Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Joosie200 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 20:51:
[...]

Ik vind van alles onderweg al revelioend op mijn bezem. Maar nog geen kneazle den gespot. Net mijn hippogrief mount geunlocked. En natuurlijk lekker cliché Harry Potter 3 momentje nagedaan boven het meer :P
Hogwarts Valley, helemaal naar het (noord)oosten; Brocborrow Village (nét ten zuiden ervan).

En ook nog ergens in the South Coast geloof ik.

[Voor 6% gewijzigd door Notna op 12-03-2023 21:02]

Xbox Live ID:Notna8310

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Notna schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:01:
[...]

Hogwarts Valley, helemaal naar het (noord)oosten; Brocborrow Village (nét ten zuiden ervan).

En ook nog ergens in the South Coast geloof ik.
Zover was ik nog niet met ontdekken van de map. Belandde meteen bij de Kneazle den in een trolgevecht. Ook leuk. Maar ach wel meteen twee shiney fwoopers en kneazles voor in mijn collectie. En die troll net aan verslagen.

Ben nu aan het experimenteren met herbology III, concentration III. En inmiddels lvl 22 dus meteen wat perks unlocked. Alleen voor de unforgavibles zal ik verder moeten spelen. Die zijn nog niet te unlocken en de mastery dus evenmin.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 08:49
Notna schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:12:
[...]

Level 39.9, met lvl 39 gear compleet geüpgradet (440 voor offense en defense iirc) en alle gear met lvl III Spell damage increase. Eindbaas is dan lvl 40.

Ik heb welgeteld 1 Wiggenweld moeten nemen geloof ik :+ Voor de rest one-shot je bijna alles :P

Het liefst ga ik altijd voor deze vibe :+

[Afbeelding]
Ah ja en je Gear upgraden zal ook wel werken denk ik, ik heb dat dus niet gedaan vind ik te veel gedoe.
Zeker nu ik ok dingen van beestjes nodig heb, die zal dan wel weer moten breeden enzo. Zodat de kleine een item heeft nee te veel gedoe :+.

Het is mij wel in 1 gevecht gelukt zonder doe te gaan, en met 1 potion ook wel maar wel heel lang knopjes drukken haha.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Carlos0_0 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 07:07:
[...]

Ah ja en je Gear upgraden zal ook wel werken denk ik, ik heb dat dus niet gedaan vind ik te veel gedoe.
Zeker nu ik ok dingen van beestjes nodig heb, die zal dan wel weer moten breeden enzo. Zodat de kleine een item heeft nee te veel gedoe :+.

Het is mij wel in 1 gevecht gelukt zonder doe te gaan, en met 1 potion ook wel maar wel heel lang knopjes drukken haha.
Breeden is helemaal niet nodig: gewoon van alles 2 vangen en verzorgen en dan krijg je meer dan genoeg voor upgrades :)

Xbox Live ID:Notna8310

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:44
Ik vraag me af zijn, er mee mensen met het probleem dar zijn/haar ram helemaal vol loopt?
In het begin had ik nergens last van, maar ik heb 16GB ram en die word 100% gebruikt tijdens de game nu...
Dit resulteert in micro stutters... mijn hardware zou een hoop beter moeten preseteren dan het nu doet...

ryzen 5 1600x
2070 super

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:20

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

flyyy schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:45:
Ik vraag me af zijn, er mee mensen met het probleem dar zijn/haar ram helemaal vol loopt?
In het begin had ik nergens last van, maar ik heb 16GB ram en die word 100% gebruikt tijdens de game nu...
Dit resulteert in micro stutters... mijn hardware zou een hoop beter moeten preseteren dan het nu doet...

ryzen 5 1600x
2070 super
Is het niet de RAM van je GPU die vol loopt?, ik heb tot nu toe geen issues met mijn 16GB RAM.

• Carlos0_0
Notna schreef op maandag 13 maart 2023 @ 07:46:
[...]

Breeden is helemaal niet nodig: gewoon van alles 2 vangen en verzorgen en dan krijg je meer dan genoeg voor upgrades :)
Ah oke ja dat kost ook weer tijd al zal dit mee vallen, maar goed ik heb ook al meer dan genoeg items verkocht.
Dus best mogelijk ik sommige dingen al niet meer heb, maar goed het lukt zonder de upgrades ook duurt alleen wat langer haha.

• flyyy
Xqlus1ve schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:49:
[...]

Is het niet de RAM van je GPU die vol loopt?, ik heb tot nu toe geen issues met mijn 16GB RAM.
Met afterburner heb ik de overlay aan die zit constant op 15xxx...
In het begin had ik het niet, maar na verloop van tijd begint het steeds meer te gebeuren dus toen ben ik gaan testen..

Heb de game op medium gezet op 1440 en dan heb ik zeker 60 fps+, maar toch stottert hij en valt de fps wel eens omlaag naar 30...

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spoiler:
Gister de mainquest afgerond, het eindgevecht was wel tof, maar niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Het gevecht met Rookwood vond ik enorm tam, voordat ik het door had was hij de pijp uit.
Al met al een leuke game, maar ik mis wel echt diepgang. On to the next

D3 Profile D3 XP Ladder

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:57
Carlos0_0 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:52:
[...]

Ah oke ja dat kost ook weer tijd al zal dit mee vallen, maar goed ik heb ook al meer dan genoeg items verkocht.
Dus best mogelijk ik sommige dingen al niet meer heb, maar goed het lukt zonder de upgrades ook duurt alleen wat langer haha.
wat duurt dan langer? wordt de game echt lastig dan als je niet upgraded?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:20

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

jaaoie17 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:52:
[...]

Ik heb heel lang niets geupgrade, game werdt niet moeilijker. Toen ik ancient magic damage III of magic damage III ging weaven was de lol eraf. Eindbaas in een paar klappen afgeslacht. Trollen ging makkelijk dood. Veel te makkelijk allemaal.

• Carlos0_0
jaaoie17 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:52:
[...]

Lastig nee aangezien de vijanden nou niet echt snel aanvallen, je ziet elke aanval in je scherm verschijnen als die gebeurt.
Je aanval doet alleen wat minder damage uiteindelijk, waardoor je langer bezig bent om de vijand te verslaan.

De gevecht acties zijn eigenlijk best traag, er verschijnt ineens een circle knop(Playstation knoppen) op het scherm van oh moet ontwijken(Of driehoekje blocken).
En dan heb je nog zelfs een paar seconden om die knop in te drukken, en eigenlijk vind ik dit ook wel eens lekker.

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-05 09:03
Joosie200 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 23:30:
[...]

Ben nu aan het experimenteren met herbology III, concentration III. En inmiddels lvl 22 dus meteen wat perks unlocked. Alleen voor de unforgavibles zal ik verder moeten spelen. Die zijn nog niet te unlocken en de mastery dus evenmin.
Jaloers, level 35 hier en nog steeds geen herbology 2 en 3.
Ik moet het met de individuele groenten traits doen.

• TheBrut3
  • Laatst online: 15:45
Dat Azkaban avontuurtje viel me tegen :+

• Carlos0_0
TheBrut3 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:32:
Dat Azkaban avontuurtje viel me tegen :+
Ik heb nog niet gezien wou nog eens spelen, of via youtube de missie effe bekijken.
Maar het viel wel mee dus eigenlijk, zag er wat ik zo snel aan kon zien wel leuk uit ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mariekeb schreef op maandag 13 maart 2023 @ 12:20:
[...]

Jaloers, level 35 hier en nog steeds geen herbology 2 en 3.
Ik moet het met de individuele groenten traits doen.
Al merk ik nu wel dat ik meer legendary items moet hebben. Want mijn legendary hat en bril is leuk, maar de rest van mijn garderobe kan geen III traits aan.

Zit nu ook met desillusie charm en petrificus totalis goblin camps te clearen. Voelt nog een beetje sneaky zoals Assassins Creed oude stijl aan. Bij poachers / dark wizards spam Ik accio en descendo. Heb daar gewoon teveel lol mee. Mooi hogerop op de rots landen, laat ze maar droppen 10m boven de grond. Instant dood. Voelt leuker om te doen nu ik nog geen unforgivable heb

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:06
Beland bij de laatste missie. Eerst nog een beetje side questen, want ik kan mezelf.
Zodra de main missie is uitgespeeld is de drang om door te gaan vaak wel weg.

Ik ga echt niet alle merlin trials doen, want de helft is ook gewoon vervelend om te doen!
Ook ga ik echt niet alle vlinders vangen!

In de tussentijd lekker rondvliegen, want telescoopjes bekijken, arena's afslachten met Unforgifables en spinnen in de brand steken.

Heerlijke game! Echt precies wat ik verwachtte van een ''Harry Potter'' game.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Ik begin nu ook mijn completion af te ronden, adhv MapGenie even alles langsgelopen, waren in totaal 10 field pages die ik miste, maar nu heb ik ze allemaal afgevinkt en blijk er toch nog een gemist te hebben :(

Ergens in de astronomy wing een kistje en een field page, ben al 3x rond gelopen maar ik hoor en zie niks
Oon schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 17:38:
Ik begin nu ook mijn completion af te ronden, adhv MapGenie even alles langsgelopen, waren in totaal 10 field pages die ik miste, maar nu heb ik ze allemaal afgevinkt en blijk er toch nog een gemist te hebben :(

Ergens in de astronomy wing een kistje en een field page, ben al 3x rond gelopen maar ik hoor en zie niks
Weet niet of het astronomy wing was maar heb je al die ene achter de openhaard ?
Dat je met je freeze spell de openhaard moet doven en er doorheen kan lopen?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Oon
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:20:
[...]

Weet niet of het astronomy wing was maar heb je al die ene achter de openhaard ?
Dat je met je freeze spell de openhaard moet doven en er doorheen kan lopen?
Ja die heb ik, en alles dat er verder achter zit ook. Dit is ook de enige wing die ik nog moet, dus ik had verwacht ergens wel een blauwe of oranje gloed te zien of een geluidje te horen maar ben na mijn andere comment nog een paar keer rond gegaan en helemaal niks :'(

Het enige dat ik me nog voor kan stellen is iets buiten, of dungeons moeten ook meetellen ofzo?

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:26
Ik heb nu de main quest afgerond. Ik zit op 72% (level 33) dus er is nog genoeg te doen. De sidequests met Sebastian, Poppy en Natty zijn ook nog niet volledig klaar.
Oon schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:22:
[...]

Ja die heb ik, en alles dat er verder achter zit ook. Dit is ook de enige wing die ik nog moet, dus ik had verwacht ergens wel een blauwe of oranje gloed te zien of een geluidje te horen maar ben na mijn andere comment nog een paar keer rond gegaan en helemaal niks :'(

Het enige dat ik me nog voor kan stellen is iets buiten, of dungeons moeten ook meetellen ofzo?
Dungeons tellen ook mee. maar alleen echt dungeons. geen vaults. Volgens mij zitten in dungeons alleen collection chests though en geen pages.

En heb je die talent genomen dat revelio grotere range heeft? dat vond ik wel makkelijk.

Scheelt dat je wel precies kan zien op de map met mouseovers welke wing in hogwarts je het mist enzo. Dan kan je met behulp van deze youtube videos al die plekjes af gaan. zo had ik mijn laatste gevonden achter die open haard.

[Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 14-03-2023 22:32]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die sidequest van Deek na the loom, knabsack was wel van een ander kaliber. Heb nu ook een strand vivarium waar ik Calego, een unicorn en thestral heb losgelaten. Zit nu na 25 uur op 46% quest completed, 50% field pages. Was een beetje aan het rond sneaken in het kasteel.

Die kikker standbeelden waren wel geinig om zo op andere plekken uit te komen _O- Nu ook eindelijk een volledig legendary outfit met hoed/handschoenen/jas/cardigan. Het spammen van cabbages begint nu echt effect te hebben. En het afwisselen van spell sets begint er nu ook in te komen in een gevecht. Merlin trials negeer ik voor nu want vind ik niet interessant genoeg.

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:09
flyyy schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:45:

ryzen 5 1600x
2070 super
Ja, wel eens gehad dat het spel 100% van m'n 32 GB RAM In gebruik had. Lijkt 'vol' te lopen bij lang spelen. Misschien inmiddels opgelost met een patch.

• Craftop
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 08:49
flyyy schreef op maandag 13 maart 2023 @ 08:54:
[...]

Met afterburner heb ik de overlay aan die zit constant op 15xxx...
In het begin had ik het niet, maar na verloop van tijd begint het steeds meer te gebeuren dus toen ben ik gaan testen..

Heb de game op medium gezet op 1440 en dan heb ik zeker 60 fps+, maar toch stottert hij en valt de fps wel eens omlaag naar 30...
Ik denk dat je sowieso CPU limited bent waardoor je deze FPS drops krijgt. Ik moet zeggen dat het ook deels aan Hogwarts Legacy ligt dat je deze drops hebt, maar met een Ryzen 5 1600 denk ik dat je CPU hier erg aan bij draagt.

AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2

• Oon
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:30:
[...]

Dungeons tellen ook mee. maar alleen echt dungeons. geen vaults. Volgens mij zitten in dungeons alleen collection chests though en geen pages.

En heb je die talent genomen dat revelio grotere range heeft? dat vond ik wel makkelijk.

Scheelt dat je wel precies kan zien op de map met mouseovers welke wing in hogwarts je het mist enzo. Dan kan je met behulp van deze youtube videos al die plekjes af gaan. zo had ik mijn laatste gevonden achter die open haard.
Ja talent heb ik, en ik heb MapGenie gebruikt maar is hetzelfde idee.
Spel zelf geeft aan dat mijn missende kistje en pagina in de astronomy wing zitten, maar nu begin ik ondertussen toch te twijfelen of dat wel klopt want ik kan echt niks vinden daar

• flyyy
Craftop schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:13:
[...]

Ik denk dat je sowieso CPU limited bent waardoor je deze FPS drops krijgt. Ik moet zeggen dat het ook deels aan Hogwarts Legacy ligt dat je deze drops hebt, maar met een Ryzen 5 1600 denk ik dat je CPU hier erg aan bij draagt.
Nou ja mijn CPU werkt nooit op 100%, en de GPU ook niet, alleen mijn RAM is maxed na verloop van tijd.
Ik denk nu dat 16GB gewoon niet genoeg is met de huidige staat van de game.
Heb na wat gerommel in de settings (lagere instellingen) het RAM gebruik lager gekregen en nu loopt het op 60FPS steady en geen stutters meer.

[Voor 8% gewijzigd door flyyy op 15-03-2023 08:50]

• Thermomet3r
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:02
Mad-Matt schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:09:
spoiler:
Gister de mainquest afgerond, het eindgevecht was wel tof, maar niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Het gevecht met Rookwood vond ik enorm tam, voordat ik het door had was hij de pijp uit.
Al met al een leuke game, maar ik mis wel echt diepgang. On to the next
spoiler:
ja, ik had rookwood blijkbaar eerder neer dan dat ik al zijn hulpjes neer had....
Bij dat gevecht hadden ze wel wat meer kunnen doen voor de boss, bijvoorbeeld dat je deze pas kan aanvallen nadat je alle hulpjes neer hebt, of met wat andere area of effect spells.
in mijn ogen was rookwood was niet te onderscheiden van een van zijn hulpjes in dit gevecht.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:48
Nou, de afgelopen 2 weken heb ik welgeteld 2 uur deze game gespeeld. Ik kan me er eigenlijk niet meer zo goed toe zetten. De magie is er bij mij na 15 uur af en dan blijft er wat mij betreft een te simpel spelletje over wat me niet genoeg kan boeien. De wizarding world is echt gaaf neergezet en best goed omgezet naar gameplay, maar het is het voor mij toch niet merk ik.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

Oon schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:24:
[...]

Ja talent heb ik, en ik heb MapGenie gebruikt maar is hetzelfde idee.
Spel zelf geeft aan dat mijn missende kistje en pagina in de astronomy wing zitten, maar nu begin ik ondertussen toch te twijfelen of dat wel klopt want ik kan echt niks vinden daar
Ook de story en sidequests af ? mogelijk zit het daar achter verstopt. zo had ik dat met een kistje in Hogsmead. moest ik eerst de questline van Natty afmaken.

• Oon
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:36:
[...]

Ook de story en sidequests af ? mogelijk zit het daar achter verstopt. zo had ik dat met een kistje in Hogsmead. moest ik eerst de questline van Natty afmaken.
Ik heb niet alle sidequests volledig afgerond, maar ik heb er geen meer open in Hogwarts zelf, en de story heb ik volledig af ja.

Ik denk dat ik nog maar eens een rondje doe..

• Oon
  • Niet online
Pffff, ik heb ze eindelijk :+

De laatste (waar ik nog naar aan het zoeken was) bleek helemaal niet in de astronomy wing te zijn, want er was er ook nog een in de bell tower wing. Dat wist ik, maar ik was even in de war met welke ik wel al had gevonden.

Uiteindelijk was het Quidditch Pitch waar ik nog naar zocht.

Nu nog 2 pagina's en 2 kistjes in Hogsmeade, en dan kan ik de rest van de wereld gaan afronden

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-05 19:39
Hulleman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:03:
Nou, de afgelopen 2 weken heb ik welgeteld 2 uur deze game gespeeld. Ik kan me er eigenlijk niet meer zo goed toe zetten. De magie is er bij mij na 15 uur af en dan blijft er wat mij betreft een te simpel spelletje over wat me niet genoeg kan boeien. De wizarding world is echt gaaf neergezet en best goed omgezet naar gameplay, maar het is het voor mij toch niet merk ik.
Welke dofficulty speel je?
Ik op het moeilijkst, ga ik wel regelmatig dood mee, maar is wel door te komen, en vind ik net genoeg uitdaging.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Carlos0_0
Oh dit is zuur zeg ik heb 149 van de 150 field pages in Hogwarts gebied, nu mag ik een filmpje van 1,5 uur gaan volgen om te kijken welke ik mis haha.
Of is er een makkelijkere manier om te kijken welke je niet heb ?.

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:37
Carlos0_0 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:32:
Oh dit is zuur zeg ik heb 149 van de 150 field pages in Hogwarts gebied, nu mag ik een filmpje van 1,5 uur gaan volgen om te kijken welke ik mis haha.
Of is er een makkelijkere manier om te kijken welke je niet heb ?.
Je kan toch per 'zone' kijken op hoeveel de teller staat?
Dan zoek je gewoon een filmpje van die specifieke zone.

• Carlos0_0
sandpatt schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:41:
[...]

Je kan toch per 'zone' kijken op hoeveel de teller staat?
Dan zoek je gewoon een filmpje van die specifieke zone.
Nou echt waar de klapper op de vuurpijl, zover had ik nog niet eens gedacht haha bedankt :P

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:31

Aganim

I have a cunning plan..

En je kan ook nog kijken of het een collectionpagina is of niet. Dan weet je in ieder geval welke je sowieso kan overslaan als je er een walkthrough bij pakt.

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
Carlos0_0 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:46:
[...]

Nou echt waar de klapper op de vuurpijl, zover had ik nog niet eens gedacht haha bedankt :P
En als het in de Bell tower is, dan kan het zijn dat je een bug hebt, ik heb daar ook 32/34 en dat is een bekende bug.

Meerdere filmpjes al meerdere malen doorlopen maar ze blijven missen.

• Carlos0_0
MiramarVTM schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:58:
[...]

En als het in de Bell tower is, dan kan het zijn dat je een bug hebt, ik heb daar ook 32/34 en dat is een bekende bug.

Meerdere filmpjes al meerdere malen doorlopen maar ze blijven missen.
Ah dan heb ik last van een bug inderdaad, het is inderdaad Bell Tower.
Ik heb net nog alles daar langs gelopen, maar ik had alles al helaas.

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:03
@Carlos0_0 , @MiramarVTM , en alle andere die nog een of twee pages zoeken, kijk eens op de volgende link: https://docs.google.com/s...8tLs5no0/edit?usp=sharing

Je kunt dan in je eigen collection overzicht kijken welke je nog mist. Dan weet je ook waar je hem moet zoeken. Dat is in elk geval beter dan 1.5 uur video kijken.

[Voor 20% gewijzigd door Rowwan op 17-03-2023 06:23]

Ik heb na extreem lang wachten die quest van de gobstones gedaan, maar ik heb daar nu ook een bug te pakken dat ik de quest niet kan eindigen. Ik heb alle Stones gevonden, maar hij zegt dat ik alsnog een moet binnenhalen en krijg dus bij de questgever ook niks. Zie net dat het een bekende bug is en dat het kan helpen om even uit fidelity modus te stappen en naar performance te gaan, morgen maar eens proberen.

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
Rowwan schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:48:
@Carlos0_0 , @MiramarVTM , en alle andere die nog een of twee pages zoeken, kijk eens op de volgende link: https://docs.google.com/s...8tLs5no0/edit?usp=sharing

Je kunt dan in je eigen collection overzicht kijken welke je nog mist. Dan weet je ook waar je hem moet zoeken. Dat is in elk geval beter dan 1.5 uur video kijken.
Ik mis er geen, dat is het probleem ;)

Ik heb alle Revelio pages, de achievement die erbij hoort, bij collections heb ik alles. Het enige wat ik niet heb is op de map bij de Bell tower wing 34/34 pages. En dat zijn flying pages die niet meetellen voor de achievement of de collections. Alleen zou ik die graag wel 34/34 willen zien staan.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• GiantHoax
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:51
Voor degene die op PC zitten kan je dit programma downloaden, die kijkt naar je savefile en laat Youtube video's zien van de dingen die je mist. Het is misschien niet zo leuk als het zelf opzoeken, maar het werkt wel
https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/556

Acties:
  • +1Henk 'm!
GiantHoax schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:56:
Voor degene die op PC zitten kan je dit programma downloaden, die kijkt naar je savefile en laat Youtube video's zien van de dingen die je mist. Het is misschien niet zo leuk als het zelf opzoeken, maar het werkt wel
https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/556
Wow dat is vet bedacht heey

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 07:27
Ik ben week geleden begonnen aan HL, op PS5, en ben nu lvl 18 geloof ik.
Ik heb echter nog geen unlock spell, laat staan stupefy of expelliarmus.

Ook heb ik nog geen Talents, en lijk ik mijn gear niet te kunnen upgraden.

Ga ik te hard met levellen?

[Voor 18% gewijzigd door Shao Kahn op 17-03-2023 14:39]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:49
Shao Kahn schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:38:

Stupefy krijg je ongeveer bij de eerste hoofdmissie, dus het lijkt me sterk dat je die nog niet hebt. Expelliarmus krijg je door de missies van prof Hecat te doen

Maar als je vnl je XP krijgt via sidemissies en exploren dan zou het kunnen dat je qua level wat verder bent en wat achter loopt op de spells e.d. Maar niet zo extreem zoals jij zegt

[Voor 7% gewijzigd door Blik1984 op 17-03-2023 14:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Plus expelliarmus, alohomora maar ook flipendo / diffindo krijg je via assignments via docenten/concierge. Dus als je vooral lekker bezig bent de boel te verkennen, dungeons/lairs en camps aan het clearen bent ja dan unlock je bepaalde spells nog niet.

Acties:
  • +3Henk 'm!

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 07:27
Blik1984 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:45:
[...]

Stupefy krijg je ongeveer bij de eerste hoofdmissie, dus het lijkt me sterk dat je die nog niet hebt. Expelliarmus krijg je door de missies van prof Hecat te doen

Maar als je vnl je XP krijgt via sidemissies en exploren dan zou het kunnen dat je qua level wat verder bent en wat achter loopt op de spells e.d. Maar niet zo extreem zoals jij zegt
hm ok, dan moet ik mijn spellbook maar eens bekijken. Ik ben idd voormamelijk op die pages aan het jagen en gewoon wat rondhuppelen / exploren. Gesloten deuren zijn echter vervelend, misschien maar gericht wat misses clearen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Carlos0_0
Shao Kahn schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:37:
[...]

hm ok, dan moet ik mijn spellbook maar eens bekijken. Ik ben idd voormamelijk op die pages aan het jagen en gewoon wat rondhuppelen / exploren. Gesloten deuren zijn echter vervelend, misschien maar gericht wat misses clearen.
Je moet juist op je quest pagina gaan kijken en die dingen doen, niet een beetje rondhuppelen en exploreren. dan is logisch je niks leert :P

• jaaoie17

Die unlock spell krijg je ook wel vrij laat hoor.

• Y0da77
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06-05 13:41
Carlos0_0 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 17:53:
[...]

Je moet juist op je quest pagina gaan kijken en die dingen doen, niet een beetje rondhuppelen en exploreren. dan is logisch je niks leert :P
Het is net of je op school zit, alle uren spijbelt en vervolgens klagen dat je niks leert op school. 8)7

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:38
En uitgespeeld! 72 uur over gedaan, eindscore 95%. Heb niet echt meer de behoefte om een paar Trolls te doden en wat dieren te gaan broeden voor die 100%. Maar wat was dit een toffe game! Een 9 wat mij betreft.

• Joosie200
  • Niet online
Inmiddels lvl 25, 50% qua progressie op de field pages, 35% exploration. Na de laatste sessie crucio geleerd en meteen in tandem met crucio mastery en expelliarmus lopen testen. Eindelijk een AoE spell combo. En nu werkt accio, descendo, glacius, diffindo prima 1 op 1. Maar vaker wel dan niet heb je direct meer tegenstanders. Misschien niet echt canon voor een Ravenclaw om crucio te spammen maar handig is het wel.

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:55
Gister het verhaal 'uitgespeeld' moet alleen nog ..
spoiler:
level 34 worden voor een eind bal?

ben nu level 30 iig en heb 50% van de fieldguide.. Twijfel nog even wat ik ga doen, sommige dingen zien er simpel te halen uit maar ben er ook wel een beetje klaar mee verder.. vond het een leuk spel maar na 25 uur ook wel weer meer dan genoeg.

• Carlos0_0
Ik heb net mijn Accent Magic volledig geüpgraded, gaat vast nog wel van pas komen denk ik(Zeker bi 2de battle Arena).
Zijn er nog andere dingen die handig zijn om te upgraden, heb 1 keer bomborga gezien en weten te upgraden.

Maar zie er nog geen andere dingen van spreuken ofzo tussen, goed ook nog wel wat lege vakjes. Dus misschien moet ik nog wat kistjes vinden ?

Edit:

Ik ga denk ik effe op zoek na de legendarische kistjes, wellicht dat ik nog wat moet vinden :).

edit:2
Ah ik had gelukkig nog wel aantal kisten niet gevonden, dus kan nog 1 en ander even upgraden.
Dacht eerst ga het niet doen, maar maakt gevechten ook wel weer iets makkelijker uiteindelijk.

[Voor 47% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-03-2023 13:17]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jaaoie17
Y0da77 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 20:04:
[...]

Het is net of je op school zit, alle uren spijbelt en vervolgens klagen dat je niks leert op school. 8)7
Je kunt toch ook spijbelen op werk.

• Y0da77
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06-05 13:41
Het was ook meer een extra reactie op Shao Kahn's opmerking, en "we" zitten op school in dit spel...

[Voor 4% gewijzigd door Y0da77 op 19-03-2023 23:26]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 22:44

M2M

medicijnman

zo, level 28 en zonet talents unlocked. Nu wordt het verslaan van een legertje dark wizards wel heel makkelijk. Ben ik correct in de aanname dat de quest, xp en reward niet meer komen als je de target van een sidequest dood voordat je de sidequest gevonden hebt?

-_-

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:11

KipCurreh

Nightcrawler

Zit nu een 30 tal u ver, en begin me wel meer en meer te ergeren aan de stutter die lijkt toe te nemen in quantiteit/lengte.. Ook het spel lijkt algemeen nogal blurry en te foggy op veel momenten.

Ik speel 1440p/high met een R7 3700X / R5700 XT nitro+ / 16 GB RAM, wat de recommended setup ingame was. Gemiddeld haal ik wel een 80+ FPS, met wat pieken naar 120, maar dus ook dalen naar 40.

FPS ingame boeit me niet zo enorm, maar het excessieve stuttering is wel heel vervelend

Vanavond maar eens aan de slag met wat optimalisaties in de vorm van settings/reshade/fixes
Deze ziet er interessant en actief uit, post March 08 update;

https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/660

Tips altijd welkom!

[Voor 8% gewijzigd door KipCurreh op 20-03-2023 13:27]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
De game speel ik in Balanced mode met fps unlocked op de PS5, maar ik heb niet het idee dat het heel scherp is. Ik heb zojuist God of war ragnarok uitgespeeld en dat was toch een veel soepelere ervaring. De game moet het echt hebben van de sfeer en de details, want dat is goed gedaan en ik ben niet eens een groot Harry Potter fan.

• Carlos0_0
bRuud83 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:58:
De game speel ik in Balanced mode met fps unlocked op de PS5, maar ik heb niet het idee dat het heel scherp is. Ik heb zojuist God of war ragnarok uitgespeeld en dat was toch een veel soepelere ervaring. De game moet het echt hebben van de sfeer en de details, want dat is goed gedaan en ik ben niet eens een groot Harry Potter fan.
Waarom heb je voor balanced gekozen eigenlijk, ik heb hem op HFR Performance mode.
Beide zijn geschikt voor een moderne 4k tv alleen, maar benieuwd waarom je voor balanced ben gegaan en niet performance ?.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:11

KipCurreh

Nightcrawler

Ok gewoon even ter info voor de PC spelers die misschien in de toekomst dit kunnen gebruiken.

Gisteren even getest met DLSS update gecombineerd met Ultra+ mod

https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/59
https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/660

Ik heb de Ultra+ balanced genomen aangezien ik op een 'oudere' 5700XT game - geen RT dus.

De game zelf ziet er nu 10x beter & scherper uit, en hoewel ik wel een klein beetje verlies aan FPS blijft deze wel veel stabieler. Stuttering heb ik gisteren ook niet ervaren, maar heb ook niet zo heel lang gespeeld (1u ong).

Voor deze (visual) boost neem ik gerust dat beetje verlies aan FPS erbij, heb hem nu gecapped op 60 en dat stoort me niet.
Dus for now zijn de 2 vermelde mods zeker de moeite waard!

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
Carlos0_0 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 21:19:
[...]

Waarom heb je voor balanced gekozen eigenlijk, ik heb hem op HFR Performance mode.
Beide zijn geschikt voor een moderne 4k tv alleen, maar benieuwd waarom je voor balanced ben gegaan en niet performance ?.
Met deze modus blijft de resolutie op 4K en draait op 40fps. Deze setting wordt over het algemeen ook aangeraden bij een 4K scherm. Ik heb zelf een LG Oled C1 dus met alle toeters en bellen aan. Ook Horizon Forbidden West en God of War Ragnarok heb ik in een soort gelijke beeldmodus ingesteld en dat was naar mijn mening een veel stabielere ervaring. Ik ga het nog wel een keer proberen met performance mode. Ik heb ergens gelezen dat de resolutie naar 1080P daalt. Vooral de spells schijnen dan een stuk minder scherp eruit te zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Carlos0_0
bRuud83 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 09:16:
[...]

Met deze modus blijft de resolutie op 4K en draait op 40fps. Deze setting wordt over het algemeen ook aangeraden bij een 4K scherm. Ik heb zelf een LG Oled C1 dus met alle toeters en bellen aan. Ook Horizon Forbidden West en God of War Ragnarok heb ik in een soort gelijke beeldmodus ingesteld en dat was naar mijn mening een veel stabielere ervaring. Ik ga het nog wel een keer proberen met performance mode. Ik heb ergens gelezen dat de resolutie naar 1080P daalt. Vooral de spells schijnen dan een stuk minder scherp eruit te zien.
Ik heb hem inderdaad op performance versie, dan draait die in 1080p maar als goed is wel hogere fps.
Ik zal hem ook eens wisselen naar balanced anders, ik heb een LG C2 dus ongeveer de zelfde tv als jou :).
Nieuwe money farm in Hogwarts Legacy, arme kippen.. :+

• Carlos0_0
Jammer dat er zoveel bugs in het spel zijn geslopen, naast 1 ding die in Hogwarts mis door een bug hier eerder gepost.
Ik kan nu ook Hogwarts Legacy SOUTH HOGWARTS REGION niet 100% krijgen, hij vinkt de missie niet af Van de famous Foes. welke ik toch echt verslagen heb(En terug ben gegaan naar die personage).
Er zou daarna ook een kelder open moeten gaan achter een huis, deze gaat ook niet open. dus kan 1 kistje niet pakken daar.
Carlos0_0 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 18:12:
Jammer dat er zoveel bugs in het spel zijn geslopen, naast 1 ding die in Hogwarts mis door een bug hier eerder gepost.
Ik kan nu ook Hogwarts Legacy SOUTH HOGWARTS REGION niet 100% krijgen, hij vinkt de missie niet af Van de famous Foes. welke ik toch echt verslagen heb(En terug ben gegaan naar die personage).
Er zou daarna ook een kelder open moeten gaan achter een huis, deze gaat ook niet open. dus kan 1 kistje niet pakken daar.
Raytracing uitzetten of overschakelen naar performance modus schijnt te kunnen helpen om problemen met bepaalde missies en andere bugs te verhelpen. Wie weet kan dat nog iets doen?

• Carlos0_0
Ht87 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 20:24:
[...]

Raytracing uitzetten of overschakelen naar performance modus schijnt te kunnen helpen om problemen met bepaalde missies en andere bugs te verhelpen. Wie weet kan dat nog iets doen?
Ik kan eens kijken maar betwijfel het, aangezien ik al verder ben gegaan.
De missie is al gedaan dus lijkt mij niet dat het zal helpen, maar kan het eens proberen.

• Joosie200
  • Niet online
Zo vind ik de ene na de andere demiguise maar de teller blijft op nul staan. Ik blijf haken op Alohomora I denk ik dan maar. Ach ja: ben nu lvl 28 en de winter is net aangebroken. Doe lekker relaxt. Heb nu ook eindelijk een set hoppers, 3 in 1 tafels kunnen fixen. Tweede keeper geregeld.

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-05 11:28
Joosie200 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 00:04:
Zo vind ik de ene na de andere demiguise maar de teller blijft op nul staan. Ik blijf haken op Alohomora I denk ik dan maar. Ach ja: ben nu lvl 28 en de winter is net aangebroken. Doe lekker relaxt. Heb nu ook eindelijk een set hoppers, 3 in 1 tafels kunnen fixen. Tweede keeper geregeld.
Welke teller bedoel je? Ik meen me te herinneren dat de quest alleen telt hoeveel demiguises je al hebt ingeleverd, niet hoeveel je er hebt gevonden (maar het is al een tijdje geleden dat ik speelde).

[Voor 4% gewijzigd door Lau1187 op 26-03-2023 08:41]

Steam ||

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21:46
Lau1187 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 08:39:
[...]

Welke teller bedoel je? Ik meen me te herinneren dat de quest alleen telt hoeveel demiguises je al hebt ingeleverd, niet hoeveel je er hebt gevonden (maar het is al een tijdje geleden dat ik speelde).
Klopt, de teller gaat pas oplopen als je ze inlevert bij Mr. Moon.

• Joosie200
  • Niet online
Lau1187 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 08:39:
[...]

Aha, dan moet ik maar kijken waar de conciërge te vinden is. Nooit bij stil gestaan dat ik terug moest gaan :+

• Carlos0_0
Joosie200 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:05:
[...]

Aha, dan moet ik maar kijken waar de conciërge te vinden is. Nooit bij stil gestaan dat ik terug moest gaan :+
Dat vertelt die persoon als je de missie accepteert, je gaat er eerst een paar zoeken en komt terug.
Dan vertelt die dat als je er meer vind terug moet komen, misschien de gesprekken niet doordrukken en lezen/luisteren ? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54
[...]

Als je in je Inventory kijkt kun je zien hoeveel je er hebt gevonden.

apollo13

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Carlos0_0
Ht87 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 20:24:
[...]

Ah het lag aan mij zelf zag een missie over het hoofd, er was er 1 bij gekomen Tandled Web :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:10:
[...]

Dat vertelt die persoon als je de missie accepteert, je gaat er eerst een paar zoeken en komt terug.
Dan vertelt die dat als je er meer vind terug moet komen, misschien de gesprekken niet doordrukken en lezen/luisteren ? :+
Oh dat skippen doe ik niet. Is alweer een tijd terug. Te druk bezig nu met vaults, toch maar die Merlin Trials voor meer inventory, bandit camps. En sinds kort thestrals, hippo, kneazles aan het fokken. Room of Requirement opnieuw inlopen delen met hopping pots, meerdere herbology tafels. Sinds ik concentration III, unforgivable III, herbology III combineer gaan de mandrakes en cabbages hard.

• Carlos0_0
Joosie200 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:46:
[...]

Oh dat skippen doe ik niet. Is alweer een tijd terug. Te druk bezig nu met vaults, toch maar die Merlin Trials voor meer inventory, bandit camps. En sinds kort thestrals, hippo, kneazles aan het fokken. Room of Requirement opnieuw inlopen delen met hopping pots, meerdere herbology tafels. Sinds ik concentration III, unforgivable III, herbology III combineer gaan de mandrakes en cabbages hard.
Die mandrakes en cabbages gebruik ik echt nooit, verhaal al uitgespeeld heb ze ook niet geupgade.
Ben nu alles in de wereld aan doen en zoeken, dus ook de merlin trials enzo.

Maar die demi beeldjes heb gelijk allemaal gehaald, aangezien toch een Side missie was.
Ik deed altijd eerst alle zilveren missies, daarna gouden. en kamer van hoge nood en merlin trails etc/ kistjes nu pas aan doen na het verhaal.

[Voor 16% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-03-2023 13:28]

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:05
Het is echt een heerlijk spel Vermaak mijzelf uitstekend. Inmiddels ben ik level 30 en al een hoop quests verder. Maar ik ben ook vooral bezig met - niet - quest gerelateerde dingen... Beetje OCD gevoel - want probeer alles 100% te gaan halen. :)

Vermaak mezelf echt helemaal goed in het spel - en heb nog geen talents gespendeerd O_O Zou ik mischien eens moeten gaan doen. Ik weet van mezelf dat dat vooral komt omdat ik niet de "verkeerde" keuzes wil maken als het gaat om talents. Dus dan maar geen... :+

[Voor 15% gewijzigd door RustStorm op 26-03-2023 16:17]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-05 17:16
Ik heb dit spel gekocht, heerlijk gevoel in het spel. Woensdag krijg ik mijn Radeon RX 6700 XT. Hopelijk speelt dat beter dan mijn huidige Radeon RX 580..

• Joosie200
  • Niet online
RustStorm schreef op zondag 26 maart 2023 @ 16:06:
Vermaak mezelf echt helemaal goed in het spel - en heb nog geen talents gespendeerd O_O Zou ik mischien eens moeten gaan doen. Ik weet van mezelf dat dat vooral komt omdat ik niet de "verkeerde" keuzes wil maken als het gaat om talents. Dus dan maar geen... :+
Ik las ergens dat er een achievement / trophy bestaat om alle talent points te spenderen. En dat die lang niet op 100% behaald staat. Zelf krijg ik ook nog meldingen: let op je hebt ongebruikte talent points. Puur omdat ik lang niet elke talent nuttig vind om te hebben. En degene die ik wil nog niet kan unlocken omdat ik nog geen avada kedrava of imperio geleerd heb. Of de transformation spell met bijbehorende talent.

En gezien je niet kunt respeccen snap ik wel dat je dan denkt: gaat prima zonder talents in te zetten.

• Joosie200
  • Niet online
Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende quest was dat van die shop van Cassandra. Blij toe om haar te laten creperen met crucio en imperio. Gevalletje alles voor een SPEW momentje. ;)

• Blik1984
[...]

Gewoon in je quest overzicht de quest aantikken met de moons en je wordt er vanzelf naartoe geleid

• Joosie200
  • Niet online
Blik1984 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 22:08:
[...]

Gewoon in je quest overzicht de quest aantikken met de moons en je wordt er vanzelf naartoe geleid
Gedaan, zit op 7 v/d 9 voor alohomora II. Sowieso kan ik nog wel even door met alle collectibles.
Joosie200 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 22:03:
Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende quest was dat van die shop van Cassandra.
Denk nog even aan de spoilers ;)

[Voor 17% gewijzigd door Ht87 op 30-03-2023 23:07]

• Blik1984
Zo, ik heb hem ook uitgespeeld, als in tot de afsluitingsceremonie gekomen. Ga niet verder met alles op 100% krijgen, dat find ik een beetje teveel moeite.

Al met al een erg leuke game, heb me er erg mee gemaakt. Volgens de teller uiteindelijk 43 uur

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ht87 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 23:06:
[...]

Denk nog even aan de spoilers ;)
Daarom laat ik het bij die paar woorden. Wie ze is, wat ze doet en waarom ik dat de slechtste sidequest vind komt een nieuwe speler wel achter.

Vanavond mijn eerste Niffler den gevonden. Alleen qua unicorns kan ik nog niet breeden. Ik vang alleen unicorn males hoe vaak ik ook van dag/nacht wissel en of ik uit het gebied ga.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
Joosie200 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 00:44:
[...]

Daarom laat ik het bij die paar woorden. Wie ze is, wat ze doet en waarom ik dat de slechtste sidequest vind komt een nieuwe speler wel achter.

Vanavond mijn eerste Niffler den gevonden. Alleen qua unicorns kan ik nog niet breeden. Ik vang alleen unicorn males hoe vaak ik ook van dag/nacht wissel en of ik uit het gebied ga.
Er is een side quest (oude vrouw in Hogsmeade) waar je een Unicorn moet vangen, dat is een vrouwtje.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Wel mooi ik ben nu al een aantal weken klaar op 100% en was echt genieten. De game blijft nog steeds in mijn hoofd zitten af en toe en dan twijfel ik gewoon of ik niet even opnieuw wil spelen :P was zoo gaaf

Ricmaniac schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:05:
Wel mooi ik ben nu al een aantal weken klaar op 100% en was echt genieten. De game blijft nog steeds in mijn hoofd zitten af en toe en dan twijfel ik gewoon of ik niet even opnieuw wil spelen :P was zoo gaaf
Dit dus, hier kan ik mij helemaal in vinden!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:48
Gisteravond was het zover: alle quests klaar, level 40 en in alle gebieden alle collectibles. Ik mis in Hogwarts zelf nog wel een paar collection chests en 5 field guide pages en hoewel dat me stoort, heb ik echt helemaal geen zin om alle 150 locaties van field guide pages af te gaan om te checken of ik ze al heb. Dus ik laat het hier maar bij.

Maar wat een tof spel was dit zeg! Laat de DLC's en vervolg spellen maar komen! :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

• Carlos0_0
PvT.Arj schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:59:
Gisteravond was het zover: alle quests klaar, level 40 en in alle gebieden alle collectibles. Ik mis in Hogwarts zelf nog wel een paar collection chests en 5 field guide pages en hoewel dat me stoort, heb ik echt helemaal geen zin om alle 150 locaties van field guide pages af te gaan om te checken of ik ze al heb. Dus ik laat het hier maar bij.

Maar wat een tof spel was dit zeg! Laat de DLC's en vervolg spellen maar komen! :)
Je kan heel makkelijk per gebied zien wat je mist, gewoon de map openen en op de kaart kijken.
Dan zie je op welke plek in Hogwarts je nog iets mist(bijv ziekenboeg of main entrance hall), en dan alleen daarvan effe YouTube filmpje van 10 min checken ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:53
Hier nog niet klaar. Tijd blijft altijd een factor, hehe. Zit nu op 72%. Tijd voor een paar quests per dag op dit moment, Diablo 4 weekenden even geen tijd gehad :+. Blijft in ieder geval goed vermakelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:27
Heerlijk spel inderdaad, z'n geld meer dan waard..

Ik ben toch benieuwd: Is er een achievement voor 'flushing 100 toilets' of zo? Het nut daarvan ontgaat mij finaal...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
strider1007 schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:11:
Heerlijk spel inderdaad, z'n geld meer dan waard..

Ik ben toch benieuwd: Is er een achievement voor 'flushing 100 toilets' of zo? Het nut daarvan ontgaat mij finaal...
Ja, of interactie met die globes / skeleton dieren / katten. Dacht in het begin er steekt vast een trophy achter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:05
Holy crap dude dat is insane. Ik ga dat sowieso ook wel halen. :) wil stiekem ook platina gaan behalen... maar als dat betekent met alle houses de game uitspelen ofzo... pfoeh.... dan weet ik het zo net nog niet.

Eerst maar op m'n gemak beetje doorgaan met het spel. Volgens mij ben ik op de helft ofzo.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

RustStorm schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:57:
[...]

Holy crap dude dat is insane. Ik ga dat sowieso ook wel halen. :) wil stiekem ook platina gaan behalen... maar als dat betekent met alle houses de game uitspelen ofzo... pfoeh.... dan weet ik het zo net nog niet.

Eerst maar op m'n gemak beetje doorgaan met het spel. Volgens mij ben ik op de helft ofzo.
Uitspelen is toch niet nodig? Enkel eerste stuk voor de trophy, anderhalf uur ofzo.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:38
Dennis1812 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:31:
[...]

Uitspelen is toch niet nodig? Enkel eerste stuk voor de trophy, anderhalf uur ofzo.
Jup, je hoeft alleen maar die Jack Dawson quest the voltooien om in de Map Chamber te komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Sir_Lion schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:18:
[...]
Jup, je hoeft alleen maar die Jack Dawson quest the voltooien om in de Map Chamber te komen.
Dat ga ik wel doen. Kan ik ook nog even koekeloeren in elke common room. Plus met die Jack Dawson voor Hufflepuf pak je ook meteen de Hufflepuf trip naar Azkaban mee toch?

Heb ik dat ook afgevinkt. Ben niet ontevreden dat ik met Ravenclaw mijn eerste play through heb. Leergierig en creatief / vindingrijk omspringen werkt wel voor het hoofdpersonage.
Pagina: 1 ... 52 53 54 Laatste

Let op:
Er zijn problemen met Steam, heel vervelend maar op dit moment is afwachten de enige optie.

Gebruik de spoiler-tag waar nodig.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee