Hoewel ik vind dat iedereen echt lekker helemaal zelf moet weten waar hij/zij/them het geld aan uit geeft en me er niet mee ga bemoeien snap ik je punt zeker wel ja.
Ik ben hier ook heel sceptisch over de game door de level van hype dat deze game momenteel heeft.
De verwachtingen worden denk ik veels te groot en tevens je fantasie die veel dingen aan het invullen is waarvan wij helemaal niet weten of het in de game zit of niet.
Dat is mijn probleem althans. Gebeurde bij de eerste announcement trailer al waarbij ik direct dacht: Oh dit is super vet in coop of Online. bleek vervolgens een SP te zijn ondanks alle customization options
Ik zelf ben ook gestopt met pre-orders. doe ik bijna niet meer. puur uit het principe ze geen geld te geven als je inderdaad nog niet weet of ze het waarmaken. Zie mezelf alleen voor deze game dan best weer een dag van te voren ofzo alsnog een pre-order droppen omdat ik juist niet kan wachten met spelen of dus op reviews wachten
Maar vind dat de community inderdaad een beetje rustiger moet worden omtrent deze game want er zijn maar weinig games die zo gehyped zijn en het daadwerkelijk waar gemaakt hebben. Waarbij toch wel duidelijk is dat cyberpunk echt de grootste fout ooit was (op releasedag) en Elden Ring een succes story.
Hoop voor ze dat het gaat lukken want heb er echt wel ontzettend zin in.