Is toch makkelijk te onthouden als je naar beneden scrolt dan komt balk 2 ( F2 )Ricmaniac schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:42:
[...]
Klopt dat kan ook maar vind f1 en f2 makkelijker omdat je dan direct op de bar komt waar je wilt zijn ipv moet opletten in welke je zit en wat 1 tikje scrollwheel doet zeg maar.
Ik kwam bij een stukje nog in hoofdstuk 1 waarbij je iets van 7 aanvallen moet overleven. Na 11 minuten kwam in daar aan en hopla kon ik opnieuw beginnen. Vond het wel een beetje overdreven aanvoelen. Liever 1 sterke baas dan van die aanvallen te moeten overleven.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Ik kan mij goed voorstellen dat je het vind tegenvallen. De keuzes lijken weinig impact te hebben maar daar stoor ik mij niet zo aan en een gebrek aan een slecht pad maakt mij ook niets uit. Dat trekt mij nooit.JDdeV1992 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:42:
Inmiddels de main story uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik toch enigsinds teleurgesteld ben met het totaal.
De story is matig al is de story van een character heel vet. Die van Sebastian.
Het voelt toch alsof Avalanche een hoop heeft laten liggen wat deze game van een 7 naar een 9 had kunnen tillen voor mij.
Denk hierbij aan meer impactvolle keuzes bijvoorbeeld. Ik had gehoopt echt slecht te kunnen zijn en dat de wereld daar ook op zou reageren en acteren. Niets is minder waar.
Het exploren is goed op gezet maar daar moet ik het vaak niet van hebben in dit soort games, dat wordt mij al snel te repetitief.
Het geld meer dan waard voor de nostalgie en verder geen uitzonderlijk spel. Er zijn games binnen dit genre die het beter in elkaar hebben gezet en daardoor beter voor elkaar hebben.
Door de beperkte keuzes ook weinig replay value.
Hopelijk komt er nog goede DLC met goede stories en hopelijk meer impactvolle stories en vooral keuzes binnen die stories.
Laat exploren nou net iets zijn wat ik wel geweldig vind in games. Daarom hou ik ook zo van een Uncharted of Tomb Raider. Als jij dat niet hebt snap ik heel goed dat het wat tegenvalt. De wereld zelf is het sterkste punt voor mij in de game.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de game nog lang niet uit heb. Dus nog geen eind oordeel hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2023 20:14 ]
De stem van die gozer is mega irritant imoapollo13 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:25:
Ben nu ook een weekje aan het spelen en vermaak me prima.
Lees hier veel dat jullie de spells gebruiken, zie weinig mensen praten of de planten die je gebruikt in battle. Ben nu zelf level 18 en ga onderstaande eens uittesten als ik zelf planten e.d. kan kweken.
[YouTube: This Is Probably The Best Build In Hogwarts Legacy]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Dat is raar (had 2 dagen niet gespeeld) mijn graphic drivers geupdate. en ineens draaide de game te slecht voor woorden
stond alles blijkbaar ineens op ultra. en ook RTX stond weer aan enzo
stond alles blijkbaar ineens op ultra. en ook RTX stond weer aan enzo
Heb je recentelijk nog je drivers geupdated? Had vernomen dat er van de week een AMD driver update is geweest die het e.e.a. zou helpen.harley schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:54:
Vandaag eindelijk ook kunnen spelen.
Gamepc woensdag gebouwd, gisteren goed ziek vandaag iets minder.
Alleen hij komt zelf met alles op low settings als advies, wat ik niet helemaal snap met mijn specs. (Zie signature)
Zelf alles naar high gezet en zie geen problemen waarom het niet zou kunnen .heb wel pas een uurtje gespeeld. Nu net voor het eerst naar de common room gegaan maar eerste wat me al tegenvalt is heel veel npc's maar slechts drie waarmee je ook interactie hebt.
Ook moet ik echt wennen aan de besturing, vind het nu nog moeilijker als Zelda btow en had gehoopt op vergelijkbare controls. Heb tijdens het eerste trainings"gevecht" al het loodje gelegd. Dat was met keyboard/muis want mijn controller wilde niks doen in hogwarts.
Dus maar naar easy gezet. Eerst maar eens wennen aan de controls. Inmiddels de (stadia) controller ook werkend gekregen na wat met de instellingen in steam te hebben geklooid dus hoop dat het nu iets makkelijker wordt.
Morgen maar eens verder spelen.
Wat kan je trouwens weinig dieren houden ja?! Ik heb het allemaal net vrijgespeeld, dus ben lekker alle soorten aan het verzamelen maar dat gaat dus niet op
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
G_Dragon schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:58:
Wat kan je trouwens weinig dieren houden ja?! Ik heb het allemaal net vrijgespeeld, dus ben lekker alle soorten aan het verzamelen maar dat gaat dus niet op
spoiler:
Uiteindelijk heb je 4 verblijven waar je 4 species, maximaal 12 dieren, per verblijf kan houden
Ah oke thanks! Jammer dat niet alles in 1 kan..MisterEagle schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:13:
[...]
spoiler:Uiteindelijk heb je 4 verblijven waar je 4 species, maximaal 12 dieren, per verblijf kan houden
spoiler:
heb net Charles Rookwood ontmoet en dan unlocked dat ik dieren kan vangen na 42 uur spelen lol
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 17-02-2023 23:17 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eindelijk weer wat progressie gemaakt vanavond
32% completion nu in total. main quest loopt nog steeds ver achter haha maar komen er wel.
Ook wat meer skills weer unlocked via die class quests.
Moet ook nog maar 1 zo'n token uit die kasten met die vliegende sleutels.
Ook wat meer skills weer unlocked via die class quests.
Moet ook nog maar 1 zo'n token uit die kasten met die vliegende sleutels.
spoiler:
schijnt wel tof outfitje te krijgen dan
Sebastian zijn storyline vond ik echt vervelend, zijn voice acting is zeer slecht en je voelt al van ver aankomen waar het heen gaat. Verder vind ik de game heel leuk. Ik zag bij de gesprekken regelmatig keuzes die ik toch vrij onaardig vond, ik speelde het spel als een goede witch en gebruikte geen dark spells (wel 3 punten in mijn dark spell talents om te cursen met mijn normale skills) ik ga hem na een half jaar zeker nog eens spelen met ander huis en dan darkJDdeV1992 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:42:
Inmiddels de main story uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik toch enigsinds teleurgesteld ben met het totaal.
De story is matig al is de story van een character heel vet. Die van Sebastian.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Complete pc is splinternieuw en woensdag in elkaar gezet en geïnstalleerd en alle drivers toen gedownload van de fabrikanten site. Het draait ook prima (heb geen fps counter aanstaan maar ik vind het prima), snap alleen niet dat het advies op low staat terwijl alles nu op high staat en het prima draait. Alsof het advies nergens op is gebaseerd.Sir_Lion schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:54:
[...]
Heb je recentelijk nog je drivers geupdated? Had vernomen dat er van de week een AMD driver update is geweest die het e.e.a. zou helpen.
Speel overigens op een 65" 1920x1080 60hz plasma tv.
[ Voor 8% gewijzigd door harley op 18-02-2023 08:04 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik had ‘m na 30 uren uitgespeeld. Met hier en daar wat exploren en sidequests. Toen nog een begin gemaakt met richting de 100% gaan maar na totaal 37 uren werd dit met toch te repetitief en ook weinig (niet) uitdagend. Dat vind ik dan zonde van het spel en mijn tijd.
Het was een leuk avontuur, ik zou ‘m een 7,5 geven.
Het was een leuk avontuur, ik zou ‘m een 7,5 geven.
Verwijderd
Die "wereld" map nodigt echt uit voor alles te ontdekken en beleven. Je wil en je zal elk hoekje bezoeken, je wilt alles gedaan hebben en ondertussen denk je niet direct aan de main story. Zal hier nog veel uren zoet mee zijn. Ik heb een beetje Assassin's Creed gevoel. Maar zoals hierboven aangehaald, het word dan wat repetitief, dus zelf wat variatie zoeken om het interessant te houden.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2023 09:33 ]
Een goede storyline gaat niet altijd om onvoorspelbaar zijn. Laat ik het dan zo zeggen; de storyline van sebastian is het meest volwassen. Hij doet t slechte vanuit een gedachte het goede te willen doen. Een struggle die we allemaal op die leeftijd wel kunnen voorstellen.Freakiebeakie schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 02:13:
[...]
Sebastian zijn storyline vond ik echt vervelend, zijn voice acting is zeer slecht en je voelt al van ver aankomen waar het heen gaat. Verder vind ik de game heel leuk. Ik zag bij de gesprekken regelmatig keuzes die ik toch vrij onaardig vond, ik speelde het spel als een goede witch en gebruikte geen dark spells (wel 3 punten in mijn dark spell talents om te cursen met mijn normale skills) ik ga hem na een half jaar zeker nog eens spelen met ander huis en dan dark
Daarnaast hebben wij een ander beeld bij slecht. De opties in conversaties die jij slecht bestempeld omschrijf ik eerder als pest gedrag van een 12 jarig kind (spullen niet terug geven bijvoorbeeld zonder er meer geld voor te krijgen).
Bovendien slecht en goed heeft normaliter gewoon gevolgen, ook irl. To each their own i guess.
Patch Notes 17 februari:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| Build Version - 1121649 Developer Note - This patch addresses overall gameplay performance and stability as well as online connection improvements primarily for PS5. Bug Fixes: PS5 Patch 01.000.004 Online Fixed issues with achievement data being properly pushed to Wizarding World portal after linking Added additional retry connections to WB Games server in the event session expired Gameplay Trophies Fixed a trophy cap limit resolving the Collector's Editiontrophy not updating correctly. This will retroactively unlock and display all earned trophies earned by the player. This resolves the following reported issues: HL-1191 . Owl Mail Fixed an issue with mail not properly triggering a sequential mission World Events Fixed rare crash around certain locations where in-game World Events spawn NPC Fixed a rare crash when respawning NPCs in the world Fixed crash with some NPC schedules Characters Fixed issues with flickering occurring with a transparent head while hair is still present UI Updated localization text for additional content items Added Build version to first time EULA Fixed rare occurrence of mission descriptions not being displayed correctly Cinematics Corrected VFX presentation of robe transformation Fixed a stability issue when skipping cutscenes Fixed a crash when playing cutscenes and cinematics Save Game Cleaned up autosaves properly when closing game Corrected a crash when save system was writing data Fixed error of rewriting last autosave slot Fixed an issue when restarting from last save around not being able to talk to a vendor after initial conversation. Resolves the following reported issues: HL-412, HL-494, HL-246, HL-1063, HL-590 , HL-542, HL-976, HL-965, HL-1158, HL-1184, HL-1089 , HL-1240, HL-1031, HL-1490, HL-1433, HL-89 , HL -1930, HL-1086 , HL-1636, HL-1585, HL-1028, HL-1933, HL-2606, HL-2062, HL-1587, HL-488, HL-498, HL-162, HL-1706, HL-2626, HL-2865 , HL-2888, HL-2804 , HL-2910, HL-2944, HL-3000, HL-3043, HL-3024 Performance and Stability Improved performance on Fidelity mode Fixed rare crash around hovering over the map Fixed issue with wind causing distortion and stretching of world assets Fixed a rare occurrence with material swapping Fixed a rare crash with map assets state Fixed Rare crash occurring with in-game world events Fixed a memory leak with global lighting system HL-313 Fixed a crash when trying to solve a Flying Cabinet PC Steam/PC Epic Games Save Game Fixed rebuilding of Save Game list if manually deleted Performance and Stability Improved crash collection to help chase rare crashes |
Blijkbaar heb je een sterke roll in de game haha
Andere benchmark tests gaat allemaal goed?harley schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 07:59:
[...]
Complete pc is splinternieuw en woensdag in elkaar gezet en geïnstalleerd en alle drivers toen gedownload van de fabrikanten site. Het draait ook prima (heb geen fps counter aanstaan maar ik vind het prima), snap alleen niet dat het advies op low staat terwijl alles nu op high staat en het prima draait. Alsof het advies nergens op is gebaseerd.
Speel overigens op een 65" 1920x1080 60hz plasma tv.
Game is ook best wel zwaar, ik merk dat een 3080 af en toe al wat drops heeft dus kan mij voorstellen dat je met de 6650 net op het randje zit voor high? En misschien even checken of je niet probeert meer dan 60fps te draaien.
Helaas heeft deze patch niet die ene Field Page gefixed. Gelukkig is het niet een Revelio Page, want anders had ik die Collection Trophy niet kunnen halen.
Waar moet je nog ene hebben?Sir_Lion schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:17:
Helaas heeft deze patch niet die ene Field Page gefixed. Gelukkig is het niet een Revelio Page, want anders had ik die Collection Trophy niet kunnen halen.
Bell Tower gebied. Ik heb inmiddels al via Guides alles afgelopen. En nergens is nog een Field Page te bekennen. Het is iig geen Revelio Page, want die heb ik volledig op 150/150. Dus dan moet het een page zijn via Accio, Incendio, of Levioso.
Klopt het dat de game bij elke deur moet laden op de series X? Ik begrijp de lyrische berichten niet helemaal, als je door de sfeer heenprikt blijft er eigenlijk maar een gemiddelde game over.
De game is helemaal niet veeleisend, alleen is hij gewoon nog niet goed geoptimaliseerd voor pc.kneusteun schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:45:
[...]
Andere benchmark tests gaat allemaal goed?
Game is ook best wel zwaar, ik merk dat een 3080 af en toe al wat drops heeft dus kan mij voorstellen dat je met de 6650 net op het randje zit voor high? En misschien even checken of je niet probeert meer dan 60fps te draaien.
Het wordt langzaam wat beter, maar ik heb nog steeds last van framedrops rond de 20 waarbij op dezelfde locatie gewoon stabiel 60fps kan draaien.
Verder is alles gewoon een kwestie van instellingen. Een moderne game AAA kan op geen enkele configuratie met 4k, ultrasettings en ray tracing draaien zonder haperingen in de FPS. Dat zie je bijvoorbeeld ook bij de next gen update van de Witcher 3, een oude game en zet ray tracing aan en er komt stoom uit je pc.
Ik speel het op een 2070 super en het lukt mij net niet om de game met ray tracing te draaien vanwege die framedrops, dan wel op 1440 hp, dlls balanced en medium settings. Hopelijk wordt dat nog gefixt. Nu speel ik het op ultra zonder raytracing en dat draait het prima op 60fps zonder de gpu volledig te belasten. Het is echt geen veeleisende game.
Afhankelijk van hoe snel je loopt krijg je soms inderdaad een laadicoontje. Meestal als je van de ene toren naar een andere toren over zo’n loopbrug gaat. Maar ik rende 99% van de tijd en dan komt dat vaker voor dan als je gewoon rustig loopt. Verder eens met je laatste zin.shoombak schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:46:
Klopt het dat de game bij elke deur moet laden op de series X? Ik begrijp de lyrische berichten niet helemaal, als je door de sfeer heenprikt blijft er eigenlijk maar een gemiddelde game over.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Op de PS5 heb ik amper laad icoontjes. In 20 uren mischien 5x gezien.shoombak schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:46:
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind de setting een belangrijk onderdeel van een game. Ik heb toteel geen HP fan, films nooit gezien, wel de Fantastic Beasts films. Maar ik vind de setting en wereld echt fantastisch en dat verhoogd voor mij het speel plezier flink.
[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2023 11:59 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Tja, ik snapte niets van de hoge cijfers voor de laatste 2 Assassins Creed games, maar daar liepen ook veel mensen mee weg. Over smaak valt niet te twisten. Ik denk dat de sfeer juist een reden is voor die hoge cijfers en vind de main quest vooralsnog ook best sterk. Daaromheen had meer gemogen inderdaad, maar vind hem wel bovengemiddeld leuk om te spelenshoombak schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:46: Ik begrijp de lyrische berichten niet helemaal, als je door de sfeer heenprikt blijft er eigenlijk maar een gemiddelde game over.
Volgens mij is daar iets niet helemaal lekker gegaan aan de WBgames kant. Als je deze tegen de patchnotes van 14 februari aan houdt is hij bijna hetzelfde op wat veranderde spaties, punten aan het eind van een zin en een toegevoegde 'a' ergens. Effectief is alleen het volgende toegevoegd:Sir_Lion schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:13:
Patch Notes 17 februari:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 Build Version - 1121649 Developer Note - This patch addresses overall gameplay performance and stability as well as online connection improvements primarily for PS5. Bug Fixes: PS5 Patch 01.000.004 Online Fixed issues with achievement data being properly pushed to Wizarding World portal after linking Added additional retry connections to WB Games server in the event session expired Gameplay Trophies Fixed a trophy cap limit resolving the Collector's Editiontrophy not updating correctly. This will retroactively unlock and display all earned trophies earned by the player. This resolves the following reported issues: HL-1191 . Owl Mail Fixed an issue with mail not properly triggering a sequential mission World Events Fixed rare crash around certain locations where in-game World Events spawn NPC Fixed a rare crash when respawning NPCs in the world Fixed crash with some NPC schedules Characters Fixed issues with flickering occurring with a transparent head while hair is still present UI Updated localization text for additional content items Added Build version to first time EULA Fixed rare occurrence of mission descriptions not being displayed correctly Cinematics Corrected VFX presentation of robe transformation Fixed a stability issue when skipping cutscenes Fixed a crash when playing cutscenes and cinematics Save Game Cleaned up autosaves properly when closing game Corrected a crash when save system was writing data Fixed error of rewriting last autosave slot Fixed an issue when restarting from last save around not being able to talk to a vendor after initial conversation. Resolves the following reported issues: HL-412, HL-494, HL-246, HL-1063, HL-590 , HL-542, HL-976, HL-965, HL-1158, HL-1184, HL-1089 , HL-1240, HL-1031, HL-1490, HL-1433, HL-89 , HL -1930, HL-1086 , HL-1636, HL-1585, HL-1028, HL-1933, HL-2606, HL-2062, HL-1587, HL-488, HL-498, HL-162, HL-1706, HL-2626, HL-2865 , HL-2888, HL-2804 , HL-2910, HL-2944, HL-3000, HL-3043, HL-3024 Performance and Stability Improved performance on Fidelity mode Fixed rare crash around hovering over the map Fixed issue with wind causing distortion and stretching of world assets Fixed a rare occurrence with material swapping Fixed a rare crash with map assets state Fixed Rare crash occurring with in-game world events Fixed a memory leak with global lighting system HL-313 Fixed a crash when trying to solve a Flying Cabinet PC Steam/PC Epic Games Save Game Fixed rebuilding of Save Game list if manually deleted Performance and Stability Improved crash collection to help chase rare crashes
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Bug Fixes: PS5 Patch 01.000.004 Online Fixed issues with achievement data being properly pushed to Wizarding World portal after linking Added additional retry connections to WB Games server in the event session expired Gameplay Trophies Fixed a trophy cap limit resolving the Collector's Editiontrophy not updating correctly. This will retroactively unlock and display all earned trophies earned by the player. This resolves the following reported issues: HL-1191 . Save Game Cleaned up autosaves properly when closing game Corrected a crash when save system was writing data Performance and Stability Fixed a crash when trying to solve a Flying Cabinet PC Steam/PC Epic Games Save Game Fixed rebuilding of Save Game list if manually deleted Performance and Stability Improved crash collection to help chase rare crashes |
Nog steeds een fijne patch maar niet zo groot als dat hij lijkt.
Dat komt omdat het een patch puur voor de PS5 was. Die eerdere patch was alleen voor PC en XBOX.Sleepkever schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:22:
[...]
Volgens mij is daar iets niet helemaal lekker gegaan aan de WBgames kant. Als je deze tegen de patchnotes van 14 februari aan houdt is hij bijna hetzelfde op wat veranderde spaties, punten aan het eind van een zin en een toegevoegde 'a' ergens. Effectief is alleen het volgende toegevoegd:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Bug Fixes: PS5 Patch 01.000.004 Online Fixed issues with achievement data being properly pushed to Wizarding World portal after linking Added additional retry connections to WB Games server in the event session expired Gameplay Trophies Fixed a trophy cap limit resolving the Collector's Editiontrophy not updating correctly. This will retroactively unlock and display all earned trophies earned by the player. This resolves the following reported issues: HL-1191 . Save Game Cleaned up autosaves properly when closing game Corrected a crash when save system was writing data Performance and Stability Fixed a crash when trying to solve a Flying Cabinet PC Steam/PC Epic Games Save Game Fixed rebuilding of Save Game list if manually deleted Performance and Stability Improved crash collection to help chase rare crashes
Nog steeds een fijne patch maar niet zo groot als dat hij lijkt.
Hoe is jullie Room of Requirement?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ec4bL7t5l9rewngoZMzTWkg1.gif?f=user_large)
Heb in de eerste playthrough voor donker gekozen.... slytherin tweede playthrough nog maar juist gestart. Beetje ziek geweestG_Dragon schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:37:
Hoe is jullie Room of Requirement?
[Afbeelding]
Ah balen maar alweer wat beter nu? Ik ben nog steeds in het begin van de story (kan net dieren vangen), want heb het veel te druk met de zij activiteiten.Wolverine9000 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:48:
[...]
Heb in de eerste playthrough voor donker gekozen.... slytherin tweede playthrough nog maar juist gestart. Beetje ziek geweest
Heb week verlof gehad en week ziek geweest. Dus heel veel gespeeld. Heb 100 procent voor de eerste playthrough. 111 uur....G_Dragon schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:52:
[...]
Ah balen maar alweer wat beter nu? Ik ben nog steeds in het begin van de story (kan net dieren vangen), want heb het veel te druk met de zij activiteiten.
Zo dat heb je goed gedaan, ik heb momenteel alles wat ik kan halen op Hogwarts en Hogsmeade want heb ook alle alohomora 3 sloten geopend. Maar mis nog steeds dingen, dus dat word rondlopen en Revelio blijven spammenWolverine9000 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:53:
[...]
Heb week verlof gehad en week ziek geweest. Dus heel veel gespeeld. Heb 100 procent voor de eerste playthrough. 111 uur....

Zit trouwens op 44 uur
De wereld zit vol met verrassingen geloof me. Je gaat nog verschieten....G_Dragon schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:56:
[...]
Zo dat heb je goed gedaan, ik heb momenteel alles wat ik kan halen op Hogwarts en Hogsmeade want heb ook alle alohomora 3 sloten geopend. Maar mis nog steeds dingen, dus dat word rondlopen en Revelio blijven spammen
Zit trouwens op 44 uur
Dus pest gedrag is niet slecht?JDdeV1992 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 09:57:
[...]
Een goede storyline gaat niet altijd om onvoorspelbaar zijn. Laat ik het dan zo zeggen; de storyline van sebastian is het meest volwassen. Hij doet t slechte vanuit een gedachte het goede te willen doen. Een struggle die we allemaal op die leeftijd wel kunnen voorstellen.
Daarnaast hebben wij een ander beeld bij slecht. De opties in conversaties die jij slecht bestempeld omschrijf ik eerder als pest gedrag van een 12 jarig kind (spullen niet terug geven bijvoorbeeld zonder er meer geld voor te krijgen).
Edit: nvm
[ Voor 93% gewijzigd door carpebios op 18-02-2023 14:26 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit weekend weer wat kunnen spelen.
Ik vermaak me nog steeds meer dan prima met de game.
Even een missie doen.
Wat rond wandelen.
Hee....vlinders. Die volgen.
Huh wat is dat. Oh een merlin trial. Hop daar na toe.
Wat rond lopen. Hee wizards. Even opruimen.
Stukje lopen. Volgens mij een cave. Wat zou daar zijn.
Hmm volgens mij was ik met een missie bezig........
Even een missie doen.
Wat rond wandelen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Precies dit, en dan het idee hebben dat ik geen progress maak hahaDarkSide schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:19:
Even een missie doen.
Wat rond wandelen.
Zucht, Geraak niet verder in de opening-mission...
Bij Find professor fig moet je een cutscene triggeren door op Investigate te klikken, maar vanaf ik dat doe, gebeurt er helemaal niets en kan je niet meer op investigate klikken...
(exact op dit punt: YouTube: Hogwarts Legacy - Part 1 - WELCOME TO HOGWARTS)
De vorige savefile loaden zorgt ervoor dat je in een oneindige kamer rond loopt zonder enige hulp om ergens uit te komen. (dus nog een bug.)
De savefile daarvoor inladen lukt gelukkig wel, maar na alles opnieuw te doen, lukt het alsnog niet om de cutscene te laten starten...
En rarara, de bug reporten lukt ook niet, blijft gewoon draaien op "creating"...
edit: ondertussen toch al gelukt om de bug te reporten.. https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/bug/HL-5299
Game files laten verifiëren, paar uurtjes niet naar gekeken en bij terugkomen, stond er dat de update files corrupt waren, waarna er een update gedownload was.
Game opgestart, gewoon Continue gedaan en de cutscene is vanzelf gestart
Bij Find professor fig moet je een cutscene triggeren door op Investigate te klikken, maar vanaf ik dat doe, gebeurt er helemaal niets en kan je niet meer op investigate klikken...
(exact op dit punt: YouTube: Hogwarts Legacy - Part 1 - WELCOME TO HOGWARTS)
De vorige savefile loaden zorgt ervoor dat je in een oneindige kamer rond loopt zonder enige hulp om ergens uit te komen. (dus nog een bug.)
De savefile daarvoor inladen lukt gelukkig wel, maar na alles opnieuw te doen, lukt het alsnog niet om de cutscene te laten starten...
En rarara, de bug reporten lukt ook niet, blijft gewoon draaien op "creating"...

edit: ondertussen toch al gelukt om de bug te reporten.. https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/bug/HL-5299
Game files laten verifiëren, paar uurtjes niet naar gekeken en bij terugkomen, stond er dat de update files corrupt waren, waarna er een update gedownload was.
Game opgestart, gewoon Continue gedaan en de cutscene is vanzelf gestart
[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 18-02-2023 22:25 ]
Precies dit en zo zonder dat je het door hebt ben je 30 uur kwijtDarkSide schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 14:19:
Even een missie doen.
Wat rond wandelen.
Hogwarts Legacy: Ontwikkelaar bevestigt dat er geen DLC plannen zijn
Ergens wel jammer want kon nog wel wat Single Player content bedenken om toe te voegen, maar aan de andere kant is de game ook goed zoals die nu is.
Ergens wel jammer want kon nog wel wat Single Player content bedenken om toe te voegen, maar aan de andere kant is de game ook goed zoals die nu is.
De deur wordt niet helemaal gesloten als je het leest, er staat "momenteel geen plannen voor DLC". Dus het kan zijn dat de plannen nog gewijzigd worden.G_Dragon schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:48:
Fans moeten afwachten om te zien of Avalanche Software met aankondigingen komen wat betreft extra's, maar gezien de uitspraken van Tew moeten we niet al te veel verwachten.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Dat die plannen er nu niet zijn, wil nog niet zeggen dat die plannen er niet kunnen komen. De game doet het erg goed en Avalanche Studio leest natuurlijk ook mee op het internet. Als zij zien dat een bepaalde vraag steeds terug komt waarom x niet in de game zit, gaan ze vanzelf wel een keer nadenken om deze alsnog toe te kunnen voegen.G_Dragon schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:48:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En er is ook nog wel eens negativiteit omtrent (betaalde) DLC die vlak na de release wordt aangekondigd, want dan had het misschien wel standaard in de game moeten zitten.
En daarbij zullen ze nu vooral nog bezig zijn met bug fixes.
Logisch dat ze daar niet echt een uitspraak over doen.
En daarbij zullen ze nu vooral nog bezig zijn met bug fixes.
Logisch dat ze daar niet echt een uitspraak over doen.
Ja klopt daar doel ik op. Jij snapt het
De vraag is natuurlijk wel of x in dat geval DLC waardig is, of gewoon patch waardig is.Zeror schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 16:47:
[...]
Dat die plannen er nu niet zijn, wil nog niet zeggen dat die plannen er niet kunnen komen. De game doet het erg goed en Avalanche Studio leest natuurlijk ook mee op het internet. Als zij zien dat een bepaalde vraag steeds terug komt waarom x niet in de game zit, gaan ze vanzelf wel een keer nadenken om deze alsnog toe te kunnen voegen.
Ik kan mij persoonlijk heel goed voorstellen dat er geen DLC zal komen voor Hogwarts Legacy. Voor sommige titels is een sequel gewoon een logischere vervolgstap dan DLC.
Maar wat voor sequel zou hier passend zijn?psychodude schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:21:
[...]
De vraag is natuurlijk wel of x in dat geval DLC waardig is, of gewoon patch waardig is.
Ik kan mij persoonlijk heel goed voorstellen dat er geen DLC zal komen voor Hogwarts Legacy. Voor sommige titels is een sequel gewoon een logischere vervolgstap dan DLC.
Een eventuele Hogwarts Legacy II kun je als developer uiteraard vrij naar eigen wensen invullen. Je hoeft geen directe relatie te hebben tot de huidige game. Enkel dezelfde fantasy world. Je kunt later in de tijd gaan zitten, je kunt zelfs eerder in de tijd gaan zitten. Je hebt meer vrijheid om mee te werken.Sir_Lion schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:28:
[...]
Maar wat voor sequel zou hier passend zijn?
Met een DLC is dat natuurlijk anders. Dus indien er geen rekening is gehouden met verhaal uitbreiding voor de huidige story arc, dan is een separate game gewoonweg makkelijker.
Getting way ahead of myself.
Maar een vervolg in dit universum lijkt me wel wat. Dan niet in hogwarts. Maar in een ander land bv.
En natuurlijk met een sync optie om je karakter mee te nemen.
Maar een vervolg in dit universum lijkt me wel wat. Dan niet in hogwarts. Maar in een ander land bv.
En natuurlijk met een sync optie om je karakter mee te nemen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Na 18 uur spelen en inmiddels level 23 kan ik nu eindelijk al die level 1 sloten openen. Volgens mij ben ik vrij laat daar mee. De game is nog steeds volop genieten.
Ik heb volgens mij een bugje ontdekt. Namen van een aantal quests zijn in de spoiler te zien. Ik moet 13 van die beeldjes zien te vinden voor Alohomora II en III, maar ik kan al level 2 sloten unlocken?
Die 13 is voor level 3.RobinNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:00:
Ik heb volgens mij een bugje ontdekt. Namen van een aantal quests zijn in de spoiler te zien. Ik moet 13 van die beeldjes zien te vinden voor Alohomora II en III, maar ik kan al level 2 sloten unlocken?
spoiler:
Je hebt eerder al 9 ingeleverd en level 2 unlocked.
Staat dan ook niet heel duidelijk aangegeven, dan kunnen ze beter een groen vinkje bij zettenSir_Lion schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:06:
[...]
Die 13 is voor level 3.
Je hebt eerder al 9 ingeleverd en level 2 unlocked.
Moet je opletten bij het inleverenRobinNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:09:
[...]
Staat dan ook niet heel duidelijk aangegeven, dan kunnen ze beter een groen vinkje bij zetten

Dat was alweer even geleden haha
Mij is het vandaag ook gelukt om onder de map te komen. Direct m'n game afgesloten. Was op het moment dat ik bij Zweinstein een spreuk vuurde op een sneeuwpop en ik een sneeuwbal terug kreegDVX73 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:15:
Het is gelukt mijn eerste bug
[Afbeelding]
Na bewogen te hebben viel ik uit de map.
Door onder de map te komen kun je ook in common rooms van andere huizen komen heb ik ergens gezienRobinNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:18:
[...]
Mij is het vandaag ook gelukt om onder de map te komen. Direct m'n game afgesloten. Was op het moment dat ik bij Zweinstein een spreuk vuurde op een sneeuwpop en ik een sneeuwbal terug kreeg
Klote spinnen, ik krijg hier echt meerdere keren een hartverzakking als ze onder me naar boven springen 

spoiler:
In de Spinners Cavern
Nou, ik kan wel een hele hoop interessante settings bedenken die nog wel in een vervolg gegoten kunnen worden.Sir_Lion schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:28:
[...]
Maar wat voor sequel zou hier passend zijn?
-Uitwisseling naar een van de andere scholen in de rest van de wereld
-Triwizard Tournament
-London/Ministerie van toverkunst
-WK Quidditch
-Dumbledore vs Grindlewald
-Opkomst/eerste ondergang van Voldemort
-Merlin/Arthur/Ridders van de ronde tafel
etc etc
Misschien is het een placebo-effect maar ik heb toch het idee dat het spel soepeler loopt op fidelty-mode op de PS5. Misschien is het de VRR maar het spel en het beeld loopt een stuk soepeler.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Of spelen als Dumbledore in zijn studentenjaren.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:04:
[...]
Nou, ik kan wel een hele hoop interessante settings bedenken die nog wel in een vervolg gegoten kunnen worden.
-Triwizard Tournament
-WK Quidditch
etc etc
Volgens mij is het wel een bugje, althans bij mij, dat de teller van de beeldjes op 0 blijft. Dus ik heb er zeg 3 in de inventory, en als ik de quest aantik, blijft er 0/aantalwatiemoet aangeven worden. Vond dat bij de eerste keer al hinderlijk: moest in mijn inventory kijken hoeveel ik er nu had en dacht dat springt wel goed na de eerste keer inleveren..niet dusRobinNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:00:
spoiler:
Vandaag ook weer de nodige uren in gestoken, wat een verslaving. Ben nu wat meer stealth aan het doen, ben je toch een stuk sneller klaar vaak
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Volgens mij gaat de teller pas omhoog als je ze hebt ingeleverd.2Dutch schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 23:29:
[...]
Volgens mij is het wel een bugje, althans bij mij, dat de teller van de beeldjes op 0 blijft. Dus ik heb er zeg 3 in de inventory, en als ik de quest aantik, blijft er 0/aantalwatiemoet aangeven worden. Vond dat bij de eerste keer al hinderlijk: moest in mijn inventory kijken hoeveel ik er nu had en dacht dat springt wel goed na de eerste keer inleveren..niet dus
Vandaag ook weer de nodige uren in gestoken, wat een verslaving. Ben nu wat meer stealth aan het doen, ben je toch een stuk sneller klaar vaak
Je wilt toch dat je weet hoeveel je er nu hebt, en hoeveel je er nog moet tot het volgende niveau? Dat is bij alle "haal x items van dat" zo, waarom dan niet bij die verrekte beeldjes? Naja als dat het enige is waar ik over valRobinNL schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 23:31:
Volgens mij gaat de teller pas omhoog als je ze hebt ingeleverd.
Ik stap nog ff me bezem op
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Je kunt ze vinden in je inventory2Dutch schreef op zondag 19 februari 2023 @ 00:10:
[...]
Je wilt toch dat je weet hoeveel je er nu hebt, en hoeveel je er nog moet tot het volgende niveau? Dat is bij alle "haal x items van dat" zo, waarom dan niet bij die verrekte beeldjes? Naja als dat het enige is waar ik over val![]()
Ik stap nog ff me bezem op
Dat weet ik, maar bij alles wat je moet verzamelen krijg je rechtsboven een tellertje te zien als je het oppakt, bij de beeldjes dus niet. Dat is dus een tikje onhandig wat mij betreft, maar like I said, als dat 't enige is.
Ben wel benieuwd in hoeveel uur ik compleet door de game heen ben. Het is groot, maar niet Skyrim / Witcher 3 groot. Is geen vereiste ofzo, maar gewoon: ff ter vergelijking wel leuk
Nu ook in hogsmeade geweest 
Het irriteert me dat mijn personage continu naar rechts kijkt ondanks dat ik vooruit loop. Maar daar wen ik nog wel aan.
Vind het alleen enorm tegenvallen dat er zoveel nutteloze opvulling npc's rondlopen. De wereld staat vol met leerlingen en andere personages, maar ze hadden er net zo goed niet kunnen zijn. Zelfs sommige winkeleigenaren staan alleen maar wat voor zich uit te staren. In Zelda btow (mijn referentiekader, maar ook in the Witcher 3) kan ik met echt iedereen die geen vijand is een gesprek aanknopen en reageert iedereen op mijn aanwezigheid. De gesprekken zijn vaak nietszeggend en uiteindelijk ook herhalend maar er is interactie.
Zal wel een zeikerd zijn, maar op dat vlak had ik denk ik toch meer immersie verwacht.
Het irriteert me dat mijn personage continu naar rechts kijkt ondanks dat ik vooruit loop. Maar daar wen ik nog wel aan.
Vind het alleen enorm tegenvallen dat er zoveel nutteloze opvulling npc's rondlopen. De wereld staat vol met leerlingen en andere personages, maar ze hadden er net zo goed niet kunnen zijn. Zelfs sommige winkeleigenaren staan alleen maar wat voor zich uit te staren. In Zelda btow (mijn referentiekader, maar ook in the Witcher 3) kan ik met echt iedereen die geen vijand is een gesprek aanknopen en reageert iedereen op mijn aanwezigheid. De gesprekken zijn vaak nietszeggend en uiteindelijk ook herhalend maar er is interactie.
Zal wel een zeikerd zijn, maar op dat vlak had ik denk ik toch meer immersie verwacht.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Je kunt van alles bedenken natuurlijk. Maar ik denk dat de aantrekkingskracht van deze game juist het ontdekken van Hogwart is. In een sequel voelt dat allemaal een beetje passe. Er komt natuurlijk een vervolg maar ik zit er niet echt op te wachten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:04:
[...]
Nou, ik kan wel een hele hoop interessante settings bedenken die nog wel in een vervolg gegoten kunnen worden.
-Triwizard Tournament
-WK Quidditch
etc etc
Ik speel nu ondertussen ook een paar dagen, na de release had ik best wel goede fps, maar sinds de eerste en de 2e update is mijn fps een heel eind gezakt..
Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mij? Ik speel op een 4080.
Hier ook. Voor de patch bijna geen een keer een framedrop, na de patch zeer regelmatig. De engane.ini tekst toegevoegd met wel wat resultaat maar goed. Een patch is niet altijd beter.Stokje schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:16:
Ik speel nu ondertussen ook een paar dagen, na de release had ik best wel goede fps, maar sinds de eerste en de 2e update is mijn fps een heel eind gezakt..
aan de andere kant als er helemaal geen npc's zijn voelt de game leeg aan... bijv in de avond rond hogwartsharley schreef op zondag 19 februari 2023 @ 08:49:
Nu ook in hogsmeade geweest
Het irriteert me dat mijn personage continu naar rechts kijkt ondanks dat ik vooruit loop. Maar daar een ik nog wel aan.
Ik ga het eens proberen, op balanced is het soms wel eens wat minder soepelThe_Worst schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:04:
Misschien is het een placebo-effect maar ik heb toch het idee dat het spel soepeler loopt op fidelty-mode op de PS5. Misschien is het de VRR maar het spel en het beeld loopt een stuk soepeler.
Zou een soort van auror game wel tof vinden, maar dan wel laag beginnen en opbouwen door resultaten te behalen. Dit zoals een soort onderzoek moeten doen, gesprekken om info te verkrijgen. Doe je er langer over zien meer normale mensen de incidenten waardoor lagere score etc en hierdoor stijg je aanzien minder snel en krijg je minder complexe zaken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:04:
[...]
-Triwizard Tournament
-WK Quidditch
etc etc
Eventueel combineren dat hoe hoger je komt een team kan aansturen etc.
Verwijderd
Ik heb tot nu toe ook een paar keer op bepaalde plekken lage fps gehad. Als ik mij goed herinner waren dat iedere keer van die ancient magie hotspots. Grootste deel van de game loopt soepel op 60fps.
Ik speel de game nu een kleine week en vind 'm geweldig. Het is inderdaad niet altijd even diepgaand zoals je zou willen, maar het speelt meer dan lekker weg. Tevens vind ik dit de eerste game waarvan de omgevingen enigszins in de buurt komen van de graphics van Red Dead Redemption 2. En die game is onderhand al 4,5 jaar oud.
Heb je hem via de website ook geclaimd? Via https://www.hogwartslegacy.com/en-us/twitch-dropsG_Dragon schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:14:
Ik heb deze dus nog steeds niet gekregen.. jammer!
[Afbeelding]
Rupsen, Rapsen.
Thanks!Metian schreef op zondag 19 februari 2023 @ 11:46:
[...]
Heb je hem via de website ook geclaimd? Via https://www.hogwartslegacy.com/en-us/twitch-drops
:strip_exif()/f/image/WtRmZvvI8YZZs8WDHIZSQDTP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 19-02-2023 11:54 ]
O dat zie ik niet zo, Hogwarts is zeker een zeer belangrijk onderdeel maar het magische wereldje/universum gaat veel verder. Plus het mooie van een magisch kasteel is natuurlijk dat je alles super eenvoudig kan aanpassen/uitbreien. Hogwarts bestaat toch iets van 1500 jaar ofzo, daar is vast nog wel een goed verhaal voor te verzinnen.friketje1 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:11:
[...]
Je kunt van alles bedenken natuurlijk. Maar ik denk dat de aantrekkingskracht van deze game juist het ontdekken van Hogwart is. In een sequel voelt dat allemaal een beetje passe. Er komt natuurlijk een vervolg maar ik zit er niet echt op te wachten.
Bovendien gingen de boeken ook zes/zeven keer terug naar Hogwarts, dat gegeven an sich ging niet zo vervelen, als je het verhaal maar mee evolueert.
Ja precies, er is zoveel te verzinnen in zo veel genres.stomley schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:18:
[...]
Zou een soort van auror game wel tof vinden, maar dan wel laag beginnen en opbouwen door resultaten te behalen. Dit zoals een soort onderzoek moeten doen, gesprekken om info te verkrijgen. Doe je er langer over zien meer normale mensen de incidenten waardoor lagere score etc en hierdoor stijg je aanzien minder snel en krijg je minder complexe zaken.
Eventueel combineren dat hoe hoger je komt een team kan aansturen etc.
Deze game is een goede basis en een DLC maken is minder werk dan een hele nieuwe game en kan toch aardig wat geld in het laatje brengen. Ik verwacht wel een DLC ook al staat die niet in de planning.psychodude schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:21:
[...]
De vraag is natuurlijk wel of x in dat geval DLC waardig is, of gewoon patch waardig is.
Er werd ook uitgelegd dat ze het gewoon te druk hadden met de game om aan een DLC te denken. Nu de druk van de ketel is kan dat natuurlijk veranderen.
Zou het misschien een licentie dingetje kunnen zijn dat ze geen dlc (en ook geen multiplayer etc) uitbrengen? Misschien dat JKR of Warner Bros geen zin heeft in de negatieve publiciteit eromheen en de storm afwacht voor er weer iets gemaakt mag worden in de wizarding world?
Of misschien dat het niet door de volgende fantastic beasts films heen komt?
Bron voor bovenstaande: puur mijn hersenspinsels, maar lijkt mij dat ze veel geld laten liggen als ze geen dlc’s doen.
Bron voor bovenstaande: puur mijn hersenspinsels, maar lijkt mij dat ze veel geld laten liggen als ze geen dlc’s doen.
Net in een bepaalde secret room in Hogwarts gekomen.
Dat was echt wel even puzzelen zeg om al die kistjes te pakken
althans moest gewoon even goed denken en kijken.
spoiler:
Hall of Herodiana
Dat was echt wel even puzzelen zeg om al die kistjes te pakken
De volgende Fantastic Beasts films staan helaas op een lager pitje / in de ijskast of zijn mogelijk zelfs geannuleerd.Ht87 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:29:
Zou het misschien een licentie dingetje kunnen zijn dat ze geen dlc (en ook geen multiplayer etc) uitbrengen? Misschien dat JKR of Warner Bros geen zin heeft in de negatieve publiciteit eromheen en de storm afwacht voor er weer iets gemaakt mag worden in de wizarding world?
Nu ook beasts unlocked. hoe zit dat precies met die shiny beasts. wil je daar gelijk voor kijken zoeken ?
of is het puur voor jezelf als je dat een leuk extra'tje vind
Dat zou dan ook de reden kunnen zijn dat er geen dlc gepland staat?RobinNL schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:41:
[...]
De volgende Fantastic Beasts films staan helaas op een lager pitje / in de ijskast of zijn mogelijk zelfs geannuleerd.
Wel echt zonde van de films, ik vind het verhaal best boeiend!
Ik denk dat dit er los van staat. Fantastic Beasts and Where to Find Them werd opzich nog goed ontvangen (kaartverkoop $812,5 miljoen), daarna werd het alleen maar minder (kaartverkoop $654,9 miljoen en $407 miljoen). Ik vond het zelf ook leuke films met een interessante verhaallijn.Ht87 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:44:
[...]
Dat zou dan ook de reden kunnen zijn dat er geen dlc gepland staat?
Wel echt zonde van de films, ik vind het verhaal best boeiend!
Volgens mij wil WB zich meer focussen op de verhaallijn van Harry Potter.
Advert Harry Potter bosses address reports of brand new The Cursed Child film involving all three main stars
In boeken gaat het om het verhaal. In games gaat het toch wel vaak om de gameplay. Als ze de gameplay net zo mee kunnen evolueren is dat prima. Maar een ander verhaal met dezelfde gameplay gaat in mijn optiek niet succesvol zijn voor de mainstream. Potter fans uitgezonderd natuurlijkA.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:13:
[...]
Bovendien gingen de boeken ook zes/zeven keer terug naar Hogwarts, dat gegeven an sich ging niet zo vervelen, als je het verhaal maar mee evolueert.
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-02-2023 13:59 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Snap niet hun keuze van die action bars though. zo irritant dat je die beast skills ook op een bar moet zetten.
Het was heel makkelijk geweest als je ze zelfs al vanuit het spell menu kon kiezen. of nog beter in die beastiarium gewoon apart een action bar geven met al die skills omdat je ze eigenlijk toch alleen daar gebruikt.
Net als in die dark arts arena waar je standaard die dark arts skills krijgt.
Het was heel makkelijk geweest als je ze zelfs al vanuit het spell menu kon kiezen. of nog beter in die beastiarium gewoon apart een action bar geven met al die skills omdat je ze eigenlijk toch alleen daar gebruikt.
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 19-02-2023 14:06 ]
Verwijderd
Ik zie het ook als een wereld vol potentie. De meeste mensen kennen de wereld al door de HP reeks er is dus al een soort van basis. Van daaruit lijkt het me mooi als ze er meer verhaal in gaan stoppen. Wat minder open world eventueel omdat het voor pacing problemen kan zorgen. Een groots meeslepend verhaal icm goede gameplay lijkt mij wel wat. Een goede balans tussen film en game.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:13:
[...]
O dat zie ik niet zo, Hogwarts is zeker een zeer belangrijk onderdeel maar het magische wereldje/universum gaat veel verder. Plus het mooie van een magisch kasteel is natuurlijk dat je alles super eenvoudig kan aanpassen/uitbreien. Hogwarts bestaat toch iets van 1500 jaar ofzo, daar is vast nog wel een goed verhaal voor te verzinnen.
[...]
Ja precies, er is zoveel te verzinnen in zo veel genres.
Of dat je character van Hogwarts af is en volwassen de wereld in gaat.
Dit blijft een vervelend iets ja. Dit en vliegen op je bezem, 2 mindere dingen voor mij.Ricmaniac schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:05:
Snap niet hun keuze van die action bars though. zo irritant dat je die beast skills ook op een bar moet zetten.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2023 14:49 ]
Was net aan het duelleren tegen 3 anderen maar wat is dat targetten irritant zeg. Dan is er eentje geel en wil ik een levioso doen maar dan target hij weer degene er naast die paars is.
[ Voor 3% gewijzigd door WillemJanJansen op 19-02-2023 15:17 ]
Zolang ik regelmatig in reclames auto's als ootoo's uitgesproken hoor worden, laat je mijn dialect (NLD is verder best okee
Zowat mijn hele vrienden-game-groep zit aan de Hogwarts vandaag

Maar het kan natuurlijk ook dat er gewoon geen DLC geplanned is, maar wel een gratis content update later in het jaar ofzo.psychodude schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:21:
[...]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oefenen met locken wellicht, maar gevechten met meerdere tegenstanders kunnen inderdaad hierdoor vrij lastig zijn.WillemJanJansen schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:16:
Was net aan het duelleren tegen 3 anderen maar wat is dat targetten irritant zeg. Dan is er eentje geel en wil ik een levioso doen maar dan target hij weer degene er naast die paars is.
Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions