Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:24

Dennis1812

Amateur prutser

Joosie200 schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:22:
[...]

Dat ga ik wel doen. Kan ik ook nog even koekeloeren in elke common room. Plus met die Jack Dawson voor Hufflepuf pak je ook meteen de Hufflepuf trip naar Azkaban mee toch?

Heb ik dat ook afgevinkt. Ben niet ontevreden dat ik met Ravenclaw mijn eerste play through heb. Leergierig en creatief / vindingrijk omspringen werkt wel voor het hoofdpersonage.
Klopt al viel azkaban wel wat tegen voor mij. Je kon er letterlijk niks. Paar open cellen. Maar geen loot te vinden enkel ergens 10 galleons.

En het was 1 gang in lopen en 1 gesprek
Meer cutscene dan missie

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:34
Ik heb die scene gezien inderdaad, ik baalde in 1ste instantie ook wel.
Maar toen ik op YouTube de missie zag viel die wel tegen idd, ook die van Griffoendor was niet heel spannend.

Dus wellicht dat van de andere 2 huizen Zwadderich en Ravenklauw de missie ook niet heel spannend was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceWarrior
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-05 09:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dp6DmdgpoWPtowJfedQOy4rVcc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EHv7h2cGO1qp9Jf3Eoy3a7Gk.png?f=user_large
Ik heb bijna alle chests, nu heb ik zojuist de puzzle room 1 gedaan, kom ik bij de chest, open ik hem en krijg ik geen collection kaart, maar niets. Hij blijft ook in de map zichtbaar, maar kan hem niet opnieuw openen. Room opnieuw halen of savegame reloaden helpt niet :(
Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Hmm, ik ben lvl 20 inmiddels. Maar ga nu pas naar de map Chambers.

Misschien moet ik iets meer story doen ipv side quest.
En ik maar zoeken naar de dark arts arena. Kom ik er na een uur achter dat ik eerst de code in het doosje moet intypen voor ik hem krijg.

Best geinig, maar de cooldown is wel lang van die spells.
Kom ook langzaam in geld nood. Ik wil meer en meer kopen voor de RoR maar kan het niet betalen. Same voor nieuwe bezemstelen.
Ach, rustig aan verder spelen. Komen er vanzelf.

Na diffindo en wingardium leviosa nu echt tijd voor de map chamber. (Oke misschien nog een daedelian key)

Edit: eerste trial nu klaar. Nu weer een ton side quests doen. Eerst naar beasts class. En dan arresto momentum leren.
Ben nog niet zo handig met spell sets wisselen merk ik..

[ Voor 12% gewijzigd door Dennis1812 op 06-04-2023 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nou ben er helemaal klaar mee vind ik

Combat 94: Dat laatste complete dualing flats vind ik niet zo leuk, ben nu bij 20/32.
Quest 100:
Exploration 100%
Field guide pages 100%
Kamer van hoge nood 67%: Ik ben echter niet van plan nog 24 beesten te redden, en nog 9 unieke beestjes te broeden.

Dus het verhaal is eindelijk klaar sinds 10 februari ofzo na 63 uur spelen :).

[ Voor 150% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-04-2023 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:23
Joosie200 schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:58:
[...]

Ja, of interactie met die globes / skeleton dieren / katten. Dacht in het begin er steekt vast een trophy achter.
Dat had ik met de wereldbollen/globes :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-05 12:30

KipCurreh

Nightcrawler

Was een klein beetje de drive kwijt met een drukkere periode etc, maar dan deed ik gisteren de 3de trial (Fitzgerald) en die heeft er mij weer direct terug in gebracht..

Hoe mooi/cool was die vormgegeven, toch wel sterk contrast tov van de eerste 2 (wat saaiere) trials.

Meteen ook via Deek het hele zuidelijke stuk van de map vrijgekregen, dus er is terug wel wat te doen.
Kwam net op tijd!

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ja die derde keepers trial vond ik ook de beste. Mooi wat lore combineren met een grafisch stijltje. Gisteren de phoenix gevonden en meegenomen. Zit nu op 40u in de game. Het gaat nog niet vervelen. Al merk ik dat ik weinig caves / magic traces, van die daedelin keys en merlin dingen doe. Dus de game voor echt 100% compleet krijgen gaat nog wel wat tijd inzitten.

Verder kom ik overal die l 'mine now demiguise' sound bites tegen, zitten ze achter alohomora II of III. Kom vooral II/III deuren tegen en zit op 8/9 demiguise beeldjes. Best wel irritant. Het overzicht per deelgebied toont ook niet of een demiguise achter een alohomora I lock of hoger verscholen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:56

PB-powell

Mr. Laziness

Ik zit met een frustrerend issue. Op de PS5 heb ik 149/150 pages in het kasteel en in de Bell Tower wing sta ik op 33/34, maar ik heb met m'n vrouw al een hele guide langsgelopen en op youtube filmpjes gekeken maar alle pages die daarin werden getoond heb ik. Het is geen revelio page want volgens de collections heb ik die allemaal.
Verder vermaak ik me nog prima met het spel, bijna 50 uur gespeeld. Verhaal helemaal uit (op Poppy en Natty na) en nu dus alle collections compleet maken en de challenges halen.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Misschien een vraag die hier niet helemaal thuis hoort (mods mogen het dan verwijderen)

Maar ik heb een digital ps5 en wil deze game kopen voor mijn vrouw. Hij is nog best prijzig via de PS store en ik heb nog nooit een game gekocht via een andere website.

Hebben jullie tips of ik de game via een website kan kopen als digitale code om te downloaden? En zoja via welke website?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:31
Via Marktplaats voor drie tientjes op kunnen pikken van de week. Vermaak me er tot dusver prima mee. Het is geen hoogstandje op het gebied van quests of combat maar zo ontzettend sfeervol dat dat niet zoveel uitmaakt. Enorm veel detail ook. Duidelijk met veel liefde gemaakt.

Geen Quidditch vind ik wel meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:29

DarkSide

theres no place like ::1

zo. 90 uurtjes verder en uitgespeeld.
Was een heerlijke ervaring.
Nu even pauze en dan is het tijd voor brandende kusten.

@CartmanMMA de game is idd nog relatief niet.
Binnen de store zal hij niet zo gauw dalen.
Dat is het nadeel van een PS5 DE.

Maar voor disc versies zie ik zo snel ook geen scherpe prijzen op de normale stores.

normaal zou je dan op MP bv kijken bij iemand die de game al heeft uitgespeeld

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

https://www.nu.nl/film/62...-big-bang-theory-aan.html

Wellicht wat offtopic maar wel leuk voor hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 23:00
Ik wil dit al jaren. Dan kunnen ze makkelijker de boeken eer aandoen. In de films mist veel en zijn mijns inziens sommige verkeerde keuzes gemaakt.

Ik ben ook heel blij dat Rowling betrokken is bij de productie.

[ Voor 7% gewijzigd door RobvG op 13-04-2023 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Elk hoofdstuk een aflevering lijkt mij een prima idee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 23:00
Dennis1812 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:55:
Elk hoofdstuk een aflevering lijkt mij een prima idee
Order Of The Phoenix heeft 38 hoofdstukken. ;)

Enkele hoofstukken bundelen soms zou ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
RobvG schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:51:
[...]

Ik wil dit al jaren. Dan kunnen ze makkelijker de boeken eer aandoen. In de films mist veel en zijn mijns inziens sommige verkeerde keuzes gemaakt.

Dat laatste vind ik dan weer erg jammer. Voor mij voldoende reden om de serie te skippen. Zou mooi zijn als ze op een gegeven moment de franchise van haar weten te kopen zodat ze er weinig meer mee te doen heeft.

Ontopic: Nu weer een heel stuk verder met Hogwarts Legacy. Die Merlin Trials zijn echt leuk gedaan zeg! Geniet nog volop.

Enige wat ik af en toe weird vind zijn de sidequests. 'Hey student uit jaar vijf, wil jij ff dat enorm gevaarlijke gebied in om tegen gevaarlijke vijanden te vechten?' Dat klopt niet helemaal imo haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb de boeken altijd al meer geschikt voor een serie gevonden. Kun je zowel hoofdverhalen en zijdingen belichten omdat je meer kunt spreiden over seizoenen. Ben wel benieuwd naar de casting. Niet elke acteur/actrice vind ik even goed gecast maar iedereen die opgegroeid is met de films heeft die cast nu voor zich per personage.

Qua game loop ik nu tegen het einde. Toch maar online alle demiguises, ontbrekende field pages opgezocht. Ik heb Naty, Poppy en Sebastian nog open gehouden. Verder de overige sidequests lopen afronden. Zodat ik voor de vierde keeper trial zoveel mogelijk heb afgerond. Battle arena als enig dlc pakket vind ik niet de moeite waard. Want alles rondom Hogwarts is mijn battle arena inmiddels :+ Hadden ze nu Quidditch dlc gehad dan was dat een no brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobvG schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:51:
[...]

Ja ik ben daar ook wel blij mee, lijkt me goed om dicht bij t originele verhaal te blijven en wie weet daar meer van dan de schrijver zelf uiteraard.
Al moet ik zeggen dat in hogwarts legacy over t algemeen ook goed trouw aan de lore is gebleven met Rowling meer op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Verhaallijn en karakters van Legacy bewijzen dat Rowling niet meer nodig is. Het is stukken beter dan Cursed Child en alles wat zij verder uitbracht na het laatste boek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik hoop oprecht dat ze de wizarding world gaan uitmelken zoals Disney met oa Star Wars doet. Ik kan niet wachten op meer films, series en games. Ik hoop zelf dat ze oa de oprichting van Hogwarts pakken als aparte film/serie en bijv. eens een andere wizarding school.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Timothy3000 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 16:47:
Verhaallijn en karakters van Legacy bewijzen dat Rowling niet meer nodig is. Het is stukken beter dan Cursed Child en alles wat zij verder uitbracht na het laatste boek.
Cursed child is dan ook niet van Rowling.

Zonder Rowling zou ik het niet als harry potter kunnen beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 16:47:
Cursed child was als toneelstuk wel vermakelijk, als boek uitbrengen was een beetje te veel van het goede. Nieuw materiaal kan imo idd prima ‘in de geest van’ Rowling geschreven worden, maar zij is wel echt de regievoerder van de oorspronkelijke boeken vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ht87 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 18:03:
[...]

Cursed child was als toneelstuk wel vermakelijk, als boek uitbrengen was een beetje te veel van het goede. Nieuw materiaal kan imo idd prima ‘in de geest van’ Rowling geschreven worden, maar zij is wel echt de regievoerder van de oorspronkelijke boeken vind ik.
Ik vond het als toneelstuk ook wat saai en langdraderig, maar had ook een balkonplek dus kon alle trucage zien haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Dennis1812 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 18:02:
[...]

Cursed child is dan ook niet van Rowling.
Het is wel gebaseerd op een verhaal van Rowling en ze was er grotendeels bij betrokken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:47
Ht87 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 18:03:
[...]

Er is een schrijver die grote fan is van Harry Potter en in die wereld over James Potter 4 boeken heeft geschreven (de zoon van Harry) en nog een ander verhaal. Ze zijn gratis en ik moet zeggen dat ze goed geschreven zijn.

https://jamespotterbooks.com/

Heeft verder natuurlijk niets met het spel te maken, maar wilde het toch delen voor geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:23
Joosie200 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:53:
Ik heb Naty, Poppy en Sebastian nog open gehouden. Verder de overige sidequests lopen afronden. Zodat ik voor de vierde keeper trial zoveel mogelijk heb afgerond.
Is daar een specifieke voor?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-05 14:52
Nou, heb af en toe gegluurd hier maar om zeker te zijn van minimale spoilers toch maar zo veel mogelijk vermeden.

Heb ondertussen na 40 uur de game uitgespeeld inclusief de meeste trophies. Moet nog even 3 runs aan t begin doen en moet alle conjurations nog... maar daar kijk ik wel tegenop; heb alle findables van de map al wel maar volgens mij moet ik dus nog vlindertjes zoeken en de 4 ruimtes in de RoR doorspitten voor de conjurations, maar somehow verwacht ik dat ik zelfs als ik dat allemaal gedaan heb er 1 of 2 "magisch" mis en dus die hele trophie niet kan halen :P

Heb hier wel gelezen dat mensen hem wel hebben dus hopelijk lukt t mij ook; maar berichten zoals TheIceWarrior die een kist opent zonder resultaat maken me nerveus...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Dit was dus de reden dat er geen Quidditch in Hogwarts Legacy zit.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:04:
[Twitter]
Leuk! Gelijk ingeschreven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel een beetje zorgen omtrent de look uit t filmpje, ik hoop dat in de game de look en feel/engine van HL gebruikt wordt en niet een soort anime versie ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ht87 schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:25:
Wel een beetje zorgen omtrent de look uit t filmpje, ik hoop dat in de game de look en feel/engine van HL gebruikt wordt en niet een soort anime versie ofzo.
Dat is inderdaad wel iets wat de game voor mij ook minder aantrekkelijk maakt, wel leuk dat er een quidditch game komt in een modern jasje, maar ik hou inderdaad ook niet zo van cartoony looks, hoewel sommige games het prima kunnen hebben (en heb ook niets tegen cartoons, love me some Simpsons, South Park, Family Guy etc, ben alleen geen fan van anime over het algemeen), maar ik zie meestal toch liever wat meer realistische graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
[Twitter]
Jammer dat ze er perse een stand alone game van wilden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Timothy3000 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:25:
[...]

Mwa, op deze manier kunnen ze quidditch wel beter geoptimaliseerd/gebalanceerd krijgen denk ik, maar ik zou er ook zeker geen €70 tegenaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk eigenlijk dat t een mobile game wordt. Gezien de artstyle en omdat portkey games ook andere mobile games maakt. Idd wel zonde als je de potentie van quidditch binnen Hogwarts Legacy als dlc zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:20
In de FAQ hebben ze het over PC en consoles, dus geen mobile game.
Wel bijzonder dat ze dan deze stijl gebruiken en niet die van Hogwarts Legacy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:01:
In de FAQ hebben ze het over PC en consoles, dus geen mobile game.
Wel bijzonder dat ze dan deze stijl gebruiken en niet die van Hogwarts Legacy.
Ahh daar had ik overheen gelezen. Ben behoorlijk minder hyped dan voor HL, maar wie weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:25:
[...]

Anders zaten we nu nog steeds te wachten op Hogwarts Legacy ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
RobinNL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:55:
[...]

Anders zaten we nu nog steeds te wachten op Hogwarts Legacy ;)
Had ik geen moeite mee gehad haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik heb op Xbox een bug in een missie waarin ik een grot inmoet. Wat ik ook probeer, de game crasht als ik naar binnen wandel. Schijnt een bekende bug te zijn. Hebben jullie wellicht een oplossing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:36:
Ik heb op Xbox een bug in een missie waarin ik een grot inmoet. Wat ik ook probeer, de game crasht als ik naar binnen wandel. Schijnt een bekende bug te zijn. Hebben jullie wellicht een oplossing?
Ik dacht dat het bij deze bug hielp om te switchen tussen performance en fidelity mode (en dan later weer terug). T proberen waard, maar steek m’n hand er niet voor in t vuur dat t werkt hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ht87 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 18:28:
[...]

Ik dacht dat het bij deze bug hielp om te switchen tussen performance en fidelity mode (en dan later weer terug). T proberen waard, maar steek m’n hand er niet voor in t vuur dat t werkt hoor!
Die werkte! Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Uitgespeeld.

Eerste helft erg tof. Fijne sfeer, lekker ontdekken. Daarna verloor het me wat. Standaard open wereld missies, verhaal niet heel boeiend, saaie main character.

Al met al wel mee vermaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:32
Zo, hier ook uit.

Had afgelopen week main story al afgerond. Nu vanochtend side quests, 100% collections en openstaande steam achievements van single playthrough.

Nu enkel nog een keertje de andere houses tot hun rooms brengen voor 100% steam achievement.

In ieder geval goed mee kunnen vermaken de afgelopen maanden. Nu wachten tot Diablo 4 :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

chromeeh

the Gnome

Main story afgerond inmiddels, nu bezig met allerlei discovery dingetjes :)

Ik kan alleen 1 astromony table nog niet vinden, nog aardig wat treasure vaults plunderen etc.
Nog maar eens een kaartje of guide op na slaan.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:00
Vanaf Donderdag mogen de mensen op old gen (Xbox One en Playstation 4) ook beginnen aan dit spel, vraag me alleen wel af hoe groot die groep nog zal zijn? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:30
G_Dragon schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:02:
Vanaf Donderdag mogen de mensen op old gen (Xbox One en Playstation 4) ook beginnen aan dit spel, vraag me alleen wel af hoe groot die groep nog zal zijn? :D
Denk groot genoeg. Ik ken zelfs 1 die wacht op de Switch versie, die natuurlijk flink uitgekleed zal zijn qua visuele WOW factor. Die moet gewoon tot juli wachten.

Daarnaast ken ik er meerdere die wachten op de PS4 versie (ivm geen PS5 en geen PC, dus geen andere keuze hebben)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mocht iemand de Merlin's Cloak nog niet hebben, vrijdag is je kans! Daarnaast zijn er ook nieuwe drops!

[ Voor 12% gewijzigd door RobinNL op 01-05-2023 20:09 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-05 16:22

ZakjePatatje

Met mayonaise

RobinNL schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:03:
Mocht iemand de Merlin's Cloak nog niet hebben, vrijdag is je kans! Daarnaast zijn er ook nieuwe drops!
[Twitter]
18:00 onze tijd dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 16:12
Ben er met net iets meer dan 60 uur ook bijna doorheen. Gisteren met het 2e huis de mapchamber bereikt en met de 3e gestart. Wel jammer dat dit zo geforceerd moet voor de achievements.

Alle collectibles verzamelen mag van mij best bij een 100% achievement, maar 3x extra 1,5 uur lineair het verhaal opnieuw beginnen is wat jammer.

Als laatste dan nog uitvinden welke van de 34 enemy types ik nog moet omleggen met ancient magic, de teller staat op 33 / 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:38
MeanGreen schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:35:
Ben er met net iets meer dan 60 uur ook bijna doorheen. Gisteren met het 2e huis de mapchamber bereikt en met de 3e gestart. Wel jammer dat dit zo geforceerd moet voor de achievements.

Alle collectibles verzamelen mag van mij best bij een 100% achievement, maar 3x extra 1,5 uur lineair het verhaal opnieuw beginnen is wat jammer.

Als laatste dan nog uitvinden welke van de 34 enemy types ik nog moet omleggen met ancient magic, de teller staat op 33 / 34.
Eens dat was het vervelendste (of eigenlijk het enige vervelende) van alles. Op de minimalistische stukjes na van de questline die anders zijn was het onnodig.

Speelde alle uren met plezier. Mis de game nog steeds soms haha maarja ik ga het niet helemaal opnieuw spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 02-05-2023 11:25 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFoX9VZYLaUg4mWC8KVaCNsiHBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y9wvUFlp6nzcyRWqXeBBkIie.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dit is neem ik allemaal wat we al gehad hebben toch? geen nieuwe dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:00
Ricmaniac schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:02:
[...]
Dit is neem ik allemaal wat we al gehad hebben toch? geen nieuwe dingen
Nee, dit is nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ah okay. dan toch mooi even mee pakken =p ondanks ik het niet meer speel haha

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 03-05-2023 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja te veel gedoe voor mij voor een stukje kleding, sowieso al een twitch account aanmaken dan zo te zien.

Leuk dat ze het doen maar te veel gedoe, 2 accounts nodig, bepaalde tijd moet je kijken, eum mij bellen niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Hier bijna de game uitgespeeld. Deze week ff goed op de knoppen zitten rammen. Wilde hem klaar hebben voordat Zelda volgende week in de Switch verdwijnt!

Ik heb mij toch echt wel vermaakt met het spel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:04
Thanks! Dus 5-5 om 18:00u voor ons Nederlanders, toch? Ik ga het wel even aanzetten. Vind het leuk genoeg om mee te pikken. Ik heb de game al uitgespeeld, maar er komt nog wel een keer een replay aan.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZesBarkiePK schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 22:50:
[...]

Thanks! Dus 5-5 om 18:00u voor ons Nederlanders, toch? Ik ga het wel even aanzetten. Vind het leuk genoeg om mee te pikken. Ik heb de game al uitgespeeld, maar er komt nog wel een keer een replay aan.
Tot 1 juni, dus je hebt eventjes de tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:04
RobinNL schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 22:51:
[...]

Tot 1 juni, dus je hebt eventjes de tijd ;)
Oh dat is helemaal gemakkelijk, ik dacht dat het maar een paar dagen was zoals de vorige keer.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZesBarkiePK schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:23:
[...]

Oh dat is helemaal gemakkelijk, ik dacht dat het maar een paar dagen was zoals de vorige keer.
3e regel in de afbeelding ;) Ik weet niet voor wanneer je de andere drop kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Laatst online: 18:39
Kreeg net een update 1.06 via PS5 binnen van ongv 3GB. Heb het gevoel dat Performance mode nu smoother loopt.

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB | PS5 Disc Edition

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_m8mqZ_pPAn30Q8zDNuzHekgEno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7eTiA5rCHp5ymjRJ8CRiOkh0.jpg?f=fotoalbum_large

Patch notes: https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/patch-notes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:57

Agent47

I always close my contracts.

Als PS4 user mag ik hem eindelijk spelen. Heb al 2 glitches gehad meteen in het begin van het spel..

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand nog een Collector's Edition willen, er zijn nog een paar te koop in Nederland!
[Twitter: https://twitter.com/bol_com_games/status/1654420939898068994]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:52:
Mocht iemand nog een Collector's Edition willen, er zijn nog een paar te koop in Nederland!
[Twitter]
Zelfs nog een paar voor de series x zie ik. Wat een geld zeg..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
RobinNL schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 09:23:
[URL="https://tweakers.net/i/-sdL7O_8MgBJrHJySr38hsc7TRw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7eTiA5rCHp5ymjRJ8CRiOkh0.jpg?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/URL

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]

Patch notes: https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/patch-notes
Wat mooi dit, binnenkort aanschaffen deze game (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:08

Oxigeon

En zo is dat!

Ht87 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:00:
[...]

Zelfs nog een paar voor de series x zie ik. Wat een geld zeg..
Ik vraag me dan ook altijd af. Leuk natuurlijk zoon Mount die je krijgt. Maar niemand ziet hem. Ik bedoel bij een WoW kan ik me er iets bij voorstellen. Maar bij een game die niet online te spelen is vind ik het gek.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 15:41:
[...]

Ik vraag me dan ook altijd af. Leuk natuurlijk zoon Mount die je krijgt. Maar niemand ziet hem. Ik bedoel bij een WoW kan ik me er iets bij voorstellen. Maar bij een game die niet online te spelen is vind ik het gek.
De Collector's Edition is vooral het volgende:

Collector’s Edition Box
Stalen box
Een levensgrote zwevende toverstaf met bijbehorend boek

Een mount (bepaalde mounts zitten of zaten ook bij andere edities) vind ik wel leuk om te hebben. Het ziet er best wel leuk uit hoe je je door de wereld beweegt. De ene keer op een bezem, de andere keer op een hippo of terzieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogwarts Legacy is inmiddels 15 miljoen keer verkocht en heeft 1 miljard dollar opgebracht.

Hogwarts Legacy has topped 15 million sales and grossed over $1 billion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 16:12
Zo, platina *O*

Was net begonnen alle monsters een voor een af te vinken voor de 34x ancient magic, maar had geluk. Miste blijkbaar de normale mongrel die ik als 5e monster ofzo tegenkwam :*)

71 uur over gedaan op normal, de 3x opnieuw starten met andere houses op story mode gedaan. In het begin wel alle dialogen geluisterd en niet overgeslagen, tegen het einde was ik er een beetje op uitgekeken.

Best goede game, maar lang niet zo fan als een aantal hier. Ik geef het een 7,5 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hogwarts Legacy Sold 15 Million Copies and Made Over $1 Billion

And still counting......

"Hogwarts Legacy has become one of the most popular games ever released and has sold over 15 million copies, making over $1 billion in sales, which earned it a place in the company's earnings call. The numbers will keep growing as the game is launching on PlayStation 4 and Xbox One today, and the Nintendo Switch version is coming in July.

The result does not come as a big surprise considering it sold over 12 million copies and made $850 million in the first two weeks from the launch. The newest result makes it one of the best selling games of 2023, at least so far. The result also makes Hogwarts Legacy the fifth $1 billion-plus gaming franchise from WB Games, joining Mortal Kombat, Game of Thrones, Lego games, and DC....."

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
Moet nog 3 achievements voor de Platinum!

Wel balen dat je 3 keer de intro er opnieuw voor moet spelen :/

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB | PS5 Disc Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:22:
Als PS4 user mag ik hem eindelijk spelen. Heb al 2 glitches gehad meteen in het begin van het spel..
Ik had na mijn eerste 2 uur spelen een crash. Opnieuw gestart -> save file corruption melding ( :( :( :( ). Spel nogmaals opgestart en mijn save werkte weer gelukkig (auto save file corrupt?).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Desiler
Platinum in de pocket!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B6gq45M.png

Wat heb ik genoten van de game zeg, voor mij echt een GOTY. Ben dan wel een die-hard HP fan :P

Ik had gelukig geen problemen met collectables unlocken of achievements die niet popte.
Op het laatst miste ik 2 Conjurations maar die heb ik gevonden omdat ik 2 Butterflies nog moest doen die niet op de map worden gespot.

[ Voor 39% gewijzigd door Desiler op 06-05-2023 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Desiler schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:23:
Platinum in de pocket!

[Afbeelding]

Wat heb ik genoten van de game zeg, voor mij echt een GOTY. Ben dan wel een die-hard HP fan :P

Ik had gelukig geen problemen met collectables unlocken of achievements die niet popte.
Op het laatst miste ik 2 Conjurations maar die heb ik gevonden omdat ik 2 Butterflies nog moest doen die niet op de map worden gespot.
Gz, voor mij is het ook een GOTY geweest. in ieder geval voor singleplayer.

Wel grappig dat bijna iedereen als laatste butterfly's overheeft om te verzamelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ricmaniac schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:17:
[...]

Wel grappig dat bijna iedereen als laatste butterfly's overheeft om te verzamelen :P
Is niet zo bijzonder, want die worden niet op de map of ergens anders aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desiler
Ricmaniac schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:17:
[...]

Toen ik een guide keek voor alle 15 butterflies hoopte ik echt vurig dat ik er daar 2 miste omdat ik anders echt geen idee had wat ik anders miste. Toen ik ze alle 15 af ging en er precies 2 tegen kwam was ik best opgelucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 09-05 15:43
Hier momenteel 32 uur op de klok en net de derde trial afgerond. Ik vermaak me nog prima en moet nog even zien of ik hem ga platinummen, maar dat zie ik wel als ik de main story heb afgerond.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-05 21:06
Vandaag kan ik eindelijk beginnen met Hogwarts Legacy op de PS5, na eerst wat andere games af te hebben gespeeld. Waarschijnlijk is de vraag hier al tig keer gesteld, maar welke graphical mode kan ik het beste gebruiken? Ik neig naar balanced op 40 FPS, ik neem aan dat VRR enabled is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Casual_T schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:36:
Vandaag kan ik eindelijk beginnen met Hogwarts Legacy op de PS5, na eerst wat andere games af te hebben gespeeld. Waarschijnlijk is de vraag hier al tig keer gesteld, maar welke graphical mode kan ik het beste gebruiken? Ik neig naar balanced op 40 FPS, ik neem aan dat VRR enabled is.
Google/ youtube gechecked? Er zijn tig videos die dit uitleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Casual_T schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:36:
Ik vond zelf de 60FPS het fijnste spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Switch versie uitgesteld naar 14 november.

nieuws: Switch-versie van Hogwarts Legacy is weeral uitgesteld, ditmaal naar ...
Ontwikkelaar Avalanche Software stelt de Nintendo Switch-versie van Hogwarts Legacy uit naar 14 november. Aanvankelijk moest deze tegelijkertijd met de andere versies verschijnen aan het eind van 2022, maar dit was al uitgesteld naar 25 juli.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zA2LX0wNafWg74X9vwEb39N5m4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aHiY6QumwCyWPcHQff26vwmD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door RobinNL op 12-05-2023 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Jeetje.. Switch eigenaren worden hier wel een beetje de kijk gezet... ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Sir_Lion schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:40:
[...]

Jeetje.. Switch eigenaren worden hier wel een beetje de kijk gezet... ;(
Ik kan me niet voorstellen dat die versie ooit uitkomt. Dat gaat niet werken op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Timothy3000 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 08:53:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat die versie ooit uitkomt. Dat gaat niet werken op de Switch.
Witcher 3 speelt ook prima op de Switch…

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ike. schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:56:
[...]

Eens hoor (en verbazend goed ook nog wel), maar met alle respect is Hogwarts Legacy wel een modernere game die voor current gen is ontwikkeld en the Witcher 3 kwam uit in 2015. En zelfs die game moest enorm gedowngrade worden om speelbaar te zijn.
Ben erg benieuwd of het ze gaat lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ike. schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:56:
[...]

Helemaal waar maar Hogwarts speelde al vrij lastig op de nextgen consoles. Framedrops, laadschermen bij deuren. Gaat een technische puzzel zijn voor Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Van het weekend eens even geprobeerd om allerlei collectibles te halen. De meeste zijn wel te vinden op de kaart en zijn dan weg als je ze gehad hebt, alleen de balloons niet. Ik moet er nu nog 1, maar heb eigenlijk geen idee waar ik die gemist zou moeten hebben. Waarschijnlijk moet ik de interactieve map er naast leggen en dan al die locaties bij langs om te zien waar ik het gemist heb. Of weet iemand nog een trucje waarmee je dit wel makkelijk inzichtelijk krijgt? Ik speel op de PS5 als dat uit maakt ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door YdieresiS op 15-05-2023 08:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-05 16:22

ZakjePatatje

Met mayonaise

YdieresiS schreef op maandag 15 mei 2023 @ 08:34:
Van het weekend eens even geprobeerd om allerlei collectibles te halen. De meeste zijn wel te vinden op de kaart en zijn dan weg als je ze gehad hebt, alleen de balloons niet. Ik moet er nu nog 1, maar heb eigenlijk geen idee waar ik die gemist zou moeten hebben. Waarschijnlijk moet ik de interactieve map er naast leggen en dan al die locaties bij langs om te zien waar ik het gemist heb. Of weet iemand nog een trucje waarmee je dit wel makkelijk inzichtelijk krijgt? Ik speel op de PS5 als dat uit maakt ;-)
Als je uitzoomt op de kaart kan je zien in welk gebied je er een mist, dan kan je daar eventjes rondvliegen en vind je vanzelf een paar ballonnen.

[ Voor 0% gewijzigd door ZakjePatatje op 15-05-2023 09:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
ZakjePatatje schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:31:
[...]

Als je uitzoomt op de kaart kan je zien in welk gebied je er een mist, dan kan je daar eventje rondvliegen en vind je vanzelf een paar ballonnen.
Ik kwam daar pas zo laat achter dat dit mogelijk was :P

Had zal zowat alles 2x afgezocht toen ik daar achter kwam |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Oh als ik geweten had dat niet veel mensen dit wisten, had ik het wel gepost.
Want kwam hier al vrij vroeg in het begin achter :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:38:
Oh als ik geweten had dat niet veel mensen dit wisten, had ik het wel gepost.
Want kwam hier al vrij vroeg in het begin achter :D
Nou ja, denk dat ik al zowat tegen het einde was, tegen de tijd dat jij in de mid-game kwam ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:50:
[...]

Nou ja, denk dat ik al zowat tegen het einde was, tegen de tijd dat jij in de mid-game kwam ;)
Haha ja dat denk ik ook, je ging er als een tornado doorheen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
Dat is wel een hele goede tip, dank je wel _/-\o_ . Scheelt me een heel stuk rondvliegen op mijn bezem.

---toevoeging 16-5-2023---
Ik heb vanmorgen de truc geprobeerd en het werkt echt super om op die manier de map schoon te vegen. Ik dacht altijd dat ik ver uitgezoomd was omdat de animatie stopte, maar als je dan doorklikt kun je nog verder uitzoomen.

Vanmorgen twee regio's schoon gespeeld op deze manier 8)

[ Voor 60% gewijzigd door YdieresiS op 16-05-2023 09:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1xjvlu93DJXpy7IhqCG5FT5Pgk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZKCI4x2i8a4OwD86wCXtFeIR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben nog niet zo heel ver in het spel maar wat hebben ze een mooie sfeer neergezet zeg in het kasteel.

Die bewegende schilderijen en dat orkest dat speelt, die guards die elkaar af en toe slaan haha.

Wel de performance mode gekozen maar ziet er zeker goed uit.

*edit.. Wow en wow, al een paar pracht locaties tegen gekomen hoor.

En wtf met die spinnen man, wat zijn het er veel!

Zonder die arachnophobia mode was het voor mij nooit te doen geweest, koptelefoon gaat ook af tijdens die gevechten :+

Maar nogmaals wat een mooie zet van de devs om dit toe te voegen _/-\o_

De gevechten zijn ook heel mooi gedaan met die spells etc.

[ Voor 43% gewijzigd door Sipio op 20-05-2023 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Twitter]

Pagina: 1 ... 53 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions