Een skin voor je toverstaf.. is dat dan een voorhuid?Jasphur schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 17:50:
[...]
En dan het liefst met wat lootboxes met skins voor mn toverstaf![]()

Een skin voor je toverstaf.. is dat dan een voorhuid?Jasphur schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 17:50:
[...]
En dan het liefst met wat lootboxes met skins voor mn toverstaf![]()
Scherp. Zo bedoelde ik hem niet hahaMartijn1990 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:01:
[...]
Een skin voor je toverstaf.. is dat dan een voorhuid?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee dat is een condoom.Martijn1990 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:01:
[...]
Een skin voor je toverstaf.. is dat dan een voorhuid?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant zie je tegenwoordig vaker bij grote games dat het review embargo pas een week van te voren opgeheft wordt.jori040 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:04:
Is het niet vreemd dat er voor zo'n grote titel als deze nu nog geen hands-on/previews zijn ?
Zonder reviews zou ik deze titel op moment nog niet durven kopen.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dan was het rubber, geen skin 😜
Helemaal mee eens, mijn voorkeur gaat ook ten alle tijden naar single player games, maar als ik een thema voor een mmorpg moest kiezen lijkt Hogwarts me wel leuk!jori040 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 17:33:
[...]
Noooooo!
Laat WB eerst maar eens een fatsoenlijke SP game in dit universum afleveren.
Ja zeker nu na corona valt op dat het op dat vlak minder is.Maar gezien die studio geen topper om naam heeft is dat bij deze game wel iets dat fijn was geweest.Kalder schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:17:
[...]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant zie je tegenwoordig vaker bij grote games dat het review embargo pas een week van te voren opgeheft wordt.
Devs/uitgevers nemen spoilers tegenwoordig wat serieuzer geloof ik.
Helemaal mee eens! Ik weet ook nog niet zeker of ik m’n pre-order durf te laten staan zonder goede (p)reviews. Auto-download heb ik in ieder geval alvast uitgeschakeld, zodat restitutie tot releasedatum een optie is. Aan de andere kant, mocht deze floppen dan wil ik door er geld aan te besteden best aan andere devs laten zien dat er geld valt te verdienen met het Wizarding World thema in de hoop op een top-game in de toekomst 🤪.jori040 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:04:
Is het niet vreemd dat er voor zo'n grote titel als deze nu nog geen hands-on/previews zijn ?
How will this Ministry of Magic official play a part in your #HogwartsLegacy? pic.twitter.com/gCXTrxMZs5
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 13 januari 2023
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja die had al direct terug door hem opnieuw te pre-orderen, dit was gewoon meer een informatie bericht hoe het heeft kunnen gebeuren gok ik.Wolverine9000 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:08:
Heb nog niets gehad via playstation. Gewoon terug pre order doen zeker?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer dat er wederom weer een game uitkomt op deze krachtige console die geen 60FPS haalt op Fidelity Mode, dat blijft voor mij elke keer weer een verbazing en teleurstellingWhat graphics modes are available for Hogwarts Legacy on PlayStation®5 and Xbox Series X|S?
The PlayStation®5 and Xbox Series X|S console versions of Hogwarts Legacy support multiple graphical modes of play, the most common of which are Fidelity mode which targets 30 fps, and Performance mode which targets 60 fps.
Is Variable Refresh Rate Supported?
Graphical modes for players who have Variable Refresh Rate (VRR)-supported TVs or monitors are supported for Hogwarts Legacy on PlayStation®5 and Xbox Series X|S.
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 14-01-2023 10:39 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik ben ook heel benieuwd hiernaar. Het kan eigenlijk alleen maar tegenvallen door de gigantische hype. En dan te bedenken dat de game ook op de vorige generatie consoles uitkomt en zelfs de Switch. En dat de studio geen ervaring heeft. En dat de game maar 55 euro (bij bijvoorbeeld Amazon) kost voor een AAA game op de PS5. Ik laat me heel graag verassen en kijk uit naar de hands-on previews en nog meer naar de reviewsjori040 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:04:
Verwijderd
Het hele idee van Fidelity is toch de hoogste graphics settings? Dan is dat toch logisch dat je daar nooit 60fps mee gaat halen? Ze bieden daarnaast ook een 60fps mode aan, met iets mindere graphics.G_Dragon schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:37:
[...]
Jammer dat er wederom weer een game uitkomt op deze krachtige console die geen 60FPS haalt op Fidelity Mode, dat blijft voor mij elke keer weer een verbazing en teleurstelling.
[...]
De eerste films zijn nog vrij braaf om het zo even te noemen. Vanaf de vierde film (Goblet of Fire) wordt het een stuk duisterder en ook interessanter. Als je echt niks te doen hebt in een weekend, dan kan je er ook voor kiezen om de films te bekijken, als je er zin in hebt natuurlijk.Chaoss schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:14:
Ik weet nog niet echt wat ik met deze game ga doen. De films spreken mij niet aan, alhoewel ik moet bekennen dat ik alleen wat vlagen van de eerste delen heb gezien. Maar de game spreekt mij gek genoeg wel weer aan, mooie open wereld en het lijkt alsof er genoeg te ontdekken is. Vraag me alleen af of de actie ook interresant is/blijft.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
[ Voor 18% gewijzigd door Morrar op 14-01-2023 15:26 ]
Brengt genoeg op ook denk ik. Drie weken te gaan by the way
Hier ook zoiets, films nooit helemaal gezien (hier en daar wat vlagen toen ik op bezoek was bij familie op tv).Chaoss schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:14:
Ik weet nog niet echt wat ik met deze game ga doen. De films spreken mij niet aan, alhoewel ik moet bekennen dat ik alleen wat vlagen van de eerste delen heb gezien. Maar de game spreekt mij gek genoeg wel weer aan, mooie open wereld en het lijkt alsof er genoeg te ontdekken is. Vraag me alleen af of de actie ook interresant is/blijft.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Hier nog eentje, maar dan van Hufflepuff.
Just Ravenclaw and the key art busses to find now! https://t.co/MmHbn5yTVp
— Chandler Wood (@FinchStrife) 14 januari 2023
[ Voor 18% gewijzigd door RobinNL op 14-01-2023 20:28 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Omdat WB een soort van exclusieve content deal heeft met Sony zou dat in wezen best kunnen.Mocht het gaan gebeuren dan zou dat nu zo ongeveer wel bekend moeten worden.RustStorm schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:59:
Zal er een ps5 bundel met deze game gaan verschijnen?
Deze week wordt de 2 vervangen door een 1 😀
Tegenwoordig kunnen ze rap zijn met een launch trailer.Persoonlijk heb liever nog ff een preview/hands-on.Wolverine9000 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:18:
Zouden we deze week de trailer kunnen verwachten of nog te vroeg hiervoor?
Went to the cinema and this came up! #hogwartslegacy less than a month to go! @HogwartsLegacy pic.twitter.com/vh075hmYu6
— Gabriele (@GabrieleLecceIT) 15 januari 2023
Dit was de allereerste trailer in september 2020:G_Dragon schreef op zondag 15 januari 2023 @ 23:04:
Zei iemand trailer? Volgens mij is deze namelijk wel nieuw of ik ben gek...
[YouTube: HOGWARTS LEGACY - Trailer]
[ Voor 5% gewijzigd door RobvG op 15-01-2023 23:10 ]
Ah jammer! Dan had ik hem gewoon te lang niet meer gezienRobvG schreef op zondag 15 januari 2023 @ 23:09:
[...]
Dit was de allereerste trailer in september 2020:
[YouTube: Hogwarts Legacy - Official Reveal Trailer | PS5]
Ik ook!LleN_B0 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 00:30:
Kijk echt uit naar de release
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Voor mijn gevoel hebben wij bijna de hele game al gezien manSwaxie schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:41:
Ik ben benieuwd of we binnekort nog wat gameplay beelden gaan zien
Ik hou me fingers crossed meer op dat er geen bugs in voorkomt die je game progressie een halte toe roept.Ricmaniac schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:45:
[...]
Voor mijn gevoel hebben wij bijna de hele game al gezien mankom maar op met die game! hoef niet meer beelden ik ben al overtuigd hahah. en de halve wereld ook want best selling game terwijl je nog niet released ben word je niet zomaar.
Fingers crossed voor geen telleurstelling
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Het lijkt me wel vet om Hogwarts Legacy console panelen of controller te krijgen, maar ik verwacht het niet.RustStorm schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:59:
Zal er een ps5 bundel met deze game gaan verschijnen?
Dan moeten we op tijd beginnen met hamsteren om het risco te verminderen dat je voor lege schappen komt te staan, niet dat ik verwacht dat dit spel gaat tegenvallen na het zien van de twee gameplay showcasenjori040 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:54:
Als deze game matig gaat worden dan moeten veel mensen aan de antidepressiva.
Ik heb ook lang getwijfeld, maar voor de deluxe gegaan omdat ik dat dark-arts pakket met die arena anders toch wel ga kopen haha.TinusXIII schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:48:
Hm lastig. Gewone versie preorderen of de Deluxe. Voordeel van de Deluxe is dat ik die donderdag en vrijdag vrij ben en lekker rustig kan gamen
Ondanks dat ik na die showcase meer aan boord ben gekomen heb ik nog wel een grote twijfel.Het ding is dat die studio matige games op zijn naam heeft staan.G_Dragon schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:04:
[...]
Dan moeten we op tijd beginnen met hamsteren om het risco te verminderen dat je voor lege schappen komt te staan, niet dat ik verwacht dat dit spel gaat tegenvallen na het zien van de twee gameplay showcasen.
Deze komt me dan weer niet bekend voor!
Hey! Thanks for reaching out about Hogwarts Legacy! Under Graphics Options in the Settings Menu, you'll see the option to choose between four different Global Quality Presets or various other graphical settings. This includes things like Texture, Distance and Population Quality!
— WB Games Support (@WBGamesSupport) 15 januari 2023
Ben bang dat dit weer een stotterende bende wordt met UE op de PC.
Ravenclaw of Hufflepuff! Griffoendor ligt me wat te veel voor de hand door Harry Potter en Slytherin lijkt me tof voor de tweede playthrough! (Allemaal puur op gevoel dit, nergens onderbouwd
Ga voor ravenclaw dan slytherin. Dan griffindpr en dan huffelpuff 😉
Ik heb die test gedaan en kwam toch gryffindor uit
Test?Ricmaniac schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:08:
[...]
Ik heb die test gedaan en kwam toch gryffindor uitdus denk dat ik daar gewoon mee begin. Ravenclaw wil ik ook wel checken. gewoon omdat het "onbekend" is
PSN: bollsie
https://www.wizardingworld.com/
Op https://www.wizardingworld.com/ kan je een profiel maken (in het verleden voor andere harry potter content gedaan) en dan heb je ook de "sorting hat" met wat vragen enzo. hetzelfde voor je patronus en soort Wand
Ga hagrid maken voor huffelpuff en sneep voor slytherin. Dan mijn eigen voor griifindor. En voor ravenclaw weet ik het nog niet....Ht87 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:33:
Maken jullie in zo’n game jezelf na of een verzonnen personage?
nice one.
[ Voor 20% gewijzigd door Wolverine9000 op 16-01-2023 21:05 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Wolverine9000 op 16-01-2023 21:06 ]
Dit is fake. Nagemaakt van assassin's creed.Wolverine9000 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:31:
[Afbeelding] Blijkbaar van de artbook, vraag me niet hoe of wat. Gevonden op Twitter
Geen idee eigenlijkTinusXIII schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:09:
[...]
Dit is fake. Nagemaakt van assassin's creed.
Ik was m eerder ergens tegengekomen maar kan zo even niet meer vinden waar
Hagrid was een Griffoendor toch? Of vergis ik me?Wolverine9000 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:34:
[...]
Ga hagrid maken voor huffelpuff en sneep voor slytherin. Dan mijn eigen voor griifindor. En voor ravenclaw weet ik het nog niet....
Gedacht alleen ter nagedachtenis voor hagrid en sneep....Ht87 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:32:
[...]
Hagrid was een Griffoendor toch? Of vergis ik me?
Hoe kun je? Hagrid was is een Gryffindor.Wolverine9000 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:34:
[...]
Ga hagrid maken voor huffelpuff en sneep voor slytherin. Dan mijn eigen voor griifindor. En voor ravenclaw weet ik het nog niet....
[ Voor 12% gewijzigd door RobvG op 16-01-2023 22:36 ]
Ik vraag me af of er veel verschil in de game zit met een ander huis en personage. Ik zie mezelf in ieder geval de game niet meerdere keren achter elkaar spelen. Laat staan vier keer.Wolverine9000 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:34:
[...]
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Yup dit is het gevalZesBarkiePK schreef op maandag 16 januari 2023 @ 23:30:
[...]
Weten we trouwens de PlayStation trophy’s al? Misschien moet je wel als alle vier de huizen spelen voor de platinum.
[ Voor 71% gewijzigd door Ricmaniac op 16-01-2023 23:48 ]
Misschien zijn die items vrij snel te vinden…Ricmaniac schreef op maandag 16 januari 2023 @ 23:43:
[...]
Yup dit is het geval
Trophy List
The Auror’s Apprentice – Find the Map Chamber as a Hufflepuff
The Gryffindor in the Graveyard – Find the Map Chamber as a Gryffindor
The Wise Owl – Find the Map Chamber as a Ravenclaw
The Toast of the Town – Find the Map Chamber as a Slytherin
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 17-01-2023 07:59 ]
Ik gebruik wel gewoon polyjuice potion.Ricmaniac schreef op maandag 16 januari 2023 @ 23:43:
[...]
Yup dit is het geval
Trophy List
The Auror’s Apprentice – Find the Map Chamber as a Hufflepuff
The Gryffindor in the Graveyard – Find the Map Chamber as a Gryffindor
The Wise Owl – Find the Map Chamber as a Ravenclaw
The Toast of the Town – Find the Map Chamber as a Slytherin
Heb ik een schijthekel aan;)Ike. schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 07:57:
[...]
Zo te zien zijn er waarschijnlijk ook een aantal ‘missable’ trophies. 🤨
Why Hogwarts Legacy is going to be Massive
— Jamie Moran (@JamieMoranUK) 17 januari 2023
• It appeals to RPG fans
• It appeals to non Gamer Potter fans
• It’s the 1st Modern AAA Wizarding World Game
• It’s set in a world with rich established lore
• It’s the first proper Magic School RPG
It’s not that hard to work out pic.twitter.com/kmSi6oqTvO
#HogwartsLegacy : L'Héritage de Poudlard vous réserve quelques bonnes surprises.
— Warner Bros. Games France (@wbgamesfr) 17 januari 2023
Plus d'informations très bientôt… 🪄
@G_Dragon Laat de game eerst maar verschijnen voordat we van alles gaan roepen hahaHogwarts Legacy heeft een aantal goede verrassingen voor je in petto.
Binnenkort meer informatie...
Ik zal er zelf ook even om denken vanaf nu want je hebt gewoon een punt, willen andere mensen hier misschien ook om denken als ze zich hierin kunnen vinden?kaanmijo schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 18:19:
Niet om ‘t een of ander, maar kunnen al die leaks niet in spoilertags? Ik hoef dat niet persee nu al te zien
Goed punt, maar vond dat hij wel een goed punt had.RobinNL schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 22:29:
[Twitter]
[...]
@G_Dragon Laat de game eerst maar verschijnen voordat we van alles gaan roepen haha
Wat verstaan we onder een leak dan? Alle niet officiële uitingen over de game?G_Dragon schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 22:30:
[...]
Ik zal er zelf ook even om denken vanaf nu want je hebt gewoon een punt, willen andere mensen hier misschien ook om denken als ze zich hierin kunnen vinden?
The first proper magic school? Diegene vergeet vast even de Oblivion Mages Guild.
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
Viel mij ook al op. Volgens mij is Game Mania over het algemeen gewoon duur, omdat ze veel fysieke winkels hebben waarin ze sowieso hogere prijzen hanteren. Dan kun je moeilijk online ineens veel goedkoper zijn. Al vraag ik mij wel af wie dan het publiek is dat games voor dergelijke prijzen in de winkel koopt...Slappyjoez schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:58:
Ik denk dat ik ook een pre-order ga plaatsen. Waarom zit er zo'n enorm prijsverschil tussen een Amazon en Game Mania?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq