Ik sla om de zoveel tijd ook een manual save op, gewoon voor de zekerheid
[ Voor 6% gewijzigd door Sjurm op 24-02-2023 12:08 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Sjurm op 24-02-2023 12:08 ]
Als je naar je savegame gaat staat daar hoeveel uur je al in die save hebt zitten, of bedoel je andere statistieken?Vestendrie schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:42:
Net in hogsmeade met level 6. Heerlijk begin. Ik vraag mij wel af waar je kan zien hoeveel uur je al aan het ronddwalen bent? Is er een pagina waar deze statistieken bijgehouden worden? Zoals bij Horizon dat zo duidelijk is.
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Ik heb het nog maar een keer gebruikt en volgens mij was dit voor de achievementVirgoMossel schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:13:
Gebruiken jullie veel de Loom om je gear te upgraden.. heb een beetje het idee dat het overbodig is omdat je snel gear vind die beter is of sla ik hier de plank mis?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is compleet overbodig. Met uitzondering als je end game bent en je dus weinig nieuwe gear meer vindt en je een bepaalde “build” wil maken. Wat vrij nutteloos is trouwens, want je bent end game en er is niets meer zinnigs te doenVirgoMossel schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:13:
Gebruiken jullie veel de Loom om je gear te upgraden.. heb een beetje het idee dat het overbodig is omdat je snel gear vind die beter is of sla ik hier de plank mis?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Spelers 242 miljoen drankjes gebrouwen, 393 miljoen planten laten groeien en 1,25 miljard Dark Wizards verslagen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 24-02-2023 16:44 ]
Spuit 11
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Snap ik, rust is belangrijker. Maar ik dacht ik geef de tip voor als mensen nog wakker zijn en misschien nog een drop willen hebben. Want vanavond de laatste kans.Dennis1812 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 17:08:
Helaas dan lig ik te slapen. Eerdere streams moest ik werken
Dan maar geen cloak
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Jeetje vet hoor al die bomen!RobinNL schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 20:21:
Net m'n eerste vivarium een beetje ingericht. Hier leven vooral de wat kleinere dieren.
[Afbeelding]
Getting ready for today's stream, starting in about 30 minutes! As a reminder, head to https://t.co/klgJzEPnvv to get everything all set up to earn the Merlin's Cloak drop! You'll also need to claim the reward from this page after you earn it to use the cloak in-game. https://t.co/Q1UN8ugAjE
— Chandler Wood (@FinchStrife) 24 februari 2023
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Als je deze punten afloopt heb je de drops in de game zitten als je gaat spelen. https://www.hogwartslegacy.com/en-us/twitch-dropsJoosie200 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 01:14:
Merlin cloak in de pocket. En de game ga ik woensdag krijgen als onderdeel van een Playstation 5 bundel. Kan ik dan nog de cloak na claimen via twitch in game uitkiezen? Of zit er een 24h expiry op? Ben wel van de Harry Potter wereld, vind de boeken geweldig, films ok en de vroegere games op pc waren wel geinig. Maar dit lijkt voor het eerst sinds tijden pas echt ergens op. Beter dan Hogwarts mystery op de mobiel of natuurlijk Wizards Unite.
Ik heb die punten afgelopen. Nog niet alle items unlocked, enkel de cloak en bril. Dan ga ik er vanuit dat het wel goed zit straks.RobinNL schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 13:53:
[...]
Als je deze punten afloopt heb je de drops in de game zitten als je gaat spelen. https://www.hogwartslegacy.com/en-us/twitch-drops
Je kan de items nu ook niet meer krijgen via Twitch. Dit was mogelijk tot vanochtend 09:00u. Maar de items die je hebt geclaimd moeten in-game beschikbaar zijn als je gaat spelen.Joosie200 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:04:
[...]
Ik heb die punten afgelopen. Nog niet alle items unlocked, enkel de cloak en bril. Dan ga ik er vanuit dat het wel goed zit straks.
Dat zie ik nu ook. Had geen zin om nog een uur of langer te blijven plakken voor de sjaal. Hoe zit het met dieRobinNL schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:29:
[...]
Je kan de items nu ook niet meer krijgen via Twitch. Dit was mogelijk tot vanochtend 09:00u. Maar de items die je hebt geclaimd moeten in-game beschikbaar zijn als je gaat spelen.
ik gebruik een mod dat de mini game voor het ontgrendelen van sloten automatisch overslaatThibaut1234 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 15:09:
Wie op de pc gebruikt mods op hogwarts legacy?
Heb er 2 in gebruik:Thibaut1234 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 15:09:
Wie op de pc gebruikt mods op hogwarts legacy?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Worden met zulke mods zoals die broom mod achievements niet uitgeschakeld bijv?BTFD schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:46:
[...]
Heb er 2 in gebruik:
* Harder mode (Enemies deals more damage and have more life, and more optional difficulty enhancements)
* Free Fly Mod (Disables "No Mount", "No Dismount" and "Mount Speed Limit" volumes to allow for using your Broom (and mounts in general) in restricted zones.
Ik gebruik nog geen mods. Wil dat pas na me completion gebruiken.Tweakwondo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:20:
[...]
ik gebruik een mod dat de mini game voor het ontgrendelen van sloten automatisch overslaat
Ah zo werkte dat dus zat net ook te zoeken hoe dit werkte, ook al ben ik nu te laat.Not_Disclosed schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:40:
[...]
Op de volgende pagina staat het stap voor stap uitgelegd:
https://www.hogwartslegacy.com/nl-nl/twitch-drops
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan mij hier helemaal niet in vinden. Lijkt er op dat iets niet helemaal goed gaat bij jou. Speel je op PC?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:04:
ik weet niet wat iedereen nou zo mooi vind aan dit spel, maar waarom is gekozen om je poppetje blauw te maken als je iemand moet volgen.. rest van de wereld is dan grijs en de deuren en kisten geel... zo zonde.... en raar
Verwijderd
huh, wat gek. ik speel ook op de ps5....Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:43:
[...]
Ik kan mij hier helemaal niet in vinden. Lijkt er op dat iets niet helemaal goed gaat bij jou. Speel je op PC?
Ik vind het er mooi uit zien op de PS5.
Heb je niet toevallig iets aangezet in de accessibility opties?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:04:
ik weet niet wat iedereen nou zo mooi vind aan dit spel, maar waarom is gekozen om je poppetje blauw te maken als je iemand moet volgen.. rest van de wereld is dan grijs en de deuren en kisten geel... zo zonde.... en raar
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
wat ik dacht. Speel je in kleurenblind modus oid ?The_Worst schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:29:
[...]
Heb je niet toevallig iets aangezet in de accessibility opties?
Verwijderd
Er zijn zeker verbeterpunten. Naast de gezichten hadden de npc's wat meer animaties mogen hebben wanneer je met ze spreekt. Laatst een quest waarbij een moeder een emotioneel gesprek had met haar zoon wat heftig klonk terwijl zij maar een beetje stond en de zoon zat op een hekje. klopte niets van. Of wanneer je een boek oid geeft aan iemand en je ziet niets enkel maar wat gepraat zoals altijd.Louw Post schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:41:
Gister de quests voor 100% completed. Moest op het laatst nog één side-quest die ik maar niet kon vinden. Bleek ik na even online te zoeken ergens een lvl4 quest overgeslagen te hebben (of beter gezegd; die was ik niet tegengekomen).
Heb zeer genoten van de game en ook de main story line was leuk. Moet wel zeggen dat als de gezichten wat expressiever geweest waren het verhaal waarschijnlijk ook wat meeslepender geweest zou zijn.
Ben geen completionist, dus waarschijnlijk laat ik het spel nu wel liggen tot er een DLC/uitbreiding komt.
Ach ik doe niks met de kleding, ik verkoop ook alles wat ik weer vind.Mariekeb schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:43:
zoveel mis je ook weer niet. Je krijgt zoveel mooiere outfits (naar mijn mening ) . Ik draag de Merlin cloak niet.
Het is leuk om alles compleet te krijgen, maar dat isdan ook alles.
Heel vet is dat inderdaadRobinNL schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:21:
Mening over de derde trial even tussen spoiler tags geplaatst, bevat spoilers.
spoiler:Net de derde trial gedaan. Ik vond deze echt vet gemaakt! Via een boek kom je in een hele andere wereld terecht, in zwart-wit. Je krijgt al snel de Dood te zien. Tof dat ze de Deathly Hallows erin hebben verwerkt. Het laatste gevecht met de trollen was wel pittig.
Normaal is dit alleen nadat je Revelio hebt gecast.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:04:
Even opzoeken op internet. Je hebt inderdaad een setting aangezet (iets met kleuren en verzadiging ofzo)Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:04:
Dit is wel een hele goede QoL verbetering. Echt irritant die sloten. Voegt ook niks toe.Tweakwondo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:20:
[...]
ik gebruik een mod dat de mini game voor het ontgrendelen van sloten automatisch overslaat
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Bij mij staat er momenteel al een "auto solve" functie bij, of is dit pas nadat je de main quest uitgepeeld hebt?Hulleman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:41:
[...]
Dit is wel een hele goede QoL verbetering. Echt irritant die sloten. Voegt ook niks toe.
Het is vooral tijdroved, indien er nou verschil zat in level 1, 2 en 3 is het te begrijpen, ik heb werkelijk van alle sloten die ik heb gedaan maar 1 andere gezien qua uiterlijk, alle andere waren volledig identiek.Hulleman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:41:
[...]
Dit is wel een hele goede QoL verbetering. Echt irritant die sloten. Voegt ook niks toe.
Volgens mij is dat color blind of high contrast mode ofzo.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:04:
Dit ligt aan de difficulty waar je op speeltBTFD schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:59:
[...]
Bij mij staat er momenteel al een "auto solve" functie bij, of is dit pas nadat je de main quest uitgepeeld hebt?
NL-RaVeR schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:16:
[...]
Dit ligt aan de difficulty waar je op speelt
wat ik vooral vervelend vind aan het systeem is hoe zij het hebben geïmplementeerd, dat je ten eerste een voordeur moet ontgrendelen en daarna vind je een kist met nog een slot erop. Echt logisch is dat niet en de beloningen zijn ook matig.Xqlus1ve schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:59:
[...]
Het is vooral tijdroved, indien er nou verschil zat in level 1, 2 en 3 is het te begrijpen, ik heb werkelijk van alle sloten die ik heb gedaan maar 1 andere gezien qua uiterlijk, alle andere waren volledig identiek.
Maar dit zie je in veel games terug, al dan wel met breekbare lockpics.
Daarom doe ik alles voordat ik het hoofdverhaal uitspeelPMast schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:29:
Echter na het voltooien van die quests is voor mij de nut om de game weer te starten wel voorbij. De grote wereld bevat daarvoor net te weinig, al die trials e.d. interesseren mij niet genoeg.
Verwijderd
Ga jij eens heel snel een inhaalslag maken.G_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:12:
Ik heb al 3 dagen niet meer gespeeld, gewoon te moe en andere dingen zoals in de tuin bezig geweest om die zomer klaar te maken.
G_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:59:
[...]
Daarom doe ik alles voordat ik het hoofdverhaal uitspeel, maar bij dit spel was ik alsnog wel de wereld weer ingegaan na het uitspelen omdat er zoveel te beleven valt.
Xqlus1ve schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:11:
[...]
spoiler:Ja wat dan precies?, ik heb dus alle merlin, en bijna alle grotten gedaan, alle campen al afgevinkt, revelio pages en demiguises, enkel nog wat treasure chests te gaan. meer valt er eigenlijk niet te doen naast de side quests.
Ja als je dat allemaal gedaan hebt valt er niet veel meer te doen, sorry ik had niet in de gaten dat je die dingen ook allemaal al had gedaan. Dan word het tijd om de game met een ander huis te gaan spelen ?Xqlus1ve schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:11:
[...]
spoiler:Ja wat dan precies?, ik heb dus alle merlin, en bijna alle grotten gedaan, alle campen al afgevinkt, revelio pages en demiguises, enkel nog wat treasure chests te gaan. meer valt er eigenlijk niet te doen naast de side quests.
G_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:13:
[...]
Ja als je dat allemaal gedaan hebt valt er niet veel meer te doen, sorry ik had niet in de gaten dat je die dingen ook allemaal al had gedaan. Dan word het tijd om de game met een ander huis te gaan spelen ?
Zover ik weet heeft elk huis zijn eigen main missies en zijn ze zeker niet allemaal hetzelfdeXqlus1ve schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:38:
[...]
spoiler:Volgens mij is dat iets te herhalend helaas, meeste missies zijn hetzelfde op een paar side quests na.
[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 27-02-2023 11:42 ]
Klein beetje koffie gemorst na het lezen van de character name.TheBrut3 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:20:
[Afbeelding]
Tijd om langzaamaan ronde 2 te starten.
Nu op hard, misschien is het dan enigszins uitdagend en met Hufflepuffspoiler:.ivm Azkaban quest
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Kan niet wachten tot deze naar Xbox komtPvT.Arj schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:32:
Gisteravond wilde ik eigenlijk stoppen, maar die PS-exclusive dat je je eigen shop kon kopen wilde ik nog wel 'even' doen. Kortom: Ik lag een uur later op bed dan gepland. Wat een vette side quest!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik wil het niet spoilen maar die quest boeit echt zo goed als niks XD had er veel meer van verwacht hahaTheBrut3 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:20:
[Afbeelding]
Tijd om langzaamaan ronde 2 te starten.
Nu op hard, misschien is het dan enigszins uitdagend en met Hufflepuffspoiler:.ivm Azkaban quest
Heb hem net gedaan. Wat een geweldige quest. Ook grafisch heel mooi.PvT.Arj schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:32:
Gisteravond wilde ik eigenlijk stoppen, maar die PS-exclusive dat je je eigen shop kon kopen wilde ik nog wel 'even' doen. Kortom: Ik lag een uur later op bed dan gepland. Wat een vette side quest!
Ik ga het meemakenRicmaniac schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:26:
Ik wil het niet spoilen maar die quest boeit echt zo goed als niks XD had er veel meer van verwacht haha
Kun je die op story ook overslaan?BTFD schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:26:
[...]
,Had hem nog op Story mode staan omdat ik geen zin had in de mini-game met vangen van die beesten!
Ik ben benieuwd naar deze quest ik speel op de pc dus helaas voor mij. Als ik het moet geloven is wel één van de beste side quests, ik kan niet echt warm lopen van de side quests en na een aantal te hebben gedaan heb ik het wel een beetje gezienPvT.Arj schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:32:
Deze sidequest is gewoon een mix van Stanley Parable mixed met wat horror games.Tweakwondo schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:02:
[...]
Ik ben benieuwd naar deze quest ik speel op de pc dus helaas voor mij. Als ik het moet geloven is wel één van de beste side quests, ik kan niet echt warm lopen van de side quests en na een aantal te hebben gedaan heb ik het wel een beetje gezien
Mij is nu exact hetzelfde overkomen maar dan op de PS5, 52 uur in het spel, 92% field pages gevonden om maar iets te noemen. Ik heb toen in het PS5 menu voor het spel cloud save controleren gedaan en zag een bestand van 340mb. Maar ik moest het spel sluiten om verder te kunnen. Zo gezegd, zo gedaan. Opnieuw gecontroleerd en zag het zo gebeuren dat mijn save in de cloud werd overschreven door de lege save op de PS5 zelf. Wtf controleren betekent toch niet overschrijf het even zonder bevestiging?Not_Disclosed schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:28:
Oeps... Auw. Mijn savegame (level 20) op de Xbox heb ik per ongeluk gewist. Eigen fout, maar toch een waarschuwing.
Hoe komt het: We spelen met meerdere mensen Hogwarts Legacy op een XBox met verschillende kwaliteits instellingen (Fidelity with raytracing en balanced). Het gebeurt dan regelmatig dat het spel bij het starten aangeeft dat de settings naar default gezet worden. Met "Y" kun je dan de instellingen benaderen om dat goed te zetten. Alleen als je je cursor in het beginscherm over het keuzeblokje van je karakter beweegt dan wordt "Y" de delete-knop voor dat karakter. Je krijgt dan een waarschuwing dat je je karakter gaat wissen en dat het onomkeerbaar is. Dit moet je dan nog bevestigen. Wat ik per ongeluk ook deed omdat ik in de veronderstelling was dat ik de beeldkwaliteit had aangepast.
Bij deze dus: Let op. Dit wissen gaat iets te makkelijk. Het zou beter zijn als je daar bijvoorbeeld Y even ingedrukt moet houden.
Zo moeilijk is dat vangen toch niet? Gewoon de Levioso en Arresto Momentum gebruiken.Oon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Kun je die op story ook overslaan?![]()
Jammer dat je daarmee de difficulty omlaag moet zetten want het heeft absoluut geen reet te maken met moeilijk, het is gewoon een heel domme RNG waar je zelf totaal geen keuze in hebt, maar als ik daarmee die klotebeesten kan vangen zonder dat ik net geluk moet hebben dat ze de goede kant op rennen dan is dat wel de moeite waard.
Uiteindelijk heb je er maar twee van ieder nodig, maar godver wat is dat ontworpen door een blinde stagiair zeg, degene die dat idee heeft bedacht hoeft van mij nooit meer mee te doen
Dan nog zijn de beesten die 4 of 5x 'vangen' nodig hebben niet te doen, bij mij rennen ze weg nadat die afgelopen zijn en dan zit ik nog vast in de vang animatie, dus dan moet ik erachteraan rennen. Bij een eenhoorn bijv. zijn ze alweer gereset naar level 1 tegen de tijd dat ik in de buurt kom, tenzij ze vast komen te zitten in een boom of de AI vastloopt en ze stil blijven staan voor m'n neus.Sacul schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:47:
[...]
Zo moeilijk is dat vangen toch niet? Gewoon de Levioso en Arresto Momentum gebruiken.
ik heb net een hippogriff gevangen dat had ook 4 of 5 keer vangen nodig na een paar pogingen toch gelukt frustrerend is het zekerOon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:55:
[...]
Dan nog zijn de beesten die 4 of 5x 'vangen' nodig hebben niet te doen, bij mij rennen ze weg nadat die afgelopen zijn en dan zit ik nog vast in de vang animatie, dus dan moet ik erachteraan rennen. Bij een eenhoorn bijv. zijn ze alweer gereset naar level 1 tegen de tijd dat ik in de buurt kom, tenzij ze vast komen te zitten in een boom of de AI vastloopt en ze stil blijven staan voor m'n neus.
Tweakwondo schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:07:
[...]
ik heb net een hippogriff gevangen dat had ook 4 of 5 keer vangen nodig na een paar pogingen toch gelukt frustrerend is het zeker
Ik heb alles geprobeerd, Arresto Momentum, Glacius, Flippendo, alles dat ik kan activeren, maar ze zijn altijd weer vrij om weg te rennen voordat ik ze heb, en je kan pas uit die animatie komen als ze te ver weg zijn om meteen verder te gaan..joopvossen schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:42:
[...]
spoiler: titleIk heb alleen maar glacius gebruikt (freeze spell) en daarmee had ik altijd succes
Meelopen terwijl je ze aan het vangen bent helpt bij mij goed. Het mislukt wel eens een keer, maar niet aan de lopende band.Oon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:53:
[...]
Ik heb alles geprobeerd, Arresto Momentum, Glacius, Flippendo, alles dat ik kan activeren, maar ze zijn altijd weer vrij om weg te rennen voordat ik ze heb, en je kan pas uit die animatie komen als ze te ver weg zijn om meteen verder te gaan..
Er is nog een beast die je kunt vangen, een 13e pairOon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 02:44:
Blah, nu eindelijk alle beesten gevangen en ingame de breeding challenge af, maar volgens Steam nog niet
Ik heb het een aantal dagen zo geprobeerd met bovenstaande settings. Niet slecht maar ik heb nog betere settings gevonden die het nog smoother maken! De camera draait echt zoals je wil. Ik speel op de PS5 met fidelity RTVerwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 23:32:
Ik moet het zelf nog testen maar ik kwam de volgende tip tegen voor controller spelers:De game zou dan veel soepeler moeten aanvoelen en een groot verschil maken. Morgen testen.
- Camera acceleration helemaal naar beneden.
- Camera sensitivity helemaal omhoog.
Deze heb ik nu:Sir_Lion schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:11:
[...]
Er is nog een beast die je kunt vangen, een 13e pair. Zoekt en gij zult vinden!
Gisteravond een half uurtje gespeeldVerwijderd schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:04:
[...]
Ga jij eens heel snel een inhaalslag maken.
[ Voor 33% gewijzigd door Mad-Matt op 01-03-2023 12:34 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik ben nu level 35 of 36 en ben sinds kort ook begonnen met het upgraden van de items. Ik merk wel dat er alsnog snel een beter gear item gevonden word, dan wel op een lager tempo.Mad-Matt schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:16:
Ik heb een Shiney Fwooper!
Verder niets boeiends te vertellen, ik geniet wel echt van het spel.
Heb nu alle quests stil gelegd en ben de Merlin Trials en Ancient magic lokaties aan het "oplossen"
Wanneer is het trouwens verstandig om je kleding te upgraden, ben nu lvl 31 en vind niet zo heel veel beters meer. Na de eerste upgrade worden ze best prijzig en ik vraag me af of het het nu waard is.
Hebb0n! Straks na het werk misschien even snel langsgaan haha
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq