is er een bug met de collectie voor traits? ik heb alles behaald en blijf hangen op 74/75. Ik heb zover ik weet ook alle vlinders gehad
EDIT : : :
Het avontuur begon voor mij enkele dagen voor de release van hogwarts legacy
Ik ben zelf geen grote fan van harry potter en dat heeft er misschien wel mee te maken omdat ik de boeken nooit heb gelezen. Ik heb de films wel gezien en vind ze redelijk vermakelijk. Verder heb ik ook geen affiniteit met de wizard wereld.
Het was voor mij ook geen game die ik per se zou moeten spelen op de dag van uitgaven
Terug naar enkele dagen voor de release ik kreeg een gevoel van hype door een aantal vrienden en besloot de game aan te schaffen, deluxe , pre order en dus eerder toegang. Door actief op deze forum te zijn heb ik veel geleerd over de game en de dingen eromheen.
De intro wat een geweldige ervaring was dat.
Het was een zeer sterke intro en het gaf mij direct een nostalgisch gevoel tegen over de films, de scenes omgeving en muziek waren prachtig ik heb er zeer van genoten. Aankomst op hogwarts was ook een magische ervaring.
Voordat ik was begonnen aan het verhaal heb ik avonden lang uren achter elkaar niets anders gedaan dan rond lopen in hogwarts naar buiten gaan was nog niet mogelijk. Het was een begin van een mooie avontuur.
Hoewel ik dacht alles al te hebben gezien in hogwarts zijn er vaak nog verassingen met extra ruimtes die tot daarvoor niet zichtbaar of toegankelijk waren
het is vanuit de ontwikkeling van de game mooi opgezet
Nadat ik hogwarts zelf grotendeels heb ontdekt ben in begonnen met mijn avontuur in de buitenwereld met onder ander hogsmeade het is een leuke dorpje echter vind ik hem wel wat aan de kleine kant
De wereld zelf was leuk om te ontdekken en er zijn zeker plekken dat een magisch gevaarlijk en spannend gevoel geven
Ik heb de wereld ter voet ontdekt omdat ik nog geen gebruik had kunnen maken van de vliegende bezem
het zuiden was hard te bereiken en toch was het mij gelukt om door de tunnels heen te vechten met een beperkt aantal spells
aantal dorpen en kampen ontdekt die nog veel te hoog level waren voor mij en dus lag het gevaar altijd op de loer
Na het ontdekken van de wereld ben ik langzamerhand begonnen met de missies en daarmee meer spells en skills te leren
met elk vrij gespeeld spell ging ik weer terug naar plekken waar ik eerder al was geweest maar nog niet alle activiteiten heb kunnen doen op dat moment
tijdens het spelen vlogen de uren voorbij en het magisch gevoel verdween langzaam maar zeker en dat is jammer maar niet vervelend
tot op een zekere hoogte na de seizoenen in de game veranderden wat ik alweer was vergeten gaf dit toch weer een magische kick vooral in de winter
het spel speelt prettig en de combat vind ik zelf erg leuk vooral om meerdere spells te combineren
de trials waren super om te doen en de boss fights waren een leuke uitdaging op hard mode
in combinatie met de muziek zijn een aantal van de gevechten en quests een geweldige ervaring
ik wilde heel graag alle challenges behalen en deed mijn best daarvoor
hoewel het goed te doen is keek ik op tegen de merlin trials om daar 40 van te moeten voltooien
dankzij de forum hier op tweaker kreeg ik een hard hoofd om te lezen dat er niet 40 maar wel 95 merlin trials zijn en dat is mij echt te veel ondanks dat heb ik ze toch behaald
terug naar het hoofd verhaal dat zich afspeelt in hogwarts legacy
ik vind het verhaal niet altijd spannend maar wel leuk genoeg om het verder te spelen
de side quests zijn echter wel van mindere kwaliteit voor het grotere gedeelde
het verhaal van sebastian was wel sterk
enkel wanneer ik een quest heb van een van de mede studenten van hogwarts voel ik mij verbonden als student en dat vond ik jammer
het had van mij minder "be the hero" mogen zijn en meer focus op het leven van een student in hogwarts
de overige quests van de npcs random in de wereld hebben mij niet zo getrokken
dat is ook meteen mijn enige kritiek punt
hoewel ik zeer heb kunnen genieten van hogwarts had ik graag meer content en aandacht willen zien met het questen in en rondom hogwarts of hogsmeade
je word al vrij snel in de buitenwereld geplaatst en daar bevindt zich grotendeels de activiteiten van de quests maar de locaties op de wereld vond ik zelf weinig toevoegen vandaar ik meer in hogwarts had willen zien
ik denk dat er wel meer mensen deze mening delen
het einde van de main quest vond ik toch wel een mooie afsluiter, ik ben enigsinds blij dat het nu achter de rug is waarschijnlijk heb ik te veel uren in een korte periode gespendeerd...
ik sluit mijn avontuur hiermee af en hoop tot een vervolg en of een dlc
daarbij wil jullie allemaal bedanken voor het delen van de tips&tricks en gezelligheid op dit forum
off on another adventure...
[
Voor 95% gewijzigd door
Tweakwondo op 09-03-2023 23:02
]