harry potter. Daar heb ik dan weer last van lol....
Je kunt echt wel merken dat de hype hier begint toe te nemen met de activiteit in dit topic
Or is there....?Wolverine9000 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:36:
Laat de spinnen maar komen in de forbidden forest lol. Geen last van. Gelukkig geen haaien in harry potter. Daar heb ik dan weer last van lol....
De download voor ps5 users Deluxe is op 5 februari. Zouden we mss dan onze character kunnen maken gelijk bij saints row of pas bij release?
Ik had het vroeger met Madagaskar (zie bijv YouTube: Madagascar (PS2/GCN/PC/Xbox) - Level 10: Marty to the Rescue (100%) ...)Sipio schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:10:
Nioh
Metro series
Star wars fallen order
Bloodborne

Enkele levels daar waren echt klote als je bang was voor spinnen. Alleen al het geluid als die spinnen kwamen...
Maar ook in de HP films vond ik vroeger die scènes met die spinnen klote om te kijken.
Maar verwacht in de game dat het wel mee zal vallen.
Overigens, ik dacht dat die spinnen er pas kwamen toen Hagrid zijn 'huisspin' verstopte in het bos? Maar blijkbaar waren er altijd al spinnen in het verboden bos?
Klinkt ook wel logisch gezien het een bos is met vele verschillende dieren / wezens.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
What will you summon? #HogwartsLegacy pic.twitter.com/YPPZUjFt6K
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 9 januari 2023
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik zat door youtube te struinen en kwam langs deze video.
Vond het wel leuk om iemand ze hype te horen en over de nostalgie te praten van de wizarding world
Dacht deel het hier even!
https://www.youtube.com/w...z-so0sw9I&list=WL&index=3
Vond het wel leuk om iemand ze hype te horen en over de nostalgie te praten van de wizarding world
Dacht deel het hier even!
https://www.youtube.com/w...z-so0sw9I&list=WL&index=3
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Als je je er minder mee bezig houdt gaat de tijd snellerWolverine9000 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:57:
27 dagen pff nog zo lang
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Remember, the witch or wizard always has the final say as to which House they belong to. #HogwartsLegacy pic.twitter.com/9vA7HVLMzk
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 10 januari 2023
Dat Engels met Nederlands accent is echt niet om aan te horen.
Haha hier ergerde ik mij ook aanFreqAmsterdam schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 11:01:
[...]
Dat Engels met Nederlands accent is echt niet om aan te horen.
Ook al tegen gekomen. Honeydukes ❤️❤️G_Dragon schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:12:
Geen idee wat het precies is maar kom dit net tegen op Twitter.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lijkt wel of dit uit de Artbook moet komen.G_Dragon schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar dit kan toch niet van legacy zijn? Rechtsonder wordt Moaning Myrtle genoemd, maar die leefde van 1929 tot 1943.. ruim na de tijdsperiode van legacy (19e eeuw)?G_Dragon schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Er staat bij "what would one day be...".Chanziz schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:15:
[...]
Maar dit kan toch niet van legacy zijn? Rechtsonder wordt Moaning Myrtle genoemd, maar die leefde van 1929 tot 1943.. ruim na de tijdsperiode van legacy (19e eeuw)?
I stand corrected.FreqAmsterdam schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:19:
[...]
Er staat bij "what would one day be...".
Iets met lezen..ik las alleen de verwijzing..
Simon Pegg (bekende acteur van onderandere mission impossible) spreekt onze toekomstige headmaster in
/f/image/mZiBRVk7ik8qLa3pLLUdNPtu.png?f=fotoalbum_large)
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
/f/image/hZjmldtF8VjZPyEDyH3wBJJj.png?f=fotoalbum_large)
We hebben een Black en een Weasley!
Kennen we Luke Youngblood nog?
/f/image/hu1B3ZtbOQwC30GJN3iXJRda.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door RobinNL op 11-01-2023 18:55 ]
Leuk dat er definitief een Black en een Weasley in zitten. Natuurlijk verwachtte ik het al wel, maar nu weten we het zeker. Ook wel lekker dat die marketing trein op volle toeren bezig is, wat vertrouwen schept in dat het niet weer uitgesteld wordt.
Nu nog bidden voor een goed product vanaf de release.
Nu nog bidden voor een goed product vanaf de release.
Trying to figure out how to voice a tease for what we're showing off next. You all are too clever and I don't want to make it too easy for ya! I'll sleep on it, maybe I'll have something in the morning.
— Chandler Wood (@FinchStrife) 11 januari 2023
Vanochtend om 08:39u geplaatst (Community Manager bij Avalanche).
Wie weet morgen (of over een paar dagen) nog wat leuks

Is dit niet de teaser voor ‘voice’-actors en is dat nu na de nacht gepost? Ik zit niet helemaal in de tijdzones overigens dus disclaimer haha!RobinNL schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:10:
[Twitter]
Vanochtend om 08:39u geplaatst (Community Manager bij Avalanche).
Wie weet morgen (of over een paar dagen) nog wat leuks
Dat zou ook kunnen ja. Ik weet ook niet waar ze precies zittenHt87 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:41:
[...]
Is dit niet de teaser voor ‘voice’-actors en is dat nu na de nacht gepost? Ik zit niet helemaal in de tijdzones overigens dus disclaimer haha!
Ik haal alles van de spaanse Hogwarts Legacy TwitterHt87 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:41:
[...]
Is dit niet de teaser voor ‘voice’-actors en is dat nu na de nacht gepost? Ik zit niet helemaal in de tijdzones overigens dus disclaimer haha!
Al voor de release is Hogwarts Legacy nu al bijzonder veel verkocht 
Best wel bijzonder om te lezen hoe populair dit spel is.
gisteren ook de pre-order geplaatst. Via amazon.nl is de deluxe editie nog te koop. hopelijk komt de postbode op 7 februari vroeg langs
Dit kunnen wel foto's zijn van het artbook The art and making of Hogwarts Legacy, deze komt uit op 16 februari.G_Dragon schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:12:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Er worden wel heel veel gameplay beelden weggegeven zeg, zou niet teveel gaan kijken anders is het een stuk minder leuk om te gaan spelen zometeen en ben je er veel eerder klaar mee.
Die fout heb ik eerder bij games gemaakt dus ik probeer zo weinig mogelijk beelden te checken nu.
Die fout heb ik eerder bij games gemaakt dus ik probeer zo weinig mogelijk beelden te checken nu.
Playstation 5
Goeie tip! Heb zelf altijd geprobeerd het meeste gameplay beeld over te slaan en alleen te kijken naar wat kleine dingen. Heb zelf niet alle stukken van de playthough sessies gezien want ik wil het meeste zelf ervaren.Stylze schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 12:30:
Er worden wel heel veel gameplay beelden weggegeven zeg, zou niet teveel gaan kijken anders is het een stuk minder leuk om te gaan spelen zometeen en ben je er veel eerder klaar mee.
Goeie tip van je dus!
Same, ben al eventjes gestopt met beelden te bekijken inderdaad. Haalt toch de verassing veelal weg.Stylze schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 12:30:
Ik heb wel alles gekeken dat ik kon vinden haha! 
Maar ik moet zeggen, ze zijn heel discreet en laten vooral wat sfeerbeelden en wat combat zien. Zelfs bij het stukje rondom
Maar goed, je weet dan idd toch al iets meer van de wereld. Ik ben benieuwd naar het aantal uren dat je nodig hebt om de game uit te spelen, volgens mij is er meer dan genoeg te ontdekken!
Maar ik moet zeggen, ze zijn heel discreet en laten vooral wat sfeerbeelden en wat combat zien. Zelfs bij het stukje rondom
spoiler:
blijven ze bewust op de oppervlakte. Maar de persoon die de game speelde liep ook bij de andere onderdelen bij elk stukje bewust om quest of verhaal gerelateerde objecten heen zodat niets getriggerd werd. fantastic beasts
Maar goed, je weet dan idd toch al iets meer van de wereld. Ik ben benieuwd naar het aantal uren dat je nodig hebt om de game uit te spelen, volgens mij is er meer dan genoeg te ontdekken!
[ Voor 13% gewijzigd door Ht87 op 12-01-2023 15:11 ]
Hogwarts/Harry Potter heeft dan ook een enorm grote fanbase, net zoiets als pokemon, al denk ik dat pokemon nog wel groter is.G_Dragon schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 00:11:
Al voor de release is Hogwarts Legacy nu al bijzonder veel verkocht
En dat het op alle platformen uitkomt helpt daar natuurlijk ook heel goed bij
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Durf je het aan? Heb die versie ook overwogen bij Amazon, maar ik vind het twijfelachtig. Overal is ie uitverkocht behalve bij Amazon en ik heb eerder meegemaakt dat ze te veel pre-orders aannamen (3080 videokaarten). Deze werden simpelweg niet geleverd en naderhand geannuleerd. Ik speel het veilig en ga voor digitaal, dan ben ik in ieder geval verzekerd van levering en de pre-order bonussen. Hoop dat de game niet flopt🙈wolfstein89 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:09:
gisteren ook de pre-order geplaatst. Via amazon.nl is de deluxe editie nog te koop. hopelijk komt de postbode op 7 februari vroeg langs
Benieuwd ook naar de performance en graphics modi op de series s en x nu!
Hogwarts is in excellent hands with Professor Weasley as Deputy Headmistress. #HogwartsLegacy pic.twitter.com/mJmA9lgEQt
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 12 januari 2023
Bij Green Man Gaming (PC) kan je Hogwarts Legacy met korting pre-orderen.
Standard Edition: €50,99 €59,99 (en €49,19 bij gebruik van couponcode 'JAN18')
Deluxe Edition: €59,49 €69,99 (en €57,39 bij gebruik van couponcode 'JAN18')
[ Voor 70% gewijzigd door RobinNL op 12-01-2023 22:04 ]
Een Wemel! Leuk 😁
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Waarom is de collectors edition niet te krijgen voor PC?
Die is voor alle platformen al maanden uitverkocht. Na een goede dag was hij overal weg
Het lijkt erop als ik dit zo lees, dat je misschien al vrij vroeg in het spel naar de Room of Requirement kan,
Ik verwacht (ook nav de showcases) dat dat je centrale hub is. Dus die zul je wel vroeg nodig hebben, benieuwd naar t verhaal erachter straks!Swaxie schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:26:
[...]
Het lijkt erop als ik dit zo lees, dat je misschien al vrij vroeg in het spel naar de Room of Requirement kan,
Je zou verwachten dat er gwn meer gemaakt wordt.Dennis1812 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 06:37:
Die is voor alle platformen al maanden uitverkocht. Na een goede dag was hij overal weg
Maar als je dit wilt dan zijn de enige mogelijkheden alles behalve voor de pc.
Je laatste zin snap ik even niet?chintsai schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:54:
[...]
Je zou verwachten dat er gwn meer gemaakt wordt.
Maar als je dit wilt dan zijn de enige mogelijkheden alles behalve voor de pc.
Als je de collectors editie wilt dan is die wel nu al te pre-orderen maar het zijn dan voor ps 4 5, Xbox series maar niet voor de pc.
dan is dit ff een voorbeeld bij bijvoorbeeld Game mania, maar dit zie ik eigenlijk overal waar ik zoek.
Mocht Amazon laten weten dat het niet lukt, dan ga ik ook voor digitaal.Timx2 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 17:59:
[...]
Durf je het aan? Heb die versie ook overwogen bij Amazon, maar ik vind het twijfelachtig. Overal is ie uitverkocht behalve bij Amazon en ik heb eerder meegemaakt dat ze te veel pre-orders aannamen (3080 videokaarten). Deze werden simpelweg niet geleverd en naderhand geannuleerd. Ik speel het veilig en ga voor digitaal, dan ben ik in ieder geval verzekerd van levering en de pre-order bonussen. Hoop dat de game niet flopt🙈
Liefst heb ik m fysiek.
Waar is die te pre orderen dan? Via game mania lukt het nietchintsai schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:29:
[...]
Als je de collectors editie wilt dan is die wel nu al te pre-orderen maar het zijn dan voor ps 4 5, Xbox series maar niet voor de pc.
dan is dit ff een voorbeeld bij bijvoorbeeld Game mania, maar dit zie ik eigenlijk overal waar ik zoek.
Heeft @Tweakjur ook een beetje zin in deze game?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik denk dat de Collector's Edition nergens meer te krijgen is. Via de officiële website word je naar Bol.com gestuurd, waar deze helemaal uitverkocht is. Bij Game Mania zijn ze ook uitverkocht, zie de rode tekst die erbij staat.Dennis1812 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:37:
[...]
Waar is die te pre orderen dan? Via game mania lukt het niet
Ik heb Hogwarts Legacy ook maar gepre-orderd, ik ben in de laatste dagen toch wel meer gehyped geworden. Digital Deluxe Edition (PC) voor €57,39 kunnen bestellen (i.p.v. €69,99).

Heel veel! Het is dat Jedi Survivor ook bijna uitkomt (maart), anders was Hogwarts Legacy de game waar ik op dit moment het meest naar uitkijk.Jasphur schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:56:
Heeft @Tweakjur ook een beetje zin in deze game?
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Hieronder zijn de verschillende systeemeisen te bekijken, te beginnen met de minimale systeemeisen:
CPU: Intel Core i5 6600 (3.3 GHz) of AMD Ryzen 5 1400
RAM: 16GB
GPU: NVIDIA GeForce GTX 960 GB of AMD Radeon RX 470 4GB
DirectX-versie: DX 12
Opslag: 85 GB HDD
Details: SSD (indien mogelijk), HDD (ondersteund), 720p/30fps (lage kwaliteitsettings)
Aanbevolen systeemeisen:
CPU: Intel Core i7 8700 (3.2 GHz) of AMD Ryzen 5 3600
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti of AMD Radeon RX 5700 4
Details: SSD, 1080/60FPS (hoge kwaliteitsettings)
'Ultra' systeemeisen:
CPU: Intel Core i7 10700K (3.80 GHz) of AMD Ryzen 5 5800
RAM: 32GB
GPU: NVIDIA GeForce RTX 2080Ti of AMD Radeon RX 6800
Details: SSD, 1440/60FPS (ultra kwaliteitsettings)
'Ultra 4K' systeemeisen:
GPU: NVIDIA GeForce RTX 3090Ti of AMD Radeon RX 7900
Details: SSD, 2160/60FPS (ultra kwaliteitsettings)
Ik hoop dat met dlss 4k 60 op ultra zal gaan met een 3080 en i7 13k
Details: SSD (indien mogelijk), HDD (ondersteund), 720p/30fps (lage kwaliteitsettings)
Aanbevolen systeemeisen:
'Ultra' systeemeisen:
'Ultra 4K' systeemeisen:
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
RobinNL in "[Multi] Hogwarts Legacy"Frez schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:29:
Hieronder zijn de verschillende systeemeisen te bekijken, te beginnen met de minimale systeemeisen:
Aanbevolen systeemeisen:
'Ultra' systeemeisen:
'Ultra 4K' systeemeisen:
Hahaha oops. Ik dacht mijn eerste tweakers scoop te hebben. Helaas
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
als de collectors editie te krijgen is laat het pleas weten, ik kan het echt niet vinden.RobinNL schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:16:
[...]
Ik denk dat de Collector's Edition nergens meer te krijgen is. Via de officiële website word je naar Bol.com gestuurd, waar deze helemaal uitverkocht is. Bij Game Mania zijn ze ook uitverkocht, zie de rode tekst die erbij staat.
Ik heb Hogwarts Legacy ook maar gepre-orderd, ik ben in de laatste dagen toch wel meer gehyped geworden. Digital Deluxe Edition (PC) voor €57,39 kunnen bestellen (i.p.v. €69,99).
Mocht alleen de collectible los te krijgen zijn dan is het ook goed, let me know
Ga er maar van uit dat je de Collector's Edition nergens meer kan krijgen. Zoals eerder al door anderen werd gezegd was deze editie snel uitverkocht.chintsai schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:05:
[...]
als de collectors editie te krijgen is laat het pleas weten, ik kan het echt niet vinden.
Mocht alleen de collectible los te krijgen zijn dan is het ook goed, let me know
Voor dat laatste moet je toch echt zelf het internet gaan afspeuren
Misschien dat er na release voor woekerprijzen iets te vinden is, maar aangezien hij al maanden is uitverkocht verwacht ik er niet veel van.chintsai schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:05:
[...]
als de collectors editie te krijgen is laat het pleas weten, ik kan het echt niet vinden.
Soms verschijnen er kort voor de release nog enkele exemplaren bij Bol.com, maar gezien de populariteit van de game moet je echt veel geluk hebben.
Ik heb wat zitten snuffelen op Twitter en ik kwam nog het een en ander tegen wat de moeite waard is om te delen.
Geen cross progressie over verschillende platformen.
Te spelen op Steam Deck.
Voorlopig geen plannen voor GeForce Now.
Windows 10 & 11
Console graphics
Ultrawide (21:9) wordt ondersteund.
Geen cross progressie over verschillende platformen.
Hey there, and thanks for the question regarding cross-progression in Hogwarts Legacy. We wanted to confirm that Hogwarts Legacy save file will be local, and no cross-progression between consoles is planned. We have informed the game team of your interest though. Hope this helps!
— WB Games Support (@WBGamesSupport) 13 januari 2023
Te spelen op Steam Deck.
Hi there! Thanks for reaching out to us about your inquiry regarding Hogwarts Legacy. We wanted to let you know that the game is compatible with the steam deck, and you will not be required to maintain an online connection in order to play. We hope this clears things up for you!
Voorlopig geen plannen voor GeForce Now.
Hello, Silas! Thanks for reaching out to us. As of now, there are currently no announced plans to support GeForce Now. Please be sure to check https://t.co/RdjbfxisQC as well as the official Hogwarts Legacy Twitter page for all future announcements and updates. Thank you!
Windows 10 & 11
Thanks for getting back to us! While we can only confirm the game is recommended to run on Windows 10 right now, please keep an eye on our socials for updates as they come pertaining to Windows 11!
Console graphics
Hello, there! Thanks for contacting us about information regarding the console's graphics settings for Hogwarts Legacy. We can confirm that the console versions of the game will support multiple graphics modes, including Fidelity and Performance modes. We hope this helps!
Hi there! Thanks for reaching our with your question. The PlayStation®5 and Xbox Series X|S console versions of Hogwarts Legacy support multiple graphical modes of play, the most common of which are Fidelity mode which runs at 30 fps, and Performance mode which targets 60 fps.
Ultrawide (21:9) wordt ondersteund.
Hey there, Cameron! We wanted to reach out and confirm that Hogwarts Legacy will support Ultrawide screens. We hope this helps and if you need anything else, feel free to reach back out and let us know!
— WB Games Support (@WBGamesSupport) 12 januari 2023
Is er eigenlijk al bekend wanneer de reviews voor Hogwarts Legacy uit gaan komen? Ik heb namelijk heel veel moeite om niet compleet op de hypetrain te stappen en die game te preorderen op het moment, wil graag eerst de reviews afwachten.
Dit lees ik op een bepaalde site. maar is nerges op gebaseerd:
It is likely that the Review Embargo will be lifted one week before Hogwarts Legacy's early access release date on February 7, 2023.
[ Voor 15% gewijzigd door Swaxie op 13-01-2023 14:04 ]
Wellicht weten de T.net gameredacteurs dit?
'Ultra 4K' systeemeisen:
Dit wordt het voor mij! Alleen heb Windows 11 en moet prima werken ermee.
Ik kan niet wachten in ieder geval.
Dit wordt het voor mij! Alleen heb Windows 11 en moet prima werken ermee.
Ik kan niet wachten in ieder geval.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Waarom staat dit btw als [MULTI]? Het wordt toch een singleplayer game?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Waar zie jij Multi staan?hexta schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 16:04:

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Multiplatform.hexta schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 16:04:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Aaah sorry
ik snapte al niet hoe ze dingen dachten voor elkaar te krijgen in multiplayer.

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 13-01-2023 17:20 ]
Wel een leuk idee, een Hogwarts MMORPGhexta schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 17:20:
[...]
ik snapte al niet hoe ze dingen dachten voor elkaar te krijgen in multiplayer.![]()
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Noooooo!
Laat WB eerst maar eens een fatsoenlijke SP game in dit universum afleveren.
En dan het liefst met wat lootboxes met skins voor mn toverstaf
Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions