• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:32:
Ik vind het idee van potions maken en planten groeien altijd heel leuk. In de praktijk koop ik het gewoon omdat ik andere dingen wil doen. Voor mij mogen ze potions en consumables helemaal uit games laten. :P

Kan ik het helemaal negeren in HL buiten de questen om later in de game?
Ik gebruik beide nooit buiten de quests om. Geen idee hoever ik exact ben maar het gaat me prima af.

Ik ben nu ongeveer net voorbij de

spoiler:
3e trial

Daardoor gok ik rond de 75% van de main story?

Ik ben inmiddels zo ver dat ik voornamelijk de main story en de belangrijke sidequests (die je krijgt toegewezen) volg om richting het einde te gaan. Hoewel de sfeer en Zweinstein zelf uitstekend zijn, ben ik toch meer van de lineaire games denk ik. In dit spel is voor mij gewoon te veel te doen en bij te houden maar dat is voor de liefhebbers natuurlijk een groot pluspunt.

Ik ben wel wat klaar met die (in ieder geval qua visuals) wat saaie, statische cutscenes/dialogen. Maar ik heb dan ook net God of War en The Last of Us Part 1 gespeeld, dus ik ben ietwat verwend nog. :+

[ Voor 32% gewijzigd door GeorgeMichael op 16-02-2023 13:08 ]

Verwijderd

@GeorgeMichael Gelukkig maar. Ik moest voor het eerst een aantal dingen maken in m’n room maar zag bij de vendor dat je het spul direct kon kopen. Dat maar gedaan.

Na een GoW en al helemaal TLOU ben je zwaar verziekt ja haha.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2023 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Het spel is nu een tijdje uit en ik vraag me af wat jullie er van vinden?
Ikzelf heb het verhaal bijna uitgespeeld als een goede witch, ik vermijd dus de onvergefelijke vloeken, en ik vind het spel echt boven verwachting. Ik zal niet verder in detail gaan omdat er nog mensen zijn die het spel niet hebben en ik wil voor niemand de pret bederven om zelf alle geheimen etc te ontdekken :P

YO! fucknuts! It's Probing time!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 14:56
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:53:
Ikzelf heb het verhaal bijna uitgespeeld als een goede witch, ik vermijd dus de onvergefelijke vloeken, en ik vind het spel echt boven verwachting. Ik zal niet verder in detail gaan omdat er nog mensen zijn die het spel niet hebben en ik wil voor niemand de pret bederven om zelf alle geheimen etc te ontdekken :P
Elk uurtje dat ik kan spelen is een uurtje vol plezier.
Buiten wat bugs kan ik niet veel verkeerd zeggen. Ben trouwens nooit echt een single player speler geweest. Meeste van de games dat ik speel zijn multiplayer. Maar toch geniet ik met volle teugen ervan, ook skip ik geen 1 dialoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik skipp idd ook helemaal niets, ik ben zoals ik al zei bijna klaar met de storyline en was de afgelopen dagen vooral bezig met rondvliegen (wat een genot xD ) opzoek naar landingsplatformen en merlin trails. ik denk dat ik er nu zo'n 50 uur in heb zitten en dat vind ik niet gek voor een single player. Ik speel redelijk wat single player games en tegenwoordig is 40 uur gameplay uitzonderlijk aan het worden. Vandaag was ik mijn Room of req aan het aankleden, dat vind ik ook erg leuk om te doen :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pvt.Zaitsev
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-10 16:32
Pvt.Zaitsev schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:22:
[...]

Update 15-02-2023:

Inmiddels is het ze gelukt om al met 10 mensen in 1 game te zitten, zie video:

[YouTube: HogWarp - Hogwarts Legacy Multiplayer - 10 players]
Update 16-02-2023:

Inmiddels is het ze gelukt om de outfits van andere spelers te syncen!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Pvt.Zaitsev schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:36:
[...]

Update 16-02-2023:

[YouTube: HogWarp - Hogwarts Legacy Multiplayer - Outfit sync]
Toch knap hoe snel dat gaat, die potentie hadden ze zelf ook kunnen gebruiken door er een (optioneel) coop/MMO element in te stoppen en de wereld wat levender te maken, al was het maar dat je enkel andere spelers zag rondlopen of samen missies kan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25
Pvt.Zaitsev schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:36:
[...]

Update 16-02-2023:

[YouTube: HogWarp - Hogwarts Legacy Multiplayer - Outfit sync]
Knap hoe snel ze dit weten te maken, ik ben zelf waarschijnlijk een van de weinigen die dankbaar is dat dit een single player only game is geworden denk ik. Want van mij hoeft dat hele online gebeuren er niet in en mis ik het tot op heden ook niet.. maar kan mij ergens voorstellen dat er genoeg mensen zijn die dit wel missen en blij zijn met deze mod waarin het mogelijk word gemaakt ;)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Een hogwarts mmo lijkt me best cool maar idd ik vind deze singleplayer ervaring ook geweldig. In mmo zie je toch vaak trollen rond lopen die dan je game gaan verzieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:01

Dazzler2120

FP ProMod
G_Dragon schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:55:
[...]

Knap hoe snel ze dit weten te maken, ik ben zelf waarschijnlijk een van de weinigen die dankbaar is dat dit een single player only game is geworden denk ik. Want van mij hoeft dat hele online gebeuren er niet in en mis ik het tot op heden ook niet.. maar kan mij ergens voorstellen dat er genoeg mensen zijn die dit wel missen en blij zijn met deze mod waarin het mogelijk word gemaakt ;)
Eens, maar toch, als ik het uitgespeeld heb lijkt het me wel eens lachen om zo'n MP world in te lopen met die mod

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:15:
Een hogwarts mmo lijkt me best cool maar idd ik vind deze singleplayer ervaring ook geweldig. In mmo zie je toch vaak trollen rond lopen die dan je game gaan verzieken
In de singeplayer zag ik al trollen lopen ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:00
MRDude22 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:18:
Op het werk ook :o :+

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:49
Heeft iemand een idee hoe je “fire tornado” spell kunt leren?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 22:34
Buizerd__NL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:17:
Bedoel je Bombarda? (of Confringo?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 16:06
Komt later waarbij je die punten in kan leveren om zaken te upgraden. Net als 'dashen', waarbij je snel vooruit schiet en dat soort dingen.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:49
Dat weet ik dus niet, daar probeer ik achter te komen. :P

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Hogwarts Legacy Xbox Series X|S and PC Patch Notes | 2/14/2023

Bug Fixes:
General: Online
  • Fixed issues with achievement data being properly pushed to Wizarding World portal after linking.
Gameplay: Owl Mail
  • Fixed an issue with mail not properly triggering sequential mission.
World Events
  • Fixed rare crash around certain locations where in-game World Events spawning.
NPC
  • Fixed a rare crash when respawning NPCs in the world.
  • Fixed crash with some NPC schedules.
Characters
  • Fixed issues with flickering occurring with a transparent head while hair is still present.
UI
  • Updated localization text for additional content items.
  • Added Build version to first time EULA.
  • Fixed rare occurrence of mission descriptions not being displayed correctly.
Cinematics
  • Corrected VFX presentation of robe transformation.
  • Fixed a stability issue when skipping cutscenes.
  • Fixed a crash when playing cutscenes and cinematics.
Save Game
  • Fixed error of rewriting last autosave slot.
  • Fixed an issue when restarting from last save around not being able to talk to a vendor after initial conversation.
Performance and Stability
  • Improved performance on Fidelity mode.
  • Fixed rare crash around hovering over the map.
  • Fixed issue with wind causing distortion and stretching of world assets.
  • Fixed a rare occurrence with material swapping.
  • Fixed a rare crash with map assets state.
  • Fixed Rare crash occurring with in-game world events.
  • Fixed a memory leak with global lighting system HL-313.
XSX
  • Improved crash collection to help chase rare crashes.
PC Steam/PC Epic Games
Cinematics
  • Fixed audio issues missing or not properly playing.
  • Controllers
  • Switch Pro controller support updates HL-346.
Upscalers
  • Enable frame generation while DLSS is disabled.
  • Anti-Aliasing and Screen resolution settings disabled when using DLSS and not Super Resolution.
Raytracing
  • Fixed issue with RTAO looking worse than SSAO.
  • Adjusted default setting to Medium Quality.
  • Shader type compilation optimization.
  • Shader compilation performance updates and functionality enhancements.
  • Fixed a crash affecting Text2Speech usability.
  • Resolved issues with world assets abruptly being stretched which resolves the following reported issues: HL-305, HL-265.
  • Resolved an issue with Nvidia GPUs having lower frame rate compared to AMD.
DirectX Version 12
  • Please note DirectX Version 12 is required to run Hogwarts Legacy on PC. We do not suggest attempting workarounds to run the game with DirectX Version 11 as this can cause stability issues with launching the game and the player experience.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:45
Nog 3 trophies (+1 bugged trophy) te gaan voor de Platinum trophy!

Verder het spel 100% uitgespeeld :D.

• TheBrut3
Niet.
Ht87 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:41:
Oeh, dit ziet er wel bruut uit:

spoiler:
@TheBrut3 en @Buizerd__NL
Fire tornado moet mogelijk zijn zag ik ooit!

[ Voor 5% gewijzigd door Ht87 op 16-02-2023 18:34 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 22:37
Freakiebeakie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:53:
Als je eenmaal begint aan die onvergeeflijke vloeken, doe je niets anders meer. Dat klinkt en voelt zo veel bruter dan de 'gewone' spells. :D

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

MRDude22 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:18:
[...]

Hahah ja idd, vond het leuk om die stenen terug te gooien

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:37:
[...]

Als je eenmaal begint aan die onvergeeflijke vloeken, doe je niets anders meer. Dat klinkt en voelt zo veel bruter dan de 'gewone' spells. :D
Ik wil de game nog een keer spelen en dan word ik een evil MF wizard 😈. Ik heb zoveel leuke antwoorden gezien om slecht te zijn dat ik er nu al lol om had

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wat betreft potions etc maken, ik koop ze echt nooit want ik geef me geld liever uit aan broom upgrades en spullen voor mijn room of req. Ik heb mijn zijkamer vol staan met grote tafels en maak dus meerdere dingen tegelijk. Voornamelijk healing pots en de rest maak ik met die random tafels, ik had na een tijdje alles X10 en gebruikte het amper

• TheBrut3
Ht87 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:30:
@TheBrut3 en @Buizerd__NL
Fire tornado moet mogelijk zijn zag ik ooit!
En ik ben van mening dat je hem niet zelf kan casten :P
TheBrut3 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 18:55:
[...]

En ik ben van mening dat je hem niet zelf kan casten :P
Hmmm je kan een punt hebben ja! Ik was beetje op t verkeerde been denk ik door begin van dat filmpje, dan lijkt het of hij het zelf doet…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nogal irritant dat je controls vd controller inzake vliegen niet kan aanpassen. Omhoog en omlaag is voor mij erg onnatuurlijk...... ;(

Als je in een vliegtuig de stick naar voren duwt ga je naar beneden maar op een bezem ga je omhoog. :?

Kan toch niet moelijk zijn om die vrijheid te geven..... :?

[ Voor 43% gewijzigd door Help!!!! op 17-02-2023 08:31 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Ht87 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:20:

Hmmm je kan een punt hebben ja! Ik was beetje op t verkeerde been denk ik door begin van dat filmpje, dan lijkt het of hij het zelf doet…
Ik wil best spoilen hoe het zit hoor.
spoiler:
De Poacher Executioner kan deze spell casten en de Ashwinder Executioner een thunderstorm. Als je tijdens het casten een expeliarmus op hun cast, dan raken ze zichzelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Vanavond in 3 uur tijd meerder malen het hele kasteel rond geweest, kan nog geen level 2 deuren openen maar wil eerst alles hebben voordat ik verder ga. Heb wel alle vliegende sleutels gevonden na 3 uur, morgen die Quest maar even inleveren en zien wat de reward gaat zijn :).

• G_Dragon
Dit was wel heel appart, hoe kon het kistje al geipend zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08
G_Dragon schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:10:
Dit was wel heel appart, hoe kon het kistje al geipend zijn?

[YouTube: Hogwarts Legacy chest bug]
Is dit niet in het potions klaslokaal waar je eerder in de game al naar binnen moest om iets te pakken ? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ook gekocht en uurtje of 2 zitten spelen ... die graphics zijn wel soms heel flets zeg :-/ onscherp, onaantrekkelijk. Op andere momenten dan weer mooi, maar nooit echt next gen. Af en toe wel mooie plaatjes en vergezichten. Daarenboven is de performance niet om over naar huis te schrijven eigenlijk. Lijkt echt wel een ziekte te zijn de laatste tijd, de remake van Dead Space heeft er ook wel wat last van ... niks super next gen, beetje onscherp (leve reshade met de lumasharpen filter), stutters, noem maar op.

• G_Dragon
Cino schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:19:
[...]

Is dit niet in het potions klaslokaal waar je eerder in de game al naar binnen moest om iets te pakken ? :)
Oh ja dat zal het zijn! :o Nooit meer overna gedacht..

• Sir_Lion
SideShow schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:20:
Ook gekocht en uurtje of 2 zitten spelen ... die graphics zijn wel soms heel flets zeg :-/ onscherp, onaantrekkelijk. Op andere momenten dan weer mooi, maar nooit echt next gen. Af en toe wel mooie plaatjes en vergezichten. Daarenboven is de performance niet om over naar huis te schrijven eigenlijk. Lijkt echt wel een ziekte te zijn de laatste tijd, de remake van Dead Space heeft er ook wel wat last van ... niks super next gen, beetje onscherp (leve reshade met de lumasharpen filter), stutters, noem maar op.
Op de PS5 issie anders altijd best mooi. Speel je op de PC?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Zijn er nog mensen hier die last hebben van een missende demisguise statue in hogsmeade?
Blijkt een bekend probleem te zijn, gezien de posts op Reddit maar heb nog nergens een oplossing kunnen vinden.
Mss dat er hier iemand is met een oplossing of zou het wachten worden tot dit gepatched wordt?
Zou heel graag 100% completion halen op deze game, zou spijtig zijn dat dit niet lukt daar een glitch/fout in de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Maditude schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:45:
Zijn er nog mensen hier die last hebben van een missende demisguise statue in hogsmeade?
Blijkt een bekend probleem te zijn, gezien de posts op Reddit maar heb nog nergens een oplossing kunnen vinden.
Mss dat er hier iemand is met een oplossing of zou het wachten worden tot dit gepatched wordt?
Zou heel graag 100% completion halen op deze game, zou spijtig zijn dat dit niet lukt daar een glitch/fout in de game.
Ik heb een issue met een Field Page :') Ook een bekend probleem.

By the way, nog 2 trophies :D

(+1 Bugged trophy).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Zo weekend! Vanaf morgen weer de wondere wereld in van Hogwarts Legacy!

Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:57
Ben ik echt helemaal met jou eens. Hoor bijna niemand klagen over de graphics, het is zeker niet heel lelijk maar het is zeker ook niet mooi. iMO is het zeker geen next gen. Ook best wat grafische bugs vooral mbt Lighting.

Ik speel op Balaced en qua performance is het het net niet. Zeker niet als ik de 40fps optie met andere games vergelijk.

Dat ik hiervoor de next gen update van Uncharted 4 heb gespeeld helpt zeker niet mee want dat is grafisch echt een geweldige game.

[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 17-02-2023 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenerf
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18:25
tijdens het spelen verschijnen er aparte lichtjes overal op het scherm, ik heb al geprobeerd om een nieuwe save te maken wat niet lukte en ook nog is opnieuw gedownload met 0 resultaat... iemand enig idee? Instellingen default gereset helpt ook niet helaas. Tis echt vrij irritant ook tijdens cutscenes

[ Voor 7% gewijzigd door Fenerf op 17-02-2023 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:45
Fenerf schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 05:08:
tijdens het spelen verschijnen er aparte lichtjes overal op het scherm, ik heb al geprobeerd om een nieuwe save te maken wat niet lukte en ook nog is opnieuw gedownload met 0 resultaat... iemand enig idee? Instellingen default gereset helpt ook niet helaas. Tis echt vrij irritant ook tijdens cutscenes
Lichtjes? Ik weet niet precies wat je bedoelt maar wat me binnen schiet zijn artefacts. Dat is meestal dat het einde van de gpu nabij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 16:45

thijsco19

KTM 990 SMT

Is er een ingebouwde manier om de fps weer te geven? Of weet iemand een andere makkelijke manier op de fps weer te geven.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Lion schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:56:

Hoelang ben je daar ongeveer mee bezig geweest als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

thijsco19 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:25:
Is er een ingebouwde manier om de fps weer te geven? Of weet iemand een andere makkelijke manier op de fps weer te geven.
Kun je in steam instellen.

https://www.pcmag.com/how...s-per-second-fps-in-games

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Dat komt waarschijnlijk door een verkeerde DLSS versie. Als je deze update naar de nieuwste ziet het er scherp uit. Dead space ook gespeeld en dat ziet er (op TAA) super scherp uit dus het ligt waarschijnlijk aan iets anders. Zie ook https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/59

Wat reshade betreft is dit exact de reden dat ik PC gamer ben. Reshade is echt fantastisch. Ik gebruik nu deze https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/4 en het ziet er echt 10x beter uit.

Ik heb de stutters etc vrijwel volledig opgelost door alles te volgen op de volgende twee sources:

https://old.reddit.com/r/...o_improve_pc_performance/

https://www.nexusmods.com/hogwartslegacy/mods/120?tab=files

Hogsmead rond de 85-100 fps avg op 1440p ultra (DLSS quality) op een 3080ti.

Wil binnenkort eigenlijk ook Returnal op PC spelen maar gezien deze ook op UE4 draait en ook last heeft van stutters wacht ik eerst maar even. Het is inderdaad wel een probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:50
Net ook mijn eerste Unforgivable curse geleerd en verder gewoon van het uitzicht aan t genieten

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8RFVSuR8sU-pOFfwg5MF14jfmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sjetn6oPYkCjDFOCtFP2Krtd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 18:28
Daan0s schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:08:
Net ook mijn eerste Unforgivable curse geleerd en verder gewoon van het uitzicht aan t genieten

spoiler:
Heb dat in jou afbeelding nog niet unlocked. maar is dat ook sneller?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

Help!!!! schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:21:
Nogal irritant dat je controls vd controller inzake vliegen niet kan aanpassen. Omhoog en omlaag is voor mij erg onnatuurlijk...... ;(

Kan toch niet moelijk zijn om die vrijheid te geven..... :?
huh die optie is er hoor, ik heb het ook omgewisseld omdat ik dat gewend ben vanuit flight games. Maar moet zeggen als je stil hangt is het wel weer beetje raar.

heet iets van vertical flight movement ofzo denk ik

Invert Flight Controls, in Gameplay options

[ Voor 4% gewijzigd door BaRF op 17-02-2023 08:29 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:21:
[...]

Ik vind het eerder trager dan sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:50
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:21:
[...]

Volgens mij redelijk hetzelfde, je hebt alleen geen boost zoals de bezem. Maar het is wel toffer, en dat is ook belangrijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:34:
[...]

Hoelang ben je daar ongeveer mee bezig geweest als ik vragen mag?
Die savegame zit nu op 57u. Geen guides gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11-10 23:20
Sir_Lion schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:56:

Lekker hoor! Dat betekend dat je al een keer opnieuw bent begonnen ook? Want je hebt verschillende trophies voor verschillende "houses" toch?

En op hoeveel uur zit je totaal?
(dan weet ik waar ik aan toe ben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Rotinomm schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:11:
[...]

Lekker hoor! Dat betekend dat je al een keer opnieuw bent begonnen ook? Want je hebt verschillende trophies voor verschillende "houses" toch?

En op hoeveel uur zit je totaal?
(dan weet ik waar ik aan toe ben ;) )
Die andere houses voor de trophies zijn 2-3u per stuk.

Maar ik was ook vrij inefficient hoor. Als je een guide volgt, denk ik dat je veel sneller bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Sir_Lion schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:12:
[...]

Die andere houses voor de trophies zijn 2-3u per stuk.

Maar ik was ook vrij inefficient hoor. Als je een guide volgt, denk ik dat je veel sneller bent.
oh gelukkig maar! En kunt beter denk ik eerst de game uitspelen voordat je echt focust op collecten? Of hoe heb jij het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Rotinomm schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:14:
[...]

oh gelukkig maar! En kunt beter denk ik eerst de game uitspelen voordat je echt focust op collecten? Of hoe heb jij het gedaan?
Meeste is tijdens de story verzameld. Het zijn echt de laatste dingetjes die veel tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenerf
MisterEagle schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 06:20:
[...]

Lichtjes? Ik weet niet precies wat je bedoelt maar wat me binnen schiet zijn artefacts. Dat is meestal dat het einde van de gpu nabij is...
Tis ook alleen bij hogwarts en niet bij andere games zoals je hier ziet een lichtblauwe vlekje en rechtsonderin ook een vlekje.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MTWc17x8UsuqGKazXzKFqp1CZiE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QvAQJKbuVlhQtgkKNNJasyWO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 23:48
BaRF schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:26:
[...]

huh die optie is er hoor, ik heb het ook omgewisseld omdat ik dat gewend ben vanuit flight games. Maar moet zeggen als je stil hangt is het wel weer beetje raar.

heet iets van vertical flight movement ofzo denk ik

Invert Flight Controls, in Gameplay options
YouTube: Inverted :P

Nee, maar ik denk dat poster bedoelt dat je met (met een controller) de linker analog-stick gebruikt om naar links/rechts te bewegen en met de rechter analog-stick boven/onder. Vind ik ook echt best irritant spelen i.p.v. de standaard links=movement, rechts=camera, snap ook niet dat ze het zo hebben geimplementeerd en dan inderdaad geen optie hebben om dit te swappen. Ik kan nu (zoals hierboven ook gezegd) niet eens tijdens het vliegen recht naar beneden kijken :?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11-10 09:13
Inmiddels vele spells unlocked.

Maar ik vind dat er simpelweg teveel spells zijn.

Geen idee welke ik wanneer moet gebruiken. En het gebruiken van +10 spells tijdens combat vind ik ook lastig.

Ik gebruik gewoon dezelfde 4 altijd.

Doen jullie dit ook? Kost gewoon teveel tijd en energie om te denken en te switchen telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Atsiz schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:22:

Geen idee welke ik wanneer moet gebruiken. En het gebruiken van +10 spells tijdens combat vind ik ook lastig.

Doen jullie dit ook? Kost gewoon teveel tijd en energie om te denken en te switchen telkens.
Ik gebruik inderdaad ook steeds 4 dezelfde. Vind zelf inderdaad ook dat het er veel te veel zijn.. of het systeem met switchen werkt gewoon echt niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:44
Rotinomm schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:24:
[...]

Ik gebruik inderdaad ook steeds 4 dezelfde. Vind zelf inderdaad ook dat het er veel te veel zijn.. of het systeem met switchen werkt gewoon echt niet lekker.
vooral het laatste.. ik speel FFXiV met controller (mmo) met nog veel meer spells dat werkt prima, maar in dit spel heb ik echt moeite. Het richten is ook vrij belemmerd, soms pakt hij de target niet waar je op richt of verspringt hij van target waardoor je een verkeerd kleur spell gebruikt. Target lock werkt ook niet echt lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Je hoeft ze ook niet allemaal te gebruiken. het is meer dat je gewoon een soort van keuze hebt hoe je wilt spelen.

Ik gebruik 1 balk puur als utility spells
1 balk voor de room of requirement en combat 2 balken.

Nou is het wel zo dat je op pc makkelijker kan switchen met keybindings (Default: F1,F2 etc)

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 17-02-2023 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Fenerf schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:13:
[...]

Tis ook alleen bij hogwarts en niet bij andere games zoals je hier ziet een lichtblauwe vlekje en rechtsonderin ook een vlekje.[Afbeelding]
ohnee, dat zijn geen artefacts. Geen idee wat het wel is overigens

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Rotinomm schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:24:
[...]

Ik raad jullie aan om te oefenen met switchen, ik speel zelf met 13 verschillende spells in combat en als je dat onder de knie hebt voel je je echt een meester wizard/witch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenerf
MisterEagle schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:38:
[...]

ohnee, dat zijn geen artefacts. Geen idee wat het wel is overigens
na meerdere new save files en een redownload en een default settings restore heb ik echt geen idee wat ik nog kan... heb een jaar gewacht op dit zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fenerf schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:49:
[...]

na meerdere new save files en een redownload en een default settings restore heb ik echt geen idee wat ik nog kan... heb een jaar gewacht op dit zucht
Is het misschien een bug ergens in het accessibility menu?
High Contrast Game Play die aan staat kon bijvoorbeeld ook iets geks doen met blauwe characters in dat geval. Eventueel aan en weer uit zetten oid. Ray tracing staat uit?
Verder geen idee.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2023 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:37
Ben nu ook een weekje aan het spelen en vermaak me prima.
Lees hier veel dat jullie de spells gebruiken, zie weinig mensen praten of de planten die je gebruikt in battle. Ben nu zelf level 18 en ga onderstaande eens uittesten als ik zelf planten e.d. kan kweken.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
apollo13 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:25:
Ben nu ook een weekje aan het spelen en vermaak me prima.
Lees hier veel dat jullie de spells gebruiken, zie weinig mensen praten of de planten die je gebruikt in battle. Ben nu zelf level 18 en ga onderstaande eens uittesten als ik zelf planten e.d. kan kweken.
[YouTube: This Is Probably The Best Build In Hogwarts Legacy]
Ga mij daar vanavond ook maar eens in verdiepen, heb tot nu toe altijd begrepen dat er niet echt "builds" zijn. Maar blijkbaar heb ik dat mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:47
Planten zijn echt bizar goed in combat. Het enige nadeel is dat je er maar 12 van kunt dragen en je dus continu terug moet naar de RoR als je ze veel wilt gebruiken. Ik gebruik ze voornamelijk in boss battles momenteel. Wel een aanrader om ook de talents met betrekking tot de planten op te pakken als je ze wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenerf
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:55:
[...]

Is het misschien een bug ergens in het accessibility menu?
High Contrast Game Play die aan staat kon bijvoorbeeld ook iets geks doen met blauwe characters in dat geval. Eventueel aan en weer uit zetten oid. Ray tracing staat uit?
Verder geen idee.
Ook al gedaan, helpt niet. Yes ray tracing staat uit. Tis op de ps5 trouwens ik begin echt te denken of ik wellicht een beschadigd cd heb ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 18:31
Tukker_T schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:30:
Planten zijn echt bizar goed in combat. Het enige nadeel is dat je er maar 12 van kunt dragen en je dus continu terug moet naar de RoR als je ze veel wilt gebruiken. Ik gebruik ze voornamelijk in boss battles momenteel. Wel een aanrader om ook de talents met betrekking tot de planten op te pakken als je ze wilt gebruiken.
De Chinese Chompers waren de enige reden dat ik door de eerste missie in het forbidden forest kwam. Erg handige dingen. Sindsdien neem ik altijd wat mee om in te zetten als ik er niet doorheen kom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die JorRaptor is een voorbeeld van een youtuber die ik niet kan aan horen haha. Iedere keer als ik een filmpje aanzet van 'm gaat ie naar 3 woorden weer uit. Geen idee hoe het filmpje is verder. :P
Fenerf schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:31:
[...]

Ook al gedaan, helpt niet. Yes ray tracing staat uit. Tis op de ps5 trouwens ik begin echt te denken of ik wellicht een beschadigd cd heb ofzo
Dat is rot voor je hopelijk kom je er uit. Het zijn toch niet die dingen achter de muren waar je iets mee kunt die gek doen?
Hier op de PS5 alles goed.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2023 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenerf
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:49:
Die JorRaptor is een voorbeeld van een youtuber die ik niet kan aan horen haha. Iedere keer als ik een filmpje aanzet van 'm gaat ie naar 3 woorden weer uit. Geen idee hoe het filmpje is verder. :P

[...]

Dat is rot voor je hopelijk kom je er uit. Het zijn toch niet die dingen achter de muren waar je iets mee kunt die gek doen?
Hier op de PS5 alles goed.
Nee het lijkt alsof de achtergrond bij de instellingen menu zich verplaatst naar de gameplay eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fenerf schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:53:
[...]

Nee het lijkt alsof de achtergrond bij de instellingen menu zich verplaatst naar de gameplay eigenlijk.
Als je er niet uit komt kun je nog hopen op een oplossing met de aankomende PS5 patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0

Ik heb in principe altijd 3 sets van spells met combinaties (van elke kleur 1) die instant kills opleveren en de vierde met wat utility die toch altijd nodig hebt.

Bijvoorbeeld in de volgorde Crucio -> Slam (decendo?) -> Freeze -> Diffindo, samen met wat talents zodat die curses overslaan op omringende vijanden.

Andere fijne combo is Expelliarmus -> Transform/Freeze/Petri -> Leviosa -> Confringo/Incendo

Zo zijn er wel meer mooie combinaties te maken, maar over het algemeen probeer ik met de eerste zoveel mogelijk vijanden te cursen, met de tweede weer een effect te creeëren die de damage van 3 en 4 naar zoveel mogelijk vijanden overslaat en dan de derde als de set up en de vierde als de finisher.

Natuurlijk nadat je met Imperio op de sterkste vijand het bal opent en Avada Kedavra als toetje :)

Natuurlijk met wat planten en potions voor de zekerheid, die thunderpotion geeft zulke grappige effecten. :)

[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 17-02-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenerf
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:54:
[...]

Als je er niet uit komt kun je nog hopen op een oplossing met de aankomende PS5 patch.
Ah kijk dat zou wel een redder in nood kunnen wezen, weet je wanneer die komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:01

Dazzler2120

FP ProMod
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:13:
[...]

Ik heb in principe altijd 3 sets van spells met combinaties (van elke kleur 1) die instant kills opleveren en de vierde met wat utility die toch altijd nodig hebt.

Bijvoorbeeld in de volgorde Crucio -> Slam (decendo?) -> Freeze -> Diffindo, samen met wat talents zodat die curses overslaan op omringende vijanden.

Andere fijne combo is Expelliarmus -> Transform/Freeze/Petri -> Leviosa -> Confringo/Incendo

Zo zijn er wel meer mooie combinaties te maken, maar over het algemeen probeer ik met de eerste zoveel mogelijk vijanden te cursen, met de tweede weer een effect te creeëren die de damage van 3 en 4 naar zoveel mogelijk vijanden overslaat en dan de derde als de set up en de vierde als de finisher.

Natuurlijk nadat je met Imperio op de sterkste vijand het bal opent en Avada Kedavra als toetje :)

Natuurlijk met wat planten en potions voor de zekerheid, die thunderpotion geeft zulke grappige effecten. :)
Even een vraagje over de unforgivable curses
spoiler:
zitter er geen negatieve consequenties aan het gebruik ervan?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:32

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dazzler2120 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:26:
[...]

spoiler:
Volgens mij zitten er helemaal geen negatieve consequenties aan geen enkele keuze in het spel.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 15:43
Ik ben er nog niet zo handig in om veel combinaties van spells te gebruiken, Met moeite gebruik ik er nu acht ( HEEEEELP alle monster komen op me af en ik moet switchen naar de andere 4 .... ennnnn... te laat )
Maar zoon gebruikt er zeker 12 tijdens het vechten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Dazzler2120 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:26:
[...]

spoiler:
spoiler:
Nou, ik durf niet met zekerheid te zeggen dat er geen enkele negatieve consequenties aan zitten, maar ik heb er niets van gemerkt.

Tijdens het verkrijgen van die curses heb ik wel af en toe wat dubieuze keuzes gemaakt met de ogen dicht, om maar niet het risico te lopen om die curses te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:55
Op pc is een muis met wat extra knoppen echt een blessing!
Heb daar steeds 1 t/m 4 op gemapped, en dan scroll ik inderdaad door sets heen waarbij de laatste voornamelijk repair en lumos is etc.

Het is heel even wennen, maar ook protego doe ik inmiddel smet de muis.

Wat dus effectief betekent dat in battle ik alleen de wasd en de ctrl knop nog maar in de gaten hoef te houden _/-\o_

En zo is dat heel goed te doen, eigenlijk had ik nog wel gehoopt dat ik meer kon mappen dan alleen 1234, dus dat ze de rest als 56789 etc. ook gewoon kunnen mappen. Dan wordt het helemaal feest :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:32

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mariekeb schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:27:
Ik ben er nog niet zo handig in om veel combinaties van spells te gebruiken, Met moeite gebruik ik er nu acht ( HEEEEELP alle monster komen op me af en ik moet switchen naar de andere 4 .... ennnnn... te laat )
Het helpt wel tijdens de gevechten maar het is helaas niet nodig om een battle te kunnen winnen. Juist doordat je altijd kunt dodgen dan wel kunt parryen is het niet goed doorhebben van dat systeem eigenlijk het enige wat combat enigszins lastig kan maken.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Mariekeb schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:27:
Ik kan je in elk geval aanraden om de volgorde van de spells per set op elkaar af te stemmen. Dan hoef je alleen maar van spell set te wisselen en kan je op de automatische piloot een combo eruit gooien, of met elke set consequent met de juiste kleur de de verdedigende barriere breken.

Op de pc is dat wel een stuk makkelijker en preciezer kan ik me voorstellen met muiswheel en extra muisknoppen, maar het principe zou hetzelfde moeten zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

spinnenman schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Ik raad jullie aan om te oefenen met switchen, ik speel zelf met 13 verschillende spells in combat en als je dat onder de knie hebt voel je je echt een meester wizard/witch.
Ik gebruik zelf 2 spell sets en vind dat meer dan genoeg, op die manier kan ik de andere 2 sets ook nagenoeg het zelfde houden en hoef ik zowat nooit skills te wisselen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Eq1Aa7zqZ55VsqNq9mnv1T4f9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8EjCWxsDdlf5Rb3WhguQ4D6M.jpg?f=fotoalbum_large

Mooi plaatje van me character 🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:55
Wat dan ook een voordeel is is dat je op elke rij een paars,geel of blauwe spell hebt.
Die hebben geen cool down met elkaar gek genoeg dus kan je heel snel (bij bepaalde fights zoals eerste trial) switchen en dus goede attacks/blocks uitvoeren.

Dus volgens mij maakt het de boel wel veel makkelijker als je snel kan switchen, en beetje in de vingers hebt wat waar zit.
Scrollen is soms niet ideaal want in een stressvolle battle wil je nog wel eens per ongeluk lumos gooien, dat ziet er best lullig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18:53
Is er al een update op ps5 geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Freakiebeakie schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:14:
[...]

Ik gebruik zelf 2 spell sets en vind dat meer dan genoeg, op die manier kan ik de andere 2 sets ook nagenoeg het zelfde houden en hoef ik zowat nooit skills te wisselen [Afbeelding]

Mooi plaatje van me character 🥰
Welke sets spell sets gebruik jij? En zou je aanraden voor mid-game player?

Leuke naam trouwens _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Zaratrass schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:20:
[...]

Welke sets spell sets gebruik jij? En zou je aanraden voor mid-game player?

Leuke naam trouwens _/-\o_
Expelliarmus zeker een fav van me omdat je vaak die wapens kan rond smijten, echt leuk om te doen.
Confringo lange afstand fikkie steken altijd lachen en handig tegen Inferi. Mocht je omsingeld worden dan is een geüpgraded Incendio die een cirkel van vuur maakt erg handig, zeker om meerdere Inferi een eerste tik te geven zodat ze ook damage krijgen van je andere spells.
Als gele spell heb ik vaak Arresto momentum om schilden te breken en ze gelijk te stunnen.
Blauwe schilden breek ik meestal met Flipendo, hij heb een korte cooldown dus erg handig in een druk gevecht.

Dus expelliarmus, confringo, Flipendo, arresto momentum is mijn main set
Set 2: bombarda als rood, Glacius als geel, Accio blauw en ik wissel de 4e spell soms maar vaak is dat Diffindo omdat die dwars door enemys heen gaat en doet een berg damage

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Dit zijn mijn spellbars, maar zoiets is volgens mij heel persoonlijk. En ik kan mij ook wel indenken dat een kind er handiger in is dan moeders, kwestie van accepteren. Ik raak bij League of Legends soms ook de weg kwijt en daar heb je maar 4 skills :+

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sygqfKr/image.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Hahaha ja ik speel wel eens fortnite met mn 9 jarige zoontje, ik ven al blij als ik snel een muurtje neer kan zetten maar hij bouwt in die tijd een compleet huis 🤣

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:52
Dit spel _/-\o_
Die wereld _/-\o_
De details _/-\o_ :9~
De graphics _/-\o_
De muziek _/-\o_

Meer vooral; de fun _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fb20qroS7sGER6CfGO5DE0XqRd0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ehENwNwAUyHUNexRLGcD4ciT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tip voor iedereen, probeer zo snel mogelijk een hopping pot spellcraft te kopen.
Dan kan je er max 3 plaatsen in de room of requirements en die geven elke 12 minuten een potion

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 17-02-2023 17:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mariekeb
TheBrut3 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:53:
Dit zijn mijn spellbars, maar zoiets is volgens mij heel persoonlijk. En ik kan mij ook wel indenken dat een kind er handiger in is dan moeders, kwestie van accepteren. Ik raak bij League of Legends soms ook de weg kwijt en daar heb je maar 4 skills :+

spoiler:
Dank voor het overzicht, daar ga ik eens mee stoeien en ja hopeloos die kinderen.
Ik game al mijn hele leven ( redelijk fanatiek) maar kind is beter in bijna alles.
Nu overdrijf ik. Hij is beter met een controller, op toetsenbord ontloopt het elkaar een stuk minder. Maar helaas hogwarts op de ps5, en een 15 jarige naast je die aanwijzingen roept is weliswaar heel grappig, maar helpt niet perse _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Hier uiteindelijk reshade lumasharpen geinstalleerd (pc) ... gewoon een ander spel om aan te zien imo.
Geen boter meer op mn scherm, objecten en textures zijn duidelijk en klaar, heerlijk.

edit: vraagje, gear mag je dus gewoon verkopen? Gewoon beste stats behouden?

[ Voor 17% gewijzigd door SideShow op 17-02-2023 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mariekeb
SideShow schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:06:
Hier uiteindelijk reshade lumasharpen geinstalleerd (pc) ... gewoon een ander spel om aan te zien imo.
Geen boter meer op mn scherm, objecten en textures zijn duidelijk en klaar, heerlijk.

edit: vraagje, gear mag je dus gewoon verkopen? Gewoon beste stats behouden?
Yep je kan alles verkopen wat je niet draagt, het uiterlijk blijft bewaard om als transmog te gebruiken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Laatst online: 11:50
Inmiddels de main story uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik toch enigsinds teleurgesteld ben met het totaal.

De story is matig al is de story van een character heel vet. Die van Sebastian.

Het voelt toch alsof Avalanche een hoop heeft laten liggen wat deze game van een 7 naar een 9 had kunnen tillen voor mij.

Denk hierbij aan meer impactvolle keuzes bijvoorbeeld. Ik had gehoopt echt slecht te kunnen zijn en dat de wereld daar ook op zou reageren en acteren. Niets is minder waar.

Het exploren is goed op gezet maar daar moet ik het vaak niet van hebben in dit soort games, dat wordt mij al snel te repetitief.

Het geld meer dan waard voor de nostalgie en verder geen uitzonderlijk spel. Er zijn games binnen dit genre die het beter in elkaar hebben gezet en daardoor beter voor elkaar hebben.

Door de beperkte keuzes ook weinig replay value.

Hopelijk komt er nog goede DLC met goede stories en hopelijk meer impactvolle stories en vooral keuzes binnen die stories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18:53
Juust begonnen aan mijn tweede playthrough. Nu als slytherin 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:39
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:32:
[...]

Je hoeft ze ook niet allemaal te gebruiken. het is meer dat je gewoon een soort van keuze hebt hoe je wilt spelen.

Ik gebruik 1 balk puur als utility spells
1 balk voor de room of requirement en combat 2 balken.

Nou is het wel zo dat je op pc makkelijker kan switchen met keybindings (Default: F1,F2 etc)
Ik kan gewoon switches met mijn muis scroll wheel. Werkt super easy eigenlijk. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-10 06:56
Vandaag eindelijk ook kunnen spelen.
Gamepc woensdag gebouwd, gisteren goed ziek vandaag iets minder.
Alleen hij komt zelf met alles op low settings als advies, wat ik niet helemaal snap met mijn specs. (Zie signature)
Zelf alles naar high gezet en zie geen problemen waarom het niet zou kunnen .heb wel pas een uurtje gespeeld. Nu net voor het eerst naar de common room gegaan maar eerste wat me al tegenvalt is heel veel npc's maar slechts drie waarmee je ook interactie hebt.

Ook moet ik echt wennen aan de besturing, vind het nu nog moeilijker als Zelda btow en had gehoopt op vergelijkbare controls. Heb tijdens het eerste trainings"gevecht" al het loodje gelegd. Dat was met keyboard/muis want mijn controller wilde niks doen in hogwarts.

Dus maar naar easy gezet. Eerst maar eens wennen aan de controls. Inmiddels de (stadia) controller ook werkend gekregen na wat met de instellingen in steam te hebben geklooid dus hoop dat het nu iets makkelijker wordt.
Morgen maar eens verder spelen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Astratuner schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:51:
[...]

Ik kan gewoon switches met mijn muis scroll wheel. Werkt super easy eigenlijk. :*)
Klopt dat kan ook maar vind f1 en f2 makkelijker omdat je dan direct op de bar komt waar je wilt zijn ipv moet opletten in welke je zit en wat 1 tikje scrollwheel doet zeg maar.

Pagina: 1 ... 45 ... 58 Laatste

Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions